Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
chtěl bych Vás požádát o vyplnění krátkého dotazníků, který se týká společenské odpovědnosti a zda tato aktivita pak ve výsledku má nějaký pozitivní vliv na nákupní chování zákazníků.
Společenská odpovědnost je dobrovolný závazek firem chovat se v rámci svého fungování odpovědně k prostředí i společnosti, ve kterém podnikají tzn. ekonomická, ekologická i společenská odpovědnost.
Výsledky dotazníku poslouží jako podklad k mé diplomové práci, která pojednává právě o společenské odpovědnosti firem.
Velmi ocením pokud věnujete pár minut k vyplnění tohoto krátkého dotázníku a pomůžete nejen mě, ale i konrétní firmě zlepšit své aktivity.
Děkuji
--
Odpovědi respondentů
1. Jaké aktivity společenské odpovědnosti považujete pro Vás za nejdůležitější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Odpovědnost k životnímu prostředí
62
52,1 %
52,1 %
Poskytování kvalitních produktů/služeb
58
48,74 %
48,74 %
Dodržování etického kodexu
48
40,34 %
40,34 %
Zdraví a bezpečí zaměstnanců
29
24,37 %
24,37 %
Ekologická výroba, výrobky a služby
23
19,33 %
19,33 %
Závazky vůči zaměstnancům
23
19,33 %
19,33 %
Rozvoj zaměstnanosti a místní infrastruktury
23
19,33 %
19,33 %
Transparentnost
22
18,49 %
18,49 %
Marketingová a reklamní etika
11
9,24 %
9,24 %
Přispění ke vzdělání budoucích lídrů (v současné době studentů)
7
5,88 %
5,88 %
Firemní dárcovství a dobrovolnictví
6
5,04 %
5,04 %
2. Která firma Vás jako první napadne, když se řekne společensky odpovědná firma působící v ČR?
Napište název firmy prosím
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žádná
14
11,86 %
11,76 %
TESCO
10
8,47 %
8,4 %
Škoda Auto
9
7,63 %
7,56 %
škoda
8
6,78 %
6,72 %
ČEZ
4
3,39 %
3,36 %
Vodafone
4
3,39 %
3,36 %
Pivovar Bernard
3
2,54 %
2,52 %
AVON
3
2,54 %
2,52 %
nevím
3
2,54 %
2,52 %
IKEA
2
1,69 %
1,68 %
ostatní odpovědi
Globus sdfgsfg žádná, nějak nevím, která firma by vyhověla E.On Don;t know (Los Pollos Hermanos) Unicef Tesco Stores Tesco Stores ČR a.s. Marlenka Tesco ČR Český rozhlas Český hudební fond, o.p.s. Čs.spořitelna Forum dárců-asociace nadací a nadačních fondů E.ON ? Baxter BioScience - farmaceutická společnost Kaufland Česká republika v.o.s. starbucks Lidl PwC Škoda Auto Mladá Boleslav Tesco, Vodafone Trigema a.s. seznam.cz RWE Alimpex-Maso Google české lesy Český hudební fond Zentiva T-Mobil PRO-BIO O2 Opavia Seznam Česká energie, a. s. Johnson Controls Baťa Nemám odpovídající informace DHL Dopravní podnik hlavního města Prahy čnb Bernard Jablotron Happyfoto Atlas Copco śkoda Alfa Helicopter monts kazda firma ma neco Baťa, ale na začátku minulého století České dráhy Avast DM Drogerie Tesco Stores ČR a. s. Ford Motor Company, s.r.o. ???
