Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Vážení přátelé, držitelé řidičských oprávnění, kolegové, kolegyně, kamarádi a kamarádky. Jmenuji se Ladislav Navrátil a chci Vás požádat o spolupráci při výzkumném šetření, ve kterém chci posoudit jaký vliv má na žáky řidičských kurzů autoškoly výcvik na řidičském trenažéru před první jízdou ve skutečném provozu. Pokud jste autoškolu absolvovali před delší dobou, prosím vzpomeňte si jak trenažér ovlivnil Vaši první jízdu. Jestliže autoškola neměla k dispozici trenažér, prosím zodpovězte pouze otázky číslo 16 a 17.
Odpovědi respondentů
1. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
muž
60
55,56 %
55,56 %
žena
48
44,44 %
44,44 %
2. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
35 a více
45
41,67 %
41,67 %
25 - 29 let
29
26,85 %
26,85 %
18 - 24 let
27
25 %
25 %
30 - 34 let
7
6,48 %
6,48 %
3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
středoškolské s maturitou
48
44,44 %
44,44 %
vysokoškolské
46
42,59 %
42,59 %
středoškolské bez maturity
7
6,48 %
6,48 %
učební obor
4
3,7 %
3,7 %
základní
3
2,78 %
2,78 %
4. Výcvik v autoškole jste absolvoval ve městě:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 50 000 obyvatel
39
36,11 %
36,11 %
do 100 000 obyvatel
27
25 %
25 %
nad 500 000 obyvatel
18
16,67 %
16,67 %
do 500 000 obyvatel
13
12,04 %
12,04 %
do 10 000 obyvatel
11
10,19 %
10,19 %
Jestliže jste výcvik na automobilovém trenažéru v autoškole neabsolvovali, přejděte prosím na otázku číslo 16.
5. Kolik učebních hodin jste strávil/strávila na řidičském trenažéru před první jízdou?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 vyučovací hodinu
48
55,17 %
44,44 %
2 vyučovací hodiny
29
33,33 %
26,85 %
více jak 2 vyučovací hodiny
10
11,49 %
9,26 %
6. Výcvik na trenažéru mi pomohl při řízení a udržení vozidla na pozemní komunikaci v přímém směru.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
28
36,36 %
25,93 %
nesouhlasím
19
24,68 %
17,59 %
spíše souhlasím
14
18,18 %
12,96 %
spíše nesouhlasím
12
15,58 %
11,11 %
nevím
4
5,19 %
3,7 %
7. Po výcviku na trenažéru jsem lépe řídil/a vozidlo při průjezdu zatáčkami a na kruhovém objezdu.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
22
28,57 %
20,37 %
nesouhlasím
20
25,97 %
18,52 %
spíše nesouhlasím
14
18,18 %
12,96 %
souhlasím
13
16,88 %
12,04 %
nevím
8
10,39 %
7,41 %
8. Při jízdě v jízdních pruzích byla moje orientace v provozu přehlednější a udržení vozidla v jízdním pruhu snazší.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
20
25,97 %
18,52 %
nesouhlasím
18
23,38 %
16,67 %
spíše souhlasím
17
22,08 %
15,74 %
spíše nesouhlasím
16
20,78 %
14,81 %
nevím
6
7,79 %
5,56 %
9. Díky nácviku na trenažéru jsem měl/a větší jistotu při brzdění, zastavování nebo parkování vozidla.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nesouhlasím
22
28,57 %
20,37 %
spíše souhlasím
18
23,38 %
16,67 %
souhlasím
16
20,78 %
14,81 %
spíše nesouhlasím
15
19,48 %
13,89 %
nevím
6
7,79 %
5,56 %
10. Jistěji jsem zvládal/a manipulaci s řadicí pákou při řazení rychlostních stupňů.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
29
37,66 %
26,85 %
spíše souhlasím
26
33,77 %
24,07 %
nesouhlasím
10
12,99 %
9,26 %
spíše nesouhlasím
9
11,69 %
8,33 %
nevím
3
3,9 %
2,78 %
