Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv reklamy na pracovníky reklamních agentur
Vliv reklamy na pracovníky reklamních agentur
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | eva Divišová |
---|---|
Šetření: | 05. 05. 2009 - 12. 05. 2009 |
Počet respondentů: | 53 |
Počet otázek (max/průměr): | 46 / 44.72 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 46,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.07:11 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení grafici, DTPáci, fotografové, produkční, scaneristi, art direktoři, i vy ostatní, zaměstnaní v pozicích spojených s reklamou. Ráda bych Vás poprosila o vyplnění dotazníku, který vyhodnotím ve své seminární práci.
Dotazník by se dal rozdělit na dvě části. První část obsahuje několik otázek o Vaší profesi - otázky, pomocí kterých bych ráda zjistila, jak na Vás působí reklama. Druhá část je zaměřena na to, jak vnímáte svou práci.
Dotazníky jsou anonymní a žádné informace z nich nebudu zneužívat.
Děkuji moc za Váš čas při vyplňování.
Odpovědi respondentů
1. Jste profesí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
grafik | 20 | 37,74 % | 37,74 % |
DTP operátor | 18 | 33,96 % | 33,96 % |
designer | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
art director | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
produkční | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
reditel | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
DTP, grafik, fotograf | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
programátor | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
recepční | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
fotograf | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
tiskař | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
2. Ve stejném, nebo podobném oboru pracuete ... let:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 - 10 let | 29 | 54,72 % | 54,72 % |
11 – 15 let | 11 | 20,75 % | 20,75 % |
1 - 5 let | 9 | 16,98 % | 16,98 % |
1 - 5 let | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
více | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
3. Váš postoj k práci se dá vyhodnotit následovně: Jsem se svou prací:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pracuji především pro peníze, práce mne baví | 17 | 32,08 % | 32,08 % |
spokojen/a | 15 | 28,3 % | 28,3 % |
spokojen/a - považuji svou práci zároveň za koníčka | 14 | 26,42 % | 26,42 % |
pracuji především pro peníze, práce mne nebaví | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
nespokojen/a | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
4. Zdokonaluete se průběžně ve svém oboru? (nové technologie, postupy, programy...)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 50 | 94,34 % | 94,34 % |
ne | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
nevím | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
5. Jak se popřípadě ve svém oboru zdokonalujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
četba literatury/periodik | 37 | 69,81 % | 69,81 % |
samostudium manuálů, nových funkcí programů, ap. | 35 | 66,04 % | 66,04 % |
sleduji weby týkající se mého oboru | 26 | 49,06 % | 49,06 % |
účast na různých kurzech | 14 | 26,42 % | 26,42 % |
jiná možnost | 6 | 11,32 % | 11,32 % |
6. Jak často přemýšlíte o svých zakázkách mimo pracovní dobu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
často (alespoň jednou za 2 dny) | 31 | 58,49 % | 58,49 % |
příležitostně když je zakázka inspirativní | 12 | 22,64 % | 22,64 % |
příležitostně když mi zakázka přinese veliký zisk | 7 | 13,21 % | 13,21 % |
jiná možnost | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
nikdy | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
7. Aktivně sledujete a vyhodnocujete reklamní produkci ostatních firem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 42 | 79,25 % | 79,25 % |
ne | 10 | 18,87 % | 18,87 % |
nevím | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
8. Považujete dnešní reklamní produkci za:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
obsahuje většinu průmerných a menšinu pod i nadpdrůměrných reklam | 38 | 71,7 % | 71,7 % |
většinou nekvalitní a bez nápadu | 9 | 16,98 % | 16,98 % |
většinou kvalitní a profesionální | 5 | 9,43 % | 9,43 % |
jiná možnost | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
9. Všímáte si manipulace s realitou v reklamních kampaních?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, všímám si toho | 35 | 66,04 % | 66,04 % |
ano, sám/sama s oblibou dělám při práci totéž | 16 | 30,19 % | 30,19 % |
jiná možnost | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
ne, vůbec to nesleduji (nepovažuji to za nijak důležité) | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
10. Vyhodnocujete reklamní produkci z hlediska výsledného efektu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, vyhodnocuji | 30 | 56,6 % | 56,6 % |
ano a snažím se zjistit jak bylo dosaženo výsledného efektu | 11 | 20,75 % | 20,75 % |
ne, nezajímá mě to | 7 | 13,21 % | 13,21 % |
jiná možnost | 5 | 9,43 % | 9,43 % |
