Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
chtěla bych Vás touto cestou poprosit o vyplnění dotazníku ohledně vlivu školy na kulturní povědomí české společnosti. Studuji vysokoškolský obor spojený s kulturou a o české školství se dlouhodobě zajímám, proto se stal tento průzkum součástí mé seminární práce.
Cílem tohoto průzkumu je zjistit, zda a jak škola poskytuje informace týkající se kultury, dokáže žáky dostatečně informovat a zaujmout, jak jsou studenti spokojeni. Proto se otázky týkají zejména ZŠ a SŠ.
Za vyplnění předem děkuji!
Odpovědi respondentů
1. Ohodnoťte prosím, nakolik je pro Vás zajímavé téma kultura. (1-velmi zajímavé, 5-vůbec mne nezajímá)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
32
35,16 %
35,16 %
1
31
34,07 %
34,07 %
3
17
18,68 %
18,68 %
4
8
8,79 %
8,79 %
5
3
3,3 %
3,3 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.05
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.88
Směrodatná odchylka:
0.94
Medián:
2
Modus:
2
2. Probíhaly v době, kdy jste navštěvoval/a základní školu, pravidelné hodiny hudební výchovy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, ale jen na prvním stupni → otázka č. 3, Ano, ale jen na druhém stupni → otázka č. 3, Ano, po celou dobu školní docházky → otázka č. 3, Ne, neprobíhaly → otázka č. 4].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, po celou dobu školní docházky
77
84,62 %
84,62 %
Ano, ale jen na prvním stupni
10
10,99 %
10,99 %
Ano, ale jen na druhém stupni
3
3,3 %
3,3 %
Ne, neprobíhaly
1
1,1 %
1,1 %
3. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Bavily mne
2.778
1.684
Byly oddechové
2.044
1.198
Inspirovaly mne (např.k vlastní činnosti, vyhledání informací,..)
3.7
1.588
Byly poučné
3.367
1.521
Byly zajímavé
3.133
1.516
Byly nudné
3
1.8
Byly zbytečné
3.144
1.901
Stresovaly mne
4.167
1.45
4. Probíhaly v době, kdy jste navštěvoval/a střední školu/gymnázium/učiliště, pravidelné hodiny hudební výchovy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, probíhaly → otázka č. 5, Ne, neprobíhaly → otázka č. 6].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, neprobíhaly
58
63,74 %
63,74 %
Ano, probíhaly
33
36,26 %
36,26 %
5. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Bavily mne
2.273
1.592
Byly oddechové
2.121
0.955
Inspirovaly mne (např.k vlastní činnosti, vyhledání informací,..)
3.03
1.848
Byly poučné
2.727
1.35
Byly zajímavé
2.545
1.702
Byly nudné
3.364
1.747
Byly zbytečné
3.182
2.27
Stresovaly mne
4.424
0.79
6. Probíhaly v době, kdy jste navštěvoval/a základní školu, pravidelné hodiny výtvarné výchovy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, ale jen na prvním stupni → otázka č. 7, Ano, ale jen na druhém stupni → otázka č. 7, Ano, po celou dobu školní docházky → otázka č. 7, Ne, neprobíhaly → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, po celou dobu školní docházky
79
86,81 %
86,81 %
Ano, ale jen na prvním stupni
9
9,89 %
9,89 %
Ne, neprobíhaly
3
3,3 %
3,3 %
7. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Bavily mne
2.489
1.773
Byly oddechové
1.932
1.245
Inspirovaly mne (např.k vlastní činnosti, vyhledání informací,..)
