Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv obalu parfému na zákazníka
Vliv obalu parfému na zákazníka
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jakub Habarta |
---|---|
Šetření: | 03. 11. 2010 - 06. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 48 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 17.27 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 52 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:26 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážený respondente,
dovolujeme si Vás oslovit k vyplnění krátkého dotazníku.
Jsme studenti VŠB Ekonomické fakulty v Ostravě (obor Marketing a Obchod) a dotazník využijeme při zpracování dat pro seminární práci.
Našim cílem je zjistit, zda má obal parfému vliv na jeho prodejnost a pokud ano, jaké atributy zákazníky nejvíce ovlivňují.
S přáním hezkého dne
Jakub Habarta, Jakub Haluška, Irena Helebrandová a Martin Čermák
Odpovědi respondentů
1. Kolik parfémů si v průměru ročně koupíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 - 2 | 33 | 68,75 % | 68,75 % |
3 - 4 | 8 | 16,67 % | 16,67 % |
méně než 1 | 6 | 12,5 % | 12,5 % |
více než 4 | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
2. Kde nejčastěji nakupujete parfémy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
v kamenných prodejnách | 26 | 54,17 % | 54,17 % |
v internetových obchodech | 12 | 25 % | 25 % |
katalogově přes dealera | 8 | 16,67 % | 16,67 % |
jiné | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
3. Seřaďte následující aspekty podle toho, jak Vás při nákupu parfému ovlivňují (1 – nejvíce, 6 – nejméně)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
cena | 2.708 | 1.79 |
vůně | 1.688 | 1.715 |
značka | 4.063 | 1.85 |
obal | 4.646 | 1.479 |
doporučení | 4.542 | 1.915 |
zkušenost | 3.354 | 2.104 |
4. Seřaďte následující aspekty podle toho, jak podle Vás ovlivňují ostatní zákazníky pří nákupu parfému (1 – nejvíce, 6 – nejméně)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
cena | 2.5 | 2.083 |
vůně | 2.021 | 1.645 |
značka | 3.313 | 2.507 |
obal | 4.229 | 1.302 |
doporučení | 4.604 | 2.239 |
zkušenost | 4.333 | 2.056 |
5. Kolik průměrně Kč ročně za parfémy utratíte? (napište číslo)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1000 | 16 | 33,33 % | 33,33 % |
500 | 8 | 16,67 % | 16,67 % |
2000 | 7 | 14,58 % | 14,58 % |
3000 | 3 | 6,25 % | 6,25 % |
1500 | 3 | 6,25 % | 6,25 % |
300 | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
600 | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
1200 | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
200 | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
2500 | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
ostatní odpovědi | 3 | 6,25 % | 6,25 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 1181.82 |
Minimum: | 300 |
Maximum: | 3000 |
Variační rozpětí: | 2700 |
Rozptyl: | 464312.9 |
Směrodatná odchylka: | 681.41 |
Medián: | 1000 |
Modus: | 1000 |
6. Značka Dior Vám připadá (vyberte 1 možnost)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
luxusní | 12 | 25 % | 25 % |
předražená | 8 | 16,67 % | 16,67 % |
drahá | 7 | 14,58 % | 14,58 % |
kvalitní | 6 | 12,5 % | 12,5 % |
cena přiměřená kvalitě | 4 | 8,33 % | 8,33 % |
neznám | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
jedinečná mezi parfémy | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
Nemám zkušenosti, nezajímám se o Dior | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
nemám zkušenosti s touto značkou | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
nepoužívám | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
nevím | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
smrdí mi, tak nevím :D | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
vůně mne nezaujaly | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
nemám zkušenost | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
7. Jaký tvar obalu parfému na Vás nejlépe působí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
malá hranatá krabička | 16 | 33,33 % | 33,33 % |
jiné | 11 | 22,92 % | 22,92 % |
malá oválná krabička | 10 | 20,83 % | 20,83 % |
velká hranatá krabička | 9 | 18,75 % | 18,75 % |
velká oválná krabička | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
8. Jaký z níže uvedených materiálů obalu na Vás nejlépe působí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
papír | 26 | 54,17 % | 54,17 % |
kov | 11 | 22,92 % | 22,92 % |
plast | 8 | 16,67 % | 16,67 % |
Je mi to jedno, obal vyhazuju | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
sklo | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
nic | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
9. Jaké barvy na obale preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
modrá, fialová, růžová | 21 | 43,75 % | 43,75 % |
hnědá, zlatá, stříbrná, olivová, bílá, černá | 19 | 39,58 % | 39,58 % |
oranžová, červená, žlutá, zelená | 5 | 10,42 % | 10,42 % |
Je mi to jedno | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
nic | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
10. Vyberte z následujících možností ty, které vyžadujete na obalu
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
složení | 34 | 70,83 % | 70,83 % |
výrobce | 34 | 70,83 % | 70,83 % |
datum spotřeby | 31 | 64,58 % | 64,58 % |
charakteristika vůně | 29 | 60,42 % | 60,42 % |
informace o značce | 12 | 25 % | 25 % |
dodavatel | 8 | 16,67 % | 16,67 % |
rok uvedení na trh | 5 | 10,42 % | 10,42 % |
sídlo společnosti | 5 | 10,42 % | 10,42 % |
11. Jaký typ vůně preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
svěží | 23 | 47,92 % | 47,92 % |
sladká | 9 | 18,75 % | 18,75 % |
kořeněná | 6 | 12,5 % | 12,5 % |
citrusová | 5 | 10,42 % | 10,42 % |
květinová | 5 | 10,42 % | 10,42 % |
12. Znáte parfém Dior Fahrenheit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [znám a používám → otázka č. 13, znám a nepoužívám → otázka č. 13, neznám → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neznám | 35 | 72,92 % | 72,92 % |
znám a nepoužívám | 12 | 25 % | 25 % |
znám a používám | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
13. Jak hodnotíte design jeho obalu? (1 - 5 jako ve škole)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 9 | 69,23 % | 18,75 % |
2 | 3 | 23,08 % | 6,25 % |
4 | 1 | 7,69 % | 2,08 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.82 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 3 |
Variační rozpětí: | 1 |
Rozptyl: | 0.16 |
Směrodatná odchylka: | 0.4 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
14. Ztotožňujete se s image značky parfému, který používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 17 | 35,42 % | 35,42 % |
spíše ne | 16 | 33,33 % | 33,33 % |
ne | 13 | 27,08 % | 27,08 % |
ano | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
15. Na škále 1-5 uveďte, jakou roli podle Vás hraje obal při rozhodnutí zákazníka o koupi parfému (1 - největší, 5 - nejmenší)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 19 | 39,58 % | 39,58 % |
2 | 14 | 29,17 % | 29,17 % |
4 | 9 | 18,75 % | 18,75 % |
5 | 4 | 8,33 % | 8,33 % |
1 | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.98 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.72 |
Směrodatná odchylka: | 0.85 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
16. Kolik Vám je let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 | 35 | 72,92 % | 72,92 % |
15 - 20 | 9 | 18,75 % | 18,75 % |
31 - 40 | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
61 a více | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
41 - 50 | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
17. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 39 | 81,25 % | 81,25 % |
muž | 9 | 18,75 % | 18,75 % |
18. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 37 | 77,08 % | 77,08 % |
zaměstnanec | 7 | 14,58 % | 14,58 % |
jiné | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
důchodce | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (54,2 %)
- facebook.com (24,6 %)
- search.seznam.cz (11,3 %)
- google.cz (4,9 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.