Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jakožto studentka Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně bych Vás ráda požádala o zodpovězení sady otázek pro účely výzkumné části mé diplomové práce (téma: Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu). Prováděný výzkum mapuje formou kvantitativního dotazování míru povědomí české veřejnosti o ambientních médiích, stejně jako její názory a postoje vůči tomuto typu reklamních nosičů/fenoménu reklamy.
Pokud se rozhodnete mé prosbě vyhovět, odpovídejte prosím na (za)dané dotazy co nejsvědomitěji a nejupřímněji. Šetření je zcela anonymní a jeho vyplnění by Vám nemělo zabrat více než 10 minut.
Pozdně prosím a předem děkuji…
Odpovědi respondentů
BLOK A: REKLAMA (obecně)
1. Jaký je Váš postoj k reklamě? (uvažujte všechny její podoby)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše negativní
283
35,2 %
35,2 %
neutrální
282
35,07 %
35,07 %
spíše pozitivní
142
17,66 %
17,66 %
negativní
79
9,83 %
9,83 %
pozitivní
17
2,11 %
2,11 %
negativn
1
0,12 %
0,12 %
2. Co z uvedeného výčtu si OBECNĚ spojujete s reklamou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
všudypřítomnost
539
67,04 %
67,04 %
stupidita (hloupost)
439
54,6 %
54,6 %
klam
409
50,87 %
50,87 %
informativnost (poskytnutí informací o produktu/službě/značce/neziskovém projektu)
403
50,12 %
50,12 %
kreativita (myšlenková originalita)
348
43,28 %
43,28 %
vtipnost (humornost)
299
37,19 %
37,19 %
schopnost přesvědčit spotřebitele (např. o kvalitě daného produktu/služby; k nákupu, atd.)
299
37,19 %
37,19 %
všednost (reklama jako běžná součást života)
288
35,82 %
35,82 %
plýtvání financemi (náklady na výrobu a umístění reklamy)
278
34,58 %
34,58 %
poutavost
215
26,74 %
26,74 %
nezajímavost (nezáživnost)
215
26,74 %
26,74 %
nevkus
212
26,37 %
26,37 %
otřepanost
167
20,77 %
20,77 %
neetičnost
155
19,28 %
19,28 %
nadsázka
151
18,78 %
18,78 %
zásah do soukromí
136
16,92 %
16,92 %
nudnost
123
15,3 %
15,3 %
škodlivost
119
14,8 %
14,8 %
zábava
82
10,2 %
10,2 %
sofistikovanost
48
5,97 %
5,97 %
prospěšnost (osvěta)
42
5,22 %
5,22 %
estetika
40
4,98 %
4,98 %
zanedbatelnost
39
4,85 %
4,85 %
důležitost
20
2,49 %
2,49 %
pravdivost
19
2,36 %
2,36 %
nic z výše uvedeného
4
0,5 %
0,5 %
otrava
2
0,25 %
0,25 %
nadužívání (například když lyším debilní hlas mimozemšťana z Alzy, otevírá se mi v kapse nůž
1
0,12 %
0,12 %
naštvaní když mi stále přerušuje pěkný film
1
0,12 %
0,12 %
vymývání mozků - nutí nás kupovat to, co nepotřebujeme, nebo nechceme
1
0,12 %
0,12 %
sexismus
1
0,12 %
0,12 %
vysoka hlasitost
1
0,12 %
0,12 %
nebezpečnost
1
0,12 %
0,12 %
Některé z označených vlastností si protiřečí, závisí na typu reklamního média, produktu, cílové skupině apod.
1
0,12 %
0,12 %
je jí až příliš moc
1
0,12 %
0,12 %
nevím, podle čeho to hodnotím, ale u každé nové reklamy si říkám "ta se je dobrá" nebo "to je teda sračka", za dobré považuji obecně ty vtipné
1
0,12 %
0,12 %
Lez, nepravda, polopravda, hra se slovem
1
0,12 %
0,12 %
stereotypy (např. pokud v reklamě figurují nějací lidé)
1
0,12 %
0,12 %
neúplnost informací, zavádějící
1
0,12 %
0,12 %
ovlivnění rodičů přes působení na děti
1
0,12 %
0,12 %
otravnost
1
0,12 %
0,12 %
přesycenost prostoru, marketingová bublina
1
0,12 %
0,12 %
ode všeho z výše uvedeného trochu
1
0,12 %
0,12 %
dobré nápady
1
0,12 %
0,12 %
lživé a zavádějící informace
1
0,12 %
0,12 %
snaha zvýšit prodej inserovaného zboží
1
0,12 %
0,12 %
otravuje při sledování filmu
1
0,12 %
0,12 %
vlezlost
1
0,12 %
0,12 %
sexismus, misogynie
1
0,12 %
0,12 %
Hlavně to plýtvání financemi, vždycky si říkám, jak by byly věci levné, kdyby nebyla reklama. Stojí to takovejch peněz, o tom se nám ani nezdá a je to absolutní zbytečnost.
1
0,12 %
0,12 %
Je reklama a reklama
1
0,12 %
0,12 %
soucast obchodu
1
0,12 %
0,12 %
obtěžování
1
0,12 %
0,12 %
nutné zlo
1
0,12 %
0,12 %
důležitý marketingový a ekonomický činitel
1
0,12 %
0,12 %
BLOK B: AMBIENTNÍ MÉDIA
3. Setkal/a jste se již v minulosti s pojmem ambientní média?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → otázka č. 6, nevím → otázka č. 6].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
590
73,38 %
73,38 %
nevím
122
15,17 %
15,17 %
ano
92
11,44 %
11,44 %
4. Pokud ano, kde?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v rámci studia
31
33,7 %
3,86 %
z českého internetového zdroje (web, blog, …)
30
32,61 %
3,73 %
pří výkonu zaměstnání/profese
24
26,09 %
2,99 %
v odborném (marketingově orientovaném) tisku
24
26,09 %
2,99 %
ze zahraničního internetového zdroje (web, blog, …)
19
20,65 %
2,36 %
ve vašem okolí (rodina, přátelé, známí, …)
17
18,48 %
2,11 %
v odborné literatuře
17
18,48 %
2,11 %
na sociálních sítích (Facebook, Twitter, atd.)
