Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímaní drogerie studenty

Vnímaní drogerie studenty

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nguyen Thanh Hang
Šetření:26. 11. 2014 - 03. 12. 2014
Počet respondentů:258
Počet otázek (max/průměr):10 / 6.57
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku týkajícího se vnímaní drogerii studenty. 

 

Odpovědi respondentů

1. Jste studentem vysoké školy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano19675,97 %75,97 %  
Ne6224,03 %24,03 %  

Graf

2. Do jaké drogerie chodíte nakupovat nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM11860,2 %45,74 %  
Rossmann3417,35 %13,18 %  
Teta3316,84 %12,79 %  
DM a Rossmann - je to tak nastejno :)10,51 %0,39 %  
vsechny, podle akci10,51 %0,39 %  
n10,51 %0,39 %  
DM a Rossmann10,51 %0,39 %  
V hypermarketu10,51 %0,39 %  
Drogictické oddělení Tesca10,51 %0,39 %  
tesco10,51 %0,39 %  
nedokážu posoudit10,51 %0,39 %  
drogerie Zlatnická, drogerie na Palmovce10,51 %0,39 %  
žádné10,51 %0,39 %  
PeMi10,51 %0,39 %  

Graf

3. Důvod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Umístění prodejny14473,47 %55,81 %  
Výhodné ceny9347,45 %36,05 %  
Množství sortimentu8543,37 %32,95 %  
Kvalita zboží5729,08 %22,09 %  
věrnostní program31,53 %1,16 %  
sbiram body na karticku a dostavam slevove kupony10,51 %0,39 %  
klubová karta10,51 %0,39 %  
vlastním členskou kartu10,51 %0,39 %  
Zákaznická karta10,51 %0,39 %  
nespokojenost s personálem v Teta a Rossman v místě bydliště10,51 %0,39 %  
+zvyk10,51 %0,39 %  
sbírám body10,51 %0,39 %  
Jsem zvyklá10,51 %0,39 %  
Jsem na DM zvyklá10,51 %0,39 %  
značka Essence10,51 %0,39 %  
mají svoji značku nejlevnější "přírodní" kosmetiky10,51 %0,39 %  
byla to jediná drogerie, která měla můj oblíbený šampón (bojím se, že už ho nemaj :( )10,51 %0,39 %  
nakupuji kvalitní kosmetiku (tzn. v eshopech) a chemikálie mám z laborky10,51 %0,39 %  
vlastní značka výrobků10,51 %0,39 %  
nový design prodéjny10,51 %0,39 %  
Mám ji ráda, hezky uspořádáná, přehledná plus mají skvělé privátní značky.10,51 %0,39 %  
mám zákaznickou kartičku10,51 %0,39 %  

Graf

4. Jaká z uvedených drogerií Vám připadá nejvýhodnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM8141,33 %31,4 %  
Rossmann5126,02 %19,77 %  
Teta4623,47 %17,83 %  
nevim31,53 %1,16 %  
ani jedna21,02 %0,78 %  
Nevím, nesleduji to10,51 %0,39 %  
nevidím rozdíl10,51 %0,39 %  
zalezi na sleve10,51 %0,39 %  
všechny stejně, jen každá v něčem jiném..10,51 %0,39 %  
n10,51 %0,39 %  
Globus10,51 %0,39 %  
sortiment v drogictickém oddělení Tesca10,51 %0,39 %  
tesco10,51 %0,39 %  
větnamci 10,51 %0,39 %  
netuším10,51 %0,39 %  
drogerie Zlatnická, drogerie na Palmovce10,51 %0,39 %  
Teta Dm10,51 %0,39 %  
PeMi10,51 %0,39 %  

Graf

5. Jste členem věrnostního programu v drogeriích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12664,29 %48,84 %  
Ne7035,71 %27,13 %  

Graf

6. V jaké drogerii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM11288,89 %43,41 %  
Teta5342,06 %20,54 %  
Rossmann75,56 %2,71 %  

Graf

7. Jste spokojeni s věrnostním programem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10985,83 %42,25 %  
Ne1814,17 %6,98 %  

Graf

8. Proč nejste spokojeni?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.

DM - nevyhovuje mi např. "slevová knížka za 150 bodů" ze které využiji max. 1 slevu. Ocenila bych spíše možnost volby slev jednotlivě.

Je složitý

Moc ho nepoužívám

nelíbí se mi to, že nemůžu proměnit věrnostní body za výrobky, který bych sama chtěla

Není to pro mně výhodné, nakupuji jen občas.

nevyužívám ho

Neznám pořádně využití

V DM nejsou žádné výhody.

9. Jak často nakupujete v drogerii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně nez 1x týdně10754,59 %41,47 %  
1-2x týdně8744,39 %33,72 %  
3-5x týdně52,55 %1,94 %  
6x a více21,02 %0,78 %  

Graf

10. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena16383,16 %63,18 %  
Muž3316,84 %12,79 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Do jaké drogerie chodíte nakupovat nejčastěji?

  • odpověď DM:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi DM na otázku 4. Jaká z uvedených drogerií Vám připadá nejvýhodnější?

5. Jste členem věrnostního programu v drogeriích?

  • odpověď Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi DM na otázku 6. V jaké drogerii?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Teta na otázku 6. V jaké drogerii?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Jste spokojeni s věrnostním programem?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Jste spokojeni s věrnostním programem?

7. Jste spokojeni s věrnostním programem?

  • odpověď Ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Teta na otázku 6. V jaké drogerii?

10. Jste:

  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Jste spokojeni s věrnostním programem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi DM na otázku 6. V jaké drogerii?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Teta na otázku 6. V jaké drogerii?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Jste členem věrnostního programu v drogeriích?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Jste spokojeni s věrnostním programem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste studentem vysoké školy?

2. Do jaké drogerie chodíte nakupovat nejčastěji?

3. Důvod?

4. Jaká z uvedených drogerií Vám připadá nejvýhodnější?

5. Jste členem věrnostního programu v drogeriích?

6. V jaké drogerii?

7. Jste spokojeni s věrnostním programem?

9. Jak často nakupujete v drogerii?

10. Jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste studentem vysoké školy?

2. Do jaké drogerie chodíte nakupovat nejčastěji?

3. Důvod?

4. Jaká z uvedených drogerií Vám připadá nejvýhodnější?

5. Jste členem věrnostního programu v drogeriích?

6. V jaké drogerii?

7. Jste spokojeni s věrnostním programem?

9. Jak často nakupujete v drogerii?

10. Jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Thanh Hang, N.Vnímaní drogerie studenty (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vnimani-drogerie-studenty.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.