Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv televizní reklamy na mladistvé (15 - 26 let)

Vliv televizní reklamy na mladistvé (15 - 26 let)

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika Pastirčíková
Šetření:08. 05. 2011 - 08. 05. 2011
Počet respondentů:20
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

jsem studentkou Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně a obracím se na Vás s prosbou o vyplnění dotazníku, který je zaměřen na téma Vliv televizní reklamy na mladistvé. Tento dotazník je vytvořen pro výzkum k mé seminární práci do předmětu Marketing služeb.
Tento dotazník je anonymní, proto Vás prosím o pravdivé odpovědi. Vyplnění dotazníku Vám zabere přibližně 5 minut.

Děkuji Vám za Vaši ochotu a věnovaný čas. 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1365 %65 %  
muž735 %35 %  

Graf

2. Věk

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 231050 %50 %  
18 - 20525 %25 %  
23 - 26315 %15 %  
27 a více15 %5 %  
15 - 1715 %5 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání (v případě, že jste stále studentem, uveďte vzdělání, kterého dosáhnete po ukončení aktuálních studií)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské1155 %55 %  
střední odborné s maturitou840 %40 %  
vyšší odborné15 %5 %  

Graf

4. Jaký je váš postoj k televizní reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrální (nevšímám si jí, nevnímám ji)1155 %55 %  
záporný840 %40 %  
reklamu nesleduji15 %5 %  

Graf

5. Myslíte si, že vás televizní reklama ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1365 %65 %  
ne735 %35 %  

Graf

6. Zakoupili jste již někdy jakýkoli výrobek či službu na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1155 %55 %  
nevím, nejsem si jistý/a525 %25 %  
ne420 %20 %  

Graf

7. Naláká Vás slavná osobnost vystupující v televizní reklamě ke koupi určitého výrobku či služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1680 %80 %  
ano420 %20 %  

Graf

8. Vzbuzuje ve vás odborník vystupující v televizní reklamě např. lékař důvěru k danému výrobku či službě

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1890 %90 %  
nevím210 %10 %  

Graf

9. Všímáte si skryté reklamy ve filmech či seriálech např. postavy nosí pouze oblečení určité značky

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1365 %65 %  
ne735 %35 %  

Graf

10. Pokud si máte vybrat mezi výrobkem, který znáte z reklamy a výrobkem, který z reklamy neznáte, jaký z nich si vyberete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno1155 %55 %  
ten, který znám z reklamy735 %35 %  
ten, který z reklamy neznám210 %10 %  

Graf

11. Už Vás někdy reklama odradila od koupi určitého výrobku nebo služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1050 %50 %  
ne525 %25 %  
nevím525 %25 %  

Graf

12. Co Vás na reklamě nejčastěji nejvíce zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
originalita1890 %90 %  
vtip1470 %70 %  
hudba945 %45 %  
slavná osobnost15 %5 %  
nic15 %5 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Pastirčíková, M.Vliv televizní reklamy na mladistvé (15 - 26 let) (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vliv-televizni-reklamy-na-ml.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.