Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv značky na kupní chování spotřebitele

Vliv značky na kupní chování spotřebitele

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Drahokoupilová
Šetření:26. 12. 2012 - 11. 01. 2013
Počet respondentů:332
Počet otázek (max/průměr):28 / 12.63
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, prosím o vyplnění dotazníku, který se zaměřuje na působení telefoního operátora na sociální síti Facebook a jeho vliv na zákazníka. Výsledky dotazníků budou použity ke zpracování diplomové práce.

 

Odpovědi respondentů

1. Jakého telefonního operátora používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O212738,25 %38,25 %  
T-mobile11434,34 %34,34 %  
Vodafone8124,4 %24,4 %  
všechny10,3 %0,3 %  
O2, Vodafone - používám oba 10,3 %0,3 %  
O2 a T-Mobile10,3 %0,3 %  
02,Vodafone, Blesk mobil10,3 %0,3 %  
Bleskmobil10,3 %0,3 %  
Vodafone i O210,3 %0,3 %  
Oskar10,3 %0,3 %  
Klarmobil10,3 %0,3 %  
více10,3 %0,3 %  
Bleskmobil a O210,3 %0,3 %  

Graf

2. Jste s Vaším operátorem spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Rozhodně anootázka č. 3, Spíše anootázka č. 3, Nevímotázka č. 7, Spíše neotázka č. 4, Rozhodně neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano18455,42 %55,42 %  
Spíše ne5616,87 %16,87 %  
Rozhodně ano5015,06 %15,06 %  
Nevím3410,24 %10,24 %  
Rozhodně ne82,41 %2,41 %  

Graf

3. Co Vám na Vašem operátorovi vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena služeb14461,54 %43,37 %  
Nabídka služeb9440,17 %28,31 %  
Komunikace operátora se zákazníky3916,67 %11,75 %  
Akční nabídky3012,82 %9,04 %  
Nic177,26 %5,12 %  

Graf

4. Uveďte důvod Vaší nespokojenosti s telefonním operátorem:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- Malý výběr tarifů, např. píšu sms, používám internet ale nevolám, tudíž bych chtěla tarif který by neobsahoval cenu za zbytečně vysoký počet volných minut, které nepotřebuji. - Cena (oproti zahraničním zemím)

- Obtěžování všemožnými obchodními nabídkami telefonicky ve velmi nevhodnou dobu (např. v neděli 19:00). - Vyúčtování paušálu operátor zjednodušil, ale také tím i snížil množství podrobných údajů o hovorech.

.

Banda imbecilních vydřiduchů to je!

Bleskmobil není schopen, dovolat se na některá čísla. Důvod neznámý. O2 je nespolehlivá společnost s nekřesťanskými cenami.

Cena

cena

Ceny a jako bývalý zaměstnanec i chování "pod pokličkou".

ceny jsou vysoké

ceny, jednání se zákazníkem (neřešení stížností atd.)

ceny, služby

časté telefonáty s nabídkou služeb, cena

drahé

drahé služby

Drahé služby, ubohé dotace telefonu

drahé volání

drahé volání

Drahé volání i sms

Drahé volání, nevýhodné datové tarify.

drahej a služby na prd

drahý internet v mobilu a malý FUP

Chybná vyúčtování bez přesného vyúčtování, předražené služby, špatná komunikace s operátorem, nabídky, které zavazují k neustálému prodlužování smlouvy, neinformování ze strany operátora o novějších a výhodnějších produktech - zájem pouze o nové zákazníky, nikoliv o stávající

informovanost o zustatku. domluva s operatorem

je to drahý

narozdíl od jiných evropských států, neúměrně předražené služby. Není to ale problém jen mnou zvoleného operátora, ale týká se to všech operátorů na českém trhu

Nejsem spokojen především s tím, že nový klienti O2 dostávají lepší podmínky např. na paušál, než já, který jsem klientem O2 již 10 let.

