Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání direct marketingu

Vnímání direct marketingu

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Demuthová
Šetření:08. 03. 2015 - 22. 03. 2015
Počet respondentů:328
Počet otázek (max/průměr):20 / 20
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:77 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

ráda bych vás poprosila o vyplnění dotazníku pro mou bakalářskou práci na téma Právní otázky direct marketingu, kde se mimojiné věnuji direct marketingu z pohledu příjemce. Ráda bych zjistila frekvenci, s jakou direct marketingová sdělení přijímáte, zda je shledáváte obtěžujícími apod. Dotazník nezabere více než pár minut a mně to moc pomůže. Předem děkuji za spolupráci!

Odpovědi respondentů

1. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-2524474,39 %74,39 %  
26-355817,68 %17,68 %  
36-50206,1 %6,1 %  
50 a více61,83 %1,83 %  

Graf

2. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena20963,72 %63,72 %  
muž11936,28 %36,28 %  

Graf

3. Nejvyšší dokončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou19057,93 %57,93 %  
vysokoškolské12437,8 %37,8 %  
vyšší odborné92,74 %2,74 %  
středoškolské bez maturity30,91 %0,91 %  
základní20,61 %0,61 %  

Graf

4. S jakou formou kontaktování za účelem nabídky produktů, služeb, sdělení novinek či veřejného průzkumu jste se již osobně setkal/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prostřednictvím e-mailu32298,17 %98,17 %  
prostřednictvím telefonního hovoru30392,38 %92,38 %  
prostřednictvím SMS25176,52 %76,52 %  
prostřednictvím pošty24975,91 %75,91 %  
s žádnou z uvedených30,91 %0,91 %  
osobní20,61 %0,61 %  
oslovením na ulici20,61 %0,61 %  
osobní nabídka služeb10,3 %0,3 %  
prostřednictvím Facebooku, nabídky služeb přímo na ulici10,3 %0,3 %  
fb, laták10,3 %0,3 %  
Jednou ke mě přišel pán s telegrafem a říkal, jesli si od něj nechci poslat zprávu10,3 %0,3 %  
Jsou všude 10,3 %0,3 %  
osobní dotazník10,3 %0,3 %  
tisk10,3 %0,3 %  
osobně10,3 %0,3 %  
přímý osobní kontakt10,3 %0,3 %  
podomový prodej10,3 %0,3 %  
zastavení na ulici, příchod až do domu10,3 %0,3 %  

Graf

5. Kterou formu tohoto marketingového kontaktu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
e-mail21064,02 %64,02 %  
poštovní zásilka (tištěné sdělení, katalog, …)11133,84 %33,84 %  
žádnou185,49 %5,49 %  
SMS103,05 %3,05 %  
telefonní hovor92,74 %2,74 %  
zadnou30,91 %0,91 %  
ani jednu10,3 %0,3 %  
sociální sítě (fb)10,3 %0,3 %  
pokud možno žádnou, jinak bych preferoval e-mail (protože to stejňak skončí ve spamu :))10,3 %0,3 %  
fb10,3 %0,3 %  
podle druhu služby. U některých žádnou.10,3 %0,3 %  
Obtěžují mne všechny, ale nejvíce snesitelný je mail.10,3 %0,3 %  
žádnou, nestojím o ně10,3 %0,3 %  
marketingovych zdeleni je tolko, ze preferujem ziadne, pretoze aj tak to mazem, ani sa na to nepozriem. Jedinou vynikmou su znacky, ktore poznam a ich produkty uz pouzivam. vtedy sa pozriem na reklamu v akomkejkolvek podobe (ak to nie je velmi casto)10,3 %0,3 %  
nepreferuji ani jednu, dm mi dost vadí ve formě, jakou se dlouhdobě provozuje10,3 %0,3 %  
osobní nabídky, jsou pro mě mnohem příjemnější, ale záleží na tom jak má daná paní velké oči10,3 %0,3 %  
žádnou cestou10,3 %0,3 %  
nepreferuji vicemene zadne, ale toleruji email10,3 %0,3 %  
nic10,3 %0,3 %  
Dotazník10,3 %0,3 %  
vse ignoruji10,3 %0,3 %  
Nerad dostávám jakékoli nabídky10,3 %0,3 %  
žádnou, všechno mě obtěžuje ať už více či méně10,3 %0,3 %  
ani jednu.10,3 %0,3 %  
Žadnou v případě zájmu si zboží co potřebuji vyhledám sám a spamy nabídek mě obtěžují10,3 %0,3 %  
žádnou formu10,3 %0,3 %  
žádnou Robinson10,3 %0,3 %  
68dnou, nep5eji si marketingov0 kontakty10,3 %0,3 %  