11. Získal/a jsem rychlejší orientaci o umístění ovladačů a sdělovačů (kontrolek) ve vozidle.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
26
33,77 %
24,07 %
souhlasím
25
32,47 %
23,15 %
nesouhlasím
14
18,18 %
12,96 %
spíše nesouhlasím
7
9,09 %
6,48 %
nevím
5
6,49 %
4,63 %
12. Při jízdě jsem díky nácviku sledoval/a svislé a vodorovné dopravní značení a okolí vozidla s větší jistotou.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
19
24,68 %
17,59 %
nesouhlasím
18
23,38 %
16,67 %
spíše souhlasím
16
20,78 %
14,81 %
spíše nesouhlasím
14
18,18 %
12,96 %
nevím
10
12,99 %
9,26 %
13. Díky nácviku na trenažéru jsem neměl/a problémy s rozjíždění vozidla do kopce.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nesouhlasím
27
35,06 %
25 %
spíše souhlasím
19
24,68 %
17,59 %
spíše nesouhlasím
14
18,18 %
12,96 %
souhlasím
14
18,18 %
12,96 %
nevím
3
3,9 %
2,78 %
14. Po nácviku na trenažéru jsem byl/a lépe připraven/a na zvládnutí nečekaných nebo krizových situací v silničním provozu. (např. střet se zvěří, náhlé zastavení vozidla, vyhýbání se nenadálým překážkám na vozovce.)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nesouhlasím
29
37,66 %
26,85 %
souhlasím
22
28,57 %
20,37 %
spíše nesouhlasím
11
14,29 %
10,19 %
spíše souhlasím
9
11,69 %
8,33 %
nevím
6
7,79 %
5,56 %
Na otázku prosím odpovězte v případě, že jste první jízdu v silničním provozu absolvoval/a za nepříznivých klimatických podmínek.
15. Na trenažéru jsem si vyzkoušel/a a díky tomu jsem při praktické jízdě lépe zvládnul/a jízdu za ztížených podmínek.( jízda v noci, za deště, sněžení, nebo mlhy,)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
trenažér tuto možnost výcviku nenabízel
27
45 %
25 %
nesouhlasím
11
18,33 %
10,19 %
souhlasím
9
15 %
8,33 %
spíše souhlasím
7
11,67 %
6,48 %
nevím
5
8,33 %
4,63 %
spíše nesouhlasím
4
6,67 %
3,7 %
Z nabízených odpovědí prosím vyberte ty, které se co nejvíce blíží Vašim skutečným pocitům a zážitkům z Vaší první jízdy v silničním provozu. Můžete zaškrtnout jednu, nebo všechny odpovědi.
16. Při mojí první jízdě ve skutečném silničním provozu jsem:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
při řazení rychlostních stupňů hledal/a pohledem umístění řadící páky.
50
66,67 %
46,3 %
byl/a stresovaný/á z provozu na komunikaci a z ostatních vozidel.
38
50,67 %
35,19 %
se občas podíval/a na umístění pedálů brzdy, spojky a plynu.
26
34,67 %
24,07 %
chvílema nevědě/a co se okolo mého vozidla děje.
24
32 %
22,22 %
si pletl/a ovládací prvky vozidla.
21
28 %
19,44 %
při průjezdech zatáčkami a při jízdě v jízdních pruzích často vyjížděl/a do protisměru nebo na krajnici.
20
26,67 %
18,52 %
při vzniklé nenadálé nebo krizové situaci (nenadálé vstoupení chodce do vozovky, nenadálé zastavení druhého vozidla, atd) nevěděl/a co mám dělat.
18
24 %
16,67 %
pří jízdě mi musel učitel pomáhat udržovat přímý směr.
17
22,67 %
15,74 %
při nácviku rozjezdů do kopce, vytvářel/a na silnici nebezpečné situace.
17
22,67 %
15,74 %
pří jízdě mi musel instruktor pomáhat udržovat přímý směr.
2
2,67 %
1,85 %
byl/a silně stresovaná z provozu na komunikaci a z ostatních vozidel.
2
2,67 %
1,85 %
při průjezdech zatáčkami a při jízdě v jízdních pruzích často vyjížděl/a do protisměru, nebo na krajnici.
