Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dobrý den, vítejte u dotazníku na vliv on-line reklamy v předvolebních kampaních. Tento dotazník je zaměřen na on-line reklamu jednotlivých politických stran. Tento dotazník je určen pro lidi 18+, jelikož je zaměřen na aktivní voliče. Děkuji Vám předem za vyplnění.
Odpovědi respondentů
1. Chodíte k volbám?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
239
94,84 %
94,84 %
Ne
13
5,16 %
5,16 %
2. K jakým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Prezidentské
237
94,05 %
94,05 %
Parlamentní
215
85,32 %
85,32 %
Krajské
181
71,83 %
71,83 %
Senátní
151
59,92 %
59,92 %
Europarlamentní
128
50,79 %
50,79 %
3. Odkud čerpáte informace, na základě, kterých pak jdete volit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
On-line (Internet)
233
92,46 %
92,46 %
Televize
130
51,59 %
51,59 %
Tisk
93
36,9 %
36,9 %
Rádio
42
16,67 %
16,67 %
4. (Pokud on-line) Kde přesně?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Informační portály (iDnes, Aktuálně, atd.)
204
89,47 %
80,95 %
Sociální sítě (Facebook, Instagram atd.)
135
59,21 %
53,57 %
Videa
91
39,91 %
36,11 %
Podcasty
59
25,88 %
23,41 %
5. Jaké sociální sítě máte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Facebook
235
93,25 %
93,25 %
Instagram
188
74,6 %
74,6 %
Twitter
117
46,43 %
46,43 %
Snapchat
56
22,22 %
22,22 %
6. Sledujete na sociálních sítích nějaké politiky/politické strany?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
147
58,33 %
58,33 %
Ne
105
41,67 %
41,67 %
7. Všímáte si, že by na vás politické strany cílili jejich reklamu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
134
53,17 %
53,17 %
Ne
118
46,83 %
46,83 %
8. Pokud ano, jaké?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
88
67,18 %
34,92 %
Piráti
75
57,25 %
29,76 %
ODS
71
54,2 %
28,17 %
Top09
69
52,67 %
27,38 %
SPD
28
21,37 %
11,11 %
ČSSD
27
20,61 %
10,71 %
KDU-ČSL
24
18,32 %
9,52 %
KSČM
20
15,27 %
7,94 %
9. Dokázali byste vyjmenovat nějakou on-line kampaň za poslední roky?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
119
47,22 %
47,22 %
Nevzpomínám si
7
2,78 %
2,78 %
nevím
7
2,78 %
2,78 %
.
4
1,59 %
1,59 %
ANO
3
1,19 %
1,19 %
asi ne
3
1,19 %
1,19 %
Nedokázala
3
1,19 %
1,19 %
Piráti
2
0,79 %
0,79 %
..
2
0,79 %
0,79 %
-
2
0,79 %
0,79 %
ostatní odpovědi
Netuším Nepamatuji si Ano, bude líp Čau lidi Pirátský autobus a "Pusťte nás na ně!" Můj hlas je zelenej ANO - Babiš pod stromem Nedokázal - až teda na kampaň Máry Prchala pro Andrejka.. ❤️ Ano,bude líp Politickou nebo jakoukoli? Politická - Jaroslav Zahrádka - senátní volby About You, Zalando... Trapnej Okamura a jeho facebookové monology. Pirati před volbami do PSP Už si nepamatuji Babiš červená kšiltovka Ty všudypřítomné a neuvěřitelně blbé "Babišovy" statuty, které pronikají i mimo jeho facebook Do evropskeho parlamentu Zjednodusmeto.cz Silnejsi cesko Babis je curak ne, snažím se to co nejrychleji vytěsnit Normalni ano, online kampan ne. Mam za to, ze vetsinou se stejne nelisi koblihu vtipná videa na podporu Karla Schwarzenberga prezidentem snaha odzbrojit slušné lidi Ne, trpím tzv. bannerovou slepotou. :) volím Karla lidovci - klip od Renče Akorát otravnej Babiš se mi furt ukazuje na facebooku. Posvítíme si na euronesmysly Prezidentské volby , a příšerný Drahoš Přemluv bábu Ano bude lip Bohuzel, vetsinoi to preskakuju... nedokázal Lithium, blablabla Babiše Jsem v Topu ne, poznámka k otázce č.5 chybí možnost, že sociální sítě nemám, což se hodí pro mne. takže ten Facebook nepočítejte, jinou možnot, než něco alespoň označit není Vzhledem k tomu, že kampaně všech stran probíhají permanentně (ač se kampaněmi nemusí nazývat), tak nemohu a nepovažuji za relevantní je vyjmenovat Milion chvilek pro demokracii Asi ne, registruju je, ale nezkoumám. ODS - rozumná řešení bohužel ne konkrétně. Ale čas od času si všimnu, že jde o volební kampaň. Ale nevybavím si žádnou konkrétní. Taková ta odporně sprostá proti Drahošovi, pak hloupé kecy SPD apod. bohužel, nevzpomínám si. babiš Nevybavuje se mi Lepsi cesko On line kecy v kleci Ano, bude líp. ODS - Sebevědomá země s vlastním názorem Ne. Nezaspěte volby(?) Od pirátů Asi ne, moc většinou nezaujmou Teď si nevybavuji ODS kampaň a jejich YouTube videa Přemluv bábu, Přemluv dědka ( ta je ale asi 10 let stará) jinak třeba kampaň Pavla Fischera během kandidatury na prezidenta - po vedením pana Hussara Bohužel si nevzpomenu Asi ne. ne konkrétně Hashtag #volimpravici Mladí občanští demokraté Žádnou výraznou politickou kampaň si nevybavuji. Neuhneme Za poslední roky ne Silné Česko (ANO), promo Jiřího Pospíšila na soc. sítích influencerů (volby EP) #neuhneme Silné Česko Volební spot STAN a TOP 09 s Evou Holubovou Spoty piratu a bqbis nacpanej vsude nike: just do it Pirati s jejích písní a autobusem Předvolební reklamy na internetu Top09 do Evropského parlamentu Teď si nedokážu na nic vzpomenout, jen na kampaň "přemluv bábu" Vybaví se mi od TOP09 a Pirátské strany Vybavuji si kampaň ANO, ale nepamatuju si jak se jmenovala. Jejich slogany však říkali něco vy smyslu “my to zařídíme” Nedokážu si takhle konkrétně vzpomenout. Proste to zaridime N Top09 a jejich cileni na mlade, aby sli volit Ano - bude líp např. od Ano Video reklama na YouTube od ANO Lepší Česko Přirovnávání politických stran k houbám (Pirátská strana) Od Pirátů Vůbec si nepamatuju Budeme usilovat o to, aby Evropa zachovala svobodný pohyb osob a zboží !!! Bohůžel ne ... ANO my to zvládneme; Ne, reklamu ignoruji. Nezaspěte volby Lepší podmínky pro drobné podnikatele 2015 Pošli babu k volbám, pirati brexit, nekašleme na vás top09, hromada bizaru ANO,...