58
49,15 %
48,74 %
3. Které z uvedených firem působících v ČR považujete dle Vašeho názoru za optimální příklady společensky odpovědných firem (zaškrtněte maximálně 3 možnosti)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Škoda Auto
38
31,93 %
31,93 %
ČEZ
23
19,33 %
19,33 %
Tesco ČR
22
18,49 %
18,49 %
Žádnou z uvedených firem nepovažuji za společensky odpovědnou
21
17,65 %
17,65 %
Plzeňský Prazdroj
18
15,13 %
15,13 %
Microsoft
15
12,61 %
12,61 %
Zentiva
15
12,61 %
12,61 %
Vodafone Czech Republic
14
11,76 %
11,76 %
Česká spořitelna
14
11,76 %
11,76 %
E.ON Česká republika
11
9,24 %
9,24 %
Tchibo
10
8,4 %
8,4 %
Johnson & Johnson
9
7,56 %
7,56 %
DELL Computer
6
5,04 %
5,04 %
GE Money Bank
6
5,04 %
5,04 %
IBM Česká republika
5
4,2 %
4,2 %
O2 Czech Republic
4
3,36 %
3,36 %
Tetra Pak
2
1,68 %
1,68 %
Accenture
2
1,68 %
1,68 %
AHOLD Czech Republic
1
0,84 %
0,84 %
4. Které faktory považuje za nejdůležitější, když kupujete nějaký výrobek nebo službu (produkt) v maloobchodním řetězci (zaškrtněte maximálně 3 možnosti)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kvalita produktu
112
94,12 %
94,12 %
Cenu produktu
91
76,47 %
76,47 %
Balení produktu
26
21,85 %
21,85 %
Image produktu
20
16,81 %
16,81 %
Doplňkové služby spojené s produktem
17
14,29 %
14,29 %
Ekologickou zátěž produktu
9
7,56 %
7,56 %
Jak se společnost chová k životnímu prostředí
7
5,88 %
5,88 %
Jak se společnost chová ke svým zaměstnancům
3
2,52 %
2,52 %
Jak je společnost prospěšné svému okolí
2
1,68 %
1,68 %
sdgfdg
1
0,84 %
0,84 %
Složení produktu
1
0,84 %
0,84 %
kde byl výrobek vyroben (nekupuju polské výrobky a podporuji české)
1
0,84 %
0,84 %
Klasa/Regionální potravina/český výrobek
1
0,84 %
0,84 %
Sympatie k produktu
1
0,84 %
0,84 %
Dostupnost produktu
1
0,84 %
0,84 %
Technické parametry
1
0,84 %
0,84 %
5. Pokud byste zjistili, že maloobchodní řetězec, u kterého nakupujete a jste s ním spokojen například: nezákonně využívá svých zaměstnanců, (nebo dokonce využívá dětí na práci), výroba produktů či samotné produkty mají velmi negativní vliv na životní prostředí nebo že je daná provozovna má negativní dopad na komunitu v okolí - ovlivnilo by to nějak Vaše spotřební chování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, přestal/la bych tam zcela nakupovat
59
49,58 %
49,58 %
Pravděpodobně bych omezil/la četnost nákupů
50
42,02 %
42,02 %
Ne, nijak bych nezměnil své spotřebních chování
10
8,4 %
8,4 %
6. Byli byste ochotni zaplatit za produkty v maloobchodním řetězci o něco vyšší cenu při vědomí, že řetězec dodržuje hlavní principy společensky odpovědné firmy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 8, NE → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
89
74,79 %
74,79 %
NE
30
25,21 %
25,21 %
7. Můžete uvést hlavní důvod proč byste nebyli ochotni si připlatit za produkty společensky odpovědné firmy?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
cena
1
3,85 %
0,84 %
mělo by to být samozřejmostí u všech firem
1
3,85 %
0,84 %
Záleží na dalších okolnostech - pokud bude na trase domov-škola/práce výhodněji, než levnější obchod, bude vyšší pravděpodobnost, že bych byl ochoten...