17
18,48 %
2,11 %
v denním tisku, neodborném magazínu
15
16,3 %
1,87 %
nepamatuji se
8
8,7 %
1 %
při vyplňování dotazníků na vyplňto - před tímto dotazníkem
1
1,09 %
0,12 %
5. Co podle Vás nejvíce charakterizuje ambientní média?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
využívání běžných předmětů okolního/veřejného prostoru jako nosičů reklamního vzkazu
50
54,35 %
6,22 %
kreativní, netradiční formy OOH reklamy (OOH = mimo domovy spotřebitele/cílových skupin)
47
51,09 %
5,85 %
médium vytvořeno přesně na míru komunikované myšlence/propagovanému produktu (např. na základě tvarové podobnosti mediálního nosiče a propagovaného produktu, atd.)
36
39,13 %
4,48 %
instalace reklamy do míst, kde se ještě neobjevila (place-based advertising)
33
35,87 %
4,1 %
nová média digitální éry působící ve všudypřítomném prostředí/ambientu
30
32,61 %
3,73 %
netradiční nosiče pro oslovení mladších cílových skupin
nízkonákladové mediální nosiče/inzertní plochy (guerillová média)
20
21,74 %
2,49 %
vazba nosiče na prostředí, v němž se nachází
16
17,39 %
1,99 %
nevím
2
2,17 %
0,25 %
snaha o upoutání pozornosti
1
1,09 %
0,12 %
DEFINICE POJMU:
Ambientními médii chápeme především nestandardní mediální nosiče, jež nejsou primárně určeny k přenosu reklamního vzkazu. Médiem se tak mohou stát běžné předměty okolního/veřejného prostoru (lampy, chodníky, zastávky, odpadkové koše, lavičky, výtahy, eskalátory, atd.), které jsou v kontextu s danou kreativní myšlenkou (/s místem instalace/interakcí s cílovým publikem) naplňovány novým významem.
Pro ilustraci a částečnou demonstraci šíře forem ambientních médií je přiložen následující obrázek:
6. Na základě výše uvedené definice ambientních médií - byl/a jste v minulosti vystaven/a popsanému typu média (setkal/a jste se již v minulosti s ambientními médii)?
(uvažujte přímý kontakt i zkušenost zprostředkovanou skrze fotografie, videa...)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, jednou → otázka č. 7, ano, vícekrát/opakovaně → otázka č. 7, ne → otázka č. 13, nevím → otázka č. 13].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, vícekrát/opakovaně
585
72,76 %
72,76 %
nevím
92
11,44 %
11,44 %
ne
77
9,58 %
9,58 %
ano, jednou
50
6,22 %
6,22 %
!!! Při zodpovídání následujících dotazů (č. 7, č. 8) uvažujte veškerá Vaše setkání s ambientními médii, kterých jste si vědom/a .
7. Kde/Jak se tak stalo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
na ulici
477
75,12 %
59,33 %
v uzavřeném prostoru (např. stanice metra, obchodní centrum, atd.)
432
68,03 %
53,73 %
na sociálních sítích (Facebook, Twitter, …)
286
45,04 %
35,57 %
na internetu (web, blog, …) – český zdroj
274
43,15 %
34,08 %
na internetu (web, blog, …) – zahraniční zdroj
263
41,42 %
32,71 %
v denním tisku, neodborném magazínu
123
19,37 %
15,3 %
zprostředkovaně od rodiny, přátel, známých, kolegů, atd. (někdo Vám o tom řekl – ústní šíření)
81
12,76 %
10,07 %
v odborném (marketingově orientovaném) tisku
66
10,39 %
8,21 %
v odborné literatuře/knize
34
5,35 %
4,23 %
nevím
20
3,15 %
2,49 %
MHD
3
0,47 %
0,37 %
reklamní kabela při nákupu
1
0,16 %
0,12 %
na autobusech, tramvajích
1
0,16 %
0,12 %
strategický firemní meeting
1
0,16 %
0,12 %
asi všude kolam nás
1
0,16 %
0,12 %
v seriálech
1
0,16 %
0,12 %
v hospodě
1
0,16 %
0,12 %
v dopr. prostředku (držadla)
1
0,16 %
0,12 %
toaleta v restauraci
1
0,16 %
0,12 %
v letadle
1
0,16 %
0,12 %
WC
1
0,16 %
0,12 %
v MHD
1
0,16 %
0,12 %
email
1
0,16 %
0,12 %
na špejli u nanuku
1
0,16 %
0,12 %
v PC hrách
1
0,16 %
0,12 %
jízdenky vlaku, autobusu
1
0,16 %
0,12 %
ve škole
1
0,16 %
0,12 %
8. Jednalo se:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
o českou instalaci ambientního média
339
53,39 %
42,16 %
o zahraniční instalaci ambientního média
325
51,18 %
40,42 %
nevím
168
26,46 %
20,9 %
9. Šířil/a jste v minulosti (alespoň v jednom případě) svoji zkušenost s ambientním médiem/médii?
(např. ústně, sdílením na sociálních sítích/webu/blogu atd.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 10, ne → otázka č. 11, nepamatuji se → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
273
42,99 %
33,96 %
ano
200
31,5 %
24,88 %
nepamatuji se
162
25,51 %
20,15 %
10. Jak jste šířil/a danou zkušenost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ústně – sdělil/a jsem svou zkušenost svému okolí (rodina, přátelé, spolužáci, kolegové, …)
149
74,5 %
18,53 %
prostřednictvím sociálních sítí (Facebook, Twitter, atd.)
