Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv reklamy na pracovníky reklamních agentur
Vliv reklamy na pracovníky reklamních agentur
→ Zúčastněte se průzkumu zájmu o novou službu, podpořte dobrou věc a soutěžte o čokolády Seed and Bean ←
(cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | eva Divišová |
---|---|
Šetření: | 05. 05. 2009 - 12. 05. 2009 |
Počet respondentů: | 53 |
Počet otázek (max/průměr): | 46 / 44.72 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 46,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.07:11 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení grafici, DTPáci, fotografové, produkční, scaneristi, art direktoři, i vy ostatní, zaměstnaní v pozicích spojených s reklamou. Ráda bych Vás poprosila o vyplnění dotazníku, který vyhodnotím ve své seminární práci.
Dotazník by se dal rozdělit na dvě části. První část obsahuje několik otázek o Vaší profesi - otázky, pomocí kterých bych ráda zjistila, jak na Vás působí reklama. Druhá část je zaměřena na to, jak vnímáte svou práci.
Dotazníky jsou anonymní a žádné informace z nich nebudu zneužívat.
Děkuji moc za Váš čas při vyplňování.
Odpovědi respondentů
1. Jste profesí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
grafik | 20 | 37,74 % | 37,74 % |
DTP operátor | 18 | 33,96 % | 33,96 % |
designer | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
art director | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
produkční | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
reditel | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
DTP, grafik, fotograf | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
programátor | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
recepční | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
fotograf | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
tiskař | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
2. Ve stejném, nebo podobném oboru pracuete ... let:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 - 10 let | 29 | 54,72 % | 54,72 % |
11 – 15 let | 11 | 20,75 % | 20,75 % |
1 - 5 let | 9 | 16,98 % | 16,98 % |
1 - 5 let | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
více | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
3. Váš postoj k práci se dá vyhodnotit následovně: Jsem se svou prací:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pracuji především pro peníze, práce mne baví | 17 | 32,08 % | 32,08 % |
spokojen/a | 15 | 28,3 % | 28,3 % |
spokojen/a - považuji svou práci zároveň za koníčka | 14 | 26,42 % | 26,42 % |
pracuji především pro peníze, práce mne nebaví | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
nespokojen/a | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
4. Zdokonaluete se průběžně ve svém oboru? (nové technologie, postupy, programy...)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 50 | 94,34 % | 94,34 % |
ne | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
nevím | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
5. Jak se popřípadě ve svém oboru zdokonalujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
četba literatury/periodik | 37 | 69,81 % | 69,81 % |
samostudium manuálů, nových funkcí programů, ap. | 35 | 66,04 % | 66,04 % |
sleduji weby týkající se mého oboru | 26 | 49,06 % | 49,06 % |
účast na různých kurzech | 14 | 26,42 % | 26,42 % |
jiná možnost | 6 | 11,32 % | 11,32 % |
6. Jak často přemýšlíte o svých zakázkách mimo pracovní dobu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
často (alespoň jednou za 2 dny) | 31 | 58,49 % | 58,49 % |
příležitostně když je zakázka inspirativní | 12 | 22,64 % | 22,64 % |
příležitostně když mi zakázka přinese veliký zisk | 7 | 13,21 % | 13,21 % |
jiná možnost | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
nikdy | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
7. Aktivně sledujete a vyhodnocujete reklamní produkci ostatních firem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 42 | 79,25 % | 79,25 % |
ne | 10 | 18,87 % | 18,87 % |
nevím | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
8. Považujete dnešní reklamní produkci za:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
obsahuje většinu průmerných a menšinu pod i nadpdrůměrných reklam | 38 | 71,7 % | 71,7 % |
většinou nekvalitní a bez nápadu | 9 | 16,98 % | 16,98 % |
většinou kvalitní a profesionální | 5 | 9,43 % | 9,43 % |
jiná možnost | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
9. Všímáte si manipulace s realitou v reklamních kampaních?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, všímám si toho | 35 | 66,04 % | 66,04 % |
ano, sám/sama s oblibou dělám při práci totéž | 16 | 30,19 % | 30,19 % |
jiná možnost | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
ne, vůbec to nesleduji (nepovažuji to za nijak důležité) | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
10. Vyhodnocujete reklamní produkci z hlediska výsledného efektu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, vyhodnocuji | 30 | 56,6 % | 56,6 % |
ano a snažím se zjistit jak bylo dosaženo výsledného efektu | 11 | 20,75 % | 20,75 % |
