Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vlivy televizních reklam na ženy ve věku 15-30 let

Vlivy televizních reklam na ženy ve věku 15-30 let

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Mária Hájíčková
Šetření:31. 08. 2013 - 02. 09. 2013
Počet respondentů:63
Počet otázek (max/průměr):21 / 17.03
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den

jmenuji se Mária Hájíčková a chci Vás poprosit o vyplnění mého dotazníku. Otázky se týkají vlivů televizních reklam na ženy ve věku 15-30 let. Cílem tohoto dotazníku je zjištění do jaké míry jsme ovlivnitelné, jak často a jestli vůbec těmto reklamám podléháme. Děkuji.

Můžete se pustit do vyplňování :)

 

Odpovědi respondentů

1. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
181117,19 %17,46 %  
24710,94 %11,11 %  
1969,38 %9,52 %  
2269,38 %9,52 %  
2369,38 %9,52 %  
2657,81 %7,94 %  
3046,25 %6,35 %  
2546,25 %6,35 %  
2034,69 %4,76 %  
2134,69 %4,76 %  
ostatní odpovědi 27
16
29
17
28
15
914,06 %14,29 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:22.24
Minimum:17
Maximum:30
Variační rozpětí:13
Rozptyl:11.66
Směrodatná odchylka:3.41
Medián:22
Modus:18

Graf

2. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3046,88 %47,62 %  
1929,69 %30,16 %  
1523,44 %23,81 %  

Graf

3. Sledujete televizi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5789,06 %90,48 %  
ne710,94 %11,11 %  

Graf

4. Kolik hodin denně průměrně strávíte u televize?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 1 hodinu3148,44 %49,21 %  
Více jak 1 hodinu2539,06 %39,68 %  
Jiné812,5 %12,7 %  

Graf

5. Když v televizi běží reklamní spoty:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
d) sleduji je někdy3656,25 %57,14 %  
a) Přepínám TV2742,19 %42,86 %  
b) Vypínám TV11,56 %1,59 %  

Graf

6. Dáváte přednost produktům z reklamy, nebo neznámým produktům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
produktům z reklamy3250 %50,79 %  
neznámým produktům3250 %50,79 %  

Graf

7. Věříte sdělení reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
c) Záleží, o jakou se jedná4671,88 %73,02 %  
b) ne1828,13 %28,57 %  

Graf

8. V případě, že jste v předchozí otázce odpověděli, že dáváte přednost produktům z reklamy, uveďte proč

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Protože je zaručena kvalita16,25 %1,59 %  
záleží o jaký produkt se jedná; když je v reklamě řečeno, že je na to sleva - tak kvůli tomu, že je to levnější; jinak asi sleduji rozdíly "složení" a poměr cena výkon....16,25 %1,59 %  
Pouze pokud mne vlastnosti produktu v deklarované reklamě zaujmou. Mnohé reklamy (řekla bych dokonce velká část z nich) nedokážou splnit svůj účel.16,25 %1,59 %  
dávám přednost pouze těm, o kterých si vyhledám kladné reference od jiných zákazníků, ne bezhlavě všemu reklamnímu zboží16,25 %1,59 %  
Pokud je v tom nějaká myšlenka a důvtip a pokud produkt již znám i z dřívějška.16,25 %1,59 %  
upoutají pozornost, reklama vzbuzuje pocit, že jsou dobře známé16,25 %1,59 %  
Kvůli podání informace o produktu. 16,25 %1,59 %  
Protože se mi v obchodě ta reklama vybaví, pokud je reklama dobrá a líbí se mi, vezmu její produkt.16,25 %1,59 %  
nejspis mam v podvědomi vsugerovano, ze je výrobek kvalitnější16,25 %1,59 %  
Je zaručená kvalita16,25 %1,59 %  
ostatní odpovědi chci zjistit,jestli opravdu fungují,tak jak je propagují v reklamě
Mám pak pocit, že jde o kvalitnější výrobky, vzhledem k tomu, že na reklamu potřebovali peníze, které museli pravděpodobně vydělat, a to prodejem onoho produktu. A ten by si lidé nekupovali, pokud by nebyl dobrý.
nevim
produkty jsou dražší, tak předpokládám, že i kvalitnější
přijdou mi kvalitnější... občas
protoze si aspon vyzkousim, zda reklama neklame obcany
637,5 %9,52 % 

