Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv poslouchané hudby na místo nákupu

Vliv poslouchané hudby na místo nákupu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marek Zapletal
Šetření:22. 11. 2010 - 27. 11. 2010
Počet respondentů:101
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.99
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Chystám se psát seminární práci na téma: Jak ovlivňuje hudba, kterou studenti poslouchají jejich oblíbené místo k nakupování potravin. cílem je potvrdit nebo vyvrátit tuto hypotézu. Výsledky průzkumu budou následně veřejně k dispozici.

Odpovědi respondentů

1. Posloucháte aktivně hudbu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10099,01 %99,01 %  
ne10,99 %0,99 %  

Graf

2. Zatrhněte 3 hudební žánry, které posloucháte nejčastěji

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rock8685,15 %85,15 %  
Pop6059,41 %59,41 %  
Metal2322,77 %22,77 %  
Ska/Reggea2019,8 %19,8 %  
Punk2019,8 %19,8 %  
Jiný žánr1918,81 %18,81 %  
Dance1514,85 %14,85 %  
R'n'B1413,86 %13,86 %  
Rap1110,89 %10,89 %  
Jazz98,91 %8,91 %  
Folk/Country98,91 %8,91 %  
Vážná hudba98,91 %8,91 %  
Techno87,92 %7,92 %  

Graf

3. Je pro vás důležité, jak na vás působí prostředí místa, kde nakupujete?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7877,23 %77,23 %  
nevím1514,85 %14,85 %  
ne87,92 %7,92 %  

Graf

4. Jaké je vaše oblíbené místo, kde pořizujete zboží pro každodenní spotřebu (potraviny, drogerie, ...)? Zatrhněte 1 až 3 z následujícíh odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco4342,57 %42,57 %  
Globus3130,69 %30,69 %  
Albert2928,71 %28,71 %  
Večerka / menší samoobsluha2524,75 %24,75 %  
Billa2019,8 %19,8 %  
Hypernova1817,82 %17,82 %  
Kaufland1716,83 %16,83 %  
Nemám oblíbené místo1514,85 %14,85 %  
Jiné76,93 %6,93 %  
Lidl76,93 %6,93 %  
Nákup potravin přímo od zemědělců / vlastně vypěstované potraviny76,93 %6,93 %  
Penny Market65,94 %5,94 %  
Tržnice43,96 %3,96 %  
Hruška21,98 %1,98 %  
COOP10,99 %0,99 %  

Graf

5. Kde doopravdy nejčastěji nakupujete zboží pro každodenní spotřebu? Zatrhněte 1až 3 možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert4443,56 %43,56 %  
Tesco3635,64 %35,64 %  
Večerka / menší samoobsluha3534,65 %34,65 %  
Billa2524,75 %24,75 %  
Kaufland2423,76 %23,76 %  
Hypernova1211,88 %11,88 %  
Globus1211,88 %11,88 %  
Lidl1211,88 %11,88 %  
Penny Market1211,88 %11,88 %  
Jiné76,93 %6,93 %  
Hruška54,95 %4,95 %  
Nákup potravin přímo od zemědělců / vlastně vypěstované potraviny54,95 %4,95 %  
Coop32,97 %2,97 %  
Tržnice21,98 %1,98 %  
Nevím21,98 %1,98 %  

Graf

6. Když si jdete pořídit potraviny, jak moc ovlivňují váš výběr místa k nákupu následující faktory? Seřaďte vzestupně od nejméně dúležitého po nejvíce důležitý.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Kvalita nabízeného zboží3.0891.824
Otevírací doba prodejny2.8512.166
Cena zboží3.1981.624
Příjemné prostředí v prodejně (místě pořízení zboží)3.0792.033
Vzdálenost místa2.7822.23

Graf

7. Jste Student?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8787 %86,14 %  
ne1313 %12,87 %  

Graf

8. Pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6968,32 %68,32 %  
Muž3231,68 %31,68 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jaké je vaše oblíbené místo, kde pořizujete zboží pro každodenní spotřebu (potraviny, drogerie, ...)? Zatrhněte 1 až 3 z následujícíh odpovědí.

  • odpověď Globus:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globus na otázku 5. Kde doopravdy nejčastěji nakupujete zboží pro každodenní spotřebu? Zatrhněte 1až 3 možnosti.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Posloucháte aktivně hudbu

2. Zatrhněte 3 hudební žánry, které posloucháte nejčastěji

3. Je pro vás důležité, jak na vás působí prostředí místa, kde nakupujete?

4. Jaké je vaše oblíbené místo, kde pořizujete zboží pro každodenní spotřebu (potraviny, drogerie, ...)? Zatrhněte 1 až 3 z následujícíh odpovědí.

5. Kde doopravdy nejčastěji nakupujete zboží pro každodenní spotřebu? Zatrhněte 1až 3 možnosti.

6. Když si jdete pořídit potraviny, jak moc ovlivňují váš výběr místa k nákupu následující faktory? Seřaďte vzestupně od nejméně dúležitého po nejvíce důležitý.

7. Jste Student?

8. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Posloucháte aktivně hudbu

2. Zatrhněte 3 hudební žánry, které posloucháte nejčastěji

3. Je pro vás důležité, jak na vás působí prostředí místa, kde nakupujete?

4. Jaké je vaše oblíbené místo, kde pořizujete zboží pro každodenní spotřebu (potraviny, drogerie, ...)? Zatrhněte 1 až 3 z následujícíh odpovědí.

5. Kde doopravdy nejčastěji nakupujete zboží pro každodenní spotřebu? Zatrhněte 1až 3 možnosti.

6. Když si jdete pořídit potraviny, jak moc ovlivňují váš výběr místa k nákupu následující faktory? Seřaďte vzestupně od nejméně dúležitého po nejvíce důležitý.

7. Jste Student?

8. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Zapletal, M.Vliv poslouchané hudby na místo nákupu (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vliv-poslouchane-hud.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.