Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání aktivit společnosti Ahold jeho zákazníky
Vnímání aktivit společnosti Ahold jeho zákazníky
→ Zúčastněte se krátkého dotazníku o sbírání psích exkrementů a soutěžte o čokolády Seed and Bean ←
(cca 1 minuta, veřejné výsledky, jen pro chovatele psů)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Zbyněk Rada |
---|---|
Šetření: | 12. 04. 2010 - 23. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 78 |
Počet otázek (max/průměr): | 36 / 19.99 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 58,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.08:49 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník je součástí mé diplomové práce na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity. Jedná se o otázky týkající se projektů společnosti Ahold, vlastníka super/hypermarketů Albert. Chci zjistit názory zákazníků na společnost Ahold a jejich projekty, abych na jejich základě vypracoval doporučení pro management Aholdu, jak zlepšit své služby.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
U otevřených otázek prosím napište cokoliv, co Vás napadne. Jde o Vaše názory, každá odpověď je lepší než "Nevím". Děkuji.
Odpovědi respondentů
1. Nakupujete v super/hypermarketu Albert?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 61 | 78,21 % | 78,21 % |
Ne | 17 | 21,79 % | 21,79 % |
2. Jak často nakupujete v Albertovi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2.-3. týdně | 17 | 27,87 % | 21,79 % |
1. týdně | 12 | 19,67 % | 15,38 % |
1. za dva týdny | 10 | 16,39 % | 12,82 % |
Několikrát do roka | 9 | 14,75 % | 11,54 % |
2.-3. za měsíc | 6 | 9,84 % | 7,69 % |
4.-5. týdně | 4 | 6,56 % | 5,13 % |
1. měsíčně | 2 | 3,28 % | 2,56 % |
Každý den | 1 | 1,64 % | 1,28 % |
3. Je prodejna Albert vaším nejčastějším (hlavním) místem nákupu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 34 | 55,74 % | 43,59 % |
Ano | 27 | 44,26 % | 34,62 % |
4. Co si myslíte, že by společnost Ahold, jako maloobchodní řetězec, mohla a měla udělat pro své okolí, lidi, komunitu? V čem by mohla pomoct?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
akce pro děti, akce podporující zdravý životní styl
Asi úplně nerozumím otázce ? Jak jako pomoct, to jako stavět dětské hřiště, nebo co ? :))
Bohužel netuším.
Být levnější, pokladny rychlejší, pokladní hezčí, mohli by mít větší sortiment a více prodejen, aby nebyly daleko a dále by mohli dávat něco zdarma.
čistější okolí prodejny
Dát prostor regionálním zemědělcům a umístit více jejich produktů do prodejen (zelenina, ovoce, vajíčka, koření).
hmm, uprimne, nikdy som ani nepocul o tejto spolocnosti, takze neveim povedat co by mohla robit lepsie ani ako pomoct.
Charita
Jaké okolí? Jaká komunita? Ať se starají o sebe a svoje zaměstnance, zajistí jim lidské pracovní podmínky a odpovídající ohodnocení.
Jedině snad postavit síť menších obchůdků, aby byly blíže zákazníkům, kteří kupují menší množství potravin a nechtějí pro ně chodit daleko.
již pomáhá pořádáním sbírek, akcí s "Bertíky"
Kultura nakupování na dobré úrovni, čistota obchodů a jejich okolí v pořádku. Dobročinné akce myslím častější než v jiných řetězcích, minimálně jsou teda dobře marketingově zvládnuté,protože jsou vždycky opravdu vidět a zákazník ví, že se něco takového děje. Nedokáži si představit nic, co by maloobchodní řetězec měl ještě dělat na víc. Samozřejmě, mohli by přispívat na rekultivaci bezprostředního okolí svých obchodů, jako třeba oprava chodníků, výstavba dětských hřišť, ale myslím že i to se po domluvě s městem už v některých případech děje.
kvalitnější potraviny (hlavně ovoce, zelenina) za přijatelnou cenu
má dostatečné aktivity - zdravá pětka, bertík, fond atd...
měla by dodávat vždy čerstvé zboží do obchodu a ne tam skladovat to hnijící ;)
Minimálně by mohla upravit stav parkoviště pro zákazníky - od předloňské zimy je plné poměrně hlubokých děr, a to jak při vjezdu, tak při výjezdu z parkoviště (v okresním městě Náchod)
Mohla by pomoct s výsatbou nových parků a s financováním nových cyklostezek ve svém okolí.
