Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv sociální reklamy na veřejnost
Vliv sociální reklamy na veřejnost
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tereza Dubsky |
---|---|
Šetření: | 12. 08. 2009 - 19. 08. 2009 |
Počet respondentů: | 26 |
Počet otázek (max/průměr): | 9 / 7.38 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 13,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:31 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Děkuji, že jste si vybrali vyplnění tohoto dotazníku. Jeho cílem je zjistit povědomí české veřejnosti o sociální reklamě. Sociální reklama se zabývá aktuálními společenskými problémy - drogová problematika, globální oteplování, pomoc oblastem postižených povodněmi apod.
Dotazník je součástí moji bakalářské práce na stejné téma.
Děkuji,
Tereza Dubsky, VSFS, obor marketingová komunikace
Odpovědi respondentů
1. Víte co znamená pojem sociální reklama?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
myslím, že ano | 11 | 42,31 % | 42,31 % |
ano | 9 | 34,62 % | 34,62 % |
ne | 6 | 23,08 % | 23,08 % |
2. Znáte nějakou sociální reklamu (sociální kampaň)? Napište prosím jakou.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nemyslíš, zaplatíš | 2 | 15,38 % | 7,69 % |
politika?? | 1 | 7,69 % | 3,85 % |
pomoc postiženým záplavami | 1 | 7,69 % | 3,85 % |
neznám | 1 | 7,69 % | 3,85 % |
Teribear | 1 | 7,69 % | 3,85 % |
ne | 1 | 7,69 % | 3,85 % |
? kavárna ve tmě ? (od Světlušky, spojena s Langer | 1 | 7,69 % | 3,85 % |
help - zivot bez tabaku | 1 | 7,69 % | 3,85 % |
pomoc dětem v Africe | 1 | 7,69 % | 3,85 % |
kampaně Člověka v tísni | 1 | 7,69 % | 3,85 % |
ostatní odpovědi | 2 | 15,38 % | 7,69 % |
3. Souhlasíte s tvrzením, že sociální reklama je novinkou 21. st
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 9 | 34,62 % | 34,62 % |
nevím | 7 | 26,92 % | 26,92 % |
spíše nesouhlasím | 6 | 23,08 % | 23,08 % |
nesouhlasím | 2 | 7,69 % | 7,69 % |
souhlasím | 2 | 7,69 % | 7,69 % |
4. Vybavujete si nějakou sociální reklamu před rokem 1990?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 16 | 61,54 % | 61,54 % |
nevím | 10 | 38,46 % | 38,46 % |
5. Vybavujete si nějakou současnou reklmanu se sociální tématikou?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
ano
ano
ano
Ano, dokonce několik.
ano, pomoc dětem v Africe - v reklamě vystupují tuším američtí herci
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
nemyslíš zaplatíš
Nemyslíš, zaplatíš UNICEF
neonácek, Jeden svět,
nevím
nevím, co je soc. reklama; autorka tento pojem na začátku nedefinovala
propisky od dětí ulice
reklamní kampaň Nemyslíš, zaplatíš
Sbírka na Adru nebo Člověka v tísni na pomoc lidem zaplaveným bleskovými povodněmi
Teribear, Opravdoví lidé potřebují opravdovou pomoc
varovné reklamy BESIPu
viz 2
6. Ovlivnila Vás někdy sociální reklama?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 11 | 42,31 % | 42,31 % |
nevím | 8 | 30,77 % | 30,77 % |
ano | 7 | 26,92 % | 26,92 % |
7. Jaká reklama Vás ovlivnila?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Fidorka - negativně, již ji nekupuji pozitivně - Kofola
např.Jeden svět
Reklama na upozornění hladovění dětí.
snažím se, aby mě reklamy neovlivňovaly
vědomě žádná
viz 2
žádná
žádná spíše mě reklamy baví a někdy je ani nesleduju,je to klamání obyvatel
8. Kde jste tuto reklamu viděli?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televize | 10 | 66,67 % | 38,46 % |
internet | 3 | 20 % | 11,54 % |
tisk | 1 | 6,67 % | 3,85 % |
rádio | 1 | 6,67 % | 3,85 % |
9. Sociální kampaně mají smysl - pozitivně ovlivňují veřejnost.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 10 | 38,46 % | 38,46 % |
nevím | 5 | 19,23 % | 19,23 % |
souhlasím | 5 | 19,23 % | 19,23 % |
spíše nesouhlasím | 3 | 11,54 % | 11,54 % |
nesouhlasím | 3 | 11,54 % | 11,54 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.