Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv médií na životní styl
Vliv médií na životní styl
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kateřina Kučerová |
---|---|
Šetření: | 02. 04. 2013 - 16. 04. 2013 |
Počet respondentů: | 218 |
Počet otázek (max/průměr): | 28 / 25 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 66 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.08:25 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážená respondentko, vážený respondente,
jsem studentkou 3. ročníku bakalářského programu Vysoké školy ekonomické na Fakultě podnikohospodářské a ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku, jehož výsledky budou cenným podkladem pro účely mé bakalářské práce. Vyplněním tohoto dotazníku mi poskytne zcela anonymní názor.
Předem děkuji za Vaše odpovědi a čas strávený vyplňováním dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Viděl/a jste někdy nějaký pořad v TV zaměřený na životní styl? (Příklady pořadů naleznete v otázce č. 2)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 2, Ne. → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano. | 184 | 84,4 % | 84,4 % |
Ne. | 34 | 15,6 % | 15,6 % |
2. Který pořad o životním stylu sledujete nebo jste sledoval/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jste to, co jíte. | 174 | 93,05 % | 79,82 % |
Nahá jsi krásná. | 71 | 37,97 % | 32,57 % |
Zhubni, nebo přiber! | 59 | 31,55 % | 27,06 % |
Tep 24. | 21 | 11,23 % | 9,63 % |
Souboj v těžké váze. | 19 | 10,16 % | 8,72 % |
Zkus mít vkus. | 7 | 3,74 % | 3,21 % |
Vyzkoušejte si... | 2 | 1,07 % | 0,92 % |
Peklo na talíři | 1 | 0,53 % | 0,46 % |
internetové zahraniční (fitness, fashion) | 1 | 0,53 % | 0,46 % |
jiné, zahraniční, název si nepamatuju | 1 | 0,53 % | 0,46 % |
Druhá šanca na život | 1 | 0,53 % | 0,46 % |
Už si nevzpomenu, jak se jmenoval | 1 | 0,53 % | 0,46 % |
Žádný z pořadů jsem nesledoval. Pouze jsem je shlédnul. | 1 | 0,53 % | 0,46 % |
The Biggest Loser | 1 | 0,53 % | 0,46 % |
Dokaž to! | 1 | 0,53 % | 0,46 % |
Mladší o pár let | 1 | 0,53 % | 0,46 % |
ani jeden | 1 | 0,53 % | 0,46 % |
Bydlení je hra | 1 | 0,53 % | 0,46 % |
pravidelně ani častěji nic | 1 | 0,53 % | 0,46 % |
Extrémní proměny | 1 | 0,53 % | 0,46 % |
3. Sledoval/a jste nebo sledujete některé z vybraných pořadů o životním stylu pravidelně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 4, Ne. → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne. | 132 | 70,59 % | 60,55 % |
Ano. | 55 | 29,41 % | 25,23 % |
4. Označte, prosím, které pořady jste sledoval/a nebo sledujete pravidelně.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jste to, co jíte. | 58 | 72,5 % | 26,61 % |
Nahá jsi krásná. | 22 | 27,5 % | 10,09 % |
Zhubni, nebo přiber! | 15 | 18,75 % | 6,88 % |
žádný | 4 | 5 % | 1,83 % |
Tep 24. | 3 | 3,75 % | 1,38 % |
zadny | 1 | 1,25 % | 0,46 % |
žádné | 1 | 1,25 % | 0,46 % |
nesleduji pravidelně | 1 | 1,25 % | 0,46 % |
na youtube, popř. Lifestyle na BBC | 1 | 1,25 % | 0,46 % |
Nesleduji | 1 | 1,25 % | 0,46 % |
pravidelně žádný | 1 | 1,25 % | 0,46 % |
žádný pořad nesleduji pravidelně | 1 | 1,25 % | 0,46 % |
extremne premeny | 1 | 1,25 % | 0,46 % |
Zkus mít vkus. | 1 | 1,25 % | 0,46 % |
nic | 1 | 1,25 % | 0,46 % |
Nesleduji pravidelně !!!! | 1 | 1,25 % | 0,46 % |
Ten, který nevím, jak se jmenoval. | 1 | 1,25 % | 0,46 % |
The Biggest Loser | 1 | 1,25 % | 0,46 % |
Dokaž to! | 1 | 1,25 % | 0,46 % |
Souboj v těžké váze. | 1 | 1,25 % | 0,46 % |
Ale né pravidelně, dřív sjem si stahovala pár dílů | 1 | 1,25 % | 0,46 % |
5. Proč jste sledoval/a nebo sledujete pořady o životním stylu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Inspirujise novými nápady a zkušenostmi. | 66 | 35,48 % | 30,28 % |
Zajímají mě životní příběhy lidí. | 65 | 34,95 % | 29,82 % |
Zajímá mě téma životního stylu. | 59 | 31,72 % | 27,06 % |
Líbí se mi pořady, ve kterých lidé překonávají překážky. | 46 | 24,73 % | 21,1 % |
Chtěl/a bych zlepšit svůj životní styl. | 38 | 20,43 % | 17,43 % |
Pořady mě motivují. | 37 | 19,89 % | 16,97 % |
Sledováním televize trávím volný čas bez ohledu na typ pořad, který je právě vysílán. | 35 | 18,82 % | 16,06 % |
Nesleduji | 4 | 2,15 % | 1,83 % |
když nic lepšího v bedně nedávaj a přítelkyně to sleduje:) | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
ze zvědavosti | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
někdy je to zajímavé | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
Ani nevím, jak jsem se k tomu dostala. Viděla jsem to asi jednou. | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
zvědavost | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
Na Nově zrovna dávali reklamy, popřípadě jsem nakráčel do obýváku zrovna ve chvíli, kdy na něj koukala moje matka. | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
Byla jsem zvědavá, o co jde. | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
zrovna nebylo nic lepšího | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