Mohla by pomoct s výsatbou nových parků a s financováním nových cyklostezek ve svém okolí.
mohla by vysadit vice zelene kolem svych ochodu
Mohla by zacit prodavat opravdu kvalitni potraviny, ne jako vsichni ostatni.
nejserióznější z maloobchodních řetězců na českém trhu, udržet současnou úroveň kvality služeb
neklamat lidi
nemam tucha
nevim
nevím
nevim
Nevím
nevím
nevím
nevím proč by měli dělat něco takového, nic takového od nich nečekám..
nevím, možná zlepšit služby a rozmnožit personál
nic
No jako obchodní společnost hlavně zpříjemnit nakupování, popřípadě zkulturnit okolí prodejny
Párkrát se mi stalo, že v Albertu měli nedoplněné regály a nesehnala jsem základní zboží, pro které jsem šla. Proto by měla více dbát na chod prodejny.
Podle mě by měla zrušit Albert.protože to neuvěřitelně dlouhý čekání ve frontě na pokladnu-protože pokladní jsou neuvěřitelně pomalý... dopředu zabalený šunky a salámy a nějak divně poskládaný zboží je fakt děs
podpora lidí
podpora vzdělávání
pomoct přispívat do dopravní infrastruktury
Prodávat více českého zboží a snažit se prodávat kvalitní zboží, které jeho zákazníkům nebude působit zdravotní problémy a zhoršování zdravotního stavu.
především tím, když bude poskytovat kvalitní služby ve svém oboru. Jsou sice levní, ale to se projevuje na kvalitě ovoce a zeleniny a lahůdek (porcované sýry...). Jako prospěšnou činnost obchodů vítám podíl na dobročinných akcích a vybírání příspěvků (kasičky, prodej určitých výrobků...). Některé společnosti navazují spolupráci např. s dětskými domovy apod. a poskytují jim potraviny, u kterých vypršela např. doba min. trvanlivosti (což je jen doporučující datum, výrobek tedy není zdraví škodlivý) atd.
Přidat svých poboček (konkrétně v Brně-Komíně není např.žádná, oproti tomu v Brně-Bystrci jsou dvě) a třeba vytvořit nový "typ" svých prodejen - malé obchůdky, něco jako večerky.
recyklované obaly
slevnit některé zboží
Soustředit se na sortiment, který bube schopen konkurovat větším nákupním řetězcům. Mám na mysli základní potraviny, jako pečivo, ovoce a zelenina, masné výrobky a ostatní základní věci.
sponzorování akcí
tlacit na kvalitu svych produktu, zapojovat se do spolecenskeho zivota poradanim ruznych akci, kde by nejen propagovala sebe samu, ale rovnez i projekty, ktere vytvari/do kterych se zapojila
urcite by sa nasli aktivity, ale bohuzial sama neviem, ako to v tejto komunite tu chodi, lebo som tu nova...kazdopadne, ak nieco robia, nech to viac prezentuju, budem sa tesit a rada sa zapojim:-)
už pomáhá
V dnešní době je již velmi užitečná i sociální vybavenost (toalety) pro zákazníky Přednostně si vybírám kde takováto jsou. I kdyby jen k umytí rukou. IMHO problem menších porodejen.
velice nic moc dělat nemusí, vždyť jde hlavně o chleba a mlíko, ne?
Více se starat o udržování okolí kolem prodejny, bohužel v tuto chvíli bývá často místem "odpočinku" bezdomovců a sídlištěm velkého nepořádku, alespoň se toto týká několika prodejen v Brně, které znám
Více se zaměřit na prodej "férových" produktů a prodej od českých dodavatelů - zejména zemědělských produktů (ovoce, zelenina, mléčné výrobky, maso). Dále by mohla podporovat například "Zdravé jídlo do škol", například dodáváním zdravých potravin do školních jídelen. A také třeba potraviny, kterým zanedlouho vyprší doba exspirace, nabídnout zdarma např. Armádě spásy k okamžitému zpracování. Může i přispět osvětou ke třídění odpadu a také odrazovat od zbytečného plýtvání (což by se měl Ahold naučit i sám).
