Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímaní cen drogistického zboží

Vnímaní cen drogistického zboží

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Denisa Charousková
Šetření:09. 12. 2015 - 12. 12. 2015
Počet respondentů:107
Počet otázek (max/průměr):21 / 17.52
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je určen všem lidem, kteří dbají o svoji hygienu, a tak pravidelně nakupují drogistické zboží. :) Budeme rádi, když dotazníku věnujete pár minut svého volného času.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7973,83 %73,83 %  
muž2826,17 %26,17 %  

Graf

2. Jste ve věku...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-26 let7368,22 %68,22 %  
27-35 let1715,89 %15,89 %  
35 a výš109,35 %9,35 %  
15-20 let76,54 %6,54 %  

Graf

3. Váš průměrný měsíční příjem se pohybuje v rozmezí...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pod 15 0004340,19 %40,19 %  
15-20 0002523,36 %23,36 %  
nevydělávám2119,63 %19,63 %  
20 000 a výše1816,82 %16,82 %  

Graf

4. Jak často nakupujete drogistické zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát do měsíce5652,34 %52,34 %  
1x měsíčně3431,78 %31,78 %  
1x za čtvrt roku1514,02 %14,02 %  
1x za půl roku21,87 %1,87 %  

Graf

5. Jak často nakupujete v jednotlivých obchodech s drogistickým zbožím? Hodnoťte číslicemi 1 až 5, přičemž 1-velmi často, 2-často, 3-občas, 4-výjimečně a 5-zde nenakupuji.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
hypermarket Tesco3.8221.257
DM2.3891.393
Teta3.4111.598
Rossmann3.4891.628
online drogerie4.3221.352
jiné drogerie4.2110.944
jiné obchody3.3441.626

Graf

6. Nakupujete drogistické zboží pouze v jednom vašem oblíbeném obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8175,7 %75,7 %  
ano2624,3 %24,3 %  

Graf

7. Z jakého důvodu nakupujete pouze v jedné drogerii či obchodě?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita zboží1661,54 %14,95 %  
prodejna v mé blízkosti1350 %12,15 %  
široký sortiment1350 %12,15 %  
ze zvyku1038,46 %9,35 %  
nízké ceny726,92 %6,54 %  
milý personál415,38 %3,74 %  

Graf

8. O jaký obchod/drogerii se jedná?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM1765,38 %15,89 %  
jiné obchody519,23 %4,67 %  
Teta27,69 %1,87 %  
Rossmann13,85 %0,93 %  
Tesco13,85 %0,93 %  

Graf

9. Nakupujete hygienické potřeby pouze ve specializovaných drogeriích nebo i v supermarketech/hypermarketech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [pouze v drogeriíchotázka č. 11, převážně v super/hypermarketechotázka č. 10, nezáleží mi na tomotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezáleží mi na tom7267,29 %67,29 %  
převážně v super/hypermarketech1816,82 %16,82 %  
pouze v drogeriích1715,89 %15,89 %  

Graf

10. Z jakého důvodu se rozhodujete pro nákup kosmetiky a jiných hygienických potřeb v super/hypermarketech?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spojení nákupu potravin a hygienických potřeb1588,24 %14,02 %  
levnější zboží, akční ceny952,94 %8,41 %  
prodejna v mé blízkosti529,41 %4,67 %  
dostupnější zboží211,76 %1,87 %  

Graf

11. Kde podle vás naleznete nejlepší výběr sortimentu drogistického zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM4955,06 %45,79 %  
Rossmann1415,73 %13,08 %  
Teta910,11 %8,41 %  
jiné obchody66,74 %5,61 %  
hypermarket Tesco55,62 %4,67 %  
jiné hypermarkety33,37 %2,8 %  
jiné drogérie22,25 %1,87 %  
drogerie DM11,12 %0,93 %  

Graf

12. Jakou peněžní částku většinou utratíte při nákupu drogistického zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50,- až 200,- Kč5349,53 %49,53 %  
200,- až 500,- Kč4239,25 %39,25 %  
nad 500,- Kč109,35 %9,35 %  
pod 50,- Kč21,87 %1,87 %  

Graf

13. Jaký z těchto obchodů s drogistických zbožím vnímáte jako nejdražší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rossmann3936,45 %36,45 %  
drogerie DM2725,23 %25,23 %  
jiné obchody1715,89 %15,89 %  
drogerie Teta1614,95 %14,95 %  
hypermarket Tesco87,48 %7,48 %  

Graf

14. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za šampón na vlasy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71,- až 100,- Kč4945,79 %45,79 %  
51,- až 70,- Kč2624,3 %24,3 %  
nad 100,- Kč2422,43 %22,43 %  
do 50,- Kč87,48 %7,48 %  

Graf

15. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za kondicionér na vlasy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71,- až 100,- Kč3336,67 %30,84 %  
nad 100,- Kč2123,33 %19,63 %  
do 50,- Kč1921,11 %17,76 %  
51,- až 70,- Kč1718,89 %15,89 %  

Graf

16. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za sprchový gel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51,- až 80,- Kč3943,33 %36,45 %  
31,- až 50,- Kč2932,22 %27,1 %  
nad 80,- Kč1415,56 %13,08 %  
do 30,- Kč88,89 %7,48 %  

Graf

17. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za pastu zuby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51,- až 80,- Kč3229,91 %29,91 %  
31,- až 50,- Kč2826,17 %26,17 %  
nad 80,- Kč2624,3 %24,3 %  
do 30,- Kč2119,63 %19,63 %  

Graf

18. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za deodorant/antiperspirant?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51,- až 90,- Kč5358,89 %49,53 %  
nad 90,- Kč2022,22 %18,69 %  
31,- až 50,- Kč1516,67 %14,02 %  
do 30,- Kč22,22 %1,87 %  