111
55,5 %
13,81 %
na webu
11
5,5 %
1,37 %
na blogu
3
1,5 %
0,37 %
e-mailem
2
1 %
0,25 %
mailem
2
1 %
0,25 %
sděloval jsem to studentům:-)
1
0,5 %
0,12 %
prostřednictvím e-mailu
1
0,5 %
0,12 %
email
1
0,5 %
0,12 %
11. Změnil se nebo se nezměnil obecně Váš pohled na značky/organizace/produkty využívající ambientních médií?
(po setkání s daným ambientním médiem či jeho vyobrazením)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nezměnil se
363
57,17 %
45,15 %
změnil se – spíše pozitivně
144
22,68 %
17,91 %
nevím
51
8,03 %
6,34 %
změnil se - jednoznačně pozitivně
33
5,2 %
4,1 %
změnil se – spíše negativně
26
4,09 %
3,23 %
změnil se – rozhodně negativně
18
2,83 %
2,24 %
12. Přesvědčila Vás v minulosti (alespoň v jednom případě) zhlédnutá instalace ambientního média ke koupi produktu/využití nabízené služby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
397
62,52 %
49,38 %
nevím
157
24,72 %
19,53 %
ano
81
12,76 %
10,07 %
13. Do jaké míry oceňujete na ambientních médiích níže uvedené charakteristiky?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
346
43,03 %
43,03 %
ano
156
19,4 %
19,4 %
spíše ne
104
12,94 %
12,94 %
nevím
103
12,81 %
12,81 %
ne
95
11,82 %
11,82 %
15. Ambientní média jsou dle Vašeho názoru efektivním nástrojem…
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
k získání pozornosti spotřebitele
645
80,22 %
80,22 %
pro budování image značky/společnosti
393
48,88 %
48,88 %
k vytvoření emocionální vazby mezi značkou a spotřebitelem
225
27,99 %
27,99 %
k doručení informací sociálního/nekomerčního/osvětového charakteru
220
27,36 %
27,36 %
pro přesvědčení spotřebitele ke koupi propagovaného produktu/inzerované služby
174
21,64 %
21,64 %
nevím
31
3,86 %
3,86 %
nic z výše uvedeného
26
3,23 %
3,23 %
k překážení na chodníku atp.
1
0,12 %
0,12 %
pro "budování" image v pozitivním i negativním smyslu
1
0,12 %
0,12 %
k nasr.. spotřebitele
1
0,12 %
0,12 %
na mě to nefunguje
1
0,12 %
0,12 %
k levnějšímu a efektivnějšímu vymývání mozků
1
0,12 %
0,12 %
pro virální šíření povědomí o značce
1
0,12 %
0,12 %
okázalost a šokující upozornění na sebe samou
1
0,12 %
0,12 %
důkaz, že umí být kreativní, a nezaměstnávají jen tupce
1
0,12 %
0,12 %
k vyvolání odporu. Reklamu chci tam. kde ji případně mohu eliminovat, nevnímat, nesmí mu být vnucována
1
0,12 %
0,12 %
oblbnutí potenciálního kupujícího
1
0,12 %
0,12 %
k vyvolání kladné odpovědi na reklamu, k méně razantní informaci o výrobku
1
0,12 %
0,12 %
jde hlavne o dobry napad, ve vetsim meritku by se asi toto "kouzlo" ztratilo
1
0,12 %
0,12 %
vnucení sdělení o přítomnosti v daném prostoru
1
0,12 %
0,12 %
Určitě se jedná a ozajímavý druh reklamy a jistě má mnoho nápadů a oceňuji skutečně tvořivost lidí pracujících na něm, přesto reklamu považuji v naší zemi za přehnanou a všudypřítomnou a je to zbytečné, ale tak bohužel žijeme v balíkově, co nadělám
1
0,12 %
0,12 %
k pobavení
1
0,12 %
0,12 %
tato reklama se lépe zafixuje do paměti
1
0,12 %
0,12 %
k nasrání
1
0,12 %
0,12 %
k podpoře kreativity spotřebitelů, k vnímání obyčejných a krásných věcí, k vkusné prezentaci reklamy (namísto nevzhledných billboardů/plakátů apod.)
1
0,12 %
0,12 %
v případě vtipnosti k pobavení
1
0,12 %
0,12 %
Fujtajxl velebnosti, ještě větší vnucování, než kdy předtím, doufám, že se toho nikdy nedočkáme v ČR.
1
0,12 %
0,12 %
První setkání zaujm, druhé je nuda a třetí už leze krkem.
