Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv televizní reklamy na spotřební chování dětí 8-12 let

Vliv televizní reklamy na spotřební chování dětí 8-12 let

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aha Haha
Šetření:06. 05. 2009 - 01. 07. 2009
Počet respondentů:42
Počet otázek (max/průměr):11 / 11.24
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:8,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milí rodiče, tento dotazník je anonymní a slouží jako podklad pro zpracování Bakalářské práce na téma Psychologie reklamy.  Pokud máte děti mladší 8 a starší 12 let, dotazník prosím nevyplňujte. Předem Vám děkuji za čas strávený řádným vyplněním dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3274,42 %76,19 %  
muž1125,58 %26,19 %  

Graf

2. Kolik máte dětí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 3, 2otázka č. 3, 3otázka č. 3, 4otázka č. 3, 5otázka č. 3, víceotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22046,51 %47,62 %  
11330,23 %30,95 %  
3716,28 %16,67 %  
424,65 %4,76 %  
více12,33 %2,38 %  

Graf

3. Pohlaví dětí

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

2 chlapci

dcera

dcera a syn

dcery

debil

Děvče

dívka

dívka, chlapec

dívka,chlapci

dva kluci dvě holky

F

FMF

hermafroditi

holka kluk

holka

holka

holka a kluk

holka a kluk

Holka, Kluk, Holka

holka,kluk

chlapci

chlapec dívka chlapec

chlapec

Chlapec

chlapec

chlapec

chlapec a děvče

Chlapeček:)

kluci

kluci

Kluk Holka

kluk

kluk a holka

muž

mužské

obě holky

syn a dcera

žena

žena

žena

žena, muž, žena

ženské

ženské, mužské

4. Věk dětí

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
836,98 %7,14 %  
2,924,65 %4,76 %  
1224,65 %4,76 %  
11 a 912,33 %2,38 %  
dvanáct,devět, dva a půl12,33 %2,38 %  
9 let12,33 %2,38 %  
2 roky, 9let12,33 %2,38 %  
9,412,33 %2,38 %  
12,1412,33 %2,38 %  
4 a 1212,33 %2,38 %  
ostatní odpovědi 2 roky a 10 let
11.měsíců a 9 let
1,4,8,15
11let a 21měsíců
osm, dva
2 roky
28,27,17
kluk 19, holka 15
8,10,12
10 r.
8, 5, 2
30
11
2, 11
6 a 15
11,12
11,10
17 12
10, 15
2,5,8
10
stopadesáttři
17 a 12
čtyři
9, 12
9
třináct dvanáct osm jeden rok
8 a 22 let
3roky
2967,44 %69,05 % 

Graf

5. Kolik dostávají Vaše děti pravidelně peněz (v kč) za měsíc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101-2001637,21 %38,1 %  
1- 1001227,91 %28,57 %  
žádné920,93 %21,43 %  
více než 40049,3 %9,52 %  
201-40024,65 %4,76 %  

Graf

6. Víte za co Vaše děti peníze utrácejí? Pokud ano, uveďte prosím konkrétně za co.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1841,86 %42,86 %  
ne1125,58 %26,19 %  
sladkosti, maličkosti12,33 %2,38 %  
vždy si na něco dražšího šetří...Koloběžka, mobil,12,33 %2,38 %  
sladkosti,časopisy,ale i oblečení12,33 %2,38 %  
za sladkosti 12,33 %2,38 %  
sladkosti,dárečky,časopisy12,33 %2,38 %  
na co si našetří to si koupí (tričko,prut na ryby)12,33 %2,38 %  
ve školním bufetu, sladkosti12,33 %2,38 %  
dcera za sladkosti, kosmetiku, darky... syn nevim12,33 %2,38 %  
Desiata12,33 %2,38 %  
Svačina ve škole, sladkosti, věci do školy12,33 %2,38 %  
a kam to mám asi napsat?12,33 %2,38 %  
občas12,33 %2,38 %  
šetří, občas sladkosti12,33 %2,38 %  
syn za studium, dcera peníze nedostává12,33 %2,38 %  

Graf

7. Kolik hodin denně tráví v průměru Vaše děti u televize?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 5 hodiny 2762,79 %64,29 %  
méně než 1 hodina1125,58 %26,19 %  
více než 10 hodin36,98 %7,14 %  
6 - 10 hodin 24,65 %4,76 %  

Graf

8. Když se Vaše děti dívají na televizi a vysílání přeruší reklama, co většinou udělají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odejdou (pro občerstvení, WC apod. a za chvilku se vrátí zpět k televizi)1637,21 %38,1 %  
Zůstanou a sledují reklamu1432,56 %33,33 %  
Přepínají na jiné programy1227,91 %28,57 %  
povídá si s námi,nebo se jde napít 12,33 %2,38 %  

Graf

9. Mají Vaše děti ve svém pokoji televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2558,14 %59,52 %  
ano1841,86 %42,86 %  

Graf

10. Myslíte si, že reklama ovlivňuje vaše děti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2762,79 %64,29 %  
ne1637,21 %38,1 %  

Graf

11. Setkal/a jste se již s takovou situací, kdy vaše dítě pod vlivem televizní reklamy chtělo, abyste mu koupil/a nějaký výrobek? Pokud ano, uveďte prosím konkrétně, o jaké výrobky se jednalo.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1433,33 %33,33 %  
ne1228,57 %28,57 %  
sladkosti24,76 %4,76 %  
hračku12,38 %2,38 %  
většinou hračky, pak jogurty nebo sladkosti12,38 %2,38 %  
polly pocket, lego,12,38 %2,38 %  
hračky,časopisy,dvd12,38 %2,38 %  
Hračky a sladkosti12,38 %2,38 %  
lego12,38 %2,38 %  
mléčné výrobky,vitamíny12,38 %2,38 %  
hračky, jídlo12,38 %2,38 %  
slo o nejaky bublifuk, bylo to velmi davno u dcery12,38 %2,38 %  
Hračky, sladkosti12,38 %2,38 %  
panenka Baby Born12,38 %2,38 %  
no a kam to mám zase napsat?12,38 %2,38 %  
hračky - Barbie12,38 %2,38 %  
naopak, reklamě nedůvěřují (masírujeme je)12,38 %2,38 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Haha, A.Vliv televizní reklamy na spotřební chování dětí 8-12 let (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://vliv-televizni-reklamy-na-spotrebni-chovani-deti-8-12-let.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.