Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání aktivit společnosti Ahold jeho zákazníky

Vnímání aktivit společnosti Ahold jeho zákazníky

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zbyněk Rada
Šetření:12. 04. 2010 - 23. 04. 2010
Počet respondentů:78
Počet otázek (max/průměr):36 / 19.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je součástí mé diplomové práce na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity. Jedná se o otázky týkající se projektů společnosti Ahold, vlastníka super/hypermarketů Albert. Chci zjistit názory zákazníků na společnost Ahold a jejich projekty, abych na jejich základě vypracoval doporučení pro management Aholdu, jak zlepšit své služby.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

U otevřených otázek prosím napište cokoliv, co Vás napadne. Jde o Vaše názory, každá odpověď je lepší než "Nevím". Děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete v super/hypermarketu Albert?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6178,21 %78,21 %  
Ne1721,79 %21,79 %  

Graf

2. Jak často nakupujete v Albertovi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2.-3. týdně1727,87 %21,79 %  
1. týdně1219,67 %15,38 %  
1. za dva týdny1016,39 %12,82 %  
Několikrát do roka914,75 %11,54 %  
2.-3. za měsíc69,84 %7,69 %  
4.-5. týdně46,56 %5,13 %  
1. měsíčně23,28 %2,56 %  
Každý den11,64 %1,28 %  

Graf

3. Je prodejna Albert vaším nejčastějším (hlavním) místem nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3455,74 %43,59 %  
Ano2744,26 %34,62 %  

Graf

4. Co si myslíte, že by společnost Ahold, jako maloobchodní řetězec, mohla a měla udělat pro své okolí, lidi, komunitu? V čem by mohla pomoct?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

akce pro děti, akce podporující zdravý životní styl

Asi úplně nerozumím otázce ? Jak jako pomoct, to jako stavět dětské hřiště, nebo co ? :))

Bohužel netuším.

Být levnější, pokladny rychlejší, pokladní hezčí, mohli by mít větší sortiment a více prodejen, aby nebyly daleko a dále by mohli dávat něco zdarma.

čistější okolí prodejny

Dát prostor regionálním zemědělcům a umístit více jejich produktů do prodejen (zelenina, ovoce, vajíčka, koření).

hmm, uprimne, nikdy som ani nepocul o tejto spolocnosti, takze neveim povedat co by mohla robit lepsie ani ako pomoct.

Charita

Jaké okolí? Jaká komunita? Ať se starají o sebe a svoje zaměstnance, zajistí jim lidské pracovní podmínky a odpovídající ohodnocení.

Jedině snad postavit síť menších obchůdků, aby byly blíže zákazníkům, kteří kupují menší množství potravin a nechtějí pro ně chodit daleko.

již pomáhá pořádáním sbírek, akcí s "Bertíky"

Kultura nakupování na dobré úrovni, čistota obchodů a jejich okolí v pořádku. Dobročinné akce myslím častější než v jiných řetězcích, minimálně jsou teda dobře marketingově zvládnuté,protože jsou vždycky opravdu vidět a zákazník ví, že se něco takového děje. Nedokáži si představit nic, co by maloobchodní řetězec měl ještě dělat na víc. Samozřejmě, mohli by přispívat na rekultivaci bezprostředního okolí svých obchodů, jako třeba oprava chodníků, výstavba dětských hřišť, ale myslím že i to se po domluvě s městem už v některých případech děje.

kvalitnější potraviny (hlavně ovoce, zelenina) za přijatelnou cenu

má dostatečné aktivity - zdravá pětka, bertík, fond atd...

měla by dodávat vždy čerstvé zboží do obchodu a ne tam skladovat to hnijící ;)

Minimálně by mohla upravit stav parkoviště pro zákazníky - od předloňské zimy je plné poměrně hlubokých děr, a to jak při vjezdu, tak při výjezdu z parkoviště (v okresním městě Náchod)

Mohla by pomoct s výsatbou nových parků a s financováním nových cyklostezek ve svém okolí.

Mohla by pomoct s výsatbou nových parků a s financováním nových cyklostezek ve svém okolí.

mohla by vysadit vice zelene kolem svych ochodu

Mohla by zacit prodavat opravdu kvalitni potraviny, ne jako vsichni ostatni.

nejserióznější z maloobchodních řetězců na českém trhu, udržet současnou úroveň kvality služeb

neklamat lidi

nemam tucha

nevim

nevím

nevim

Nevím

nevím

nevím

nevím proč by měli dělat něco takového, nic takového od nich nečekám..

nevím, možná zlepšit služby a rozmnožit personál

nic

No jako obchodní společnost hlavně zpříjemnit nakupování, popřípadě zkulturnit okolí prodejny

Párkrát se mi stalo, že v Albertu měli nedoplněné regály a nesehnala jsem základní zboží, pro které jsem šla. Proto by měla více dbát na chod prodejny.