1
3,85 %
0,84 %
toto by mělo být standard a ne něco za co musím připlácet
1
3,85 %
0,84 %
Mohl by to být způsob manipulace se zákazníky - firmy by své produkty prohlašovaly za společensky odpovědné, ale přitom by jim šlo jenom o jejich vyšší cenu
1
3,85 %
0,84 %
Přešel bych ke konkurenci
1
3,85 %
0,84 %
jak mám vědět jak která firma je zodpovědná
1
3,85 %
0,84 %
není vůbec jisté, že by tyto peníze opravdu byly použity společensky odpovědně
1
3,85 %
0,84 %
Vlastní finanční stránka
1
3,85 %
0,84 %
Ve výsledné ceně by se to nemělo odrážet.
1
3,85 %
0,84 %
ostatní odpovědi
nemám peníze Beru to za samozřejmost a prestiž firmy měli by se tak chovat automaticky umělé navyšování ceny Považuji to v určitém rozsahu za samozřejmost nezajímá mě to měl by to dělat každej bez rozdílu toho, zda by se navýšila cena výše ceny marketing nepusti. firma musi zkloubit odpovednost s cenami na trhu...vsechny firmy MUSI byt odpovedne. odpovědnost není přímým nákladem firmy, pokud někde šidí, rozhodně to nikde nepromítá je to blbost Společensky odpovědná může být i bez navýšení ceny. nemělo by se to stát přidanou hodnotou, ale standartem Nemožnost ověření nechci zachránit svět, ale svoji kapsu Takové chování by mělo být samozřejmé a ne, že si ho bude zákazník platit.
16
61,54 %
13,45 %
8. Víte, že společnost Tesco ČR omezuje dopad své činnosti na životní prostředí? Konkrétně to je závazek do roku 2050 snížit objem uhlíkových emisí všech činností a provozoven na 0 %. Dále pak realizuje projekty na úsporu spotřeby elektrické energie a pitné vody na svých provozovnách. Dále se snaží o efektivnější využití zdrojů v rámci celého distribučního řetězce.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE neslyšel jsem o tom
80
67,23 %
67,23 %
ANO vím o tom
39
32,77 %
32,77 %
9. Víte, že společnost Tesco ČR podporuje komunity, kde má své provozovny? Například pomocí lokálních charit a spoluprací z místními nadacemi, se snaží řešit lokální problémy. Např. v roce 2013 poskytla finance na 200 lokálních projektů.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE neslyšel jsem o tom
79
66,39 %
66,39 %
ANO vím o tom
40
33,61 %
33,61 %
10. Víte, že společnost Tesco ČR se snaží řešit problém s plýtváním potravinami? Například je hlavním iniciátorem první Národní potravinové sbírky v roce 2013, při které jen prostřednictvím Tesco bylo vybráno 25 tun potravin ve prospěch lidí v nouzi.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE neslyšel sem o tom
61
51,26 %
51,26 %
ANO vím o tom
58
48,74 %
48,74 %
11. Víte, že společnost Tesco ČR provozuje Nadační fond Tesco, který vybírá peníze a podporuje aktivity v souladu se společensky odpovědnou strategií firmy např.: podpora nemocnic, škol a žákovských projektů na zlepšení komunity, dobrovolnické akce atd. Konkrétně to jsou projekty: Běh pro život, Extra třída, Zachraň jídlo atd.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE neslyšel jsem o tom
65
54,62 %
54,62 %
ANO vím o tom
54
45,38 %
45,38 %
12. Je jedním z důvodů proč nakupujete ve společnosti Tesco ČR, že má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO je to jedním z důvodů → otázka č. 15, NE není to pro mě podstatné → otázka č. 15, Doposud jsem nevěděl/la o těchto aktivitách → otázka č. 13, Nenakupuji v Tesco ČR → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE není to pro mě podstatné
34
28,57 %
28,57 %
Nenakupuji v Tesco ČR
32
26,89 %
26,89 %
Doposud jsem nevěděl/la o těchto aktivitách
30
25,21 %
25,21 %
ANO je to jedním z důvodů
23
19,33 %
19,33 %
13. Pokud tedy víte, že společnost Tesco ČR má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná, bude to mít nějaký vliv na Vaše spotřební chování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO budu nakupovat v provozovnách Tesco ČR více
16
53,33 %
13,45 %
NE budu stále nakupovat v provozovnách Tesco ČR jako doposud
