Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv reklamy na spotřební chování lidí

Vliv reklamy na spotřební chování lidí

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Denisa Rabelová
Šetření:16. 12. 2014 - 31. 12. 2014
Počet respondentů:150
Počet otázek (max/průměr):27 / 25.77
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:80,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

dotazníkové šetření na téma vliv reklamy na spotřební chování lidí má za úkol zjistit nejpůsobivější metody reklamy, používané k ovlivnění lidí  ve vybraných obchodních řetězcích a následně zhodnotit jejich marketingovou úspěšnost. Odpovědi na otázky zakroužkujte a v případě potřeby, prosím doplňte text do prázdné kolonky. Dotazník je určen pouze pro studijní účely jako pomůcka k vypracování bakalářské práce. Dotazník je anonymní a údaje, které budou získány z tohoto šetření, nebudou zneužity.

Děkuji, za váš čas a spolupráci.

 

Odpovědi respondentů

1. Respondent je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8355,33 %55,33 %  
Muž6744,67 %44,67 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 308154 %54 %  
41 – 502617,33 %17,33 %  
31 – 402516,67 %16,67 %  
12 – 17106,67 %6,67 %  
51 – 60 a více85,33 %5,33 %  

Graf

3. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student5939,33 %39,33 %  
Zaměstnanec5536,67 %36,67 %  
OSVČ1812 %12 %  
Nezaměstnaný138,67 %8,67 %  
Důchodce53,33 %3,33 %  

Graf

4. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou7248 %48 %  
3926 %26 %  
Základní2114 %14 %  
Vyučen1610,67 %10,67 %  
VOŠ21,33 %1,33 %  

Graf

5. Bydlím:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve městě9060 %60 %  
Na venkově6040 %40 %  

Graf

6. Kraj:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha3120,67 %20,67 %  
Královéhradecký2718 %18 %  
Středočeský138,67 %8,67 %  
Jihočeský138,67 %8,67 %  
Jihomoravský85,33 %5,33 %  
Plzenský 85,33 %5,33 %  
liberecký74,67 %4,67 %  
Moravskoslezský64 %4 %  
Olomoucký53,33 %3,33 %  
Ustecky53,33 %3,33 %  
ostatní odpovědi Karlovarský
jm
JMK
Zlínský
Vysočina
plzen

Liberec
Královéhradecký kraj
Jihočeským
kálovehradecký
Královohradecký
Jm K
pardubický
HMP
vysocina
Lbc
Středočeský kraj
PCE
Hl. město praha
brněnský
2718 %18 % 

Graf

7. Sledujete reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne6946 %46 %  
Spíše ano3221,33 %21,33 %  
Ano2516,67 %16,67 %  
Ne2416 %16 %  

Graf

8. Kde si reklam všímáte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize7550 %50 %  
Internet4228 %28 %  
Letáky1510 %10 %  
Venku138,67 %8,67 %  
Rozhlas53,33 %3,33 %  

Graf

9. V kterých médiích vás reklama nejvíce obtěžuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V televizi7550 %50 %  
Na internetu4127,33 %27,33 %  
V e-mailu2315,33 %15,33 %  
V rádiu53,33 %3,33 %  
V reklamních letácích42,67 %2,67 %  
Reklamy mě neobtěžují21,33 %1,33 %  

Graf

10. Přepínáte sledovaný program, když je přerušen reklamním blokem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11576,67 %76,67 %  
Ne3523,33 %23,33 %  

Graf

11. Jaká by podle vás měla být reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipná6040 %40 %  
Pravdivá5134 %34 %  
Informativní1610,67 %10,67 %  
Srozumitelná117,33 %7,33 %  
žádná21,33 %1,33 %  
neměla by být hlavně trapná! jako třeba reklamy na vložky a tampony u těch umírám....10,67 %0,67 %  
informativní + pravdivá10,67 %0,67 %  
nějakým způsobem originální, vtipná a samozřejmě i pravdivá10,67 %0,67 %  
Barevná10,67 %0,67 %  
Zapamatovatelná10,67 %0,67 %  
zadna10,67 %0,67 %  
Účinná (z pohledu tvůrce)10,67 %0,67 %  
vše uvedené10,67 %0,67 %  
nevlezla10,67 %0,67 %  
tichá10,67 %0,67 %  