Vše je celkem v pořádku. Určitě by se měla snažit být co nejvíce ekologická a šetrná, nabízet kvalitní produkty za přijatelné ceny.
výborně plnit svou funkci, nic jiného od ní nečekám
Vzhledem k tomu, ze se jedna o retezec, mel by se starat o kvalitu produktu a ferove ceny. Věci typu piskoviste od alberta ci podobne veci jsou spise prislusne NNO nez komercnimu subjektu
zatím mě nic nenapadá
Zdostupnit exotické potraviny, pomoci místním dodavatelům, nabídnout práci všem skupinám obyvatel...
zkvalitnit produkty
Zlepšení kvality upoutání zákazníka.
zlepšit se
zmenit servis, v jejich prodejnach jsou porad fronty. Chtelo by to take rozsirit sortiment, podle me je dost uzky.
5. Dělá už něco v tomto směru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 43 | 70,49 % | 55,13 % |
Ano | 18 | 29,51 % | 23,08 % |
6. Co konkrétně dělá?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
...vydává časopis o vaření a časopis pro děti?
Benefiční sbírky. Starost o čistotu okolí obchodu.
chrarita
Kasičky na prodejně na podporu různých dobročinných organizací. Sběr Bertíků.
mám pocit, že přispívá na nějaký charitativní projekt pomocí "Bertíků", nevím, o co přesně jde
Na Vianoce sme vhadzovali nejake zetoniky do nadoby...myslim, ze na podporu detrskeho domova, ale nie som si ista
Nabízí papírové tašky a rozšiřuje sortiment bio produktů.
nevím přesně
podporuje dětské domovy
pomáhá dětským domovům v akci s bertíkem za dětským úsměvem ,zdravá pětka, nadační fond albert
řada albert přináší exotické potraviny, nakupuje od místních zemědělců...
sbírá peníze pro nemocné děti
slevové akce
Škodí sám sobě
Tam chybí tlačítko "nevím". Zaměstnancem Alberta nejsem, tak to nemůžu vědět a ty další slova jako komunita a okolí mě k Albrechtovi moc nepasují.
To nevim, byl to tip..
viz odpověd nahoře
viz výše, v některých prodejnách se objevuje i inzerce
7. Dělá to v dostatečné míře?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 9 | 50 % | 11,54 % |
spíše souhlasím | 5 | 27,78 % | 6,41 % |
souhlasím | 3 | 16,67 % | 3,85 % |
spíše nesouhlasím | 1 | 5,56 % | 1,28 % |
8. Dělá společnost Ahold něco jiného pro své okolí, lidi, komunitu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 11, Nevím → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 46 | 75,41 % | 58,97 % |
Ano | 13 | 21,31 % | 16,67 % |
Ne | 2 | 3,28 % | 2,56 % |
9. Co jiného dělá pro své okolí, lidi, komunitu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Bertiky - prispevky na detske domovi
bertíky pro dětské domovy
charitativní akce
charitativní akce - peníze pro různé charitativní účely
charitu
Každý rok pořádá sběr Bertíků, kdy za každých 10 Kč nákupu zákazník obdrží papírový žeton, který vhodí do sběrného boxu. Každý týden se box přepočítá a částka putuje na podporu vybraného dětského domova. Bohužel však Albert v lokalitě mého bydliště dost často "zapomíná" Bertíky vůbec rozdávat.
myslim ze neco pro deti,nejaka sbirka
Nadační fond Albert
Nechodím tam často ale zaznamenal jsem aktivity pro děti
někdy skladuje i čerstvé zboží :D
Nevím jestli to dělá, ale propaguje, že podporuje děti z dětských domovů. Tento jejich projekt se mi opravdu líbí, jen nevím nic konkrétního, protože to už nepropagují, alespoň ne dostatečně zřetelně.
podpora charity typu dětský domov atd.
