Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv médií na životní styl

Vliv médií na životní styl

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Kučerová
Šetření:02. 04. 2013 - 16. 04. 2013
Počet respondentů:218
Počet otázek (max/průměr):28 / 25
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená respondentko, vážený respondente,
jsem studentkou 3. ročníku bakalářského programu Vysoké školy ekonomické na Fakultě podnikohospodářské a ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku, jehož výsledky budou cenným podkladem pro účely mé bakalářské práce. Vyplněním tohoto dotazníku mi poskytne zcela anonymní názor.

Předem děkuji za Vaše odpovědi a čas strávený vyplňováním dotazníku.
 

Odpovědi respondentů

1. Viděl/a jste někdy nějaký pořad v TV zaměřený na životní styl? (Příklady pořadů naleznete v otázce č. 2)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 2, Ne.otázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.18484,4 %84,4 %  
Ne.3415,6 %15,6 %  

Graf

2. Který pořad o životním stylu sledujete nebo jste sledoval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jste to, co jíte.17493,05 %79,82 %  
Nahá jsi krásná.7137,97 %32,57 %  
Zhubni, nebo přiber!5931,55 %27,06 %  
Tep 24.2111,23 %9,63 %  
Souboj v těžké váze.1910,16 %8,72 %  
Zkus mít vkus.73,74 %3,21 %  
Vyzkoušejte si...21,07 %0,92 %  
Peklo na talíři10,53 %0,46 %  
internetové zahraniční (fitness, fashion)10,53 %0,46 %  
jiné, zahraniční, název si nepamatuju10,53 %0,46 %  
Druhá šanca na život10,53 %0,46 %  
Už si nevzpomenu, jak se jmenoval10,53 %0,46 %  
Žádný z pořadů jsem nesledoval. Pouze jsem je shlédnul.10,53 %0,46 %  
The Biggest Loser10,53 %0,46 %  
Dokaž to!10,53 %0,46 %  
Mladší o pár let10,53 %0,46 %  
ani jeden10,53 %0,46 %  
Bydlení je hra10,53 %0,46 %  
pravidelně ani častěji nic10,53 %0,46 %  
Extrémní proměny10,53 %0,46 %  

Graf

3. Sledoval/a jste nebo sledujete některé z vybraných pořadů o životním stylu pravidelně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 4, Ne.otázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.13270,59 %60,55 %  
Ano.5529,41 %25,23 %  

Graf

4. Označte, prosím, které pořady jste sledoval/a nebo sledujete pravidelně.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jste to, co jíte.5872,5 %26,61 %  
Nahá jsi krásná.2227,5 %10,09 %  
Zhubni, nebo přiber!1518,75 %6,88 %  
žádný45 %1,83 %  
Tep 24.33,75 %1,38 %  
zadny11,25 %0,46 %  
žádné11,25 %0,46 %  
nesleduji pravidelně11,25 %0,46 %  
na youtube, popř. Lifestyle na BBC11,25 %0,46 %  
Nesleduji11,25 %0,46 %  
pravidelně žádný11,25 %0,46 %  
žádný pořad nesleduji pravidelně11,25 %0,46 %  
extremne premeny11,25 %0,46 %  
Zkus mít vkus.11,25 %0,46 %  
nic11,25 %0,46 %  
Nesleduji pravidelně !!!!11,25 %0,46 %  
Ten, který nevím, jak se jmenoval.11,25 %0,46 %  
The Biggest Loser11,25 %0,46 %  
Dokaž to!11,25 %0,46 %  
Souboj v těžké váze.11,25 %0,46 %  
Ale né pravidelně, dřív sjem si stahovala pár dílů11,25 %0,46 %  

Graf

5. Proč jste sledoval/a nebo sledujete pořady o životním stylu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Inspirujise novými nápady a zkušenostmi.6635,48 %30,28 %  
Zajímají mě životní příběhy lidí.6534,95 %29,82 %  
Zajímá mě téma životního stylu.5931,72 %27,06 %  
Líbí se mi pořady, ve kterých lidé překonávají překážky.4624,73 %21,1 %  
Chtěl/a bych zlepšit svůj životní styl.3820,43 %17,43 %  
Pořady mě motivují.3719,89 %16,97 %  
Sledováním televize trávím volný čas bez ohledu na typ pořad, který je právě vysílán.3518,82 %16,06 %  
Nesleduji42,15 %1,83 %  
když nic lepšího v bedně nedávaj a přítelkyně to sleduje:)10,54 %0,46 %  
ze zvědavosti10,54 %0,46 %  
někdy je to zajímavé10,54 %0,46 %  
Ani nevím, jak jsem se k tomu dostala. Viděla jsem to asi jednou.10,54 %0,46 %  
zvědavost10,54 %0,46 %  
Na Nově zrovna dávali reklamy, popřípadě jsem nakráčel do obýváku zrovna ve chvíli, kdy na něj koukala moje matka.10,54 %0,46 %  
Byla jsem zvědavá, o co jde.10,54 %0,46 %  
zrovna nebylo nic lepšího10,54 %0,46 %  
nahodou10,54 %0,46 %  
chtěl jsem vědět jaký tento pořad je10,54 %0,46 %  
vyhýbám se jim10,54 %0,46 %  
chci vědět, co je v TV prezentováno10,54 %0,46 %  
Záměrně takové pořady nevyhledávám. S takový pořady přijdu do kontaktu pouze tehdy, sleduje-li je někdo z rodiny. 10,54 %0,46 %  
zrovna běžel v tv, když jsem ji měl zapnutou10,54 %0,46 %  
Bavím se u lidí, kterým se nedaří jejich úsilí. Zajímavé prípady..10,54 %0,46 %  
Viděla jsem pořad náhodou, připadal mi velmi bulvární.10,54 %0,46 %  
Nesleduji. Maximálně náhodou část nějakého dílu.10,54 %0,46 %  
Nesleduji.10,54 %0,46 %  
nesleduji je10,54 %0,46 %  
nechala jsem televizi jednou zapnutou ze zvědavosti10,54 %0,46 %  

