Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání cukrovinky "Hořické trubičky" zákazníkem.
Vnímání cukrovinky "Hořické trubičky" zákazníkem.
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tatiana Kuznetsova |
---|---|
Šetření: | 13. 12. 2010 - 10. 01. 2011 |
Počet respondentů: | 58 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 14 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 61,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:42 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Hořické trubičky jsou jednou z nejoblíbenějších cukrovinek v České republice. Historie hořických trubiček pochází z devatenáctého století, kdy se objevila tradiční unikátní receptura a způsob výroby této pochoutky. Společnost Hořické trubičky s.r.o. je jednou z výrobních firem zaměřujících se na výrobu podle známé receptury, se zachováním tradiční chuti hořických trubiček. Dotazník by měl poskytnout informaci, zda výrobek Hořická trubička je stále vnímán jako tradiční česká pochoutka, zda je v podvědomí zákazníka spojován se společností Hořické trubičky s.r.o. Dále by se měly vyhodnotit odpovědi týkající se ceny hořických trubiček a marketingové kampaně této společnosti.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 37 | 63,79 % | 63,79 % |
Muž | 21 | 36,21 % | 36,21 % |
2. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 29 let | 43 | 74,14 % | 74,14 % |
30 - 39 let | 8 | 13,79 % | 13,79 % |
40 - 49 let | 5 | 8,62 % | 8,62 % |
50 - 59 let | 2 | 3,45 % | 3,45 % |
3. Počet osob v domácnosti
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 - 3 osoby | 35 | 60,34 % | 60,34 % |
4 - 7 osob | 23 | 39,66 % | 39,66 % |
4. Kolik cukrářských výrobků (např. oplatky, sušenky, zákusky apod.) zkonzumujete za týden?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1-5 týdně | 32 | 55,17 % | 55,17 % |
1-3 měsíčně | 13 | 22,41 % | 22,41 % |
Více jak 5 týdně | 12 | 20,69 % | 20,69 % |
žádný, nejím sladkosti | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
5. Jaké cukrářské výrobky konzumujete
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Sušenky | 47 | 81,03 % | 81,03 % |
Čokoládu | 47 | 81,03 % | 81,03 % |
Oplatky | 37 | 63,79 % | 63,79 % |
Zákusky | 30 | 51,72 % | 51,72 % |
Zmrzlinu | 25 | 43,1 % | 43,1 % |
Bonbony | 19 | 32,76 % | 32,76 % |
6. Jakou značku cukrářských výrobků nakupujete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Opavia | 33 | 56,9 % | 56,9 % |
Jiné | 27 | 46,55 % | 46,55 % |
Orion | 25 | 43,1 % | 43,1 % |
Nestle | 19 | 32,76 % | 32,76 % |
Hořické trubičky | 9 | 15,52 % | 15,52 % |
7. Znáte značku Hořické trubičky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 57 | 98,28 % | 98,28 % |
Ne | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
8. Pokud ano, jaké asociace si vybavíte, když se řekne „Hořické trubičky“?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
můj muž
asi zadne extra asociace
balené po 2, půlka máčená v čokoládě, reklamu na domě u výjezdu na HK
balení po dvou, jeden konec v čokoládě, uvnitř náplň
česká tradice
český výrobek, legenda, dobrota
dětství
dětství
dlouho jsem je nikde neviděl
Dobré jídlo, které ale nemusím mít stále.
dobré trubičky
dobrota
Dobrota, kafe, ruční výroba
drobky
dvě trubičky napůl polité čokoládou - ty mám nejradši
horicke trubicky
Hořice
Hořice
Hořice, Podkrkonoší, skořice
Hořice, tradiční sladkost, ztráta kvality
hořické trubičky
Hořické trubičky
hořickou trubičku ;)
Chutné trubičky
jedna z mnoha susenek ,zadny zazrak,ani zadny propadak, takovy prumer
klasická trubička
křupavá tenká oplatka se skořicí a cukrem, prostě lahoda :)
lahodná chuť
Levný humus, "původní receptura" upravená do nepoživatelné podoby pro hypermarkety.
mimořádná krajová pochoutka nejlepší rozmáčené šlehačkou
Originální český výrobek oblíbený mojí manželkou.
plněné trubičky
Pobyt v Krkonoších, návštěvy u příbuzných, dětství.