Graf

12. Nakupujete raději v kamenných obchodech nebo na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V kamenných obchodech10972,67 %72,67 %  
Na internetu4127,33 %27,33 %  

Graf

13. Na jakém místě převážně nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V místě bydliště9563,33 %63,33 %  
Dojíždím do jiného města5536,67 %36,67 %  

Graf

14. Pokud dojíždíte do jiného města, uveďte důvod:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
málo obchodů 616,22 %4 %  
ne25,41 %1,33 %  
nic tu není25,41 %1,33 %  
Větší výběr25,41 %1,33 %  
v blízkosti je jen jednota, kde jsou předražené věci12,7 %0,67 %  
drahé ceny v obchodě na vesnici12,7 %0,67 %  
Větší výbět zobží12,7 %0,67 %  
málo zboží12,7 %0,67 %  
drahé ceny v místě bydliště12,7 %0,67 %  
větší výběr zboží12,7 %0,67 %  
ostatní odpovědi Chodim tam do školy
bydlím na venkově
nejsou zde obchody
soustředění většího množství obchodů, různorodé
Větší výběr, samotná existence některých druhů obchodů
lepší podmínky, více obdchodů
studium,práce
Zde žádný obchod není
Jičín
bydlím v malém městě, kde jsou jen malé obchody.
V okolí mého bydliště není žadný mně vyhovující obchod
u nás není obchod
v mem meste nejsou temer obchody
...
málo obchodů, drahé ceny
Větší nabídka
větší možnost
V místě bydliště toho nelze příliš sehnat.
malé obchody, malý výběr, drahe ceny
1951,35 %12,67 % 

Graf

15. Mají reklamy vliv na vaše rozhodování při nákupu v obchodních řetězcích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne6644 %44 %  
Ne4026,67 %26,67 %  
Spíše ano3926 %26 %  
Ano53,33 %3,33 %  

Graf

16. Který obchodní řetězec, hypermarket navštěvujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco3422,67 %22,67 %  
Kaufland2214,67 %14,67 %  
Lidl1912,67 %12,67 %  
Albert1812 %12 %  
Billa128 %8 %  
Globus74,67 %4,67 %  
Interspar32 %2 %  
Forum Liberec21,33 %1,33 %  
Penny21,33 %1,33 %  
ten co je nejblíže domovu Kaufland10,67 %0,67 %  
ostatní odpovědi CČM
Lidl, Tesco, Albert
Albert, Tesco, Interspar
lidl,obchodni centra
Avion Shopping Park
Lidl, Alber
Globus, Tesco
Arkady
billa, albert
OC Futurum, OC Atrium,..
bondy
Kaufland, tesco
tescoo.
Tesco, Lidl
Žádný nenavštěvuji výrazně častěji
tesco, kaufland
tesco,makro
albert, tesco
potravinové
není takový
tesco, hypernova
Albert, Interspar
Jednota
stridam
Albert, Lidl
Albert, Tesco, Billa
OC Letňany
discont
coop
Penny Market
3020 %20 % 

Graf

17. Na jaké další tři hypermarkety si vzpomenete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

,,,

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

....

...............................................

