Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > vliv reklamy na zákazníky

vliv reklamy na zákazníky

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Praženková
Šetření:06. 05. 2012 - 13. 05. 2012
Počet respondentů:166
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, chtěla bych vás poprosit o vyplnění dotazníku na seminární práci na Škoda Auto vysoké škole. Vyplnění dotazníku vám zabere maximálně 5 minut.

Odpovědi respondentů

1. Nakolik se necháte ovlivnit reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čas od času8551,2 %51,2 %  
spíše ne5834,94 %34,94 %  
spíše ano169,64 %9,64 %  
nikdy53,01 %3,01 %  
reklamou se prakticky řídím21,2 %1,2 %  

Graf

2. Co je pro vás při prvním kontaktu s reklamou důležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
forma (zpracování, nápad)11368,07 %68,07 %  
obsah (info o produktu)5331,93 %31,93 %  

Graf

3. Co vás v reklamě nejvíce ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
humor12776,51 %76,51 %  
značka6237,35 %37,35 %  
zvuky5633,73 %33,73 %  
barvy5130,72 %30,72 %  
osobnosti2515,06 %15,06 %  
jiné1810,84 %10,84 %  
erotika106,02 %6,02 %  

Graf

4. Který z mobilních operátorů má podle vás zdařilejší televizní reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
T-mobile9255,42 %55,42 %  
Vodafone7444,58 %44,58 %  

Graf

5. Koupili byste si produkt/službu od T-mobile/Vodafone na základě TV reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyhledal/a bych si další informace z jiných zdrojů a poté bych se rozhodl/a.11066,27 %66,27 %  
Ne, preferuji jiný mobilní operátor.3621,69 %21,69 %  
Ano, koupil/a106,02 %6,02 %  
Nevím106,02 %6,02 %  

Graf

6. Které reklamy se vám líbí více? Reklamy na nápoj:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola12273,49 %73,49 %  
Coca-cola4426,51 %26,51 %  

Graf

7. Který nápoj pijete častěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiný6036,14 %36,14 %  
Coca-cola5331,93 %31,93 %  
Kofola5331,93 %31,93 %  

Graf

8. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11669,88 %69,88 %  
muž5030,12 %30,12 %  

Graf

9. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 237846,99 %46,99 %  
24 - 357343,98 %43,98 %  
36 a více159,04 %9,04 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakolik se necháte ovlivnit reklamou?

2. Co je pro vás při prvním kontaktu s reklamou důležitější?

3. Co vás v reklamě nejvíce ovlivňuje?

4. Který z mobilních operátorů má podle vás zdařilejší televizní reklamy?

5. Koupili byste si produkt/službu od T-mobile/Vodafone na základě TV reklamy?

6. Které reklamy se vám líbí více? Reklamy na nápoj:

7. Který nápoj pijete častěji?

8. Pohlaví:

9. Váš věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakolik se necháte ovlivnit reklamou?

2. Co je pro vás při prvním kontaktu s reklamou důležitější?

3. Co vás v reklamě nejvíce ovlivňuje?

4. Který z mobilních operátorů má podle vás zdařilejší televizní reklamy?

5. Koupili byste si produkt/službu od T-mobile/Vodafone na základě TV reklamy?

6. Které reklamy se vám líbí více? Reklamy na nápoj:

7. Který nápoj pijete častěji?

8. Pohlaví:

9. Váš věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Praženková, J.vliv reklamy na zákazníky (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vliv-reklamy-na-zakazniky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.