Graf

6. Jak často jste kontaktován/a za účelem nabídky produktů, služeb, sdělení novinek či veřejného průzkumu prostřednictvím telefonního hovoru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1x měsíčně10933,23 %33,23 %  
minimálně 1x měsíčně9930,18 %30,18 %  
minimálně 1x týdně6921,04 %21,04 %  
1x denně a více5115,55 %15,55 %  

Graf

7. Jak často jste kontaktován/a za účelem nabídky produktů, služeb, sdělení novinek či veřejného průzkumu prostřednictvím SMS?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1x měsíčně16650,61 %50,61 %  
minimálně 1x měsíčně12136,89 %36,89 %  
minimálně 1x týdně3711,28 %11,28 %  
1x denně a více41,22 %1,22 %  

Graf

8. Jak často jste kontaktován/a za účelem nabídky produktů, služeb, sdělení novinek či veřejného průzkumu prostřednictvím e-mailu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x denně a více20863,41 %63,41 %  
minimálně 1x týdně9127,74 %27,74 %  
minimálně 1x měsíčně164,88 %4,88 %  
méně než 1x měsíčně133,96 %3,96 %  

Graf

9. Jak často jste kontaktován/a za účelem nabídky produktů, služeb, sdělení novinek či veřejného průzkumu prostřednictvím poštovní zásilky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1x měsíčně15647,56 %47,56 %  
minimálně 1x měsíčně8124,7 %24,7 %  
minimálně 1x týdně7522,87 %22,87 %  
1x denně a více164,88 %4,88 %  

Graf

10. Který z následujících způsobu kontaktování považujete za nejvíce obtěžující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prostřednictvím telefonního hovoru31395,43 %95,43 %  
prostřednictvím SMS10431,71 %31,71 %  
prostřednictvím e-mailu278,23 %8,23 %  
prostřednictvím pošty257,62 %7,62 %  
osobní10,3 %0,3 %  
nejhorší je, když příjde máma s tím, abych si koupil něco od avonu, že jí nesedí výdaje. 10,3 %0,3 %  
všechny prostředky 10,3 %0,3 %  
Sms od operátora s reklamou jsou nemilou novinkou a tak mě to už dožírá stejně jako telefonní hovor :-)10,3 %0,3 %  
jakýkoli nevyžádaný10,3 %0,3 %  

Graf

11. Pokud vám vadí některé z následujících prvků telefonického kontaktu, zaškrtněte, prosím, které:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vadí mi již samotná skutečnost, že jsem kontaktována telefonicky27684,15 %84,15 %  
jsem kontaktován/a s nabídkami, které pro mě nejsou relevantní25878,66 %78,66 %  
jsem kontaktován/a v nevhodnou dobu19559,45 %59,45 %  
jsem kontaktován/a příliš často11735,67 %35,67 %  
nelíbí se mi jednání operátora call centra8425,61 %25,61 %  
žádná z uvedených možností51,52 %1,52 %  
Obvykle vím co chci - nepotřebuju nabídky od jiných. :-)10,3 %0,3 %  
Nabízení produktu je doplněno o příliš zdlouhavé popisy výhodnosti nabídky a produktu10,3 %0,3 %  
vadí mi, že mají mé číslo vůbec v databázi10,3 %0,3 %  
A nikomu nebyly mé údaje (telefon, e-mail atd.) poskytnuty, nikde nebylo dáno svolení k zasílání takových sdělení, přesto se k těmto údajům “nějak“ dostali a obtěžují. Jakákoli agresivní reklama, spamy apod. jsou bez výslovného souhlasu protiprávní. 10,3 %0,3 %  