Pokladničky na charitu
10. Dělá to v dostatečné míře?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 4 | 30,77 % | 5,13 % |
nevím | 3 | 23,08 % | 3,85 % |
nesouhlasím | 3 | 23,08 % | 3,85 % |
spíše nesouhlasím | 2 | 15,38 % | 2,56 % |
souhlasím | 1 | 7,69 % | 1,28 % |
11. Ovlivňuje Vaše rozhodnutí, kde nakoupit, i to, jestli společnost provozující obchod dělá něco prospěšného pro své okolí, lidi, komunitu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ne | 29 | 47,54 % | 37,18 % |
Spíše ano | 15 | 24,59 % | 19,23 % |
Rozhodně ne | 14 | 22,95 % | 17,95 % |
Rozhodně ano | 3 | 4,92 % | 3,85 % |
12. Znáte projekt „Zdravá pětka“?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 13, Ne → otázka č. 16].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 52 | 85,25 % | 66,67 % |
Ano | 9 | 14,75 % | 11,54 % |
13. O co jde v projektu „Zdravá pětka“?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Člověk by měl sníst denně pět porcí ovoce nebo zeleniny.
Jde o propragaci ovoce a zeleniny hlavně dětem pomocí různých výukových her ve školách a školkách.
Jde o to naučit děti jíst ovoce a zeleninu, a to pomocí výukových her ve školách a školkách.
o zásady správného stravování a zařazení ovoce a zeleniny do jídelníčku
O zdravé jídlo. Halvně o zeleninu a ovoce
obohacení jídeníčku o ovoce a zaleninu - alespoň 5 kusů denně
Ovlivňování dětí, zasahování do výchovy, ekologistickou indoktrinaci
výživa dětí, jak se vhodně stravovat
zdravá potrava pro děti
14. Kde jste o něm slyšel/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Na internetu | 5 | 55,56 % | 6,41 % |
Od rodiny (kromě dítěte) | 1 | 11,11 % | 1,28 % |
Od známých, kamarádů | 1 | 11,11 % | 1,28 % |
Od učitele ve škole | 1 | 11,11 % | 1,28 % |
v letácích | 1 | 11,11 % | 1,28 % |
v časopise Albert | 1 | 11,11 % | 1,28 % |
Od dítěte | 1 | 11,11 % | 1,28 % |
Z letáků | 1 | 11,11 % | 1,28 % |
15. Přispívá projekt „Zdravá pětka“ k výběru obchodu řetězce Ahold pro Váš nákup?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ne | 6 | 66,67 % | 7,69 % |
Rozhodně ne | 3 | 33,33 % | 3,85 % |
16. Projekt „Zdravá 5“ se zaměřuje na to, aby se děti naučily vnímat zdravé potraviny, zejména ovoce a zeleninu, jako nedílnou součást svého života, a najít k nim pozitivní vztah. Jak se Vám tento projekt líbí?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výborný | 27 | 44,26 % | 34,62 % |
chvalitebný | 19 | 31,15 % | 24,36 % |
dobrý | 8 | 13,11 % | 10,26 % |
nedostatečný | 4 | 6,56 % | 5,13 % |
dostatečný | 3 | 4,92 % | 3,85 % |
17. Znáte projekt „S Bertíkem za dětským úsměvem“?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 18, Ne → otázka č. 22].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 35 | 57,38 % | 44,87 % |
Ne | 26 | 42,62 % | 33,33 % |
18. O co jde v tomto projektu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
100kč = 1Bertík. Bertíka na podporu dětských domovů.
Benefiční sbírka v období Vánoc pro dětské domovy.
dětské domovy
financi prispevky detskym domovum
charitativní činnost
já znám bertíka jen z pultů, takže moc nevím...a taky jsem si všimla boxů z plexisla, do kterých se hážou papírové penízky...ale to už možná taky nebude aktuální...
Každý rok pořádá sběr Bertíků, kdy za každých 10 Kč nákupu zákazník obdrží papírový žeton, který vhodí do sběrného boxu. Každý týden se box přepočítá a částka putuje na podporu vybraného dětského domova. Bohužel však Albert v lokalitě mého bydliště dost často "zapomíná" Bertíky vůbec rozdávat.
nevím, něco s dětskými domovy
O marketingový postup maskovaný jako charita
o pomoc dětem z dětských domovů
podpora deti bez rodice a nemocnych deti
podpora dětských domovů
podpora dětských domovů
podpora nějakého projektu zaměřeného na děti - nevím přesně
Podporu pro dětské domovy
Pomoc dětěm
pomoc detem v detskych domovech
pomoc dětským domovům
Procento z obdržené tržby je věnováno dětem. Lidé obdrží mince se symbolem bertík, které hážou do schránky ...
