Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv reklamní kampaně Nemyslíš, zaplatíš na chování řidičů
Vliv reklamní kampaně Nemyslíš, zaplatíš na chování řidičů
→ Zúčastněte se průzkumu zájmu o novou službu, podpořte dobrou věc a soutěžte o čokolády Seed and Bean ←
(cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Zuzana Matěnová |
---|---|
Šetření: | 08. 12. 2009 - 12. 12. 2009 |
Počet respondentů: | 121 |
Počet otázek (max/průměr): | 22 / 16.15 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 68,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:03 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den.
Ráda bych Vás požádala o vyplnění tohoto dotazníku, který je součástí mé bakalářské práce na téma Sociální reklama. Jeho cílem je zjistit povědomí veřejnosti o reklamní kampani Nemyslíš, zaplatíš, a vlivy této kampaně na chování řidičů.
Dotazník by Vám neměl zabrat více než pár minut, proto Vás žádám o jeho vyplnění.
Děkuji.
Zuzana Matěnová
Odpovědi respondentů
1. Řidičský průkaz:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nevlastním → konec dotazníku, vlastním → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vlastním | 101 | 83,47 % | 83,47 % |
nevlastním | 20 | 16,53 % | 16,53 % |
2. Kolik let jste držitelem řidičského průkazu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 - 4 roky | 45 | 44,55 % | 37,19 % |
5 - 10 let | 28 | 27,72 % | 23,14 % |
1 - 2 roky | 22 | 21,78 % | 18,18 % |
10 a více let | 6 | 5,94 % | 4,96 % |
3. Auto řídíte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [denně → otázka č. 4, spíše často → otázka č. 4, spiše zřídka → otázka č. 4, vůbec → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše často | 38 | 37,62 % | 31,4 % |
spiše zřídka | 28 | 27,72 % | 23,14 % |
denně | 28 | 27,72 % | 23,14 % |
vůbec | 7 | 6,93 % | 5,79 % |
4. V obci, kde je rychlost 50 km/hod:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jezdím 51 - 55 km/hod | 40 | 42,55 % | 33,06 % |
jezdím 56 - 60 km/hod | 30 | 31,91 % | 24,79 % |
striktně dodržuji tuto předepsanou rychlost | 16 | 17,02 % | 13,22 % |
jezdím 60 - 70 km/hod | 4 | 4,26 % | 3,31 % |
jezdím pomaleji | 3 | 3,19 % | 2,48 % |
jezdím více než 70 km/hod | 1 | 1,06 % | 0,83 % |
5. Bezpečnostní pásy:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
používám pokaždé na předních i zadních sedadlech | 61 | 64,89 % | 50,41 % |
používám pokaždé jen na předních sedadlech | 31 | 32,98 % | 25,62 % |
používám jen při jízdě na delší vzdálenosti | 1 | 1,06 % | 0,83 % |
nepoužívám | 1 | 1,06 % | 0,83 % |
6. Pod vlivem alkoholu jste řídil:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nikdy | 58 | 61,7 % | 47,93 % |
jednou, s nízkou hladinou alkoholu v krvi | 24 | 25,53 % | 19,83 % |
vícekrát, s nízkou hladinou alkoholu v krvi | 10 | 10,64 % | 8,26 % |
jednou, s vysší hladinou alkoholu v krvi | 1 | 1,06 % | 0,83 % |
vícekrát, s vyšší hladinou alkoholu v krvi | 1 | 1,06 % | 0,83 % |