Graf

6. Na stupnici od 1 do 5 (1 – nejlepší, 5 – nejhorší) ohodnoťte, prosím, pořady podle toho, jak Vás zaujaly. Pokud jste pořad neviděli, ohodnoťte ho, prosím, číslem 0. Více pořadů může mít stejné ohodnocení

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Jste to, co jíte.2.371.559
Souboj v těžké váze.0.7071.892
Nahá jsi krásná.1.4892.75
Zhubni, nebo přiber!1.1092.249
Zkus mít vkus.0.5221.63
Tep 24.0.4841.358
Vyzkoušejte si.0.3591.252
Vámi zapsaný pořad u otázky č. 2.0.7721.959

Graf

7. Co Vás konkrétně na pořadech o životním stylu nejvíce zajímá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stravování.9652,17 %44,04 %  
Profesionální rady od odborníka.6937,5 %31,65 %  
Změna vzhledu.6032,61 %27,52 %  
Péče o zdraví.4122,28 %18,81 %  
Sport obecně.1910,33 %8,72 %  
nic42,17 %1,83 %  
Nic.10,54 %0,46 %  
Jediná věc, co je na nich sympatická je, že je někdo ještě ubožejší, než já...a ještě k tomu jej něco záhadného nutí se se svými mindráky producírovat v televizi před půlkou národa.10,54 %0,46 %  
Zajímavosti - všeobecně10,54 %0,46 %  
arogance odborníků10,54 %0,46 %  
to, že o proměně je ten človek celkově lepší10,54 %0,46 %  
Případy jednotlivých lidí a jejich problému.10,54 %0,46 %  
nesleduji10,54 %0,46 %  

Graf

8. Před zhlédnutím pořadů jsem:

upřesnění: 1=ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=ne

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Sportoval/a.2.2391.084
Se zdravě stravoval/a.2.4130.645
Se zajímal/o svůj vzhled (oblékání, líčení)1.8590.85
Využíval/a rad odborníků.3.4080.687

Graf

9. Změnil/a jste po zhlédnutí pořadů svůj životní styl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 10, Ne, nemám důvod cokoliv na sobě měnit, jsem se sebou spokojený/á.otázka č. 11, Ne, jakákoliv změna (stravování, sportování, vzhled) je pro mě finančně náročná.otázka č. 11, Ne, ale chtěl/a bych.otázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nemám důvod cokoliv na sobě měnit, jsem se sebou spokojený/á.6635,87 %30,28 %  
Ne, ale chtěl/a bych.6635,87 %30,28 %  
Ano.3820,65 %17,43 %  
Ne, jakákoliv změna (stravování, sportování, vzhled) je pro mě finančně náročná.147,61 %6,42 %  

Graf

10. Označte, prosím, co konkrétně jste po zhlédnutí pořadů změnil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stravování.3181,58 %14,22 %  
Začal/a jsem pečovat o své zdraví.1231,58 %5,5 %  
Začal/a jsem se věnovat sportu.1231,58 %5,5 %  
Vzhled (kladu větší důraz na oblékání, popř. líčení).718,42 %3,21 %  

Graf

11. Myslíte si, že je v dnešní době vzhled důležitý?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.12959,17 %59,17 %  
Spíše ano.7835,78 %35,78 %  
Spíše ne.94,13 %4,13 %  
Ne.20,92 %0,92 %  

Graf

12. Které médium má podle Vás v dnešní době největší vliv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet.13561,93 %61,93 %  
Televize.7333,49 %33,49 %  
Tisk (noviny, časopisy).20,92 %0,92 %  
Žádné.20,92 %0,92 %  
Rádio.20,92 %0,92 %  
TV a internet10,46 %0,46 %  
časopisy10,46 %0,46 %  
internet a televize10,46 %0,46 %  
všechny jsou na tom stejně10,46 %0,46 %  

Graf

13. Proč si myslíte, že právě Vámi zvolené médium má v dnešní době největší vliv?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

---

?

.

...

cawvveeaswwwwwwwwwwwwwwwwww

Celodenní přísun velkého množství různorodých informací bez nutnosti vyhledávání jako je tomu na internetu.

dívá se na ni nejvíce lidí

doma i v práci ho má prakticky každý, děti na něm tráví spoustu času a i mnoho zaměstnání dovoluje trávit čas brouzdáním po internetu

dostupna pro vsechny vekove kategorie

dostupnost, masovost, množství informací

dostupnost, oblíbenost, modernost

dozvíme se tam vše..

i přes dnešní internetovou dobu je televize pořád nejsledovanější médium

Internet je prostě budoucnost

internet je velmi rozšířený, pokud se mi v televizi něco nelíbí, přepnu jinam, ale pokud pracuji s počítačem a internetem, není moc možností, jak se reklamám vyhnout

internet je všude kolem nás

Internet už používá spousta lidí a toto číslo stále roste. Lidé začínají chápat výhody internetu, kterými mj. je pohled na problematiku ze všech stran, nikoliv jako v televizi - propaganda

Internet v dnešní době čte obrovské množství lidí, hlavně mladí lidé, které zajíma jejich budoucnost.

Internet využívá téměř každý a TV sledují také téměř všichni.

Internet, protože na něm si lze vyhledat cokoliv, co člověka zajímá, velký vliv mají i sociální sítě - je možné nad články, reportážemi diskutovat, je tam ta interakce, kterou ostatní média spíše postrádají.

je čím dál rozšířenější

je dostupné všude a dá se na netu najít všechno a dost ovlivnuje lidi

Je nejdostupnější

Je nejpoužívanější

je nejrozsáhlejší

je nejrozšířenější

je nejrozšířenější a je plošně zaměřena na "průměrného" diváka

Je nejrozšířenější, lidé tráví na internetu stále více času a spojují se v něm i další média, takže na nás celkově působí nejvíce a nejkomplexněji.

je nejrozšířenější, zvláště mezi mládeží, která je nejsnadněji ovlivnitelná

Je nejrozšířenější.

je nejvíce dostupný

je nejvíce přístupný

Je nejvíce využívané

Je nerozšířenější

je přístupný kdekoliv, lidé vůči němu ještě neotupěli

je snadno dostupné

je součástí každodenního života

je součástí téměř každé domácnosti, dá se najít cokoli, stále více oblíbené jsou sociální sítě

Je stále více využíván všemi generacemi, lidé mu důvěřují.