přesně nevím
přesně nevím, domnívám se, že část z ceny vybraných výrobků je určena pro děti z dětských domovů
přesně nevím, jen jsem zaregistrovala, že existuje
přispívání na dětský domov
Sbírání bodů Bertíků za určitou výši nákupu v Kč. Poté se Bertíky sbírají do speciální kasičky.
sbirka na postizene deti nebo deti v domovech? nevim presne
To je myslim to, co som popisala vyssie.
to sou ty placky co se hazou kamsi, asi nejakej prispevek na kdo vi koho...
U pokladny dostanu žeton Bertík, kterým přispěji po vhození do boxu 1Kč na dětský domov.
Za každý nákup dostane kupující od pokladní jeden žetonek - "Bertíka" - kterého pak může na prodejně vhodit do k tomu určených kasiček. Jednou za čas se kasičky vyberou a jsou přepočítány tím stylem, že jeden žetonek Bertík = 1Kč. Takto vybrané peníze poté putují dětem (myslím, že dětským domovům apod.).
Za každý odevzdaný "BERTIK" jde urcita suma pro nemocne dite nebo detský domov
Za nákup nad určitou sumu dostanu Bertíka a ten hodím do krabice, oni to pak promění za nějaký peníze na charitu
za nákup se získávají žetony a ty se vhazují do boxu a společnost Albert pak za každý vyplatí dětskému domovu peníze, mám dojem že 1 Kč za žeton
za nákup v Alberetu dostanu takovej žlutej žetonek-Bertíka, který pak hodím do sběrný vázy a přispívám tím do dětských domovů, myslím
za nákup v určité výši člověk dostane bertíky (žlutá kolečka), které vhodí do připravené plastové urny a pak se, když to zkrátím, podle počtu koleček věnuje Aholdem nějaká částka dětským domovům...
Za nákup za určitou částku dostane zákazník papírový žeton, který může vhodit do krabičky. Firma poté vypočítá podle počtu žetonů charitativní příspěvěk.
19. Kde jste o něm slyšel/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Na prodejně | 32 | 91,43 % | 41,03 % |
Z letáku Albert | 6 | 17,14 % | 7,69 % |
Z časopisu Albert | 5 | 14,29 % | 6,41 % |
Na internetu | 2 | 5,71 % | 2,56 % |
Od rodiny | 1 | 2,86 % | 1,28 % |
Od známých, kamarádů | 1 | 2,86 % | 1,28 % |
hlasová reklama přímo v prodejně Albert | 1 | 2,86 % | 1,28 % |
nevím, tak celkově od všech | 1 | 2,86 % | 1,28 % |
20. Zúčastnil/a jste se tohoto projektu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 21, Ne → otázka č. 22].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 27 | 77,14 % | 34,62 % |
Ne | 8 | 22,86 % | 10,26 % |
21. Utratil/a jste více než obvykle, protože šlo i o dobrou věc?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše nesouhlasím | 11 | 40,74 % | 14,1 % |
nesouhlasím | 7 | 25,93 % | 8,97 % |
nevím | 6 | 22,22 % | 7,69 % |
spíše souhlasím | 3 | 11,11 % | 3,85 % |
22. V průběhu projektu S Bertíkem za dětským úsměvem získáte u pokladen za každý Váš nákup žetony, které při vhození do sběrných boxů znamenají 1 Kč pro dětský domov. Jak se Vám tento projekt líbí?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výborný | 29 | 47,54 % | 37,18 % |
chvalitebný | 14 | 22,95 % | 17,95 % |
dobrý | 13 | 21,31 % | 16,67 % |
nedostatečný | 3 | 4,92 % | 3,85 % |
dostatečný | 2 | 3,28 % | 2,56 % |
23. Víte o existenci Nadačního fondu Albert?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 24, Ne → otázka č. 26].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 52 | 85,25 % | 66,67 % |
Ano | 9 | 14,75 % | 11,54 % |
24. Jaké aktivity tento fond podporuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
podpora projektů vzdělávání, integrace a rozvoje sociálně znevýhodněných dětí a dospělých | 7 | 77,78 % | 8,97 % |
oboje | 2 | 22,22 % | 2,56 % |
25. Zaměřuje se podle vás tento nadační fond na správné aktivity?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 27, Ne → otázka č. 26].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 9 | 100 % | 11,54 % |
26. Na jaké aktivity by se podle vás měl zaměřit?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
.
