Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv reklamy na seniory
Vliv reklamy na seniory
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Zuzana Samková |
---|---|
Šetření: | 20. 04. 2012 - 22. 04. 2012 |
Počet respondentů: | 30 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 13.97 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 63,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:24 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 21 | 70 % | 70 % |
muž | 7 | 23,33 % | 23,33 % |
mužné | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
muz | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
2. Věk:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 | 7 | 23,33 % | 23,33 % |
19 | 5 | 16,67 % | 16,67 % |
18 | 4 | 13,33 % | 13,33 % |
22 | 3 | 10 % | 10 % |
23 | 2 | 6,67 % | 6,67 % |
21 | 2 | 6,67 % | 6,67 % |
17 | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
20 let | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
34 | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
42 | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
ostatní odpovědi | 3 | 10 % | 10 % |
3. Myslíte si, že reklama ovlivňuje Váš život?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 26 | 86,67 % | 86,67 % |
Ne | 4 | 13,33 % | 13,33 % |
4. Má podle Vašeho názoru reklama vliv na rozhodování seniorů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Určitě ano | 17 | 56,67 % | 56,67 % |
Ano | 13 | 43,33 % | 43,33 % |
5. Vnímáte, jak reklama působí na Vaše rozhodnutí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 19 | 63,33 % | 63,33 % |
Ne | 11 | 36,67 % | 36,67 % |
6. Všiml(a) jste si, jaký vliv má stejná reklama na seniora?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 21 | 70 % | 70 % |
Ne | 9 | 30 % | 30 % |
7. Máte pocit, že čím jste starší vnímáte reklamy jinak?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 22 | 73,33 % | 73,33 % |
Ne | 8 | 26,67 % | 26,67 % |
8. Jsou podle Vás reklamy zaměřeny na cílové skupiny (např. děti, seniry…)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 29 | 96,67 % | 96,67 % |
Ne | 1 | 3,33 % | 3,33 % |
9. Máte doma nějaké seniora, který se někdy nechal ovlivnit klamavou reklamou nebo podomním prodejem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 19 | 63,33 % | 63,33 % |
Ne | 11 | 36,67 % | 36,67 % |
10. Pokud jste předtím odpověděl Ne, pokračujte otázkou 11. Pokud jste odpověděl Ano, pokračujte touto otázkou:Litoval Váš senior později svého rozhodnutí, protože naletěl podvodníkům?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 22 | 73,33 % | 73,33 % |
Ne | 8 | 26,67 % | 26,67 % |
11. Jste spokojen(a) s některým nátlakem, který vytváří reklama a prodejci na seniory?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 28 | 93,33 % | 93,33 % |
Ano | 2 | 6,67 % | 6,67 % |
12. Zajímáte se o některé kauzy, které běží v televizi na téma oklamání seniorů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 18 | 60 % | 60 % |
Ne | 12 | 40 % | 40 % |
13. Máte nějaké zkušenosti s řešením této problematiky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 25 | 83,33 % | 83,33 % |
Ano | 5 | 16,67 % | 16,67 % |
14. Pokud chcete zde, můžete vyjádřit svůj názor k této problematice:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nechci | 4 | 13,79 % | 13,33 % |
ne | 3 | 10,34 % | 10 % |
. | 2 | 6,9 % | 6,67 % |
Myslim si, ze seniori se reklamami nechaji ovlivnit celkem dost. | 1 | 3,45 % | 3,33 % |
někteří lidé využívají naivitu seniorů a lákají je na různé podvody, ze kterých pak není cesty zpět | 1 | 3,45 % | 3,33 % |
Mrzí mě, že se lidé v dnešní době chovají k seniorům hrozně, jsou cílená skupina krádeží, podvodů a msty. | 1 | 3,45 % | 3,33 % |
Samice, neni to špatný, asi ti ty otazky zkopcim :P BOSS | 1 | 3,45 % | 3,33 % |
jejich boj | 1 | 3,45 % | 3,33 % |
Reklamy se objevují ve stále větším rozsahu. Občas si říkám, že na některé produkty by reklamy být neměly (dámské vložky...) | 1 | 3,45 % | 3,33 % |
..... | 1 | 3,45 % | 3,33 % |
ostatní odpovědi | 13 | 44,83 % | 43,33 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.