Podle mě by měla zrušit Albert.protože to neuvěřitelně dlouhý čekání ve frontě na pokladnu-protože pokladní jsou neuvěřitelně pomalý... dopředu zabalený šunky a salámy a nějak divně poskládaný zboží je fakt děs

podpora lidí

podpora vzdělávání

pomoct přispívat do dopravní infrastruktury

Prodávat více českého zboží a snažit se prodávat kvalitní zboží, které jeho zákazníkům nebude působit zdravotní problémy a zhoršování zdravotního stavu.

především tím, když bude poskytovat kvalitní služby ve svém oboru. Jsou sice levní, ale to se projevuje na kvalitě ovoce a zeleniny a lahůdek (porcované sýry...). Jako prospěšnou činnost obchodů vítám podíl na dobročinných akcích a vybírání příspěvků (kasičky, prodej určitých výrobků...). Některé společnosti navazují spolupráci např. s dětskými domovy apod. a poskytují jim potraviny, u kterých vypršela např. doba min. trvanlivosti (což je jen doporučující datum, výrobek tedy není zdraví škodlivý) atd.

Přidat svých poboček (konkrétně v Brně-Komíně není např.žádná, oproti tomu v Brně-Bystrci jsou dvě) a třeba vytvořit nový "typ" svých prodejen - malé obchůdky, něco jako večerky.

recyklované obaly

slevnit některé zboží

Soustředit se na sortiment, který bube schopen konkurovat větším nákupním řetězcům. Mám na mysli základní potraviny, jako pečivo, ovoce a zelenina, masné výrobky a ostatní základní věci.

sponzorování akcí

tlacit na kvalitu svych produktu, zapojovat se do spolecenskeho zivota poradanim ruznych akci, kde by nejen propagovala sebe samu, ale rovnez i projekty, ktere vytvari/do kterych se zapojila

urcite by sa nasli aktivity, ale bohuzial sama neviem, ako to v tejto komunite tu chodi, lebo som tu nova...kazdopadne, ak nieco robia, nech to viac prezentuju, budem sa tesit a rada sa zapojim:-)

už pomáhá

V dnešní době je již velmi užitečná i sociální vybavenost (toalety) pro zákazníky Přednostně si vybírám kde takováto jsou. I kdyby jen k umytí rukou. IMHO problem menších porodejen.

velice nic moc dělat nemusí, vždyť jde hlavně o chleba a mlíko, ne?

Více se starat o udržování okolí kolem prodejny, bohužel v tuto chvíli bývá často místem "odpočinku" bezdomovců a sídlištěm velkého nepořádku, alespoň se toto týká několika prodejen v Brně, které znám

Více se zaměřit na prodej "férových" produktů a prodej od českých dodavatelů - zejména zemědělských produktů (ovoce, zelenina, mléčné výrobky, maso). Dále by mohla podporovat například "Zdravé jídlo do škol", například dodáváním zdravých potravin do školních jídelen. A také třeba potraviny, kterým zanedlouho vyprší doba exspirace, nabídnout zdarma např. Armádě spásy k okamžitému zpracování. Může i přispět osvětou ke třídění odpadu a také odrazovat od zbytečného plýtvání (což by se měl Ahold naučit i sám).

Vše je celkem v pořádku. Určitě by se měla snažit být co nejvíce ekologická a šetrná, nabízet kvalitní produkty za přijatelné ceny.

výborně plnit svou funkci, nic jiného od ní nečekám

Vzhledem k tomu, ze se jedna o retezec, mel by se starat o kvalitu produktu a ferove ceny. Věci typu piskoviste od alberta ci podobne veci jsou spise prislusne NNO nez komercnimu subjektu

zatím mě nic nenapadá

Zdostupnit exotické potraviny, pomoci místním dodavatelům, nabídnout práci všem skupinám obyvatel...

zkvalitnit produkty

Zlepšení kvality upoutání zákazníka.

zlepšit se

zmenit servis, v jejich prodejnach jsou porad fronty. Chtelo by to take rozsirit sortiment, podle me je dost uzky.

5. Dělá už něco v tomto směru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4370,49 %55,13 %  
Ano1829,51 %23,08 %  

Graf

6. Co konkrétně dělá?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...vydává časopis o vaření a časopis pro děti?

Benefiční sbírky. Starost o čistotu okolí obchodu.

chrarita

Kasičky na prodejně na podporu různých dobročinných organizací. Sběr Bertíků.

mám pocit, že přispívá na nějaký charitativní projekt pomocí "Bertíků", nevím, o co přesně jde

Na Vianoce sme vhadzovali nejake zetoniky do nadoby...myslim, ze na podporu detrskeho domova, ale nie som si ista

Nabízí papírové tašky a rozšiřuje sortiment bio produktů.

nevím přesně

podporuje dětské domovy

pomáhá dětským domovům v akci s bertíkem za dětským úsměvem ,zdravá pětka, nadační fond albert

řada albert přináší exotické potraviny, nakupuje od místních zemědělců...

sbírá peníze pro nemocné děti

slevové akce

Škodí sám sobě

Tam chybí tlačítko "nevím". Zaměstnancem Alberta nejsem, tak to nemůžu vědět a ty další slova jako komunita a okolí mě k Albrechtovi moc nepasují.