Je tam mnoho lidí.

je tam spoutsa reklam

je to dnešní fenomén

Je to in.

je to velice levný a když se kampaň alespon trochu povede, šíří se pak už sama. v internetu je budoucnost. TV už spoutsla lidí nemá, rádio se neposlouchá už delší dobu a noviny jsou na netu..

Je to volně přístupný zdroj schopný upřesnit informace nebo je rozvést a diskutovat o nich např. on-line.Je zde možné ověřit přesnost informací nebo možnost konkrétní otázky na konkrétní osobu.

je v čr přístupný všem

Je v současné době nejrozšířenější, nejpoužívanější a nejdostupnější.

Je velmi rozšířený a každý na internetu hledá veškeré informace které potřebuje

je velmi využíván jako zdroj informací

je vsude

je všudy přítomné, okamžitá informovanost, rychlost

Je zdarma, každý ho poslouchá (v práci, autě)

jedná se o jednosměrnou komunikaci s velkým dopadem na širokou masu lidí

Jeho dosah je obrovský.

jiná média záměrně ignoruji

Každá domácnost má minimálně 1 televizi a každý člověk ji sleduje téměř každý den.

každodenní komunikace, čtení zpráv

Každý má v dnešní době internet

Každý na ní čumí... a NEPŘEMÝŠLÍ při tom, jen konzumuje

každý se v dnešní době díva na televizi

lidé ho vyžadují a chtějí si ho koupit pravidelně

Lidé jsou na internetu každý den,v praci i ve volném čase.

Lidé jsou na internetu víceméně závislí a bez něj si život už ani nedokáží představit. Neskutečně je ovlivňuje to, co se na internetu dozví.

Lidé k němu mají skoro pořád přístup, najdou si informace, které chtějí vědět

Lidé na internetu tráví nejvíc času

Lidé na internetu tráví spoustu času - doma, v práci, na cestách,...

lidé na něm tráví většinu času i při sledování televize

Lidé tam tráví nejvíce času.

Lidé tráví na internetu stále více času. Pomalu ale jistě přebíjí i televizi.

Lidé u něj tráví nejvíce času.

lidi se dívají hodně na TV

lidi tím tráví svůj volný čas- relax

lidské vztahy jsou potlačeny

má najväčší dosah

masírování reklamami a médii

Masivni

masivní sledování kanálu, "ideál krásy"

masově rozšířené médium.

masové, dostupné

Masovost mezi mladými lidmi.

Média celkově na nás "útočí" ze všech stran a záleží hodně na tom, k jakým máme přístup, to však nemění nic na tom, že lidé dají hodně na "dobré rady" a mají tendenci se chovat jako stádo, i když to není zdravé a rozumné.

mladá generace je spjata s internetem

mladí lidé nejvíce sledují internet

mladí lidé tráví na internetu většinu svého času

Mladí tráví na internetu hodně času

mnoho uživatelů

Moznost ziskat ruznorodou informace, nejrychlejsi zpusob sireni info

Myslím si, že hlavně pro mladé je běžnou součástí sledovat dění ve světě na internetu. Já sama sbírám většinu informací na internetu. Cokoliv co mě zajímá a co potřebuji zjistit.

na internet chodí hodně lidí, je tam nejvíce informací

Na internetu lidé cíleně vyhledávají informace. Televize se přeformovala jen na zdroj zábavy (klesá i informační úroveň jednotlivých zpravodajských relací), kdežto internet berou lidé jako médium, kde se dozví vše a vzájemně si mohou radit.

Na internetu lze téměř vše nalézt. Tím pádem lidé používají internet čím dál tím častěji. Ze všech stran obrazovky na nás vykukují reklamy, různé články, které nás samozřejmě ovlivňují. Leckdy ale i tak, že věříme všemu i věcem které nejsou pravdivé.

na Internetu se pohybuje každý denně 1,2 hodiny

Na internetu v této době "serfuje" téměř každý

Na netu je každý.

Na televizi se dívá v dnešní době každý

na televizi se dívají mladí i staří, třeba internet je spíš doménou mladých

Na televizi se kouká širší okruh lidí. I senioři, kteří například internet nevyužívají.

Nabízí více možností, různých pořadů, článků a všeho v jednom. V ČR jsme dle mého názoru v tomto směru trošku pozadu, netočí se tady zajímavé show. Na internetu je ke shlédnutí spousta zahraničních pořadů, viz The Biggest Loser, který musí být snad motivací pro všechny lidi!

nejlépe dostupné médium

Nejmasovější, průřez přes všechny generace.

Nejpohodlnější a nejvíce dostupné

nejrozšířenější

nejrozšířenější a nejvíce sledované

Nejširší zásah

největší dostupnost

největší pokrytí a zásah

největší přesvědčovací schopnost, pořád má podle mě větší vliv než internet. především u populace 40+

největší sledovanost, ne každý má internet a finance na tisk

největší, nejsvobodnější, možnost si vybrat sám (nejen to co zrovna "dávají")

nejvíce dostupné

Nejvíce přístupné a komunikativní - otevřené médium.

Nejvíce se v něm setkávám s hodnocení "celebrit". Která přibrala a jak vypadá hrozně. To hodnocení je hrozné.

nejvíce zasáhne naší emociální stránku tím, že má vizuální obraz

Nejviditelnější a podle mého názoru nejúčinnější reklamy

nejvtěší počet uživatelů

nemyslím si, že média mají vliv na lidi

nevím

nevím

nevim

nevím

nevim

obrovské množství informací, velký počet uživatelů, má velký zásah

Operativně dokáže oslovit velký okruh lidí, v jednu dobu jsou dostupné informace z různých oblastí. Lidé si mohou vybrat, co je zajímá.

