Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > vliv reklamy na zákazníka

vliv reklamy na zákazníka

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Kopecký
Šetření:08. 05. 2011 - 11. 05. 2011
Počet respondentů:58
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.64
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 dotazník na seminární práci předmětu marketing A

Odpovědi respondentů

1. 1) Kterou z níže uvedených možností mediálních prostředků vnímáte nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV2950 %50 %  
internet2441,38 %41,38 %  
radio35,17 %5,17 %  
tisk23,45 %3,45 %  

Graf

2. Jaký vliv na Vás má reklama v mediálních prostředcích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obtěžuje mne3458,62 %58,62 %  
Ovlivňuje mne pozitivně1525,86 %25,86 %  
Ovlivňuje mne negativně915,52 %15,52 %  

Graf

3. Čtete reklamní letáky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, pouze tehdy pokud mě něčím zaujme na titulní straně3662,07 %62,07 %  
Ne, nečtu žádné1118,97 %18,97 %  
Ano, vždy a všechny610,34 %10,34 %  
Nepřemýšlím nad tímto problémem58,62 %8,62 %  

Graf

4. Pokud v televizi běží reklamní spoty

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přepínám kanály, dokud nenajdu pořad, který mě zaujme. 3763,79 %63,79 %  
Reklamy sleduji, ale nepřemýšlím nad nimi2136,21 %36,21 %  

Graf

5. 5) Do jaké míry ovlivňuje reklama výběr značky při Vašich nákupech? (1nejméně, 5 nejvíce)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32237,93 %37,93 %  
21831,03 %31,03 %  
11220,69 %20,69 %  
446,9 %6,9 %  
523,45 %3,45 %  

Graf

6. Jste informovaní o elektronických letácích, které si můžete nechat posílat na Váš osobní e-mail?(Pokud ne, pokračujte otázkou č. 8)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2950 %50 %  
ne2237,93 %37,93 %  
Něco jsem zaslechl, ale nejsem informován, jak to funguje.712,07 %12,07 %  

Graf

7. Využíváte toho?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1951,35 %32,76 %  
ano1848,65 %31,03 %  

Graf

8. Jak moc věříte reklamám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží, o jakou reklamu jde a o jaký produkt3560,34 %60,34 %  
Reklamám nevěřím2339,66 %39,66 %  

Graf

9. Zaujala Vás v poslední době nějaká reklama? Jaká?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1932,76 %32,76 %  
nevzpomínám si23,45 %3,45 %  
mattoni23,45 %3,45 %  
Old Spice23,45 %3,45 %  
Coca Cola23,45 %3,45 %  
captain morgan11,72 %1,72 %  
AXE andělé11,72 %1,72 %  
Zdravotní ponožky od Kofoly :) 11,72 %1,72 %  
auto- holčička řekne tatínkovi a buďte tady přesně11,72 %1,72 %  
reklama na El Clásico od Adidas11,72 %1,72 %  
ostatní odpovědi Hornbach
citroen C3
Google Chrome
reklama se žábou, které se udělá po jídle zle
Hokej, sport
Aquila čaj - s Karlem Gottem
AXE deodorant
Gambrinus
letáková - akce ve zboží
Kinder Bueno
Kia
Aquila čaj, Karel Gott
Reklama na Kozel
Kofola
I andělé padají k zemi. AXE
Kaufland
Andělé padají k zemi. AXE
Hamé. Miminka
Vánoce - kofola
Ja uz nemusim, ja uz ho vidim
t-mobile
whiskas
reklama na životní pojištění
na šampony Syoss
ano, old spice
Nezaujala
2644,83 %44,83 % 