7. Pod vlivem omamných látek jste řídil:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nikdy | 80 | 85,11 % | 66,12 % |
jednou | 7 | 7,45 % | 5,79 % |
vícekrát | 7 | 7,45 % | 5,79 % |
8. Telefonní hovory při řízení:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vyřizuji výjimečně (když někdo volá), s telefonem u ucha | 44 | 46,81 % | 36,36 % |
nikdy nevyřizuji | 32 | 34,04 % | 26,45 % |
vyřizuji prostřednictvím handsfree | 10 | 10,64 % | 8,26 % |
vyřizuji vždy, s telefonem u ucha | 8 | 8,51 % | 6,61 % |
9. SMS zprávy při řízení:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevyřizuji | 55 | 58,51 % | 45,45 % |
pouze čtu | 25 | 26,6 % | 20,66 % |
čtu i posílám | 14 | 14,89 % | 11,57 % |
10. Jak byste sebe ohodnotili jako řidiče?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zodpovědný | 54 | 57,45 % | 44,63 % |
opatrný | 52 | 55,32 % | 42,98 % |
slušný | 49 | 52,13 % | 40,5 % |
zkušený | 19 | 20,21 % | 15,7 % |
nezkušený | 16 | 17,02 % | 13,22 % |
zbrklý | 6 | 6,38 % | 4,96 % |
soutěživý | 5 | 5,32 % | 4,13 % |
jinak (v další otázce uveďte prosím jak) | 3 | 3,19 % | 2,48 % |
agresivní | 2 | 2,13 % | 1,65 % |
11. Jak byste sebe ohodnotili jako řidiče?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chtělo by to více řídit - získání jistoty | 1 | 4,55 % | 0,83 % |
dobrý řidič | 1 | 4,55 % | 0,83 % |
Klidný řidič, který nemá kam spěchat | 1 | 4,55 % | 0,83 % |
rozvážný | 1 | 4,55 % | 0,83 % |
už zodpovědný | 1 | 4,55 % | 0,83 % |
Dobrý. | 1 | 4,55 % | 0,83 % |
přiměřený situaci :o) | 1 | 4,55 % | 0,83 % |
zbrklí | 1 | 4,55 % | 0,83 % |
opatrná kdyz vezu jiné a v okolí jsou ostatní auta | 1 | 4,55 % | 0,83 % |
soustredeny, udrzuji si prehled o deni kolem auta | 1 | 4,55 % | 0,83 % |
ostatní odpovědi | 12 | 54,55 % | 9,92 % |
12. Znáte reklamní kampaň Nemyslíš, zaplatíš?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 13, ne → otázka č. 21].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 91 | 96,81 % | 75,21 % |
ne | 3 | 3,19 % | 2,48 % |
13. Kde jste se s touto kampaní setkali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televize | 81 | 89,01 % | 66,94 % |
internet | 56 | 61,54 % | 46,28 % |
billboardy a plakáty | 23 | 25,27 % | 19,01 % |
tisk | 12 | 13,19 % | 9,92 % |
rádio | 10 | 10,99 % | 8,26 % |
z doslechu | 8 | 8,79 % | 6,61 % |
14. Vybavíte si některé konkrétní reklamní spoty této kampaně? (Pokud ano, uveďte prosím jaké.)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 7 | 7,69 % | 5,79 % |
svatba, manažer, hecování | 1 | 1,1 % | 0,83 % |
nevěsta, maminka v blázinci | 1 | 1,1 % | 0,83 % |
nevybavím si | 1 | 1,1 % | 0,83 % |
dite rozprskle na skle, marihuana po svatbe ... | 1 | 1,1 % | 0,83 % |
nehoda pri huleni travy, rozmasakrovany diteNaSkle | 1 | 1,1 % | 0,83 % |
svatba, rodiče s dítětem, "machr", mladí -alkohol | 1 | 1,1 % | 0,83 % |
nevěsta, dět. dom., dítě na zadním s., srážka 2aut | 1 | 1,1 % | 0,83 % |
mladí lidé co jedou z dikotéky... | 1 | 1,1 % | 0,83 % |
mladí manželé s malým dítětem,svatba | 1 | 1,1 % | 0,83 % |