14
46,67 %
11,76 %
14. Pokud tedy víte, že společnost Tesco ČR má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná, bude to mít nějaký vliv na Vaše spotřební chování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE nebudu nakupovat v provozovnách Tesco ČR jako doposud
26
81,25 %
21,85 %
ANO začnu nakupovat i v provozovnách Tesco ČR
6
18,75 %
5,04 %
15. Prosím o zaškrtnutí Vašeho pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ŽENA
70
58,82 %
58,82 %
MUŽ
49
41,18 %
41,18 %
16. Prosím o zaškrtnutí Vaše věkového intervalu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 30 let
45
37,82 %
37,82 %
31-40 let
41
34,45 %
34,45 %
41-50 let
21
17,65 %
17,65 %
51 let a více
12
10,08 %
10,08 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
9. Víte, že společnost Tesco ČR podporuje komunity, kde má své provozovny? Například pomocí lokálních charit a spoluprací z místními nadacemi, se snaží řešit lokální problémy. Např. v roce 2013 poskytla finance na 200 lokálních projektů.
odpověď NE neslyšel jsem o tom:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doposud jsem nevěděl/la o těchto aktivitách na otázku 12. Je jedním z důvodů proč nakupujete ve společnosti Tesco ČR, že má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO budu nakupovat v provozovnách Tesco ČR více na otázku 13. Pokud tedy víte, že společnost Tesco ČR má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná, bude to mít nějaký vliv na Vaše spotřební chování?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE budu stále nakupovat v provozovnách Tesco ČR jako doposud na otázku 13. Pokud tedy víte, že společnost Tesco ČR má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná, bude to mít nějaký vliv na Vaše spotřební chování?
10. Víte, že společnost Tesco ČR se snaží řešit problém s plýtváním potravinami? Například je hlavním iniciátorem první Národní potravinové sbírky v roce 2013, při které jen prostřednictvím Tesco bylo vybráno 25 tun potravin ve prospěch lidí v nouzi.
odpověď ANO vím o tom:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi TESCO na otázku 2. Která firma Vás jako první napadne, když se řekne společensky odpovědná firma působící v ČR?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO je to jedním z důvodů na otázku 12. Je jedním z důvodů proč nakupujete ve společnosti Tesco ČR, že má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO vím o tom na otázku 9. Víte, že společnost Tesco ČR podporuje komunity, kde má své provozovny? Například pomocí lokálních charit a spoluprací z místními nadacemi, se snaží řešit lokální problémy. Např. v roce 2013 poskytla finance na 200 lokálních projektů.
odpověď NE neslyšel sem o tom:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE budu stále nakupovat v provozovnách Tesco ČR jako doposud na otázku 13. Pokud tedy víte, že společnost Tesco ČR má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná, bude to mít nějaký vliv na Vaše spotřební chování?
11. Víte, že společnost Tesco ČR provozuje Nadační fond Tesco, který vybírá peníze a podporuje aktivity v souladu se společensky odpovědnou strategií firmy např.: podpora nemocnic, škol a žákovských projektů na zlepšení komunity, dobrovolnické akce atd. Konkrétně to jsou projekty: Běh pro život, Extra třída, Zachraň jídlo atd.
odpověď ANO vím o tom:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi TESCO na otázku 2. Která firma Vás jako první napadne, když se řekne společensky odpovědná firma působící v ČR?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO vím o tom na otázku 9. Víte, že společnost Tesco ČR podporuje komunity, kde má své provozovny? Například pomocí lokálních charit a spoluprací z místními nadacemi, se snaží řešit lokální problémy. Např. v roce 2013 poskytla finance na 200 lokálních projektů.