Graf

10. Vzpomenete si na nějaký reklamní slogan? Jaký?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1729,31 %29,31 %  
Nemusím, já už ho vidím. Kofola23,45 %3,45 %  
kapitán si ví vždy rady11,72 %1,72 %  
Bílá bělejší, prádlo čistější11,72 %1,72 %  
Vanish - skvrn a špíny se zbavíš :D11,72 %1,72 %  
Braník, draze jenom chutná 11,72 %1,72 %  
píte zdravě píte mattony11,72 %1,72 %  
A bude mít takový ty velký zahnutý zuby nahoru?,11,72 %1,72 %  
Just Do It11,72 %1,72 %  
Prostě blíž11,72 %1,72 %  
ostatní odpovědi Simply clever
Kde dřív bílá jenom kryla, nyní se i vybarvila.
Když jí miluješ, není co řešit.
A bude mít taky zahnutý rohy nahoru?
Mistr Proper čistí čistě :-D
Byt či dům...to je oč tu běží
Banboča
vocamcaď pocamcaď
skvěla barva
nemyslíš zaplatíš !
Nevaž se, odvaž se.
Milka, veselá kráva
Já už ho vidím. Kofola
Pepino, to je značka, Vaše ego se Vám nepomačká
Klidné noci, hravé dny. Pempers
Hera, to je pečení.
A bude mít taky velké zahnuté zuby nahoru? Kofola
To číslo je nakřivo. Pijte Koruní a budete vyvážen
Dělá pevná hovínka. Pedigrie
A já poběžím maraton.
Měla jsem schůzku s Prezidentem. Sýr
My zíráme, vy zíráte.
Já už nemusím, já už ho vidím
mistr Propper těžkou práci vždy rád za Vás udělá
Jihlavanka - poctivá káva
mr. proper čistí čistí, až se samy divíte
i muži mají své dny
Ano. "Ne ne, já nemusím, já už ho vidím."
Bez nás by to nebylo ono- Škoda (Tour de France)
seznam, najdu tam co hledám
Nevzpomínám
3153,45 %53,45 % 

Graf

11. 11) Jsou pro Vás reklamní letáky přehledné? Hodnoťte dle stupnice 1 -5.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 = Nemohu říci, zda je tento aspekt problémem2237,93 %37,93 %  
1= Ne není to žádný problém, reklamní letáky jsou přehledné a dobře informující cílovou skupinu - veřejnost1322,41 %22,41 %  
2 = Není to problém, ale v budoucnu by mohl být – více reklamních letáků1118,97 %18,97 %  
4 = Je to problém, ale nikoliv zásadní1118,97 %18,97 %  
5 = Je to zásadní problém se vyznat v letácích, jsou nepřehledné a nedobře informující cílovou skupinu - veřejnost).11,72 %1,72 %  

Graf

12. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4170,69 %70,69 %  
muž1729,31 %29,31 %  

Graf

13. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 – 264170,69 %70,69 %  
27 – 651525,86 %25,86 %  
65 a více23,45 %3,45 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Jste informovaní o elektronických letácích, které si můžete nechat posílat na Váš osobní e-mail?(Pokud ne, pokračujte otázkou č. 8)

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Využíváte toho?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. 1) Kterou z níže uvedených možností mediálních prostředků vnímáte nejvíce?

2. Jaký vliv na Vás má reklama v mediálních prostředcích?

3. Čtete reklamní letáky?

4. Pokud v televizi běží reklamní spoty

5. 5) Do jaké míry ovlivňuje reklama výběr značky při Vašich nákupech? (1nejméně, 5 nejvíce)

6. Jste informovaní o elektronických letácích, které si můžete nechat posílat na Váš osobní e-mail?(Pokud ne, pokračujte otázkou č. 8)

7. Využíváte toho?

8. Jak moc věříte reklamám?

9. Zaujala Vás v poslední době nějaká reklama? Jaká?

10. Vzpomenete si na nějaký reklamní slogan? Jaký?

11. 11) Jsou pro Vás reklamní letáky přehledné? Hodnoťte dle stupnice 1 -5.

12. Jakého jste pohlaví?

13. Do jaké věkové skupiny patříte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. 1) Kterou z níže uvedených možností mediálních prostředků vnímáte nejvíce?

2. Jaký vliv na Vás má reklama v mediálních prostředcích?

3. Čtete reklamní letáky?

4. Pokud v televizi běží reklamní spoty

5. 5) Do jaké míry ovlivňuje reklama výběr značky při Vašich nákupech? (1nejméně, 5 nejvíce)

6. Jste informovaní o elektronických letácích, které si můžete nechat posílat na Váš osobní e-mail?(Pokud ne, pokračujte otázkou č. 8)

7. Využíváte toho?

8. Jak moc věříte reklamám?

9. Zaujala Vás v poslední době nějaká reklama? Jaká?

10. Vzpomenete si na nějaký reklamní slogan? Jaký?

11. 11) Jsou pro Vás reklamní letáky přehledné? Hodnoťte dle stupnice 1 -5.

12. Jakého jste pohlaví?

13. Do jaké věkové skupiny patříte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kopecký, P.vliv reklamy na zákazníka (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vliv-reklamy-na-zakaznika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.