ostatní odpovědi | 75 | 82,42 % | 61,98 % |
15. Víte, kdo je zadavatelem této kampaně?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 26 | 28,57 % | 21,49 % |
ministerstvo dopravy | 25 | 27,47 % | 20,66 % |
nevím | 4 | 4,4 % | 3,31 % |
BESIP | 4 | 4,4 % | 3,31 % |
ministerstvo dopravy ČR | 3 | 3,3 % | 2,48 % |
asi Ministerstvo dopravy | 3 | 3,3 % | 2,48 % |
ministerstvo dopravy? | 3 | 3,3 % | 2,48 % |
ministerstvo dopravy, nebo jeho organizace | 1 | 1,1 % | 0,83 % |
Ministerstvo vnitra | 1 | 1,1 % | 0,83 % |
jméno mi ted vypadlo | 1 | 1,1 % | 0,83 % |
ostatní odpovědi | 20 | 21,98 % | 16,53 % |
16. Jaký je Váš názor na tuto kampaň?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
až odstrašující
bez názoru
celkem zbytecna, penize mohli lepe vyuzit napriklad na boj proti notorickym piratum silnic a hulvatum a na prokazatelnost vaznych prestupku. Nikdy jsem nikoho neohrozil a ani neboural, ale stejne platim za drobne prekroceni rychlosti a neskodne prestupky nemale penize. Domnivam se, ze myslim, pokud mluvime o rizeni aut v dopravnim provozu, ale stejne platim.
dobrá, mohla by se v plne verzi vysílat i před desátou hodinou
Dobry napad, plne s ni souhlasim, mozna by mohla byt jeste agresivnejsi
dobře provedené, zbytečně zcenzurované, přínos však spíše nižší
Doufám, že kampaň dosáhne svého cíle a její poselství dolehne hlavně na ty řidiče, kteří dopravní předpisy porušují atd.. Zároveň ale určitě nějak poznamená citlivé povahy, což nevím, jestli je dobře..
drastické a asi účinné
drsná
drsná, ale donutí zamyslet se
Drsné ale účinné
Drsné, ale trefné
chtělo by více
Je dobrá. Snad učinná.
Je dobře, že vznikla a v TV, i přes její krutost, by ji měli vysílat častěji. Je podložena, bohužel, pravdivými nehodami
Je opravdu povedená, účinná, silná a ovlivní některé z velkých chyb většiny lidí
je potřeba - spousta řidičů za volantem opravdu nemyslí na následky
je sugestivní :)
je to dobré, nekdy drastické
je to dobré. ale spíš pro slušné řidiče. ty neslušné to stejně nezmění
Je to drný, někdy až morbidní, ale jak jinak si lidé mají uvědomit, že někdy jejich chování má hrůzný dopad.
Je to inspirativní a poučující.
je to velmi dobrá a užitečná reklama
je výborná, hlavně ty reklamy, je potřeba vystrašit bezohledné řidiče, protože to jak dneska jezdí, nedávají přednost apod. je strašné
Jsem rada, ze tu je.
kampan me mnohdy KRATKODOBE ovlivnila...nicmene skoda cetne cenzury, klidne bych i pritvrdil...
kampaň se mi líbí, myslím si že by mohla být účinná, zásluhou ztvárnění, které poměrně drsně zobrazuje následky daných situací
kladný
Konečně krok správným směrem, bohužel ještě stále příliš mírná. Jako plus bych hodnotil reálnost situací s důrazem na vysokou nehodovost konkrétních situací. Jako mínus je kampaň stále ještě o krok za kampaněmi v jiných zemích. Konkrétně bych se pak více zaměřil na detaily po nehodě a udělal aleaspon část klipů skutečně naturalistických i za cenu, že se budou moci vysílat pouze po 10 hodině večerní.