Ovlivňuje mnoho mladých a tedy hlavní módní věky.

pod vlivem televize, jsou starší spoluobčané kteří jsou náchylnější na mediální masáž

Podívejte se na ty ksichty celebrity ;)

Pohybuji s v okruhu mladých lidí, kteří tráví více času na internetu, než u televize a jiných médií. A věřím, že v budoucnu bude mít internet ještě mnohem větší vliv.

pretože internet má dnes asi každý :)

pretože je najdynamickejšie sa rozvíjajúcim médiom

Pretože v dnešnej dobe su ľudia zachvateni televiziou a internetom

pretože väčšina mladých ľudí trávi množstvo času na internete

pro vzhled je duležitá vizuální stránka a tu umožňuje TV

proste proto

Protoze ho sleduje nejvice lidi.

protoze je nejrozsahlejsi

protoze je vsude

Protože ho lidé hodně používají, dá se tam najít vše

protože je na něm víc lidí než sleduje tv a reklama je většinou nenásilná

Protože je nejrozšířenější a čím dál tím víc lidí u internetu sedí.

protože je nejvíce využívaný

Protože je to nejrychlejší médium a zasahuje do života nejvíce z nabízených médií.

Protože je vizuální a je to horké médium.

Protože je všude a lidé ho používají denně několik hodin, takže jsou neustále v kontaktu s médii a podnými věcmi.

Protože jej využívá naprostá většina

Protože ji sleduje velké množství lidí poměrně všech věkových kategorií

Protože mladých ej více, než starých a my už na ordicane nekoukáme :)

Protože na mysl působí jak vizuálně, tak i sluchově

Protože ostatní média jsou už trošku zastaralá a hlavně tam člověk nemůže v danou chvíli najít odpověď na svůj problém, musí přijmout, co na něj média jako TV, Rádio, noviny chrlí, kdežto na internetu můžete kdykoli najít odpověď na cokoliv.

protože při tom trávíme víc a víc času, máme možnost sledovat vše co se deje ve světe i u nás a často se nevyhneme věcem, které prvotně ani nehledáme

protože působí nejvíc na emociální stránku, člověk se může "vidět" v jiném

Protože se k němu dostanou všechny věkové kategorie a některý tisk je občas k dostání zdarma.

Protože televizi sleduje velké část naší populace ať už své pořady nebo jen televizní noviny.

protože to tak prostě je (oslovuje většinu lidí v produktivním věku)

Protože to vím.

Protože v dnešní době opadá zájem o televizi, kterou nahrazuje internet, najdete tam rychle co potřebujete, můžete zde také sledovat televizi online.

protože většina lidí ji ještě pořád má a sleduje

Protože zaujímá největší spektrum lidí.

přes internet jde všechno

přímé doporučení známých

Rychlost informací, nadnárodní sdílení, okamžitý překlad informace

rychlost, globálnost, módní trend

s

Skoro každý koho znám je na netu denně

sledovanost

sleduje ho nejvíc lidí

sleduje ho nejvíce lidí

sleduje ji každý

sleduje ji skoro každý

sledují ji většina lidí

Snadno dostupné

Snadno se u televize "zkejsne"...

snadný přístup pro všechny

široká přístupnost a pojme všechny témata najednou, neomezeně

tak

Technologie jdou ku předu a myslím, že internet je v každé rodině.

televize - je nejčastěji používané médium

televize dokáže zasáhnout emociální stránku více než ostatní média

televize je největší médium u nás

Televize je v každé rodině, lidé jí často sledují ať už jen jako jen puštěné pozadí.

Televize má obrovskou sledovanost. :)

Televizi má téměř každý - masovost, dostupnost...

Televizi sleduje velké množství lidí. Zejména lidé, kteří jsou snadněji manipulovatelní (děti, důchodci, s nižší inteligencí a všeobecným přehledem), sledují televizi a ostatním médiím nevěnují takovou pozornost.

Televizi vnímame zrakem i sluchem, a proto si z ní zaamatujeme více informací než z jiných medií. Navíc televizi sledují lidé všech věkových katagerií.

Téměř každý, až na pár výjimek sleduje televizi a především televizní zprávy.

Téměř většina lidí denně sleduje internet, ostatní media ne pravideně a denně.

Téměř všichni ho mají a je zde nejvíce dostupných informací a s tím související i kritika

Tráví na něm nejvíce času a berou si příklad z toho, co na něm vidí

Trávím na internetu asi nejvíce času ze všech nabídnutých médií, proto si myslím, že mě nejvíce ovlivňuje.

Troufám si tvrdit, že mladí lidé na internetu tráví čím dál více času. A právě mladí lidé se o životní styl zajímají nejvíce.

TV má každý. Největší zásah na lidi. V jednom okamžiku osloví nejvíce lidí

TV má nejvyšší sledovanost u starších osob, internet hojně využívá mladší generace

TV má skoro každý

u televize tráví lidé mnoho času ve svém volnu

v dnešní dob na televizi kouká skoro každý

V dnešní době již má televizi v domácnosti snad každý, a skoro každý před ní nějakou tu hodinku či dvě denně stráví. A reklamy, kterých je dnes pomalu více než pořadů, jsou plné krásných, štíhlých, vyretušovaných, nalíčených, mladých slečen a pánů. Podle mého názoru pak chce každý vypadat jako oni a vzbuzovat i tolik zájmu od opačného pohlaví.

