Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv obalu potravin na nákupní chování
Vliv obalu potravin na nákupní chování
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kateřina Tuzarová |
---|---|
Šetření: | 23. 11. 2010 - 24. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 17 |
Počet otázek (max/průměr): | 6 / 6 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 62,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.00:48 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem toho dotazníku je zjistit jestli
- hraje vzhled obalu potraviny nějakou roli při jejím nákupu
- je vzhled obalu důležitější pro ženy či muže, pro mladší či starší
Odpovědi respondentů
1. Rozhodujete se při nákupu potravin podle vzhledu jejich obalu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
záleží na výrobku | 6 | 35,29 % | 35,29 % |
spíše ne | 6 | 35,29 % | 35,29 % |
spíše ano | 3 | 17,65 % | 17,65 % |
ano | 1 | 5,88 % | 5,88 % |
ne | 1 | 5,88 % | 5,88 % |
2. Koupili jste si někdy výrobek jen proto, že se Vám líbil jeho obal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 9 | 52,94 % | 52,94 % |
ne | 6 | 35,29 % | 35,29 % |
nevím | 2 | 11,76 % | 11,76 % |
3. Koupíte si radši dražší výrobek s hezkým obalem než levnější s nehezkým obalem, i když je kvalita a chuť stejná
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 7 | 41,18 % | 41,18 % |
ne | 6 | 35,29 % | 35,29 % |
spíše ano | 2 | 11,76 % | 11,76 % |
ano | 1 | 5,88 % | 5,88 % |
Jestliže je to dárek, tak určitě | 1 | 5,88 % | 5,88 % |
4. Kolik jste ochotni si připlatit za dražší výrobek s hezkým obalem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 15 Kč | 10 | 58,82 % | 58,82 % |
16 - 30 Kč | 4 | 23,53 % | 23,53 % |
46 Kč a více | 2 | 11,76 % | 11,76 % |
31 - 45 Kč | 1 | 5,88 % | 5,88 % |
5. Jste muž nebo žena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 16 | 94,12 % | 94,12 % |
muž | 1 | 5,88 % | 5,88 % |
6. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16 - 25 | 12 | 70,59 % | 70,59 % |
26 - 35 | 2 | 11,76 % | 11,76 % |
36 - 45 | 2 | 11,76 % | 11,76 % |
46 - 55 | 1 | 5,88 % | 5,88 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (40 %)
- google.cz (34,3 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.