Nejsem spokojen především s tím, že O2 nabízí novým klientům, aby je získali, lepší podmínky než mě, který jsem klientem O2 již více než 10 let.

nejsem spokojený s tarify

nelíbí se mi hlavně že smlouvu nejde skoro zrušit a zbytečně předražené služby ještě k 5. otázce, neplánuju přejít k jinému operátorovi protože soukromý paušál zruším a nechám si služební, jinak by to bylo asi ano

nemůžu mít paušál nemám české občanství a ani u jiného operátora to nejde.

neohlášené změny tarifních podmínek

Neochota nabídnout lepší ceny

nesmyslné nábídky, výhodovost se spíše vytrácí

Nesnaží se vyjít zákazníkovi vstříc, nikdy.

Neustálé nabízení nových služeb. Které nevyhovují mým potřebám. Změna tarifu nebo přidání nějaké funkce bez upozornění. Drahé služby.

Neustálé obtěžování telefonními hovory a dotazy

Neustálé telefonické obtěžování dealeri, a předávání osobních dat snad všem obchodníkům na trhu.

nevýhodné tarify - v síti O2 je možno neomezeně volat a smskovat, do jiných sítí už ne

Nevyhovují mi ceny, který mi nabízí

Nutnost dobíjet kredit každého půl roku (vetsi cast roku jsem v zahranici, kde pouzivam jinou kartu)

Otravné telefonáty s nabídkami, ceny. Bohužel, toto je problém všech operátorů.

pokrytí signálem v místě trvalého bydliště

Pro mě (stávajícího zákazníka) nic nedělá. Myslím tím nabídku zvýhodněného tarifu, úpravu ceny směrem dolů aj. Když jsem se na to ptal operátora, vysmál se mi.

Problémy s jednáním při změně tarifu

Přehnáné ceny

Přemrštěné ceny, neférové smlouvy, účtování po minutě.

Přešel jsem k T-Mobile od Vodafone s tím, že jsem si na prodejně T-Mobile sjednal "výhodnější" tarif. Bohužel, propočty mi nějak nevyšli a dnes platím meziročně při stejném využívání telefonu zhruba o 1/3 více ve srovnání s Vodafonem. Hlavně díky hloupé tarifikaci 60+30. Ale to je spíše moje hloupost. Dále, abyste vůbec mohli levně fungovat pod T-Mobilem, musíte se upsat k stupidnímu závazku na 24 a více měsíců. U Vodafone jsem se cítil trochu více free...

s Vodafonem jsem spokojená, s O2 od té doby co mě okradli o 2000,- příliš ne.

Smlouva na 2 rokjy. nemožnost pozměnění.

stále se zvyšující paušál, nabízení a ovlivňování k nákupu služeb - které nepotřebujeme

špatný přístup k dlouho letým zákazníkům

Úroveň služeb ani cenová politika neodpovídá době. Operátoři pro sebe nejsou konkurencí. A u každýho je to plus minus stejně hrozný.

vysoká cena

Vysoká cena za služby, ale bohužel nabídky od O2 a Vodafone jsou na velmi obdobné úrovni.

vysoké ceny

Vysoké ceny

vysoké ceny ,někdy špatná domluva

vysoké ceny (ale u konkurence je to +/- to samé)

Vysoké ceny za málo služeb (minuty, SMS, data), obzvlášť v porovnání se zahraničím, mizerné pokrytí 3G

Vysoké ceny, málo výhod.

Vysoký tarif

Vyssi ceny nez u jinych mobilnich operatoru (mam studentsky tarif, ktery je trochu vyhodnejsi nez jine, ale ne o tolik), neustale meneni tarifu, nabidky po telefonu, kdy mi operator nerekne vsechny informace a poplatky... Rodice jsou u O2 (Eurotelu) uz vice nez 10 let a za vernost nedostavaji temer zadne vyhody.

