Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv rodiny na nákup potravin

Vliv rodiny na nákup potravin

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Helena Plechatá
Šetření:03. 02. 2013 - 14. 02. 2013
Počet respondentů:178
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.83
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

prosím o vyplnění dotazníku o vlivu rodiny k mé ročníkové práci.

 

Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Máte svou domácnost (ve které nežijete se svými rodiči)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10459,43 %58,43 %  
Ne7140,57 %39,89 %  

Graf

2. Nakupujete do této domácnosti alespoň jednou týdně?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13680,47 %76,4 %  
Ne3319,53 %18,54 %  

Graf

3. Myslíte si, že je Vaše nynější nákupní chování ovlivněno Vaší rodinou, ve které jste vyrůstali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano7341,01 %41,01 %  
Ano5832,58 %32,58 %  
Spíše ne3016,85 %16,85 %  
Ne179,55 %9,55 %  

Graf

4. Co bylo pro Vaši rodinu, kde jste vyrůstali jako děti (dále – primární rodina), rozhodující při nákupu potravin?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena9755,43 %54,49 %  
Kvalita5330,29 %29,78 %  
Nevím2112 %11,8 %  
Značka42,29 %2,25 %  

Graf

5. Je pro Vás nyní také rozhodující to kritérium, které bylo rozhodující pro Vaši primární rodinu? (viz předešlá otázka)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10259,65 %57,3 %  
Ne6940,35 %38,76 %  

Graf

6. Nakupujete stejnou značku jogurtů, jakou nakupovala Vaše rodina, když jste byl/a dítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne5832,58 %32,58 %  
Ne5732,02 %32,02 %  
Spíše ano5128,65 %28,65 %  
Ano126,74 %6,74 %  

Graf

7. Nakupujete stejnou značku mléka, jakou nakupovala Vaše rodina, když jste byl/a dítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6134,27 %34,27 %  
Spíše ne5229,21 %29,21 %  
Spíše ano5128,65 %28,65 %  
Ano147,87 %7,87 %  

Graf

8. Nakupujete stejnou značku čokolády, jakou nakupovala Vaše rodina, když jste byl/a dítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano5530,9 %30,9 %  
Ne5430,34 %30,34 %  
Spíše ne4324,16 %24,16 %  
Ano2614,61 %14,61 %  

Graf

9. Nakupujete stejný druh pečiva (tmavé x světlé, rohlíky x chleba x housky,...), jaké nakupovala Vaše rodina, když jste byl/a dítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano6637,08 %37,08 %  
Ano4726,4 %26,4 %  
Ne3519,66 %19,66 %  
Spíše ne3016,85 %16,85 %  

Graf

10. Pokud se bavíme o velikosti nákupů – např. každý měsíc veliký nákup, poté pouze malé nezbytné nákupy nebo dvakrát týdně střední nákupy atd. Nakupujete v tomto ohledu stejně jako Vaše primární rodina?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano5329,78 %29,78 %  
Ne5229,21 %29,21 %  
Spíše ne4525,28 %25,28 %  
Ano2815,73 %15,73 %  

Graf

11. Dělala si Vaše rodina nákupní seznam?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12168,36 %67,98 %  
Ne5631,64 %31,46 %  

Graf

12. Chováte se v případě psaní nákupního seznamu stejně?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9253,8 %51,69 %  
Ne7946,2 %44,38 %  

Graf

13. Navštěvujete stejné obchody (př. Lidl, Billa, Globus…)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano7441,57 %41,57 %  
Spíše ne4123,03 %23,03 %  
Ne3419,1 %19,1 %  
Ano2916,29 %16,29 %  

Graf

14. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14179,21 %79,21 %  
Muž3720,79 %20,79 %  

Graf

15. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let12570,22 %70,22 %  
31 - 503117,42 %17,42 %  
do 20 let1810,11 %10,11 %  
51 a výš42,25 %2,25 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte svou domácnost (ve které nežijete se svými rodiči)?

2. Nakupujete do této domácnosti alespoň jednou týdně?

3. Myslíte si, že je Vaše nynější nákupní chování ovlivněno Vaší rodinou, ve které jste vyrůstali?

4. Co bylo pro Vaši rodinu, kde jste vyrůstali jako děti (dále – primární rodina), rozhodující při nákupu potravin?

5. Je pro Vás nyní také rozhodující to kritérium, které bylo rozhodující pro Vaši primární rodinu? (viz předešlá otázka)

6. Nakupujete stejnou značku jogurtů, jakou nakupovala Vaše rodina, když jste byl/a dítě?

7. Nakupujete stejnou značku mléka, jakou nakupovala Vaše rodina, když jste byl/a dítě?

8. Nakupujete stejnou značku čokolády, jakou nakupovala Vaše rodina, když jste byl/a dítě?

9. Nakupujete stejný druh pečiva (tmavé x světlé, rohlíky x chleba x housky,...), jaké nakupovala Vaše rodina, když jste byl/a dítě?

10. Pokud se bavíme o velikosti nákupů – např. každý měsíc veliký nákup, poté pouze malé nezbytné nákupy nebo dvakrát týdně střední nákupy atd. Nakupujete v tomto ohledu stejně jako Vaše primární rodina?

11. Dělala si Vaše rodina nákupní seznam?

12. Chováte se v případě psaní nákupního seznamu stejně?

13. Navštěvujete stejné obchody (př. Lidl, Billa, Globus…)?

14. Vaše pohlaví

15. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte svou domácnost (ve které nežijete se svými rodiči)?

2. Nakupujete do této domácnosti alespoň jednou týdně?

3. Myslíte si, že je Vaše nynější nákupní chování ovlivněno Vaší rodinou, ve které jste vyrůstali?

4. Co bylo pro Vaši rodinu, kde jste vyrůstali jako děti (dále – primární rodina), rozhodující při nákupu potravin?

5. Je pro Vás nyní také rozhodující to kritérium, které bylo rozhodující pro Vaši primární rodinu? (viz předešlá otázka)

6. Nakupujete stejnou značku jogurtů, jakou nakupovala Vaše rodina, když jste byl/a dítě?

7. Nakupujete stejnou značku mléka, jakou nakupovala Vaše rodina, když jste byl/a dítě?

8. Nakupujete stejnou značku čokolády, jakou nakupovala Vaše rodina, když jste byl/a dítě?

9. Nakupujete stejný druh pečiva (tmavé x světlé, rohlíky x chleba x housky,...), jaké nakupovala Vaše rodina, když jste byl/a dítě?

10. Pokud se bavíme o velikosti nákupů – např. každý měsíc veliký nákup, poté pouze malé nezbytné nákupy nebo dvakrát týdně střední nákupy atd. Nakupujete v tomto ohledu stejně jako Vaše primární rodina?

11. Dělala si Vaše rodina nákupní seznam?

12. Chováte se v případě psaní nákupního seznamu stejně?

13. Navštěvujete stejné obchody (př. Lidl, Billa, Globus…)?

14. Vaše pohlaví

15. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Plechatá, H.Vliv rodiny na nákup potravin (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vliv-rodina-nakup-utb-fmk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.