Kvalitně vymyšlená a prezentovaná kampaň využívající strach jako silný motivátor. Klidně přitvrdit.
lidi jsou blbi, takze jsem pro, aby kampan byla takto drsna.
málo účinná, pouze slabší povahy asi ovlivní jejich shlédnutí, více účinná se mi zdála welshská (aspoň myslim-určitě z UK) verze této kampaně (mladé dívky v autě, řidička píše sms, nabourá a způsobí řetězovou nehodu)
měla by být drsnější,v jiných státech byla je málo prezentována v televizi,v novinách i internetu
měli by ji dávat častějš a v plném znění, je velmi působivá
mohla by být i tvrdší
Mohla by být více realistická, a mohlo by se v rámci kampaně dělat více PR akcí, eventu atd
Možná je to účinné, nevím. V Polsku mají o dost drsnější.
myslim si ze kampan je smysluplna, kvalitne natocena a urcite ma vliv na chovani lidi na silnici
myslím si, že názorné video a fotky dokážou i ty horší řidiče nějak popostrčit k lepšímu chování, ale ty nejhorší, kterým je vše ukardené, to stejně nic řekne
myslím že je hvodné upozornovat na tento problem
myslim že je to dobry
myslím, že jde o vhodnou kampaň, která reálně zobrazuje co se může stát, když řidiči nedodržují pravidla
Myslím, že je správné upozorňovat na tuto problematiku.Zajímavé jsou také reálně natočené příspěvky, kde opravdu můžeme vidět, jak tyto nehody dopadají.
myslím, že je to celkem dobré, mohlo by to nějaké řidiče alespoň trochu ovlivnit
myslím,že to je dobrý nápad,který by mohl na řidiče zapůsobit
na to, že její zbudování určitě stálo hromadu peněz, tak podle mě o ní není moc slyšet, respektive spoty jsou v televizi míň, než by bylo možná potřebné..
Naprosto skvela-libi se mi zpracovani a hlavne realne zabery,jak to vse muze dopadnout.
nebude mít požadovaný efekt
něco takového bylo už dlouho potřeba, jen tak dál
Nelíbí se mi - je nechutná. Dle mého názoru to chování řidičů nezmění, jsou to tudíž vyhozené peníze, které by se daly zužitkovat tak, aby více pomohly.
Nelíbí se mi, jak jsou televizní reklamy natočeny. Působí to na mě jako Ordinace v růžové zahradě, nebo jiná telenovela. Přesto věřím, že taková kampaň může mít smysl a jsem rád, že existuje.
nemám názor
není to špatný nápad, ale jde hlavně o jednotlivé řidiče, zda-li si z této kampaně vezmou nějaké ponaučení
nevím o co přesně v kampani jde, nemám tedy konkrétní názor
Nevím, jaký to bude mít vliv, ale rozhodně myslím, že to není špatně. Lidi by si měli uvědomit určitá rizika. Češi prostě jezdí obecně docela špatně a nebezpečně. Klidně mohla být drsnější, ale nevím.
nevím, jestli má nějaký vliv
nijak zvlášť pusobící
no asi to moc velký význam mít nebudu, ale jako pokus dobrý. ale možná by mohla být lepší zpracování.
peníze by se dali použít lépe, i když třeba to opravdu někoho od agresivní a nezodpovědné jízdy odradí....
Podporuji,když to zachrání více životu tak proti tomu nic nemám...
poměrně drsná, agresivní, nicméně si myslím, že v tomto případě je to správně
pozitivní
pro některé lidi by mohla být užitečná...jelikož některé záběry vypadají opravdu skutečně... na druhou stranu znám mnohem více lidí, kteří si v prvním okamžiku řeknou : " to je dobrý z toho si vezmu ponaučení" ...ale přesto to nedodrží..
Renč udělal kvalitní práci, myslím, že by to mohlo mít pozitivní vliv na řidiče.
Rozhodně ovlivňuje v dobrém.
sama nevím, asi že třeba pomůže předejít tragediim
Schvaluji to. Na mě to určitě má vliv. A vzhledem k tomu, jak se chováme na našich komunikacích, je toto úměrná reakce.
