Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv reklamy na péči o své zdraví

Vliv reklamy na péči o své zdraví

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Božoň
Šetření:12. 12. 2013 - 18. 12. 2013
Počet respondentů:18
Počet otázek (max/průměr):29 / 23.72
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Vlastníte televizor ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1477,78 %77,78 %  
ne422,22 %22,22 %  

Graf

2. Sledujete televizní seriály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano853,33 %44,44 %  
ne746,67 %38,89 %  

Graf

3. Pokud ano, které?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ordinace v růžové zahradě440 %22,22 %  
Sanitka330 %16,67 %  
Gympl s ručením omezeným220 %11,11 %  
Ulice220 %11,11 %  
Cesty domů110 %5,56 %  

Graf

4. Kolikrát týdně se na televizi díváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně1066,67 %55,56 %  
2x týdně320 %16,67 %  
1x za měsíc16,67 %5,56 %  
2x za měsíc16,67 %5,56 %  

Graf

5. Ve kterou denní dobu se díváte na TV?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
večer1493,33 %77,78 %  
dopoledne16,67 %5,56 %  
odpoledne16,67 %5,56 %  

Graf

6. Sledujete reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 7, někdyotázka č. 8, vůbecotázka č. 7, volím jiný program po dobu reklamyotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
někdy640 %33,33 %  
volím jiný program po dobu reklamy426,67 %22,22 %  
ne213,33 %11,11 %  
ano213,33 %11,11 %  
vůbec16,67 %5,56 %  

Graf

7. Pokud ne, jaký máte důvod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
otravuje mne to763,64 %38,89 %  
volila jsem ano218,18 %11,11 %  
nezajímá mne to19,09 %5,56 %  
zdržuje mne to19,09 %5,56 %  

Graf

8. Pokud ano, důvod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ani jeden z výše uvedených533,33 %27,78 %  
volila jsem ne533,33 %27,78 %  
Relaxuji při tom213,33 %11,11 %  
Rád se dozvím něco nového213,33 %11,11 %  
Reklamy mne baví16,67 %5,56 %  

Graf

9. Myslíte si, že reklamní tvorba v ČR má úroveň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím640 %33,33 %  
spíše souhlasím533,33 %27,78 %  
rozhodně souhlasím213,33 %11,11 %  
rozhodně nesouhlasím213,33 %11,11 %  

Graf

10. Myslíte si, že většina reklam je převzata ze zahraničí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím960 %50 %  
rozhodně souhlasím426,67 %22,22 %  
spíše nesouhlasím213,33 %11,11 %  

Graf

11. Reklamní agentury v Česku mají světový význam.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím1066,67 %55,56 %  
rozhodně nesouhlasím426,67 %22,22 %  
rozhodně souhlasím16,67 %5,56 %  

Graf

12. Reklamní agentury v česku mají i tak rezervy.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím960 %50 %  
rozhodně souhlasím426,67 %22,22 %  
spíše nesouhlasím213,33 %11,11 %  

Graf

13. Jaký lék si pamatujete z reklamy v posledních dnech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Proenzi640 %33,33 %  
Mucosolvan533,33 %27,78 %  
GS Condro Diamant320 %16,67 %  
Neoseptolete213,33 %11,11 %  
Nalgesin S16,67 %5,56 %  

Graf

14. Pamatujete si ještě jiný produkt? Pokud ano,který?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne320 %16,67 %  
žádný213,33 %11,11 %  
nevím16,67 %5,56 %  
nepamatuji16,67 %5,56 %  
vodafon16,67 %5,56 %  
Geriavit Pharmaton16,67 %5,56 %  
Prostenal16,67 %5,56 %  
GS Condro Forte16,67 %5,56 %  
Ibalgin, 16,67 %5,56 %  
kofola16,67 %5,56 %  
coldrex,vixx16,67 %5,56 %  
kapky do nosu,na kosti16,67 %5,56 %  

Graf

15. Pokud ano, vzpomenete si na TV program?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nova533,33 %27,78 %  
jiný426,67 %22,22 %  
Prima Family320 %16,67 %  
nevím320 %16,67 %  

Graf

16. Zaměříme se nejdříve na produkt Neoseptolete, znáte ho?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rozhodně ne533,33 %27,78 %  
spíše ne533,33 %27,78 %  
rozhodně ano320 %16,67 %  
spíše ano213,33 %11,11 %  

Graf

17. Pamatujete si ho z reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rozhodně ne853,33 %44,44 %  
spíše ne426,67 %22,22 %  
spíše ano320 %16,67 %  

Graf

18. Pamatujete si kde ho prodávají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v každé lékárně1386,67 %72,22 %  
pouze v řetězcových lékárnách16,67 %5,56 %  
pouze v lékárně Dr. Max16,67 %5,56 %  

Graf

19. Přesvědčila Vás daná reklama ke koupi produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rozhodně ne960 %50 %  
spíše ne320 %16,67 %  
spíše ano213,33 %11,11 %  
rozhodně ano16,67 %5,56 %  

Graf

20. Pastilky Neoseptolete se užívají k léčbě :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bolesti v krku1280 %66,67 %  
nevím213,33 %11,11 %  
kašle16,67 %5,56 %  

Graf

21. Půjdete cíleně, nebo si ještě necháte poradit (doporučit) od lékárníka, laborantky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nechám si je doporučit1173,33 %61,11 %  
půjdu cíleně426,67 %22,22 %  

Graf

22. Máte věrnostní kartu v lékárenském řetězci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 23, neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne853,33 %44,44 %  
ano746,67 %38,89 %  

Graf

23. Pokud ano, v jakém?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dr. Max646,15 %33,33 %  
volila jsem ne646,15 %33,33 %  
jiné215,38 %11,11 %  

Graf

24. Jste přesvědčen, že personál v lékárenském řetězci Vám podá lepší informace, než jinde?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano960 %50 %  
spíše ne533,33 %27,78 %  
rozhodně ano16,67 %5,56 %  

Graf

25. O lékárenském řetězci jste se dozvěděl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v lékárně853,33 %44,44 %  
na doporučení známého426,67 %22,22 %  
v tisku213,33 %11,11 %  
v TV16,67 %5,56 %  

Graf

26. Je dobře, že společnost Dr. Max inzeruje svoje produkty prostřednictvím reklamní kampaně v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano746,67 %38,89 %  
spíše ne640 %33,33 %  
rozhodně ano16,67 %5,56 %  
rozhodně ne16,67 %5,56 %  

Graf

27. Jste muž, žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena853,33 %44,44 %  
muž746,67 %38,89 %  

Graf

28. Kde žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obec do 5.000 obyvatel533,33 %27,78 %  
Obec do 50.000 obyvatel213,33 %11,11 %  
Obec do 100.000 obyvatel213,33 %11,11 %  
Obec do 20.000 obyvatel213,33 %11,11 %  
Brno213,33 %11,11 %  
Praha16,67 %5,56 %  
Ostrava16,67 %5,56 %  

Graf

29. Vaše vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské853,33 %44,44 %  
středoškolské s maturitou640 %33,33 %  
základní16,67 %5,56 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (82,6 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Božoň, P.Vliv reklamy na péči o své zdraví (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vliv-reklamniho-sdeleni-na-p.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.