Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání cukrovinky "Hořické trubičky" zákazníkem.

Vnímání cukrovinky "Hořické trubičky" zákazníkem.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tatiana Kuznetsova
Šetření:13. 12. 2010 - 10. 01. 2011
Počet respondentů:58
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Hořické trubičky jsou jednou z nejoblíbenějších cukrovinek v České republice. Historie hořických trubiček pochází z devatenáctého století, kdy se objevila tradiční unikátní receptura a způsob výroby této pochoutky. Společnost Hořické trubičky s.r.o. je jednou z výrobních firem zaměřujících se na výrobu podle známé receptury, se zachováním tradiční chuti hořických trubiček. Dotazník by měl poskytnout informaci, zda výrobek Hořická trubička je stále vnímán jako tradiční česká pochoutka, zda je v podvědomí zákazníka spojován se společností Hořické trubičky s.r.o. Dále by se měly vyhodnotit odpovědi týkající se ceny hořických trubiček a marketingové kampaně této společnosti. 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3763,79 %63,79 %  
Muž 2136,21 %36,21 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 29 let4374,14 %74,14 %  
30 - 39 let813,79 %13,79 %  
40 - 49 let58,62 %8,62 %  
50 - 59 let23,45 %3,45 %  

Graf

3. Počet osob v domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 3 osoby3560,34 %60,34 %  
4 - 7 osob2339,66 %39,66 %  

Graf

4. Kolik cukrářských výrobků (např. oplatky, sušenky, zákusky apod.) zkonzumujete za týden?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-5 týdně3255,17 %55,17 %  
1-3 měsíčně1322,41 %22,41 %  
Více jak 5 týdně1220,69 %20,69 %  
žádný, nejím sladkosti11,72 %1,72 %  

Graf

5. Jaké cukrářské výrobky konzumujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sušenky4781,03 %81,03 %  
Čokoládu4781,03 %81,03 %  
Oplatky3763,79 %63,79 %  
Zákusky3051,72 %51,72 %  
Zmrzlinu2543,1 %43,1 %  
Bonbony1932,76 %32,76 %  

Graf

6. Jakou značku cukrářských výrobků nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Opavia3356,9 %56,9 %  
Jiné2746,55 %46,55 %  
Orion 2543,1 %43,1 %  
Nestle1932,76 %32,76 %  
Hořické trubičky915,52 %15,52 %  

Graf

7. Znáte značku Hořické trubičky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5798,28 %98,28 %  
Ne11,72 %1,72 %  

Graf

8. Pokud ano, jaké asociace si vybavíte, když se řekne „Hořické trubičky“?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

můj muž

asi zadne extra asociace

balené po 2, půlka máčená v čokoládě, reklamu na domě u výjezdu na HK

balení po dvou, jeden konec v čokoládě, uvnitř náplň

česká tradice

český výrobek, legenda, dobrota

dětství

dětství

dlouho jsem je nikde neviděl

Dobré jídlo, které ale nemusím mít stále.

dobré trubičky

dobrota

Dobrota, kafe, ruční výroba

drobky

dvě trubičky napůl polité čokoládou - ty mám nejradši

horicke trubicky

Hořice

Hořice

Hořice, Podkrkonoší, skořice

Hořice, tradiční sladkost, ztráta kvality

hořické trubičky

Hořické trubičky

hořickou trubičku ;)

Chutné trubičky

jedna z mnoha susenek ,zadny zazrak,ani zadny propadak, takovy prumer

klasická trubička

křupavá tenká oplatka se skořicí a cukrem, prostě lahoda :)

lahodná chuť

Levný humus, "původní receptura" upravená do nepoživatelné podoby pro hypermarkety.

mimořádná krajová pochoutka nejlepší rozmáčené šlehačkou

Originální český výrobek oblíbený mojí manželkou.

plněné trubičky

Pobyt v Krkonoších, návštěvy u příbuzných, dětství.

Pravé hořické trubičky

prostě hořické trubičky .. :D .. jedinečná chuť :)

Přece dvě bílé trubičky s krémem, namočené částečně do čokolády, a které se dají po vrstvách okusovat.

půlka trubičky polité čokoládou s krémovou náplní

sladka trubicka, ktera se da odlupovat po vrstvach

Sladkost

super trubky, hlavně ty vanilkové

svačina, babička

Takový ty tyčinky :)

To se prostě nedá ani slovy popsat. Mě napadají jen citoslovce :-)

Tradice

tradice

tradice, která je trochu zastaralá

tradice, kvalita, značka

Trubičk, cukr, čokoláda

trubičky

trubičky

trubičky

Trubičky s náplní

velmi sladká ale dobrá

Velmi sladkou trubičku bez výplně i s výplní

vybavím si Katowické rurky

vynikající trubičky :)

zvláštní chuť

žádné

9. Jaké konkrétní výrobky Hořické trubičky s.r.o. nabízí na trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Trubičky s náplní 58100 %100 %  
Trubičky polomáčené3967,24 %67,24 %  
Oplatky35,17 %5,17 %  
Čokolády11,72 %1,72 %  

Graf

10. Kupujete výrobky "Hořických trubiček s.r.o."?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3865,52 %65,52 %  
ne2034,48 %34,48 %  

Graf

11. Pokud ano, proč kupujete právě výrobky značky Hořické trubičky s.r.o.?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

.

