Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv televizní reklamy na člověka

Vliv televizní reklamy na člověka

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Lustigová
Šetření:12. 01. 2014 - 20. 01. 2014
Počet respondentů:150
Počet otázek (max/průměr):17 / 11.67
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku, který bude sloužit jako podklad pro výzkum v mé diplomové práci na téma Vývoj reklamy v audiovizuálních médiích. Budu ráda, když mi s tímto výzkumem pomůžete i Vy. 

Dotazník je určen všem, kteří studují vysokou školu a jejich věk není vyšší než 26 let.

Předem velice děkuji za Vaše odpovědi.

Kateřina Lustigová

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10670,67 %70,67 %  
Muž4429,33 %29,33 %  

Graf

2. Povolání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Student vysoké školy, věk do 26 letotázka č. 3, Student vysoké školy, věk více než 26 let → konec dotazníku, Jiné → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student vysoké školy, věk do 26 let10872 %72 %  
Jiné3422,67 %22,67 %  
Student vysoké školy, věk více než 26 let85,33 %5,33 %  

Graf

3. Kraj:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha5146,36 %34 %  
Středočeský1614,55 %10,67 %  
Jihomoravský54,55 %3,33 %  
Plzeňský54,55 %3,33 %  
Ústecký54,55 %3,33 %  
Jihočeský54,55 %3,33 %  
Zlínský43,64 %2,67 %  
Vysočina43,64 %2,67 %  
Pardubický43,64 %2,67 %  
Moravskoslezský43,64 %2,67 %  
Královehradecký32,73 %2 %  
Olomoucký21,82 %1,33 %  
Karlovarský21,82 %1,33 %  

Graf

4. Jak často sledujete televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 hodiny denně2018,18 %13,33 %  
Méně než 1 hodinu denně1917,27 %12,67 %  
Několikrát do měsíce1917,27 %12,67 %  
Několikrát do týdne1816,36 %12 %  
Více než 3 hodiny denně1614,55 %10,67 %  
1 hodinu denně1311,82 %8,67 %  
Nesleduji ji vůbec54,55 %3,33 %  

Graf

5. Vadí Vám množství reklam v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, vadíotázka č. 6, Ne, nevadíotázka č. 7, Nevnímám jiotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vadí8577,98 %56,67 %  
Ne, nevadí1311,93 %8,67 %  
Nevnímám ji1110,09 %7,33 %  

Graf

6. Pokud ano, z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vadí mi, že přerušují televizní program5665,88 %37,33 %  
Jsou moc dlouhé5058,82 %33,33 %  
Je jich čím dál tím více4350,59 %28,67 %  
Nejsou zábavné, zajímavé3743,53 %24,67 %  
Jiný důvod89,41 %5,33 %  

Graf

7. Přepínáte televizní program, když v něm začnou reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas ano5348,62 %35,33 %  
Ano, přepínám4541,28 %30 %  
Ne, nepřepínám76,42 %4,67 %  
Ne, ale ztlumím zvuk43,67 %2,67 %  