1
0,12 %
0,12 %
nesmysl
1
0,12 %
0,12 %
sice efektivním ale vlezlým
1
0,12 %
0,12 %
jsou efektivní, dokud jsou výjimečná; stanou-li se podobně mainstreamovým nástrojem jako billboardy, lidé se naučí je ignorovat (a možná i nenávidět)
1
0,12 %
0,12 %
BLOK C: IDENTIFIKAČNÍ OTÁZKY
16. Jakého jste pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
550
68,41 %
68,41 %
muž
254
31,59 %
31,59 %
17. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 – 24 let
162
20,15 %
20,15 %
25 – 29 let
161
20,02 %
20,02 %
30 – 34 let
93
11,57 %
11,57 %
35 – 39 let
75
9,33 %
9,33 %
15 – 19 let
60
7,46 %
7,46 %
40 – 44 let
57
7,09 %
7,09 %
50 – 54 let
54
6,72 %
6,72 %
60+
53
6,59 %
6,59 %
45 – 49 let
47
5,85 %
5,85 %
55 – 59 let
39
4,85 %
4,85 %
méně než 15 let
3
0,37 %
0,37 %
18. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
20. Jaká je Vaše profese? (doplňte, prosím, co nejkonkrétněji náplň Vašeho zaměstnání)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nechci odpovědět
169
30,9 %
21,02 %
účetní
8
1,46 %
1 %
učitelka
7
1,28 %
0,87 %
technik
6
1,1 %
0,75 %
úředník
5
0,91 %
0,62 %
obchodník
5
0,91 %
0,62 %
Učitel
5
0,91 %
0,62 %
administrativa
5
0,91 %
0,62 %
programator
4
0,73 %
0,5 %
IT
3
0,55 %
0,37 %
psycholog
3
0,55 %
0,37 %
administrativní pracovník
3
0,55 %
0,37 %
právník
3
0,55 %
0,37 %
úřednice
3
0,55 %
0,37 %
zdravotní sestra
3
0,55 %
0,37 %
administrativní pracovnice
2
0,37 %
0,25 %
ekonom
2
0,37 %
0,25 %
překladatel
2
0,37 %
0,25 %
produktový manažer
2
0,37 %
0,25 %
barista
2
0,37 %
0,25 %
vedoucí prodeje
2
0,37 %
0,25 %
mzdová účetní
2
0,37 %
0,25 %
referentka
2
0,37 %
0,25 %
urednik
2
0,37 %
0,25 %
sekretářka
2
0,37 %
0,25 %
marketing
2
0,37 %
0,25 %
Konzultant
2
0,37 %
0,25 %
vš učitel
2
0,37 %
0,25 %
obchodní zástupce
2
0,37 %
0,25 %
referent
2
0,37 %
0,25 %
poradce
2
0,37 %
0,25 %
zdravotnictví
2
0,37 %
0,25 %
projektová manažerka
2
0,37 %
0,25 %
vědecký pracovník
2
0,37 %
0,25 %
státní zaměstnanec
2
0,37 %
0,25 %
prodavačka
2
0,37 %
0,25 %
IT specialista
2
0,37 %
0,25 %
lektor soft skills
1
0,18 %
0,12 %
sociální poradenství
1
0,18 %
0,12 %
střední management
1
0,18 %
0,12 %
cifršpión
1
0,18 %
0,12 %
ekonomka
1
0,18 %
0,12 %
THP - koordinace servisu
1
0,18 %
0,12 %
administrativa - referent
1
0,18 %
0,12 %
finanční analytik
1
0,18 %
0,12 %
Elektrika
1
0,18 %
0,12 %
Marketingový manažer
1
0,18 %
0,12 %
ekonomická asistentka
1
0,18 %
0,12 %
realitní poradce
1
0,18 %
0,12 %
inkasistka pohledávek
1
0,18 %
0,12 %
překladatelka, částečně korektorka
1
0,18 %
0,12 %
student
1
0,18 %
0,12 %
marketing specialist
1
0,18 %
0,12 %
textař
1
0,18 %
0,12 %
vědecký pracovník - obor imunologie
1
0,18 %
0,12 %
učitelka MŠ
1
0,18 %
0,12 %
prodejce elektroniky
1
0,18 %
0,12 %
průvodkyně turistů
1
0,18 %
0,12 %
psychologie
1
0,18 %
0,12 %
Dělnice v prádelně
1
0,18 %
0,12 %
pracovník v medicínském výzkumu
1
0,18 %
0,12 %
operatorka
1
0,18 %
0,12 %
prodavačka v masně
1
0,18 %
0,12 %
projektant
1
0,18 %
0,12 %
lékárník
1
0,18 %
0,12 %
masérka
1
0,18 %
0,12 %
vědecká
1
0,18 %
0,12 %
prodejce,poradce,servisák
1
0,18 %
0,12 %
kvalita
1
0,18 %
0,12 %
zdravotní laborant
1
0,18 %
0,12 %
jednatel firmy
1
0,18 %
0,12 %
vědec
1
0,18 %
0,12 %
Asistent v advokátní kanceláři
1
0,18 %
0,12 %
kontrolorka jakosti
1
0,18 %
0,12 %
lektorka keramiky v mateřské škole
1
0,18 %
0,12 %
svobodný umělec
1
0,18 %
0,12 %
genetik
1
0,18 %
0,12 %
brigády - různě, budoucí vzdělání - psycholog
1
0,18 %
0,12 %
učitelka v MŠ
1
0,18 %
0,12 %
zpěvačka cimbálovky při folklórních show v nejmenované restauraci
1
0,18 %
0,12 %
prodavač
1
0,18 %
0,12 %
učitel na Vyšší odborné škole
1
0,18 %
0,12 %
Operátor údržby obráběcích strojů.
