Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv sociálních sítí a Influencerů na spotřebitelské chování

Vliv sociálních sítí a Influencerů na spotřebitelské chování

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nikola Křížová
Šetření:13. 11. 2023 - 30. 12. 2023
Počet respondentů:117
Počet otázek (max/průměr):36 / 30.26
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:48,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás poprosila o vyplnění dotazníku, který se snaží zmapovat vliv sociálních sítí a především Influencerů na uživatele internetu. Dotazník je zcela anonymní a jeho výsledky budou klíčové pro zpracování mé diplomové práce na České zemědělské univerzitě v Praze.

 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8774,36 %74,36 %  
Muž2723,08 %23,08 %  
Nechci vyplňovat32,56 %2,56 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-35 let6555,56 %55,56 %  
21-25 let2723,08 %23,08 %  
16-20 let1815,38 %15,38 %  
12-15 let75,98 %5,98 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské4538,46 %38,46 %  
Středoškolské s maturitou4538,46 %38,46 %  
Základní1512,82 %12,82 %  
Středoškolské bez maturity97,69 %7,69 %  
Vyšší odborné32,56 %2,56 %  

Graf

4. Bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nad 100 000 obyvatel4437,61 %37,61 %  
Do 100 000 obyvatel2823,93 %23,93 %  
Do 10 000 obyvatel2319,66 %19,66 %  
Do 1000 obyvatel2218,8 %18,8 %  

Graf

5. Používáte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, každý den9177,78 %77,78 %  
Ano, několikrát týdně1714,53 %14,53 %  
Pouze párkrát do měsíce97,69 %7,69 %  

Graf

6. Na jakých sociálních sítích máte vytvořený profil? (možnost zvolit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook9984,62 %84,62 %  
Instagram9076,92 %76,92 %  
YouTube8068,38 %68,38 %  
Tiktok3529,91 %29,91 %  
X (dříve Twitter)3025,64 %25,64 %  
telegram10,85 %0,85 %  
Snapchat10,85 %0,85 %  
Pinterest 10,85 %0,85 %  
jinde10,85 %0,85 %  
Databáze knih, jestli se to počítá10,85 %0,85 %  
reddit, tumblr10,85 %0,85 %  
Pornhub10,85 %0,85 %  
whatsup10,85 %0,85 %  
linkedIn, ...10,85 %0,85 %  
WhatsApp10,85 %0,85 %  

Graf

7. K čemu sociální sítě využíváte? (možnost zvolit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zábava9177,78 %77,78 %  
Komunikace s přáteli9076,92 %76,92 %  
K vyhledávání informací8169,23 %69,23 %  
K inspiraci6555,56 %55,56 %  
Snažím se na sociálních sítích uspět 10,85 %0,85 %  
sebeprezentace10,85 %0,85 %  
propagace vlastni prace10,85 %0,85 %  
ke šmírování10,85 %0,85 %  
k práci10,85 %0,85 %  
zabití času10,85 %0,85 %  
práce10,85 %0,85 %  

Graf

8. Které kategorie Vás na sociálních sítích baví sledovat nejvíce? (možnost zvolit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jídlo a vaření5849,57 %49,57 %  
Cestování5547,01 %47,01 %  
Lifestyle5446,15 %46,15 %  
Sport a fitness4235,9 %35,9 %  
Kosmetika3429,06 %29,06 %  
DIY3429,06 %29,06 %  
Móda3328,21 %28,21 %  
Gaming2319,66 %19,66 %  
Politika2218,8 %18,8 %  
Auto/moto1714,53 %14,53 %  
Finance/business1512,82 %12,82 %  
Vzdělávání21,71 %1,71 %  
Zábava21,71 %1,71 %  
králíci10,85 %0,85 %  
Art10,85 %0,85 %  
umění, literatura10,85 %0,85 %  
creepypasta10,85 %0,85 %  
Meme10,85 %0,85 %  
Hudba10,85 %0,85 %  
Rady 10,85 %0,85 %  
nic10,85 %0,85 %  
medicína10,85 %0,85 %  
hudba, kultura10,85 %0,85 %  
veda a technika10,85 %0,85 %  
nesleduji nic z uvedeného10,85 %0,85 %  
Žádné nesleduji10,85 %0,85 %  
Příroda10,85 %0,85 %  
Nic na sociálních sítích nesleduji.10,85 %0,85 %  
Hudba, filosofie, psychologie, holky10,85 %0,85 %  
zvířata, umění10,85 %0,85 %  
hudba, příroda10,85 %0,85 %  
Jen si píšeme na WhatsAppu10,85 %0,85 %  

Graf

9. Kolik času zhruba denně na sociálních sítích strávíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-5 hodin4538,46 %38,46 %  
1-2 hodiny4437,61 %37,61 %  
Méně než hodinu denně2017,09 %17,09 %  
Více jak 5 hodin86,84 %6,84 %  

Graf

10. Vnímáte na sociálních sítích reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8673,5 %73,5 %  
ne3126,5 %26,5 %  

Graf

11. Ohodnoťte na škále, jak Vám reklamy na sociálních sítích vadí/nevadí (1-nevadí, 2 - spíše nevadí, 3 - nevím, 4 - spíše vadí, 5 - velmi vadí)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
43933,33 %33,33 %  
53832,48 %32,48 %  
22319,66 %19,66 %  
31512,82 %12,82 %  
121,71 %1,71 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.79
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.16
Směrodatná odchylka:1.08
Medián:4
Modus:4

