Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv televizní reklamy na spotřební chování dětí 8-12 let

Vliv televizní reklamy na spotřební chování dětí 8-12 let

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aha Haha
Šetření:06. 05. 2009 - 01. 07. 2009
Počet respondentů:42
Počet otázek (max/průměr):11 / 11.24
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:8,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milí rodiče, tento dotazník je anonymní a slouží jako podklad pro zpracování Bakalářské práce na téma Psychologie reklamy.  Pokud máte děti mladší 8 a starší 12 let, dotazník prosím nevyplňujte. Předem Vám děkuji za čas strávený řádným vyplněním dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3274,42 %76,19 %  
muž1125,58 %26,19 %  

Graf

2. Kolik máte dětí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 3, 2otázka č. 3, 3otázka č. 3, 4otázka č. 3, 5otázka č. 3, víceotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22046,51 %47,62 %  
11330,23 %30,95 %  
3716,28 %16,67 %  
424,65 %4,76 %  
více12,33 %2,38 %  

Graf

3. Pohlaví dětí

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

2 chlapci

dcera

dcera a syn

dcery

debil

Děvče

dívka

dívka, chlapec

dívka,chlapci

dva kluci dvě holky

F

FMF

hermafroditi

holka kluk

holka

holka

holka a kluk

holka a kluk

Holka, Kluk, Holka

holka,kluk

chlapci

chlapec dívka chlapec

chlapec

Chlapec

chlapec

chlapec

chlapec a děvče

Chlapeček:)

kluci

kluci

Kluk Holka

kluk

kluk a holka

muž

mužské

obě holky

syn a dcera

žena

žena

žena

žena, muž, žena

ženské

ženské, mužské

4. Věk dětí

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
836,98 %7,14 %  
2,924,65 %4,76 %  
1224,65 %4,76 %  
11 a 912,33 %2,38 %  
dvanáct,devět, dva a půl12,33 %2,38 %  
9 let12,33 %2,38 %  
2 roky, 9let12,33 %2,38 %  
9,412,33 %2,38 %  
12,1412,33 %2,38 %  
4 a 1212,33 %2,38 %  
ostatní odpovědi 2 roky a 10 let
11.měsíců a 9 let
1,4,8,15
11let a 21měsíců
osm, dva
2 roky
28,27,17
kluk 19, holka 15
8,10,12
10 r.
8, 5, 2
30
11
2, 11
6 a 15
11,12
11,10
17 12
10, 15
2,5,8
10
stopadesáttři
17 a 12
čtyři
9, 12
9
třináct dvanáct osm jeden rok
8 a 22 let
3roky
2967,44 %69,05 % 

Graf

5. Kolik dostávají Vaše děti pravidelně peněz (v kč) za měsíc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101-2001637,21 %38,1 %  
1- 1001227,91 %28,57 %  
žádné920,93 %21,43 %  
více než 40049,3 %9,52 %  
201-40024,65 %4,76 %  

Graf

6. Víte za co Vaše děti peníze utrácejí? Pokud ano, uveďte prosím konkrétně za co.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1841,86 %42,86 %  
ne1125,58 %26,19 %  
sladkosti, maličkosti12,33 %2,38 %  
vždy si na něco dražšího šetří...Koloběžka, mobil,12,33 %2,38 %  
sladkosti,časopisy,ale i oblečení12,33 %2,38 %  
za sladkosti 12,33 %2,38 %  
sladkosti,dárečky,časopisy12,33 %2,38 %  
na co si našetří to si koupí (tričko,prut na ryby)12,33 %2,38 %  
ve školním bufetu, sladkosti12,33 %2,38 %  
dcera za sladkosti, kosmetiku, darky... syn nevim12,33 %2,38 %  
Desiata12,33 %2,38 %  
Svačina ve škole, sladkosti, věci do školy12,33 %2,38 %  
a kam to mám asi napsat?12,33 %2,38 %  
občas12,33 %2,38 %  
šetří, občas sladkosti12,33 %2,38 %  
syn za studium, dcera peníze nedostává12,33 %2,38 %  

Graf

7. Kolik hodin denně tráví v průměru Vaše děti u televize?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 5 hodiny 2762,79 %64,29 %  
méně než 1 hodina1125,58 %26,19 %  
více než 10 hodin36,98 %7,14 %  
6 - 10 hodin 24,65 %4,76 %  

Graf

8. Když se Vaše děti dívají na televizi a vysílání přeruší reklama, co většinou udělají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odejdou (pro občerstvení, WC apod. a za chvilku se vrátí zpět k televizi)1637,21 %38,1 %  
Zůstanou a sledují reklamu1432,56 %33,33 %  
Přepínají na jiné programy1227,91 %28,57 %  
povídá si s námi,nebo se jde napít 12,33 %2,38 %  

Graf

9. Mají Vaše děti ve svém pokoji televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2558,14 %59,52 %  
ano1841,86 %42,86 %  

Graf

10. Myslíte si, že reklama ovlivňuje vaše děti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2762,79 %64,29 %  
ne1637,21 %38,1 %  

Graf

11. Setkal/a jste se již s takovou situací, kdy vaše dítě pod vlivem televizní reklamy chtělo, abyste mu koupil/a nějaký výrobek? Pokud ano, uveďte prosím konkrétně, o jaké výrobky se jednalo.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1433,33 %33,33 %  
ne1228,57 %28,57 %  
sladkosti24,76 %4,76 %  
hračku12,38 %2,38 %  
většinou hračky, pak jogurty nebo sladkosti12,38 %2,38 %  
polly pocket, lego,12,38 %2,38 %  
hračky,časopisy,dvd12,38 %2,38 %  
Hračky a sladkosti12,38 %2,38 %  
lego12,38 %2,38 %  
mléčné výrobky,vitamíny12,38 %2,38 %  
hračky, jídlo12,38 %2,38 %  
slo o nejaky bublifuk, bylo to velmi davno u dcery12,38 %2,38 %  
Hračky, sladkosti12,38 %2,38 %  
panenka Baby Born12,38 %2,38 %  
no a kam to mám zase napsat?12,38 %2,38 %  
hračky - Barbie12,38 %2,38 %  
naopak, reklamě nedůvěřují (masírujeme je)12,38 %2,38 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Haha, A.Vliv televizní reklamy na spotřební chování dětí 8-12 let (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://vliv-televizni-reklamy-na-spotrebni-chovani-deti-8-12-let.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.