Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímаní luxusních znаček

Vnímаní luxusních znаček

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Natalya Lapitskkaya
Šetření:16. 04. 2013 - 01. 05. 2013
Počet respondentů:55
Počet otázek (max/průměr):35 / 35
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:29,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.19:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Čím přitahuje luxusní zboží? A jak na luxus pohlížejí Češi? Můj dotazník se snaží na tyto otázky odpovědět a zároveň ukáže pohled Čechu na konkrétní luxusní značky - Tiffany&Co, Cartier, Prada a LV v České republice.

 


 

Odpovědi respondentů

1. Co Vás napadne jako první, když se řekne slovo „luxus“?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
penize1323,64 %23,64 %  
Bezstarostnost11,82 %1,82 %  
kvalita,elegance,osobitost,nedostupnost11,82 %1,82 %  
drahe zbozi11,82 %1,82 %  
pocit, postaveni, cena, nedostupnost, ocekavani11,82 %1,82 %  
vybraný vkus11,82 %1,82 %  
krása a dokonalost11,82 %1,82 %  
сервис11,82 %1,82 %  
expensive11,82 %1,82 %  
jedinecnost11,82 %1,82 %  
ostatní odpovědi kvalita
šperky
něco krásného, drahého a vyjímečného...a také životní styl bohatých lidí.
yachting
sperk
diamanty
svoboda
Kabelka, luis vuitton
1. snob, 2. penize, 3. hodinky
prachy, limuzína v kůži, vyhazování peněz, lenost
něco vyjímečného, něco co nemá každý druhý blbec
bazén
nadstandart
luxusní hotel
móda
Výjimečnost
jedinecnost, cena
drahy
Něco drahé, což si nemůže běžný člověk dovolit a spíše jde o něco zbytečné
Oblečení
peníze, pozérství
krásné věci
nadstandard
drahé oblečení, vybavení bytu
snobárna
Momentálně šestijádro Intelu do sc.2011 a IPS 27" monitor od Eiza
pohodlí, hodně peněz
Drahé oblečení a doplňky, život na vyšší úrovni, Pařížská ulice
adidas
zbytečnost
Lexus
vyšší cena
něco nedostupného
3360 %60 % 

Graf

2. Jaká první značka Vás napadne, když se řekne „luxusní značka”?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chanel610,91 %10,91 %  
Prada47,27 %7,27 %  
Dior47,27 %7,27 %  
Bentley47,27 %7,27 %  
Armani47,27 %7,27 %  
Cartier35,45 %5,45 %  
hermes35,45 %5,45 %  
Louis Vuitton35,45 %5,45 %  
Porsche23,64 %3,64 %  
ferrari23,64 %3,64 %  
ostatní odpovědi LV
bottega veneta
Bogner
Сhanel
Hugo Boss
Je jich více...Prada, Mercedes, Hermes.....
smes ruznych, kdyz se hodne snazim, tak reknu versace
Luis vuitton
audi
Ferrrari
posche
Dolce Gabbana
Swarovski nebo jak se to píše...
Versace
Chanel, Louis Vuitton
Gucci
adidas
Louis Viutton
Porsche, Omega
2036,36 %36,36 % 

Graf

3. Jake výrobky Vám evokují luxus? Vzestupně seřadte. (1 místo = evokuje nejméně luxus, 8 místo = nejvíce).

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
elektronika2.8914.643
kosmetika a péče o tělo3.8362.719
restaurace4.4732.14
spa, hotely, cestovaní5.3453.862
šperky a hodinky6.2365.308
oblečení5.0912.955
kabelky a kožené doplnky5.2914.097
alkohol, tabákové výrobky2.8365.773

Graf

4. Jaký postoj zaujímáte k výroku: luxusní značkové zboží je zárukou kvality?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3258,18 %58,18 %  
spíše nesouhlasím1323,64 %23,64 %  
souhlasím610,91 %10,91 %  
nesouhlasím23,64 %3,64 %  
nevím23,64 %3,64 %  

Graf

5. Jaký postoj zaujímáte k výroku: kvalitní zboží je vždy dražší?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím2952,73 %52,73 %  
spíše nesouhlasím1221,82 %21,82 %  
souhlasím814,55 %14,55 %  
nevím35,45 %5,45 %  
nesouhlasím35,45 %5,45 %  