Sice je trochu drsnější, ale myslím si že je učinná
Skvělá, dokud to člověk nevidí, tak si to neuvědomí.
skvely napad
Souhlasím s ní a doufám, že se z ní poučí co nejvíc řidičů.
souhlasím s ní a klidně by mohla být častěji a možná i drsnější (třeba jako v Anglii)
Stoprocentně kladný - je nutné realisticky ukázat, co vše se děje a co se může stát. Spotů by mělo být ještě víc a měly by být častější.
Super, to co se deje na CZ silnicich, to snad jinde neni.
tak pro zacinajici ridice je to dobra vec, jinak me osobne nijak zvlast nevadi, kdyz je v televizi reklamni spot tak se na nej povidam
Ukazuje jenom co je špatně a né co dobře. Podle mě hlavní myšlenka neni špatná jenom bych se zaměřil na prevenci chování řidičů a ukázat jak by měla být situace správně zvládnuta a jak špatně ! Jak reaguji někteří řidiči třeba na sanitku to je hazard pro řidiče za ním předním i sanitku (hasiče, policisty) Co natočit instruktáže typu jak by jsme se správně měli chovat ve mestě a jaká nebezpečí hrozí ? Křižovatky, kruhové objezdy parkoviště u obchodních domů ?
určitě má pozitivní vliv na zlepšení chování řidičů, možná právě díky záběrům, které obsahuje...aniž by bylo k tomuto tématu cokoli řečeno - je pouze ukázáno, co může "xy" jízda způsobit a pak stačí říct jen "nemyslíš-zaplatíš"
určitě pozitivní
Vcelku dobrý
Ve srovnání např. s anglickou kampaní je ta naše docela čajíček. Na místních silnicích jsou už zdáli rudě zářící cedule "5 smrtelných nehod během 2 let - chcete být další?", ale třeba i mnohem působivější a opravdovější rozhlasové spoty.
velice kladný
Velmi dobrá kampaň.
velmi trefná
Velmi zdařilá, dobře zpracovaná, plní svůj účel - a to varovat a i zastrašit
Vnímám ji velmi pozitivně.
výborná, určitě skvělá hlavně pro motorkáře a agresivní lidi, at vidí, jak dopadá hazard s alkoholem atd.
Výborný nápad, skvělé zpracování
Vzhledem k tomu, jakým způsobem jsou spoty ztvárněny, by to mohla být a snad i je ... první aspoň trochu účinná kampaň. Mluvit se může pořád dokola, ale když to člověk opravdu vidí, má to zajisté dopad větší. Dál s emi libí to, o jak rozsáhlou kampaň jde.
Zajimavy a vcelku přesvedcivy zpusob, jak poukazat na dodrzovani bezpecnosti na silnicich. Obzvlaste co se tyce nehod v souvislosti s alkoholem.
Zaujme, ale nepomůže
žádný
17. Vzbuzuje ve Vás tato kampaň nějaké emoce? (Pokud ano, uveďte prosím jaké.)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 11 | 12,09 % | 9,09 % |
strach | 7 | 7,69 % | 5,79 % |
úzkost | 2 | 2,2 % | 1,65 % |
odpor, znechucení, strach | 1 | 1,1 % | 0,83 % |
strach z jízdy autem | 1 | 1,1 % | 0,83 % |
mám větší stach při řízení | 1 | 1,1 % | 0,83 % |
strach, | 1 | 1,1 % | 0,83 % |
beznadej, ze nejde vratit cas | 1 | 1,1 % | 0,83 % |
zlost na řidiče, kteří riskují životy ostatních | 1 | 1,1 % | 0,83 % |
až mrazí :) | 1 | 1,1 % | 0,83 % |
ostatní odpovědi | 64 | 70,33 % | 52,89 % |
18. Co si myslíte o způsobu ztvárnění jednotlivých reklamních spotů?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
..jsou velmi naturální, reálné a kokrétní...snadno zapamatovatelné
aby zaujaly lidi a měly na ně vliv je potřeba ukázat reálný pohled na nehody
Bez výhrad. Tím, že je drsnější, aspoň otevře lidem oči.