To nevim, byl to tip..

viz odpověd nahoře

viz výše, v některých prodejnách se objevuje i inzerce

7. Dělá to v dostatečné míře?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím950 %11,54 %  
spíše souhlasím527,78 %6,41 %  
souhlasím316,67 %3,85 %  
spíše nesouhlasím15,56 %1,28 %  

Graf

8. Dělá společnost Ahold něco jiného pro své okolí, lidi, komunitu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 11, Nevímotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím4675,41 %58,97 %  
Ano1321,31 %16,67 %  
Ne23,28 %2,56 %  

Graf

9. Co jiného dělá pro své okolí, lidi, komunitu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Bertiky - prispevky na detske domovi

bertíky pro dětské domovy

charitativní akce

charitativní akce - peníze pro různé charitativní účely

charitu

Každý rok pořádá sběr Bertíků, kdy za každých 10 Kč nákupu zákazník obdrží papírový žeton, který vhodí do sběrného boxu. Každý týden se box přepočítá a částka putuje na podporu vybraného dětského domova. Bohužel však Albert v lokalitě mého bydliště dost často "zapomíná" Bertíky vůbec rozdávat.

myslim ze neco pro deti,nejaka sbirka

Nadační fond Albert

Nechodím tam často ale zaznamenal jsem aktivity pro děti

někdy skladuje i čerstvé zboží :D

Nevím jestli to dělá, ale propaguje, že podporuje děti z dětských domovů. Tento jejich projekt se mi opravdu líbí, jen nevím nic konkrétního, protože to už nepropagují, alespoň ne dostatečně zřetelně.

podpora charity typu dětský domov atd.

Pokladničky na charitu

10. Dělá to v dostatečné míře?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím430,77 %5,13 %  
nevím323,08 %3,85 %  
nesouhlasím323,08 %3,85 %  
spíše nesouhlasím215,38 %2,56 %  
souhlasím17,69 %1,28 %  

Graf

11. Ovlivňuje Vaše rozhodnutí, kde nakoupit, i to, jestli společnost provozující obchod dělá něco prospěšného pro své okolí, lidi, komunitu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne2947,54 %37,18 %  
Spíše ano1524,59 %19,23 %  
Rozhodně ne1422,95 %17,95 %  
Rozhodně ano34,92 %3,85 %  

Graf

12. Znáte projekt „Zdravá pětka“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5285,25 %66,67 %  
Ano914,75 %11,54 %  

Graf

13. O co jde v projektu „Zdravá pětka“?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Člověk by měl sníst denně pět porcí ovoce nebo zeleniny.

Jde o propragaci ovoce a zeleniny hlavně dětem pomocí různých výukových her ve školách a školkách.

Jde o to naučit děti jíst ovoce a zeleninu, a to pomocí výukových her ve školách a školkách.

o zásady správného stravování a zařazení ovoce a zeleniny do jídelníčku

O zdravé jídlo. Halvně o zeleninu a ovoce

obohacení jídeníčku o ovoce a zaleninu - alespoň 5 kusů denně

Ovlivňování dětí, zasahování do výchovy, ekologistickou indoktrinaci

výživa dětí, jak se vhodně stravovat

zdravá potrava pro děti

14. Kde jste o něm slyšel/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetu555,56 %6,41 %  
Od rodiny (kromě dítěte)111,11 %1,28 %  
Od známých, kamarádů111,11 %1,28 %  
Od učitele ve škole111,11 %1,28 %  
v letácích111,11 %1,28 %  
v časopise Albert111,11 %1,28 %  
Od dítěte111,11 %1,28 %  
Z letáků111,11 %1,28 %  

Graf

15. Přispívá projekt „Zdravá pětka“ k výběru obchodu řetězce Ahold pro Váš nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne666,67 %7,69 %  
Rozhodně ne333,33 %3,85 %  

Graf

16. Projekt „Zdravá 5“ se zaměřuje na to, aby se děti naučily vnímat zdravé potraviny, zejména ovoce a zeleninu, jako nedílnou součást svého života, a najít k nim pozitivní vztah. Jak se Vám tento projekt líbí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný2744,26 %34,62 %  
chvalitebný1931,15 %24,36 %  
dobrý813,11 %10,26 %  
nedostatečný46,56 %5,13 %  
dostatečný34,92 %3,85 %  

Graf

17. Znáte projekt „S Bertíkem za dětským úsměvem“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3557,38 %44,87 %  
Ne2642,62 %33,33 %  

Graf

18. O co jde v tomto projektu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

100kč = 1Bertík. Bertíka na podporu dětských domovů.