Graf

8. Jaká televizní reklama Vám nejvíce utkvěla v paměti?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola65,56 %4 %  
xxx lutz54,63 %3,33 %  
Nevim43,7 %2,67 %  
t-mobile32,78 %2 %  
lutz21,85 %1,33 %  
Bobika21,85 %1,33 %  
reklama na kofolu 21,85 %1,33 %  
XXXLutz21,85 %1,33 %  
Alza.cz10,93 %0,67 %  
Všechny na Hornbach10,93 %0,67 %  
ostatní odpovědi vodafon-kecky na machaci
na vložky - zpívající slečna se převaluje na posteli
Vanocni Kofola
Loto
Vánoční reklama na Kofolu
reklama se psem Bobikem - Centrum.cz
Vánoční kofola s prasátkem.
Kofola, Air Bank
Reklama na elektřinu, kdy Pavel Liška instaluje žárovku
kofola - a bude mít ty zahnutý zuby nhoru
Tesco Vánoce 2010
Kofola, Centrum (Bobík), Hammerite
tatatata
Tesco Vánoce 2013, Falešní Sobi Oskar, Prasátko Kofola
momentálně reklama na prací prášek (nevím, jaký) s mužem, který své dceři plete na přání francouzský cop
aktuálně Domestos, tančící bakterie u tyče
Kofola - jak holčička s tatínkem řežou stromek a pak utíkají před prasátkem
xxx lutz tatata :D nesnášim
Kofola - vánoční reklama
Kofola - zlaté prasátko
tchibo
vodafone. mluvici boty u vody
tycinka snickers
Vodafone - Volání přírody
reklama na zubni pastu paradontax
ale já nemusím čekat, já už ho vidím!
Kofola (zahnutý zuby nahoru) .. mentos (přenesení mini autíčka) .. ta protivná xxxlutz
Moutfield
Škoda Auto - jako dort
reklama na smettanito
Nakladaky Volvo s van Dammem,Paradontax, xxxlutz, Kofola s divočákem a mnoho dalsich
kofola - kanec
Old spice
Starobrno - příběh praotce Čecha a kněžny Libuše
heineken (s Jennifer Aniston)
Reklama na T-mobile
"až tu branku budu natírat příště, Vy, maminko, už tady nebudete" (na nějaký barvy)
XXXLutz tatatata
Na Air bank
Nemyslíš zaplatíš
Xxxl lutz
airbank
Aktuální reklama na olympijské hry
xxl lutz
cocacola
Kofola: a bude mít i ty veliký zahnutý zuby nahoru?
zlate prasatko od Vodafone
Reklama na Seznam.cz, "Bobika!"
nelze takto určit
prací prášky, které všichni nosí v tašce na kulturní akce
"Když počkáš do večera, uvidíš zlaté prasátko." "Ne, ne, já nemusím, já už ho vidím!"
XXLutz nábytek
Vodafone - sobi - Čtvrtníček
Na vánoce - zlatý prasátko
Kuzízek, co je to kuzízek? kuřecí řízek
nemám televizi
"Bobika", Kofola s prasátkem
vánoční kofola
Albert, zpívající manager Daniel :D
vodafone
Kofola- vánoční reklama
Perwoll
skoda
Kofola (ta s tím upištěným dítětem a kancem)
Air Bank
Nejsou nové, jsou vyprány v perwallu
Hornbach
reklama na nábytek XXX Lutz
Kofola (zlaté prasátko - ,,Nene, já nemusím, já už ho vidím..aaaaa...")
žadna
Kofola - Já už nemusím, já už ho vidím.
na kofolu
pouze ta reklama na nejaky ten jogurt (müscher nebo jak se jmenuje) "je to nejak rozbity"
alza - (debilní mimozemšťan), xxx lutz na to tata
centrum.cz - Bóbika
seal a heidi v autě
lmollk
Pořád samý vložky a věci pro důchodce
Na pivo Heineken
Kofola a zlaté prasátko
8074,07 %53,33 % 