Graf

9. Pokud dáváte přednost produktům z reklamy, týká se to této oblasti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
a) Kosmetika3250 %50,79 %  
c) Jídlo2335,94 %36,51 %  
d) Elektronika1117,19 %17,46 %  
b) Oblečení914,06 %14,29 %  
nic23,13 %3,17 %  
nedávám přednost produktům z reklamy23,13 %3,17 %  
nedávám23,13 %3,17 %  
prací prášky11,56 %1,59 %  
Pokud se rozhodnu pro daný produkt na základě jeho reklamy, obvykle se jedná o něco méně nákladného. Elektroniku (nábytek, cestovní kancelář, banku apod.) bych si pouze na základě reklamy nezvolila.11,56 %1,59 %  
-11,56 %1,59 %  
nicemu11,56 %1,59 %  
Nedávám přednost produktům z reklamy.11,56 %1,59 %  
raději si vybírám věci až po prostudování recenzí na netu 11,56 %1,59 %  
nedávám přednost11,56 %1,59 %  
žádné11,56 %1,59 %  
zásadně vybírám méně známé značky11,56 %1,59 %  

Graf

10. Jakou značku výše zvoleného teď zrovna používáte a proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Používám Niveu, Schaumu, protože jsem přesvědčena o jejich kvalitě15,26 %1,59 %  
Kosmetika - Balea (je levná a ne nekvalitní), Syoss balzám na vlasy (na základě reklamy této značky)/oblečení - různé značky, ale dávám přednost "značkám"/elektronika - dle referencí15,26 %1,59 %  
Dermacol, příjde mi pro mé účely kvalitní a relativně né tak drahý15,26 %1,59 %  
Elseve rozčesávač( kondicionér) - osvědčil se mi že mám pak vlasy co jdou krásně rozčesat15,26 %1,59 %  
všechno15,26 %1,59 %  
Gliss kur - vtipná reklama, dobré zkušenosti15,26 %1,59 %  
garniere, nivea, fa15,26 %1,59 %  
kosmetiku barekol, protoze je ceska 15,26 %1,59 %  
Lush, doporučení 15,26 %1,59 %  
Asus. Protože potřebuji PC, abych vyplnila tento dotazník15,26 %1,59 %  
ostatní odpovědi vice druhů
Nivea krém, Schauma šampon-protože jsem přesvědčena, že jsou pro mě nejlepší
braun- osvědčená kvalita
Dove, hezky mi voní
oriflame - protože ji prodává známá
Samsung - ověřená kvalita, LG, Olympus - fotoaparáty, H&M, C&A, Bershka, TopShop a další :)
nevzpomenu sj
nic
Playboy - vonavky, protoze jejich reklamy jsou super..da se jim verit a navíc jejich produkty krasne voni, jak v damske, tak v panske verzi :-)
947,37 %14,29 % 

Graf

11. Dovětek k předchozí otázce-a kde jste se o ní dozvěděli:(o značce produktu, který používáte)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
a) v televizi1242,86 %19,05 %  
e) od kamaráda/ky828,57 %12,7 %  
c) v akčním letáku27,14 %3,17 %  
akční leták, kamarádi, internetové recenze13,57 %1,59 %  
ze slev13,57 %1,59 %  
internet13,57 %1,59 %  
na internetu13,57 %1,59 %  
z reklamních letáků13,57 %1,59 %  
poznala jsem doma u rodičů, až pak v reklamě13,57 %1,59 %  

Graf

12. Zakázali byste reklamu propagující alkohol, návykové látky v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3757,81 %58,73 %  
ne1929,69 %30,16 %  
před a po dětských programech ano (jinak je lepší prevence zneužívání a zlevnění nealko nápojů)11,56 %1,59 %  
Zakázala bych reklamu propagující návykové látky (oni se nějaké vysílají??)11,56 %1,59 %  
zrušila bych většinu reklam, protože oblbují a lezou na mozek a ikdyž si říkáme, že je to hrozé, 11,56 %1,59 %  
Do 22 hodin ano, nemyslím, že je vhodné, aby se na ně dívaly děti.11,56 %1,59 %  
zakázala do 22 hodiny11,56 %1,59 %  
ano, stejně jako reklamu na vložky, tampóny a přípravky na zlepšení erekce11,56 %1,59 %  
nemyslím, že by bylo možné v tržní společnosti něco takového zakázat11,56 %1,59 %  
Dávala bych je až po 22. hodině - tedy v době kdy se mladší 18-ti let nekoukaji na TV.11,56 %1,59 %  