Graf

6. Jaký postoj zaujímáte k výroku: snažím se nakupovat luxusní zboží co nejlevněji, využívám sezonní slevy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3461,82 %61,82 %  
ne1120 %20 %  
nevím1018,18 %18,18 %  

Graf

7. Jaká/é země pro Vás evokuje luxus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Francie2341,82 %41,82 %  
Itálie1120 %20 %  
Německo712,73 %12,73 %  
Spojené království712,73 %12,73 %  
Spojené státy americké610,91 %10,91 %  
švýcarsko35,45 %5,45 %  
Monako23,64 %3,64 %  
Spojené arabské emiráty23,64 %3,64 %  
Svicarsko11,82 %1,82 %  
UAE11,82 %1,82 %  
svycarsko11,82 %1,82 %  
SAE11,82 %1,82 %  
Spojené Arabské Emiráty, Rusko11,82 %1,82 %  
SAA11,82 %1,82 %  
karibik, blizky vychod11,82 %1,82 %  
spíš něktrerá města (Paříž, Miláno)11,82 %1,82 %  
žádná11,82 %1,82 %  
Lucembursko, Švýcarsko, SAE11,82 %1,82 %  
Dubaj11,82 %1,82 %  
Emiráty11,82 %1,82 %  

Graf

8. Kde obvykle kupujete luxusní výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše v zahraničí2036,36 %36,36 %  
spíše v Česku1629,09 %29,09 %  
nevím916,36 %16,36 %  
vždycky v zahraničí610,91 %10,91 %  
vždycky v Česku47,27 %7,27 %  

Graf

9. Struktura vašeho nákupu luxusních výrobků. Vzestupně seřadte. 1místo-nakupuji nejméně často, 10-nakupuji nejčastějí.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
oblečení7.3826.672
obuv7.0366.29
kabelky/kožené doplnky6.26.342
spa/hotely/cestování5.2915.37
sport4.6916.941
alkohol/tabakové výrobky3.8917.443
šperky/hodinký4.9276.577
jídlo6.1647.3
kosmetika/péčě o tělo5.5647.41
jíné3.8558.997

Graf

10. Jaké procento z Vašého čistého disponibilního příjmu v průměru utratíte za luxusní zboží

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-20%2952,73 %52,73 %  
21-40%1018,18 %18,18 %  
41-60%814,55 %14,55 %  
nevím610,91 %10,91 %  
61-80%23,64 %3,64 %  

Graf

11. Vypište, prosím, značku luxusního oblečení, která Vás napadne jako první.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prada712,73 %12,73 %  
Chanel610,91 %10,91 %  
Dior59,09 %9,09 %  
Burberry47,27 %7,27 %  
Hermes47,27 %7,27 %  
armani47,27 %7,27 %  
Hugo Boss35,45 %5,45 %  
Louis Vuitton23,64 %3,64 %  
LV23,64 %3,64 %  
Gucci23,64 %3,64 %  
ostatní odpovědi fendi
loro piana
Prada, Dior, Valentino, Chanel....
pierre cardin
Versace
zara
xxx
nike
emporio armani
eh?
Marc Ecko
nevim oblečení neřeším podle značky
Lacosste
adidas
Lacoste
marina rinaldi
1629,09 %29,09 % 

Graf

12. Vypište, prosím, značku luxusních šperku, která Vás napadne jako první.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cartier1527,27 %27,27 %  
Tiffany1018,18 %18,18 %  
Tiffany & Co.23,64 %3,64 %  
nevím23,64 %3,64 %  
rolex23,64 %3,64 %  
Swarovski23,64 %3,64 %  
Tiffany & Co11,82 %1,82 %  
Tiffani11,82 %1,82 %  
bvlgr11,82 %1,82 %  
Chopard11,82 %1,82 %  
ostatní odpovědi Dior
Armani
???
aurum
Boucheron
xxx
Bvlgari
breitling
van cleef and apple
Michael Kors
Brosway
Cartieur
patek filip
nekupuji šperky
DKNY
pierre lang
neznám
Omega
1832,73 %32,73 % 