nahodou | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
chtěl jsem vědět jaký tento pořad je | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
vyhýbám se jim | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
chci vědět, co je v TV prezentováno | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
Záměrně takové pořady nevyhledávám. S takový pořady přijdu do kontaktu pouze tehdy, sleduje-li je někdo z rodiny. | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
zrovna běžel v tv, když jsem ji měl zapnutou | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
Bavím se u lidí, kterým se nedaří jejich úsilí. Zajímavé prípady.. | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
Viděla jsem pořad náhodou, připadal mi velmi bulvární. | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
Nesleduji. Maximálně náhodou část nějakého dílu. | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
Nesleduji. | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
nesleduji je | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
nechala jsem televizi jednou zapnutou ze zvědavosti | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
6. Na stupnici od 1 do 5 (1 – nejlepší, 5 – nejhorší) ohodnoťte, prosím, pořady podle toho, jak Vás zaujaly. Pokud jste pořad neviděli, ohodnoťte ho, prosím, číslem 0. Více pořadů může mít stejné ohodnocení
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Jste to, co jíte. | 2.37 | 1.559 |
Souboj v těžké váze. | 0.707 | 1.892 |
Nahá jsi krásná. | 1.489 | 2.75 |
Zhubni, nebo přiber! | 1.109 | 2.249 |
Zkus mít vkus. | 0.522 | 1.63 |
Tep 24. | 0.484 | 1.358 |
Vyzkoušejte si. | 0.359 | 1.252 |
Vámi zapsaný pořad u otázky č. 2. | 0.772 | 1.959 |
7. Co Vás konkrétně na pořadech o životním stylu nejvíce zajímá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Stravování. | 96 | 52,17 % | 44,04 % |
Profesionální rady od odborníka. | 69 | 37,5 % | 31,65 % |
Změna vzhledu. | 60 | 32,61 % | 27,52 % |
Péče o zdraví. | 41 | 22,28 % | 18,81 % |
Sport obecně. | 19 | 10,33 % | 8,72 % |
nic | 4 | 2,17 % | 1,83 % |
Nic. | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
Jediná věc, co je na nich sympatická je, že je někdo ještě ubožejší, než já...a ještě k tomu jej něco záhadného nutí se se svými mindráky producírovat v televizi před půlkou národa. | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
Zajímavosti - všeobecně | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
arogance odborníků | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
to, že o proměně je ten človek celkově lepší | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
Případy jednotlivých lidí a jejich problému. | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
nesleduji | 1 | 0,54 % | 0,46 % |
8. Před zhlédnutím pořadů jsem:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Sportoval/a. | 2.239 | 1.084 |
Se zdravě stravoval/a. | 2.413 | 0.645 |
Se zajímal/o svůj vzhled (oblékání, líčení) | 1.859 | 0.85 |
Využíval/a rad odborníků. | 3.408 | 0.687 |
9. Změnil/a jste po zhlédnutí pořadů svůj životní styl?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 10, Ne, nemám důvod cokoliv na sobě měnit, jsem se sebou spokojený/á. → otázka č. 11, Ne, jakákoliv změna (stravování, sportování, vzhled) je pro mě finančně náročná. → otázka č. 11, Ne, ale chtěl/a bych. → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, nemám důvod cokoliv na sobě měnit, jsem se sebou spokojený/á. | 66 | 35,87 % | 30,28 % |
Ne, ale chtěl/a bych. | 66 | 35,87 % | 30,28 % |
Ano. | 38 | 20,65 % | 17,43 % |
Ne, jakákoliv změna (stravování, sportování, vzhled) je pro mě finančně náročná. | 14 | 7,61 % | 6,42 % |
10. Označte, prosím, co konkrétně jste po zhlédnutí pořadů změnil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Stravování. | 31 | 81,58 % | 14,22 % |
Začal/a jsem pečovat o své zdraví. | 12 | 31,58 % | 5,5 % |
Začal/a jsem se věnovat sportu. | 12 | 31,58 % | 5,5 % |
Vzhled (kladu větší důraz na oblékání, popř. líčení). | 7 | 18,42 % | 3,21 % |
11. Myslíte si, že je v dnešní době vzhled důležitý?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano. | 129 | 59,17 % | 59,17 % |
Spíše ano. | 78 | 35,78 % | 35,78 % |
Spíše ne. | 9 | 4,13 % | 4,13 % |
Ne. | 2 | 0,92 % | 0,92 % |
12. Které médium má podle Vás v dnešní době největší vliv?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet. | 135 | 61,93 % | 61,93 % |
Televize. | 73 | 33,49 % | 33,49 % |
Tisk (noviny, časopisy). | 2 | 0,92 % | 0,92 % |
Žádné. | 2 | 0,92 % | 0,92 % |
Rádio. | 2 | 0,92 % | 0,92 % |
TV a internet | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
časopisy | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
internet a televize | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
všechny jsou na tom stejně | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
13. Proč si myslíte, že právě Vámi zvolené médium má v dnešní době největší vliv?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
---
?