Graf

13. Myslíte si, že reklama může být i v něčem užitečná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5585,94 %87,3 %  
ne914,06 %14,29 %  

Graf

14. Pokud jste u předchozí otázky odpověděli ANO, napište proč:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Protože může propagovat i dobré věci, jako např. výrobky pro postižené, 12,7 %1,59 %  
Pokud podporuje hodnotný (dobrý) produkt.12,7 %1,59 %  
Některé reklamy nás upozorňují nepít za volantem a jejich následné důsledky jsou poučné. Stejně jako reklamy, které nás vybízejí k příspění na charitu, či při koupi tohoto výrobku pomůžete lidem v nouzi, lidem s nemocí rakovinou, postiženým lidem a pod 12,7 %1,59 %  
reklamy typu nemyslíš zaplatíš alspoň občas člověka donutí se zamyslet; reklama na nějakou kulturní akci rozšíří i náš rozhled z toho co známe; reklama v boji proti rakovině atd.12,7 %1,59 %  
Protože se člověk může v reklamě seznámit i s produkty, které mu usnadní život, ale nesmí reklemě propadnout a bezhlavě věřit všemu, co říká.12,7 %1,59 %  
V případě reklamy pro dobrou věc (např. nadační fond, pomoc lidem, apod.), pak si myslím, že reklama je užitečná. 12,7 %1,59 %  
v prevenci, třeba očkování proti klíšťatům, v případě gynekologických potíží12,7 %1,59 %  
dobře natočená reklama je vtipná, někdy dokonce poučná12,7 %1,59 %  
lépe se produkt prodává12,7 %1,59 %  
hlavně pro prodejce, protože někteří spotřebitelé se jí nechají ovlivnit, pro spotřebitele maximálně v tom, že je informuje o existenci produktu12,7 %1,59 %  
ostatní odpovědi například reklamy na různé neziskové organizace a na pomoc jiným lidem.
může rozšířit povědomí o nějakém kvalitním produktu
Dává přehled, že je něco nového
Díky reklamě se lidé dozví o produktech a mnohdy tak k nim mají větší důvěru.
Pokud je pravdivá, může pomáhat
Může být užitečná například jako propagace nějaké prospěšné činnosti, která je důležitá pro naše zdraví.
člověk si řekne, že není až tak trapný..., občas se i zasměju....
může pobavit
V případě upozornění na něco negativního.
Může to být podpora humanitárních aktivit.
muze to cloveku ukazat znacku, kterou nezna
například upozornění na nějaký problém
Uvedení výrobku/služby ve známost.
myslím si že může ovlivňovat jak negativně tak pozitivně. Raději bych zařadila více reklam na třídění odpadu a ekologické myšlení než na kosmetiku. Myslím, že za určitých podmínek působí výchovně.
Dostává se do povědomí spotřebitelů a v některém případě může být dobrým zdrojem informací.
Rozhled, člověk ví, co je "in" - relativně samozřejmě.
Informuje o věcech, o kterých se nemusíme dozvědět
podpora různých akcí
možnost informování klienta, je pak na něm, jak si reklamu přebere
muze upozornit na zajimave veci
stihnu si dojít na záchod a neuteče mi film :-)
nabízí rozšíření iformací a umožňuje varovat veřejnost před nebezpečím
seznamuje nás s různými výrobky a možnostmi, otevírá prostor pro to, abychom se zajímali o věci, které kupujeme
muze varovat
může podvědomě ovlivnit chování lidí
bez reklamy zanikne mnoho firem
Dokáže poradit, když se třeba někdo rozhoduje, jaký dtuh elektroniky si chce koupit.
2772,97 %42,86 % 

Graf

15. Pokud jste u otázky č. 13 odpověděli NE, uveďte důvod:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsou plné lží a vymyšlených "studií".120 %1,59 %  
reflektuje zájmy pouze výrobců a prodejců, nikoli spotřebitelů120 %1,59 %  
protože dobré věci se obhájí sami120 %1,59 %  
Jsou k nicemu120 %1,59 %  
pokud se užitkem nemyslí peníze, tak to užitečné rozhodně není120 %1,59 %  

Graf

16. Už se Vám někdy stalo, že jste byly se zakoupeným výrobkem, který jste koupili na základě reklamy nespokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4976,56 %77,78 %  
ne1523,44 %23,81 %  

