Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv značky Mary Kay na kupní chování zákazníků

Vliv značky Mary Kay na kupní chování zákazníků

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Teplá
Šetření:12. 04. 2016 - 18. 04. 2016
Počet respondentů:19
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:67,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

dovoluji si Vás požádat o vyplnění dotazníku, který je zcela anonymní a je určen výhradně uživatelům kosmetické značky Mary Kay. Dotazník prosím vyplňte pouze v případě, pokud některý z produktů této značky používáte déle než 6 měsíců. Vyplnění dotazníku Vám nezabere déle než 7 minut. Výsledky dosažené díky Vaším odpovědím budou stěžejním podkladem pro úspěšné vypracování mé diplomové práce, která je zaměřena na analýzu vlivu značky Mary Kay na kupní chování zákazníků. 

Děkuji Vám za pomoc a vyplnění dotazníku.

Zuzana Teplá

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1789,47 %89,47 %  
muž210,53 %10,53 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 35 let947,37 %47,37 %  
24 a méně631,58 %31,58 %  
36 - 44 let421,05 %21,05 %  

Graf

3. Když se řekne kvalitní značka pěstící kosmetiky, která značka se Vám vybaví? (vyjmenujte alespoň 3 značky)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

avon, dr. popov, weleda

Avon, Garnier, Dermacol

Bioderma, Havlík

Clarins, Dior, Clinique

Dermacol Nivea Balea

Mary kay

mary kay, bioderma, la roche

Mary kay, Mixa, Naked

Mary Kay, Yves Rocher, Clinique

Natura Siberica, Ziaja, Himalaya

Neutrogena, Bioderma, Clinique

nevím nevím nevím

nike, avon, oriflame

nivea, oriflame, avon

Syncare, Dermalogica, La Roche Posay

Vichy, Loreal, Sephora

Vichy, yves rocher, mary kay

Yves Rocher, dermacol, bioderma

Žádná

4. Co se Vám vybaví, když se řekne Mary Kay?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

cena

Dražší Avon.

kosmetika

kosmetika

Kosmetika a růžová barva

Kosmetika, která je sice poněkud dražší, ale dlouho vydrží a je velmi kvalitní!

líčidla

Mary Kay Ash, kosmetika, propagace

moje rtěnka :-)

naprosto úžasné oční stíny

Nějká značka

Neznám

nic

Predrazenost

Protivná ženská, vrstvy hutného make-upu

předražená kosmetika

příjemná návštěva u prodejkyně

svoje produkty co mám

Vlaďka

5. Jakým činnostem se věnuje společnost Mary Kay?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prodej pěstící kosmetiky1578,95 %78,95 %  
prodej dekorativní kosmetiky1473,68 %73,68 %  
kosmetické poradenství1263,16 %63,16 %  
kurzy líčení1052,63 %52,63 %  
možnost podnikání1052,63 %52,63 %  
Nevím, ale podle předchozí otázky tipuji, že prodejem pěstící kosmetiky15,26 %5,26 %  
společenská odpovědnost15,26 %5,26 %  

Graf

6. Jak často používáte pěstící kosmetiku (různých značek)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x denně736,84 %36,84 %  
1x denně631,58 %31,58 %  
méně často526,32 %26,32 %  
2 - 3x týdně15,26 %5,26 %  

Graf

7. Jak dlouho používáte kosmetiku Mary Kay?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6 – 9 měsíců842,11 %42,11 %  
déle než 2 roky526,32 %26,32 %  
1 – 2 roky421,05 %21,05 %  
9 – 12 měsíců210,53 %10,53 %  

Graf

8. Jakou část z Vámi používaných přípravků tvoří výrobky Mary Kay?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 25%1473,68 %73,68 %  
50 - 75%210,53 %10,53 %  
25 - 50%210,53 %10,53 %  
75 - 100%15,26 %5,26 %  

Graf

9. Které produkty od Mary Kay nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dekorativní kosmetiku (podkladovou bázi, řasenku, pudr,…)947,37 %47,37 %  
Pěstící kosmetiku (čistící gely, masky, pleťové krémy,…)421,05 %21,05 %  
Péči o ruce315,79 %15,79 %  
Péči o tělo210,53 %10,53 %  
Nekupuji, dostávám darem, většinou hydratační gel bez oleje, tvářenky atd. 15,26 %5,26 %  
Vůně15,26 %5,26 %  
už žádné, po zkušenostech s agresivními syntetickými chemikáliemi15,26 %5,26 %  
Žádné15,26 %5,26 %  
mastne papirky15,26 %5,26 %  

Graf

10. Vnímáte kosmetiku Mary Kay jako kvalitní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím736,84 %36,84 %  
souhlasím526,32 %26,32 %  
nevím315,79 %15,79 %  
spíše nesouhlasím315,79 %15,79 %  
nesouhlasím15,26 %5,26 %  

Graf

11. Pozorujete výsledky na své pleti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím736,84 %36,84 %  
nevím631,58 %31,58 %  
souhlasím315,79 %15,79 %  
spíše nesouhlasím210,53 %10,53 %  
nesouhlasím15,26 %5,26 %  

Graf

12. Považujete výrobky Mary Kay za účinnější než má konkurence?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím947,37 %47,37 %  
spíše nesouhlasím631,58 %31,58 %  
spíše souhlasím210,53 %10,53 %  
souhlasím15,26 %5,26 %  
nesouhlasím15,26 %5,26 %  

Graf

13. Doporučil/a byste kosmetiku Mary Kay svým přátelům a známým?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím421,05 %21,05 %  
nesouhlasím421,05 %21,05 %  
spíše nesouhlasím421,05 %21,05 %  
spíše souhlasím421,05 %21,05 %  
nevím315,79 %15,79 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Teplá, Z.Vliv značky Mary Kay na kupní chování zákazníků (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://vliv-znacky-mary-kay-na-kupn.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.