Benefiční sbírka v období Vánoc pro dětské domovy.

dětské domovy

financi prispevky detskym domovum

charitativní činnost

já znám bertíka jen z pultů, takže moc nevím...a taky jsem si všimla boxů z plexisla, do kterých se hážou papírové penízky...ale to už možná taky nebude aktuální...

Každý rok pořádá sběr Bertíků, kdy za každých 10 Kč nákupu zákazník obdrží papírový žeton, který vhodí do sběrného boxu. Každý týden se box přepočítá a částka putuje na podporu vybraného dětského domova. Bohužel však Albert v lokalitě mého bydliště dost často "zapomíná" Bertíky vůbec rozdávat.

nevím, něco s dětskými domovy

O marketingový postup maskovaný jako charita

o pomoc dětem z dětských domovů

podpora deti bez rodice a nemocnych deti

podpora dětských domovů

podpora dětských domovů

podpora nějakého projektu zaměřeného na děti - nevím přesně

Podporu pro dětské domovy

Pomoc dětěm

pomoc detem v detskych domovech

pomoc dětským domovům

Procento z obdržené tržby je věnováno dětem. Lidé obdrží mince se symbolem bertík, které hážou do schránky ...

přesně nevím

přesně nevím, domnívám se, že část z ceny vybraných výrobků je určena pro děti z dětských domovů

přesně nevím, jen jsem zaregistrovala, že existuje

přispívání na dětský domov

Sbírání bodů Bertíků za určitou výši nákupu v Kč. Poté se Bertíky sbírají do speciální kasičky.

sbirka na postizene deti nebo deti v domovech? nevim presne

To je myslim to, co som popisala vyssie.

to sou ty placky co se hazou kamsi, asi nejakej prispevek na kdo vi koho...

U pokladny dostanu žeton Bertík, kterým přispěji po vhození do boxu 1Kč na dětský domov.

Za každý nákup dostane kupující od pokladní jeden žetonek - "Bertíka" - kterého pak může na prodejně vhodit do k tomu určených kasiček. Jednou za čas se kasičky vyberou a jsou přepočítány tím stylem, že jeden žetonek Bertík = 1Kč. Takto vybrané peníze poté putují dětem (myslím, že dětským domovům apod.).

Za každý odevzdaný "BERTIK" jde urcita suma pro nemocne dite nebo detský domov

Za nákup nad určitou sumu dostanu Bertíka a ten hodím do krabice, oni to pak promění za nějaký peníze na charitu

za nákup se získávají žetony a ty se vhazují do boxu a společnost Albert pak za každý vyplatí dětskému domovu peníze, mám dojem že 1 Kč za žeton

za nákup v Alberetu dostanu takovej žlutej žetonek-Bertíka, který pak hodím do sběrný vázy a přispívám tím do dětských domovů, myslím

za nákup v určité výši člověk dostane bertíky (žlutá kolečka), které vhodí do připravené plastové urny a pak se, když to zkrátím, podle počtu koleček věnuje Aholdem nějaká částka dětským domovům...

Za nákup za určitou částku dostane zákazník papírový žeton, který může vhodit do krabičky. Firma poté vypočítá podle počtu žetonů charitativní příspěvěk.

19. Kde jste o něm slyšel/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na prodejně3291,43 %41,03 %  
Z letáku Albert617,14 %7,69 %  
Z časopisu Albert514,29 %6,41 %  
Na internetu25,71 %2,56 %  
Od rodiny12,86 %1,28 %  
Od známých, kamarádů12,86 %1,28 %  
hlasová reklama přímo v prodejně Albert12,86 %1,28 %  
nevím, tak celkově od všech12,86 %1,28 %  

Graf

20. Zúčastnil/a jste se tohoto projektu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 21, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2777,14 %34,62 %  
Ne822,86 %10,26 %  

Graf

21. Utratil/a jste více než obvykle, protože šlo i o dobrou věc?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím1140,74 %14,1 %  
nesouhlasím725,93 %8,97 %  
nevím622,22 %7,69 %  
spíše souhlasím311,11 %3,85 %  

Graf

22. V průběhu projektu S Bertíkem za dětským úsměvem získáte u pokladen za každý Váš nákup žetony, které při vhození do sběrných boxů znamenají 1 Kč pro dětský domov. Jak se Vám tento projekt líbí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný2947,54 %37,18 %  
chvalitebný1422,95 %17,95 %  
dobrý1321,31 %16,67 %  
nedostatečný34,92 %3,85 %  
dostatečný23,28 %2,56 %  

Graf

23. Víte o existenci Nadačního fondu Albert?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 24, Neotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5285,25 %66,67 %  
Ano914,75 %11,54 %  

Graf

24. Jaké aktivity tento fond podporuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podpora projektů vzdělávání, integrace a rozvoje sociálně znevýhodněných dětí a dospělých777,78 %8,97 %  
oboje222,22 %2,56 %  

Graf

25. Zaměřuje se podle vás tento nadační fond na správné aktivity?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 27, Neotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9100 %11,54 %  

Graf

26. Na jaké aktivity by se podle vás měl zaměřit?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

.

aktivity cílené na děti

děti

dotovanie neziskovych dobrocinnych nadacii - I guess

Držet se sveho remesla

je mi to jedno

Na léčbu lidí nemocných z jím prodávaných potravin. Konkrétně jím prodávané uzeniny Albert, nekvalitní výrobky obsahující velké množství umělých tuků též s logem Albert a cukrovinky s logem Albert, které jsou oproti běžným cukrovinkám závadné.

