Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání atmosféry hypermarketů

Vnímání atmosféry hypermarketů

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Kurcová
Šetření:14. 03. 2011 - 21. 03. 2011
Počet respondentů:84
Počet otázek (max/průměr):16 / 12.29
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsme studentky fakulty ekonomické Západočeské univerzity a chěly bychom Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku. Dotazník bude použit v seminární práci. Jeho cílem je zjisti vaše názory na nákupní atmosféru hypermarketů v ČR.

Dotazník je anonymní, nemusíte se tak bát případného zneužití Vašich osobních údajů.

U odpovědí, které obsahují bodové hodnocení vybírejte takové číslo, které nejlépe vystihuje Váš názor, přičemž 1 je nejlepší a 5 nejhorší.

Dotazník Vám zabere pouhých 5 minut.

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete v Tescu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7690,48 %90,48 %  
Ne89,52 %9,52 %  

Graf

2. Jak často chodíte nakupovat do této prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příležitostně3647,37 %42,86 %  
jednou týdně2431,58 %28,57 %  
jednou měsíčně1519,74 %17,86 %  
denně11,32 %1,19 %  

Graf

3. Z jakého důvodu navštěvujete tuto prodejnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné2228,95 %26,19 %  
kvůli nižším cenám2228,95 %26,19 %  
při cestě ze školy/zaměstnání1519,74 %17,86 %  
mám to blízko1215,79 %14,29 %  
kvůli kvalitním produktům56,58 %5,95 %  

Graf

4. Jaký sortiment zde nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné2735,53 %32,14 %  
pečivo2634,21 %30,95 %  
ovoce a zeleninu1215,79 %14,29 %  
drogerie810,53 %9,52 %  
maso a uzeniny33,95 %3,57 %  

Graf

5. Jak se celkově cítíte v prodejně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
výborná hudební kulisa vs. velmi špatná hudební kulisa1-2-3-4-52.9740.841
výborná čistota prodejny vs. Špatná hygiena prostor1-2-3-4-52.4740.67
vysoká teplota v prodejně vs. nízká teplota v prodejně1-2-3-4-52.7240.463
příliš ostré osvětlení vs. špatná viditelnost1-2-3-4-52.6050.37
dobře řešená estetická stránka prodejny vs. špatně řešená estetická stránka prodejny1-2-3-4-52.6711.3
výborný celkový dojem vs. špatný celkový dojem1-2-3-4-52.4870.697

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

6. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
v prodejně se orientuji rychle vs. v prodejně se neorientuji1-2-3-4-52.3421.172
dobrá dostupnost prodejny vs. špatná dostupnost prodejny1-2-3-4-52.1051.12
rychlé odbavení u pokladny vs. pomalé odbavení u pokladny1-2-3-4-52.8420.975
dostačující množství nákupních košíků a vozíků vs. nedostačující množství košíků a vozíků1-2-3-4-51.7240.7

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

7. Jak jste spokojeni s prodejním personálem a kvalitou sortimentu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
spokojenost s prodejním personálem vs. nespokojenost s prodejním personálem1-2-3-4-52.6320.97
vysoká kvalita sortimentu vs. nízká kvalita sortimentu1-2-3-4-52.5130.776

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

8. Nakupujete v Kauflandu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4457,89 %52,38 %  
Ne3242,11 %38,1 %  

Graf

9. Jak často chodíte nakupovat do této prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou týdně1738,64 %20,24 %  
příležitostně1738,64 %20,24 %  
jednou měsíčně1022,73 %11,9 %  

Graf

10. Z jakého důvodu navštěvujete tuto prodejnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvůli nižším cenám2147,73 %25 %  
mám to blízko1227,27 %14,29 %  
jiné613,64 %7,14 %  
kvůli kvalitním produktům36,82 %3,57 %  
při cestě ze školy/zaměstnání24,55 %2,38 %  

Graf

11. Jaký sortiment zde nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ovoce a zeleninu2250 %26,19 %  
jiné1227,27 %14,29 %  
pečivo511,36 %5,95 %  
maso a uzeniny49,09 %4,76 %  
drogerie12,27 %1,19 %  