Pravé hořické trubičky
prostě hořické trubičky .. :D .. jedinečná chuť :)
Přece dvě bílé trubičky s krémem, namočené částečně do čokolády, a které se dají po vrstvách okusovat.
půlka trubičky polité čokoládou s krémovou náplní
sladka trubicka, ktera se da odlupovat po vrstvach
Sladkost
super trubky, hlavně ty vanilkové
svačina, babička
Takový ty tyčinky :)
To se prostě nedá ani slovy popsat. Mě napadají jen citoslovce :-)
Tradice
tradice
tradice, která je trochu zastaralá
tradice, kvalita, značka
Trubičk, cukr, čokoláda
trubičky
trubičky
trubičky
Trubičky s náplní
velmi sladká ale dobrá
Velmi sladkou trubičku bez výplně i s výplní
vybavím si Katowické rurky
vynikající trubičky :)
zvláštní chuť
žádné
9. Jaké konkrétní výrobky Hořické trubičky s.r.o. nabízí na trhu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Trubičky s náplní | 58 | 100 % | 100 % |
Trubičky polomáčené | 39 | 67,24 % | 67,24 % |
Oplatky | 3 | 5,17 % | 5,17 % |
Čokolády | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
10. Kupujete výrobky "Hořických trubiček s.r.o."?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 38 | 65,52 % | 65,52 % |
ne | 20 | 34,48 % | 34,48 % |
11. Pokud ano, proč kupujete právě výrobky značky Hořické trubičky s.r.o.?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
.
.
.
.
..
...
Dobré,záruka kvality
Držím se tradice protože v 80. letech byly velmi dobré.. dnes už bohužel nestojí za nic..
Důvěra ve značku
Chutna mě nejvíc
chutnají mi
chutnají mi
chutnají mi
chutnají mi:)
Chutnají mi.
chutné
jsou dobré
jsou dobre
jsou dobré
jsou dobré a je to záruka kvality..navíc podpořím český výrobek
Kupuji asi jen Hořické trubičky, ani nevím, že dělají něco jiného a neznám jiného výrobce trubiček.
kupuji jen zřídka, když na ně mám chuť
Kvůli chuti.
Kvůli tomu že nám chtnají :-)
manžel je miluje
na předchozí otázku bylo odpovězeno "ne"
ne
ne
ne
nekupuji
nekupuji
nekupuji
nekupuji
nekupuji
nekupuji nebo jen výjimečně
nekupuji, nebývají v regálech vidět, nebo tam nejsou
nemám zvláštní důvod
nepravidelně, pro chuť
nostalgie
Občas dostanu chuť prostřídat své chutě
pro manžela
protože jsou dobré
protože mi chutnají
protože mi moc chutnají
Protože nabízí hořické trubičky
Rád bych kupoval, ale nikde jsem na ně nenarazil.
skvělá chuť, rozumná cena
tradice
tradice
Tuším, že ano.
Už nekupuji.
viz bod 8
vybiram dle vzhledu a pokud me nejvice zaujmou, vlozim je do kosiku
výjimečně na ně dostanu chuť
x
Zdají se mi být nejlepší
12. Jaký je podle Vás poměr mezi kvalitou a cenou výrobků značky Hořické trubičky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena odpovídá kvalitě | 45 | 77,59 % | 77,59 % |
cena je příliš vysoká | 8 | 13,79 % | 13,79 % |
zaplatil/a bych i více | 5 | 8,62 % | 8,62 % |
13. Vnímáte výrobky značky Hořické trubičky jako tradiční výrobek?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 52 | 89,66 % | 89,66 % |
ne | 6 | 10,34 % | 10,34 % |
14. Jak se o značce Hořické trubičky dovídáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
není příliš propagována | 54 | 93,1 % | 93,1 % |
doporučení známých | 7 | 12,07 % | 12,07 % |
během Vánočních a Velikonočních trhů | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
reklama v obchodním řetězci | 4 | 6,9 % | 6,9 % |
letáky, brožury | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
televize | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
časopis, noviny | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.