Na léčeni vrozených vad a těžko léčitelných nemocí, hlavně žádná podpora nepracijících a nepřizpůsobivých.

Na něco, co nedělá téměř žádný jiný nadační fond - aby byli odlišní? :-)

na pomoc samotnym matkam s detmi

Na prevenci a léčbu obezity.

Na prevenci a léčbu obezity.

Na staré a osamocené lidi nebo na rodiče, kteří přišli nešťastně o své dítě.

na staré lidi, pro ně existuje jen málo podpůrných projektů

na svych cilovych zakazniku predevsim

Nadační fond? v pokračování vybírání příspěvků a odvodů z nákupů na podporu dětských domovů, nebo výzkumu nějakých nemocí..

nedokážu odpovědět

nechat tak

netuším

nevim

nevím

nevím

nevim

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím.

Nevím... Když "S Bertíkem za dětským úsměvem" je zaměřen na děti, tak toto by mohlo být třeba pro seniory nebo pro nějaké dlouhodobě nemocné pacienty....

Oni mají nadační fond a neví kam ho zaměřit? To si snad dělají srandu! Kam ještě bezhlavě sypou peníze?!

Podpora Českých producentů. Jejich pád rozjede domino jejich rodin, spolupracovníku, zamestnancú a tím potencionálních zákazníků. Já osobně dávám českým výrobkům přednost i když mohou být dražší.

podpora deti v hocijakom smere a nemocnic

podpora chudých či hendikepovaných (sociálně i zdravotně) lidí

podpora socialne vyloucenych jedincu, zejmena deti. podpora postizenych deti

Pomoc dětem v dětských domovech a nemocným obecně.

Pomoc ohroženým dětem.

Pomoc postiženým dětem

pomoc znevýhodněným skupinám - dětem odcházejícím z dětských domovů apod.

propagace zdravé výživy

propagaci, dosud jsem o něm neslyšela

propagovat zdravý životní styl

Určitě i na podporu starých lidí a důchodců

všechny fondy jsou stejné, nelze vymyslet nic nového, je to klasická součást CSR

vzdělání

vzdelani socialne slabsich

Zlepšit sví prodejny na úroveň řetězce Billy. Až potom by měl vymýšlet jiné aktivity.

27. Jakých priorit by se měla společnost Ahold držet?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

;) nevim

1) peníze 2) peníze 3) peníze Na tomhle principu fungují všechny úspěšné firmy.

být dobrý v tom co je jejich primární činnost = prodej -> nízké ceny, kvalitní zboží,..

Cena, kvalita.

Čerstvé zboží, příjemná obsluha, dostatek zboží v regálech, systematické uspořádání zboží v regálech.

Dělej to co umíš nejlíp. Jen tak můžeš pomáhat ostatním.

Dětské domovy. Vzdělání dětí pro zdraví živ. styl.

dobré tj. nízké ceny

hlavna priorita by mala byt spokojnost zakaznikov

hlavně by se měla zaměřit na služby zákazníkům.

kvalita

Kvalita a pestrý výběr potravin za přijatelnou cenu. Dobročinné akce pro děti.

kvalita potravin na prvním místě

kvalita pro zákazníka, udržovat dobré jméno, pomáhat potřebným organizacím (dětský domov)

kvalita prodejen

kvalita vo vsetkych smeroch

kvalita výrobků, podpora dětí, nemocných, ohled na životní prostředí

Kvalita za rozumnou cenu, solidarita a vlídný přístup.

kvalita, nízká cena, pomoc

kvalita, odpovednost, partnerstvi

kvalita,cena

Kvalitní a české zboží.

Kvalitni potraviny za rozumnou cenu

maloobchodu

mít spokojené zákazníky

Můj zákazník, můj pán

Nabídka rozumného a stáleho sortimentu potravin po celý den !!

nevím

nevim

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

Nezávadné potraviny, domácí výrobci, čerstvé potraviny

Nezávadnost potravin, preference domácích výrobců

nízké ceny a kvalitní potraviny a také široký výběr

ochrana životního prostředí, podpora domácího zemědělství, úcta k zákazníkovi i zaměstnancům

Pokračovat ve stávajících aktivitách a dále v nich pokračovat. Rozvíjet i nové, nezáleží ani tolik na oblasti zaměření. Je důležité se vůbec na takových aktivitách podílet, zlepšovat a něco měnit.