.
...
cawvveeaswwwwwwwwwwwwwwwwww
Celodenní přísun velkého množství různorodých informací bez nutnosti vyhledávání jako je tomu na internetu.
dívá se na ni nejvíce lidí
doma i v práci ho má prakticky každý, děti na něm tráví spoustu času a i mnoho zaměstnání dovoluje trávit čas brouzdáním po internetu
dostupna pro vsechny vekove kategorie
dostupnost, masovost, množství informací
dostupnost, oblíbenost, modernost
dozvíme se tam vše..
i přes dnešní internetovou dobu je televize pořád nejsledovanější médium
Internet je prostě budoucnost
internet je velmi rozšířený, pokud se mi v televizi něco nelíbí, přepnu jinam, ale pokud pracuji s počítačem a internetem, není moc možností, jak se reklamám vyhnout
internet je všude kolem nás
Internet už používá spousta lidí a toto číslo stále roste. Lidé začínají chápat výhody internetu, kterými mj. je pohled na problematiku ze všech stran, nikoliv jako v televizi - propaganda
Internet v dnešní době čte obrovské množství lidí, hlavně mladí lidé, které zajíma jejich budoucnost.
Internet využívá téměř každý a TV sledují také téměř všichni.
Internet, protože na něm si lze vyhledat cokoliv, co člověka zajímá, velký vliv mají i sociální sítě - je možné nad články, reportážemi diskutovat, je tam ta interakce, kterou ostatní média spíše postrádají.
je čím dál rozšířenější
je dostupné všude a dá se na netu najít všechno a dost ovlivnuje lidi
Je nejdostupnější
Je nejpoužívanější
je nejrozsáhlejší
je nejrozšířenější
je nejrozšířenější a je plošně zaměřena na "průměrného" diváka
Je nejrozšířenější, lidé tráví na internetu stále více času a spojují se v něm i další média, takže na nás celkově působí nejvíce a nejkomplexněji.
je nejrozšířenější, zvláště mezi mládeží, která je nejsnadněji ovlivnitelná
Je nejrozšířenější.
je nejvíce dostupný
je nejvíce přístupný
Je nejvíce využívané
Je nerozšířenější
je přístupný kdekoliv, lidé vůči němu ještě neotupěli
je snadno dostupné
je součástí každodenního života
je součástí téměř každé domácnosti, dá se najít cokoli, stále více oblíbené jsou sociální sítě
Je stále více využíván všemi generacemi, lidé mu důvěřují.
Je tam mnoho lidí.
je tam spoutsa reklam
je to dnešní fenomén
Je to in.
je to velice levný a když se kampaň alespon trochu povede, šíří se pak už sama. v internetu je budoucnost. TV už spoutsla lidí nemá, rádio se neposlouchá už delší dobu a noviny jsou na netu..
Je to volně přístupný zdroj schopný upřesnit informace nebo je rozvést a diskutovat o nich např. on-line.Je zde možné ověřit přesnost informací nebo možnost konkrétní otázky na konkrétní osobu.
je v čr přístupný všem
Je v současné době nejrozšířenější, nejpoužívanější a nejdostupnější.
Je velmi rozšířený a každý na internetu hledá veškeré informace které potřebuje
je velmi využíván jako zdroj informací
je vsude
je všudy přítomné, okamžitá informovanost, rychlost
Je zdarma, každý ho poslouchá (v práci, autě)
jedná se o jednosměrnou komunikaci s velkým dopadem na širokou masu lidí
Jeho dosah je obrovský.
jiná média záměrně ignoruji
Každá domácnost má minimálně 1 televizi a každý člověk ji sleduje téměř každý den.
každodenní komunikace, čtení zpráv
Každý má v dnešní době internet
Každý na ní čumí... a NEPŘEMÝŠLÍ při tom, jen konzumuje
každý se v dnešní době díva na televizi
lidé ho vyžadují a chtějí si ho koupit pravidelně
Lidé jsou na internetu každý den,v praci i ve volném čase.
Lidé jsou na internetu víceméně závislí a bez něj si život už ani nedokáží představit. Neskutečně je ovlivňuje to, co se na internetu dozví.
Lidé k němu mají skoro pořád přístup, najdou si informace, které chtějí vědět
Lidé na internetu tráví nejvíc času
Lidé na internetu tráví spoustu času - doma, v práci, na cestách,...
lidé na něm tráví většinu času i při sledování televize
Lidé tam tráví nejvíce času.
Lidé tráví na internetu stále více času. Pomalu ale jistě přebíjí i televizi.
Lidé u něj tráví nejvíce času.
lidi se dívají hodně na TV
lidi tím tráví svůj volný čas- relax
lidské vztahy jsou potlačeny
má najväčší dosah
masírování reklamami a médii
Masivni
masivní sledování kanálu, "ideál krásy"
masově rozšířené médium.
masové, dostupné
Masovost mezi mladými lidmi.