aktivity cílené na děti
děti
dotovanie neziskovych dobrocinnych nadacii - I guess
Držet se sveho remesla
je mi to jedno
Na léčbu lidí nemocných z jím prodávaných potravin. Konkrétně jím prodávané uzeniny Albert, nekvalitní výrobky obsahující velké množství umělých tuků též s logem Albert a cukrovinky s logem Albert, které jsou oproti běžným cukrovinkám závadné.
Na léčeni vrozených vad a těžko léčitelných nemocí, hlavně žádná podpora nepracijících a nepřizpůsobivých.
Na něco, co nedělá téměř žádný jiný nadační fond - aby byli odlišní? :-)
na pomoc samotnym matkam s detmi
Na prevenci a léčbu obezity.
Na prevenci a léčbu obezity.
Na staré a osamocené lidi nebo na rodiče, kteří přišli nešťastně o své dítě.
na staré lidi, pro ně existuje jen málo podpůrných projektů
na svych cilovych zakazniku predevsim
Nadační fond? v pokračování vybírání příspěvků a odvodů z nákupů na podporu dětských domovů, nebo výzkumu nějakých nemocí..
nedokážu odpovědět
nechat tak
netuším
nevim
nevím
nevím
nevim
nevim
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
Nevím.
Nevím... Když "S Bertíkem za dětským úsměvem" je zaměřen na děti, tak toto by mohlo být třeba pro seniory nebo pro nějaké dlouhodobě nemocné pacienty....
Oni mají nadační fond a neví kam ho zaměřit? To si snad dělají srandu! Kam ještě bezhlavě sypou peníze?!
Podpora Českých producentů. Jejich pád rozjede domino jejich rodin, spolupracovníku, zamestnancú a tím potencionálních zákazníků. Já osobně dávám českým výrobkům přednost i když mohou být dražší.
podpora deti v hocijakom smere a nemocnic
podpora chudých či hendikepovaných (sociálně i zdravotně) lidí
podpora socialne vyloucenych jedincu, zejmena deti. podpora postizenych deti
Pomoc dětem v dětských domovech a nemocným obecně.
Pomoc ohroženým dětem.
Pomoc postiženým dětem
pomoc znevýhodněným skupinám - dětem odcházejícím z dětských domovů apod.
propagace zdravé výživy
propagaci, dosud jsem o něm neslyšela
propagovat zdravý životní styl
Určitě i na podporu starých lidí a důchodců
všechny fondy jsou stejné, nelze vymyslet nic nového, je to klasická součást CSR
vzdělání
vzdelani socialne slabsich
Zlepšit sví prodejny na úroveň řetězce Billy. Až potom by měl vymýšlet jiné aktivity.
27. Jakých priorit by se měla společnost Ahold držet?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
;) nevim
1) peníze 2) peníze 3) peníze Na tomhle principu fungují všechny úspěšné firmy.
být dobrý v tom co je jejich primární činnost = prodej -> nízké ceny, kvalitní zboží,..
Cena, kvalita.
Čerstvé zboží, příjemná obsluha, dostatek zboží v regálech, systematické uspořádání zboží v regálech.
Dělej to co umíš nejlíp. Jen tak můžeš pomáhat ostatním.
Dětské domovy. Vzdělání dětí pro zdraví živ. styl.
dobré tj. nízké ceny
hlavna priorita by mala byt spokojnost zakaznikov
hlavně by se měla zaměřit na služby zákazníkům.
kvalita
Kvalita a pestrý výběr potravin za přijatelnou cenu. Dobročinné akce pro děti.
kvalita potravin na prvním místě
kvalita pro zákazníka, udržovat dobré jméno, pomáhat potřebným organizacím (dětský domov)
kvalita prodejen
kvalita vo vsetkych smeroch
kvalita výrobků, podpora dětí, nemocných, ohled na životní prostředí
Kvalita za rozumnou cenu, solidarita a vlídný přístup.
kvalita, nízká cena, pomoc
kvalita, odpovednost, partnerstvi
kvalita,cena
Kvalitní a české zboží.