Vzhledem k okolním státům jsou služby našich operátorů značně předražené

Zybtecne velke ucty za telefon, draha data, uctovani ne po sekundach

5. Plánujete přejít k jinému operátorovi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3553,85 %10,54 %  
Ne3046,15 %9,04 %  

Graf

6. K jakému telefonnímu operátorovi plánujete přejít?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vodafone1131,43 %3,31 %  
T-mobile720 %2,11 %  
O2720 %2,11 %  
ještě nevím38,57 %0,9 %  
Snad po drazbe pasem v lednu bude mozna nejaka jina alternativa12,86 %0,3 %  
pokud bude dobrý virtuál12,86 %0,3 %  
po vypršení smlouvy porovnám nabídku12,86 %0,3 %  
k novému operátoru na trhu, bude-li12,86 %0,3 %  
orange12,86 %0,3 %  
Možná mobil úplně zruším. Za tu roční úsporu by to možná stálo. 12,86 %0,3 %  
ještě nevím jistě12,86 %0,3 %  

Graf

7. Co je pro vás důležité při rozhodování o tom, zda využijete nabídky operátora (tj. o sjednání tarifu, o využití výhodné akce na telefon atp.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena služeb22768,37 %68,37 %  
aktuální potřeba16148,49 %48,49 %  
reference přátel/rodiny10531,63 %31,63 %  
pověst operátora5717,17 %17,17 %  
reference na internetu226,63 %6,63 %  

Graf

8. Máte profil na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano30792,47 %92,47 %  
Ne257,53 %7,53 %  

Graf

9. Využíváte profil na Facebooku aktivně (tj. alespoň 3x týdně)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano28793,18 %86,45 %  
Ne216,82 %6,33 %  

Graf

10. Jste fanouškem stránky telefonního operátora na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne25588,85 %76,81 %  
Ano3211,15 %9,64 %  

Graf

11. Proč nejste fanoušky telefonního operátora na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám zájem20178,82 %60,54 %  
Nevím o stránkách telefonního operátora na Facebooku4517,65 %13,55 %  
nikdy mě to nenapadlo si operátora dát na facebook10,39 %0,3 %  
Operátor mě zásobuje newslettery dostatečně než aby mi ho cpal před oči ještě facebook.10,39 %0,3 %  
nemám rád spam!10,39 %0,3 %  
doteď mě to nenapadlo :)10,39 %0,3 %  
Nepřidávám se do fanouškovské stránky každého produktu který využívám, chráním si své soukromí.10,39 %0,3 %  
Protože nevidím důvod, proč bych měla fandit telefonnímu operátorovi10,39 %0,3 %  
Prozatim. nejsem10,39 %0,3 %  
Nenapadlo mě se podívat10,39 %0,3 %  
nejsem s nimi spokojená, takže nebudu v osotatních uživatelích facebooku evokovat myšlenku, že jsou super10,39 %0,3 %  

Graf

12. Ovlivňuje vaše rozhodování a smýšlení o operátorovi jeho aktivita (reakce na ostatní fanoušky, speciální nabídky atp.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2165,63 %6,33 %  
Ano1134,38 %3,31 %  

Graf

13. Napsali jste někdy na Zeď operátora na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2784,38 %8,13 %  
Ano515,63 %1,51 %  

Graf

14. Klikli jste někdy na Facebooku na reklamu (upoutávku) telefonního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2268,75 %6,63 %  
Ano1031,25 %3,01 %  

Graf

15. O jakou upoutávku se jednalo (o upoutávku na tarif, telefon, speciální nabídku)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

jak si to mám pamatovat

na soutěž

Nějaká soutěž spojená s reklamou na snad samsung galaxy S3

nepamatuji si

o Vánoční akce na telefon

Speciální nabídka

tarif

telefon HTC Desire

Upoutávka na speciální nabídku

Zlevněné mobily.

16. Líbí se vám prezentace vašeho telefonního operátora na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2887,5 %8,43 %  
Ne412,5 %1,2 %  

Graf

17. Co se Vám na stránce telefonního operátora nelíbí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

malá propagace, konzervativní reklama

Neříká vždy pravdu

obrázky a možnost stáhnout si hlášky z reklam, které nesnáším

zbytecna data

18. Získáte návštěvou Facebookové stránky vašeho operátora informace, které potřebujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1959,38 %5,72 %  
Ne1340,63 %3,92 %  

Graf

19. Jaké informace na stránkách operátora postrádáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

aktuální info

ceny

Nepostrádám nic

Nepostrádám žádné informace, ani žádné informace nepotřebuji. Na facebooku (ostatně i v jiných médiích) mě baví především vtipné upoutávky od Tmobile.

nevím

nevím moc tam nechodím

nevzpomenu si

přehlednost

Ty, které nejsou ani na stránkách operátora...např. kontakt mailový na operátora

Vlastně žádné, všechny informace které potřebuji, vyhledávám na webu operátora. Na FB stránkách mezi PR nesmysly nic relevantního člověk stejně nenajde.

všechny potřebné, za to blbostí je tam fůra

zadne, proste je nechci

Žádné.