Graf

12. Máte vytvořen účet na sociální síti Instagram?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9379,49 %79,49 %  
Ne2420,51 %20,51 %  

Graf

13. Jak často Instagram obvykle používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát denně7075,27 %59,83 %  
Párkrát do měsíce i méně1111,83 %9,4 %  
Jednou denně66,45 %5,13 %  
Párkrát do týdne55,38 %4,27 %  
Jednou týdně11,08 %0,85 %  

Graf

14. K čemu Instagram převážně využíváte? (možnost zvolit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
K sledování přátel (příspěvky/Instastories)7681,72 %64,96 %  
K sledování Influencerů/známých osobností5255,91 %44,44 %  
Hledám inspiraci4447,31 %37,61 %  
K postování instastories3234,41 %27,35 %  
Chatuji v directu3133,33 %26,5 %  
K postování příspěvků2223,66 %18,8 %  
Účastním se soutěží1010,75 %8,55 %  
Sleduji IGTV88,6 %6,84 %  
Nakupuji55,38 %4,27 %  
nepoužívám11,08 %0,85 %  
Doomscrolling 11,08 %0,85 %  
medicínský kontent11,08 %0,85 %  
Leží tam ladem11,08 %0,85 %  
pouze z nudy11,08 %0,85 %  
K práci11,08 %0,85 %  
Udržení kontaktu se zákazníky11,08 %0,85 %  

Graf

15. Na Instagramu sledujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
České i zahraniční profily8086,02 %68,38 %  
Pouze české profily99,68 %7,69 %  
Pouze zahraniční profily44,3 %3,42 %  

Graf

16. Sledujete na sociálních sítích Influencery (celebrity, blogery, sportovce atd.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 30].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7160,68 %60,68 %  
Ne4639,32 %39,32 %  

Graf

17. Na jaké sociální síti Influencera aktivně sledujete? (možno zvolit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Instagram6185,92 %52,14 %  
Youtube3245,07 %27,35 %  
Facebook1318,31 %11,11 %  
Tiktok1115,49 %9,4 %  
Twitter57,04 %4,27 %  

Graf

18. Kolik profilů, které na sociálních sítích sledujete, byste označili za Influencera?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6-102230,99 %18,8 %  
I více1926,76 %16,24 %  
1-51825,35 %15,38 %  
11-151216,9 %10,26 %  

Graf

19. Vídáte u Influencerů, které sledujete, obsah s doporučením na nějaký produkt, službu či místo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, velmi často4969,01 %41,88 %  
Někdy ano2028,17 %17,09 %  
Ne, nevídám22,82 %1,71 %  

Graf

20. Koupil/a jste si někdy již nějaký produkt na základě tohoto doporučení Influencera?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nemám to v plánu2839,44 %23,93 %  
Ano, již několikrát1622,54 %13,68 %  
Jednou ano1419,72 %11,97 %  
Ještě ne, ale již jsem o tom uvažoval/a1318,31 %11,11 %  

Graf

21. Věříte, že Influeceři doporučují pouze to, s čím jsou spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemyslím si, že je tomu tak vždy5476,06 %46,15 %  
Ne1622,54 %13,68 %  
Ano11,41 %0,85 %  

Graf

22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Označení spolupráce2.8032.299
Upřímné zhodnocení, sdílení zkušenosti/názoru3.9721.52
Poskytnutí dostatečného množství informací3.071.164
Adekvátní propagace k zaměření profilu influencera (např. vegan nebude propagovat masové výrobky aj.)2.8311.493
Zajímavost a originalita propagace2.3242.05

Graf

23. Ohodnoťte na škále, jak moc je pro Vás označení placené spolupráce důležité? (1-nedůležité, 2 - spíše nedůležité, 3 - nevím, 4 - spíše důležité, 5 - velmi důležité)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52940,85 %24,79 %  
41622,54 %13,68 %  
3912,68 %7,69 %  
1912,68 %7,69 %  
2811,27 %6,84 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.74
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.82
Směrodatná odchylka:1.35
Medián:4
Modus:5

Graf

24. Má označení placené spolupráce nějaký vliv na Vaši důvěru v dané doporučení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejsem si vždy jist/á, zda mohu takovému doporučení důvěřovat2535,21 %21,37 %  
Ano, takovému doporučení určitě věřím více2028,17 %17,09 %  
Ne, takové označení na moji důvěru nemá vliv1622,54 %13,68 %  
Takovému doporučení určitě věřím méně1014,08 %8,55 %  

Graf

25. Kolik příspěvků jste ochotný/á u Influencera za týden tolerovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-32636,62 %22,22 %  
Nevím, neřeším to2332,39 %19,66 %  
0-11318,31 %11,11 %  
Klidně více68,45 %5,13 %  
4-634,23 %2,56 %  

Graf

26. Influenceři Vás v určitých směrech ovlivňují (názory, postoje, myšlení...)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím2332,39 %19,66 %  
spíše nesouhlasím2028,17 %17,09 %  
souhlasím1115,49 %9,4 %  
nesouhlasím912,68 %7,69 %  
nevím811,27 %6,84 %  

Graf

27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena3.0853.655
Doporučení od známých3.2252.315
Způsob dopravy3.4652.418
Doporučení od Influencera/známé osobnosti4.073.615
Sleva3.3241.965
Recenze3.8312.817