Variabilita

Ve vetšině domácností je pořád zapnutá, důchodci, to co tam řeknou považují za 100% pravdu.

velká dostupnost

velká sledovanost

velké množství reklam ovlivňuje populaci

velký počet diváků

vetsi silnejsi spojeni s realnym zivotem

většina lidí s ním denně pracuje a aktivně ho používá i ve svém volném čase

vizualizace

vizuální zobrazení, sleduje ho nejvíce lidí

vlastní ji každý, ovlivní hlavně nevzdělané lidi

vliv díky dostupnosti, zásahu širokého spektra populace, rychlého šíření informací, ale hrozba nebezpečí neregulace, neobjektivity, zneužití informací ve svůj prospěch, šíření nepravdivých informací

Volila jsem mezi televizí a internetem... internet, protože tam jsou snadno a rychle dostupné informace. proto podle mě vliv tiskovin ustupuje.

všichni mají internet a tráví na něm mnoho času

všude jsou vyfocené modelky

využívají ho všichni

Využívají jej mladí lidé, a mladí lidé budou mít zanedlouho největší vliv, proto za tento označuji i toto médium.

vzhľadom na jeho rozšírenie, čas strávený na ňom a druhy informácií, ktoré poskytuje

x

zasáhne všechny věkové skupiny

zde se dočtete nejvíce informací o obezitě apodobně

14. Z jakého důvodu nejvíce sledujete televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvůli zábavě a odpočinku.8639,45 %39,45 %  
Televize mi slouží jako kulisa při jiné práci.5123,39 %23,39 %  
Televizi nesleduji.3917,89 %17,89 %  
Kvůli získávání informací.2210,09 %10,09 %  
Kvůli sportu.83,67 %3,67 %  
Kvůli vzdělávání.52,29 %2,29 %  
koukám na ní, ale víc jsme na netu, jinak je to kvůli info a odpočinku10,46 %0,46 %  
Televizi nesleduji, jen pár dílů vybraného pořadu.10,46 %0,46 %  
sleduji jen minimálně10,46 %0,46 %  
Televizi sleduji jen kvůli jednomu konkrétnímu seriálu, který bych si sice mohla stáhnout, ale takhle je to jednodušší. Navíc ji nesleduji každý dne. Jen občas max. hodinu denně.10,46 %0,46 %  
relax před spaním10,46 %0,46 %  
když chci absolutně vypnout10,46 %0,46 %  
zábava, odpočinek, vzdělání i kulisa při jiné činnosti10,46 %0,46 %  

Graf

15. Z jakého důvodu nejvíce trávíte čas na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvůli zábavě a odpočinku.5123,39 %23,39 %  
Kvůli udržování vztahů s přáteli (e-mail, sociální sítě, aj.).4319,72 %19,72 %  
Kvůli vzdělávání.3917,89 %17,89 %  
Kvůli informacím o aktuálním dění.3013,76 %13,76 %  
Kvůli získávání inforamací (o módě, možnostech sportování, staravování, aj.).2812,84 %12,84 %  
Kvůli pracovním povinnostem.146,42 %6,42 %  
internet nepoužívám20,92 %0,92 %  
kvůli všemu výše uvedenému10,46 %0,46 %  
všechno10,46 %0,46 %  
Od každého trochu10,46 %0,46 %  
získávání informací, zábava, vzdělávání, pracovní povinnosti10,46 %0,46 %  
vsechno zminene. moje prace je zavisla na internetu, vztahy s rodinou a prateli taky (ziji v jine zemi), ziskavani informaci10,46 %0,46 %  
Všechno výše uvedené10,46 %0,46 %  
Nevím, proč nejde více odpovědí. Nedokážu identifikovat, u čeho trávím nejvíce času.10,46 %0,46 %  
prace, zabava, informace, pratele10,46 %0,46 %  
netrávím10,46 %0,46 %  
Asi těžko mohu sdělit konkrétní "největší" důvod, těch důvodů je více a jsou rovnoměrně zastoupeny.10,46 %0,46 %  
více důvodů10,46 %0,46 %  

Graf

16. U každé z následujících otázek označte 1 odpověď.

upřesnění: 1=ano, 2=spíše ano, 3=spíše ne, 4=ne

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Necháváte se inspirovat televizními pořady v oblasti módy?3.0280.917
Necháváte se inspirovat televizními pořady v oblasti stravování?2.6560.886
Necháváte se inspirovat televizními pořady v oblasti v oblasti sportu?3.1790.752
Necháváte se inspirovat životním stylem celebrit z televizní obrazovky?3.6150.54
Řídíte se podle módních trendů, které jsou prezentovány na internetu?3.110.878
Koupíte si výrobek díky poutavé reklamě v televizi nebo na internetu, i když jej nepotřebujete?3.4270.584

Graf

17. Jak často sledujete televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát týdně (občas).7032,11 %32,11 %  
Každý den maximálně 2 hodiny.4822,02 %22,02 %  
Televizi nesleduji.3817,43 %17,43 %  
Každý den více než 2 hodiny.3114,22 %14,22 %  
1x týdně.3114,22 %14,22 %  

Graf

18. Jak často trávíte čas na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Každý den více než 2 hodiny.16173,85 %73,85 %  
Každý den max. 2 hodiny.4319,72 %19,72 %  
Několikrát týdně (občas).115,05 %5,05 %  
Internet vůbec nepoužívám.31,38 %1,38 %  

Graf

19. Jak často posloucháte rádio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rádio vůbec neposlouchám.6027,52 %27,52 %  
Několikrát týdně.5826,61 %26,61 %  
1x týdně.4822,02 %22,02 %  
Každý den max. 2 hodiny.3013,76 %13,76 %  
Každý den více než 2 hodiny.2210,09 %10,09 %  

Graf

20. Jak často trávíte čas čtením novin a časopisů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát týdně (občas).8237,61 %37,61 %  
1x týdně.7233,03 %33,03 %  
Noviny a časopisy vůbec nečtu.4219,27 %19,27 %  
Každý den max. 2 hodiny.167,34 %7,34 %  
Každý den více než 2 hodiny.62,75 %2,75 %  

Graf

21. Myslíte si, že lidé ovlivňují média?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 22, Ne.otázka č. 23, Nevím.otázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.11251,38 %51,38 %  
Nevím.6931,65 %31,65 %  
Ne.3716,97 %16,97 %  

Graf

22. Jakým způsobem, podle Vašeho názoru, lidé ovlivňují média?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

..

