Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv televizní reklamy na mladistvé (15 - 26 let)

Vliv televizní reklamy na mladistvé (15 - 26 let)

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika Pastirčíková
Šetření:08. 05. 2011 - 08. 05. 2011
Počet respondentů:20
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

jsem studentkou Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně a obracím se na Vás s prosbou o vyplnění dotazníku, který je zaměřen na téma Vliv televizní reklamy na mladistvé. Tento dotazník je vytvořen pro výzkum k mé seminární práci do předmětu Marketing služeb.
Tento dotazník je anonymní, proto Vás prosím o pravdivé odpovědi. Vyplnění dotazníku Vám zabere přibližně 5 minut.

Děkuji Vám za Vaši ochotu a věnovaný čas. 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1365 %65 %  
muž735 %35 %  

Graf

2. Věk

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 231050 %50 %  
18 - 20525 %25 %  
23 - 26315 %15 %  
27 a více15 %5 %  
15 - 1715 %5 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání (v případě, že jste stále studentem, uveďte vzdělání, kterého dosáhnete po ukončení aktuálních studií)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské1155 %55 %  
střední odborné s maturitou840 %40 %  
vyšší odborné15 %5 %  

Graf

4. Jaký je váš postoj k televizní reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrální (nevšímám si jí, nevnímám ji)1155 %55 %  
záporný840 %40 %  
reklamu nesleduji15 %5 %  

Graf

5. Myslíte si, že vás televizní reklama ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1365 %65 %  
ne735 %35 %  

Graf

6. Zakoupili jste již někdy jakýkoli výrobek či službu na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1155 %55 %  
nevím, nejsem si jistý/a525 %25 %  
ne420 %20 %  

Graf

7. Naláká Vás slavná osobnost vystupující v televizní reklamě ke koupi určitého výrobku či služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1680 %80 %  
ano420 %20 %  

Graf

8. Vzbuzuje ve vás odborník vystupující v televizní reklamě např. lékař důvěru k danému výrobku či službě

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1890 %90 %  
nevím210 %10 %  

Graf

9. Všímáte si skryté reklamy ve filmech či seriálech např. postavy nosí pouze oblečení určité značky

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1365 %65 %  
ne735 %35 %  

Graf

10. Pokud si máte vybrat mezi výrobkem, který znáte z reklamy a výrobkem, který z reklamy neznáte, jaký z nich si vyberete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno1155 %55 %  
ten, který znám z reklamy735 %35 %  
ten, který z reklamy neznám210 %10 %  

Graf

11. Už Vás někdy reklama odradila od koupi určitého výrobku nebo služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1050 %50 %  
ne525 %25 %  
nevím525 %25 %  

Graf

12. Co Vás na reklamě nejčastěji nejvíce zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
originalita1890 %90 %  
vtip1470 %70 %  
hudba945 %45 %  
slavná osobnost15 %5 %  
nic15 %5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pastirčíková, M.Vliv televizní reklamy na mladistvé (15 - 26 let) (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vliv-televizni-reklamy-na-ml.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.