Graf

28. Co je podle Vás hlavním důvodem pro přijetí spolupráce s firmou u Influencerů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odměna (finanční, produkt zdarma…)5171,83 %43,59 %  
Kombinace výše zmíněných důvodů1622,54 %13,68 %  
Spokojenost se zbožím34,23 %2,56 %  
Přínos pro sledovatele11,41 %0,85 %  

Graf

29. Roste podle Vás počet placených spoluprací mezi firmami a Influencery a tím i příspěvků propagující produkt/službu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4259,15 %35,9 %  
spíše souhlasím1723,94 %14,53 %  
nevím1014,08 %8,55 %  
spíše nesouhlasím22,82 %1,71 %  

Graf

30. Zúčastnil/a jste se někdy nějaké soutěže o ceny (myšleno tím zanechání komentáře pod fotkou či sdílení příspěvku, kde byl následně někdo náhodně vylosován)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5647,86 %47,86 %  
Ano, již několikrát3126,5 %26,5 %  
Jednou ano1815,38 %15,38 %  
Ne, ale přemýšlel/a jsem o tom1210,26 %10,26 %  

Graf

31. Měla by podle Vás firma vystupovat na sociálních sítích pro zlepšení své image?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím4135,04 %35,04 %  
spíše souhlasím3832,48 %32,48 %  
nevím2521,37 %21,37 %  
spíše nesouhlasím75,98 %5,98 %  
nesouhlasím65,13 %5,13 %  

Graf

32. Sledujete na některé sociální síti profily svých oblíbených značek (oblečení, obuv, kosmetika…)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6051,28 %51,28 %  
Ano5748,72 %48,72 %  

Graf

33. Nakupujete na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, pravidelně7564,1 %64,1 %  
Někdy ano3227,35 %27,35 %  
Spíše ne86,84 %6,84 %  
Ne, nikdy21,71 %1,71 %  

Graf

34. Využil/a jste již někdy při online nákupu slevový kód?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, již několikrát8572,65 %72,65 %  
Jednou ano1714,53 %14,53 %  
Ne a nemám to v plánu86,84 %6,84 %  
Ještě ne, ale jednou bych to rád/a zkusil/a75,98 %5,98 %  

Graf

35. Jak jsou pro Vás důležité recenze?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Recenze jsou pro mě důležité, ale nejsou pro mě stěžejní při rozhodování5446,15 %46,15 %  
Velmi, bez nich si nic nekoupím3731,62 %31,62 %  
Na recenze koukám jen u konkrétního zboží2319,66 %19,66 %  
Recenze pro mě nehrají roli32,56 %2,56 %  

Graf

36. Upřednostňujete nákup v kamenném obchodě nebo online a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano

ano, asi že už jsem stará škola

Asi jak kdy a jak na co. Když mám konkrétní produkt již vybraný, koupím ho klidně online, ale pokud chci teprve vybírat nebo si jen tak “něco koupit/vybrat”, jdu vždy raději do obchodu. A třeba oblečení a boty obecně kupuji raději v obchodě, kde si mohu vyzkoušet a nemusím řešit vrácení atd.

Casto online, abych si mohla overit, zda je produkt v poradku

Co je potřeba vyzkoušet koupím v kamenném, jinak eshop kvůli pohodlí.

G

Já moc nenakupuju ale asi radši v normálním obchodě, kam muzu jít s někým

Jak co - například boty si koupím v kamenném obchodě, abych si je mohla vyzkoušet, stejně tak nakupování knih "naživo" má svoje kouzlo. Například věci z papírnictví (hodně kreslím), - tužky, pastelky apod. spíše nakupuji online, protože nemám potřebu si je nějak zkoušet a je zbytečné pro ně pak jezdit do města.

Jak čeho

jak kdy

jak kdy

Jak kdy podle toho jakou mám náladu a hlavně jaký mám čas

Jak kdy, ale pořád asi vedou kamenné obchody, přes internet se ale dá většinou nakoupit levněji.

jak u ceho, elektroniku nebo knihy online bezne, obleceni nebo boty by online kupoval jen velmi neekologicky debil

Jak u čeho - oblečení a obuv si chci vyzkoušet, knihu naopak ráda koupím on-line. Některé výrobky kupuji výhradně on-line, protože je do kamenných obchodů v mém okolí nedodávají.

Jak u kterého zboží, někdy online a někdy kamenný obchod. Některé věci je potřeba vidět naživo, popřípadě vyzkoušet u jiných to třeba není.

Jedině online - mohu nakupovat kdykoliv, odkudkoliv, zboží přijde až domů a mohu si ho v klidu bez stresu a prodavačky za zadkem vyzkoušet.

Kamenná prodejna, vyzkouším si to, rovnou si to vezmu.

Kamenném

Kamenném obchodě, věci, které nakupuji fyzicky vidím, mohu tak lépe posoudit například jejich kvalitu. Je to tam levnější, neutrácím za poštovné

Kamenném, vidím co si kupují a mám to hned, bez čekání a následného nahánění balíčku po celém městě

kamenném,protože mám věc v ruce a mohu si ji např. vyskoušet

Kamenném. Potraviny, oděvy a obuv jedině v kamenném obchodě, protože si chci vybrat, vyzkoušet. Ostatní kupuji on-line jen když to není dostupné v blízkém kamenném obchodě. Jít ven do obchodu mezi lidi a okouknout zboží osobně je pro mě lidsky příjemnější než objednávka přes e-shop.