Graf

12. Pokud vám vadí některé z následujících prvků e-mailového kontaktu, zaškrtněte, prosím, které:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsem kontaktován/a příliš často21665,85 %65,85 %  
jsem kontaktován/a s nabídkami, které pro mě nejsou relevantní20863,41 %63,41 %  
nelíbí se mi zpracování e-mailu6419,51 %19,51 %  
žádná z uvedených možností3711,28 %11,28 %  
jsem kontaktován/a v nevhodnou dobu92,74 %2,74 %  
stejně to hned smažu, tak je to jedno :D10,3 %0,3 %  
Je to můj osobní mail a dost mi vadí, když mi na něj cizí lidé posílají obtěžující nevyžádanou poštu.10,3 %0,3 %  
vadí mi, že jsem kontaktován10,3 %0,3 %  
Vadí mi, že to vůbec dělají. 10,3 %0,3 %  
e-mailem mi to nevadí10,3 %0,3 %  
je fo spam10,3 %0,3 %  
Nikdy nebyl dán souhlas k zasílání jakýchkoli zpráv tohoto typu. E-mail je soukromý, nikde nezveřejněný, přesto posílají tato protizakonná sdělení.10,3 %0,3 %  
nevadí mi10,3 %0,3 %  

Graf

13. Pokud vám vadí některé z následujících prvků přímé poštovní zásilky, zaškrtněte, prosím, které:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nelíbí se mi, že někdo disponuje mou adresou pobytu15446,95 %46,95 %  
jsem kontaktován/a s nabídkami, které pro mě nejsou relevantní11535,06 %35,06 %  
žádná z uvedených možností10632,32 %32,32 %  
jsem kontaktován/a příliš často237,01 %7,01 %  
nelíbí se mi zpracování zásilky226,71 %6,71 %  
nešetrnost k životnímu prostředí10,3 %0,3 %  
nelíbí se mi plýtvání materiálem10,3 %0,3 %  
plýtvání papírem10,3 %0,3 %  
Vadí mi, že to vůbec dělají. 10,3 %0,3 %  
plní to schránku10,3 %0,3 %  
vadi mi plytvani papirem na neco, co obratem hodim do odpadu10,3 %0,3 %  
poštou mě informuje jen DM, které mi zasílá i různé slevové kupóny a případně časopis, s čímž jsem velmi spokojena.10,3 %0,3 %  
přijde mi to jako zbytečné plýtvání peněz10,3 %0,3 %  
Nevadí mi10,3 %0,3 %  
Nevadí, ráda si katalogy prolistuji u kafe, i když nejsou relevnantí.10,3 %0,3 %  
Zabírá místo ve schránce 10,3 %0,3 %  
nedostávám10,3 %0,3 %  
je mi to lhostejné10,3 %0,3 %  
poštovní zásilky mi nevadí, mám čas si projít, co v nich je10,3 %0,3 %  

Graf

14. Víte vždy odkud na vás zadavatel vzal kontaktní údaje? (telefonní číslo, e-mailovou adresu, popř. adresu pobytu)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím to téměř nikdy17553,35 %53,35 %  
většinou ano, ale občas jsem kontaktována a nevím, odkud mé údaje mají12337,5 %37,5 %  
nevím a nestarám se o to175,18 %5,18 %  
ano, tyto údaje si hlídám a nedávám je běžně k dispozici61,83 %1,83 %  
pres telefon se ptam, ale udaje mam volne dohledatelne na netu10,3 %0,3 %  
ne, hlidam10,3 %0,3 %  
Nevím a zajímám se o to, ale nikdy se mi nedostane odpovdi, nicméně jsem si všdom, že se s těmito databázemi vesele obchoduje, neuděláš nic :-)10,3 %0,3 %  
Dobře znám mechanismy získávání adres a tuším, ze kterých zdrojů kontakty mohou unikat, ale u konkrétních hovorů/mailů... to většinou nezjistím.10,3 %0,3 %  
scf10,3 %0,3 %  
Netuším a v dnešní digitální době se bohužel není čemu divit10,3 %0,3 %  
Nikdy nikomu tyto soukromé údaje neposkytuji. Kde se k nim tedy ti gauneři šmíráci dostali?10,3 %0,3 %  