1
0,18 %
0,12 %
knihkupec
1
0,18 %
0,12 %
store manager
1
0,18 %
0,12 %
neziskový sektor
1
0,18 %
0,12 %
manažer ve financích a HR
1
0,18 %
0,12 %
art director
1
0,18 %
0,12 %
laborant
1
0,18 %
0,12 %
PhD student
1
0,18 %
0,12 %
programátor herní logiky
1
0,18 %
0,12 %
pracující v průmyslu
1
0,18 %
0,12 %
zaměstnanec banky
1
0,18 %
0,12 %
pedagogický asistent
1
0,18 %
0,12 %
redaktorka v novinách
1
0,18 %
0,12 %
starost o provoz laboratoře v základním výzkumu
1
0,18 %
0,12 %
management
1
0,18 %
0,12 %
brigády
1
0,18 %
0,12 %
Ostraha
1
0,18 %
0,12 %
telefonní specialista ve službách
1
0,18 %
0,12 %
Doprava osob
1
0,18 %
0,12 %
dělník v automobilovém průmyslu
1
0,18 %
0,12 %
Asistentka - Recepční
1
0,18 %
0,12 %
farmacie,lékárny
1
0,18 %
0,12 %
upisovatel
1
0,18 %
0,12 %
redaktor
1
0,18 %
0,12 %
KONSTRUKCE
1
0,18 %
0,12 %
stavební inženýr
1
0,18 %
0,12 %
učitelka (ZUŠ - dramaťák, ZŠ - 1. stupeň)
1
0,18 %
0,12 %
administrativa v nadnarodni korporaci
1
0,18 %
0,12 %
creative director
1
0,18 %
0,12 %
ředitel společnosti
1
0,18 %
0,12 %
produkt manažer / nákupčí
1
0,18 %
0,12 %
Financování developerských projektů
1
0,18 %
0,12 %
průzkum trhu s orientací na healthcare problematiku (příprava nabídek + dotazníků + koordinace sběru dat + vyhodnocení dat a analýzy + tvorba závěrečných zpráv)
1
0,18 %
0,12 %
pracovník v cestovním ruchu
1
0,18 %
0,12 %
vedoucí oddělení
1
0,18 %
0,12 %
Vedoucí lékárník
1
0,18 %
0,12 %
učitelka zpěvu
1
0,18 %
0,12 %
asistentka- pomocná účetní- student
1
0,18 %
0,12 %
administrativa a přechod na mateřskou
1
0,18 %
0,12 %
zemědělec
1
0,18 %
0,12 %
lektor
1
0,18 %
0,12 %
bezpečnost
1
0,18 %
0,12 %
informační technologie-grafik
1
0,18 %
0,12 %
Česká pošta
1
0,18 %
0,12 %
kultura
1
0,18 %
0,12 %
Servisní technik
1
0,18 %
0,12 %
restituent
1
0,18 %
0,12 %
specialista ve vědě a výzkumu
1
0,18 %
0,12 %
asistentka v kanceláři
1
0,18 %
0,12 %
pracovník fastfoodu
1
0,18 %
0,12 %
výstupní kontrola
1
0,18 %
0,12 %
IT technologie
1
0,18 %
0,12 %
analytik
1
0,18 %
0,12 %
lékař
1
0,18 %
0,12 %
referent ve státní správě - oddělelní tělovýchovy
1
0,18 %
0,12 %
Botanika
1
0,18 %
0,12 %
strážník Městské policie
1
0,18 %
0,12 %
student -sociologie,andragogika
1
0,18 %
0,12 %
grafický design
1
0,18 %
0,12 %
skladnice
1
0,18 %
0,12 %
speciální pedagog
1
0,18 %
0,12 %
IT testing
1
0,18 %
0,12 %
Reklamační technik
1
0,18 %
0,12 %
asistentka
1
0,18 %
0,12 %
dělník ve skladu
1
0,18 %
0,12 %
account manager mobile media
1
0,18 %
0,12 %
pracovnice reklamačního odd.
1
0,18 %
0,12 %
zdravotnicky zachranať
1
0,18 %
0,12 %
statistik
1
0,18 %
0,12 %
student; prodejce a IT správa
1
0,18 %
0,12 %
obchodní menedżer
1
0,18 %
0,12 %
kuchař
1
0,18 %
0,12 %
Hosteska
1
0,18 %
0,12 %
vědecko-výzkumný pracovník
1
0,18 %
0,12 %
programátor ekonom.systémů
1
0,18 %
0,12 %
úpravář vody
1
0,18 %
0,12 %
Student + Statik/projektant
1
0,18 %
0,12 %
lektorka AJ
1
0,18 %
0,12 %
personalistka
1
0,18 %
0,12 %
učitel 1. stupně ZŠ
1
0,18 %
0,12 %
kartograf
1
0,18 %
0,12 %
Redaktorka
1
0,18 %
0,12 %
učitelka na SŠ
1
0,18 %
0,12 %
obchodni zastupce - mezinarodni preprava
1
0,18 %
0,12 %
různé, nyní administrativa
1
0,18 %
0,12 %
učitelka českého jazyka a literatury a základů společenských věd na gymnáziu
1
0,18 %
0,12 %
nákupčí strojírenského podniku
1
0,18 %
0,12 %
CAD designer
1
0,18 %
0,12 %
au pair
1
0,18 %
0,12 %
Učitelka, servírka, prodavač
1
0,18 %
0,12 %
odborný technik
1
0,18 %
0,12 %
grafik
1
0,18 %
0,12 %
referent administrativy
1
0,18 %
0,12 %
Manager Asistent
1
0,18 %
0,12 %
věda a výzkum
1
0,18 %
0,12 %
pedagog
1
0,18 %
0,12 %
chemik
1
0,18 %
0,12 %
vedoucí provozu firmy
1
0,18 %
0,12 %
malíř/grafik
1
0,18 %
0,12 %
Personalista a sociální pracovník
1
0,18 %
0,12 %
účetní, administrativní pracovnice
1
0,18 %
0,12 %
Koordinátor komunikace
1
0,18 %
0,12 %
specialista v řízení kvality, auditor
1
0,18 %
0,12 %
pokladní
1
0,18 %
0,12 %
truhlář
1
0,18 %
0,12 %
Public Relations
1
0,18 %
0,12 %
formovač stavební keramiky
1
0,18 %
0,12 %
pracovník KFC
1
0,18 %
0,12 %
Telekomunikace
1
0,18 %
0,12 %
podnikání - cvičení, výlety, masáže
1
0,18 %
0,12 %
služby
1
0,18 %
0,12 %
humourista a politruk v IT firmě (v běžné řeči něco jako marketingový specialista)
1
0,18 %
0,12 %
obchodni manager
1
0,18 %
0,12 %
slaboproud. technik, zvuk. mistr
1
0,18 %
0,12 %
dělnice
1
0,18 %
0,12 %
učitelka ZŠ
1
0,18 %
0,12 %
animovaný film
1
0,18 %
0,12 %
nehtový design a manikúra
1
0,18 %
0,12 %
administrativa-státní správa
1
0,18 %
0,12 %
plánovač/dispečer ve strojírenství
1
0,18 %
0,12 %
Právní poradenství
1
0,18 %
0,12 %
dětská sestra
1
0,18 %
0,12 %
bankovní manažerka
1
0,18 %
0,12 %
Asistent fotografa
1
0,18 %
0,12 %