11. Kterou z nabízených čokolád (viz. příloha 01) byste si vybrali jako kvalitní produkt?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
obr.01 - čokoláda Figaro | 26 | 49,06 % | 49,06 % |
obr.03 - čokoláda Orion | 26 | 49,06 % | 49,06 % |
obr.02 - čokoláda Kaumi | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
12. Kterou z nabízených marmelád (viz. příloha 02) byste si vybrali jako kvalitní produkt?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
obr.02 - marmeláda Mackays | 34 | 64,15 % | 64,15 % |
obr.01 - marmeláda Muhlhauser | 19 | 35,85 % | 35,85 % |
13. V reklamní produkci se zaměřujete především na:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
úroveň (kvalitu) zpracování | 25 | 47,17 % | 47,17 % |
nápad | 15 | 28,3 % | 28,3 % |
reklamní sdělení | 6 | 11,32 % | 11,32 % |
celek | 5 | 9,43 % | 9,43 % |
jiná možnost | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
14. Čemu dáváte přednost při výběru zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalita | 28 | 52,83 % | 52,83 % |
vzhled | 12 | 22,64 % | 22,64 % |
reference | 6 | 11,32 % | 11,32 % |
cena | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
jiná možnost | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
jsem konzervativní zůstávám u jednoho produktu | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
15. Ovlivňuje vaší orientaci na trhu design produktů a jejich reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, ale jen občas | 34 | 64,15 % | 64,15 % |
ano, myslím, že: kvalitní design = kvalitní produkt | 8 | 15,09 % | 15,09 % |
ne, nenechávám se reklamou ovlivnit | 5 | 9,43 % | 9,43 % |
ano, myslím, že: nekvalitní design = nekvalitní produkt | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
jiná možnost | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
16. Zastáváte názor, že kvalitní výrobky mají propracovaný a kvalitní design a promo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, většinou je kvalitní celek, tedy i obal, reklama,... | 43 | 81,13 % | 81,13 % |
ne, kvalitní produkt nepotřebuje dobrou reklamu | 6 | 11,32 % | 11,32 % |
jiná možnost | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
17. Dokáže Vás perfektní vzhled výrobku přimět k jeho koupi?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 43 | 81,13 % | 81,13 % |
ne | 9 | 16,98 % | 16,98 % |
nevím | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
18. Potřebujete-li něco koupit a výrobek nevypadá profesionálně, koupíte ho?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 32 | 60,38 % | 60,38 % |
ano | 12 | 22,64 % | 22,64 % |
nevím | 9 | 16,98 % | 16,98 % |
19. Jste věrný jedné osvědčené značce, nebo vyhledáváte stále nové?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
preferuji jednu značku | 20 | 37,74 % | 37,74 % |
nezáleží mi na značce, kupuji co mne zaujme | 19 | 35,85 % | 35,85 % |
rád zkouším nové věci | 12 | 22,64 % | 22,64 % |
jiná možnost | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
20. Jak vylepšujete vzhled nafocených výrobků?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
upravuji barvy, ostrost, ap. | 33 | 62,26 % | 62,26 % |
provádím různé retuše | 29 | 54,72 % | 54,72 % |
vylepšuji především okolí výrobku | 13 | 24,53 % | 24,53 % |
jiná možnost | 8 | 15,09 % | 15,09 % |
nevylepšuji nic | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
21. Věříte vyobrazení výrobků na obalech, promo akcích, letácích, ap.?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 47 | 88,68 % | 88,68 % |
ano | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
nevím | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
22. Co si myslíte o akčních nabídkách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
je to pouhý reklamní tah | 24 | 45,28 % | 45,28 % |
nezajímám se o ně | 13 | 24,53 % | 24,53 % |
signalizují špatnou kvalitu produktu (zvyšují zájem) | 9 | 16,98 % | 16,98 % |
informují o výhodné koupi | 8 | 15,09 % | 15,09 % |
jiná možnost | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
je to pouhý reklamní tah | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
23. Připadá Vám reklama užitečná (informace o výrobcích, cenách, použití...)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 32 | 60,38 % | 60,38 % |
ne | 18 | 33,96 % | 33,96 % |
nevím | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
24. Myslíte si, že můžete reklamám a reklamním nabídkám důvěřovat?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 45 | 84,91 % | 84,91 % |
ano | 5 | 9,43 % | 9,43 % |
nevím | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
25. Myslíte si, že reklama produkty “zkrášluje”?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 51 | 96,23 % | 96,23 % |
ne | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
nevím | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
26. Myslíte si, že reklama produkty “zlepšuje”?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 36 | 67,92 % | 67,92 % |
ne | 13 | 24,53 % | 24,53 % |
nevím | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
27. Pracujete v týmu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne, vše dělám sám/a | 27 | 51,92 % | 50,94 % |