A kdo ty média dělá?!

Bbsahem, který prezentují. Veřejnost je lehce ovlivnitelná tím co se z médií dozví.

Běžní lidé je většinou neovlivňují, ale jsou ovlivňováni

Celkově, ve všech oblastech života

co mají lidé před očima, to chtějí a nechají se ovlivnit poutavou reklamou

Do určité míry mohou média měnit jejich názory nebo rozšiřovat vědomosti. Ale záleží na kokrétním člověku, jak se nechá ovlivnit a čemu věří. Protože jak je známo, třeba na internet si může napsat kdo chce co chce :)

Hlasování, divácké soutěže, užívání diváků jako zdrojů informací, ...

hlavně mladé lidi způsobem života "celebrit", nutností být in, starší lidi dle mého názoru ovlivňují média v rámci jejich politického přesvědčení (priorita čtení bulváru)

Hodně redaktorů (hlavně internetová zpravodajství) prezentuje své názory jako fakta! Televize typu Nova, Prima dělají z komára velblouda, "hrají na city" a jsou neobjektivní.

Informacemi o aktuálním dění (mediální tlak), informacemi o životech celebrit.

informovanost, ovladatelnost

Informuji

inspirace

Když někde něco čtu, co mě naštve, dokážu se rozohnit, aniž bych si ověřila fakta.

lidé často probírají vzory, které vidí v médiách

lidé média nebo média lidi? každopádně blbá otázka

lidé média tvoří

Lidé nemají šanci média ovlivnit - max. sledovaností

lidé sami tvoří média, nechápu otázku. asi bylo myšleno, jak veřejnost ovlivňuje...to ovlivňuje poptávka po médiích

lidé se často řídí tím,co vidí a čtou..

lidé se nechají ovlivnit reklamou

Lidé se rozhodují na základě informací, které mají. Takže je důležité, jaké informace získávají a nejjednoduší prostředek, jak získat informace jsou média.

Lidé stvořili média, tedy je také ovlivňují každou interakcí, již s médiem navážou, ať už si médium koupí, ohodnotí jej na internetu, nebo do něj sami přispívají.

Lidé věří téměř všemu, co si přečtou. Jsou prostě ovlivnitelní a dají se snadno zmanipulovat.

Lidé věří tomu, co v médiích čtou nebo vidí.

Lidi přitahují senzace a v určitých dobách se zajímají určité věci a témata. Tomu se samozřejmě musí přizpůsobovat média, která chtějí na tomto zájmu co nejvíce vydělat, někdy i za cenu výmyslu, lži, vytržení z kontextu, zveličení nebo pošpinění jiného.

ľudia premýšľajú o témach, ktoré su prezentované v médiach

Manipulace s informacemi, jejich přikrášlování, zveličování, vsugerování názorů (zejména zprávy). Nastavování standardů (i nezáměrné) ohledně vzhledu, priorit, chování, názorů... taková "novodobá církev", která nám řekne, co se sluší a co ne, a jde jen o to, jak si to každý přebere.

Média a lidé se ovlivňují navzájem novináři více méně musejí psát to, co lidé chtějí slyšet žeano

Média celkově na nás "útočí" ze všech stran a záleží hodně na tom, k jakým máme přístup, to však nemění nic na tom, že lidé dají hodně na "dobré rady" a mají tendenci se chovat jako stádo, i když to není zdravé a rozumné.

média dají na názor "posluchačů"/čtenářů, chtějí se jim zalíbit

Média dělají lidé, tak mají velkou moc ovlivňovat svoje okolí.

Média formují názory a postoje lidí. Navíc je v médiích spousta PR článků atd.

média musí mít takový obsah, který lidi zaujme

Média nám dávají to, co my sami chceme

Media píší pouze o tom, co lidé chtějí slyšet. Když je to nebude zajímat, nebudou noviny kupovat.

média se mění dle toho, jak si přejí spotřebitelé

Média se orientují podle toho, co lidé chtějí, prostřednictvím průzkumu televizní sledovanosti a návštěvnosti stránek zjišťují, co je nejvíce láká a podle toho mění skladbu svých pořadů nebo stránek.

médiá se přizpusobují tomu, co lidé mají rádi

média se snaží v maximální míře nabízet to, co bude "konzumovat" největší počet diváků - osob

média se zajímají o to, co zajímá lidi

Média si vyžadují zpětnou vazbu a podle toho upravují své programy. Peoplemetry, ankety, dotazníky.

Média šíří názory dle zadání. A i zadavatelé jsou kupodivu lidé :-)

média udělají dobrou reklamu tak, aby lidi zaujala. pro starší dají například více nahlas, větší písmo,.. v čase kdy se dívají více děti, dávají reklamy na hračky

média upravují svůj obsah vzhledem k tomu, co lidi zajímá, podle sledovanosti programů určitého typu, atd.

Média vytvářejí takový program, po kterém je dle jejich průzkumu nebo odhadu největší zájem.

Médium, které umí vidět do budoucnosti může velice ovlivnit osud dotyčného jedince..

Motivace, kopírování vzorců chování - pozitivní i negativní, tvoření názorů

můžou do nich různým způsobem přispívat, hlásit se do soutěží, vyplňovat dotazníky

myšlení a názory

naslednou poptavkou

názory

negativně i pozitivně

negativním..

Někteří lidé slepě věří, co média prohlásí a šíří popřípadě se i řídí třeba nepravdivou informací. Na druhou stranu mohou vyplynout na povrch informace, o kterých nikdo neví a ovlivnit tak výrazně názor jedince na danou věc.