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO je to jedním z důvodů na otázku 12. Je jedním z důvodů proč nakupujete ve společnosti Tesco ČR, že má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO vím o tom na otázku 8. Víte, že společnost Tesco ČR omezuje dopad své činnosti na životní prostředí? Konkrétně to je závazek do roku 2050 snížit objem uhlíkových emisí všech činností a provozoven na 0 %. Dále pak realizuje projekty na úsporu spotřeby elektrické energie a pitné vody na svých provozovnách. Dále se snaží o efektivnější využití zdrojů v rámci celého distribučního řetězce.
odpověď NE neslyšel jsem o tom:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO budu nakupovat v provozovnách Tesco ČR více na otázku 13. Pokud tedy víte, že společnost Tesco ČR má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná, bude to mít nějaký vliv na Vaše spotřební chování?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doposud jsem nevěděl/la o těchto aktivitách na otázku 12. Je jedním z důvodů proč nakupujete ve společnosti Tesco ČR, že má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE budu stále nakupovat v provozovnách Tesco ČR jako doposud na otázku 13. Pokud tedy víte, že společnost Tesco ČR má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná, bude to mít nějaký vliv na Vaše spotřební chování?
12. Je jedním z důvodů proč nakupujete ve společnosti Tesco ČR, že má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná?
odpověď Doposud jsem nevěděl/la o těchto aktivitách:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO budu nakupovat v provozovnách Tesco ČR více na otázku 13. Pokud tedy víte, že společnost Tesco ČR má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná, bude to mít nějaký vliv na Vaše spotřební chování?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE budu stále nakupovat v provozovnách Tesco ČR jako doposud na otázku 13. Pokud tedy víte, že společnost Tesco ČR má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná, bude to mít nějaký vliv na Vaše spotřební chování?
odpověď Nenakupuji v Tesco ČR:
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE nebudu nakupovat v provozovnách Tesco ČR jako doposud na otázku 14. Pokud tedy víte, že společnost Tesco ČR má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná, bude to mít nějaký vliv na Vaše spotřební chování?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaké aktivity společenské odpovědnosti považujete pro Vás za nejdůležitější?
2. Která firma Vás jako první napadne, když se řekne společensky odpovědná firma působící v ČR?
3. Které z uvedených firem působících v ČR považujete dle Vašeho názoru za optimální příklady společensky odpovědných firem (zaškrtněte maximálně 3 možnosti)
4. Které faktory považuje za nejdůležitější, když kupujete nějaký výrobek nebo službu (produkt) v maloobchodním řetězci (zaškrtněte maximálně 3 možnosti)
5. Pokud byste zjistili, že maloobchodní řetězec, u kterého nakupujete a jste s ním spokojen například: nezákonně využívá svých zaměstnanců, (nebo dokonce využívá dětí na práci), výroba produktů či samotné produkty mají velmi negativní vliv na životní prostředí nebo že je daná provozovna má negativní dopad na komunitu v okolí - ovlivnilo by to nějak Vaše spotřební chování?
6. Byli byste ochotni zaplatit za produkty v maloobchodním řetězci o něco vyšší cenu při vědomí, že řetězec dodržuje hlavní principy společensky odpovědné firmy?
8. Víte, že společnost Tesco ČR omezuje dopad své činnosti na životní prostředí? Konkrétně to je závazek do roku 2050 snížit objem uhlíkových emisí všech činností a provozoven na 0 %. Dále pak realizuje projekty na úsporu spotřeby elektrické energie a pitné vody na svých provozovnách. Dále se snaží o efektivnější využití zdrojů v rámci celého distribučního řetězce.
9. Víte, že společnost Tesco ČR podporuje komunity, kde má své provozovny? Například pomocí lokálních charit a spoluprací z místními nadacemi, se snaží řešit lokální problémy. Např. v roce 2013 poskytla finance na 200 lokálních projektů.