manažer kvality
1
0,18 %
0,12 %
prodavačka v obchodě se sportovními oděvy, uklízečka v domácnostech
1
0,18 %
0,12 %
sládek
1
0,18 %
0,12 %
farmaceutická asistentka
1
0,18 %
0,12 %
junior brand manager
1
0,18 %
0,12 %
adjustační pracovník
1
0,18 %
0,12 %
Laborantka
1
0,18 %
0,12 %
elektrotechnik
1
0,18 %
0,12 %
překladatelka
1
0,18 %
0,12 %
operátor elektronických zařízení
1
0,18 %
0,12 %
v kanceláři
1
0,18 %
0,12 %
zástupce vedoucího v potravinářském skladu
1
0,18 %
0,12 %
prodavačka ve výtvarných potřebách
1
0,18 %
0,12 %
staniční sestra
1
0,18 %
0,12 %
Přípravář výroby
1
0,18 %
0,12 %
fyzioterapeut
1
0,18 %
0,12 %
vedoucí učitelka mateřské školy
1
0,18 %
0,12 %
web administrátor/ka ;)
1
0,18 %
0,12 %
odborný asistent, vysoká škola
1
0,18 %
0,12 %
přednášející na středních a základních školách v projektech obecně prospěšné organizace
1
0,18 %
0,12 %
pojišťovací makléř
1
0,18 %
0,12 %
casino-krupier
1
0,18 %
0,12 %
lektorka hudby
1
0,18 %
0,12 %
OSVČ
1
0,18 %
0,12 %
personalista
1
0,18 %
0,12 %
referent správy daní
1
0,18 %
0,12 %
stomatolog
1
0,18 %
0,12 %
vedoucí sociální služby
1
0,18 %
0,12 %
odborný referent v pojišťovně
1
0,18 %
0,12 %
cytotechnolog
1
0,18 %
0,12 %
vedoucí skladu
1
0,18 %
0,12 %
baristka
1
0,18 %
0,12 %
správce nemovitostí
1
0,18 %
0,12 %
obchodní referentka
1
0,18 %
0,12 %
vedoucí projektu
1
0,18 %
0,12 %
Výroba kabelových polotovarů pro výrobce automobilů.
1
0,18 %
0,12 %
manažerka maloobchodu
1
0,18 %
0,12 %
řízení dopravního provozu
1
0,18 %
0,12 %
Sociální pracovník
1
0,18 %
0,12 %
referent památkové péče na krajském úřadě
1
0,18 %
0,12 %
student/pracovník pro pořizování dat pro firmu zabývající se mzdovým outsourcingem
1
0,18 %
0,12 %
Železničář
1
0,18 %
0,12 %
Podnikatelka
1
0,18 %
0,12 %
příležitostné brigády
1
0,18 %
0,12 %
pojišťovací zprostředkovatel
1
0,18 %
0,12 %
operator
1
0,18 %
0,12 %
Call centrum
1
0,18 %
0,12 %
strategický nákupčí
1
0,18 %
0,12 %
Svářeč
1
0,18 %
0,12 %
konstruktér
1
0,18 %
0,12 %
koordinátor programu Erasmus na VŠ
1
0,18 %
0,12 %
geolog
1
0,18 %
0,12 %
tester software
1
0,18 %
0,12 %
infopoint
1
0,18 %
0,12 %
obchodní úředník
1
0,18 %
0,12 %
automobilový průmysl, řízení kvality
1
0,18 %
0,12 %
Manager
1
0,18 %
0,12 %
produkční
1
0,18 %
0,12 %
soudní tajemnice
1
0,18 %
0,12 %
budoucí učitelka
1
0,18 %
0,12 %
módní poradkyně
1
0,18 %
0,12 %
turisticky pruvodce
1
0,18 %
0,12 %
Softwarový inženýr
1
0,18 %
0,12 %
provozuji eshop
1
0,18 %
0,12 %
technolog
1
0,18 %
0,12 %
IT odbornik
1
0,18 %
0,12 %
operátorka výroby
1
0,18 %
0,12 %
ITC, architect is
1
0,18 %
0,12 %
speciální pedagog, vychovatel
1
0,18 %
0,12 %
práce s dřevem, sázení stromků, obžínání
1
0,18 %
0,12 %
referentka Informačního centra
1
0,18 %
0,12 %
Laborantka ve statním podniku
1
0,18 %
0,12 %
recepční
1
0,18 %
0,12 %
výběrčí daní
1
0,18 %
0,12 %
asistentka pedagoga
1
0,18 %
0,12 %
Grafik, reklama
1
0,18 %
0,12 %
Módní návrhář
1
0,18 %
0,12 %
technik IT
1
0,18 %
0,12 %
farmaceut
1
0,18 %
0,12 %
řidička
1
0,18 %
0,12 %
IT technik
1
0,18 %
0,12 %
Social media/ project manager
1
0,18 %
0,12 %
kalič
1
0,18 %
0,12 %
disponent prepravy
1
0,18 %
0,12 %
asistentka ředitele
1
0,18 %
0,12 %
Pracovník správy klientských účtů na oddělení exekucí
1
0,18 %
0,12 %
údržbář ve strojírenství
1
0,18 %
0,12 %
urednice
1
0,18 %
0,12 %
Sportovní animátor v zahraničním hotelu
1
0,18 %
0,12 %
datamanager
1
0,18 %
0,12 %
risk management
1
0,18 %
0,12 %
SW tester, konzultant
1
0,18 %
0,12 %
státní správa
1
0,18 %
0,12 %
pozemkový referent
1
0,18 %
0,12 %
veterinární sestra
1
0,18 %
0,12 %
konzultant IT
1
0,18 %
0,12 %
technický pracovník
1
0,18 %
0,12 %
protokolující úřednice OS
1
0,18 %
0,12 %
Pojišťovnictví
1
0,18 %
0,12 %
všeobecná zdravotní sestra
1
0,18 %
0,12 %
marketingový specialista
1
0,18 %
0,12 %
Plánovač strojírenské výroby
1
0,18 %
0,12 %
21. Zabýváte se či jste se v minulosti zabýval/a oblastí marketingu/marketingové komunikace/reklamy (náplň profese, obor studia, v rámci zájmové činnosti, …) ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
563
70,02 %
70,02 %
ano
241
29,98 %
29,98 %
22. Jaká je velikost obce Vašeho nejčastějšího pobytu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nad 100 000 obyvatel
332
41,29 %
41,29 %
50 001 – 100 000 obyvatel
96
11,94 %
11,94 %
1 001 – 5 000 obyvatel
78
9,7 %
9,7 %
10 001 – 25 000 obyvatel
74
9,2 %
9,2 %
5 001 – 10 000 obyvatel
62
7,71 %
7,71 %
25 001 – 50 000 obyvatel
61
7,59 %
7,59 %
do 500 obyvatel
49
6,09 %
6,09 %
501 – 1 000 obyvatel
44
5,47 %
5,47 %
nechci odpovědět
5
0,62 %
0,62 %
nevím
3
0,37 %
0,37 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2. Co z uvedeného výčtu si OBECNĚ spojujete s reklamou?