20. Dozvěděli jste se o nabídce vašeho telefonního operátora z jeho FB stránek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3196,88 %9,34 %  
Ano13,13 %0,3 %  

Graf

21. Jak jste se o stránce telefonního operátora na Facebooku dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklamou na Facebooku1340,63 %3,92 %  
webové stránky operátora1237,5 %3,61 %  
doporučení známých618,75 %1,81 %  
upoutávkou v offline médiích (TV, noviny aj.)515,63 %1,51 %  
reklamou na internetu515,63 %1,51 %  

Graf

22. Stěžovali jste si někdy na Facebooku na služby vašeho operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 23, Neotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2990,63 %8,73 %  
Ano39,38 %0,9 %  

Graf

23. Poč jste si stěžovali na Vašeho operátora?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Kvůli ceně služeb.

Kvůli dlouhé prodlevě při uvádění aktualizací pro mé bývalé androidí telefony. Pro můj první Android - HTC Desire byla pro volnou distribuci (Datart, Alza, ElectroWorld) uvolněna nová verze 2.2 Froyo někdy na konci července 2010. Pro verze zakoupené u T-Mobile vyšla až po několika urgencích a stížnostech z řad stovek uživatelů uvolněna až začátkem září 2010. Není to případ jen jednoho typu zařízení, ale je to problém marketingový - T-Mobile branduje jeho distribuované telefony.

Kvůli špatnému pokrytí 3G

24. Dostalo se vám odpovědi od operátora po vaší stížnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne266,67 %0,6 %  
Ano133,33 %0,3 %  

Graf

25. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena20361,14 %61,14 %  
Muž12938,86 %38,86 %  

Graf

26. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-2420361,14 %61,14 %  
25-348325 %25 %  
35-49247,23 %7,23 %  
18 a méně185,42 %5,42 %  
50-6541,2 %1,2 %  

Graf

27. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16549,7 %49,7 %  
Vysokoškolské s bakalářským titulem11133,43 %33,43 %  
Vysokoškolské s magisterským titulem257,53 %7,53 %  
Základní206,02 %6,02 %  
VOŠ20,6 %0,6 %  
Vyšší odborné20,6 %0,6 %  
titul mimo český školský systém (na úrovni bakaláře)10,3 %0,3 %  
Vyšší Svářecká a Topenářská škola s tilulem10,3 %0,3 %  
Vyšší odborná škola s titulem Dis10,3 %0,3 %  
vyšší odborná10,3 %0,3 %  
vyšší obdorné10,3 %0,3 %  
voš s titulem Dis10,3 %0,3 %  
Středoškolské bez maturity10,3 %0,3 %  

Graf

28. Pracovní zařazení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student11634,94 %34,94 %  
Pracující11534,64 %34,64 %  
Pracující student8325 %25 %  
Nezaměstnaný185,42 %5,42 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jste s Vaším operátorem spokojeni?

  • odpověď Spíše ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic na otázku 3. Co Vám na Vašem operátorovi vyhovuje?
  • odpověď Spíše ne:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Plánujete přejít k jinému operátorovi?

5. Plánujete přejít k jinému operátorovi?

  • odpověď Ano:
    • 9.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vodafone na otázku 6. K jakému telefonnímu operátorovi plánujete přejít?

