Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv slev na domácnosti

Vliv slev na domácnosti

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Denisa Kadeřábková
Šetření:12. 01. 2017 - 16. 01. 2017
Počet respondentů:90
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.61
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Děkuji za Váš čas při vyplňování tohoto dotazníku k maturitní práci. 

Odpovědi respondentů

1. Kolik členů má Vaše domácnost?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22730 %30 %  
42527,78 %27,78 %  
31820 %20 %  
11112,22 %12,22 %  
566,67 %6,67 %  
622,22 %2,22 %  
711,11 %1,11 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.93
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.23
Směrodatná odchylka:1.11
Medián:3
Modus:2

Graf

2. Kolik činí měsíční příjem domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
45 001,- a více2628,89 %28,89 %  
35 001,- až 45 000,-2426,67 %26,67 %  
25 001,- až 35 000,-2325,56 %25,56 %  
15 001,- až 25 000,-1112,22 %12,22 %  
0,- až 15 000,-66,67 %6,67 %  

Graf

3. Kolik měsíčně utratíte za nákup potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 001,- až 6 000,-4044,44 %44,44 %  
6 001,- až 9 000,-2123,33 %23,33 %  
9 001,- a více1617,78 %17,78 %  
0,- až 3 000,-1314,44 %14,44 %  

Graf

4. Ovlivní Vás sleva při výběru produktu k jeho nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4044,44 %44,44 %  
Spíše ano3336,67 %36,67 %  
Spíše ne1314,44 %14,44 %  
Ne44,44 %4,44 %  

Graf

5. O kolik více jste schopni utratit za zboží zakoupené kvůli slevě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 % - 30 %5763,33 %63,33 %  
31 % - 60 %2426,67 %26,67 %  
61 % - 90 %55,56 %5,56 %  
121 % a více22,22 %2,22 %  
91 % - 120 %22,22 %2,22 %  

Graf

6. Jestliže kupujete produkt ve slevě, porovnáváte cenu s obvyklou cenou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8493,33 %93,33 %  
ne66,67 %6,67 %  

Graf

7. Sledujete slevové akce? (Pokud ne, přeskočte následující otázku)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3437,78 %37,78 %  
Spíše ano2224,44 %24,44 %  
Spíše ne1718,89 %18,89 %  
Ne1718,89 %18,89 %  

Graf

8. Pomocí jakých zdrojů je sledujete? (V letáku, v televizi, na internetu, atd.)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
leták1221,82 %13,33 %  
Leták, internet 59,09 %5,56 %  
letáky59,09 %5,56 %  
internet47,27 %4,44 %  
V letáku35,45 %3,33 %  
Léták, obchod11,82 %1,11 %  
Internet, televize, letáky z kauflandu hlavně 11,82 %1,11 %  
V letáku, na internetu11,82 %1,11 %  
Letáky, internet 11,82 %1,11 %  
V obchodě11,82 %1,11 %  
ostatní odpovědi Převážně letáky, na druhém místě je internet
Internet letaky
V letáku.
přímo v obchodě
akce v obchodě přímo na místě s nápisem "SLEVA"
letáky + občas i na internetu
nesleduji
Leták , internet
letáky, kupicz
letáky hlavně Penny, Lidl a Tesco
Vše uvedené
Leták, televize, internet
na internetu a v letáku
Internetove letaky
Leták, Kupi, internet
Internet, letáky
Všechny
ineternet, leták
nejsem socka
leták, internetový leták
internet, kupi.cz
2138,18 %23,33 % 

Graf

9. Sledujete a vyhledáváte výprodeje? (např. posezonní, povánoční, Černý pátek atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne3437,78 %37,78 %  
Ne2325,56 %25,56 %  
Spíše ano2123,33 %23,33 %  
Ano1213,33 %13,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Sledujete slevové akce? (Pokud ne, přeskočte následující otázku)

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Sledujete a vyhledáváte výprodeje? (např. posezonní, povánoční, Černý pátek atd.)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik členů má Vaše domácnost?

2. Kolik činí měsíční příjem domácnosti?

3. Kolik měsíčně utratíte za nákup potravin?

4. Ovlivní Vás sleva při výběru produktu k jeho nákupu?

5. O kolik více jste schopni utratit za zboží zakoupené kvůli slevě?

6. Jestliže kupujete produkt ve slevě, porovnáváte cenu s obvyklou cenou?

7. Sledujete slevové akce? (Pokud ne, přeskočte následující otázku)

8. Pomocí jakých zdrojů je sledujete? (V letáku, v televizi, na internetu, atd.)

9. Sledujete a vyhledáváte výprodeje? (např. posezonní, povánoční, Černý pátek atd.)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik členů má Vaše domácnost?

2. Kolik činí měsíční příjem domácnosti?

3. Kolik měsíčně utratíte za nákup potravin?

4. Ovlivní Vás sleva při výběru produktu k jeho nákupu?

5. O kolik více jste schopni utratit za zboží zakoupené kvůli slevě?

6. Jestliže kupujete produkt ve slevě, porovnáváte cenu s obvyklou cenou?

7. Sledujete slevové akce? (Pokud ne, přeskočte následující otázku)

8. Pomocí jakých zdrojů je sledujete? (V letáku, v televizi, na internetu, atd.)

9. Sledujete a vyhledáváte výprodeje? (např. posezonní, povánoční, Černý pátek atd.)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kadeřábková, D.Vliv slev na domácnosti (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://vliv-slev-na-domacnosti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.