Albert Hypernova Carefour

Albert

Albert Lidl, Tesco

Albert Hypermarket,Penny Market, Lidl

albert norbert robert

Albert Tesco Billa

Albert, Tesco, Globus

Albert, Billa, Globus

Albert, Billa, Kaufland

Albert, Billa, Penny

Albert, billa,penny

Albert, Globus, Lidl

Albert, Globus, Tesco

albert, interspar, globus

Albert, Kaufland, Billa

Albert, Kaufland, Billa

albert, kaufland, billa

Albert, Kaufland, Globus

Albert, Kaufland, Lidl

Albert, Kaufland, Lidl

Albert, Kaufland, Lidl

albert, kaufland, lidl

albert, kaufland, tesco

albert, lidl, kaufland

Albert, Lidl, Tesco

Albert, Penny, Globus

Albert, Penny,Tesco

Albert, Tesco, Billa

albert, tesco, hypernova, billa

Albert, Tesco, Interpar

Albert, Tesco, Lidl

Albert, Tesco, Penny

albert,penny market,kaufland

Bila, Penny Market, Albert

billa

billa kaufland albert

Billa, Albert, Kaufland, Lidl

Billa, Interspar, Globus

Billa, Kaufland, Albert

Billa, Kaufland, Lidl

Billa, Kaufland, Tesco

Billa, Kaufland, Tesco

Billa, lidl, kaufland

De billa Robertek

Globus Tesco Lidl

Globus, Albert, Lidl

globus, Interspar, Albert

Globus, Interspar, Tesco

GLOBUS, TESCO, ALBERT

Globus, Tesco, Billa

Globus,Tesco,Interspar

hypernova globus tesco

interspar careffour hypernova

Interspar, Kaufland, Albert

Karolina, Futurum, Obchodní centrum Tesco

Kaufland Albert Globus

kaufland billa penny

Kaufland tesco spar

Kaufland tesco, penny

Kaufland, albert, globus

Kaufland, Albert, Penny

Kaufland, Albert, Tesco

kaufland, billa

Kaufland, Interspar, Tesco

Kaufland, Lidl, Albert

Kaufland, Lídl, Penny, Albert

Kaufland, Penny Market, nevím :-D

Kaufland, Penny, Billa

Kaufland, Penny, Lidl

Kaufland, Tesco

Kaufland, Tesco, Albert

Kaufland, Tesco, Albert

Kaufland, Tesco, Globus

Kaufland, tesco, inerspar

Kaufland, Tesco, Lidl

Kaufland, Tesco, Penny

Kaufland, Tesco, Penny

Kaufland,Lidl, Penny

kauflanf, penny, albert, lidl,

Kauflanf, Tesco, Billa

Lidé, penny, albert

Lidi, Kaufland

Lidl Albert Globus

lidl billa

lidl, albert, glolbus, penny

Lidl, kaufland, albert

Lidl, kaufland, Albert

Lidl, kaufland, penny market

Lidl, penny, kaufland

Lidl, Penny, Tesco

Lidl, Penny, Tesco

Lídl, Penny, Tesco

Lidl, Peny, Kaufland

Lidl, tesco, billa

Lidl, Tesco, Penny

Lidl, Tesco, Penny

Mm

mmm

nevzpomenu

Nisa, Makro, Plaza

Penny Lidl Albert

penny market,obi,hypernova

penny, lidl, albert

Penny, Tesco, Interspar

smichov, chodov, palladium

Tecso, Penny Market, Globus

Tesco , Lidl , Albert

tesco billa albert

Tesco, Albert, Globus

Tesco, Albert, Kaufland

Tesco, Albert, Penny

Tesco, Globus, Interspar

tesco, globus, kaufland

Tesco, Globus, Kaufland

Tesco, Interspar, Kaufland

tesco, kaufland, albert

Tesco, Kaufland, Lidl

Tesco, Kaufland, Lidl, Albert, Spar

Tesco, Kaufland, Penny

tesco, kaufland, penny

Tesco, Kaufland, Penny

tesco, kaufland, penny

TEsco, kaufland, penny

Tesco, Lidl, Albert

Tesco, Lidl, Globus

Tesco, Lidl, Kaufland

Tesco, Lidl, Spar

Tesco, Palladium, Oaza..