Graf

15. Pokud sdělení považujete za nerelevantní či obtěžující, hledáte aktivně způsob, jak zabránit tomu, abyste v budoucnu nebyl/a kontaktován/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, občas12839,02 %39,02 %  
pouze výjimečně9228,05 %28,05 %  
ano, často8124,7 %24,7 %  
nikdy206,1 %6,1 %  
pokaždé 10,3 %0,3 %  
obtěžující emailové nabídky se snažím omezovat, jiné formy ne10,3 %0,3 %  
v pripade e-mailu se snazim odhlasit ze vsech newslettru10,3 %0,3 %  
jne u emailu se odhlásím nebo požádám ať již nezasílají10,3 %0,3 %  
asdwq10,3 %0,3 %  
Už nehledám. Je to boj s větrnými mlýny10,3 %0,3 %  
Ano, vždy, obrátila jsem se i na Úřad pro ochranu osobních údajů, mohou jim udělit i poměrně vysoké pokuty. 10,3 %0,3 %  

Graf

16. Přihlásil/a jste se někdy k odběru newsletteru (e-mailového zpravodajství) některého subjektu z vlastní iniciativy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, několik newsletterů jsem začal/a odebírat z vlastní vůle (méně než 5)14845,12 %45,12 %  
pouze výjimečně8726,52 %26,52 %  
ano, z vlastní iniciativy odebírám mnoho newsletterů (více než 5)4714,33 %14,33 %  
zásadně se k odběru newsletterů nepřihlašuji257,62 %7,62 %  
nevím o tom, že bych se někdy dobrovolně přihlásil/a k odběru newsletteru164,88 %4,88 %  
k odběru newsletterů se přihlašuji docela často, ale obvykle se po krátké době zase odhlásím, protože jsou mi irelevantní10,3 %0,3 %  
jen jednou10,3 %0,3 %  
Soukromě: nepřihlašuji; pracovně: mnoho newsletterů10,3 %0,3 %  
csdv10,3 %0,3 %  
Nikdy nikomu tyto soukromé údaje nebyly poskytnuty. Jakékoli takové hloupé reklamy nesnáším, tak to nehodlám podporovat.10,3 %0,3 %  

Graf

17. Přichází do vaší e-mailové schránky SPAMY? (nevyžádaná a nechtěná masově šířená obchodní sdělení - nejčastěji reklamního charakteru - šířená internetem)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, denně15246,34 %46,34 %  
ano, poměrně často11033,54 %33,54 %  
nepříliš často5316,16 %16,16 %  
téměř nikdy82,44 %2,44 %  
jak do kterého ve škále od 0 do cca 5 denně10,3 %0,3 %  
nevim o tom10,3 %0,3 %  
mam nastavene filtry na konkretni spamy10,3 %0,3 %  
wecy10,3 %0,3 %  
mám hodně dobrý filtr vlastní konstrukce, takže se ke mně dostanou tak 2 spamy za týden, ale přichází jich několik do hodiny10,3 %0,3 %  

Graf

18. Uvítala byste přísnější právní úpravu pro možnost kontaktování pomocí přímého marketingu (telefon, SMS, e-mail, pošta)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, rozhodně22668,9 %68,9 %  
nevím, nepokládám to za důležité8525,91 %25,91 %  
ne, nemělo by to být regulováno123,66 %3,66 %  
ano, ale mám obavu striktních právních úprav a omezování svobody10,3 %0,3 %  
Stačilo by důsledné a rychlejší vymáhání existující právní úpravy.10,3 %0,3 %  
ne, staci si dat notoricky zname obtezovace v telefonu na blacklist10,3 %0,3 %  
Ano v případě telefonního marketingu, nikoliv v oblasti elektronických komunikacích (tam je možná již příliš přísná - jiným problémem je, že není dodržována).10,3 %0,3 %  
wdcasc10,3 %0,3 %  