ano, po celou dobu realizace | 10 | 19,23 % | 18,87 % |
ano, zpočátku na nápadu | 9 | 17,31 % | 16,98 % |
jiná možnost | 6 | 11,54 % | 11,32 % |
nic | 1 | 1,92 % | 1,89 % |
28. Znáte celou reklamní strategii výrobku pro které vytváříte promo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne - Vím pouze informace týkající se mého zadání | 40 | 75,47 % | 75,47 % |
ano - Jsem informován/a o celé strategii | 11 | 20,75 % | 20,75 % |
jak kdy | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
netvořím reklamu | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
29. Dokážete svou práci naprosto oddělit od svého soukromí, od svých ideálů a od svého přesvědčení?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 31 | 58,49 % | 58,49 % |
ne | 16 | 30,19 % | 30,19 % |
nevím | 6 | 11,32 % | 11,32 % |
30. Znáte výrobní/nákupní cenu produktů pro které připravujete reklamní promo?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 44 | 83,02 % | 83,02 % |
ano | 7 | 13,21 % | 13,21 % |
nevím | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
31. Znáte obchodní marži/čistý zisk?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 51 | 96,23 % | 96,23 % |
ano | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
32. Zajímáte se o vyhodnocení výsledků vačich reklamních kapaní (nárůst – pokles) prodeje?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 32 | 60,38 % | 60,38 % |
ano | 19 | 35,85 % | 35,85 % |
nevím | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
33. Musíte často vyhovět klientovi na úkor svých vlastních názorů při tvorbě reklamního vizuálu ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 75,47 % | 75,47 % |
ne | 9 | 16,98 % | 16,98 % |
nevím | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
34. Stalo se Vám někdy, ze jste vyrobil/a promo/vizuál za který jste se styděl/a?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 75,47 % | 75,47 % |
ne | 10 | 18,87 % | 18,87 % |
nevím | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
35. Vytvoříte občas vizuál se kterým sami nesouhlasíte?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 43 | 81,13 % | 81,13 % |
ne | 8 | 15,09 % | 15,09 % |
nevím | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
36. Stalo se Vám, že jste věděl/a o tom, že sdělení, které v reklamě uvádíte není pravdivé?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 75,47 % | 75,47 % |
ne | 10 | 18,87 % | 18,87 % |
nevím | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
37. Přemýšlíte někdy o tom, že to, co vytváříte není “skutečné”?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 75,47 % | 75,47 % |
ne | 10 | 18,87 % | 18,87 % |
nevím | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
38. Myslíte si, že vytváříte v lidech falešné představy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 39 | 73,58 % | 73,58 % |
ne | 12 | 22,64 % | 22,64 % |
nevím | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
39. Pokud jste na otázku č. 38 odpověděli ANO - Neapeluje to někdy na Vaše morální hodnoty?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 28 | 52,83 % | 52,83 % |
ne | 23 | 43,4 % | 43,4 % |
nevím | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
40. Máte pocit, že jste se svou prací stali součástí konzumního koloběhu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 41 | 77,36 % | 77,36 % |
ne | 9 | 16,98 % | 16,98 % |
nevím | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
41. Pokud jste na otázku č. 40 odpověděli ANO - Půsoní tyto myšlenky na Vás nějaký tlak?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 30 | 56,6 % | 56,6 % |
ano | 17 | 32,08 % | 32,08 % |
nevím | 6 | 11,32 % | 11,32 % |
42. Chtěl/a byste k tématu něco doplnit?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
delam neco, co nikdo skutecne nepotrebuje
je to ho mnoho. Nejradeji se z toho kolotoce falese, komerce, prodeje a konzumu co nejlepe a s co nejlehcim svedomim vymotat.
moc pekne,...
ot. 11 - 12 : Obal na fotce nevypovídá téměř nic o "kvalitě" obsahu...
Reklamy je všude kolem nás tolik, že ji ani člověk nemůže vnímat,aby ji vůbec bral vážně.
43. Pohlaví:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 29 | 60,42 % | 54,72 % |
žena | 19 | 39,58 % | 35,85 % |
44. Studium k oboru (Vzdělával/a jste se se zaměřením na Váš obor?):
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 31 | 64,58 % | 58,49 % |
ne | 17 | 35,42 % | 32,08 % |
45. Věk:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
28 – 35 | 25 | 52,08 % | 47,17 % |
17 – 27 let | 17 | 35,42 % | 32,08 % |
36 – 42 | 4 | 8,33 % | 7,55 % |
více | 2 | 4,17 % | 3,77 % |
46. Zařadil/a byste se do ekonomické a sociální skupiny:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vyšší sřední třída | 26 | 53,06 % | 49,06 % |
nižší střední třída | 15 | 30,61 % | 28,3 % |
nevím | 3 | 6,12 % | 5,66 % |
vyšší třída | 3 | 6,12 % | 5,66 % |
nižší třída | 1 | 2,04 % | 1,89 % |
nižší třída | 1 | 2,04 % | 1,89 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (75 %)
- vyplnto.cz (16,7 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.