Graf

9. Jaká televizní reklama se Vám nejvíce líbila?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola98,33 %6 %  
T-mobile43,7 %2,67 %  
nevím32,78 %2 %  
vánoční Kofola21,85 %1,33 %  
Skoda21,85 %1,33 %  
airbank21,85 %1,33 %  
coca cola21,85 %1,33 %  
žádná21,85 %1,33 %  
Reklama na Kofolu10,93 %0,67 %  
Ikea10,93 %0,67 %  
ostatní odpovědi vodafon-kecky na machaci
vánoční na kofolu
Turkish airlines Messi vs Kobe
John Lewis vanocni reklama
XXX Lutz
vánoční reklama s prasátkem "Nemusim, já už ho vidim"
Bobika
Nevzpomenu si přesně. Reklamy se mi nelíbí, a když už, tak nějaké vtipné.
Reklama na elektřinu, kdy Pavel Liška instaluje žárovku
vánoční na coca colu (kamion)
kofola - a bude mít ty zahnutý zuby nhoru
Tesco Vánoce 2010
Kofola, Centrum (Bobík), Hammerite
např. Volvo XC60 Švédsko, Česká spořitelna ČR - děti 2013
momentálně reklama na cocacolu s poselstvím o předávání dobra dál
nevybavuji si
Mercedes Benz
Kofola - jak holčička s tatínkem řežou stromek a pak utíkají před prasátkem
všechny coca cola a vánoční kofola
Coca-cola - vánoční reklama
Kofola - zlaté prasátko
velký zahnutý zuby
vodafone. boty u vody (a to mam jako volat rece?)
vanocni na coca - colu
Vodafone - Volání přírody
reklamy na t-mobile
ale já nemusím čekat, já už ho vidím!
Kofola, T-mobilovské reklamy se Zadarem
reklama na kofolu s divočákem, reklamy od T-mobilu
Siko koupelny
Sony - Bravia - kuličky co se řítí z kopce
vánoční reklama na Coca colu
Na volvo s van Dammem
sony bravia
Reklama na Coca Colu
Old spice
reklamy na pivo Radegast
Twix - tři bratři se našli, sušenka - karamel - čokolada
asi jakákoliv originální, v něčem nová, zajímavá
Mattoni
Reklama na CocaColu
nenapadá mě
většina sportovních reklam(Nike, addidas) nevysílaných v televizi
Na olympijské hry
Kostelecke uzeniny
na alkohol
jameson
seznam: Bóoobika
tablety- tmobile
Reklama, ktera byla jako prvni na O2tele. (vodni svet, kolibrik).
A bude mít taky ty velký zahnutý zuby nahouu?
Falešní soby od Vodafone
Kofola, Whiskas
Vánoční Coca-Cola
auto rozkládající se na transformera (asi); bobika (seznam nebo centrum)
?
Komerční banka ( zápasníci sumo )
Prasátko na štědrý den
Byla to reklama na auto, ale už nevím jaká...byla tam dobrá hudba :D
S kočkama
nemám televizi
Kofola s prasátkem
na Airways
všechny od Kofoly
vzhledem k tomu, že se vědomě snažím nerozhodovat se na základě reklamy, se rovněž snažím absolutně minimalizovat pozitivní emoce
O2
reklama od firmy Pedigree
Kofola (léto 2008)
Kofola - Já už nemusím, já už ho vidím.
na kofolu
výhradně zahraniční (Heineken, Mercedes)
moc jich neznam
libi se mi reklamy od kozla jsou pekne udelane a zaujmou. dale se mi libila zimni reklama..."a bude mit ty velky zahnuty zuby na horu?"
bylo jich víc: Centrum.cz - Bóbika, Kofola - Já nemusím, já už ho vidím, Old Spice - jsem na koni atd.
momentálně nová reklama na Coca-colu, i když tuto společnost neuznávám
vodafone sob
k k k
Nelíbí se mi
Heineken - jak vešly ženy do šatníku a muži do šatníku s pivem
Kofola a zlaté prasátko, Fernet - nafukovací žena, T-mobile - skokani
8074,07 %53,33 % 

Graf

10. Jaká televizní reklama Vám nejvíce vadila?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
XXXLUTZ1110,19 %7,33 %  
XXX Lutz109,26 %6,67 %  
Nevím65,56 %4 %  
alza65,56 %4 %  
XXL lutz32,78 %2 %  
praci prasky10,93 %0,67 %  
ta na vložky10,93 %0,67 %  
alza - 100 tabletů týdně10,93 %0,67 %  
Vsechny cistici prostredky, praci prasky, apod.10,93 %0,67 %  
praci prasky vsechny10,93 %0,67 %  
ostatní odpovědi jakékoliv reklamy na dámské hygienické potřeby, Always je nejhorší
reklamy na Alza.cz - příliš vtíravý a hlasitý křik zelené postavičky
Pervol
Na Exim Tours - podmanivá, hrozná hudba.
Reklama/y na prací prostředky typu Perwol, Dreft. Jsou stupidní.
Reklama na Snickers
všechny, kromě výše jmenovaných
tatatata
XXXLutz, Tchibo
momentálně nevím, ale stupidních reklam je mraky
napadá mě Billa, přesně podle mého gusta s otravným "Italem"
viz otázka číslo 8 xxx lutz
reklama na seznamku edarling
Reklama na Jihlavanku
tycinka snickers
Staropramen - Automatické přiťukávání
reklama na paradontax
XXXL ratatata
reklama na xxx lutz
XXXLutz "TATATA"
Kinder mléčný řez
prací prášky
na prací príšky
Na vložky s matkou přírodou
XXLutz
hamé
"pozemšťane" od alza.cz
jakákoli reklama na jídlo nebo kosmetické přípravky
všechny okolo půjček a bank celkově
Vsechny reklamy na únik moci
Veskere vlozky
lepidlo na zuby... něco s tou paradontozou
vlozky
vodafone: celá série "návštěvníci" hlavně už slyším volání přírody
vsechny na damske vlozky
Ty, ktere jsou pro matky - zeny v domacnostech! Ariel, Perwol...
XXXLutz tatatata...
alza.cz
Prací prostředky
obecně všechny reklamy na prací/uklízecí prostředky
XXLutz nábytek
Kuřízek
Taková ta jak je tam hudba z rockyho a místo do pytel tam mlátili do prasat - nechutnépak ještě reklama jak jede černoch na koni ale jede pozadu
Kuzízek - tesco
nemám televizi
Vodafone a jejich "my jsme řekli ne!"
na prací prášky
xxx-lutz
reklamy na prací prášky
Vyloženě mi vadí, když ze sebe někdo dělá idioty - např. T-Mobile, nebo propaguje nějaký úplně stupidní nepotřebný předmět...
všechny
Nejsou nové, jsou vyprány v perwallu
Perwol
reklama na Perwol
vše
Rapující krávy v reklamě na nějaký nový tvarohový dezert (leden 2014)
o cigaretach
všechny ostatní
české=trapné skoro všechny
moc jich neznam
vadí mi všechny na hygienicke potreby
XXX Lux tatatata, tu ženskou bych střelila do hlavy, i když vím, že ona za to nemůže
francozský cop
j kmkpok
Všechny, a vadi mi stále dokola upoutávky na ty samé pořady
rozhodně na Alzu
Old Spice
6762,04 %44,67 % 