Graf

17. Který z těchto produktů má nejúčinnější reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
a) kosmetika3250 %50,79 %  
e) jídlo2132,81 %33,33 %  
d) elektronika914,06 %14,29 %  
b) šperky23,13 %3,17 %  

Graf

18. Je nějaká reklama, která se Vám vyloženě líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5382,81 %84,13 %  
ne1117,19 %17,46 %  

Graf

Tato otázka se vztahuje na ty, kteří v předchozí otázce odpověděli ANO

19. O kterých z níže popsaných produktů se ve vaší oblíbené reklamě jedná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
f) jiné3453,13 %53,97 %  
e) jídlo1726,56 %26,98 %  
a) kosmetika710,94 %11,11 %  
d) elektronika57,81 %7,94 %  
b) šperky11,56 %1,59 %  

Graf

20. Zrušili byste všechny reklamy v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3453,13 %53,97 %  
nevím2031,25 %31,75 %  
ano1015,63 %15,87 %  

Graf

21. Pokud jste zadali u předchozí otázky ANO, napište důvod ke zrušení reklam:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zbytečné zdržování, obtěžování při sledování fimu112,5 %1,59 %  
Zrušila bych reklamy uprostřed filmu. Reklama by neměla trvat déle než 5 minut a neměla by být častěji než 1x za 2 hodiny - můj názor.112,5 %1,59 %  
pouze ruší a nejsou nijak přínosné, obtěžují a jsou moc nahlas, jsou otravné a hloupé112,5 %1,59 %  
Prerusuji sledovani filmu a serialu112,5 %1,59 %  
jsou otravné112,5 %1,59 %  
Alespoň u veřejnoprávních stanic112,5 %1,59 %  
brnkají mi na nervy112,5 %1,59 %  
jen to zdržuje - poslední dobou je reklama delší než film - všem chápu, že televize někde ty peníze brát musí... proto televizi skoro nesleduji... o reklamy nemám zájem - je jich taktéž plný internet112,5 %1,59 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

19. O kterých z níže popsaných produktů se ve vaší oblíbené reklamě jedná?

  • odpověď f) jiné:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Je nějaká reklama, která se Vám vyloženě líbí?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik je Vám let?

2. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

3. Sledujete televizi?

4. Kolik hodin denně průměrně strávíte u televize?

5. Když v televizi běží reklamní spoty:

6. Dáváte přednost produktům z reklamy, nebo neznámým produktům?

7. Věříte sdělení reklamy?

9. Pokud dáváte přednost produktům z reklamy, týká se to této oblasti:

11. Dovětek k předchozí otázce-a kde jste se o ní dozvěděli:(o značce produktu, který používáte)?

12. Zakázali byste reklamu propagující alkohol, návykové látky v televizi?

13. Myslíte si, že reklama může být i v něčem užitečná?

16. Už se Vám někdy stalo, že jste byly se zakoupeným výrobkem, který jste koupili na základě reklamy nespokojeni?

17. Který z těchto produktů má nejúčinnější reklamu?

18. Je nějaká reklama, která se Vám vyloženě líbí?

19. O kterých z níže popsaných produktů se ve vaší oblíbené reklamě jedná?

20. Zrušili byste všechny reklamy v televizi?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik je Vám let?

2. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

3. Sledujete televizi?

4. Kolik hodin denně průměrně strávíte u televize?

5. Když v televizi běží reklamní spoty:

6. Dáváte přednost produktům z reklamy, nebo neznámým produktům?

7. Věříte sdělení reklamy?

9. Pokud dáváte přednost produktům z reklamy, týká se to této oblasti:

11. Dovětek k předchozí otázce-a kde jste se o ní dozvěděli:(o značce produktu, který používáte)?

12. Zakázali byste reklamu propagující alkohol, návykové látky v televizi?

13. Myslíte si, že reklama může být i v něčem užitečná?

16. Už se Vám někdy stalo, že jste byly se zakoupeným výrobkem, který jste koupili na základě reklamy nespokojeni?

17. Který z těchto produktů má nejúčinnější reklamu?

18. Je nějaká reklama, která se Vám vyloženě líbí?

19. O kterých z níže popsaných produktů se ve vaší oblíbené reklamě jedná?

20. Zrušili byste všechny reklamy v televizi?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hájíčková, M.Vlivy televizních reklam na ženy ve věku 15-30 let (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vlivy-televiznich-reklam-na.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.