ne, nezajímá mě to | 7 | 13,21 % | 13,21 % |
jiná možnost | 5 | 9,43 % | 9,43 % |
11. Kterou z nabízených čokolád (viz. příloha 01) byste si vybrali jako kvalitní produkt?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
obr.01 - čokoláda Figaro | 26 | 49,06 % | 49,06 % |
obr.03 - čokoláda Orion | 26 | 49,06 % | 49,06 % |
obr.02 - čokoláda Kaumi | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
12. Kterou z nabízených marmelád (viz. příloha 02) byste si vybrali jako kvalitní produkt?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
obr.02 - marmeláda Mackays | 34 | 64,15 % | 64,15 % |
obr.01 - marmeláda Muhlhauser | 19 | 35,85 % | 35,85 % |
13. V reklamní produkci se zaměřujete především na:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
úroveň (kvalitu) zpracování | 25 | 47,17 % | 47,17 % |
nápad | 15 | 28,3 % | 28,3 % |
reklamní sdělení | 6 | 11,32 % | 11,32 % |
celek | 5 | 9,43 % | 9,43 % |
jiná možnost | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
14. Čemu dáváte přednost při výběru zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalita | 28 | 52,83 % | 52,83 % |
vzhled | 12 | 22,64 % | 22,64 % |
reference | 6 | 11,32 % | 11,32 % |
cena | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
jiná možnost | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
jsem konzervativní zůstávám u jednoho produktu | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
15. Ovlivňuje vaší orientaci na trhu design produktů a jejich reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, ale jen občas | 34 | 64,15 % | 64,15 % |
ano, myslím, že: kvalitní design = kvalitní produkt | 8 | 15,09 % | 15,09 % |
ne, nenechávám se reklamou ovlivnit | 5 | 9,43 % | 9,43 % |
ano, myslím, že: nekvalitní design = nekvalitní produkt | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
jiná možnost | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
16. Zastáváte názor, že kvalitní výrobky mají propracovaný a kvalitní design a promo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, většinou je kvalitní celek, tedy i obal, reklama,... | 43 | 81,13 % | 81,13 % |
ne, kvalitní produkt nepotřebuje dobrou reklamu | 6 | 11,32 % | 11,32 % |
jiná možnost | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
17. Dokáže Vás perfektní vzhled výrobku přimět k jeho koupi?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 43 | 81,13 % | 81,13 % |
ne | 9 | 16,98 % | 16,98 % |
nevím | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
18. Potřebujete-li něco koupit a výrobek nevypadá profesionálně, koupíte ho?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 32 | 60,38 % | 60,38 % |
ano | 12 | 22,64 % | 22,64 % |
nevím | 9 | 16,98 % | 16,98 % |
19. Jste věrný jedné osvědčené značce, nebo vyhledáváte stále nové?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
preferuji jednu značku | 20 | 37,74 % | 37,74 % |
nezáleží mi na značce, kupuji co mne zaujme | 19 | 35,85 % | 35,85 % |
rád zkouším nové věci | 12 | 22,64 % | 22,64 % |
jiná možnost | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
20. Jak vylepšujete vzhled nafocených výrobků?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
upravuji barvy, ostrost, ap. | 33 | 62,26 % | 62,26 % |
provádím různé retuše | 29 | 54,72 % | 54,72 % |
vylepšuji především okolí výrobku | 13 | 24,53 % | 24,53 % |
jiná možnost | 8 | 15,09 % | 15,09 % |
nevylepšuji nic | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
21. Věříte vyobrazení výrobků na obalech, promo akcích, letácích, ap.?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 47 | 88,68 % | 88,68 % |
ano | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
nevím | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
22. Co si myslíte o akčních nabídkách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
je to pouhý reklamní tah | 24 | 45,28 % | 45,28 % |
nezajímám se o ně | 13 | 24,53 % | 24,53 % |
signalizují špatnou kvalitu produktu (zvyšují zájem) | 9 | 16,98 % | 16,98 % |
informují o výhodné koupi | 8 | 15,09 % | 15,09 % |
jiná možnost | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
je to pouhý reklamní tah | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
23. Připadá Vám reklama užitečná (informace o výrobcích, cenách, použití...)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 32 | 60,38 % | 60,38 % |
ne | 18 | 33,96 % | 33,96 % |
nevím | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
24. Myslíte si, že můžete reklamám a reklamním nabídkám důvěřovat?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 45 | 84,91 % | 84,91 % |
ano | 5 | 9,43 % | 9,43 % |
nevím | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
25. Myslíte si, že reklama produkty “zkrášluje”?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 51 | 96,23 % | 96,23 % |
ne | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
nevím | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
26. Myslíte si, že reklama produkty “zlepšuje”?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 36 | 67,92 % | 67,92 % |
ne | 13 | 24,53 % | 24,53 % |
nevím | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
