Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv reklamy na seniory

Vliv reklamy na seniory

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Samková
Šetření:20. 04. 2012 - 22. 04. 2012
Počet respondentů:30
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2170 %70 %  
muž723,33 %23,33 %  
mužné13,33 %3,33 %  
muz13,33 %3,33 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 723,33 %23,33 %  
19516,67 %16,67 %  
18413,33 %13,33 %  
22310 %10 %  
2326,67 %6,67 %  
2126,67 %6,67 %  
1713,33 %3,33 %  
20 let13,33 %3,33 %  
3413,33 %3,33 %  
4213,33 %3,33 %  
ostatní odpovědi 24
28
60
310 %10 % 

Graf

3. Myslíte si, že reklama ovlivňuje Váš život?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2686,67 %86,67 %  
Ne413,33 %13,33 %  

Graf

4. Má podle Vašeho názoru reklama vliv na rozhodování seniorů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano1756,67 %56,67 %  
Ano1343,33 %43,33 %  

Graf

5. Vnímáte, jak reklama působí na Vaše rozhodnutí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1963,33 %63,33 %  
Ne1136,67 %36,67 %  

Graf

6. Všiml(a) jste si, jaký vliv má stejná reklama na seniora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2170 %70 %  
Ne930 %30 %  

Graf

7. Máte pocit, že čím jste starší vnímáte reklamy jinak?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2273,33 %73,33 %  
Ne826,67 %26,67 %  

Graf

8. Jsou podle Vás reklamy zaměřeny na cílové skupiny (např. děti, seniry…)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2996,67 %96,67 %  
Ne13,33 %3,33 %  

Graf

9. Máte doma nějaké seniora, který se někdy nechal ovlivnit klamavou reklamou nebo podomním prodejem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1963,33 %63,33 %  
Ne1136,67 %36,67 %  

Graf

10. Pokud jste předtím odpověděl Ne, pokračujte otázkou 11. Pokud jste odpověděl Ano, pokračujte touto otázkou:Litoval Váš senior později svého rozhodnutí, protože naletěl podvodníkům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2273,33 %73,33 %  
Ne826,67 %26,67 %  

Graf

11. Jste spokojen(a) s některým nátlakem, který vytváří reklama a prodejci na seniory?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2893,33 %93,33 %  
Ano26,67 %6,67 %  

Graf

12. Zajímáte se o některé kauzy, které běží v televizi na téma oklamání seniorů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1860 %60 %  
Ne1240 %40 %  

Graf

13. Máte nějaké zkušenosti s řešením této problematiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2583,33 %83,33 %  
Ano516,67 %16,67 %  

Graf

14. Pokud chcete zde, můžete vyjádřit svůj názor k této problematice:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nechci413,79 %13,33 %  
ne310,34 %10 %  
.26,9 %6,67 %  
Myslim si, ze seniori se reklamami nechaji ovlivnit celkem dost. 13,45 %3,33 %  
někteří lidé využívají naivitu seniorů a lákají je na různé podvody, ze kterých pak není cesty zpět13,45 %3,33 %  
Mrzí mě, že se lidé v dnešní době chovají k seniorům hrozně, jsou cílená skupina krádeží, podvodů a msty.13,45 %3,33 %  
Samice, neni to špatný, asi ti ty otazky zkopcim :P BOSS13,45 %3,33 %  
jejich boj13,45 %3,33 %  
Reklamy se objevují ve stále větším rozsahu. Občas si říkám, že na některé produkty by reklamy být neměly (dámské vložky...)13,45 %3,33 %  
.....13,45 %3,33 %  
ostatní odpovědi ...
na řešení těchto problémů doporučuji Dtest, který má své poradce, kteří jsou tu pro ochranu spotřebitele. Cena hovorného je klasické volání
když to pomůže
Nepotřebuji se k tomuto tématu dále vyjadřovat
reklamy jsou zlo
Neni co dodat
Žádný názor na tuto problematiku nemám
tato problematika ovlivnuje nas vsechny, ale kdyz si clovek dava pozor a cte celou kupni smlouvu tak se nikdy nemuze stat aby musel platit nesmyalne penize za hrnce jejichz hodnota je nanejvejs 4000 kc
je to hrůza
Reklamy by se měly regulovat
f
reklama ma vliv na seniory
:)
1344,83 %43,33 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Samková, Z.Vliv reklamy na seniory (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vliv-reklamy-na-seniory.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.