Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > vliv obalu deodorantu (antiperspirantu) na spotřebitele
vliv obalu deodorantu (antiperspirantu) na spotřebitele
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kateřina Tuzarová |
---|---|
Šetření: | 24. 11. 2010 - 24. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 56 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 7.11 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 79,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:26 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem tohoto dotazníku, je zjistit, zda hraje obal produktu důležitou roli při rozhodování spotřebitele o nákupu.
Odpovědi respondentů
1. Jak často si kupujete deodorant, popř. antiperspirant?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
více než 3x za rok | 35 | 62,5 % | 62,5 % |
2x až 3x za rok | 13 | 23,21 % | 23,21 % |
1x za rok | 4 | 7,14 % | 7,14 % |
nevím, jak často ho kupuji | 4 | 7,14 % | 7,14 % |
2. Pokud jste v předchozí otázce odpověděli – nekupuji si ho či nevím, co to je – vynechejte prosím otázky č. 3 - 6.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
..... | 10 | 100 % | 17,86 % |
3. Rozhodujete se při nákupu deodorantu, popř. antiperspirantu podle vzhledu jeho obalu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 25 | 45,45 % | 44,64 % |
spíše ano | 16 | 29,09 % | 28,57 % |
ne | 10 | 18,18 % | 17,86 % |
ano | 4 | 7,27 % | 7,14 % |
4. Koupili jste si někdy deodorant, popř. antiperspirant jen proto, že se Vám líbil jeho obal?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 41 | 74,55 % | 73,21 % |
ano | 11 | 20 % | 19,64 % |
nevím | 3 | 5,45 % | 5,36 % |
5. Koupili byste si radši dražší deodorant, popř. antiperspirant s hezkým obalem, než levnější s nehezkým obalem, i když je obsah stejný?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 22 | 40 % | 39,29 % |
spíše ne | 18 | 32,73 % | 32,14 % |
spíše ano | 8 | 14,55 % | 14,29 % |
nevím | 3 | 5,45 % | 5,36 % |
ano | 3 | 5,45 % | 5,36 % |
Kupuju furt tu stejnou značku, obal nemá vliv. | 1 | 1,82 % | 1,79 % |
6. Seřaďte následující aspekty podle toho, jak Vás při nákupu deodorantu, popř. antiperspirantu ovlivňují (1 – nejvíce, 5 - nejméně).
Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
vůně | 1.6 | 2.167 |
značka | 2.2 | 2.56 |
doporučení | 2.418 | 3.152 |
vzhled obalu | 3.018 | 3.072 |
cena | 2.836 | 1.41 |
7. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 43 | 76,79 % | 76,79 % |
muž | 13 | 23,21 % | 23,21 % |
8. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16 - 30 | 52 | 92,86 % | 92,86 % |
46 - 65 | 2 | 3,57 % | 3,57 % |
31 - 45 | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
15 a méně | 1 | 1,79 % | 1,79 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- facebook.com (56,3 %)
- nezjištěno (24 %)
- vyplnto.cz (15,6 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.