Nesouhlasem

nevím

nevím

nevim

No je to naopak, média jsou ovlivňována touhou po zisku (svém nebo zadavatelů obsahu) a proto se přizpůsobují čím dál více k manipulaci lidí...

o tom, čo sa ľudia dopočujú v médiách, o tom premýšľajú

Obsah médií se přeci přizpůsobuje tomu, co chce recipient vidět/slyšet. Lidé ovlivňují média. Média ovlívňují lidi. Je to vzájemné.

ovlivňují je tím, že si např. kupují Blesk a tím dávají najevo, že o jejich časopis mají zájem

ovlivňují jejich názory a potřeby

ovlivňují názory

Podle toho, čemu dávají přednost, co preferují.

Pokud lidé tráví spoustu času u zábavných pořadu, pak tyto pořady budou média vysílat čím dál víc.

poptávkou po tom, co chctěj lidé slišet, vidět, číst

product placement

projeveným zájmem o ně

Propaganda - ve VŠEM.

Protože lidé berou, to co řekne třeba TV Nova jako fakt !

předkládají realitu jak by měla vypadat, prezentují krásné a úspěšné lidi - každý se jim chce podobat

Představují vzor dokonalosti

přejímáme názory a necháváme se až moc ovlivnit při úsudku podle média

Přispívají do něj např. svými módními výstřelky, svými životními příběhy

Reklamami

reklamou

Reklamou

reklamou

reklamy

reklamy,dostávají se lidem do povědomí

různě

s

sledovanost

spousta lidem mediim věří vše , a tudíž ovlivňuji ve velkém měřítku

styl, informace, zkreslení reality

svojí psychikou

Svými osudy

Svými příspěvky

Svými příspěvky a jejich čtením.

svými reakcemi a preferencemi dávají podklad pro to, co se objevuje v médiích

tím jak vystupují a co říkají

Tím, že je vytváří.

tím, že je využívají

To co lidé vidí v tv, čtou na netu atd tak se podlo toho řídí..např.podle reklamy na určitý výrobek, podle celebrit, rad odborníků

to, že je sledují je dostačují k tomu, aby je ovlivňovali

to, že si kupují noviny, dívají se na televizi atd, tak už jen tímhle je ovlivňují, protože kdyby si to nekupovali/nesledovali, tak média nemají důvod se chovat tak, jak se chovají lidé

Ukazováním ideálů

ukazují jen celebrity a hubené modelky.

v názorech

ve smyslu lidé jsou ovlivněni médii? pokud ano, tak lidé jsou jen ovečky a poslouchají a veří všemu, co jim napíšou do Blesku nebo řeknou na Nově. Lidé médiím věří, jiný zrdroj informací totiž často nemají a udělat si vlastní názor stojí trochu přemejšlení...

velkým

Vkladanim vlastni informace. Na internetu existuji blogy a journaly, kde lide vyjadrzuji vlastni nazory, myslenky apod

Vo všetkom,čom napíšu aj keď to je niekedy somarina ;)

všemi možnými

všemi možnými způsoby, vnucují životní styl, formuji názory, ovlivňuji rozhodování

Vším

Výběrem toho, co čtou, na co se dívají - sledovaností, prodejem.

wrddddafas

zájmy, nálada společnosti se na obsahu médií projeví

23. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena.17781,19 %81,19 %  
muž.4118,81 %18,81 %  

Graf

24. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-25 let.16676,15 %76,15 %  
26-35 let.3516,06 %16,06 %  
36-45 let.125,5 %5,5 %  
66 a více let.31,38 %1,38 %  
46-55 let.20,92 %0,92 %  

Graf

25. V současné době jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student.11251,38 %51,38 %  
pracující.5223,85 %23,85 %  
pracující student.4420,18 %20,18 %  
nezaměstnaný.41,83 %1,83 %  
v důchodu.41,83 %1,83 %  
na rodičovské dovolené.20,92 %0,92 %  

Graf

26. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou.9945,41 %45,41 %  
vysokoškolské.8538,99 %38,99 %  
základní.2210,09 %10,09 %  
vyšší odborné.83,67 %3,67 %  
středoškolské bez maturity.41,83 %1,83 %  

Graf

27. V jakém rozpětí se pohybuje Váš měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 10 000 Kč.13662,39 %62,39 %  
10 001- 20 000 Kč.4922,48 %22,48 %  
20 001 - 30 000 Kč.198,72 %8,72 %  
30 001- 40 000 Kč.73,21 %3,21 %  
více než 40 001 Kč.73,21 %3,21 %  

Graf

28. Počet obvyatel Vašeho trvalého bydliště je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 2000.5927,06 %27,06 %  
více než 500 001.4420,18 %20,18 %  
10 001 - 25 000.2511,47 %11,47 %  
2 000 - 5 000.2411,01 %11,01 %  
50 001 - 100 000.219,63 %9,63 %  
5 001 - 10 000.188,26 %8,26 %  
100 001 - 500 000.167,34 %7,34 %  
25 001 - 50 000.115,05 %5,05 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Který pořad o životním stylu sledujete nebo jste sledoval/a?

  • odpověď Nahá jsi krásná.:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nahá jsi krásná. na otázku 4. Označte, prosím, které pořady jste sledoval/a nebo sledujete pravidelně.
  • odpověď Tep 24.:
    • 10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tep 24.=1 na otázku 6. Na stupnici od 1 do 5 (1 – nejlepší, 5 – nejhorší) ohodnoťte, prosím, pořady podle toho, jak Vás zaujaly. Pokud jste pořad neviděli, ohodnoťte ho, prosím, číslem 0. Více pořadů může mít stejné ohodnocení
  • odpověď Zhubni, nebo přiber!:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zhubni, nebo přiber! na otázku 4. Označte, prosím, které pořady jste sledoval/a nebo sledujete pravidelně.
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zhubni, nebo přiber!=1 na otázku 6. Na stupnici od 1 do 5 (1 – nejlepší, 5 – nejhorší) ohodnoťte, prosím, pořady podle toho, jak Vás zaujaly. Pokud jste pořad neviděli, ohodnoťte ho, prosím, číslem 0. Více pořadů může mít stejné ohodnocení