prodávání levných potravin a slušného placení zaměstnanců

prodeje

projekty cilene na deti

propagace zdravého životního stylu podpora nemocnách dětí a dětí bez rodinného zázemí

provozovat síť obchodů, ze kterých budou zákazníci odcházet spokojeni

služby zákazníkům

sortiment, nízké ceny

spokojeny zakaznik, pomoc lidem,

V případě, že je tato otázka směřována k nadačnímu fondu resp. k ostatním projektům obecně, tak nejspíš na průkaznost investovaných peněz, na zviditelňování výsledků (které tyto investice přivedly), na větší propagaci apod.

vstřícný přístup k zákazníkům a také zaměstnancům

vyborny servis, prijatelne ceny, siroky sortiment, spolecenska odpovednost

Vyházet vstříc svým zákazníkům z hlediska dostupnosti svých prodejen,široké nabídky a nízkých cen výrobků, čistoty prodejen a vstřícného personálu.

Začínám chápat, proč je Albert tak drahý. Když chtějí dělat charitu, tak ať si založí samostatnou nadaci a nemotají to do maloobchodu.

zaměření na děti má u mne vysokou prioritu. Dospělí si většinou nějakou pomoc spiše dokáži najít.

Zdravého životního stylu, ochrana životního prostředí, podpora sociálně slabších

Zdraví, podpora komunity, podpora dětí

Zdravý život (včetně tedy !kvalitních! výrobků, které jsou zárověň cenově !příznivé! všem. Jó banány za 32,90,- pribináček 17,90,- to je hodně motivující ke koupi :D ) Všechny priority v otázce 28 jsou na svém místě.

zdravý život, ochrana klimatu

Zdravý život, ochrana životního prostředí

zejména zachovávání sociální rovnosti ve smyslu rovnosti v příležitostech.

zodpovednost, kvalita

28. Myslíte si, že následující priority – „Zdravý život“; „Udržitelný obchod“; „Ochrana klimatu“ a „Zapojení do komunit“, jsou správně zvoleny pro maloobchodní řetězec Ahold?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano3354,1 %42,31 %  
Spíše ne1422,95 %17,95 %  
Rozhodně ano1016,39 %12,82 %  
Rozhodně ne46,56 %5,13 %  

Graf

29. Znáte pojem „Společenská odpovědnost firmy“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 30, Neotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3659,02 %46,15 %  
Ano2540,98 %32,05 %  

Graf

30. Co pojem "Společenská odpovědnost firmy" v kostce znamená?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

dobrovolné integrování sociálních a ekologických hledisek do každodenních firemních operací

Firma by mě mít určité zavázky ke společnosti, například reklamní kampaně by neměly lhát (přiliš mnoho) o nabízených výrobcích, aby si společnos nevytvořila špatné a nezdravé stravovací návyky

Firma je zopovědná za kvalitu a rozsah služeb, které se zavazuje společnosti ve vymezeném regionu poskytovat.

firma není izolovaná ale zodpovídá se svému okolí, komunikuje se stakeholdery...

Firma odpovídá za stav společnosti.

i zakaznik muze byt blbec, tak se o neho budeme starat my, protoze on to neumi...

jak se firma chová ke svému okolí

Jak zde bylo uvedene výše Ochrana klimatu......

Jde o projekty firem, které mají prospět okolí, ať už zákazníkům, obchodním partnerům, státu nebo životnímu prostředí.

Jde o projekty, které mají prospět okolí podniku, jak zákazníkům, tak obchodním partnerům, státu nebo také životnímu prostředí.

Mam ti poslat moju DP? :-)

Marketingový blábol

odpovědnost k sociálnímu prostředí, kde firma působí.

Odpovednost spolecnosti prispivat nejakym zpusobem spolecnosti

odpovědnost za chování firmy k životnímu prostředí a k lidem

Odpovědnost za působení na okolí firmy (kultura, životní prostředí, sociální prostředí atd.)

podstatou je, že odpovědné podnikání není zaměřené pouze na zajištění existence firmy a co největšího zisku. Důležitý je pojem ODPOVĚDNOST = aktivity dané společnosti se opírají o tři základní faktory - sociální, ekonomický, environmentální

pomoc urcitym skupinam obcanu, kladny vztah ke zivotnimu prosterdi atd.

Společenská odpovědnost firem (ang. Corporate Social Responsibility – CSR) je dobrovolné integrování sociálních a ekologických hledisek do každodenních firemních operací a interakcí s firemními stakeholders. Princip zahrnutí sociálních a environmentálních hledisek do strategie firmy (vedle primární orientace na vytváření zisku) se nazývá také trojí zodpovědnost.

Společnost by mělo zajímat, jak její činnost ovlivňuje ostatní

Společnost dbá na své okolí,je zkvalitňování, ochranu životního prostředí apod.

Společnost se z vlastní vůle stará o ekologické a sociální dopady její činnosti na společnost.