100
39,68 %
39,68 %
10. Myslíte si, že vám online reklamy pomáhají s vaším rozhodnutím?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
144
57,14 %
57,14 %
Nejsem si jistý
77
30,56 %
30,56 %
Ano
31
12,3 %
12,3 %
11. Na základě čeho věříte tomu, že právě čtete pravdivou informaci a ne lež
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Čekám jestli se daná informace potrvdí časem
174
69,05 %
69,05 %
Mám své zdroje, kterým věřím
157
62,3 %
62,3 %
Věřím všemu, co se napíše
1
0,4 %
0,4 %
12. Z kolika zdrojů si ověřujete informace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
100
39,68 %
39,68 %
3
84
33,33 %
33,33 %
Více než 3
65
25,79 %
25,79 %
Neověřuju si
23
9,13 %
9,13 %
1
19
7,54 %
7,54 %
13. Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-24
143
56,75 %
56,75 %
25-36
59
23,41 %
23,41 %
46-55
22
8,73 %
8,73 %
37-45
15
5,95 %
5,95 %
55+
13
5,16 %
5,16 %
14. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
166
65,87 %
65,87 %
Muž
86
34,13 %
34,13 %
15. Místo vašeho bydliště?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Velkoměsto
146
57,94 %
57,94 %
Menší město
67
26,59 %
26,59 %
Vesnice
39
15,48 %
15,48 %
16. Váš hrubý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0 - 10 000 Kč
84
33,33 %
33,33 %
20 000 - 35 000 Kč
68
26,98 %
26,98 %
10 000 - 20 000 Kč
51
20,24 %
20,24 %
35 000 - 50 000 Kč
31
12,3 %
12,3 %
50 000+ Kč
18
7,14 %
7,14 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi KSČM na otázku 8. Pokud ano, jaké?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi SPD na otázku 8. Pokud ano, jaké?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Piráti na otázku 8. Pokud ano, jaké?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ODS na otázku 8. Pokud ano, jaké?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Top09 na otázku 8. Pokud ano, jaké?
8. Pokud ano, jaké?
odpověď Ano:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi KSČM na otázku 8. Pokud ano, jaké?
odpověď ODS:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi KSČM na otázku 8. Pokud ano, jaké?
14. Vaše pohlaví?
odpověď Muž:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 000+ Kč na otázku 16. Váš hrubý měsíční příjem?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Chodíte k volbám?
2. K jakým?
3. Odkud čerpáte informace, na základě, kterých pak jdete volit?
4. (Pokud on-line) Kde přesně?
5. Jaké sociální sítě máte?
6. Sledujete na sociálních sítích nějaké politiky/politické strany?
7. Všímáte si, že by na vás politické strany cílili jejich reklamu?
8. Pokud ano, jaké?
9. Dokázali byste vyjmenovat nějakou on-line kampaň za poslední roky?
10. Myslíte si, že vám online reklamy pomáhají s vaším rozhodnutím?
11. Na základě čeho věříte tomu, že právě čtete pravdivou informaci a ne lež
12. Z kolika zdrojů si ověřujete informace?
13. Váš věk?
14. Vaše pohlaví?
15. Místo vašeho bydliště?
16. Váš hrubý měsíční příjem?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Chodíte k volbám?
2. K jakým?
3. Odkud čerpáte informace, na základě, kterých pak jdete volit?
4. (Pokud on-line) Kde přesně?
5. Jaké sociální sítě máte?
6. Sledujete na sociálních sítích nějaké politiky/politické strany?
7. Všímáte si, že by na vás politické strany cílili jejich reklamu?
8. Pokud ano, jaké?
9. Dokázali byste vyjmenovat nějakou on-line kampaň za poslední roky?
10. Myslíte si, že vám online reklamy pomáhají s vaším rozhodnutím?
11. Na základě čeho věříte tomu, že právě čtete pravdivou informaci a ne lež
12. Z kolika zdrojů si ověřujete informace?
13. Váš věk?
14. Vaše pohlaví?
15. Místo vašeho bydliště?
16. Váš hrubý měsíční příjem?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.