Graf

11. Koupil/a jste si někdy něco na základě televizní reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, někdy mě něco zaujme4743,52 %31,33 %  
Myslím, že ne4541,67 %30 %  
Ne1312,04 %8,67 %  
Ano, nakupuji tak často32,78 %2 %  

Graf

12. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je originální8982,41 %59,33 %  
Je humorná8780,56 %58 %  
Účinkují v ní známé osobnosti1110,19 %7,33 %  
Účinkují v ní zvířata98,33 %6 %  
Jiné76,48 %4,67 %  
Je dojemná65,56 %4 %  
Účinkují v ní děti54,63 %3,33 %  
Je drastická32,78 %2 %  

Graf

13. Máte nějakou oblíbenou reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, mámotázka č. 14, Ne, nemámotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nemám6862,96 %45,33 %  
Ano, mám4037,04 %26,67 %  

Graf

14. Pokud ano, jakou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola410 %2,67 %  
coca cola25 %1,33 %  
T-mobile - pojď mi hop12,5 %0,67 %  
Rekalmy amerického pivovaru Budweiser12,5 %0,67 %  
Reklama na Old Spice - černoch "Jsem na koni"12,5 %0,67 %  
Většinou reklamy na automobily a to z důvodu chytlavé písně, která reklamu doplňuje.12,5 %0,67 %  
vánoční na kofolu12,5 %0,67 %  
na bmw12,5 %0,67 %  
Tesco Vánoce 201012,5 %0,67 %  
Tesco Vánoce 2013 - "kuříííízek" 12,5 %0,67 %  
ostatní odpovědi reklamu na cocacolu s poselstvím o předávání dobra (ale určitě jich bylo víc, jen mi nevyskakují v paměti)
Mercedes Benz
Kofola - a Coca-cola vánoční
Kofola - zlaté prasátko
Siko koupelny s Agátou
Orbitky - Donut
Volvo s van Dammem
sony bravia
Reklama na Kofolu, která běží jen před vánoci s malou holčičkou, co jde s tatínkem pro vánoční stromeček.
Na Českou spořitelnu - Jednou jsem byl u Davídka doma
impossible is nothing, nike basketball
Kostelecke uzeniny
volkswagen, adidas
jamson :)
viz ot. c 9. "Reklama, ktera byla jako prvni na O2tele. (vodni svet, kolibrik)."
Prasátko na štědrý den
Kofola s vánočním prasátkem
kofola - nemusím, já už ho vidím :)
albert
všechny od Kofoly
Vodafone - keckyy
Kofola - Já už nemusím, já už ho vidím.
Bóbika
Většinou na parfémy, mají nápad
nml . ůl,ůů§
Kofola a zlaté prasátko
2665 %17,33 % 

Graf

15. Znáte nějakého reklamního režiséra?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, známotázka č. 16, Ne, neznámotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neznám8477,78 %56 %  
Ano, znám2422,22 %16 %  