2
2,67 %
1,85 %
17. Moje první jízda v autoškole probíhala na:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
silnici se slabým provozem (sobota, neděle, jízda mimo dopravní špičku)
38
42,22 %
35,19 %
autocvičišti
32
35,56 %
29,63 %
parkovišti u nákupního centra
11
12,22 %
10,19 %
silnici s vysokou hustotou provozu (jízda v dopravní špičce)
5
5,56 %
4,63 %
silnici s nizkou hustotou provozu (sobota.neděle, jízda mimo dopravní špičku, slabý provoz)
3
3,33 %
2,78 %
polní nebo lesní cestě
1
1,11 %
0,93 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 9. Díky nácviku na trenažéru jsem měl/a větší jistotu při brzdění, zastavování nebo parkování vozidla.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 7. Po výcviku na trenažéru jsem lépe řídil/a vozidlo při průjezdu zatáčkami a na kruhovém objezdu.
6. Výcvik na trenažéru mi pomohl při řízení a udržení vozidla na pozemní komunikaci v přímém směru.
odpověď souhlasím:
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 12. Při jízdě jsem díky nácviku sledoval/a svislé a vodorovné dopravní značení a okolí vozidla s větší jistotou.
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 8. Při jízdě v jízdních pruzích byla moje orientace v provozu přehlednější a udržení vozidla v jízdním pruhu snazší.
9. Díky nácviku na trenažéru jsem měl/a větší jistotu při brzdění, zastavování nebo parkování vozidla.
odpověď nesouhlasím:
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 8. Při jízdě v jízdních pruzích byla moje orientace v provozu přehlednější a udržení vozidla v jízdním pruhu snazší.
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 7. Po výcviku na trenažéru jsem lépe řídil/a vozidlo při průjezdu zatáčkami a na kruhovém objezdu.
10. Jistěji jsem zvládal/a manipulaci s řadicí pákou při řazení rychlostních stupňů.
odpověď souhlasím:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 7. Po výcviku na trenažéru jsem lépe řídil/a vozidlo při průjezdu zatáčkami a na kruhovém objezdu.
11. Získal/a jsem rychlejší orientaci o umístění ovladačů a sdělovačů (kontrolek) ve vozidle.
odpověď souhlasím:
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 7. Po výcviku na trenažéru jsem lépe řídil/a vozidlo při průjezdu zatáčkami a na kruhovém objezdu.
13. Díky nácviku na trenažéru jsem neměl/a problémy s rozjíždění vozidla do kopce.
odpověď nesouhlasím:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 10. Jistěji jsem zvládal/a manipulaci s řadicí pákou při řazení rychlostních stupňů.
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 11. Získal/a jsem rychlejší orientaci o umístění ovladačů a sdělovačů (kontrolek) ve vozidle.
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 9. Díky nácviku na trenažéru jsem měl/a větší jistotu při brzdění, zastavování nebo parkování vozidla.
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 7. Po výcviku na trenažéru jsem lépe řídil/a vozidlo při průjezdu zatáčkami a na kruhovém objezdu.
14. Po nácviku na trenažéru jsem byl/a lépe připraven/a na zvládnutí nečekaných nebo krizových situací v silničním provozu. (např. střet se zvěří, náhlé zastavení vozidla, vyhýbání se nenadálým překážkám na vozovce.)
odpověď nesouhlasím:
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 10. Jistěji jsem zvládal/a manipulaci s řadicí pákou při řazení rychlostních stupňů.
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 9. Díky nácviku na trenažéru jsem měl/a větší jistotu při brzdění, zastavování nebo parkování vozidla.
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 7. Po výcviku na trenažéru jsem lépe řídil/a vozidlo při průjezdu zatáčkami a na kruhovém objezdu.
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 12. Při jízdě jsem díky nácviku sledoval/a svislé a vodorovné dopravní značení a okolí vozidla s větší jistotou.
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 15. Na trenažéru jsem si vyzkoušel/a a díky tomu jsem při praktické jízdě lépe zvládnul/a jízdu za ztížených podmínek.( jízda v noci, za deště, sněžení, nebo mlhy,)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaké je Vaše pohlaví?