odpověď stupidita (hloupost):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi změnil se – rozhodně negativně na otázku 11. Změnil se nebo se nezměnil obecně Váš pohled na značky/organizace/produkty využívající ambientních médií?
3. Setkal/a jste se již v minulosti s pojmem ambientní média?
odpověď ano:
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi na sociálních sítích (Facebook, Twitter, atd.) na otázku 4. Pokud ano, kde?
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pří výkonu zaměstnání/profese na otázku 4. Pokud ano, kde?
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v denním tisku, neodborném magazínu na otázku 4. Pokud ano, kde?
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v odborné literatuře na otázku 4. Pokud ano, kde?
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v odborném (marketingově orientovaném) tisku na otázku 4. Pokud ano, kde?
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v rámci studia na otázku 4. Pokud ano, kde?
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ve vašem okolí (rodina, přátelé, známí, …) na otázku 4. Pokud ano, kde?
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi z českého internetového zdroje (web, blog, …) na otázku 4. Pokud ano, kde?
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze zahraničního internetového zdroje (web, blog, …) na otázku 4. Pokud ano, kde?
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi instalace reklamy do míst, kde se ještě neobjevila (place-based advertising) na otázku 5. Co podle Vás nejvíce charakterizuje ambientní média?
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kreativní, netradiční formy OOH reklamy (OOH = mimo domovy spotřebitele/cílových skupin) na otázku 5. Co podle Vás nejvíce charakterizuje ambientní média?
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi médium vytvořeno přesně na míru komunikované myšlence/propagovanému produktu (např. na základě tvarové podobnosti mediálního nosiče a propagovaného produktu, atd.) na otázku 5. Co podle Vás nejvíce charakterizuje ambientní média?
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi netradiční nosiče pro oslovení mladších cílových skupin na otázku 5. Co podle Vás nejvíce charakterizuje ambientní média?
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízkonákladové mediální nosiče/inzertní plochy (guerillová média) na otázku 5. Co podle Vás nejvíce charakterizuje ambientní média?
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nová média digitální éry působící ve všudypřítomném prostředí/ambientu na otázku 5. Co podle Vás nejvíce charakterizuje ambientní média?
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi proměnlivost, jedinečnost, nepřenositelnost, nedefinovatelnost na otázku 5. Co podle Vás nejvíce charakterizuje ambientní média?
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vazba nosiče na prostředí, v němž se nachází na otázku 5. Co podle Vás nejvíce charakterizuje ambientní média?
8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívání běžných předmětů okolního/veřejného prostoru jako nosičů reklamního vzkazu na otázku 5. Co podle Vás nejvíce charakterizuje ambientní média?
7. Kde/Jak se tak stalo?
odpověď na internetu (web, blog, …) – zahraniční zdroj:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi na webu na otázku 10. Jak jste šířil/a danou zkušenost?
odpověď na ulici:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pří výkonu zaměstnání/profese na otázku 4. Pokud ano, kde?
9. Šířil/a jste v minulosti (alespoň v jednom případě) svoji zkušenost s ambientním médiem/médii?
odpověď ano:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi na webu na otázku 10. Jak jste šířil/a danou zkušenost?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi prostřednictvím sociálních sítí (Facebook, Twitter, atd.) na otázku 10. Jak jste šířil/a danou zkušenost?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ústně – sdělil/a jsem svou zkušenost svému okolí (rodina, přátelé, spolužáci, kolegové, …) na otázku 10. Jak jste šířil/a danou zkušenost?
12. Přesvědčila Vás v minulosti (alespoň v jednom případě) zhlédnutá instalace ambientního média ke koupi produktu/využití nabízené služby?
odpověď ne:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi změnil se – rozhodně negativně na otázku 11. Změnil se nebo se nezměnil obecně Váš pohled na značky/organizace/produkty využívající ambientních médií?
13. Do jaké míry oceňujete na ambientních médiích níže uvedené charakteristiky?
odpověď 3D rozměr (instalace)=-1 (nevím/nechci odpovědět):
20.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vtipnost=-1 (nevím/nechci odpovědět) na otázku 13. Do jaké míry oceňujete na ambientních médiích níže uvedené charakteristiky?
odpověď informativnost (předání informací o produktu/službě/projektu/myšlence)=-1 (nevím/nechci odpovědět):
21.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi překvapivost (vyvolání šoku, WOW efekt)=-1 (nevím/nechci odpovědět) na otázku 13. Do jaké míry oceňujete na ambientních médiích níže uvedené charakteristiky?