Kvalitni potraviny za rozumnou cenu
maloobchodu
mít spokojené zákazníky
Můj zákazník, můj pán
Nabídka rozumného a stáleho sortimentu potravin po celý den !!
nevím
nevim
nevim
nevím
nevím
nevím
nevím
Nezávadné potraviny, domácí výrobci, čerstvé potraviny
Nezávadnost potravin, preference domácích výrobců
nízké ceny a kvalitní potraviny a také široký výběr
ochrana životního prostředí, podpora domácího zemědělství, úcta k zákazníkovi i zaměstnancům
Pokračovat ve stávajících aktivitách a dále v nich pokračovat. Rozvíjet i nové, nezáleží ani tolik na oblasti zaměření. Je důležité se vůbec na takových aktivitách podílet, zlepšovat a něco měnit.
prodávání levných potravin a slušného placení zaměstnanců
prodeje
projekty cilene na deti
propagace zdravého životního stylu podpora nemocnách dětí a dětí bez rodinného zázemí
provozovat síť obchodů, ze kterých budou zákazníci odcházet spokojeni
služby zákazníkům
sortiment, nízké ceny
spokojeny zakaznik, pomoc lidem,
V případě, že je tato otázka směřována k nadačnímu fondu resp. k ostatním projektům obecně, tak nejspíš na průkaznost investovaných peněz, na zviditelňování výsledků (které tyto investice přivedly), na větší propagaci apod.
vstřícný přístup k zákazníkům a také zaměstnancům
vyborny servis, prijatelne ceny, siroky sortiment, spolecenska odpovednost
Vyházet vstříc svým zákazníkům z hlediska dostupnosti svých prodejen,široké nabídky a nízkých cen výrobků, čistoty prodejen a vstřícného personálu.
Začínám chápat, proč je Albert tak drahý. Když chtějí dělat charitu, tak ať si založí samostatnou nadaci a nemotají to do maloobchodu.
zaměření na děti má u mne vysokou prioritu. Dospělí si většinou nějakou pomoc spiše dokáži najít.
Zdravého životního stylu, ochrana životního prostředí, podpora sociálně slabších
Zdraví, podpora komunity, podpora dětí
Zdravý život (včetně tedy !kvalitních! výrobků, které jsou zárověň cenově !příznivé! všem. Jó banány za 32,90,- pribináček 17,90,- to je hodně motivující ke koupi :D ) Všechny priority v otázce 28 jsou na svém místě.
zdravý život, ochrana klimatu
Zdravý život, ochrana životního prostředí
zejména zachovávání sociální rovnosti ve smyslu rovnosti v příležitostech.
zodpovednost, kvalita
28. Myslíte si, že následující priority – „Zdravý život“; „Udržitelný obchod“; „Ochrana klimatu“ a „Zapojení do komunit“, jsou správně zvoleny pro maloobchodní řetězec Ahold?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 33 | 54,1 % | 42,31 % |
Spíše ne | 14 | 22,95 % | 17,95 % |
Rozhodně ano | 10 | 16,39 % | 12,82 % |
Rozhodně ne | 4 | 6,56 % | 5,13 % |
29. Znáte pojem „Společenská odpovědnost firmy“?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 30, Ne → otázka č. 31].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 36 | 59,02 % | 46,15 % |
Ano | 25 | 40,98 % | 32,05 % |
30. Co pojem "Společenská odpovědnost firmy" v kostce znamená?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
dobrovolné integrování sociálních a ekologických hledisek do každodenních firemních operací
Firma by mě mít určité zavázky ke společnosti, například reklamní kampaně by neměly lhát (přiliš mnoho) o nabízených výrobcích, aby si společnos nevytvořila špatné a nezdravé stravovací návyky
Firma je zopovědná za kvalitu a rozsah služeb, které se zavazuje společnosti ve vymezeném regionu poskytovat.
firma není izolovaná ale zodpovídá se svému okolí, komunikuje se stakeholdery...
Firma odpovídá za stav společnosti.
i zakaznik muze byt blbec, tak se o neho budeme starat my, protoze on to neumi...
jak se firma chová ke svému okolí
Jak zde bylo uvedene výše Ochrana klimatu......