3.17
1.96
Byly poučné
3.477
1.636
Byly zajímavé
2.83
1.664
Byly nudné
3.261
1.557
Byly zbytečné
3.307
2.008
Stresovaly mne
4.068
1.814
8. Probíhaly v době, kdy jste navštěvoval/a střední školu/gymnázium/učiliště, pravidelné hodiny výtvarné výchovy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, probíhaly → otázka č. 9, Ne, neprobíhaly → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, neprobíhaly
51
56,04 %
56,04 %
Ano, probíhaly
40
43,96 %
43,96 %
9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Bavily mne
2.3
1.61
Byly oddechové
1.975
1.124
Inspirovaly mne (např.k vlastní činnosti, vyhledání informací,..)
2.95
1.948
Byly poučné
2.45
1.448
Byly zajímavé
2.225
1.374
Byly nudné
3.5
1.85
Byly zbytečné
3.6
2.19
Stresovaly mne
4.275
0.699
10. Setkal/a jste při výuce s těmito oblastmi? (možno označit i více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Divadlo (na ZŠ)
51
56,04 %
56,04 %
Divadlo (na ŠŠ)
49
53,85 %
53,85 %
Film/audiovizuální kultura (na SŠ)
40
43,96 %
43,96 %
Film/audiovizuální kultura (na ZŠ)
27
29,67 %
29,67 %
Žádná z možností
25
27,47 %
27,47 %
Tanec (na ZŠ)
19
20,88 %
20,88 %
Tanec (na SŠ)
18
19,78 %
19,78 %
11. Jaký je váš názor na probírání učiva o filmu, divadle a tanci ve výuce na ZŠ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Toto učivo je zajímavé
52
57,14 %
57,14 %
Toto učivo je inspirující
34
37,36 %
37,36 %
Toto učivo by se mělo probírat ve větší míře
26
28,57 %
28,57 %
Toto učivo je důležité a nemělo by chybět
22
24,18 %
24,18 %
Toto učivo není moc důležité
18
19,78 %
19,78 %
Tohoto učiva se probírá tak akorát
9
9,89 %
9,89 %
Toto učivo je zbytečné
6
6,59 %
6,59 %
Tohoto učiva by se mělo probírat méně
4
4,4 %
4,4 %
12. Jaký je váš názor na probírání učiva o filmu, divadle a tanci ve výuce na SŠ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Toto učivo je zajímavé
43
47,25 %
47,25 %
Toto učivo je inspirující
33
36,26 %
36,26 %
Toto učivo by se mělo probírat ve větší míře
28
30,77 %
30,77 %
Toto učivo je důležité a nemělo by chybět
28
30,77 %
30,77 %
Tohoto učiva se probírá tak akorát
16
17,58 %
17,58 %
Toto učivo není moc důležité
15
16,48 %
16,48 %
Toto učivo je zbytečné
8
8,79 %
8,79 %
Tohoto učiva by se mělo probírat méně
5
5,49 %
5,49 %
13. Navštěvoval/a jste během školní docházky (ZŠ i SŠ) nějaké kroužky/volnočasové aktivity, spojené s kulturou? (např. hra na hudební nástroj, dramatický kroužek, tanec,atd.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, jeden → otázka č. 14, Ano, několik → otázka č. 14, Ne, žádný → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, několik
45
49,45 %
49,45 %
Ano, jeden
25
27,47 %
27,47 %
Ne, žádný
21
23,08 %
23,08 %
14. Hrála při výběru této aktivity nějakou roli škola? (možné zaškrtnout i více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, nehrála
33
47,14 %
36,26 %
Ano, odehrávala se ve škole
16
22,86 %
17,58 %
Ano, dozvěděla jsem se o ní ve škole, ale mimo výuku (školní nástěnka, rozhlas,...)
