Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv televizní reklamy na člověka
Vliv televizní reklamy na člověka
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michaela Nováková |
---|---|
Šetření: | 17. 04. 2010 - 24. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 67 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 8.36 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 75,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:13 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem tohoto výzkumu je zjistit míru ovlivnění spotřebitelů reklamou v televizi a jejich zájem o reklamní spoty. Zjištěné údaje budou použity jako praktický podklad pro seminární práci. Dotazník obsahuje pouze několik stručných otázek. Děkuji předem za spolupráci.
Odpovědi respondentů
1. Vadí Vám televizní reklama?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, obtěžuje mne při sledování oblíbeného pořadu | 33 | 49,25 % | 49,25 % |
nevadí | 21 | 31,34 % | 31,34 % |
je mi to jedno | 13 | 19,4 % | 19,4 % |
2. Při nástupu reklamních spotů:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [okamžitě přepínám na jiný kanál, odcházím od TV, začnu se věnovat jiné činnosti → otázka č. 6, pokračuji ve sledování programu, reklamy přiliš nevnímám → otázka č. 3, se zájmem reklamy sleduji → otázka č. 3].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
okamžitě přepínám na jiný kanál, odcházím od TV, začnu se věnovat jiné činnosti | 35 | 52,24 % | 52,24 % |
pokračuji ve sledování programu, reklamy přiliš nevnímám | 24 | 35,82 % | 35,82 % |
se zájmem reklamy sleduji | 8 | 11,94 % | 11,94 % |
3. Stalo se Vám někdy, že jste po shlédnutí reklamy měli silné nutnání vyzkoušet daný produkt?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím, možná | 13 | 40,63 % | 19,4 % |
ne, nikdy | 12 | 37,5 % | 17,91 % |
ano. | 7 | 21,88 % | 10,45 % |
4. Myslíte někdy na reklamní spoty, které Vás v minulosti zaujaly?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → otázka č. 6, možná, nikdy jsem na tím nepřemýšlel → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 19 | 59,38 % | 28,36 % |
možná, nikdy jsem na tím nepřemýšlel | 9 | 28,13 % | 13,43 % |
ne | 4 | 12,5 % | 5,97 % |
5. Hovoříte s přáteli o reklamách či o výrocích, které jste v nich slyšeli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas, některé reklamy jsou vtipné a zajímavé | 18 | 64,29 % | 26,87 % |
ano | 9 | 32,14 % | 13,43 % |
ne | 1 | 3,57 % | 1,49 % |
6. Důvěřujete informacím, které reklama sděluje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
částečně ano, záleží jakým způsobem jsou informace podané, o jaký produkt se jedná | 38 | 56,72 % | 56,72 % |
rozhodně ne | 28 | 41,79 % | 41,79 % |
ano, určitě | 1 | 1,49 % | 1,49 % |
7. Stalo se Vám někdy při nakupování, že jste se vědomě rozhodli pro produkt, který jste zahlédli předtím v reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, nejméně jednou | 38 | 56,72 % | 56,72 % |
ne nikdy | 13 | 19,4 % | 19,4 % |
nevím | 11 | 16,42 % | 16,42 % |
ano často | 5 | 7,46 % | 7,46 % |
8. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [muž → otázka č. 9, žena → otázka č. 9, odmítám odpovědět → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 48 | 71,64 % | 71,64 % |
muž | 19 | 28,36 % | 28,36 % |
9. Do jaké věkové skupiny patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 25 let → otázka č. 10, 26 - 35 let → otázka č. 10, 36 - 50 let → otázka č. 10, 51 a výše → otázka č. 10, odmítám odpovědět → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 25 let | 43 | 64,18 % | 64,18 % |
26 - 35 let | 15 | 22,39 % | 22,39 % |
36 - 50 let | 8 | 11,94 % | 11,94 % |
51 a výše | 1 | 1,49 % | 1,49 % |
10. Vaše dosažené vzdělání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
střední s maturitou | 34 | 51,52 % | 50,75 % |
vysoké | 19 | 28,79 % | 28,36 % |
základní | 8 | 12,12 % | 11,94 % |
střední s vyučením | 4 | 6,06 % | 5,97 % |
odmítám odpovědět | 1 | 1,52 % | 1,49 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.