Graf

13. Co u Vás vyvolává pojem “Luxusní značka”.

Max. zaškrtnout 5 odpovědí

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prestíž3054,55 %54,55 %  
Bohatství2749,09 %49,09 %  
Vysoká cena2749,09 %49,09 %  
Originalita/exkluzivita2647,27 %47,27 %  
Vysoká kvalita2545,45 %45,45 %  
Dlouha tradice/historie2443,64 %43,64 %  
Nedostupnost1832,73 %32,73 %  
Dokonalost1629,09 %29,09 %  
Vysoký sociální status1629,09 %29,09 %  
Snobnost1527,27 %27,27 %  
Povrchnost916,36 %16,36 %  
Nepraktické vynaložení peněz814,55 %14,55 %  
Představitel/propagator značky/celebrita35,45 %5,45 %  
Inovace11,82 %1,82 %  
strach ze ztráty a terč závistivých čechů11,82 %1,82 %  
zbytečnost11,82 %1,82 %  

Graf

14. Co očekáváte od luxusního značkového výrobku?

Max. zaškrtnout 3 odpovědí
 

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mimořádnou kvalitu3869,09 %69,09 %  
zajímavý design/střih3665,45 %65,45 %  
lepší úroveň služeb (např: při vyřizování reklamací)3360 %60 %  
vysokou cenu2240 %40 %  
módnost1221,82 %21,82 %  
propracovanost11,82 %1,82 %  
unikatnost11,82 %1,82 %  
Nadcasovost11,82 %1,82 %  
originalitu11,82 %1,82 %  

Graf

15. Jak často navštěvujete obchody nabízející následující značky? Tiffany&Co

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tento obchod nenavštěvuji2850,91 %50,91 %  
jednou za půl roku712,73 %12,73 %  
jednou za rok610,91 %10,91 %  
každý měsíc47,27 %7,27 %  
minimálně jednou týdně47,27 %7,27 %  
nevím35,45 %5,45 %  
jednou za 2 měsíce23,64 %3,64 %  
jednou za 2 týdny11,82 %1,82 %  

Graf

U každé podotázky prosím zvolte odpověď na dané škále:

 od 1 - zcela nedůležité do 7 - velmi důležité,

16. Jak jsou pro Vás při výběru luxusního výrobku rozhodující následující faktory?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

1. místo - nejméně důležité do 10 místo - nejvíce důležité

17. Seřaďte následující parametry podle důležitosti při výběrů luxusního kusu.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
značka6.0919.537
kvalita7.3647.868
cena7.0185.509
exkluzivita6.0556.124
design7.0553.033
doporučení4.4735.231
předchozí zkušenost5.6364.486
reklama3.3455.572
image4.8556.306
ambasador značky/celebrita3.1098.134

Graf

zvolte odpověď na dané škále:

 od 1 = velice nízká kvalita do 5 = velmi vysoká kvalita

 

18. Přiřaďte následujícím značkám čísla od 1 do 5 podle vámi vnímané kvality zboží.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

 prosím zvolte odpověď na dané škále:

 1 = nižší, než očekávaná cena , 5 = velmi vysoká cena
 

19. Přiřaďte následujícím značkám čísla od 1 do 5 podle vámi vnímané ceny zboží.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

 prosím zvolte odpověď na dané škále:

1 = cena je v poměru s kvalitou příliš vysoká, 5 = cena je v poměru s kvalitou zboží v pořádku.


 

20. Přiřaďte následujícím značkám čísla od 1 do 5 podle vaší spokojenosti s poměrem ceny a kvality zboží.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

 prosím zvolte odpověď na dané škále:
 

 1 = nabídka luxusního výrobku této značky se zaostává v inovaci/uvedení trendu, 5 = nabídka luxusního výrobku této značky je vždy zakládá/buduje nejnovější módní trendy a je velmi inovativní.

21. Přiřaďte následujícím značkám čísla od 1 do 5 podle vámi vnímané módnosti luxusního výrobku.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

1 = nepříjemné, 10 = vynikající.

Tiffany&Co.

22. Nákupní prostředí (design prodejny, způsob prezentace zboží, osvětlení, hudba, ...) je v obchodech nabízejících následující značky podle vás.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51730,91 %30,91 %  
81018,18 %18,18 %  
9814,55 %14,55 %  
10712,73 %12,73 %  
6610,91 %10,91 %  
747,27 %7,27 %  
135,45 %5,45 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.9
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:3.93
Směrodatná odchylka:1.98
Medián:7
Modus:5

Graf

1 = nepříjemná, 10 = vynikající.

Tiffany&Co.