15
21,43 %
16,48 %
Ano, začal/a jsem se o ni zajímat při výuce
9
12,86 %
9,89 %
Ano, dozvěděla jsem se o ní od spolužáků
9
12,86 %
9,89 %
Nevím
6
8,57 %
6,59 %
15. Jak často se věnujete těmto aktivitám? (1-velmi často, 5-vůbec)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Sledování filmu v TV
2.879
1.557
Návštěva divadla
3.198
1.214
Návštěva kina
3.11
1.219
Návštěva koncertu
3.154
1.515
Návštěva výstavy/galerie
3.769
1.123
Návštěva tanečního vystoupení
4.066
1.314
16. Jaká je Vaše současná situace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student VŠ
37
40,66 %
40,66 %
Student SŠ/gymnázia/učiliště
27
29,67 %
29,67 %
Pracující student VŠ
14
15,38 %
15,38 %
Pracující
6
6,59 %
6,59 %
Žák ZŠ
3
3,3 %
3,3 %
Nezaměstnaný
1
1,1 %
1,1 %
Pracující student VOŠ
1
1,1 %
1,1 %
nic
1
1,1 %
1,1 %
mateřská dovolená
1
1,1 %
1,1 %
17. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19 až 25 let
62
68,13 %
68,13 %
15 až 1 let
20
21,98 %
21,98 %
26 až 35 let
4
4,4 %
4,4 %
36 let a více
3
3,3 %
3,3 %
Méně než 15 let
2
2,2 %
2,2 %
18. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
59
64,84 %
64,84 %
Muž
32
35,16 %
35,16 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
3. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
odpověď Bavily mne=1:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly zajímavé=1 na otázku 3. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
odpověď Byly nudné=5:
5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly zajímavé=1 na otázku 3. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
odpověď Stresovaly mne=5:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly nudné=5 na otázku 3. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly zajímavé=1 na otázku 3. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bavily mne=1 na otázku 5. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly oddechové=1 na otázku 5. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
4. Probíhaly v době, kdy jste navštěvoval/a střední školu/gymnázium/učiliště, pravidelné hodiny hudební výchovy?
odpověď Ano, probíhaly:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bavily mne=1 na otázku 5. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly oddechové=1 na otázku 5. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly oddechové=2 na otázku 5. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly poučné=2 na otázku 5. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly zajímavé=2 na otázku 5. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly zbytečné=5 na otázku 5. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stresovaly mne=5 na otázku 5. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
odpověď Ne, neprobíhaly:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 1. Ohodnoťte prosím, nakolik je pro Vás zajímavé téma kultura. (1-velmi zajímavé, 5-vůbec mne nezajímá)
5. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
odpověď Byly poučné=2:
5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly zajímavé=2 na otázku 5. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
odpověď Stresovaly mne=5:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly oddechové=1 na otázku 5. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bavily mne=1 na otázku 5. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
7. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
odpověď Byly oddechové=1:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly oddechové=1 na otázku 9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly nudné=5 na otázku 7. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
odpověď Byly poučné=5:
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly zajímavé=5 na otázku 7. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
odpověď Byly zajímavé=1:
5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly poučné=1 na otázku 7. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
odpověď Stresovaly mne=5:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly oddechové=1 na otázku 5. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stresovaly mne=5 na otázku 9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
8. Probíhaly v době, kdy jste navštěvoval/a střední školu/gymnázium/učiliště, pravidelné hodiny výtvarné výchovy?
odpověď Ano, probíhaly:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bavily mne=1 na otázku 9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bavily mne=2 na otázku 9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly nudné=5 na otázku 9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly oddechové=1 na otázku 9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly oddechové=2 na otázku 9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly poučné=1 na otázku 9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly poučné=2 na otázku 9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly zajímavé=1 na otázku 9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly zajímavé=2 na otázku 9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly zbytečné=4 na otázku 9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly zbytečné=5 na otázku 9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inspirovaly mne (např.k vlastní činnosti, vyhledání informací,..)=2 na otázku 9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stresovaly mne=4 na otázku 9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stresovaly mne=5 na otázku 9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
odpověď Byly zbytečné=5:
5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly nudné=5 na otázku 9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
10. Setkal/a jste při výuce s těmito oblastmi? (možno označit i více možností)
odpověď Divadlo (na ŠŠ):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tanec (na SŠ) na otázku 10. Setkal/a jste při výuce s těmito oblastmi? (možno označit i více možností)