21.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vtipnost=-1 (nevím/nechci odpovědět) na otázku 13. Do jaké míry oceňujete na ambientních médiích níže uvedené charakteristiky?
odpověď interakce s příjemcem sdělení (jeho aktivní zapojení)=-1 (nevím/nechci odpovědět):
16.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vtipnost=-1 (nevím/nechci odpovědět) na otázku 13. Do jaké míry oceňujete na ambientních médiích níže uvedené charakteristiky?
25.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vtipnost=-1 (nevím/nechci odpovědět) na otázku 13. Do jaké míry oceňujete na ambientních médiích níže uvedené charakteristiky?
odpověď médium vytvořeno „na míru“ myšlence/produktu (tvarová podobnost mediálního nosiče a nabízeného produktu, představení vlastnosti výrobku skrz totožnou vlastnost média atd. - např. měkkost toastu propagována doskokovou matrací v podobě obřího plátku chleba)=1 (vůbec neoceňuji):
8.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nápaditost=1 (vůbec neoceňuji) na otázku 13. Do jaké míry oceňujete na ambientních médiích níže uvedené charakteristiky?
odpověď nápadná velikost (miniatury, gigantické instalace)=-1 (nevím/nechci odpovědět):
20.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vtipnost=-1 (nevím/nechci odpovědět) na otázku 13. Do jaké míry oceňujete na ambientních médiích níže uvedené charakteristiky?
odpověď užívání principů a technik streetartu=-1 (nevím/nechci odpovědět):
10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi překvapivost (vyvolání šoku, WOW efekt)=-1 (nevím/nechci odpovědět) na otázku 13. Do jaké míry oceňujete na ambientních médiích níže uvedené charakteristiky?
10x vetší pravděpodobnost při odpovědi vtipnost=-1 (nevím/nechci odpovědět) na otázku 13. Do jaké míry oceňujete na ambientních médiích níže uvedené charakteristiky?
odpověď vtipnost=5 (velmi oceňuji):
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi užívání principů a technik streetartu=5 (velmi oceňuji) na otázku 13. Do jaké míry oceňujete na ambientních médiích níže uvedené charakteristiky?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nápadná velikost (miniatury, gigantické instalace)=5 (velmi oceňuji) na otázku 13. Do jaké míry oceňujete na ambientních médiích níže uvedené charakteristiky?
17. Jaký je Váš věk?
odpověď 60+:
14.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi důchodce na otázku 19. Jaký je Váš ekonomický status?
14.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi pracující důchodce na otázku 19. Jaký je Váš ekonomický status?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaký je Váš postoj k reklamě? (uvažujte všechny její podoby)
2. Co z uvedeného výčtu si OBECNĚ spojujete s reklamou?
3. Setkal/a jste se již v minulosti s pojmem ambientní média?
4. Pokud ano, kde?
5. Co podle Vás nejvíce charakterizuje ambientní média?
6. Na základě výše uvedené definice ambientních médií - byl/a jste v minulosti vystaven/a popsanému typu média (setkal/a jste se již v minulosti s ambientními médii)?
7. Kde/Jak se tak stalo?
8. Jednalo se:
9. Šířil/a jste v minulosti (alespoň v jednom případě) svoji zkušenost s ambientním médiem/médii?
10. Jak jste šířil/a danou zkušenost?
11. Změnil se nebo se nezměnil obecně Váš pohled na značky/organizace/produkty využívající ambientních médií?
12. Přesvědčila Vás v minulosti (alespoň v jednom případě) zhlédnutá instalace ambientního média ke koupi produktu/využití nabízené služby?
13. Do jaké míry oceňujete na ambientních médiích níže uvedené charakteristiky?
15. Ambientní média jsou dle Vašeho názoru efektivním nástrojem…
16. Jakého jste pohlaví?
17. Jaký je Váš věk?
18. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
19. Jaký je Váš ekonomický status?
20. Jaká je Vaše profese? (doplňte, prosím, co nejkonkrétněji náplň Vašeho zaměstnání)
21. Zabýváte se či jste se v minulosti zabýval/a oblastí marketingu/marketingové komunikace/reklamy (náplň profese, obor studia, v rámci zájmové činnosti, …) ?
22. Jaká je velikost obce Vašeho nejčastějšího pobytu?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaký je Váš postoj k reklamě? (uvažujte všechny její podoby)
2. Co z uvedeného výčtu si OBECNĚ spojujete s reklamou?
3. Setkal/a jste se již v minulosti s pojmem ambientní média?
4. Pokud ano, kde?
5. Co podle Vás nejvíce charakterizuje ambientní média?
6. Na základě výše uvedené definice ambientních médií - byl/a jste v minulosti vystaven/a popsanému typu média (setkal/a jste se již v minulosti s ambientními médii)?
7. Kde/Jak se tak stalo?
8. Jednalo se:
9. Šířil/a jste v minulosti (alespoň v jednom případě) svoji zkušenost s ambientním médiem/médii?
10. Jak jste šířil/a danou zkušenost?
11. Změnil se nebo se nezměnil obecně Váš pohled na značky/organizace/produkty využívající ambientních médií?
12. Přesvědčila Vás v minulosti (alespoň v jednom případě) zhlédnutá instalace ambientního média ke koupi produktu/využití nabízené služby?
13. Do jaké míry oceňujete na ambientních médiích níže uvedené charakteristiky?
15. Ambientní média jsou dle Vašeho názoru efektivním nástrojem…
16. Jakého jste pohlaví?
17. Jaký je Váš věk?
18. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
19. Jaký je Váš ekonomický status?
20. Jaká je Vaše profese? (doplňte, prosím, co nejkonkrétněji náplň Vašeho zaměstnání)
21. Zabýváte se či jste se v minulosti zabýval/a oblastí marketingu/marketingové komunikace/reklamy (náplň profese, obor studia, v rámci zájmové činnosti, …) ?
22. Jaká je velikost obce Vašeho nejčastějšího pobytu?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.