Graf

19. Jak vnímáte sbírání údajů o vašem chování na internetu/zakoupených produktech/nákupních zvyklostech aj. za účelem lepšího zacílení reklamní nabídky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vnímám to negativně, není mi příjemné, že se tyto informace sbírají19659,76 %59,76 %  
vnímám to pozitivně, preferuji lépe zacílené nabídky/sdělení9528,96 %28,96 %  
nikdy jsem si toho nevšiml/a144,27 %4,27 %  
Používám programy, že to skoro nejde..10,3 %0,3 %  
nevadí mi to10,3 %0,3 %  
pokud by byli informace použité striktně k zacílení lepší reklamy, nevadí mi to.10,3 %0,3 %  
celkově mi to přijde jako negativně vnímaná skutečnost, možná i proto o tom také tak přemýšlím, na druhou stranu musím říct, proč vlastně nedostávat nabídky, které mě SKUTECNE zajimaji a neztracet tak čas hledáním....10,3 %0,3 %  
líbí se mi lepší cílení nabídek, ale zároveň mě trochu děsí, co všechno je sledováno10,3 %0,3 %  
je to nutné zlo10,3 %0,3 %  
je mi to jedno10,3 %0,3 %  
ani zcela negativně, ani zcela pozitivně- někdy se to hodí, někdy je to docela až děsivé, kolik se toho dá o osobě zjistit10,3 %0,3 %  
...10,3 %0,3 %  
pozitivne z toho pohledu, ze kdyz uz se reklame stejne nevyhnu, tak je aspon vetsi sance, ze mi bude nabidnuto neco relevantniho. negativne proto, ze "nekdo" sbira informace o me IP adrese10,3 %0,3 %  
Dokud jde jen o reklamu, je mi to jedno10,3 %0,3 %  
neni mi prijemne,ze se tyto informace sbiraji,ale zaroven uvitam lepe zacilenou nabidku... 10,3 %0,3 %  
Je mi to jedno.10,3 %0,3 %  
vnímám to, ale zatim mi prijde zbytecne to resit10,3 %0,3 %  
vnímám to pozitivně, ale zatím to relevantnost reklam příliš nezlepšuje10,3 %0,3 %  
nevím10,3 %0,3 %  
Vím o tom, ale moc mi to nevadí, většinou reklamní nabídky ignoruju. Sběr těchto dat mi také příliš nevadí10,3 %0,3 %  
vwevw10,3 %0,3 %  
Je pozitivní, že se snaží mi předkládat reklama, která by mě mohla více zajímat, ale vědomí toho, že o mě má někdo tolik informací mě děsí :D10,3 %0,3 %  
Jako IT technik si uvědomuji další rizika ztoho plynoucí takže tuto činost vnímám velmi negaitvně10,3 %0,3 %  
pokud si něco sama objednám, mi to nevadí10,3 %0,3 %  
Vnímám pozitivně, že se mi ukazují lepé zacílené nabídky, ale zároveň mi není příjemné, že se tyto informace sbírají.10,3 %0,3 %  
myslím si, že tak 95% těchto pokusů odfiltriji pomocí speciální proxy, k dosažení vyšší úspěšnosti bych musel nasadit těžší techniku (Tor, dynamické měnění signatury prohlížeče - to přijde časem ;-))10,3 %0,3 %  

Graf

20. Byl/a byste ochotna/ochoten poskytnout více informací o své osobě, aby vám byly posílány reklamní nabídky „na míru“? (např. vaše zájmy, velikost oblečení, oblíbenou destinaci pro rekreaci, ...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne13842,07 %42,07 %  
rozhodně ne11835,98 %35,98 %  
ano, uvítal/a bych, kdyby mi chodily relevantnější nabídky6720,43 %20,43 %  
spíše ne, jen doopravdy ověřeným prodejcům10,3 %0,3 %  
Ano, ale ať mi nic nenabízejí. 10,3 %0,3 %  
záleží, jak je to myšleno - pokud jde o odebíraný newsletter, pak určitě ano, ale nikoli veřejně, aby mi pak chodily nabídky od všech10,3 %0,3 %  
tu možnost jsem už zaznamenala10,3 %0,3 %  
sdfe10,3 %0,3 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Věk?

2. Pohlaví?

3. Nejvyšší dokončené vzdělání?

4. S jakou formou kontaktování za účelem nabídky produktů, služeb, sdělení novinek či veřejného průzkumu jste se již osobně setkal/a?

5. Kterou formu tohoto marketingového kontaktu preferujete?

6. Jak často jste kontaktován/a za účelem nabídky produktů, služeb, sdělení novinek či veřejného průzkumu prostřednictvím telefonního hovoru?

7. Jak často jste kontaktován/a za účelem nabídky produktů, služeb, sdělení novinek či veřejného průzkumu prostřednictvím SMS?

8. Jak často jste kontaktován/a za účelem nabídky produktů, služeb, sdělení novinek či veřejného průzkumu prostřednictvím e-mailu?

9. Jak často jste kontaktován/a za účelem nabídky produktů, služeb, sdělení novinek či veřejného průzkumu prostřednictvím poštovní zásilky?