Graf

12. Jak se celkově cítíte v prodejně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
výborná hudení kulisa vs. špatné hudební kulisa1-2-3-4-530.909
výborná čistota prodejny vs. špatné hygiena prostor1-2-3-4-52.4090.651
vysoká teplota v prodejně vs. nízká teplota v prodejně1-2-3-4-52.7050.254
příliš ostré osvětlení vs. špatná viditelnost1-2-3-4-52.8410.27
dobře řešená estetická stránka prodejny vs. špatně řešená estetická stránka prodejny1-2-3-4-52.8411.134
výborný celkový dojem vs. špatný celkový dojem1-2-3-4-52.4770.568

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
v prodejně se orientuji rychle vs. v prodejně se neorientuji1-2-3-4-52.2951.39
dobrá dostupnost prodejny vs. špatná dostupnost prodejny1-2-3-4-52.1361.027
rychlé odbavení u pokladny vs. pomalé odbavení u pokladny1-2-3-4-52.7951.254
dostačující množství nákupních košíků a vozíků vs. nedostačující množství nákupních košíků a vozíků1-2-3-4-51.8180.831

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

14. Jak jste spokojeni s prodejním personálem a kvalitou sortimentu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
spokojenost s prodejním personálem vs. nespokojenost s prodejním personálem1-2-3-4-52.3410.816
vysoká kvalita sortimentu vs. nízká kvalita sortimentu1-2-3-4-52.50.75

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5471,05 %64,29 %  
muž2228,95 %26,19 %  

Graf

16. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 305977,63 %70,24 %  
do 20911,84 %10,71 %  
31 - 4045,26 %4,76 %  
40 a více45,26 %4,76 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jak se celkově cítíte v prodejně?

  • odpověď vysoká teplota v prodejně [1-2-3-4-5] nízká teplota v prodejně: 3:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojenost s prodejním personálem [1-2-3-4-5] nespokojenost s prodejním personálem: 1 na otázku 7. Jak jste spokojeni s prodejním personálem a kvalitou sortimentu?

8. Nakupujete v Kauflandu?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou měsíčně na otázku 9. Jak často chodíte nakupovat do této prodejny?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou týdně na otázku 9. Jak často chodíte nakupovat do této prodejny?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi příležitostně na otázku 9. Jak často chodíte nakupovat do této prodejny?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvůli nižším cenám na otázku 10. Z jakého důvodu navštěvujete tuto prodejnu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám to blízko na otázku 10. Z jakého důvodu navštěvujete tuto prodejnu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 11. Jaký sortiment zde nejčastěji nakupujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ovoce a zeleninu na otázku 11. Jaký sortiment zde nejčastěji nakupujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborná hudení kulisa [1-2-3-4-5] špatné hudební kulisa: 2 na otázku 12. Jak se celkově cítíte v prodejně?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborná hudení kulisa [1-2-3-4-5] špatné hudební kulisa: 3 na otázku 12. Jak se celkově cítíte v prodejně?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborná čistota prodejny [1-2-3-4-5] špatné hygiena prostor: 2 na otázku 12. Jak se celkově cítíte v prodejně?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborná čistota prodejny [1-2-3-4-5] špatné hygiena prostor: 3 na otázku 12. Jak se celkově cítíte v prodejně?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká teplota v prodejně [1-2-3-4-5] nízká teplota v prodejně: 2 na otázku 12. Jak se celkově cítíte v prodejně?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká teplota v prodejně [1-2-3-4-5] nízká teplota v prodejně: 3 na otázku 12. Jak se celkově cítíte v prodejně?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi příliš ostré osvětlení [1-2-3-4-5] špatná viditelnost: 2 na otázku 12. Jak se celkově cítíte v prodejně?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi příliš ostré osvětlení [1-2-3-4-5] špatná viditelnost: 3 na otázku 12. Jak se celkově cítíte v prodejně?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobře řešená estetická stránka prodejny [1-2-3-4-5] špatně řešená estetická stránka prodejny: 2 na otázku 12. Jak se celkově cítíte v prodejně?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobře řešená estetická stránka prodejny [1-2-3-4-5] špatně řešená estetická stránka prodejny: 3 na otázku 12. Jak se celkově cítíte v prodejně?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobře řešená estetická stránka prodejny [1-2-3-4-5] špatně řešená estetická stránka prodejny: 4 na otázku 12. Jak se celkově cítíte v prodejně?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný celkový dojem [1-2-3-4-5] špatný celkový dojem: 2 na otázku 12. Jak se celkově cítíte v prodejně?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný celkový dojem [1-2-3-4-5] špatný celkový dojem: 3 na otázku 12. Jak se celkově cítíte v prodejně?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi v prodejně se orientuji rychle [1-2-3-4-5] v prodejně se neorientuji: 1 na otázku 13. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi v prodejně se orientuji rychle [1-2-3-4-5] v prodejně se neorientuji: 2 na otázku 13. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrá dostupnost prodejny [1-2-3-4-5] špatná dostupnost prodejny: 1 na otázku 13. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrá dostupnost prodejny [1-2-3-4-5] špatná dostupnost prodejny: 2 na otázku 13. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrá dostupnost prodejny [1-2-3-4-5] špatná dostupnost prodejny: 3 na otázku 13. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlé odbavení u pokladny [1-2-3-4-5] pomalé odbavení u pokladny: 3 na otázku 13. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlé odbavení u pokladny [1-2-3-4-5] pomalé odbavení u pokladny: 4 na otázku 13. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostačující množství nákupních košíků a vozíků [1-2-3-4-5] nedostačující množství nákupních košíků a vozíků: 1 na otázku 13. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostačující množství nákupních košíků a vozíků [1-2-3-4-5] nedostačující množství nákupních košíků a vozíků: 2 na otázku 13. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojenost s prodejním personálem [1-2-3-4-5] nespokojenost s prodejním personálem: 2 na otázku 14. Jak jste spokojeni s prodejním personálem a kvalitou sortimentu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojenost s prodejním personálem [1-2-3-4-5] nespokojenost s prodejním personálem: 3 na otázku 14. Jak jste spokojeni s prodejním personálem a kvalitou sortimentu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita sortimentu [1-2-3-4-5] nízká kvalita sortimentu: 2 na otázku 14. Jak jste spokojeni s prodejním personálem a kvalitou sortimentu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita sortimentu [1-2-3-4-5] nízká kvalita sortimentu: 3 na otázku 14. Jak jste spokojeni s prodejním personálem a kvalitou sortimentu?