cajk
celkem dobré, občas ale trochu vtipné
Celkově dobrý, možná bych klidně i přitvrdil. Reklama je rychle rozpoznatelná od ostatních (barevné schéma i styl)
co oko nevidí, to srdce nebolí.. takže je jedině dobře, že jsou takto naturalistické.
co si tak vybavuju, tak jde nejdřív varování, že jsou to drastické záběry? a tak se na to člověk připraví...a je dobře, že je to natočeno zrovna tak. ztvárnění se mi líbí
čím realističtější, tím lepší. jedině takové varování je dost důrazné
Dá se to udělat i realističtěji.
dle mě celkem kvalitní zpracování
dobra, kvalitni a efektivni prace filipa rence
dobre
dobré
dobré
dobré
dobré
dostatocne zaujme ich brutalnost
Drastické
dynamické a upoutá
hodně realistické, drsné
i když to není zrovna hezké, tak je to vhodné!!!
Jak už jsem zmínil, nelíbí se mi, jak je to natočený. Nepůsobí to na mě reálně.
Je dobře, že se snaží zaujmout i ne moc pěknými záběry.
je drsné, ale doufám že účinné
Je to dobre ztvarnene
je to dobrý
je to v rámci etických mezí
Je v nich zobrazena realita.
jsou dobré - jak už jsme uvedl, největší předností jsou opravdu reálné záběry..
jsou docela krute a s ceskymi řidiči to nejde jinak
jsou dost drsné ale poučné
jsou kvalitni a ukazuji zavazne problemy na silnicich
Jsou naprosto reálné, bohužel takové špatné věci se na silnicích běžně stávají. Je to pro nás ponaučné.
jsou povedené, ale naivně zpracované
jsou přehnaně drsné, mají stejné vyústění, takže ty další už nepřekvapí
Jsou přesné a vystihující.
jsou v +/- OK
Jsou v pořádku. Kdyby nebyly drsné, nikdo by si toho nevšiml.
Jsou velmi realistické,emotivní,pravdivé.
Kvalitní zpracování, u vizuálů pro tištěná media dobrá grafika
lépe bych to nevymysel
Libi se mi a stojim za tim..
Málo drastické, aby měli účinek
málo účinné (možná málo realistické či naturalistické)
moderni, vystizne, podle me podarene
mohlo by to být mnohem více realistické, ale pro běžné vysílání to asi postačí
myslím si, že jsou ztvárněny velmi dobře a reálně
myslím, že je to dobře udělané
Nebal bych se zajit dale
nektere jsou lepsi,jine horsi, celkove je to dobre.
některé jsou moc drsný, třeba ten s tím dítětem rozmasakrovaným na předním skle
některe se stali,stanou
nektere svou docela povedene
nevím
nezajímá mě to
odstrašující příklady až běda
pěkné vkusné drsné účinné
Pěkné.
poněkud drsný, možná proto nejsou tolik k vidění a jsou centurovány, ale je to vcelku reálně ztvárněný, což je dobře a možná by to mohlo ty řidiče, kteří se v tom snad vidí, ovlivnit
Povedené jsou všechny
provedení spotů se mi líbí viděla jsem podobný spot z Anglie a tam bylo vidět i to co se stane po srážce - příjezd záchranářů, záběry mrtvých lidí, uvědomnění si viny viníka... Přidala bych to i u nás...
příliš autentické, drsné zobrazení
přiměřeně brutální na to, co se děje na silnicích
pusobive, autenticke
realistické
realistické a super natočené ... čim víckrát to vidim tim víc je mi z nich úzko. Je to ale postavený jenom na emocích , doplnil bych kampaně o to jak by se měli řidiči chovat když se k takovej nehodě dostanou a nebo jak usnadnit práci záchranářům.
slušný,ale mohly by být lepší
Spoty samy o sobě nepůsobí opravdově, spíš jako pohádka (to tam radši nepiš, Zuzu, nebo se děti budou bát koukat na Marazíka :o). Navíc mi přijdou trapné cenzury před desátou - když oslovit, tak natvrdo a všechny.
sugestivní
Tyto krátké filmy jsou servírovány hodně bez obalu, což je podle mě moc dobře. A právě v tom je podle mě jejich síla.