Graf

16. Pokud ano, jakého?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jakub Kohák833,33 %5,33 %  
kohák312,5 %2 %  
Michal Kryštof (režíroval například zahraniční reklamu na Rexonu)14,17 %0,67 %  
Mašín, Svěrák, Strach14,17 %0,67 %  
Filipa Renče14,17 %0,67 %  
Svěrák mladší14,17 %0,67 %  
renč14,17 %0,67 %  
zachariáš14,17 %0,67 %  
matej pichler 14,17 %0,67 %  
Kohak, Ctvrtnicek, Kotek, , Hanych...14,17 %0,67 %  
ostatní odpovědi Je to filmový režisér s jednou reklamní kampaní na kontě (Prada) - Wes Anderson. Díky němu znám i onu reklamu.
Na jméno si asi nevzpomenu, bohužel dělá tu slaboduchou reklamu na T-Mobile, ale jinak je sympatický... Kohák?
Kohák, Kotek
Vojta Kotek
ghhgn feefg
520,83 %3,33 % 

Graf

17. Jaká reklama podle Vás nejvíce člověka ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama v televizi5147,22 %34 %  
Reklama na internetu2321,3 %15,33 %  
Reklama v místě prodeje1513,89 %10 %  
Reklama ve filmu či seriálu (product placement)1211,11 %8 %  
Venkovní reklama32,78 %2 %  
Reklama v rozhlasu21,85 %1,33 %  
Reklama v časopisech10,93 %0,67 %  
Reklama v novinách10,93 %0,67 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Vadí Vám množství reklam v televizi?

  • odpověď Ano, vadí:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je jich čím dál tím více na otázku 6. Pokud ano, z jakého důvodu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsou moc dlouhé na otázku 6. Pokud ano, z jakého důvodu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejsou zábavné, zajímavé na otázku 6. Pokud ano, z jakého důvodu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vadí mi, že přerušují televizní program na otázku 6. Pokud ano, z jakého důvodu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Koupil/a jste si někdy něco na základě televizní reklamy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu na otázku 17. Jaká reklama podle Vás nejvíce člověka ovlivňuje?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, přepínám na otázku 7. Přepínáte televizní program, když v něm začnou reklamy?

12. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?

  • odpověď Je humorná:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 hodinu denně na otázku 4. Jak často sledujete televizi?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama ve filmu či seriálu (product placement) na otázku 17. Jaká reklama podle Vás nejvíce člověka ovlivňuje?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi XXXLUTZ na otázku 10. Jaká televizní reklama Vám nejvíce vadila?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Účinkují v ní známé osobnosti na otázku 12. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?
  • odpověď Je originální:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než 3 hodiny denně na otázku 4. Jak často sledujete televizi?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, znám na otázku 15. Znáte nějakého reklamního režiséra?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama ve filmu či seriálu (product placement) na otázku 17. Jaká reklama podle Vás nejvíce člověka ovlivňuje?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevnímám ji na otázku 5. Vadí Vám množství reklam v televizi?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi XXXLUTZ na otázku 10. Jaká televizní reklama Vám nejvíce vadila?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 hodiny denně na otázku 4. Jak často sledujete televizi?

15. Znáte nějakého reklamního režiséra?

  • odpověď Ne, neznám:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu na otázku 17. Jaká reklama podle Vás nejvíce člověka ovlivňuje?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 hodiny denně na otázku 4. Jak často sledujete televizi?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Povolání:

3. Kraj:

4. Jak často sledujete televizi?

5. Vadí Vám množství reklam v televizi?

6. Pokud ano, z jakého důvodu?

7. Přepínáte televizní program, když v něm začnou reklamy?

10. Jaká televizní reklama Vám nejvíce vadila?

11. Koupil/a jste si někdy něco na základě televizní reklamy?

12. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?

13. Máte nějakou oblíbenou reklamu?

15. Znáte nějakého reklamního režiséra?

17. Jaká reklama podle Vás nejvíce člověka ovlivňuje?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Povolání:

3. Kraj:

4. Jak často sledujete televizi?

5. Vadí Vám množství reklam v televizi?

6. Pokud ano, z jakého důvodu?

7. Přepínáte televizní program, když v něm začnou reklamy?

10. Jaká televizní reklama Vám nejvíce vadila?

11. Koupil/a jste si někdy něco na základě televizní reklamy?

12. Pokud se Vám nějaká televizní reklama líbí, čím Vás zaujme?

13. Máte nějakou oblíbenou reklamu?

15. Znáte nějakého reklamního režiséra?

17. Jaká reklama podle Vás nejvíce člověka ovlivňuje?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Lustigová, K.Vliv televizní reklamy na člověka (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vliv-televizni-reklamy-na-cl.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.