Spolupráce podniku s okolím a regionem, podpora charity v regionu nebo rozvoje regionu z části peněz, které v místě firma vydělá.

v oblasti dosahovani cilu zvazeni jejich dopadu na spolecnost, prizpusobeni techto cilu tak, aby byly spolecensky hodnotne

zohlednění sociálních a enviromentálních hlediskek v každodenním chodu firmy

31. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3557,38 %44,87 %  
Muž2642,62 %33,33 %  

Graf

32. Do jaké věkové kategorie spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-254777,05 %60,26 %  
26-30711,48 %8,97 %  
36-4034,92 %3,85 %  
41-4534,92 %3,85 %  
31-3511,64 %1,28 %  

Graf

33. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou2947,54 %37,18 %  
Vysokoškolské – bakalář2134,43 %26,92 %  
Vysokoškolské – aspoň pětileté813,11 %10,26 %  
Střední bez maturity23,28 %2,56 %  
Základní11,64 %1,28 %  

Graf

34. Máte dítě ve společné domácnosti, které živíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 35, Neotázka č. 36].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5590,16 %70,51 %  
Ano69,84 %7,69 %  

Graf

35. Je škola/školka, do které chodí Vaše dítě, zapojena do projektu „Zdravá pětka“?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím350 %3,85 %  
ne350 %3,85 %  

Graf

36. Poloha prodejny Albert, kde nejčastěji nakupujete? (město, čtvrť)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brno, Mendlovo náměstí69,84 %7,69 %  
brno, kralovo pole34,92 %3,85 %  
brno34,92 %3,85 %  
Brno - Líšeň23,28 %2,56 %  
Vinohrady23,28 %2,56 %  
praha 7 Veletržní11,64 %1,28 %  
Havl. Brod11,64 %1,28 %  
Brno,Vinohrady11,64 %1,28 %  
Brno-Lesná11,64 %1,28 %  
Brno, Grohova11,64 %1,28 %  
ostatní odpovědi Olomouc, Povel
Brno Líšeň
Brno Vinohrady
Vestec u Prahy
Mladá Boleslav
Chrudim, SNP
Brno - Modřice
Modřice
Brno - Bohunice
Brno, namesti svobody
Brno - Lesná
brno střed
Brno, Lisen
Brno, Štefánikova čtvrť
Brno, Bohunice
černovice (Brno)
Brno bohunice
Brno, Mendlovo náměstní, Hrnčířská
Vsetín, gen.KLapálka
Brno-Líšeň
vsetín
ul. Veveří u zastávky Gorhova, brno
praha 5
na to čekam:-Ddoufám, že je to albert na mendlaku!
random
Ostrava-Zábřeh
Boskovice
Šumperk, Vřesová
Praha, Radotín
praha 7, vedle zastavky veletrzni
Olomouc (u vlakového nádraží)
Praha, Barrandov
Brno, Černovice
Olomouc, u Okresního soudu
Ostrava, Dubina
Karlovy Vary centrum
olympia
Olomouc
Náchod
Praha, Náměstí republiky, Kotva
4065,57 %51,28 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Dělá už něco v tomto směru?

  • odpověď Ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 28. Myslíte si, že následující priority – „Zdravý život“; „Udržitelný obchod“; „Ochrana klimatu“ a „Zapojení do komunit“, jsou správně zvoleny pro maloobchodní řetězec Ahold?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Znáte projekt „S Bertíkem za dětským úsměvem“?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrý na otázku 22. V průběhu projektu S Bertíkem za dětským úsměvem získáte u pokladen za každý Váš nákup žetony, které při vhození do sběrných boxů znamenají 1 Kč pro dětský domov. Jak se Vám tento projekt líbí?

8. Dělá společnost Ahold něco jiného pro své okolí, lidi, komunitu?

  • odpověď Nevím:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1. za dva týdny na otázku 2. Jak často nakupujete v Albertovi?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevim na otázku 26. Na jaké aktivity by se podle vás měl zaměřit?

12. Znáte projekt „Zdravá pětka“?

  • odpověď Ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1. za dva týdny na otázku 2. Jak často nakupujete v Albertovi?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 16. Projekt „Zdravá 5“ se zaměřuje na to, aby se děti naučily vnímat zdravé potraviny, zejména ovoce a zeleninu, jako nedílnou součást svého života, a najít k nim pozitivní vztah. Jak se Vám tento projekt líbí?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 28. Myslíte si, že následující priority – „Zdravý život“; „Udržitelný obchod“; „Ochrana klimatu“ a „Zapojení do komunit“, jsou správně zvoleny pro maloobchodní řetězec Ahold?

17. Znáte projekt „S Bertíkem za dětským úsměvem“?

  • odpověď Ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na prodejně na otázku 19. Kde jste o něm slyšel/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Zúčastnil/a jste se tohoto projektu?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 21. Utratil/a jste více než obvykle, protože šlo i o dobrou věc?