Jde o projekty firem, které mají prospět okolí, ať už zákazníkům, obchodním partnerům, státu nebo životnímu prostředí.
Jde o projekty, které mají prospět okolí podniku, jak zákazníkům, tak obchodním partnerům, státu nebo také životnímu prostředí.
Mam ti poslat moju DP? :-)
Marketingový blábol
odpovědnost k sociálnímu prostředí, kde firma působí.
Odpovednost spolecnosti prispivat nejakym zpusobem spolecnosti
odpovědnost za chování firmy k životnímu prostředí a k lidem
Odpovědnost za působení na okolí firmy (kultura, životní prostředí, sociální prostředí atd.)
podstatou je, že odpovědné podnikání není zaměřené pouze na zajištění existence firmy a co největšího zisku. Důležitý je pojem ODPOVĚDNOST = aktivity dané společnosti se opírají o tři základní faktory - sociální, ekonomický, environmentální
pomoc urcitym skupinam obcanu, kladny vztah ke zivotnimu prosterdi atd.
Společenská odpovědnost firem (ang. Corporate Social Responsibility – CSR) je dobrovolné integrování sociálních a ekologických hledisek do každodenních firemních operací a interakcí s firemními stakeholders. Princip zahrnutí sociálních a environmentálních hledisek do strategie firmy (vedle primární orientace na vytváření zisku) se nazývá také trojí zodpovědnost.
Společnost by mělo zajímat, jak její činnost ovlivňuje ostatní
Společnost dbá na své okolí,je zkvalitňování, ochranu životního prostředí apod.
Společnost se z vlastní vůle stará o ekologické a sociální dopady její činnosti na společnost.
Spolupráce podniku s okolím a regionem, podpora charity v regionu nebo rozvoje regionu z části peněz, které v místě firma vydělá.
v oblasti dosahovani cilu zvazeni jejich dopadu na spolecnost, prizpusobeni techto cilu tak, aby byly spolecensky hodnotne
zohlednění sociálních a enviromentálních hlediskek v každodenním chodu firmy
31. Pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 35 | 57,38 % | 44,87 % |
Muž | 26 | 42,62 % | 33,33 % |
32. Do jaké věkové kategorie spadáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-25 | 47 | 77,05 % | 60,26 % |
26-30 | 7 | 11,48 % | 8,97 % |
36-40 | 3 | 4,92 % | 3,85 % |
41-45 | 3 | 4,92 % | 3,85 % |
31-35 | 1 | 1,64 % | 1,28 % |
33. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Střední s maturitou | 29 | 47,54 % | 37,18 % |
Vysokoškolské – bakalář | 21 | 34,43 % | 26,92 % |
Vysokoškolské – aspoň pětileté | 8 | 13,11 % | 10,26 % |
Střední bez maturity | 2 | 3,28 % | 2,56 % |
Základní | 1 | 1,64 % | 1,28 % |
34. Máte dítě ve společné domácnosti, které živíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 35, Ne → otázka č. 36].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 55 | 90,16 % | 70,51 % |
Ano | 6 | 9,84 % | 7,69 % |
35. Je škola/školka, do které chodí Vaše dítě, zapojena do projektu „Zdravá pětka“?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 3 | 50 % | 3,85 % |
ne | 3 | 50 % | 3,85 % |
36. Poloha prodejny Albert, kde nejčastěji nakupujete? (město, čtvrť)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Brno, Mendlovo náměstí | 6 | 9,84 % | 7,69 % |
brno, kralovo pole | 3 | 4,92 % | 3,85 % |
brno | 3 | 4,92 % | 3,85 % |
Brno - Líšeň | 2 | 3,28 % | 2,56 % |
Vinohrady | 2 | 3,28 % | 2,56 % |
praha 7 Veletržní | 1 | 1,64 % | 1,28 % |
Havl. Brod | 1 | 1,64 % | 1,28 % |
Brno,Vinohrady | 1 | 1,64 % | 1,28 % |
Brno-Lesná | 1 | 1,64 % | 1,28 % |
Brno, Grohova | 1 | 1,64 % | 1,28 % |
ostatní odpovědi | 40 | 65,57 % | 51,28 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.