27. Pracujete v týmu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne, vše dělám sám/a | 27 | 51,92 % | 50,94 % |
ano, po celou dobu realizace | 10 | 19,23 % | 18,87 % |
ano, zpočátku na nápadu | 9 | 17,31 % | 16,98 % |
jiná možnost | 6 | 11,54 % | 11,32 % |
nic | 1 | 1,92 % | 1,89 % |
28. Znáte celou reklamní strategii výrobku pro které vytváříte promo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne - Vím pouze informace týkající se mého zadání | 40 | 75,47 % | 75,47 % |
ano - Jsem informován/a o celé strategii | 11 | 20,75 % | 20,75 % |
jak kdy | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
netvořím reklamu | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
29. Dokážete svou práci naprosto oddělit od svého soukromí, od svých ideálů a od svého přesvědčení?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 31 | 58,49 % | 58,49 % |
ne | 16 | 30,19 % | 30,19 % |
nevím | 6 | 11,32 % | 11,32 % |
30. Znáte výrobní/nákupní cenu produktů pro které připravujete reklamní promo?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 44 | 83,02 % | 83,02 % |
ano | 7 | 13,21 % | 13,21 % |
nevím | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
31. Znáte obchodní marži/čistý zisk?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 51 | 96,23 % | 96,23 % |
ano | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
32. Zajímáte se o vyhodnocení výsledků vačich reklamních kapaní (nárůst – pokles) prodeje?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 32 | 60,38 % | 60,38 % |
ano | 19 | 35,85 % | 35,85 % |
nevím | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
33. Musíte často vyhovět klientovi na úkor svých vlastních názorů při tvorbě reklamního vizuálu ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 75,47 % | 75,47 % |
ne | 9 | 16,98 % | 16,98 % |
nevím | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
34. Stalo se Vám někdy, ze jste vyrobil/a promo/vizuál za který jste se styděl/a?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 75,47 % | 75,47 % |
ne | 10 | 18,87 % | 18,87 % |
nevím | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
35. Vytvoříte občas vizuál se kterým sami nesouhlasíte?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 43 | 81,13 % | 81,13 % |
ne | 8 | 15,09 % | 15,09 % |
nevím | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
36. Stalo se Vám, že jste věděl/a o tom, že sdělení, které v reklamě uvádíte není pravdivé?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 75,47 % | 75,47 % |
ne | 10 | 18,87 % | 18,87 % |
nevím | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
37. Přemýšlíte někdy o tom, že to, co vytváříte není “skutečné”?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 75,47 % | 75,47 % |
ne | 10 | 18,87 % | 18,87 % |
nevím | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
38. Myslíte si, že vytváříte v lidech falešné představy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 39 | 73,58 % | 73,58 % |
ne | 12 | 22,64 % | 22,64 % |
nevím | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
39. Pokud jste na otázku č. 38 odpověděli ANO - Neapeluje to někdy na Vaše morální hodnoty?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 28 | 52,83 % | 52,83 % |
ne | 23 | 43,4 % | 43,4 % |
nevím | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
40. Máte pocit, že jste se svou prací stali součástí konzumního koloběhu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 41 | 77,36 % | 77,36 % |
ne | 9 | 16,98 % | 16,98 % |
nevím | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
41. Pokud jste na otázku č. 40 odpověděli ANO - Půsoní tyto myšlenky na Vás nějaký tlak?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 30 | 56,6 % | 56,6 % |
ano | 17 | 32,08 % | 32,08 % |
nevím | 6 | 11,32 % | 11,32 % |
42. Chtěl/a byste k tématu něco doplnit?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
delam neco, co nikdo skutecne nepotrebuje
je to ho mnoho. Nejradeji se z toho kolotoce falese, komerce, prodeje a konzumu co nejlepe a s co nejlehcim svedomim vymotat.
moc pekne,...
ot. 11 - 12 : Obal na fotce nevypovídá téměř nic o "kvalitě" obsahu...
Reklamy je všude kolem nás tolik, že ji ani člověk nemůže vnímat,aby ji vůbec bral vážně.
43. Pohlaví:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 29 | 60,42 % | 54,72 % |
žena | 19 | 39,58 % | 35,85 % |
44. Studium k oboru (Vzdělával/a jste se se zaměřením na Váš obor?):
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 31 | 64,58 % | 58,49 % |
ne | 17 | 35,42 % | 32,08 % |
45. Věk:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
28 – 35 | 25 | 52,08 % | 47,17 % |
17 – 27 let | 17 | 35,42 % | 32,08 % |
36 – 42 | 4 | 8,33 % | 7,55 % |
více | 2 | 4,17 % | 3,77 % |
46. Zařadil/a byste se do ekonomické a sociální skupiny:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vyšší sřední třída | 26 | 53,06 % | 49,06 % |
nižší střední třída | 15 | 30,61 % | 28,3 % |
nevím | 3 | 6,12 % | 5,66 % |
vyšší třída | 3 | 6,12 % | 5,66 % |
nižší třída | 1 | 2,04 % | 1,89 % |
nižší třída | 1 | 2,04 % | 1,89 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.