19. Kde jste o něm slyšel/a?

  • odpověď Na prodejně:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Znáte projekt „S Bertíkem za dětským úsměvem“?

20. Zúčastnil/a jste se tohoto projektu?

  • odpověď Ano:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 21. Utratil/a jste více než obvykle, protože šlo i o dobrou věc?

23. Víte o existenci Nadačního fondu Albert?

  • odpověď Ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1. za dva týdny na otázku 2. Jak často nakupujete v Albertovi?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevim na otázku 26. Na jaké aktivity by se podle vás měl zaměřit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 28. Myslíte si, že následující priority – „Zdravý život“; „Udržitelný obchod“; „Ochrana klimatu“ a „Zapojení do komunit“, jsou správně zvoleny pro maloobchodní řetězec Ahold?

29. Znáte pojem „Společenská odpovědnost firmy“?

  • odpověď Ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevim na otázku 26. Na jaké aktivity by se podle vás měl zaměřit?

32. Do jaké věkové kategorie spadáte?

  • odpověď 21-25:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2.-3. týdně na otázku 2. Jak často nakupujete v Albertovi?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete v super/hypermarketu Albert?

2. Jak často nakupujete v Albertovi?

3. Je prodejna Albert vaším nejčastějším (hlavním) místem nákupu?

5. Dělá už něco v tomto směru?

8. Dělá společnost Ahold něco jiného pro své okolí, lidi, komunitu?

11. Ovlivňuje Vaše rozhodnutí, kde nakoupit, i to, jestli společnost provozující obchod dělá něco prospěšného pro své okolí, lidi, komunitu?

12. Znáte projekt „Zdravá pětka“?

16. Projekt „Zdravá 5“ se zaměřuje na to, aby se děti naučily vnímat zdravé potraviny, zejména ovoce a zeleninu, jako nedílnou součást svého života, a najít k nim pozitivní vztah. Jak se Vám tento projekt líbí?

17. Znáte projekt „S Bertíkem za dětským úsměvem“?

19. Kde jste o něm slyšel/a?

20. Zúčastnil/a jste se tohoto projektu?

21. Utratil/a jste více než obvykle, protože šlo i o dobrou věc?

22. V průběhu projektu S Bertíkem za dětským úsměvem získáte u pokladen za každý Váš nákup žetony, které při vhození do sběrných boxů znamenají 1 Kč pro dětský domov. Jak se Vám tento projekt líbí?

23. Víte o existenci Nadačního fondu Albert?

26. Na jaké aktivity by se podle vás měl zaměřit?

28. Myslíte si, že následující priority – „Zdravý život“; „Udržitelný obchod“; „Ochrana klimatu“ a „Zapojení do komunit“, jsou správně zvoleny pro maloobchodní řetězec Ahold?

29. Znáte pojem „Společenská odpovědnost firmy“?

31. Pohlaví?

32. Do jaké věkové kategorie spadáte?

33. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

34. Máte dítě ve společné domácnosti, které živíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete v super/hypermarketu Albert?

2. Jak často nakupujete v Albertovi?

3. Je prodejna Albert vaším nejčastějším (hlavním) místem nákupu?

5. Dělá už něco v tomto směru?

8. Dělá společnost Ahold něco jiného pro své okolí, lidi, komunitu?

11. Ovlivňuje Vaše rozhodnutí, kde nakoupit, i to, jestli společnost provozující obchod dělá něco prospěšného pro své okolí, lidi, komunitu?

12. Znáte projekt „Zdravá pětka“?

16. Projekt „Zdravá 5“ se zaměřuje na to, aby se děti naučily vnímat zdravé potraviny, zejména ovoce a zeleninu, jako nedílnou součást svého života, a najít k nim pozitivní vztah. Jak se Vám tento projekt líbí?

17. Znáte projekt „S Bertíkem za dětským úsměvem“?

19. Kde jste o něm slyšel/a?

20. Zúčastnil/a jste se tohoto projektu?

21. Utratil/a jste více než obvykle, protože šlo i o dobrou věc?

22. V průběhu projektu S Bertíkem za dětským úsměvem získáte u pokladen za každý Váš nákup žetony, které při vhození do sběrných boxů znamenají 1 Kč pro dětský domov. Jak se Vám tento projekt líbí?

23. Víte o existenci Nadačního fondu Albert?

26. Na jaké aktivity by se podle vás měl zaměřit?

28. Myslíte si, že následující priority – „Zdravý život“; „Udržitelný obchod“; „Ochrana klimatu“ a „Zapojení do komunit“, jsou správně zvoleny pro maloobchodní řetězec Ahold?

29. Znáte pojem „Společenská odpovědnost firmy“?

31. Pohlaví?

32. Do jaké věkové kategorie spadáte?

33. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

34. Máte dítě ve společné domácnosti, které živíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rada, Z.Vnímání aktivit společnosti Ahold jeho zákazníky (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vnimani-aktivit-spolecnosti-ahold-jeho-zakazniky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.