Tesco, Penny, Kaufland

tesco, penny, lidl

Tesco,Globus,Kaufland

Tesco,Lidl,JIP

wtf

18. Podle jakého kritéria si obchodní řetězce vybíráte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podle lokality4630,67 %30,67 %  
Podle sortimentu nabídky zboží4530 %30 %  
Podle výhodných cen, nejrůznějších akcí3523,33 %23,33 %  
Podle image a dobré pověsti obchodního řetězce149,33 %9,33 %  
lokalita, kvalita a cena za ni10,67 %0,67 %  
lokalita + sortiment + cenová úroveň10,67 %0,67 %  
lokalita + výhodné slevy a ceny10,67 %0,67 %  
podle vseho10,67 %0,67 %  
pověst, sortiment, podle možnosti platby10,67 %0,67 %  
lokalita, výhodná cena10,67 %0,67 %  
Kombinace předchozích, zejména lokalita a nabídka zboží.10,67 %0,67 %  
Nejbližší obchod s požadovaným zbožím za přijatelnou cenu10,67 %0,67 %  
sortiment, lokalita, ceny a akce10,67 %0,67 %  
Podle možnosti platby kartou10,67 %0,67 %  

Graf

19. Je pro vás při nákupu důležitý obal výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne5536,67 %36,67 %  
Spíše ano4630,67 %30,67 %  
Ano2919,33 %19,33 %  
Ne2013,33 %13,33 %  

Graf

20. Vlastníte věrnostní karty obchodních řetězců?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 21, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8053,33 %53,33 %  
Ano7046,67 %46,67 %  

Graf

21. Pokud ano, uveďte, u kterých řetězců karty vlastníte:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco2532,05 %16,67 %  
Billa78,97 %4,67 %  
tesco, penny56,41 %3,33 %  
billa, tesco45,13 %2,67 %  
Globus, Tesco33,85 %2 %  
Tesco, Globus22,56 %1,33 %  
Tesco, Billa22,56 %1,33 %  
nevlastním22,56 %1,33 %  
Globus, DM, Teta11,28 %0,67 %  
Billa, DM11,28 %0,67 %  
ostatní odpovědi merinaud,frutisimo,dm, teta
tesco,dm, Dr.max, zvěrokruh
Orsay, Globus, Tesco, Mark&Spencer, Cinestar a další brzy přibudou.
globus tesco
Dm
drogerie teta , penny, tesco, Billa, Dráčik, Makro
Billa, Penny..
mám jich hodně
DM,Teta,Penny,Globus
wtf
nic
ne
Sportisimo,reserved,Alpine pro,hm,marionaud,tesco, dm drogerie..
teta, yves rocher
Tesco, Penny market
Tesco, Billa, Penny
bjbhkvb
penny market,makro
lékárna
Tesco, Teta
tesco, Dm drogerie
Tesco, Jednota
Ikea, Baumax, Globus, Hervis,
sportisimo, dračík, dm drogerie
Teta, Tesco
Billa, Globus, Decathlon, Trefa, Interpost, Sportisimo, Hudy
2633,33 %17,33 % 

Graf

22. Hlavním motivem ve výběru zboží pro mě je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita7952,67 %52,67 %  
Cena7550 %50 %  
Informace, které jsem si sám/sama předem o výrobku zjistil/a2617,33 %17,33 %  
Doporučení přátel85,33 %5,33 %  
Značka85,33 %5,33 %  
Jiný32 %2 %  
Reklama21,33 %1,33 %  
Obal10,67 %0,67 %  

Graf

23. Jaký vliv na vás mají reklamní letáky, které vám obchodní řetězce zasílají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Letáky si prohlížím a občas podle nich nakupuji7449,33 %49,33 %  
Letáky mě nezajímají5436 %36 %  
Letáky studuji a většinou podle nich i nakupuji1610,67 %10,67 %  
Letáky odebírám, ale neprohlížím je64 %4 %  

Graf

24. Pokud je výrobek v reklamě doporučován známou osobností, odborníkem, či laikem, zdá se vám daný výrobek důvěryhodnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7550 %50 %  
Spíše ne5536,67 %36,67 %  
Spíše ano1812 %12 %  
Ano21,33 %1,33 %  

Graf

25. Vzbuzují ve vás privátní značky důvěru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5738 %38 %  
Pojem privátní značka neznám4932,67 %32,67 %  
Ano4429,33 %29,33 %  

Graf

26. Myslíte si, že vás obchodní řetězce ovlivňují prostřednictvím rozmístění zboží na prodejní ploše?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9261,33 %61,33 %  
Ne5838,67 %38,67 %  

Graf

27. Jaký vztah máte k možnosti ochutnání, či vyzkoušení určitého výrobku v místě prodeje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kladný, považuji to za výhodné8858,67 %58,67 %  
Záporný, chtějí mě donutit ke koupi, takže se tomu vyhýbám6241,33 %41,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Respondent je:

  • odpověď Muž:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ... na otázku 17. Na jaké další tři hypermarkety si vzpomenete?