Kamenný

Kamenný obchod

Kamenný obchod - zboží si mohu prohlédnout, "osahat" materiál, vyzkoušet, .....

Kamenný obchod, protože ráda nakupuji tímto způsobem, mohu si vše vyzkoušet a vidím to přímo před očima

kamenný obchod, protože si to múžeš vyskoušet a ohmatat

kamenný obchod, protože vidím realnou podobu produktu

kamenný obchod, rád si zboží zkusím, prohlédnu

Kamenný, možnost vyzkoušet.

Kamenný, musím si na zboží máknout.

Kombinace

lítat jak kretén po obchodě, zjišťovat, co mají a nemají, s jakým složením, v jaké velikosti? Díky, nechci

Mám ráda oboje.

Mimo potravin nakupuji téměř vždy online. Je to pro mě příjemnější, nemusím se někde mačkat s lidmi, prodírat se davy, hned vím zda mají např. moji velikost, můžu si vše v klidu promyslet.

MOŽNOST VYZKOUŠET ZBOŽÍ

Nakupujem aj kamenných obchodoch ale aj on-line.

Ne

ne

ne

Nejlepe si objednan zbozi z eshopu na kamenny obchod. Hlavni vyhodou kammenneho obchodu je snazsi reklamace

Nerozlišuji. Záleží od situace.

Neuprednostnuji.

normální obchod, protože mužu tu věc vidět irl

Oblečení kamenná jelikož se nikdy neumím trefit do velikosti. Ostatní online.

Oboje

Obojí

On- line nakupuji potřeby pro psa. Granule a hračky. Tam mi stačil popisek. Pro sebe nakupuji on- line jen kosmetiku

On-line

On-line abych nemusel chodit mezi lidi

On-line, lepší ceny, větší výběr.

Online

Online

online

online

online

online _ nemám čas chodit po pobočkách

online - je to pro mě pohodlnější (nejsem z města, tudíž nemám moc kde nakupovat), přehlednější, rychlejší, je to z pohodlí domova

Online - kvůli ceně a širšímu výběru

Online - lepší a snažší výběr

online - nemám ráda chození po obchodech

online - není čas někam chodit a seženu věci co v kamenném obchodě nejsou

Online - pohodlie

online - porovnám cenu, pohodlí doručení

Online - přehledné

Online - větší pohodlí, možnost vrácení zboží

Online ale jak u čeho

online nemusím nikam chodit

online pro pohodlnost, ale některé věci si musí člověk osahat.

Online protože je více věcí naskladněno a je to levnější

Online,

Online, z důvodu dostupnosti

online, avšak pouze kvůli rozmanitosti výběru zboží

Online, je to pohodlnější

Online, je to pohodlnější, můžu si o daném produktu sehnat informace a porovnávat, číst recenze. A to vše z pohodlí domova.

online, je to rychlejší

Online, mám čas o nákupu více popřemýšlet a vyhledat recenze

online, nemam čas jezdit do OC

Online, nemusím nikam chodit

online, nemusím nikam chodit a hned vím, co mají či nemají na skladě

Online, pohodlnost

Online, protože nemusím cestovat

Online, snadné, ušetřím čas, pohodlí

Online. Ceny, recenze, porovnání, rychlost dodání a mnohdy je doprava levnější než jet do obchodu autem. Obzvlášť na vesnici.

online. Nemusim do obchodu

osobně že si mohu vybrat a vyzkoušet určité zboží, produkt

Podle toho co zrovna kupuji.

Podle toho, co nakupuji. Elektroniku, doplňky, věci do domácnosti apod. radši online. Oblečení, obuv, .. spíše v kamenné prodejně.

podle typu produktu. obecně ale kamenný obchod - možnost prohlédnout či zkusit zboží, jistější, bez čekání, nehrozí poškození v dopravě

Pokud je to mozne, tak v kamennem obchode. Pokud zbozi kupuji opakovane, klidne i online, avsak mam pak problem s uhlikovou stopou takto individualne zasilaneho zbozi

Preferuji online nákupy, protože je to pohodlnější a všechno je na jednom místě. Někdy je ale lepší si věci vyzkoušet/vidět na vlastní oči. Záleží, co nakupuji.

Půl napůl. Online je větší výběr, ale někdy si ráda zajdu do obchodu (a nemusím platit dopravu)

Rozhodně v kamenném obchodě, je nutné si věci vyzkoušet, bez toho to prostě nejde (hlavně boty a oblečení musí perfektně sedět).

Spíše nákup on-line, je to pro mne komfortnější, jednodušší a rychlejší.

Tahle otázka se měla dát přeskočit, taky zobrazování každé otázky a postupné klikání je anmoying AF!

Upřednostňuji nákup online, protože je to pohodlnější. Mohu si vše v klidu prohlédnout a vybrat a třeba i porovnat zboží z různých obchodů.

v kamenném díky zkoušení a materiálu

V kamenném když něco rychle potřebuji - např jídlo, online když mám na to víc času a preferuji u dané věci větší výběr

V kamenném obchodě, možnost vyzkoušet.

V kamenném obchodě, protože si to muži hned prohlédnout popř. ošahat.