2. Jaký je Váš věk?
3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
4. Výcvik v autoškole jste absolvoval ve městě:
5. Kolik učebních hodin jste strávil/strávila na řidičském trenažéru před první jízdou?
6. Výcvik na trenažéru mi pomohl při řízení a udržení vozidla na pozemní komunikaci v přímém směru.
7. Po výcviku na trenažéru jsem lépe řídil/a vozidlo při průjezdu zatáčkami a na kruhovém objezdu.
8. Při jízdě v jízdních pruzích byla moje orientace v provozu přehlednější a udržení vozidla v jízdním pruhu snazší.
9. Díky nácviku na trenažéru jsem měl/a větší jistotu při brzdění, zastavování nebo parkování vozidla.
10. Jistěji jsem zvládal/a manipulaci s řadicí pákou při řazení rychlostních stupňů.
11. Získal/a jsem rychlejší orientaci o umístění ovladačů a sdělovačů (kontrolek) ve vozidle.
12. Při jízdě jsem díky nácviku sledoval/a svislé a vodorovné dopravní značení a okolí vozidla s větší jistotou.
13. Díky nácviku na trenažéru jsem neměl/a problémy s rozjíždění vozidla do kopce.
14. Po nácviku na trenažéru jsem byl/a lépe připraven/a na zvládnutí nečekaných nebo krizových situací v silničním provozu. (např. střet se zvěří, náhlé zastavení vozidla, vyhýbání se nenadálým překážkám na vozovce.)
15. Na trenažéru jsem si vyzkoušel/a a díky tomu jsem při praktické jízdě lépe zvládnul/a jízdu za ztížených podmínek.( jízda v noci, za deště, sněžení, nebo mlhy,)
16. Při mojí první jízdě ve skutečném silničním provozu jsem:
17. Moje první jízda v autoškole probíhala na:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaké je Vaše pohlaví?
2. Jaký je Váš věk?
3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
4. Výcvik v autoškole jste absolvoval ve městě:
5. Kolik učebních hodin jste strávil/strávila na řidičském trenažéru před první jízdou?
6. Výcvik na trenažéru mi pomohl při řízení a udržení vozidla na pozemní komunikaci v přímém směru.
7. Po výcviku na trenažéru jsem lépe řídil/a vozidlo při průjezdu zatáčkami a na kruhovém objezdu.
8. Při jízdě v jízdních pruzích byla moje orientace v provozu přehlednější a udržení vozidla v jízdním pruhu snazší.
9. Díky nácviku na trenažéru jsem měl/a větší jistotu při brzdění, zastavování nebo parkování vozidla.
10. Jistěji jsem zvládal/a manipulaci s řadicí pákou při řazení rychlostních stupňů.
11. Získal/a jsem rychlejší orientaci o umístění ovladačů a sdělovačů (kontrolek) ve vozidle.
12. Při jízdě jsem díky nácviku sledoval/a svislé a vodorovné dopravní značení a okolí vozidla s větší jistotou.
13. Díky nácviku na trenažéru jsem neměl/a problémy s rozjíždění vozidla do kopce.
14. Po nácviku na trenažéru jsem byl/a lépe připraven/a na zvládnutí nečekaných nebo krizových situací v silničním provozu. (např. střet se zvěří, náhlé zastavení vozidla, vyhýbání se nenadálým překážkám na vozovce.)
15. Na trenažéru jsem si vyzkoušel/a a díky tomu jsem při praktické jízdě lépe zvládnul/a jízdu za ztížených podmínek.( jízda v noci, za deště, sněžení, nebo mlhy,)
16. Při mojí první jízdě ve skutečném silničním provozu jsem:
17. Moje první jízda v autoškole probíhala na:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Meggie: Také jsem jízdu na trenažeru neměla. První jízda u mne probíhala 30 minut na soukromém parkovišti s rozmístěnými kužely, poté jsem rovnou řídila až zpět k autoškole (15 minut jízdy), na což jsem nebyla připravená a bylo to pro mě celkem trauma. :D
H.K.: Taky jsem nebyl na trenažeru a tom případě nelze vyplnit dotazník podle pokynů.
Problémy z č.16 jsem neměl, první jízda byla několik minut na autocvičišti a pak na silnici se slabým provozem.
bb: Jestliže jste výcvik na automobilovém trenažéru v autoškole neabsolvovali, přejděte prosím na otázku číslo 16.
Rád bych, ale 5. otázka je taky povinná, takže to postrádá smyslu ;)