Velice dobré.
velmi dobré, vypovídající, poučné, úderné
velmi dobrý
velmi pekne
Velmi realistické, místy až naturalistické, což je jedině dobře.
velmi vystihují skutečné situace
viz otázka č.16
viz výš
Výborné
výborně ztvárněné
Výborné, dají se pustit i starším dětem jako upozornění dopředu
vyhovují mi
výstižné
výstižný
zajímavé
způsob drsnější, leč poutavý
Způsob ztvárnění se mi zdá býti vhodný.
ztvárnění je zajímavé, ale ne až tak, aby nějka hodně řidičů zaujala. spíš se akorát kouknout na spoty, kvůli krvi, která je tam ztvárněna.
ztvarnení neni důležitý, podstata je duležitá a ta tam je
Ztvárnění situací se mi líbí, nepříjde mi přehnaně kruté.
19. Jakým způsobem ovlivnila tato kampaň Vaše chování na silnicích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nijak | 40 | 43,96 % | 33,06 % |
předjíždím pouze bezpečně | 25 | 27,47 % | 20,66 % |
nenechám se během jízdy vyhecovat | 24 | 26,37 % | 19,83 % |
poutám se | 19 | 20,88 % | 15,7 % |
nepiji alkohol před jízdou | 17 | 18,68 % | 14,05 % |
jinak (v další otázce uveďte prosím jak) | 14 | 15,38 % | 11,57 % |
dodržuji předepsané rychlosti | 14 | 15,38 % | 11,57 % |
neužívám omamné látky před jízdou | 12 | 13,19 % | 9,92 % |
20. Jakým způsobem ovlivnila tato kampaň Vaše chování na silnicích?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nijak | 4 | 12,5 % | 3,31 % |
snažím se řídit soustředěně a bezpečně | 1 | 3,13 % | 0,83 % |
vsechno nicmene nejspis kratkodobe | 1 | 3,13 % | 0,83 % |
předpisy jsou mi vlastní - nijak | 1 | 3,13 % | 0,83 % |
budu opatrnější | 1 | 3,13 % | 0,83 % |
ostatní pravidla jsem dodržovala i předtím | 1 | 3,13 % | 0,83 % |
potvrzeni toho, ze se vyplaci u rizeni premyslet | 1 | 3,13 % | 0,83 % |
netelefonuji | 1 | 3,13 % | 0,83 % |
ne | 1 | 3,13 % | 0,83 % |
dávám větší pozor a jsem důsledná v poutaní se | 1 | 3,13 % | 0,83 % |
ostatní odpovědi | 19 | 59,38 % | 15,7 % |
21. Zaškrtněte prosím, zda jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 49 | 52,13 % | 40,5 % |
žena | 45 | 47,87 % | 37,19 % |
22. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
22 | 29 | 30,85 % | 23,97 % |
23 | 17 | 18,09 % | 14,05 % |
24 | 8 | 8,51 % | 6,61 % |
19 | 8 | 8,51 % | 6,61 % |
21 | 7 | 7,45 % | 5,79 % |
18 | 6 | 6,38 % | 4,96 % |
25 | 5 | 5,32 % | 4,13 % |
26 | 3 | 3,19 % | 2,48 % |
20 | 3 | 3,19 % | 2,48 % |
28 | 3 | 3,19 % | 2,48 % |
ostatní odpovědi | 5 | 5,32 % | 4,13 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 22.47 |
Minimum: | 18 |
Maximum: | 29 |
Variační rozpětí: | 11 |
Rozptyl: | 4.75 |
Směrodatná odchylka: | 2.18 |
Medián: | 22 |
Modus: | 22 |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.