V kamenném obchodě, protože vidím věci naživo

v kamenném obchodě, zboží mám hned a můžu si ho prohlídnout

V kamennem obchode: muzu zkontrolovat, zkusit, zhodnotit na miste

V kamenném obchodě. Můžu hned zkoušet

v kamenném, možnost vyzkoušet, vidím naživo, materiál...

V kamenném, zboží si můžu vzít do ruky a pořádně prohlédnou nebo i vyzkoušet

V kamenných obchodech, jelikož si zboží mohu vyzkoušet a videt, jaký má například materiál.

v kamenných si preferuji kupovat oblečení, jelikož si to mohu zkusit a on-line si kupuji elektroniku ,jelikož je to rychlejší

Velmi záleží na situaci, v předvánočním šílenství určitě raději využiji nákupy online. Pokud si však chci koupit něco, co si nekupuji každý měsíc, jako např. zimní bundu, obuv, nové módní trendy, tak si půjdu vybrat a vyzkoušet do kamenné prodejny.

záíleží dle dostupnosti

Záleží co zrovna potřebuji koupit a jestli produkt potřebuji vidět ,,naživo".

Záleží na druhu zboží. Oblečení a boty kupuji výhradně v kamenných obchodech z důvodů vyzkoušení. Ostatní věci kupuji spíše online.

Záleží na produktu - např. oblečení, obuv raději vyzkouším v obchodě, ale zase je menší výběr a nesnáším chození po obchodech. Elektroniku a spotřebiče ráda omrknu na živo, ale pak se dívám na internet a hledám nejvýhodnější koupi u důvěryhodného prodejce. Některé specifické potraviny, doplňky stravy, lékárenské zboží mimo léky taky první hledám online, ceny bývají nižší (zkušenost z práce, kdy na lékárně máme vyšší ceny než na eshopu).

záleží na produktu, oblečení dávám přednost v kamenném obchodě (kvůli posouzení kvality, vyzkoušení), u např. elektroniky online (cena, snadné doručení)

Záleží na zboží - oblečení a obuv zpravidla v kamenném obchodě, kde si můžu hned vyzkoušet. Elektroniku spíše online, více porovnávám ceny v jednotlivých obchodech.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 14 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Věk:

  • odpověď 26-35 let:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Párkrát do měsíce i méně na otázku 13. Jak často Instagram obvykle používáte?

6. Na jakých sociálních sítích máte vytvořený profil? (možnost zvolit více odpovědí)

  • odpověď Tiktok:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tiktok na otázku 17. Na jaké sociální síti Influencera aktivně sledujete? (možno zvolit více odpovědí)

7. K čemu sociální sítě využíváte? (možnost zvolit více odpovědí)

  • odpověď K inspiraci:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, již několikrát na otázku 20. Koupil/a jste si někdy již nějaký produkt na základě tohoto doporučení Influencera?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kombinace výše zmíněných důvodů na otázku 28. Co je podle Vás hlavním důvodem pro přijetí spolupráce s firmou u Influencerů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tiktok na otázku 17. Na jaké sociální síti Influencera aktivně sledujete? (možno zvolit více odpovědí)

8. Které kategorie Vás na sociálních sítích baví sledovat nejvíce? (možnost zvolit více odpovědí)

  • odpověď Jídlo a vaření:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=4 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
  • odpověď Lifestyle:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, ale přemýšlel/a jsem o tom na otázku 30. Zúčastnil/a jste se někdy nějaké soutěže o ceny (myšleno tím zanechání komentáře pod fotkou či sdílení příspěvku, kde byl následně někdo náhodně vylosován)?

13. Jak často Instagram obvykle používáte?

  • odpověď Několikrát denně:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, již několikrát na otázku 20. Koupil/a jste si někdy již nějaký produkt na základě tohoto doporučení Influencera?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavost a originalita propagace=3 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2-3 na otázku 25. Kolik příspěvků jste ochotný/á u Influencera za týden tolerovat?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi K postování instastories na otázku 14. K čemu Instagram převážně využíváte? (možnost zvolit více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, již několikrát na otázku 30. Zúčastnil/a jste se někdy nějaké soutěže o ceny (myšleno tím zanechání komentáře pod fotkou či sdílení příspěvku, kde byl následně někdo náhodně vylosován)?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou ano na otázku 20. Koupil/a jste si někdy již nějaký produkt na základě tohoto doporučení Influencera?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=6 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze=5 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 17. Na jaké sociální síti Influencera aktivně sledujete? (možno zvolit více odpovědí)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Upřímné zhodnocení, sdílení zkušenosti/názoru=5 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 26. Influenceři Vás v určitých směrech ovlivňují (názory, postoje, myšlení...)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi K sledování Influencerů/známých osobností na otázku 14. K čemu Instagram převážně využíváte? (možnost zvolit více odpovědí)

14. K čemu Instagram převážně využíváte? (možnost zvolit více odpovědí)

  • odpověď K sledování Influencerů/známých osobností:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, již několikrát na otázku 20. Koupil/a jste si někdy již nějaký produkt na základě tohoto doporučení Influencera?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od Influencera/známé osobnosti=4 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
  • odpověď K sledování přátel (příspěvky/Instastories):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi K postování instastories na otázku 14. K čemu Instagram převážně využíváte? (možnost zvolit více odpovědí)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou ano na otázku 20. Koupil/a jste si někdy již nějaký produkt na základě tohoto doporučení Influencera?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob dopravy=6 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)