10. Který z následujících způsobu kontaktování považujete za nejvíce obtěžující?

11. Pokud vám vadí některé z následujících prvků telefonického kontaktu, zaškrtněte, prosím, které:

12. Pokud vám vadí některé z následujících prvků e-mailového kontaktu, zaškrtněte, prosím, které:

13. Pokud vám vadí některé z následujících prvků přímé poštovní zásilky, zaškrtněte, prosím, které:

14. Víte vždy odkud na vás zadavatel vzal kontaktní údaje? (telefonní číslo, e-mailovou adresu, popř. adresu pobytu)

15. Pokud sdělení považujete za nerelevantní či obtěžující, hledáte aktivně způsob, jak zabránit tomu, abyste v budoucnu nebyl/a kontaktován/a?

16. Přihlásil/a jste se někdy k odběru newsletteru (e-mailového zpravodajství) některého subjektu z vlastní iniciativy?

17. Přichází do vaší e-mailové schránky SPAMY? (nevyžádaná a nechtěná masově šířená obchodní sdělení - nejčastěji reklamního charakteru - šířená internetem)

18. Uvítala byste přísnější právní úpravu pro možnost kontaktování pomocí přímého marketingu (telefon, SMS, e-mail, pošta)?

19. Jak vnímáte sbírání údajů o vašem chování na internetu/zakoupených produktech/nákupních zvyklostech aj. za účelem lepšího zacílení reklamní nabídky?

20. Byl/a byste ochotna/ochoten poskytnout více informací o své osobě, aby vám byly posílány reklamní nabídky „na míru“? (např. vaše zájmy, velikost oblečení, oblíbenou destinaci pro rekreaci, ...)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Věk?

2. Pohlaví?

3. Nejvyšší dokončené vzdělání?

4. S jakou formou kontaktování za účelem nabídky produktů, služeb, sdělení novinek či veřejného průzkumu jste se již osobně setkal/a?

5. Kterou formu tohoto marketingového kontaktu preferujete?

6. Jak často jste kontaktován/a za účelem nabídky produktů, služeb, sdělení novinek či veřejného průzkumu prostřednictvím telefonního hovoru?

7. Jak často jste kontaktován/a za účelem nabídky produktů, služeb, sdělení novinek či veřejného průzkumu prostřednictvím SMS?

8. Jak často jste kontaktován/a za účelem nabídky produktů, služeb, sdělení novinek či veřejného průzkumu prostřednictvím e-mailu?

9. Jak často jste kontaktován/a za účelem nabídky produktů, služeb, sdělení novinek či veřejného průzkumu prostřednictvím poštovní zásilky?

10. Který z následujících způsobu kontaktování považujete za nejvíce obtěžující?

11. Pokud vám vadí některé z následujících prvků telefonického kontaktu, zaškrtněte, prosím, které:

12. Pokud vám vadí některé z následujících prvků e-mailového kontaktu, zaškrtněte, prosím, které:

13. Pokud vám vadí některé z následujících prvků přímé poštovní zásilky, zaškrtněte, prosím, které:

14. Víte vždy odkud na vás zadavatel vzal kontaktní údaje? (telefonní číslo, e-mailovou adresu, popř. adresu pobytu)

15. Pokud sdělení považujete za nerelevantní či obtěžující, hledáte aktivně způsob, jak zabránit tomu, abyste v budoucnu nebyl/a kontaktován/a?

16. Přihlásil/a jste se někdy k odběru newsletteru (e-mailového zpravodajství) některého subjektu z vlastní iniciativy?

17. Přichází do vaší e-mailové schránky SPAMY? (nevyžádaná a nechtěná masově šířená obchodní sdělení - nejčastěji reklamního charakteru - šířená internetem)

18. Uvítala byste přísnější právní úpravu pro možnost kontaktování pomocí přímého marketingu (telefon, SMS, e-mail, pošta)?

19. Jak vnímáte sbírání údajů o vašem chování na internetu/zakoupených produktech/nákupních zvyklostech aj. za účelem lepšího zacílení reklamní nabídky?

20. Byl/a byste ochotna/ochoten poskytnout více informací o své osobě, aby vám byly posílány reklamní nabídky „na míru“? (např. vaše zájmy, velikost oblečení, oblíbenou destinaci pro rekreaci, ...)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Demuthová, M.Vnímání direct marketingu (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://vnimani-direct-marketingu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.