4. Vzdělání:

  • odpověď Základní:
    • 7.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 12 – 17 na otázku 2. Věk:

5. Bydlím:

  • odpověď Ve městě:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 6. Kraj:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Venku na otázku 8. Kde si reklam všímáte nejčastěji?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Respondent je:

2. Věk:

3. Jsem:

4. Vzdělání:

5. Bydlím:

6. Kraj:

7. Sledujete reklamy?

8. Kde si reklam všímáte nejčastěji?

9. V kterých médiích vás reklama nejvíce obtěžuje?

10. Přepínáte sledovaný program, když je přerušen reklamním blokem?

11. Jaká by podle vás měla být reklama?

12. Nakupujete raději v kamenných obchodech nebo na internetu?

13. Na jakém místě převážně nakupujete?

15. Mají reklamy vliv na vaše rozhodování při nákupu v obchodních řetězcích?

16. Který obchodní řetězec, hypermarket navštěvujete nejčastěji?

17. Na jaké další tři hypermarkety si vzpomenete?

18. Podle jakého kritéria si obchodní řetězce vybíráte?

19. Je pro vás při nákupu důležitý obal výrobku?

20. Vlastníte věrnostní karty obchodních řetězců?

21. Pokud ano, uveďte, u kterých řetězců karty vlastníte:

22. Hlavním motivem ve výběru zboží pro mě je:

23. Jaký vliv na vás mají reklamní letáky, které vám obchodní řetězce zasílají?

24. Pokud je výrobek v reklamě doporučován známou osobností, odborníkem, či laikem, zdá se vám daný výrobek důvěryhodnější?

25. Vzbuzují ve vás privátní značky důvěru?

26. Myslíte si, že vás obchodní řetězce ovlivňují prostřednictvím rozmístění zboží na prodejní ploše?

27. Jaký vztah máte k možnosti ochutnání, či vyzkoušení určitého výrobku v místě prodeje?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Respondent je:

2. Věk:

3. Jsem:

4. Vzdělání:

5. Bydlím:

6. Kraj:

7. Sledujete reklamy?

8. Kde si reklam všímáte nejčastěji?

9. V kterých médiích vás reklama nejvíce obtěžuje?

10. Přepínáte sledovaný program, když je přerušen reklamním blokem?

11. Jaká by podle vás měla být reklama?

12. Nakupujete raději v kamenných obchodech nebo na internetu?

13. Na jakém místě převážně nakupujete?

15. Mají reklamy vliv na vaše rozhodování při nákupu v obchodních řetězcích?

16. Který obchodní řetězec, hypermarket navštěvujete nejčastěji?

17. Na jaké další tři hypermarkety si vzpomenete?

18. Podle jakého kritéria si obchodní řetězce vybíráte?

19. Je pro vás při nákupu důležitý obal výrobku?

20. Vlastníte věrnostní karty obchodních řetězců?

21. Pokud ano, uveďte, u kterých řetězců karty vlastníte:

22. Hlavním motivem ve výběru zboží pro mě je:

23. Jaký vliv na vás mají reklamní letáky, které vám obchodní řetězce zasílají?

24. Pokud je výrobek v reklamě doporučován známou osobností, odborníkem, či laikem, zdá se vám daný výrobek důvěryhodnější?

25. Vzbuzují ve vás privátní značky důvěru?

26. Myslíte si, že vás obchodní řetězce ovlivňují prostřednictvím rozmístění zboží na prodejní ploše?

27. Jaký vztah máte k možnosti ochutnání, či vyzkoušení určitého výrobku v místě prodeje?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rabelová, D.Vliv reklamy na spotřební chování lidí (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vliv-reklamy-na-spotrebni-ch.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.