Média celkově na nás "útočí" ze všech stran a záleží hodně na tom, k jakým máme přístup, to však nemění nic na tom, že lidé dají hodně na "dobré rady" a mají tendenci se chovat jako stádo, i když to není zdravé a rozumné.
mladá generace je spjata s internetem
mladí lidé nejvíce sledují internet
mladí lidé tráví na internetu většinu svého času
Mladí tráví na internetu hodně času
mnoho uživatelů
Moznost ziskat ruznorodou informace, nejrychlejsi zpusob sireni info
Myslím si, že hlavně pro mladé je běžnou součástí sledovat dění ve světě na internetu. Já sama sbírám většinu informací na internetu. Cokoliv co mě zajímá a co potřebuji zjistit.
na internet chodí hodně lidí, je tam nejvíce informací
Na internetu lidé cíleně vyhledávají informace. Televize se přeformovala jen na zdroj zábavy (klesá i informační úroveň jednotlivých zpravodajských relací), kdežto internet berou lidé jako médium, kde se dozví vše a vzájemně si mohou radit.
Na internetu lze téměř vše nalézt. Tím pádem lidé používají internet čím dál tím častěji. Ze všech stran obrazovky na nás vykukují reklamy, různé články, které nás samozřejmě ovlivňují. Leckdy ale i tak, že věříme všemu i věcem které nejsou pravdivé.
na Internetu se pohybuje každý denně 1,2 hodiny
Na internetu v této době "serfuje" téměř každý
Na netu je každý.
Na televizi se dívá v dnešní době každý
na televizi se dívají mladí i staří, třeba internet je spíš doménou mladých
Na televizi se kouká širší okruh lidí. I senioři, kteří například internet nevyužívají.
Nabízí více možností, různých pořadů, článků a všeho v jednom. V ČR jsme dle mého názoru v tomto směru trošku pozadu, netočí se tady zajímavé show. Na internetu je ke shlédnutí spousta zahraničních pořadů, viz The Biggest Loser, který musí být snad motivací pro všechny lidi!
nejlépe dostupné médium
Nejmasovější, průřez přes všechny generace.
Nejpohodlnější a nejvíce dostupné
nejrozšířenější
nejrozšířenější a nejvíce sledované
Nejširší zásah
největší dostupnost
největší pokrytí a zásah
největší přesvědčovací schopnost, pořád má podle mě větší vliv než internet. především u populace 40+
největší sledovanost, ne každý má internet a finance na tisk
největší, nejsvobodnější, možnost si vybrat sám (nejen to co zrovna "dávají")
nejvíce dostupné
Nejvíce přístupné a komunikativní - otevřené médium.
Nejvíce se v něm setkávám s hodnocení "celebrit". Která přibrala a jak vypadá hrozně. To hodnocení je hrozné.
nejvíce zasáhne naší emociální stránku tím, že má vizuální obraz
Nejviditelnější a podle mého názoru nejúčinnější reklamy
nejvtěší počet uživatelů
nemyslím si, že média mají vliv na lidi
nevím
nevím
nevim
nevím
nevim
obrovské množství informací, velký počet uživatelů, má velký zásah
Operativně dokáže oslovit velký okruh lidí, v jednu dobu jsou dostupné informace z různých oblastí. Lidé si mohou vybrat, co je zajímá.
Ovlivňuje mnoho mladých a tedy hlavní módní věky.
pod vlivem televize, jsou starší spoluobčané kteří jsou náchylnější na mediální masáž
Podívejte se na ty ksichty celebrity ;)
Pohybuji s v okruhu mladých lidí, kteří tráví více času na internetu, než u televize a jiných médií. A věřím, že v budoucnu bude mít internet ještě mnohem větší vliv.
pretože internet má dnes asi každý :)
pretože je najdynamickejšie sa rozvíjajúcim médiom
Pretože v dnešnej dobe su ľudia zachvateni televiziou a internetom
pretože väčšina mladých ľudí trávi množstvo času na internete
pro vzhled je duležitá vizuální stránka a tu umožňuje TV
proste proto
Protoze ho sleduje nejvice lidi.
protoze je nejrozsahlejsi
protoze je vsude
Protože ho lidé hodně používají, dá se tam najít vše
protože je na něm víc lidí než sleduje tv a reklama je většinou nenásilná
Protože je nejrozšířenější a čím dál tím víc lidí u internetu sedí.
protože je nejvíce využívaný
Protože je to nejrychlejší médium a zasahuje do života nejvíce z nabízených médií.
Protože je vizuální a je to horké médium.
Protože je všude a lidé ho používají denně několik hodin, takže jsou neustále v kontaktu s médii a podnými věcmi.
Protože jej využívá naprostá většina
Protože ji sleduje velké množství lidí poměrně všech věkových kategorií
Protože mladých ej více, než starých a my už na ordicane nekoukáme :)
Protože na mysl působí jak vizuálně, tak i sluchově
Protože ostatní média jsou už trošku zastaralá a hlavně tam člověk nemůže v danou chvíli najít odpověď na svůj problém, musí přijmout, co na něj média jako TV, Rádio, noviny chrlí, kdežto na internetu můžete kdykoli najít odpověď na cokoliv.
protože při tom trávíme víc a víc času, máme možnost sledovat vše co se deje ve světe i u nás a často se nevyhneme věcem, které prvotně ani nehledáme
protože působí nejvíc na emociální stránku, člověk se může "vidět" v jiném
Protože se k němu dostanou všechny věkové kategorie a některý tisk je občas k dostání zdarma.