10. Jste fanouškem stránky telefonního operátora na Facebooku?

  • odpověď Ano:
    • 10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Ovlivňuje vaše rozhodování a smýšlení o operátorovi jeho aktivita (reakce na ostatní fanoušky, speciální nabídky atp.)?
    • 10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Ovlivňuje vaše rozhodování a smýšlení o operátorovi jeho aktivita (reakce na ostatní fanoušky, speciální nabídky atp.)?
    • 10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Napsali jste někdy na Zeď operátora na Facebooku?
    • zobrazit další souvislosti
    • 10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Klikli jste někdy na Facebooku na reklamu (upoutávku) telefonního operátora?
    • 10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Klikli jste někdy na Facebooku na reklamu (upoutávku) telefonního operátora?
    • 10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Líbí se vám prezentace vašeho telefonního operátora na Facebooku?
    • 10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Získáte návštěvou Facebookové stránky vašeho operátora informace, které potřebujete?
    • 10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Získáte návštěvou Facebookové stránky vašeho operátora informace, které potřebujete?
    • 10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Dozvěděli jste se o nabídce vašeho telefonního operátora z jeho FB stránek?
    • 10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamou na Facebooku na otázku 21. Jak jste se o stránce telefonního operátora na Facebooku dozvěděli?
    • 10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi webové stránky operátora na otázku 21. Jak jste se o stránce telefonního operátora na Facebooku dozvěděli?
    • 10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 22. Stěžovali jste si někdy na Facebooku na služby vašeho operátora?

13. Napsali jste někdy na Zeď operátora na Facebooku?

  • odpověď Ne:
    • 12.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Ovlivňuje vaše rozhodování a smýšlení o operátorovi jeho aktivita (reakce na ostatní fanoušky, speciální nabídky atp.)?
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamou na Facebooku na otázku 21. Jak jste se o stránce telefonního operátora na Facebooku dozvěděli?

16. Líbí se vám prezentace vašeho telefonního operátora na Facebooku?

  • odpověď Ano:
    • 11.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Získáte návštěvou Facebookové stránky vašeho operátora informace, které potřebujete?
    • 11x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Napsali jste někdy na Zeď operátora na Facebooku?
    • 10.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamou na Facebooku na otázku 21. Jak jste se o stránce telefonního operátora na Facebooku dozvěděli?
    • zobrazit další souvislosti
    • 10.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi webové stránky operátora na otázku 21. Jak jste se o stránce telefonního operátora na Facebooku dozvěděli?
    • 10.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Ovlivňuje vaše rozhodování a smýšlení o operátorovi jeho aktivita (reakce na ostatní fanoušky, speciální nabídky atp.)?

20. Dozvěděli jste se o nabídce vašeho telefonního operátora z jeho FB stránek?

  • odpověď Ne:
    • 10.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Ovlivňuje vaše rozhodování a smýšlení o operátorovi jeho aktivita (reakce na ostatní fanoušky, speciální nabídky atp.)?
    • 10.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Klikli jste někdy na Facebooku na reklamu (upoutávku) telefonního operátora?
    • 10.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Získáte návštěvou Facebookové stránky vašeho operátora informace, které potřebujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 10.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamou na Facebooku na otázku 21. Jak jste se o stránce telefonního operátora na Facebooku dozvěděli?
    • 10.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi webové stránky operátora na otázku 21. Jak jste se o stránce telefonního operátora na Facebooku dozvěděli?
    • 10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Jste fanouškem stránky telefonního operátora na Facebooku?
    • 10.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 22. Stěžovali jste si někdy na Facebooku na služby vašeho operátora?
    • 10.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Líbí se vám prezentace vašeho telefonního operátora na Facebooku?
    • 10.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Napsali jste někdy na Zeď operátora na Facebooku?
    • 10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Klikli jste někdy na Facebooku na reklamu (upoutávku) telefonního operátora?
    • 10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Ovlivňuje vaše rozhodování a smýšlení o operátorovi jeho aktivita (reakce na ostatní fanoušky, speciální nabídky atp.)?
    • 9.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Získáte návštěvou Facebookové stránky vašeho operátora informace, které potřebujete?