16. Sledujete na sociálních sítích Influencery (celebrity, blogery, sportovce atd.)?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 17. Na jaké sociální síti Influencera aktivně sledujete? (možno zvolit více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 17. Na jaké sociální síti Influencera aktivně sledujete? (možno zvolit více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tiktok na otázku 17. Na jaké sociální síti Influencera aktivně sledujete? (možno zvolit více odpovědí)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Youtube na otázku 17. Na jaké sociální síti Influencera aktivně sledujete? (možno zvolit více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-5 na otázku 18. Kolik profilů, které na sociálních sítích sledujete, byste označili za Influencera?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11-15 na otázku 18. Kolik profilů, které na sociálních sítích sledujete, byste označili za Influencera?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6-10 na otázku 18. Kolik profilů, které na sociálních sítích sledujete, byste označili za Influencera?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi I více na otázku 18. Kolik profilů, které na sociálních sítích sledujete, byste označili za Influencera?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, velmi často na otázku 19. Vídáte u Influencerů, které sledujete, obsah s doporučením na nějaký produkt, službu či místo?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Někdy ano na otázku 19. Vídáte u Influencerů, které sledujete, obsah s doporučením na nějaký produkt, službu či místo?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, již několikrát na otázku 20. Koupil/a jste si někdy již nějaký produkt na základě tohoto doporučení Influencera?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou ano na otázku 20. Koupil/a jste si někdy již nějaký produkt na základě tohoto doporučení Influencera?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ještě ne, ale již jsem o tom uvažoval/a na otázku 20. Koupil/a jste si někdy již nějaký produkt na základě tohoto doporučení Influencera?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nemám to v plánu na otázku 20. Koupil/a jste si někdy již nějaký produkt na základě tohoto doporučení Influencera?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Věříte, že Influeceři doporučují pouze to, s čím jsou spokojeni?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemyslím si, že je tomu tak vždy na otázku 21. Věříte, že Influeceři doporučují pouze to, s čím jsou spokojeni?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adekvátní propagace k zaměření profilu influencera (např. vegan nebude propagovat masové výrobky aj.)=2 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adekvátní propagace k zaměření profilu influencera (např. vegan nebude propagovat masové výrobky aj.)=3 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adekvátní propagace k zaměření profilu influencera (např. vegan nebude propagovat masové výrobky aj.)=4 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Označení spolupráce=1 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Označení spolupráce=2 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Označení spolupráce=4 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Označení spolupráce=5 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poskytnutí dostatečného množství informací=3 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poskytnutí dostatečného množství informací=4 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Upřímné zhodnocení, sdílení zkušenosti/názoru=3 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Upřímné zhodnocení, sdílení zkušenosti/názoru=4 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Upřímné zhodnocení, sdílení zkušenosti/názoru=5 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavost a originalita propagace=1 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavost a originalita propagace=2 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavost a originalita propagace=3 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavost a originalita propagace=5 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 23. Ohodnoťte na škále, jak moc je pro Vás označení placené spolupráce důležité? (1-nedůležité, 2 - spíše nedůležité, 3 - nevím, 4 - spíše důležité, 5 - velmi důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 na otázku 23. Ohodnoťte na škále, jak moc je pro Vás označení placené spolupráce důležité? (1-nedůležité, 2 - spíše nedůležité, 3 - nevím, 4 - spíše důležité, 5 - velmi důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, takovému doporučení určitě věřím více na otázku 24. Má označení placené spolupráce nějaký vliv na Vaši důvěru v dané doporučení?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, takové označení na moji důvěru nemá vliv na otázku 24. Má označení placené spolupráce nějaký vliv na Vaši důvěru v dané doporučení?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejsem si vždy jist/á, zda mohu takovému doporučení důvěřovat na otázku 24. Má označení placené spolupráce nějaký vliv na Vaši důvěru v dané doporučení?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Takovému doporučení určitě věřím méně na otázku 24. Má označení placené spolupráce nějaký vliv na Vaši důvěru v dané doporučení?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0-1 na otázku 25. Kolik příspěvků jste ochotný/á u Influencera za týden tolerovat?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2-3 na otázku 25. Kolik příspěvků jste ochotný/á u Influencera za týden tolerovat?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, neřeším to na otázku 25. Kolik příspěvků jste ochotný/á u Influencera za týden tolerovat?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 26. Influenceři Vás v určitých směrech ovlivňují (názory, postoje, myšlení...)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 26. Influenceři Vás v určitých směrech ovlivňují (názory, postoje, myšlení...)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 26. Influenceři Vás v určitých směrech ovlivňují (názory, postoje, myšlení...)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=4 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=6 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od Influencera/známé osobnosti=1 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od Influencera/známé osobnosti=4 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od Influencera/známé osobnosti=6 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=2 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=4 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=5 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze=2 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze=3 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze=4 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze=5 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze=6 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva=1 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva=2 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva=3 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva=4 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva=5 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob dopravy=2 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob dopravy=3 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob dopravy=5 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob dopravy=6 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kombinace výše zmíněných důvodů na otázku 28. Co je podle Vás hlavním důvodem pro přijetí spolupráce s firmou u Influencerů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odměna (finanční, produkt zdarma…) na otázku 28. Co je podle Vás hlavním důvodem pro přijetí spolupráce s firmou u Influencerů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 29. Roste podle Vás počet placených spoluprací mezi firmami a Influencery a tím i příspěvků propagující produkt/službu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 29. Roste podle Vás počet placených spoluprací mezi firmami a Influencery a tím i příspěvků propagující produkt/službu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 29. Roste podle Vás počet placených spoluprací mezi firmami a Influencery a tím i příspěvků propagující produkt/službu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi K sledování Influencerů/známých osobností na otázku 14. K čemu Instagram převážně využíváte? (možnost zvolit více odpovědí)