Protože televizi sleduje velké část naší populace ať už své pořady nebo jen televizní noviny.
protože to tak prostě je (oslovuje většinu lidí v produktivním věku)
Protože to vím.
Protože v dnešní době opadá zájem o televizi, kterou nahrazuje internet, najdete tam rychle co potřebujete, můžete zde také sledovat televizi online.
protože většina lidí ji ještě pořád má a sleduje
Protože zaujímá největší spektrum lidí.
přes internet jde všechno
přímé doporučení známých
Rychlost informací, nadnárodní sdílení, okamžitý překlad informace
rychlost, globálnost, módní trend
s
Skoro každý koho znám je na netu denně
sledovanost
sleduje ho nejvíc lidí
sleduje ho nejvíce lidí
sleduje ji každý
sleduje ji skoro každý
sledují ji většina lidí
Snadno dostupné
Snadno se u televize "zkejsne"...
snadný přístup pro všechny
široká přístupnost a pojme všechny témata najednou, neomezeně
tak
Technologie jdou ku předu a myslím, že internet je v každé rodině.
televize - je nejčastěji používané médium
televize dokáže zasáhnout emociální stránku více než ostatní média
televize je největší médium u nás
Televize je v každé rodině, lidé jí často sledují ať už jen jako jen puštěné pozadí.
Televize má obrovskou sledovanost. :)
Televizi má téměř každý - masovost, dostupnost...
Televizi sleduje velké množství lidí. Zejména lidé, kteří jsou snadněji manipulovatelní (děti, důchodci, s nižší inteligencí a všeobecným přehledem), sledují televizi a ostatním médiím nevěnují takovou pozornost.
Televizi vnímame zrakem i sluchem, a proto si z ní zaamatujeme více informací než z jiných medií. Navíc televizi sledují lidé všech věkových katagerií.
Téměř každý, až na pár výjimek sleduje televizi a především televizní zprávy.
Téměř většina lidí denně sleduje internet, ostatní media ne pravideně a denně.
Téměř všichni ho mají a je zde nejvíce dostupných informací a s tím související i kritika
Tráví na něm nejvíce času a berou si příklad z toho, co na něm vidí
Trávím na internetu asi nejvíce času ze všech nabídnutých médií, proto si myslím, že mě nejvíce ovlivňuje.
Troufám si tvrdit, že mladí lidé na internetu tráví čím dál více času. A právě mladí lidé se o životní styl zajímají nejvíce.
TV má každý. Největší zásah na lidi. V jednom okamžiku osloví nejvíce lidí
TV má nejvyšší sledovanost u starších osob, internet hojně využívá mladší generace
TV má skoro každý
u televize tráví lidé mnoho času ve svém volnu
v dnešní dob na televizi kouká skoro každý
V dnešní době již má televizi v domácnosti snad každý, a skoro každý před ní nějakou tu hodinku či dvě denně stráví. A reklamy, kterých je dnes pomalu více než pořadů, jsou plné krásných, štíhlých, vyretušovaných, nalíčených, mladých slečen a pánů. Podle mého názoru pak chce každý vypadat jako oni a vzbuzovat i tolik zájmu od opačného pohlaví.
Variabilita
Ve vetšině domácností je pořád zapnutá, důchodci, to co tam řeknou považují za 100% pravdu.
velká dostupnost
velká sledovanost
velké množství reklam ovlivňuje populaci
velký počet diváků
vetsi silnejsi spojeni s realnym zivotem
většina lidí s ním denně pracuje a aktivně ho používá i ve svém volném čase
vizualizace
vizuální zobrazení, sleduje ho nejvíce lidí
vlastní ji každý, ovlivní hlavně nevzdělané lidi
vliv díky dostupnosti, zásahu širokého spektra populace, rychlého šíření informací, ale hrozba nebezpečí neregulace, neobjektivity, zneužití informací ve svůj prospěch, šíření nepravdivých informací
Volila jsem mezi televizí a internetem... internet, protože tam jsou snadno a rychle dostupné informace. proto podle mě vliv tiskovin ustupuje.
všichni mají internet a tráví na něm mnoho času
všude jsou vyfocené modelky
využívají ho všichni
Využívají jej mladí lidé, a mladí lidé budou mít zanedlouho největší vliv, proto za tento označuji i toto médium.
