Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou Vysoké školy ekonomické v Praze. Tento průzkum má pomoci zmapovat vliv slev na rozhodování při nákupech. Dotazník bude použit jako podklad pro mou semestrální práci. Proto bych Vás tímto ráda požádala o přečtení několika otázek a jejich následné zodpovězení. Dotazník je anonymní. Předem děkuji za Vámi věnovaný čas.
Odpovědi respondentů
1. Jakou formou Vás slevy oslovují? (vyberte min. 1 možnost, max. 6 možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sleva v kamenných obchodech
118
49,58 %
49,58 %
Povánoční slevy
114
47,9 %
47,9 %
Sleva v letáčcích
111
46,64 %
46,64 %
Sleva na internetu
100
42,02 %
42,02 %
Množstevní sleva (např. při nákupu 2 kusů, 3. kus zdarma)
95
39,92 %
39,92 %
žádné mě neoslovují.
1
0,42 %
0,42 %
na slovo sleva už jsem alergická, většinou je to trik na zákazníky, který většinou funguje.
1
0,42 %
0,42 %
nijak
1
0,42 %
0,42 %
zákaznické slevy
1
0,42 %
0,42 %
slevové servery
1
0,42 %
0,42 %
2. Jaké druhy slev využíváte nejčastěji? (vyberte min. 1 možnost, max. 7 možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Slevy na jídlo
161
67,65 %
67,65 %
Slevy na elektro a jiné spotřební zboží
102
42,86 %
42,86 %
Slevy na služby (kadeřnice, kosmetika, …) a kulturu (divadlo, výstavy, koncerty,…)
65
27,31 %
27,31 %
Slevy na cestování
44
18,49 %
18,49 %
Slevy na wellness & relaxační služby
34
14,29 %
14,29 %
Slevy na zážitky
30
12,61 %
12,61 %
oblečení
11
4,62 %
4,62 %
na oblečení
4
1,68 %
1,68 %
slevy na oblečení
3
1,26 %
1,26 %
Kino
1
0,42 %
0,42 %
Oblečení a obuv
1
0,42 %
0,42 %
sex shop
1
0,42 %
0,42 %
slevy na oděvy
1
0,42 %
0,42 %
textilní zboží
1
0,42 %
0,42 %
na slovo sleva jsem již alergická, většinou je to trik na zákazníky, který funguje
1
0,42 %
0,42 %
kosmetiku
1
0,42 %
0,42 %
nevyuzivam
1
0,42 %
0,42 %
oděvy
1
0,42 %
0,42 %
Nevyužívám
1
0,42 %
0,42 %
na kosmetiku
1
0,42 %
0,42 %
3. Obtěžují Vás letáčky nebo e-maily s nabídkami slev?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
131
55,04 %
55,04 %
NE
107
44,96 %
44,96 %
4. Koupili jste si někdy něco, co nepotřebujete, jen proto, že daná věc byla zlevněná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
121
50,84 %
50,84 %
NE
117
49,16 %
49,16 %
5. Vyhledáváte slevy cíleně? (např. v supermarketech kupujete radši zlevněné zboží)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
127
53,36 %
53,36 %
NE
111
46,64 %
46,64 %
6. Koupili byste si potraviny s prošlým datem spotřeby (i třeba jen 1 den), kdyby byly zlevněné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
10. Necháváte si pravidelně zasílat e-mailem aktuální slevy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
49
51,58 %
20,59 %
ANO
46
48,42 %
19,33 %
11. Přibližně jak často na těchto portálech nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jednou za měsíc
31
32,63 %
13,03 %
Jednou za půl roku
28
29,47 %
11,76 %
Víckrát za rok, ale rozhodně ne každý měsíc
20
21,05 %
8,4 %
Jednou za rok
13
13,68 %
5,46 %
Několikrát do měsíce
3
3,16 %
1,26 %
12. Stává se Vám občas, že na zakoupený voucher zapomenete a tudíž propadne jeho platnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
62
65,26 %
26,05 %
ANO
33
34,74 %
13,87 %
13. Uveďte Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
145
60,92 %
60,92 %
Muž
93
39,08 %
39,08 %
14. Uveďte Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19 - 30
195
81,93 %
81,93 %
31 - 40
15
6,3 %
6,3 %
41 - 60
14
5,88 %
5,88 %
0 - 18
9
3,78 %
3,78 %
60+
5
2,1 %
2,1 %
15. Uveďte Vaše zaměstnání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student
147
61,76 %
61,76 %
Zaměstnaný
71
29,83 %
29,83 %
Na mateřské dovolené
7
2,94 %
2,94 %
Nezaměstnaný
7
2,94 %
2,94 %
Důchodce
6
2,52 %
2,52 %
16. Jaký je Váš měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pod 5000
103
43,28 %
43,28 %
5000 – 10 000
47
19,75 %
19,75 %
11 000 – 20 000
44
18,49 %
18,49 %
21 000 – 30 000
25
10,5 %
10,5 %
Nad 30 000
19
7,98 %
7,98 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 12. Stává se Vám občas, že na zakoupený voucher zapomenete a tudíž propadne jeho platnost?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 10. Necháváte si pravidelně zasílat e-mailem aktuální slevy?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za měsíc na otázku 11. Přibližně jak často na těchto portálech nakupujete?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 10. Necháváte si pravidelně zasílat e-mailem aktuální slevy?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 12. Stává se Vám občas, že na zakoupený voucher zapomenete a tudíž propadne jeho platnost?
15. Uveďte Vaše zaměstnání
odpověď Student:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pod 5000 na otázku 16. Jaký je Váš měsíční příjem?
odpověď Zaměstnaný:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 41 - 60 na otázku 14. Uveďte Váš věk
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21 000 – 30 000 na otázku 16. Jaký je Váš měsíční příjem?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jakou formou Vás slevy oslovují? (vyberte min. 1 možnost, max. 6 možností)
2. Jaké druhy slev využíváte nejčastěji? (vyberte min. 1 možnost, max. 7 možností)
3. Obtěžují Vás letáčky nebo e-maily s nabídkami slev?
4. Koupili jste si někdy něco, co nepotřebujete, jen proto, že daná věc byla zlevněná?
5. Vyhledáváte slevy cíleně? (např. v supermarketech kupujete radši zlevněné zboží)
6. Koupili byste si potraviny s prošlým datem spotřeby (i třeba jen 1 den), kdyby byly zlevněné?
9. Pokud využíváte služeb slevových portálů, tak jaké navštěvujete? (vypište)
10. Necháváte si pravidelně zasílat e-mailem aktuální slevy?
11. Přibližně jak často na těchto portálech nakupujete?
12. Stává se Vám občas, že na zakoupený voucher zapomenete a tudíž propadne jeho platnost?
13. Uveďte Vaše pohlaví
14. Uveďte Váš věk
15. Uveďte Vaše zaměstnání
16. Jaký je Váš měsíční příjem?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jakou formou Vás slevy oslovují? (vyberte min. 1 možnost, max. 6 možností)
2. Jaké druhy slev využíváte nejčastěji? (vyberte min. 1 možnost, max. 7 možností)
3. Obtěžují Vás letáčky nebo e-maily s nabídkami slev?
4. Koupili jste si někdy něco, co nepotřebujete, jen proto, že daná věc byla zlevněná?
5. Vyhledáváte slevy cíleně? (např. v supermarketech kupujete radši zlevněné zboží)
6. Koupili byste si potraviny s prošlým datem spotřeby (i třeba jen 1 den), kdyby byly zlevněné?
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.