10. Víte, že společnost Tesco ČR se snaží řešit problém s plýtváním potravinami? Například je hlavním iniciátorem první Národní potravinové sbírky v roce 2013, při které jen prostřednictvím Tesco bylo vybráno 25 tun potravin ve prospěch lidí v nouzi.
11. Víte, že společnost Tesco ČR provozuje Nadační fond Tesco, který vybírá peníze a podporuje aktivity v souladu se společensky odpovědnou strategií firmy např.: podpora nemocnic, škol a žákovských projektů na zlepšení komunity, dobrovolnické akce atd. Konkrétně to jsou projekty: Běh pro život, Extra třída, Zachraň jídlo atd.
12. Je jedním z důvodů proč nakupujete ve společnosti Tesco ČR, že má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná?
13. Pokud tedy víte, že společnost Tesco ČR má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná, bude to mít nějaký vliv na Vaše spotřební chování?
15. Prosím o zaškrtnutí Vašeho pohlaví:
16. Prosím o zaškrtnutí Vaše věkového intervalu:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaké aktivity společenské odpovědnosti považujete pro Vás za nejdůležitější?
2. Která firma Vás jako první napadne, když se řekne společensky odpovědná firma působící v ČR?
3. Které z uvedených firem působících v ČR považujete dle Vašeho názoru za optimální příklady společensky odpovědných firem (zaškrtněte maximálně 3 možnosti)
4. Které faktory považuje za nejdůležitější, když kupujete nějaký výrobek nebo službu (produkt) v maloobchodním řetězci (zaškrtněte maximálně 3 možnosti)
5. Pokud byste zjistili, že maloobchodní řetězec, u kterého nakupujete a jste s ním spokojen například: nezákonně využívá svých zaměstnanců, (nebo dokonce využívá dětí na práci), výroba produktů či samotné produkty mají velmi negativní vliv na životní prostředí nebo že je daná provozovna má negativní dopad na komunitu v okolí - ovlivnilo by to nějak Vaše spotřební chování?
6. Byli byste ochotni zaplatit za produkty v maloobchodním řetězci o něco vyšší cenu při vědomí, že řetězec dodržuje hlavní principy společensky odpovědné firmy?
8. Víte, že společnost Tesco ČR omezuje dopad své činnosti na životní prostředí? Konkrétně to je závazek do roku 2050 snížit objem uhlíkových emisí všech činností a provozoven na 0 %. Dále pak realizuje projekty na úsporu spotřeby elektrické energie a pitné vody na svých provozovnách. Dále se snaží o efektivnější využití zdrojů v rámci celého distribučního řetězce.
9. Víte, že společnost Tesco ČR podporuje komunity, kde má své provozovny? Například pomocí lokálních charit a spoluprací z místními nadacemi, se snaží řešit lokální problémy. Např. v roce 2013 poskytla finance na 200 lokálních projektů.
10. Víte, že společnost Tesco ČR se snaží řešit problém s plýtváním potravinami? Například je hlavním iniciátorem první Národní potravinové sbírky v roce 2013, při které jen prostřednictvím Tesco bylo vybráno 25 tun potravin ve prospěch lidí v nouzi.
11. Víte, že společnost Tesco ČR provozuje Nadační fond Tesco, který vybírá peníze a podporuje aktivity v souladu se společensky odpovědnou strategií firmy např.: podpora nemocnic, škol a žákovských projektů na zlepšení komunity, dobrovolnické akce atd. Konkrétně to jsou projekty: Běh pro život, Extra třída, Zachraň jídlo atd.
12. Je jedním z důvodů proč nakupujete ve společnosti Tesco ČR, že má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná?
13. Pokud tedy víte, že společnost Tesco ČR má mnoho aktivit, aby byla společensky odpovědná, bude to mít nějaký vliv na Vaše spotřební chování?
15. Prosím o zaškrtnutí Vašeho pohlaví:
16. Prosím o zaškrtnutí Vaše věkového intervalu:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.