vzhľadom na jeho rozšírenie, čas strávený na ňom a druhy informácií, ktoré poskytuje
x
zasáhne všechny věkové skupiny
zde se dočtete nejvíce informací o obezitě apodobně
14. Z jakého důvodu nejvíce sledujete televizi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kvůli zábavě a odpočinku. | 86 | 39,45 % | 39,45 % |
Televize mi slouží jako kulisa při jiné práci. | 51 | 23,39 % | 23,39 % |
Televizi nesleduji. | 39 | 17,89 % | 17,89 % |
Kvůli získávání informací. | 22 | 10,09 % | 10,09 % |
Kvůli sportu. | 8 | 3,67 % | 3,67 % |
Kvůli vzdělávání. | 5 | 2,29 % | 2,29 % |
koukám na ní, ale víc jsme na netu, jinak je to kvůli info a odpočinku | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
Televizi nesleduji, jen pár dílů vybraného pořadu. | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
sleduji jen minimálně | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
Televizi sleduji jen kvůli jednomu konkrétnímu seriálu, který bych si sice mohla stáhnout, ale takhle je to jednodušší. Navíc ji nesleduji každý dne. Jen občas max. hodinu denně. | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
relax před spaním | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
když chci absolutně vypnout | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
zábava, odpočinek, vzdělání i kulisa při jiné činnosti | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
15. Z jakého důvodu nejvíce trávíte čas na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kvůli zábavě a odpočinku. | 51 | 23,39 % | 23,39 % |
Kvůli udržování vztahů s přáteli (e-mail, sociální sítě, aj.). | 43 | 19,72 % | 19,72 % |
Kvůli vzdělávání. | 39 | 17,89 % | 17,89 % |
Kvůli informacím o aktuálním dění. | 30 | 13,76 % | 13,76 % |
Kvůli získávání inforamací (o módě, možnostech sportování, staravování, aj.). | 28 | 12,84 % | 12,84 % |
Kvůli pracovním povinnostem. | 14 | 6,42 % | 6,42 % |
internet nepoužívám | 2 | 0,92 % | 0,92 % |
kvůli všemu výše uvedenému | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
všechno | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
Od každého trochu | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
získávání informací, zábava, vzdělávání, pracovní povinnosti | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
vsechno zminene. moje prace je zavisla na internetu, vztahy s rodinou a prateli taky (ziji v jine zemi), ziskavani informaci | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
Všechno výše uvedené | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
Nevím, proč nejde více odpovědí. Nedokážu identifikovat, u čeho trávím nejvíce času. | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
prace, zabava, informace, pratele | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
netrávím | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
Asi těžko mohu sdělit konkrétní "největší" důvod, těch důvodů je více a jsou rovnoměrně zastoupeny. | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
více důvodů | 1 | 0,46 % | 0,46 % |
16. U každé z následujících otázek označte 1 odpověď.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Necháváte se inspirovat televizními pořady v oblasti módy? | 3.028 | 0.917 |
Necháváte se inspirovat televizními pořady v oblasti stravování? | 2.656 | 0.886 |
Necháváte se inspirovat televizními pořady v oblasti v oblasti sportu? | 3.179 | 0.752 |
Necháváte se inspirovat životním stylem celebrit z televizní obrazovky? | 3.615 | 0.54 |
Řídíte se podle módních trendů, které jsou prezentovány na internetu? | 3.11 | 0.878 |
Koupíte si výrobek díky poutavé reklamě v televizi nebo na internetu, i když jej nepotřebujete? | 3.427 | 0.584 |
17. Jak často sledujete televizi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Několikrát týdně (občas). | 70 | 32,11 % | 32,11 % |
Každý den maximálně 2 hodiny. | 48 | 22,02 % | 22,02 % |
Televizi nesleduji. | 38 | 17,43 % | 17,43 % |
Každý den více než 2 hodiny. | 31 | 14,22 % | 14,22 % |
1x týdně. | 31 | 14,22 % | 14,22 % |
18. Jak často trávíte čas na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Každý den více než 2 hodiny. | 161 | 73,85 % | 73,85 % |
Každý den max. 2 hodiny. | 43 | 19,72 % | 19,72 % |
Několikrát týdně (občas). | 11 | 5,05 % | 5,05 % |
Internet vůbec nepoužívám. | 3 | 1,38 % | 1,38 % |
19. Jak často posloucháte rádio?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Rádio vůbec neposlouchám. | 60 | 27,52 % | 27,52 % |
Několikrát týdně. | 58 | 26,61 % | 26,61 % |
1x týdně. | 48 | 22,02 % | 22,02 % |
Každý den max. 2 hodiny. | 30 | 13,76 % | 13,76 % |
Každý den více než 2 hodiny. | 22 | 10,09 % | 10,09 % |
20. Jak často trávíte čas čtením novin a časopisů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Několikrát týdně (občas). | 82 | 37,61 % | 37,61 % |
1x týdně. | 72 | 33,03 % | 33,03 % |
Noviny a časopisy vůbec nečtu. | 42 | 19,27 % | 19,27 % |
Každý den max. 2 hodiny. | 16 | 7,34 % | 7,34 % |
Každý den více než 2 hodiny. | 6 | 2,75 % | 2,75 % |
21. Myslíte si, že lidé ovlivňují média?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 22, Ne. → otázka č. 23, Nevím. → otázka č. 23].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano. | 112 | 51,38 % | 51,38 % |
Nevím. | 69 | 31,65 % | 31,65 % |
Ne. | 37 | 16,97 % | 16,97 % |
22. Jakým způsobem, podle Vašeho názoru, lidé ovlivňují média?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
?
..
A kdo ty média dělá?!
Bbsahem, který prezentují. Veřejnost je lehce ovlivnitelná tím co se z médií dozví.
