Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv reklam
Vliv reklam
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Markéta Pecenová |
---|---|
Šetření: | 31. 01. 2014 - 07. 02. 2014 |
Počet respondentů: | 129 |
Počet otázek (max/průměr): | 9 / 9 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 86 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.00:58 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Píšu seminární práci z psychologie na téma postoje a změna postojů. Pro praktickou část své práce jsem se rozhodla zjistit, jak reklamy ovlivňují naše rozhodování ohledně nakupování věcí. Vyplněním tohoto dotazníku mi moc pomůžete.
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 98 | 75,97 % | 75,97 % |
Muž | 31 | 24,03 % | 24,03 % |
2. Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20-26 | 71 | 55,04 % | 55,04 % |
27+ | 38 | 29,46 % | 29,46 % |
15-19 | 20 | 15,5 % | 15,5 % |
3. Koupili jste si někdy výrobek poté, co jste na něj viděli/četli/slyšeli reklamu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 92 | 71,32 % | 71,32 % |
Nevím | 20 | 15,5 % | 15,5 % |
Ne | 17 | 13,18 % | 13,18 % |
4. Koupili byste si/změnili byste svůj postoj na určitý výrobek po zhlédnutí/přečtení/poslechnutí reklamy, která ho propaguje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ne | 41 | 31,78 % | 31,78 % |
Nevím | 29 | 22,48 % | 22,48 % |
Spíše ano | 28 | 21,71 % | 21,71 % |
Ne | 19 | 14,73 % | 14,73 % |
Ano | 12 | 9,3 % | 9,3 % |
5. Koupili jste si někdy nějakou „blbost“ na základě reklamy, kterou jste předtím na něj zhlédli/vyslechli/přečetli si?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 59 | 45,74 % | 45,74 % |
Ano | 45 | 34,88 % | 34,88 % |
Nevím | 25 | 19,38 % | 19,38 % |
6. Nakupujete často výrobky ve slevách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 70 | 54,26 % | 54,26 % |
Ano | 30 | 23,26 % | 23,26 % |
Spíše ne | 25 | 19,38 % | 19,38 % |
Nevím | 3 | 2,33 % | 2,33 % |
Ne | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
7. Koupili byste si určitý výrobek pouze ve slevě? (tzn. nikdy ne za jeho plnou cenu)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 47 | 36,43 % | 36,43 % |
Spíše ano | 35 | 27,13 % | 27,13 % |
Spíše ne | 19 | 14,73 % | 14,73 % |
Nevím | 15 | 11,63 % | 11,63 % |
Ne | 13 | 10,08 % | 10,08 % |
8. V případě, že se na trhu objeví nějaká novinka, koupíte si jí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ne | 50 | 38,76 % | 38,76 % |
Nevím | 44 | 34,11 % | 34,11 % |
Spíše ano | 20 | 15,5 % | 15,5 % |
Ne | 11 | 8,53 % | 8,53 % |
Ano | 4 | 3,1 % | 3,1 % |
9. Myslíte si, že reklamy ovlivňují vaše nakupovací rozhodování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 43 | 33,33 % | 33,33 % |
Spíše ne | 39 | 30,23 % | 30,23 % |
Ano | 21 | 16,28 % | 16,28 % |
Ne | 17 | 13,18 % | 13,18 % |
Nevím | 9 | 6,98 % | 6,98 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.