Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv poslouchané hudby na místo nákupu
Vliv poslouchané hudby na místo nákupu
→ Podle čeho si vybíráte při nakupování potraviny? Všímáte si značek kvality? ←
(cca 3 minuty, dotazník pro bakalářskou práci)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Marek Zapletal |
---|---|
Šetření: | 22. 11. 2010 - 27. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 101 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 7.99 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 76,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:07 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Chystám se psát seminární práci na téma: Jak ovlivňuje hudba, kterou studenti poslouchají jejich oblíbené místo k nakupování potravin. cílem je potvrdit nebo vyvrátit tuto hypotézu. Výsledky průzkumu budou následně veřejně k dispozici.
Odpovědi respondentů
1. Posloucháte aktivně hudbu
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 100 | 99,01 % | 99,01 % |
ne | 1 | 0,99 % | 0,99 % |
2. Zatrhněte 3 hudební žánry, které posloucháte nejčastěji
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Rock | 86 | 85,15 % | 85,15 % |
Pop | 60 | 59,41 % | 59,41 % |
Metal | 23 | 22,77 % | 22,77 % |
Ska/Reggea | 20 | 19,8 % | 19,8 % |
Punk | 20 | 19,8 % | 19,8 % |
Jiný žánr | 19 | 18,81 % | 18,81 % |
Dance | 15 | 14,85 % | 14,85 % |
R'n'B | 14 | 13,86 % | 13,86 % |
Rap | 11 | 10,89 % | 10,89 % |
Jazz | 9 | 8,91 % | 8,91 % |
Folk/Country | 9 | 8,91 % | 8,91 % |
Vážná hudba | 9 | 8,91 % | 8,91 % |
Techno | 8 | 7,92 % | 7,92 % |
3. Je pro vás důležité, jak na vás působí prostředí místa, kde nakupujete?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 78 | 77,23 % | 77,23 % |
nevím | 15 | 14,85 % | 14,85 % |
ne | 8 | 7,92 % | 7,92 % |
4. Jaké je vaše oblíbené místo, kde pořizujete zboží pro každodenní spotřebu (potraviny, drogerie, ...)? Zatrhněte 1 až 3 z následujícíh odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tesco | 43 | 42,57 % | 42,57 % |
Globus | 31 | 30,69 % | 30,69 % |
Albert | 29 | 28,71 % | 28,71 % |
Večerka / menší samoobsluha | 25 | 24,75 % | 24,75 % |
Billa | 20 | 19,8 % | 19,8 % |
Hypernova | 18 | 17,82 % | 17,82 % |
Kaufland | 17 | 16,83 % | 16,83 % |
Nemám oblíbené místo | 15 | 14,85 % | 14,85 % |
Jiné | 7 | 6,93 % | 6,93 % |
Lidl | 7 | 6,93 % | 6,93 % |
Nákup potravin přímo od zemědělců / vlastně vypěstované potraviny | 7 | 6,93 % | 6,93 % |
Penny Market | 6 | 5,94 % | 5,94 % |
Tržnice | 4 | 3,96 % | 3,96 % |
Hruška | 2 | 1,98 % | 1,98 % |
COOP | 1 | 0,99 % | 0,99 % |
5. Kde doopravdy nejčastěji nakupujete zboží pro každodenní spotřebu? Zatrhněte 1až 3 možnosti.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Albert | 44 | 43,56 % | 43,56 % |
Tesco | 36 | 35,64 % | 35,64 % |
Večerka / menší samoobsluha | 35 | 34,65 % | 34,65 % |
Billa | 25 | 24,75 % | 24,75 % |
Kaufland | 24 | 23,76 % | 23,76 % |
Hypernova | 12 | 11,88 % | 11,88 % |
Globus | 12 | 11,88 % | 11,88 % |
Lidl | 12 | 11,88 % | 11,88 % |
Penny Market | 12 | 11,88 % | 11,88 % |
Jiné | 7 | 6,93 % | 6,93 % |
Hruška | 5 | 4,95 % | 4,95 % |
Nákup potravin přímo od zemědělců / vlastně vypěstované potraviny | 5 | 4,95 % | 4,95 % |
Coop | 3 | 2,97 % | 2,97 % |
Tržnice | 2 | 1,98 % | 1,98 % |
Nevím | 2 | 1,98 % | 1,98 % |
6. Když si jdete pořídit potraviny, jak moc ovlivňují váš výběr místa k nákupu následující faktory? Seřaďte vzestupně od nejméně dúležitého po nejvíce důležitý.
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Kvalita nabízeného zboží | 3.089 | 1.824 |
Otevírací doba prodejny | 2.851 | 2.166 |
Cena zboží | 3.198 | 1.624 |
Příjemné prostředí v prodejně (místě pořízení zboží) | 3.079 | 2.033 |
Vzdálenost místa | 2.782 | 2.23 |
7. Jste Student?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 87 | 87 % | 86,14 % |
ne | 13 | 13 % | 12,87 % |
8. Pohlaví
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 69 | 68,32 % | 68,32 % |
Muž | 32 | 31,68 % | 31,68 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- facebook.com (50,8 %)
- nezjištěno (37,3 %)
- vyplnto.cz (5,1 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.