22. Stěžovali jste si někdy na Facebooku na služby vašeho operátora?

  • odpověď Ne:
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Ovlivňuje vaše rozhodování a smýšlení o operátorovi jeho aktivita (reakce na ostatní fanoušky, speciální nabídky atp.)?
    • 11.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Klikli jste někdy na Facebooku na reklamu (upoutávku) telefonního operátora?
    • 11x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Napsali jste někdy na Zeď operátora na Facebooku?
    • zobrazit další souvislosti
    • 10.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Získáte návštěvou Facebookové stránky vašeho operátora informace, které potřebujete?
    • 10.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamou na Facebooku na otázku 21. Jak jste se o stránce telefonního operátora na Facebooku dozvěděli?
    • 10.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Jste fanouškem stránky telefonního operátora na Facebooku?
    • 10.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Dozvěděli jste se o nabídce vašeho telefonního operátora z jeho FB stránek?

28. Pracovní zařazení:

  • odpověď Pracující:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 35-49 na otázku 26. Kolik je vám let?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakého telefonního operátora používáte?

2. Jste s Vaším operátorem spokojeni?

3. Co Vám na Vašem operátorovi vyhovuje?

5. Plánujete přejít k jinému operátorovi?

6. K jakému telefonnímu operátorovi plánujete přejít?

7. Co je pro vás důležité při rozhodování o tom, zda využijete nabídky operátora (tj. o sjednání tarifu, o využití výhodné akce na telefon atp.)?

8. Máte profil na Facebooku?

9. Využíváte profil na Facebooku aktivně (tj. alespoň 3x týdně)?

10. Jste fanouškem stránky telefonního operátora na Facebooku?

11. Proč nejste fanoušky telefonního operátora na Facebooku?

12. Ovlivňuje vaše rozhodování a smýšlení o operátorovi jeho aktivita (reakce na ostatní fanoušky, speciální nabídky atp.)?

13. Napsali jste někdy na Zeď operátora na Facebooku?

14. Klikli jste někdy na Facebooku na reklamu (upoutávku) telefonního operátora?

16. Líbí se vám prezentace vašeho telefonního operátora na Facebooku?

18. Získáte návštěvou Facebookové stránky vašeho operátora informace, které potřebujete?

20. Dozvěděli jste se o nabídce vašeho telefonního operátora z jeho FB stránek?

21. Jak jste se o stránce telefonního operátora na Facebooku dozvěděli?

22. Stěžovali jste si někdy na Facebooku na služby vašeho operátora?

25. Vaše pohlaví:

26. Kolik je vám let?

27. Nejvyšší dosažené vzdělání:

28. Pracovní zařazení:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakého telefonního operátora používáte?

2. Jste s Vaším operátorem spokojeni?

3. Co Vám na Vašem operátorovi vyhovuje?

5. Plánujete přejít k jinému operátorovi?

6. K jakému telefonnímu operátorovi plánujete přejít?

7. Co je pro vás důležité při rozhodování o tom, zda využijete nabídky operátora (tj. o sjednání tarifu, o využití výhodné akce na telefon atp.)?

8. Máte profil na Facebooku?

9. Využíváte profil na Facebooku aktivně (tj. alespoň 3x týdně)?

10. Jste fanouškem stránky telefonního operátora na Facebooku?

11. Proč nejste fanoušky telefonního operátora na Facebooku?

12. Ovlivňuje vaše rozhodování a smýšlení o operátorovi jeho aktivita (reakce na ostatní fanoušky, speciální nabídky atp.)?

13. Napsali jste někdy na Zeď operátora na Facebooku?

14. Klikli jste někdy na Facebooku na reklamu (upoutávku) telefonního operátora?

16. Líbí se vám prezentace vašeho telefonního operátora na Facebooku?

18. Získáte návštěvou Facebookové stránky vašeho operátora informace, které potřebujete?

20. Dozvěděli jste se o nabídce vašeho telefonního operátora z jeho FB stránek?

21. Jak jste se o stránce telefonního operátora na Facebooku dozvěděli?

22. Stěžovali jste si někdy na Facebooku na služby vašeho operátora?

25. Vaše pohlaví:

26. Kolik je vám let?

27. Nejvyšší dosažené vzdělání:

28. Pracovní zařazení:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Drahokoupilová, L.Vliv značky na kupní chování spotřebitele (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vliv-znacky-na-kupni-chovani.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.