Graf

19. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za tekuté mýdlo na ruce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31,- až 50,- Kč3437,78 %31,78 %  
51,- až 80,- Kč2325,56 %21,5 %  
do 30,- Kč2022,22 %18,69 %  
tekuté mýdlo nenakupuji1112,22 %10,28 %  
nad 80,- Kč22,22 %1,87 %  

Graf

20. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za masku na vlasy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlasové masky nenakupuji4954,44 %45,79 %  
nad 90,- Kč2123,33 %19,63 %  
51,- až 90,- Kč1314,44 %12,15 %  
do 30,- Kč44,44 %3,74 %  
31,- až 50,- Kč33,33 %2,8 %  

Graf

21. Jsem členem věrnostního programu obchodu/ů s drogistických zbožím…

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM5652,34 %52,34 %  
nejsem členem žádného VP obchodů s drogistických zbožím3734,58 %34,58 %  
Teta3229,91 %29,91 %  
Tesco2523,36 %23,36 %  
jsem členem VP jiných obchodů s drogistickým zbožím1211,21 %11,21 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jak často nakupujete v jednotlivých obchodech s drogistickým zbožím? Hodnoťte číslicemi 1 až 5, přičemž 1-velmi často, 2-často, 3-občas, 4-výjimečně a 5-zde nenakupuji.

  • odpověď jiné drogerie=5:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné obchody=5 na otázku 5. Jak často nakupujete v jednotlivých obchodech s drogistickým zbožím? Hodnoťte číslicemi 1 až 5, přičemž 1-velmi často, 2-často, 3-občas, 4-výjimečně a 5-zde nenakupuji.

6. Nakupujete drogistické zboží pouze v jednom vašem oblíbeném obchodě?

  • odpověď ano:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment na otázku 7. Z jakého důvodu nakupujete pouze v jedné drogerii či obchodě?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ze zvyku na otázku 7. Z jakého důvodu nakupujete pouze v jedné drogerii či obchodě?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi DM na otázku 8. O jaký obchod/drogerii se jedná?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita zboží na otázku 7. Z jakého důvodu nakupujete pouze v jedné drogerii či obchodě?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi prodejna v mé blízkosti na otázku 7. Z jakého důvodu nakupujete pouze v jedné drogerii či obchodě?

9. Nakupujete hygienické potřeby pouze ve specializovaných drogeriích nebo i v supermarketech/hypermarketech?

  • odpověď převážně v super/hypermarketech:
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spojení nákupu potravin a hygienických potřeb na otázku 10. Z jakého důvodu se rozhodujete pro nákup kosmetiky a jiných hygienických potřeb v super/hypermarketech?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Jste ve věku...

3. Váš průměrný měsíční příjem se pohybuje v rozmezí...

4. Jak často nakupujete drogistické zboží?

5. Jak často nakupujete v jednotlivých obchodech s drogistickým zbožím? Hodnoťte číslicemi 1 až 5, přičemž 1-velmi často, 2-často, 3-občas, 4-výjimečně a 5-zde nenakupuji.

6. Nakupujete drogistické zboží pouze v jednom vašem oblíbeném obchodě?

7. Z jakého důvodu nakupujete pouze v jedné drogerii či obchodě?

8. O jaký obchod/drogerii se jedná?

9. Nakupujete hygienické potřeby pouze ve specializovaných drogeriích nebo i v supermarketech/hypermarketech?

10. Z jakého důvodu se rozhodujete pro nákup kosmetiky a jiných hygienických potřeb v super/hypermarketech?

11. Kde podle vás naleznete nejlepší výběr sortimentu drogistického zboží?

12. Jakou peněžní částku většinou utratíte při nákupu drogistického zboží?

13. Jaký z těchto obchodů s drogistických zbožím vnímáte jako nejdražší?

14. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za šampón na vlasy?

15. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za kondicionér na vlasy?

16. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za sprchový gel?

17. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za pastu zuby?

18. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za deodorant/antiperspirant?

19. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za tekuté mýdlo na ruce?

20. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za masku na vlasy?

21. Jsem členem věrnostního programu obchodu/ů s drogistických zbožím…

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Jste ve věku...

3. Váš průměrný měsíční příjem se pohybuje v rozmezí...

4. Jak často nakupujete drogistické zboží?

5. Jak často nakupujete v jednotlivých obchodech s drogistickým zbožím? Hodnoťte číslicemi 1 až 5, přičemž 1-velmi často, 2-často, 3-občas, 4-výjimečně a 5-zde nenakupuji.

6. Nakupujete drogistické zboží pouze v jednom vašem oblíbeném obchodě?

7. Z jakého důvodu nakupujete pouze v jedné drogerii či obchodě?

8. O jaký obchod/drogerii se jedná?

9. Nakupujete hygienické potřeby pouze ve specializovaných drogeriích nebo i v supermarketech/hypermarketech?

10. Z jakého důvodu se rozhodujete pro nákup kosmetiky a jiných hygienických potřeb v super/hypermarketech?

11. Kde podle vás naleznete nejlepší výběr sortimentu drogistického zboží?

12. Jakou peněžní částku většinou utratíte při nákupu drogistického zboží?

13. Jaký z těchto obchodů s drogistických zbožím vnímáte jako nejdražší?

14. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za šampón na vlasy?

15. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za kondicionér na vlasy?

16. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za sprchový gel?

17. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za pastu zuby?

18. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za deodorant/antiperspirant?

19. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za tekuté mýdlo na ruce?

20. Jakou peněžní částku jste ochoten/a zaplatit za masku na vlasy?

21. Jsem členem věrnostního programu obchodu/ů s drogistických zbožím…

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Charousková, D.Vnímaní cen drogistického zboží (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://vnimani-cen-drogistickeho-zb.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.