Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv reklamy při volbě produktu cestovního ruchu zákazníkem
Vliv reklamy při volbě produktu cestovního ruchu zákazníkem
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lukáš Vykoukal |
---|---|
Šetření: | 28. 03. 2010 - 08. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 122 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 17 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 84,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:58 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážený respondente,
tento dotazník se zabývá vlivem reklamy na výběr destinace, kulturní akce, dovolené a cestovního ruchu všeobecně. Touto cestou bych Vás rád požádal o vyjádření Vašeho názoru na danou tématiku prostřednictvím tohoto dotazníku, za jehož vyplnění Vám předem děkuji.
Odpovědi respondentů
1. Jak často si myslíte, že se setkáváte s reklamou jakéhokoli druhu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Často | 101 | 82,79 % | 82,79 % |
Poměrně často | 20 | 16,39 % | 16,39 % |
Téměř se nesetkávám | 1 | 0,82 % | 0,82 % |
2. Jak často se setkáváte s reklamou na produkty cestovního ruchu? (Cestovní kanceláře a agentury, hotely, restaurace, památky, destinace, přepravci, letecké společnosti atd.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Poměrně často | 81 | 66,39 % | 66,39 % |
Často | 25 | 20,49 % | 20,49 % |
Téměř se nesetkávám | 16 | 13,11 % | 13,11 % |
3. Vybíráte si dovolenou, výlet nebo akci na základě doporučení od svých známých?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Doporučení beru jen jako jednu z možností | 84 | 68,85 % | 68,85 % |
Ano, doporučení je pro mne důležité | 24 | 19,67 % | 19,67 % |
Dovolenou si vybírám sám/sama | 14 | 11,48 % | 11,48 % |
4. Přijdete si dostatečně informován/a o kultuře, památkách a dění ve Vašem okolí? (výstavy, festivaly, aqvaparky, památky atd.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Poměrně informován/a | 69 | 56,56 % | 56,56 % |
Téměř neinformován/a | 40 | 32,79 % | 32,79 % |
Informován/a | 13 | 10,66 % | 10,66 % |
5. Z jakého zdroje získáváte informace o dění ve Vašem okolí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 99 | 81,15 % | 81,15 % |
Plakáty / Billboardy | 76 | 62,3 % | 62,3 % |
Ústní doporučení | 60 | 49,18 % | 49,18 % |
Letáky | 48 | 39,34 % | 39,34 % |
Rádio | 41 | 33,61 % | 33,61 % |
Televize | 27 | 22,13 % | 22,13 % |
Katalogy | 13 | 10,66 % | 10,66 % |
noviny | 2 | 1,64 % | 1,64 % |
pratele | 1 | 0,82 % | 0,82 % |
pracuji pro informační centrum, tudíž informace | 1 | 0,82 % | 0,82 % |
získávám odtud | 1 | 0,82 % | 0,82 % |
6. Jak často navštěvujete kulturní akce, památky a další volnočasové aktivity ve Vašem okolí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Alespoň 1 měsíčně | 56 | 45,9 % | 45,9 % |
Pouze několikrát za rok | 43 | 35,25 % | 35,25 % |
Alespoň 1 týdně | 19 | 15,57 % | 15,57 % |
Nenavštěvuji | 3 | 2,46 % | 2,46 % |
AlespoŠˆ 1 měsíčně | 1 | 0,82 % | 0,82 % |
7. Při výběru cestovní kanceláře – ovlivňuje Vaše rozhodnutí aktuální dění v médiích? (kauzy s krachy CK, nehody leteckých společností atd.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 93 | 76,23 % | 76,23 % |
Ne | 29 | 23,77 % | 23,77 % |
8. Při výběru destinace – ovlivňuje Vaše rozhodnutí aktuální dění v médiích? (přírodní katastrofy, teroristické útoky, politická nestabilita atd.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 99 | 81,15 % | 81,15 % |
Ne | 23 | 18,85 % | 18,85 % |
9. Jaký druh reklamy na Vás má největší vliv při volbě produktu cestovního ruchu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 50 | 40,98 % | 40,98 % |
Ústní doporučení | 45 | 36,89 % | 36,89 % |
Katalogy | 19 | 15,57 % | 15,57 % |
Televize | 4 | 3,28 % | 3,28 % |
nic | 2 | 1,64 % | 1,64 % |
Plakáty / Billboardy | 2 | 1,64 % | 1,64 % |
10. Zjišťujete si informace o plánované dovolené/události/výletu z více zdrojů? (katalog, internet, doporučení známých atd.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, pokaždé | 83 | 68,03 % | 68,03 % |
Ano, občas | 37 | 30,33 % | 30,33 % |
Ano, pokaоdé | 1 | 0,82 % | 0,82 % |
Ne, čerpám pouze z jednoho zdroje | 1 | 0,82 % | 0,82 % |
11. Ovlivňují Vaši volbu dovolené slevové kupony, akce a speciální nabídky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Občas je využiji | 68 | 55,74 % | 55,74 % |
Ano | 31 | 25,41 % | 25,41 % |
Ne | 23 | 18,85 % | 18,85 % |
12. Co Vás v reklamě na produkt cestovního ruchu spíše zaujme?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zobrazená scenérie, příroda | 46 | 37,7 % | 37,7 % |
Věcné argumenty, fakta | 27 | 22,13 % | 22,13 % |
Cena | 26 | 21,31 % | 21,31 % |
Památky, kultura, historie | 23 | 18,85 % | 18,85 % |
13. Co Vás v reklamě na produkt cestovního ruchu odradí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nepravdivé informace a údaje | 78 | 63,93 % | 63,93 % |
Často opakovaná reklama | 20 | 16,39 % | 16,39 % |
Známá osobnost, která je Vám nesympatická | 20 | 16,39 % | 16,39 % |
nic | 4 | 3,28 % | 3,28 % |
14. Jak vnímáte reklamu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevadí mi | 103 | 84,43 % | 84,43 % |
Je mi nepříjemná | 17 | 13,93 % | 13,93 % |
Vyhledávám ji | 2 | 1,64 % | 1,64 % |
15. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 85 | 69,67 % | 69,67 % |
Muž | 36 | 29,51 % | 29,51 % |
Muо | 1 | 0,82 % | 0,82 % |
16. Vaše věková kategorie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16 - 25 let | 94 | 77,05 % | 77,05 % |
26 - 50 let | 25 | 20,49 % | 20,49 % |
51 let a starší | 2 | 1,64 % | 1,64 % |
Mladší 15 let | 1 | 0,82 % | 0,82 % |
17. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské s maturitou | 75 | 61,48 % | 61,48 % |
Vysokoškolské | 33 | 27,05 % | 27,05 % |
Výuční list | 5 | 4,1 % | 4,1 % |
Vyšší odborné | 5 | 4,1 % | 4,1 % |
Základní | 3 | 2,46 % | 2,46 % |
StŠ™edoŠ¡kolské s maturitou | 1 | 0,82 % | 0,82 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (68,1 %)
- facebook.com (18,3 %)
- email.seznam.cz (3,5 %)
- vyplnto.cz (2,6 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.