Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv reklamy na nabídku a poptávku realitní kanceláře

Vliv reklamy na nabídku a poptávku realitní kanceláře

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiří Skácel
Šetření:16. 09. 2010 - 23. 09. 2010
Počet respondentů:43
Počet otázek (max/průměr):20 / 20.91
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den Vážení,

prosím o vyplnění dotazníku, který chce zjistit informace o vlivu reklamy na nabídku a poptávku. Cílem je zjistit nejvhodnější formu reklamy pro realitní kancelář.

Odpovědi respondentů

1. Kde hledáte informace o nabídce realitní kanceláře?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Na internetu (stránky realitních kanceláří)1.8222.368
U známých nebo rodinných příslušníků3.4442.469
V realitních novinách2.81.404
V televizi4.7562.051
Venkovní reklamní plochy (vývěsky)4.0221.355
Pobočka realitní kanceláře4.1562.265

Graf

2. Která forma reklamy je pro Vás nejpohodlnější k získávání informací o nabídce realitní kanceláře?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet3168,89 %72,09 %  
televize613,33 %13,95 %  
časopisy a noviny48,89 %9,3 %  
byllboardy24,44 %4,65 %  
rozhlas24,44 %4,65 %  

Graf

3. Trvalé bydlení si budete zajištovat jakým způsobem

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám potřebu, již bydlím 1636,36 %37,21 %  
sám1431,82 %32,56 %  
přes realitní kancelář1431,82 %32,56 %  

Graf

4. Jaká tištěná periodika o nabídce realitních kanceláří znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemovitosti-noviny2044,44 %46,51 %  
Zlaté stránky1226,67 %27,91 %  
nic36,67 %6,98 %  
nezajímám se24,44 %4,65 %  
Magazín Partner24,44 %4,65 %  
žádné12,22 %2,33 %  
-12,22 %2,33 %  
grand real12,22 %2,33 %  
Reality12,22 %2,33 %  
Real Spektrum12,22 %2,33 %  
neznám12,22 %2,33 %  

Graf

5. Jakou formu komunikace preferujete s realitními makléři?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobní kontakt2964,44 %67,44 %  
e-mail1124,44 %25,58 %  
telefon48,89 %9,3 %  
žádnou12,22 %2,33 %  

Graf

6. Které informace jsou pro Vás nejdůležitější při koupi nemovitosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lokalita1942,22 %44,19 %  
cena nemovitosti1124,44 %25,58 %  
druh nemovitosti817,78 %18,6 %  
občanská vybavenost (školka, MHD, obchody,...)48,89 %9,3 %  
výše provize pro realitní kancelář24,44 %4,65 %  
skoro vše12,22 %2,33 %  

Graf

7. Co by podle Vás mohlo vést ke zlepšení nabídky na internetových stránkách realitních kanceláří?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vizuální prohlídka bytu ve 3D zobrazení2146,67 %48,84 %  
fotografie exteriéru domu ve kterém se byt nachází920 %20,93 %  
fotografie z okolí nemovitosti920 %20,93 %  
internetový kalkulátor pro výpočet splátek hypotéky511,11 %11,63 %  
vše12,22 %2,33 %  

Graf

8. Čím na Vás nejvíce zapůsobí reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zajímavý nápad1942,22 %44,19 %  
kreativní zpracování1022,22 %23,26 %  
humor817,78 %18,6 %  
hudba48,89 %9,3 %  
nabídka12,22 %2,33 %  
přesností konkrétních informací12,22 %2,33 %  
reklamy ignoruji12,22 %2,33 %  
určitě ne hudba12,22 %2,33 %  

Graf

9. Jak vnímáte reklamu realitních kanceláří?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše pozitivně2555,56 %58,14 %  
spíše negativně817,78 %18,6 %  
pozitivně817,78 %18,6 %  
negativně48,89 %9,3 %  

Graf

10. Využijete v budoucnu služeb realitní kanceláře při koupi nemovitosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2555,56 %58,14 %  
ano2044,44 %46,51 %  

Graf

11. Která reklama Vás obtěžuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevyžádaná elektronická pošta (SPAM)1737,78 %39,53 %  
telemarketing1635,56 %37,21 %  
obchodní SMS613,33 %13,95 %  
nic36,67 %6,98 %  
vše12,22 %2,33 %  
všechny12,22 %2,33 %  
všechny druhy televizních reklam12,22 %2,33 %  

Graf

12. Se kterou realitní kanceláří máte osobní zkušenost?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou511,11 %11,63 %  
nemám48,89 %9,3 %  
Remax48,89 %9,3 %  
s žádnou36,67 %6,98 %  
žádná36,67 %6,98 %  
Sting36,67 %6,98 %  
nemám zkušenost24,44 %4,65 %  
ne24,44 %4,65 %  
ziadna12,22 %2,33 %  
-12,22 %2,33 %  
ostatní odpovědi s žádnou
Next reality
CREDO real
M a M
Reality Trendy
reality R1
zatím nemám
realití kancelář Remax
Hanácká realitka
zatím žádná
Sting, Brněnská developerská
Zvonek
RK Domov Beroun
zatím s žádnou
sluníčko
zadna
evropa
1737,78 %39,53 % 

Graf

13. Čím Vás dovede přimět reklama ke koupi nemovitosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
typem nemovitosti, který splňuje moje představy2146,67 %48,84 %  
atraktivní cenou1533,33 %34,88 %  
dobrým jménem na trhu715,56 %16,28 %  
-12,22 %2,33 %  
nic12,22 %2,33 %  

Graf

14. Jaký vliv na Vás měla reklama při koupi zboží či služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
koupil(a) jsem si zboží, protože jsem ho potřeboval(a)1635,56 %37,21 %  
díky reklamě jsem získal(a) informaci o zboží1431,11 %32,56 %  
chtěl(a) jsem zboží vyzkoušet1226,67 %27,91 %  
nic24,44 %4,65 %  
žádný12,22 %2,33 %  

Graf

15. Co Vás odradí od koupě nemovitosti

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rozdílné informace v inzerátu a ve skutečnosti2146,67 %48,84 %  
neochota zaměstnanců realitní kanceláře odpovědět na dotazy o technickém stavu nemovitosti1124,44 %25,58 %  
nátlak ke koupi ze strany realitního makléře1022,22 %23,26 %  
nic12,22 %2,33 %  
cena12,22 %2,33 %  
nedodržení termínu prohlídky nemovitosti 12,22 %2,33 %  

Graf

16. Vaše dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské2453,33 %55,81 %  
vyučen1226,67 %27,91 %  
středoškolské920 %20,93 %  

Graf

17. Velikost místa bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001 a více obyvatel1942,22 %44,19 %  
Do 5000 obyvatel1328,89 %30,23 %  
5001 až 20 000 obyvatel1328,89 %30,23 %  

Graf

18. Vaše věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 až 40 let2044,44 %46,51 %  
Do 25 let1431,11 %32,56 %  
41 až 60 let715,56 %16,28 %  
61 a více let48,89 %9,3 %  

Graf

19. Vaše ekonomická aktivita

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracující2760 %62,79 %  
student817,78 %18,6 %  
nezaměstnaný613,33 %13,95 %  
senior48,89 %9,3 %  

Graf

20. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2657,78 %60,47 %  
Muž 1942,22 %44,19 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Skácel, J.Vliv reklamy na nabídku a poptávku realitní kanceláře (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vliv-reklamy-na-nabidku-a-poptavku-realitni-kancelare.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.