Běžní lidé je většinou neovlivňují, ale jsou ovlivňováni
Celkově, ve všech oblastech života
co mají lidé před očima, to chtějí a nechají se ovlivnit poutavou reklamou
Do určité míry mohou média měnit jejich názory nebo rozšiřovat vědomosti. Ale záleží na kokrétním člověku, jak se nechá ovlivnit a čemu věří. Protože jak je známo, třeba na internet si může napsat kdo chce co chce :)
Hlasování, divácké soutěže, užívání diváků jako zdrojů informací, ...
hlavně mladé lidi způsobem života "celebrit", nutností být in, starší lidi dle mého názoru ovlivňují média v rámci jejich politického přesvědčení (priorita čtení bulváru)
Hodně redaktorů (hlavně internetová zpravodajství) prezentuje své názory jako fakta! Televize typu Nova, Prima dělají z komára velblouda, "hrají na city" a jsou neobjektivní.
Informacemi o aktuálním dění (mediální tlak), informacemi o životech celebrit.
informovanost, ovladatelnost
Informuji
inspirace
Když někde něco čtu, co mě naštve, dokážu se rozohnit, aniž bych si ověřila fakta.
lidé často probírají vzory, které vidí v médiách
lidé média nebo média lidi? každopádně blbá otázka
lidé média tvoří
Lidé nemají šanci média ovlivnit - max. sledovaností
lidé sami tvoří média, nechápu otázku. asi bylo myšleno, jak veřejnost ovlivňuje...to ovlivňuje poptávka po médiích
lidé se často řídí tím,co vidí a čtou..
lidé se nechají ovlivnit reklamou
Lidé se rozhodují na základě informací, které mají. Takže je důležité, jaké informace získávají a nejjednoduší prostředek, jak získat informace jsou média.
Lidé stvořili média, tedy je také ovlivňují každou interakcí, již s médiem navážou, ať už si médium koupí, ohodnotí jej na internetu, nebo do něj sami přispívají.
Lidé věří téměř všemu, co si přečtou. Jsou prostě ovlivnitelní a dají se snadno zmanipulovat.
Lidé věří tomu, co v médiích čtou nebo vidí.
Lidi přitahují senzace a v určitých dobách se zajímají určité věci a témata. Tomu se samozřejmě musí přizpůsobovat média, která chtějí na tomto zájmu co nejvíce vydělat, někdy i za cenu výmyslu, lži, vytržení z kontextu, zveličení nebo pošpinění jiného.
ľudia premýšľajú o témach, ktoré su prezentované v médiach
Manipulace s informacemi, jejich přikrášlování, zveličování, vsugerování názorů (zejména zprávy). Nastavování standardů (i nezáměrné) ohledně vzhledu, priorit, chování, názorů... taková "novodobá církev", která nám řekne, co se sluší a co ne, a jde jen o to, jak si to každý přebere.
Média a lidé se ovlivňují navzájem novináři více méně musejí psát to, co lidé chtějí slyšet žeano
Média celkově na nás "útočí" ze všech stran a záleží hodně na tom, k jakým máme přístup, to však nemění nic na tom, že lidé dají hodně na "dobré rady" a mají tendenci se chovat jako stádo, i když to není zdravé a rozumné.
média dají na názor "posluchačů"/čtenářů, chtějí se jim zalíbit
Média dělají lidé, tak mají velkou moc ovlivňovat svoje okolí.
Média formují názory a postoje lidí. Navíc je v médiích spousta PR článků atd.
média musí mít takový obsah, který lidi zaujme
Média nám dávají to, co my sami chceme
Media píší pouze o tom, co lidé chtějí slyšet. Když je to nebude zajímat, nebudou noviny kupovat.
média se mění dle toho, jak si přejí spotřebitelé
Média se orientují podle toho, co lidé chtějí, prostřednictvím průzkumu televizní sledovanosti a návštěvnosti stránek zjišťují, co je nejvíce láká a podle toho mění skladbu svých pořadů nebo stránek.
médiá se přizpusobují tomu, co lidé mají rádi
média se snaží v maximální míře nabízet to, co bude "konzumovat" největší počet diváků - osob
média se zajímají o to, co zajímá lidi
Média si vyžadují zpětnou vazbu a podle toho upravují své programy. Peoplemetry, ankety, dotazníky.
Média šíří názory dle zadání. A i zadavatelé jsou kupodivu lidé :-)
média udělají dobrou reklamu tak, aby lidi zaujala. pro starší dají například více nahlas, větší písmo,.. v čase kdy se dívají více děti, dávají reklamy na hračky
média upravují svůj obsah vzhledem k tomu, co lidi zajímá, podle sledovanosti programů určitého typu, atd.
Média vytvářejí takový program, po kterém je dle jejich průzkumu nebo odhadu největší zájem.
Médium, které umí vidět do budoucnosti může velice ovlivnit osud dotyčného jedince..
Motivace, kopírování vzorců chování - pozitivní i negativní, tvoření názorů
můžou do nich různým způsobem přispívat, hlásit se do soutěží, vyplňovat dotazníky
myšlení a názory
naslednou poptavkou
názory
negativně i pozitivně
negativním..
Někteří lidé slepě věří, co média prohlásí a šíří popřípadě se i řídí třeba nepravdivou informací. Na druhou stranu mohou vyplynout na povrch informace, o kterých nikdo neví a ovlivnit tak výrazně názor jedince na danou věc.