3. Sledoval/a jste nebo sledujete některé z vybraných pořadů o životním stylu pravidelně?

  • odpověď Ano.:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nahá jsi krásná. na otázku 4. Označte, prosím, které pořady jste sledoval/a nebo sledujete pravidelně.
  • odpověď Ne.:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sledováním televize trávím volný čas bez ohledu na typ pořad, který je právě vysílán. na otázku 5. Proč jste sledoval/a nebo sledujete pořady o životním stylu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Se zdravě stravoval/a.=4 na otázku 8. Před zhlédnutím pořadů jsem:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jste to, co jíte.=3 na otázku 6. Na stupnici od 1 do 5 (1 – nejlepší, 5 – nejhorší) ohodnoťte, prosím, pořady podle toho, jak Vás zaujaly. Pokud jste pořad neviděli, ohodnoťte ho, prosím, číslem 0. Více pořadů může mít stejné ohodnocení

9. Změnil/a jste po zhlédnutí pořadů svůj životní styl?

  • odpověď Ano.:
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stravování. na otázku 10. Označte, prosím, co konkrétně jste po zhlédnutí pořadů změnil/a?
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Začal/a jsem pečovat o své zdraví. na otázku 10. Označte, prosím, co konkrétně jste po zhlédnutí pořadů změnil/a?
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Začal/a jsem se věnovat sportu. na otázku 10. Označte, prosím, co konkrétně jste po zhlédnutí pořadů změnil/a?

21. Myslíte si, že lidé ovlivňují média?

  • odpověď Ano.:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Necháváte se inspirovat televizními pořady v oblasti módy?=1 na otázku 16. U každé z následujících otázek označte 1 odpověď.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Řídíte se podle módních trendů, které jsou prezentovány na internetu?=1 na otázku 16. U každé z následujících otázek označte 1 odpověď.

25. V současné době jste:

  • odpověď student.:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní. na otázku 26. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

27. V jakém rozpětí se pohybuje Váš měsíční příjem:

  • odpověď 0 - 10 000 Kč.:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní. na otázku 26. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Viděl/a jste někdy nějaký pořad v TV zaměřený na životní styl? (Příklady pořadů naleznete v otázce č. 2)

2. Který pořad o životním stylu sledujete nebo jste sledoval/a?

3. Sledoval/a jste nebo sledujete některé z vybraných pořadů o životním stylu pravidelně?

4. Označte, prosím, které pořady jste sledoval/a nebo sledujete pravidelně.

5. Proč jste sledoval/a nebo sledujete pořady o životním stylu?

6. Na stupnici od 1 do 5 (1 – nejlepší, 5 – nejhorší) ohodnoťte, prosím, pořady podle toho, jak Vás zaujaly. Pokud jste pořad neviděli, ohodnoťte ho, prosím, číslem 0. Více pořadů může mít stejné ohodnocení

7. Co Vás konkrétně na pořadech o životním stylu nejvíce zajímá?

8. Před zhlédnutím pořadů jsem:

9. Změnil/a jste po zhlédnutí pořadů svůj životní styl?

10. Označte, prosím, co konkrétně jste po zhlédnutí pořadů změnil/a?

11. Myslíte si, že je v dnešní době vzhled důležitý?

12. Které médium má podle Vás v dnešní době největší vliv?

14. Z jakého důvodu nejvíce sledujete televizi?

15. Z jakého důvodu nejvíce trávíte čas na internetu?

16. U každé z následujících otázek označte 1 odpověď.

17. Jak často sledujete televizi?

18. Jak často trávíte čas na internetu?

19. Jak často posloucháte rádio?

20. Jak často trávíte čas čtením novin a časopisů?

21. Myslíte si, že lidé ovlivňují média?

23. Jste:

24. Kolik je Vám let?

25. V současné době jste:

26. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

27. V jakém rozpětí se pohybuje Váš měsíční příjem:

28. Počet obvyatel Vašeho trvalého bydliště je:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Viděl/a jste někdy nějaký pořad v TV zaměřený na životní styl? (Příklady pořadů naleznete v otázce č. 2)

2. Který pořad o životním stylu sledujete nebo jste sledoval/a?

3. Sledoval/a jste nebo sledujete některé z vybraných pořadů o životním stylu pravidelně?

4. Označte, prosím, které pořady jste sledoval/a nebo sledujete pravidelně.

5. Proč jste sledoval/a nebo sledujete pořady o životním stylu?

6. Na stupnici od 1 do 5 (1 – nejlepší, 5 – nejhorší) ohodnoťte, prosím, pořady podle toho, jak Vás zaujaly. Pokud jste pořad neviděli, ohodnoťte ho, prosím, číslem 0. Více pořadů může mít stejné ohodnocení

7. Co Vás konkrétně na pořadech o životním stylu nejvíce zajímá?

8. Před zhlédnutím pořadů jsem:

9. Změnil/a jste po zhlédnutí pořadů svůj životní styl?

10. Označte, prosím, co konkrétně jste po zhlédnutí pořadů změnil/a?

11. Myslíte si, že je v dnešní době vzhled důležitý?

12. Které médium má podle Vás v dnešní době největší vliv?

14. Z jakého důvodu nejvíce sledujete televizi?

15. Z jakého důvodu nejvíce trávíte čas na internetu?

16. U každé z následujících otázek označte 1 odpověď.

17. Jak často sledujete televizi?

18. Jak často trávíte čas na internetu?

19. Jak často posloucháte rádio?

20. Jak často trávíte čas čtením novin a časopisů?

21. Myslíte si, že lidé ovlivňují média?

23. Jste:

24. Kolik je Vám let?

25. V současné době jste:

26. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

27. V jakém rozpětí se pohybuje Váš měsíční příjem:

28. Počet obvyatel Vašeho trvalého bydliště je:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kučerová, K.Vliv médií na životní styl (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vliv-medii-na-zivotni-styl.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.