Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > vliv obalu deodorantu (antiperspirantu) na spotřebitele
vliv obalu deodorantu (antiperspirantu) na spotřebitele
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kateřina Tuzarová |
---|---|
Šetření: | 24. 11. 2010 - 24. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 56 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 7.11 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 79,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:26 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem tohoto dotazníku, je zjistit, zda hraje obal produktu důležitou roli při rozhodování spotřebitele o nákupu.
Odpovědi respondentů
1. Jak často si kupujete deodorant, popř. antiperspirant?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
více než 3x za rok | 35 | 62,5 % | 62,5 % |
2x až 3x za rok | 13 | 23,21 % | 23,21 % |
1x za rok | 4 | 7,14 % | 7,14 % |
nevím, jak často ho kupuji | 4 | 7,14 % | 7,14 % |
2. Pokud jste v předchozí otázce odpověděli – nekupuji si ho či nevím, co to je – vynechejte prosím otázky č. 3 - 6.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
..... | 10 | 100 % | 17,86 % |
3. Rozhodujete se při nákupu deodorantu, popř. antiperspirantu podle vzhledu jeho obalu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 25 | 45,45 % | 44,64 % |
spíše ano | 16 | 29,09 % | 28,57 % |
ne | 10 | 18,18 % | 17,86 % |
ano | 4 | 7,27 % | 7,14 % |
4. Koupili jste si někdy deodorant, popř. antiperspirant jen proto, že se Vám líbil jeho obal?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 41 | 74,55 % | 73,21 % |
ano | 11 | 20 % | 19,64 % |
nevím | 3 | 5,45 % | 5,36 % |
5. Koupili byste si radši dražší deodorant, popř. antiperspirant s hezkým obalem, než levnější s nehezkým obalem, i když je obsah stejný?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 22 | 40 % | 39,29 % |
spíše ne | 18 | 32,73 % | 32,14 % |
spíše ano | 8 | 14,55 % | 14,29 % |
nevím | 3 | 5,45 % | 5,36 % |
ano | 3 | 5,45 % | 5,36 % |
Kupuju furt tu stejnou značku, obal nemá vliv. | 1 | 1,82 % | 1,79 % |
6. Seřaďte následující aspekty podle toho, jak Vás při nákupu deodorantu, popř. antiperspirantu ovlivňují (1 – nejvíce, 5 - nejméně).
Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
vůně | 1.6 | 2.167 |
značka | 2.2 | 2.56 |
doporučení | 2.418 | 3.152 |
vzhled obalu | 3.018 | 3.072 |
cena | 2.836 | 1.41 |
7. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 43 | 76,79 % | 76,79 % |
muž | 13 | 23,21 % | 23,21 % |
8. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16 - 30 | 52 | 92,86 % | 92,86 % |
46 - 65 | 2 | 3,57 % | 3,57 % |
31 - 45 | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
15 a méně | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.