Nesouhlasem
nevím
nevím
nevim
No je to naopak, média jsou ovlivňována touhou po zisku (svém nebo zadavatelů obsahu) a proto se přizpůsobují čím dál více k manipulaci lidí...
o tom, čo sa ľudia dopočujú v médiách, o tom premýšľajú
Obsah médií se přeci přizpůsobuje tomu, co chce recipient vidět/slyšet. Lidé ovlivňují média. Média ovlívňují lidi. Je to vzájemné.
ovlivňují je tím, že si např. kupují Blesk a tím dávají najevo, že o jejich časopis mají zájem
ovlivňují jejich názory a potřeby
ovlivňují názory
Podle toho, čemu dávají přednost, co preferují.
Pokud lidé tráví spoustu času u zábavných pořadu, pak tyto pořady budou média vysílat čím dál víc.
poptávkou po tom, co chctěj lidé slišet, vidět, číst
product placement
projeveným zájmem o ně
Propaganda - ve VŠEM.
Protože lidé berou, to co řekne třeba TV Nova jako fakt !
předkládají realitu jak by měla vypadat, prezentují krásné a úspěšné lidi - každý se jim chce podobat
Představují vzor dokonalosti
přejímáme názory a necháváme se až moc ovlivnit při úsudku podle média
Přispívají do něj např. svými módními výstřelky, svými životními příběhy
Reklamami
reklamou
Reklamou
reklamou
reklamy
reklamy,dostávají se lidem do povědomí
různě
s
sledovanost
spousta lidem mediim věří vše , a tudíž ovlivňuji ve velkém měřítku
styl, informace, zkreslení reality
svojí psychikou
Svými osudy
Svými příspěvky
Svými příspěvky a jejich čtením.
svými reakcemi a preferencemi dávají podklad pro to, co se objevuje v médiích
tím jak vystupují a co říkají
Tím, že je vytváří.
tím, že je využívají
To co lidé vidí v tv, čtou na netu atd tak se podlo toho řídí..např.podle reklamy na určitý výrobek, podle celebrit, rad odborníků
to, že je sledují je dostačují k tomu, aby je ovlivňovali
to, že si kupují noviny, dívají se na televizi atd, tak už jen tímhle je ovlivňují, protože kdyby si to nekupovali/nesledovali, tak média nemají důvod se chovat tak, jak se chovají lidé
Ukazováním ideálů
ukazují jen celebrity a hubené modelky.
v názorech
ve smyslu lidé jsou ovlivněni médii? pokud ano, tak lidé jsou jen ovečky a poslouchají a veří všemu, co jim napíšou do Blesku nebo řeknou na Nově. Lidé médiím věří, jiný zrdroj informací totiž často nemají a udělat si vlastní názor stojí trochu přemejšlení...
velkým
Vkladanim vlastni informace. Na internetu existuji blogy a journaly, kde lide vyjadrzuji vlastni nazory, myslenky apod
Vo všetkom,čom napíšu aj keď to je niekedy somarina ;)
všemi možnými
všemi možnými způsoby, vnucují životní styl, formuji názory, ovlivňuji rozhodování
Vším
Výběrem toho, co čtou, na co se dívají - sledovaností, prodejem.
wrddddafas
zájmy, nálada společnosti se na obsahu médií projeví
23. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena. | 177 | 81,19 % | 81,19 % |
muž. | 41 | 18,81 % | 18,81 % |
24. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16-25 let. | 166 | 76,15 % | 76,15 % |
26-35 let. | 35 | 16,06 % | 16,06 % |
36-45 let. | 12 | 5,5 % | 5,5 % |
66 a více let. | 3 | 1,38 % | 1,38 % |
46-55 let. | 2 | 0,92 % | 0,92 % |
25. V současné době jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student. | 112 | 51,38 % | 51,38 % |
pracující. | 52 | 23,85 % | 23,85 % |
pracující student. | 44 | 20,18 % | 20,18 % |
nezaměstnaný. | 4 | 1,83 % | 1,83 % |
v důchodu. | 4 | 1,83 % | 1,83 % |
na rodičovské dovolené. | 2 | 0,92 % | 0,92 % |
26. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské s maturitou. | 99 | 45,41 % | 45,41 % |
vysokoškolské. | 85 | 38,99 % | 38,99 % |
základní. | 22 | 10,09 % | 10,09 % |
vyšší odborné. | 8 | 3,67 % | 3,67 % |
středoškolské bez maturity. | 4 | 1,83 % | 1,83 % |
27. V jakém rozpětí se pohybuje Váš měsíční příjem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 - 10 000 Kč. | 136 | 62,39 % | 62,39 % |
10 001- 20 000 Kč. | 49 | 22,48 % | 22,48 % |
20 001 - 30 000 Kč. | 19 | 8,72 % | 8,72 % |
30 001- 40 000 Kč. | 7 | 3,21 % | 3,21 % |
více než 40 001 Kč. | 7 | 3,21 % | 3,21 % |
28. Počet obvyatel Vašeho trvalého bydliště je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
méně než 2000. | 59 | 27,06 % | 27,06 % |
více než 500 001. | 44 | 20,18 % | 20,18 % |
10 001 - 25 000. | 25 | 11,47 % | 11,47 % |
2 000 - 5 000. | 24 | 11,01 % | 11,01 % |
50 001 - 100 000. | 21 | 9,63 % | 9,63 % |
5 001 - 10 000. | 18 | 8,26 % | 8,26 % |
100 001 - 500 000. | 16 | 7,34 % | 7,34 % |
25 001 - 50 000. | 11 | 5,05 % | 5,05 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.