12. Jak se celkově cítíte v prodejně?

  • odpověď příliš ostré osvětlení [1-2-3-4-5] špatná viditelnost: 3:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v prodejně se orientuji rychle [1-2-3-4-5] v prodejně se neorientuji: 2 na otázku 13. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete v Tescu?

2. Jak často chodíte nakupovat do této prodejny?

3. Z jakého důvodu navštěvujete tuto prodejnu?

4. Jaký sortiment zde nejčastěji nakupujete?

5. Jak se celkově cítíte v prodejně?

6. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu?

7. Jak jste spokojeni s prodejním personálem a kvalitou sortimentu?

8. Nakupujete v Kauflandu?

9. Jak často chodíte nakupovat do této prodejny?

10. Z jakého důvodu navštěvujete tuto prodejnu?

11. Jaký sortiment zde nejčastěji nakupujete?

12. Jak se celkově cítíte v prodejně?

13. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu?

14. Jak jste spokojeni s prodejním personálem a kvalitou sortimentu?

15. Pohlaví:

16. Věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete v Tescu?

2. Jak často chodíte nakupovat do této prodejny?

3. Z jakého důvodu navštěvujete tuto prodejnu?

4. Jaký sortiment zde nejčastěji nakupujete?

5. Jak se celkově cítíte v prodejně?

6. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu?

7. Jak jste spokojeni s prodejním personálem a kvalitou sortimentu?

8. Nakupujete v Kauflandu?

9. Jak často chodíte nakupovat do této prodejny?

10. Z jakého důvodu navštěvujete tuto prodejnu?

11. Jaký sortiment zde nejčastěji nakupujete?

12. Jak se celkově cítíte v prodejně?

13. Jak hodnotíte časovou náročnost nákupu?

14. Jak jste spokojeni s prodejním personálem a kvalitou sortimentu?

15. Pohlaví:

16. Věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kurcová, L.Vnímání atmosféry hypermarketů (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vnimani-atmosfery-hypermarke.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.