11. Jaký je váš názor na probírání učiva o filmu, divadle a tanci ve výuce na ZŠ?
odpověď Toto učivo je zajímavé:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly nudné=5 na otázku 9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byly zajímavé=1 na otázku 9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inspirovaly mne (např.k vlastní činnosti, vyhledání informací,..)=2 na otázku 3. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
16. Jaká je Vaše současná situace?
odpověď Student SŠ/gymnázia/učiliště:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 až 1 let na otázku 17. Jaký je Váš věk?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Ohodnoťte prosím, nakolik je pro Vás zajímavé téma kultura. (1-velmi zajímavé, 5-vůbec mne nezajímá)
2. Probíhaly v době, kdy jste navštěvoval/a základní školu, pravidelné hodiny hudební výchovy?
3. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
4. Probíhaly v době, kdy jste navštěvoval/a střední školu/gymnázium/učiliště, pravidelné hodiny hudební výchovy?
5. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
6. Probíhaly v době, kdy jste navštěvoval/a základní školu, pravidelné hodiny výtvarné výchovy?
7. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
8. Probíhaly v době, kdy jste navštěvoval/a střední školu/gymnázium/učiliště, pravidelné hodiny výtvarné výchovy?
9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
10. Setkal/a jste při výuce s těmito oblastmi? (možno označit i více možností)
11. Jaký je váš názor na probírání učiva o filmu, divadle a tanci ve výuce na ZŠ?
12. Jaký je váš názor na probírání učiva o filmu, divadle a tanci ve výuce na SŠ?
13. Navštěvoval/a jste během školní docházky (ZŠ i SŠ) nějaké kroužky/volnočasové aktivity, spojené s kulturou? (např. hra na hudební nástroj, dramatický kroužek, tanec,atd.)
14. Hrála při výběru této aktivity nějakou roli škola? (možné zaškrtnout i více možností)
15. Jak často se věnujete těmto aktivitám? (1-velmi často, 5-vůbec)
16. Jaká je Vaše současná situace?
17. Jaký je Váš věk?
18. Vaše pohlaví
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Ohodnoťte prosím, nakolik je pro Vás zajímavé téma kultura. (1-velmi zajímavé, 5-vůbec mne nezajímá)
2. Probíhaly v době, kdy jste navštěvoval/a základní školu, pravidelné hodiny hudební výchovy?
3. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
4. Probíhaly v době, kdy jste navštěvoval/a střední školu/gymnázium/učiliště, pravidelné hodiny hudební výchovy?
5. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
6. Probíhaly v době, kdy jste navštěvoval/a základní školu, pravidelné hodiny výtvarné výchovy?
7. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
8. Probíhaly v době, kdy jste navštěvoval/a střední školu/gymnázium/učiliště, pravidelné hodiny výtvarné výchovy?
9. Na škále ohodnoťte, jak na Vás tyto hodiny působily (1-rozhodně ano, 5-rozhodně ne)
10. Setkal/a jste při výuce s těmito oblastmi? (možno označit i více možností)
11. Jaký je váš názor na probírání učiva o filmu, divadle a tanci ve výuce na ZŠ?
12. Jaký je váš názor na probírání učiva o filmu, divadle a tanci ve výuce na SŠ?
13. Navštěvoval/a jste během školní docházky (ZŠ i SŠ) nějaké kroužky/volnočasové aktivity, spojené s kulturou? (např. hra na hudební nástroj, dramatický kroužek, tanec,atd.)
14. Hrála při výběru této aktivity nějakou roli škola? (možné zaškrtnout i více možností)
15. Jak často se věnujete těmto aktivitám? (1-velmi často, 5-vůbec)
16. Jaká je Vaše současná situace?
17. Jaký je Váš věk?
18. Vaše pohlaví
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.