.

.

.

..

...

Dobré,záruka kvality

Držím se tradice protože v 80. letech byly velmi dobré.. dnes už bohužel nestojí za nic..

Důvěra ve značku

Chutna mě nejvíc

chutnají mi

chutnají mi

chutnají mi

chutnají mi:)

Chutnají mi.

chutné

jsou dobré

jsou dobre

jsou dobré

jsou dobré a je to záruka kvality..navíc podpořím český výrobek

Kupuji asi jen Hořické trubičky, ani nevím, že dělají něco jiného a neznám jiného výrobce trubiček.

kupuji jen zřídka, když na ně mám chuť

Kvůli chuti.

Kvůli tomu že nám chtnají :-)

manžel je miluje

na předchozí otázku bylo odpovězeno "ne"

ne

ne

ne

nekupuji

nekupuji

nekupuji

nekupuji

nekupuji

nekupuji nebo jen výjimečně

nekupuji, nebývají v regálech vidět, nebo tam nejsou

nemám zvláštní důvod

nepravidelně, pro chuť

nostalgie

Občas dostanu chuť prostřídat své chutě

pro manžela

protože jsou dobré

protože mi chutnají

protože mi moc chutnají

Protože nabízí hořické trubičky

Rád bych kupoval, ale nikde jsem na ně nenarazil.

skvělá chuť, rozumná cena

tradice

tradice

Tuším, že ano.

Už nekupuji.

viz bod 8

vybiram dle vzhledu a pokud me nejvice zaujmou, vlozim je do kosiku

výjimečně na ně dostanu chuť

x

Zdají se mi být nejlepší

12. Jaký je podle Vás poměr mezi kvalitou a cenou výrobků značky Hořické trubičky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena odpovídá kvalitě4577,59 %77,59 %  
cena je příliš vysoká813,79 %13,79 %  
zaplatil/a bych i více58,62 %8,62 %  

Graf

13. Vnímáte výrobky značky Hořické trubičky jako tradiční výrobek?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5289,66 %89,66 %  
ne610,34 %10,34 %  

Graf

14. Jak se o značce Hořické trubičky dovídáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
není příliš propagována5493,1 %93,1 %  
doporučení známých712,07 %12,07 %  
během Vánočních a Velikonočních trhů46,9 %6,9 %  
reklama v obchodním řetězci46,9 %6,9 %  
letáky, brožury11,72 %1,72 %  
televize11,72 %1,72 %  
časopis, noviny11,72 %1,72 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Počet osob v domácnosti

4. Kolik cukrářských výrobků (např. oplatky, sušenky, zákusky apod.) zkonzumujete za týden?

5. Jaké cukrářské výrobky konzumujete

6. Jakou značku cukrářských výrobků nakupujete nejčastěji?

7. Znáte značku Hořické trubičky?

9. Jaké konkrétní výrobky Hořické trubičky s.r.o. nabízí na trhu?

10. Kupujete výrobky "Hořických trubiček s.r.o."?

12. Jaký je podle Vás poměr mezi kvalitou a cenou výrobků značky Hořické trubičky?

13. Vnímáte výrobky značky Hořické trubičky jako tradiční výrobek?

14. Jak se o značce Hořické trubičky dovídáte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Počet osob v domácnosti

4. Kolik cukrářských výrobků (např. oplatky, sušenky, zákusky apod.) zkonzumujete za týden?

5. Jaké cukrářské výrobky konzumujete

6. Jakou značku cukrářských výrobků nakupujete nejčastěji?

7. Znáte značku Hořické trubičky?

9. Jaké konkrétní výrobky Hořické trubičky s.r.o. nabízí na trhu?

10. Kupujete výrobky "Hořických trubiček s.r.o."?

12. Jaký je podle Vás poměr mezi kvalitou a cenou výrobků značky Hořické trubičky?

13. Vnímáte výrobky značky Hořické trubičky jako tradiční výrobek?

14. Jak se o značce Hořické trubičky dovídáte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kuznetsova, T.Vnímání cukrovinky "Hořické trubičky" zákazníkem. (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vnimani-cukrovinky-h.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.