Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > vliv obalu deodorantu (antiperspirantu) na spotřebitele

vliv obalu deodorantu (antiperspirantu) na spotřebitele

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Tuzarová
Šetření:24. 11. 2010 - 24. 11. 2010
Počet respondentů:56
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Cílem tohoto dotazníku, je zjistit, zda hraje obal produktu důležitou roli při rozhodování spotřebitele o nákupu.

Odpovědi respondentů

1. Jak často si kupujete deodorant, popř. antiperspirant?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 3x za rok3562,5 %62,5 %  
2x až 3x za rok1323,21 %23,21 %  
1x za rok47,14 %7,14 %  
nevím, jak často ho kupuji47,14 %7,14 %  

Graf

2. Pokud jste v předchozí otázce odpověděli – nekupuji si ho či nevím, co to je – vynechejte prosím otázky č. 3 - 6.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
..... 10100 %17,86 %  

Graf

3. Rozhodujete se při nákupu deodorantu, popř. antiperspirantu podle vzhledu jeho obalu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne 2545,45 %44,64 %  
spíše ano1629,09 %28,57 %  
ne1018,18 %17,86 %  
ano47,27 %7,14 %  

Graf

4. Koupili jste si někdy deodorant, popř. antiperspirant jen proto, že se Vám líbil jeho obal?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4174,55 %73,21 %  
ano1120 %19,64 %  
nevím35,45 %5,36 %  

Graf

5. Koupili byste si radši dražší deodorant, popř. antiperspirant s hezkým obalem, než levnější s nehezkým obalem, i když je obsah stejný?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2240 %39,29 %  
spíše ne1832,73 %32,14 %  
spíše ano814,55 %14,29 %  
nevím35,45 %5,36 %  
ano35,45 %5,36 %  
Kupuju furt tu stejnou značku, obal nemá vliv. 11,82 %1,79 %  

Graf

6. Seřaďte následující aspekty podle toho, jak Vás při nákupu deodorantu, popř. antiperspirantu ovlivňují (1 – nejvíce, 5 - nejméně).

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
vůně1.62.167
značka2.22.56
doporučení2.4183.152
vzhled obalu3.0183.072
cena2.8361.41

Graf

7. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4376,79 %76,79 %  
muž1323,21 %23,21 %  

Graf

8. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 305292,86 %92,86 %  
46 - 6523,57 %3,57 %  
31 - 4511,79 %1,79 %  
15 a méně11,79 %1,79 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často si kupujete deodorant, popř. antiperspirant?

2. Pokud jste v předchozí otázce odpověděli – nekupuji si ho či nevím, co to je – vynechejte prosím otázky č. 3 - 6.

3. Rozhodujete se při nákupu deodorantu, popř. antiperspirantu podle vzhledu jeho obalu?

4. Koupili jste si někdy deodorant, popř. antiperspirant jen proto, že se Vám líbil jeho obal?

5. Koupili byste si radši dražší deodorant, popř. antiperspirant s hezkým obalem, než levnější s nehezkým obalem, i když je obsah stejný?

6. Seřaďte následující aspekty podle toho, jak Vás při nákupu deodorantu, popř. antiperspirantu ovlivňují (1 – nejvíce, 5 - nejméně).

7. Pohlaví

8. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často si kupujete deodorant, popř. antiperspirant?

2. Pokud jste v předchozí otázce odpověděli – nekupuji si ho či nevím, co to je – vynechejte prosím otázky č. 3 - 6.

3. Rozhodujete se při nákupu deodorantu, popř. antiperspirantu podle vzhledu jeho obalu?

4. Koupili jste si někdy deodorant, popř. antiperspirant jen proto, že se Vám líbil jeho obal?

5. Koupili byste si radši dražší deodorant, popř. antiperspirant s hezkým obalem, než levnější s nehezkým obalem, i když je obsah stejný?

6. Seřaďte následující aspekty podle toho, jak Vás při nákupu deodorantu, popř. antiperspirantu ovlivňují (1 – nejvíce, 5 - nejméně).

7. Pohlaví

8. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Tuzarová, K.vliv obalu deodorantu (antiperspirantu) na spotřebitele (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vliv-obalu-deodorant.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.