17. Na jaké sociální síti Influencera aktivně sledujete? (možno zvolit více odpovědí)

  • odpověď Instagram:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, již několikrát na otázku 20. Koupil/a jste si někdy již nějaký produkt na základě tohoto doporučení Influencera?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou ano na otázku 20. Koupil/a jste si někdy již nějaký produkt na základě tohoto doporučení Influencera?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavost a originalita propagace=3 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2-3 na otázku 25. Kolik příspěvků jste ochotný/á u Influencera za týden tolerovat?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi K sledování Influencerů/známých osobností na otázku 14. K čemu Instagram převážně využíváte? (možnost zvolit více odpovědí)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, velmi často na otázku 19. Vídáte u Influencerů, které sledujete, obsah s doporučením na nějaký produkt, službu či místo?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Označení spolupráce=1 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adekvátní propagace k zaměření profilu influencera (např. vegan nebude propagovat masové výrobky aj.)=3 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, takové označení na moji důvěru nemá vliv na otázku 24. Má označení placené spolupráce nějaký vliv na Vaši důvěru v dané doporučení?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze=6 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva=4 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 29. Roste podle Vás počet placených spoluprací mezi firmami a Influencery a tím i příspěvků propagující produkt/službu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=6 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od Influencera/známé osobnosti=1 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze=5 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11-15 na otázku 18. Kolik profilů, které na sociálních sítích sledujete, byste označili za Influencera?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adekvátní propagace k zaměření profilu influencera (např. vegan nebude propagovat masové výrobky aj.)=4 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Upřímné zhodnocení, sdílení zkušenosti/názoru=5 na otázku 22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 26. Influenceři Vás v určitých směrech ovlivňují (názory, postoje, myšlení...)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od Influencera/známé osobnosti=4 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=2 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, takovému doporučení určitě věřím více na otázku 24. Má označení placené spolupráce nějaký vliv na Vaši důvěru v dané doporučení?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 26. Influenceři Vás v určitých směrech ovlivňují (názory, postoje, myšlení...)

19. Vídáte u Influencerů, které sledujete, obsah s doporučením na nějaký produkt, službu či místo?

  • odpověď Ano, velmi často:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, již několikrát na otázku 20. Koupil/a jste si někdy již nějaký produkt na základě tohoto doporučení Influencera?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2-3 na otázku 25. Kolik příspěvků jste ochotný/á u Influencera za týden tolerovat?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze=5 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 26. Influenceři Vás v určitých směrech ovlivňují (názory, postoje, myšlení...)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od Influencera/známé osobnosti=4 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)

21. Věříte, že Influeceři doporučují pouze to, s čím jsou spokojeni?

  • odpověď Nemyslím si, že je tomu tak vždy:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kombinace výše zmíněných důvodů na otázku 28. Co je podle Vás hlavním důvodem pro přijetí spolupráce s firmou u Influencerů?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, již několikrát na otázku 20. Koupil/a jste si někdy již nějaký produkt na základě tohoto doporučení Influencera?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od Influencera/známé osobnosti=4 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých=2 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)

27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)

  • odpověď Doporučení od Influencera/známé osobnosti=6:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob dopravy=5 na otázku 27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)

28. Co je podle Vás hlavním důvodem pro přijetí spolupráce s firmou u Influencerů?

  • odpověď Odměna (finanční, produkt zdarma…):
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Takovému doporučení určitě věřím méně na otázku 24. Má označení placené spolupráce nějaký vliv na Vaši důvěru v dané doporučení?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Věříte, že Influeceři doporučují pouze to, s čím jsou spokojeni?

30. Zúčastnil/a jste se někdy nějaké soutěže o ceny (myšleno tím zanechání komentáře pod fotkou či sdílení příspěvku, kde byl následně někdo náhodně vylosován)?

  • odpověď Ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Máte vytvořen účet na sociální síti Instagram?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než hodinu denně na otázku 9. Kolik času zhruba denně na sociálních sítích strávíte?

32. Sledujete na některé sociální síti profily svých oblíbených značek (oblečení, obuv, kosmetika…)?

  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než hodinu denně na otázku 9. Kolik času zhruba denně na sociálních sítích strávíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Bydliště:

5. Používáte sociální sítě?

6. Na jakých sociálních sítích máte vytvořený profil? (možnost zvolit více odpovědí)

7. K čemu sociální sítě využíváte? (možnost zvolit více odpovědí)

8. Které kategorie Vás na sociálních sítích baví sledovat nejvíce? (možnost zvolit více odpovědí)

9. Kolik času zhruba denně na sociálních sítích strávíte?

10. Vnímáte na sociálních sítích reklamy?

11. Ohodnoťte na škále, jak Vám reklamy na sociálních sítích vadí/nevadí (1-nevadí, 2 - spíše nevadí, 3 - nevím, 4 - spíše vadí, 5 - velmi vadí)