 

23. Kvalita personálu (ochota, odbornost, vzhled atd.) je v obchodech nabízejících následující značky podle vás.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51629,09 %29,09 %  
101018,18 %18,18 %  
9916,36 %16,36 %  
859,09 %9,09 %  
647,27 %7,27 %  
747,27 %7,27 %  
147,27 %7,27 %  
323,64 %3,64 %  
411,82 %1,82 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.76
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.82
Směrodatná odchylka:2.41
Medián:7
Modus:5

Graf

1 = nepříjemná, 10 = vynikající.

Tiffany&Co.


 

24. Kvalita doplňkových služeb (věrnostní program, možnost výměny/vrácení zboží,…) je v obchodech nabízejících následující značky podle vás.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51832,73 %32,73 %  
81323,64 %23,64 %  
10916,36 %16,36 %  
759,09 %9,09 %  
635,45 %5,45 %  
935,45 %5,45 %  
135,45 %5,45 %  
311,82 %1,82 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.82
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.27
Směrodatná odchylka:2.07
Medián:7
Modus:5

Graf

25. Ovlivňují věrnostní výhody vaší volbu místa nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne1832,73 %32,73 %  
spíše ano1527,27 %27,27 %  
nevím1018,18 %18,18 %  
určitě ano916,36 %16,36 %  
určitě ne35,45 %5,45 %  

Graf

Ohodnoťte jednotlivé položky podle důležitosti na stupnici 1-6. 

  1 = nedůležité, 2 = spíše nedůležité, 3 = nevím, 4= spíše důležité, 5 = důležité, 6 = velmi důležité.
 

 

 

26. Co a v jaké míře je pro Vás v rámci věrnostních programů důležité?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

27. Odpovídá podle vašich zkušeností, skutečnost tomu, co jste očekávali od nakoupeného značkového oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nejspíše ano3767,27 %67,27 %  
ano712,73 %12,73 %  
nevím610,91 %10,91 %  
nejspíše ne47,27 %7,27 %  
ne11,82 %1,82 %  

Graf

28. Změnila se výše Vaší spotřeby v oblasti luxusu v porovnání se situací před 5 lety (rok 2008 )?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zvýšila3869,09 %69,09 %  
nezměnila610,91 %10,91 %  
snížila610,91 %10,91 %  
nevím59,09 %9,09 %  

Graf

29. Vaše pohlaví.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4072,73 %72,73 %  
muž1527,27 %27,27 %  

Graf

30. Váš věk.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-252749,09 %49,09 %  
26-301730,91 %30,91 %  
31-35610,91 %10,91 %  
41-5559,09 %9,09 %  

Graf

31. Vaše nejvyšší dosažení vzdělání.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské3767,27 %67,27 %  
Středoškolské1527,27 %27,27 %  
Vyučení s maturitou11,82 %1,82 %  
Základní11,82 %1,82 %  
Vyučení bez maturity11,82 %1,82 %  

Graf

32. Váš čistý disponibilní měsíční příjem.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31 000 – 55 0001934,55 %34,55 %  
Do 20 000 Kč1629,09 %29,09 %  
20 000 – 30 0001120 %20 %  
101 000 a více59,09 %9,09 %  
56 000 – 80 00035,45 %5,45 %  
81 000 – 100 00011,82 %1,82 %  

Graf

33. Ekonomická aktivita.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný/á2850,91 %50,91 %  
Student1629,09 %29,09 %  
Podnikatel/ka916,36 %16,36 %  
Mateřská dovolená11,82 %1,82 %  
Nezaměstnaný/á11,82 %1,82 %  

Graf

34. Uveďte rodinný stav.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný(á)4785,45 %85,45 %  
vdaná/ženatý814,55 %14,55 %  

Graf

35. Uveďte kraj bydliště.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha2952,73 %52,73 %  
Jihočeský47,27 %7,27 %  
Moravskoslezský47,27 %7,27 %  
Jihomoravský47,27 %7,27 %  
Středočeský35,45 %5,45 %  
Pardubický35,45 %5,45 %  
jiný23,64 %3,64 %  
Zlínský23,64 %3,64 %  
Plzeňský11,82 %1,82 %  
Liberecký11,82 %1,82 %  
Karlovarský11,82 %1,82 %  
Ústecký11,82 %1,82 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lapitskkaya, N.Vnímаní luxusních znаček (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vnim-ni-luxusnich-zn-cek.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.