12. Máte vytvořen účet na sociální síti Instagram?

13. Jak často Instagram obvykle používáte?

14. K čemu Instagram převážně využíváte? (možnost zvolit více odpovědí)

15. Na Instagramu sledujete:

16. Sledujete na sociálních sítích Influencery (celebrity, blogery, sportovce atd.)?

17. Na jaké sociální síti Influencera aktivně sledujete? (možno zvolit více odpovědí)

18. Kolik profilů, které na sociálních sítích sledujete, byste označili za Influencera?

19. Vídáte u Influencerů, které sledujete, obsah s doporučením na nějaký produkt, službu či místo?

20. Koupil/a jste si někdy již nějaký produkt na základě tohoto doporučení Influencera?

21. Věříte, že Influeceři doporučují pouze to, s čím jsou spokojeni?

22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)

23. Ohodnoťte na škále, jak moc je pro Vás označení placené spolupráce důležité? (1-nedůležité, 2 - spíše nedůležité, 3 - nevím, 4 - spíše důležité, 5 - velmi důležité)

24. Má označení placené spolupráce nějaký vliv na Vaši důvěru v dané doporučení?

25. Kolik příspěvků jste ochotný/á u Influencera za týden tolerovat?

26. Influenceři Vás v určitých směrech ovlivňují (názory, postoje, myšlení...)

27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)

28. Co je podle Vás hlavním důvodem pro přijetí spolupráce s firmou u Influencerů?

29. Roste podle Vás počet placených spoluprací mezi firmami a Influencery a tím i příspěvků propagující produkt/službu?

30. Zúčastnil/a jste se někdy nějaké soutěže o ceny (myšleno tím zanechání komentáře pod fotkou či sdílení příspěvku, kde byl následně někdo náhodně vylosován)?

31. Měla by podle Vás firma vystupovat na sociálních sítích pro zlepšení své image?

32. Sledujete na některé sociální síti profily svých oblíbených značek (oblečení, obuv, kosmetika…)?

33. Nakupujete na internetu?

34. Využil/a jste již někdy při online nákupu slevový kód?

35. Jak jsou pro Vás důležité recenze?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Bydliště:

5. Používáte sociální sítě?

6. Na jakých sociálních sítích máte vytvořený profil? (možnost zvolit více odpovědí)

7. K čemu sociální sítě využíváte? (možnost zvolit více odpovědí)

8. Které kategorie Vás na sociálních sítích baví sledovat nejvíce? (možnost zvolit více odpovědí)

9. Kolik času zhruba denně na sociálních sítích strávíte?

10. Vnímáte na sociálních sítích reklamy?

11. Ohodnoťte na škále, jak Vám reklamy na sociálních sítích vadí/nevadí (1-nevadí, 2 - spíše nevadí, 3 - nevím, 4 - spíše vadí, 5 - velmi vadí)

12. Máte vytvořen účet na sociální síti Instagram?

13. Jak často Instagram obvykle používáte?

14. K čemu Instagram převážně využíváte? (možnost zvolit více odpovědí)

15. Na Instagramu sledujete:

16. Sledujete na sociálních sítích Influencery (celebrity, blogery, sportovce atd.)?

17. Na jaké sociální síti Influencera aktivně sledujete? (možno zvolit více odpovědí)

18. Kolik profilů, které na sociálních sítích sledujete, byste označili za Influencera?

19. Vídáte u Influencerů, které sledujete, obsah s doporučením na nějaký produkt, službu či místo?

20. Koupil/a jste si někdy již nějaký produkt na základě tohoto doporučení Influencera?

21. Věříte, že Influeceři doporučují pouze to, s čím jsou spokojeni?

22. Ohodnoťte faktory, které jsou dle Vás důležité při propagaci produktů či služeb ze strany Influencera (1- nejméně důležité, 5-nejvíce důležité)

23. Ohodnoťte na škále, jak moc je pro Vás označení placené spolupráce důležité? (1-nedůležité, 2 - spíše nedůležité, 3 - nevím, 4 - spíše důležité, 5 - velmi důležité)

24. Má označení placené spolupráce nějaký vliv na Vaši důvěru v dané doporučení?

25. Kolik příspěvků jste ochotný/á u Influencera za týden tolerovat?

26. Influenceři Vás v určitých směrech ovlivňují (názory, postoje, myšlení...)

27. Seřaďte podle důležitosti faktory, podle kterých se rozhodujete, zda zboží/službu zakoupíte (1- nejvíce rozhodující, 5 - nejméně rozhodující)

28. Co je podle Vás hlavním důvodem pro přijetí spolupráce s firmou u Influencerů?

29. Roste podle Vás počet placených spoluprací mezi firmami a Influencery a tím i příspěvků propagující produkt/službu?

30. Zúčastnil/a jste se někdy nějaké soutěže o ceny (myšleno tím zanechání komentáře pod fotkou či sdílení příspěvku, kde byl následně někdo náhodně vylosován)?

31. Měla by podle Vás firma vystupovat na sociálních sítích pro zlepšení své image?

32. Sledujete na některé sociální síti profily svých oblíbených značek (oblečení, obuv, kosmetika…)?

33. Nakupujete na internetu?

34. Využil/a jste již někdy při online nákupu slevový kód?

35. Jak jsou pro Vás důležité recenze?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Křížová, N.Vliv sociálních sítí a Influencerů na spotřebitelské chování (výsledky průzkumu), 2023. Dostupné online na https://vliv-socialnich-siti-a-influ.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.