Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání firmy Student Agency

Vnímání firmy Student Agency

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Fischerová
Šetření:15. 11. 2011 - 03. 12. 2011
Počet respondentů:230
Počet otázek (max/průměr):19 / 15.63
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží jako podklad k seminární práci věnující se zhodnocení marketingové strategie firmy Student Agency. Jeho cílem je zjistit, s čím si lidé firmu spojují a jak jí vnímají. 

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost Student Agency?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano22999,57 %99,57 %  
ne10,43 %0,43 %  

Graf

2. Co se vám vybaví nebo s čím si spojujete firmu Student Agency?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
autobusová doprava18580,79 %80,43 %  
jazykové kurzy146,11 %6,09 %  
au pair a pracovní pobyty135,68 %5,65 %  
prodej letenek104,37 %4,35 %  
vlaková doprava52,18 %2,17 %  
prodej zájezdů20,87 %0,87 %  

Graf

3. Znáte firmu RegioJet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano18982,53 %82,17 %  
ne4017,47 %17,39 %  

Graf

4. Jak jí vnímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pozitivně13973,54 %60,43 %  
neumím posoudit4624,34 %20 %  
negativně42,12 %1,74 %  

Graf

5. Využíváte dopravních služeb společnosti Student Agency nebo RegioJet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15366,81 %66,52 %  
ne7633,19 %33,04 %  

Graf

6. Jakých služeb využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jen autobusové dopravy8656,21 %37,39 %  
zatím jen autobusové, ale chystám se využít i vlakové 5334,64 %23,04 %  
vlakové i autobusové dopravy127,84 %5,22 %  
jen vlakové dopravy21,31 %0,87 %  

Graf

7. Jak často těchto služeb využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výjimečně (max. 1 – 2x za rok)6341,18 %27,39 %  
občas (několikrát do roka)5737,25 %24,78 %  
často (alespoň 1x do měsíce)1912,42 %8,26 %  
velmi často (pravidelně)149,15 %6,09 %  

Graf

8. Proč využíváte těchto služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojenost se službami (kvalita služeb)11675,82 %50,43 %  
výhodnější cena (slevy)10266,67 %44,35 %  
velký výběr časů odjezdů (vysoká frekvence spojů)7347,71 %31,74 %  
sympatie k firmě4932,03 %21,3 %  
nevlastním automobil21,31 %0,87 %  
pohodlné cestování, možnost zábavy během cesty10,65 %0,43 %  
časově efektivní10,65 %0,43 %  
je česká10,65 %0,43 %  
často monopol na trase10,65 %0,43 %  
návaznost spojů10,65 %0,43 %  
příjemný personál10,65 %0,43 %  
všechny body platí10,65 %0,43 %  
přímé spojení do města, které potřebuji10,65 %0,43 %  
už nevyužiji10,65 %0,43 %  

Graf

9. Doporučili jste/byste firmu Student Agency nebo RegioJet svým známým či rodině?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14997,39 %64,78 %  
ne42,61 %1,74 %  

Graf

10. Z jakého důvodu jste/byste je doporučili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojenost se službami (kvalita služeb a personálu)9161,07 %39,57 %  
výhodnější cena (slevy)2516,78 %10,87 %  
vysoká frekvence spojů (velký výběr možných časů cesty)1510,07 %6,52 %  
nenapadá mě jiný vhodný dopravce64,03 %2,61 %  
sympatie k firmě 53,36 %2,17 %  
viz. odpověď u otázky č. 810,67 %0,43 %  
viz otázka 810,67 %0,43 %  
všechny odpovědi v nabídce10,67 %0,43 %  
vše dohromady10,67 %0,43 %  
Více odpovědí najednou - viz otázka 8.10,67 %0,43 %  
platí víc bodů10,67 %0,43 %  
nic10,67 %0,43 %  

Graf

11. Z jakého důvodu jste/byste je nedoporučili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nespokojenost s kvalitou služeb či personálu375 %1,3 %  
cena – drahé služby125 %0,43 %  

Graf

12. Setkali jste se někdy s reklamou nebo jakoukoliv formou propagace firmy Student Agency?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17275,11 %74,78 %  
ne5724,89 %24,78 %  

Graf

13. S jakou reklamou či formou propagace jste se setkali?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet148,14 %6,09 %  
Na internetu95,23 %3,91 %  
reklama v rádiu42,33 %1,74 %  
bilboardy42,33 %1,74 %  
reklama na internetu42,33 %1,74 %  
Na autobusech31,74 %1,3 %  
billboard31,74 %1,3 %  
letáky31,74 %1,3 %  
bilboard31,74 %1,3 %  
reklamy na internetu31,74 %1,3 %  
ostatní odpovědi billboardy
časopis
internet, rádio
na autobuse
reklama v tisku
jejich žluté autobusy jsou propagace sama o sobě
reklama v časopisech, rádiu
internetové bannery
bilboardy, letáky, reklamy
rádio, noviny
reklama v tisku, tv, rádiu, letáky, internet
reklama na rádiu, letáky
polepy autobusů
v tisku
IT reklama
Reklama v rádiu, na internetu
radio
web, tisk, media
reklamna
casopisy
v televizi RegioJet
v časopisech
tisk
bannery na internetu
bannery, polepené autobusy
všude
plakáty na autobusových stanicích nebo busech
logo na autobusu
reklamou na tramvaji, v rádiu, na internetu
billboard, žlutá barva na autobusech, vlacích
v televizi
na jejich autobusech
na autobuse, letácích
plakáty v MHD, internetové bannery
web, billboard, rádiový spot
plakáty, jejich web.stránky
soutěžní pořad-sponzor,v televizi pan Jančura
PR články v tisku, bannery na internetu
TV spoty, internetové reklamy, inzerce v tisku
plakáty
tisk, NET
tistena reklama, internet
polepené odpadkové koše
internet, tisk
reklama v novinách
v rádiu, sponzorování filmů
reklama v rádiu, billboard
AUTOBUSY
letáky, internet
nepamatuju si přesně
panely na internetu, v TV zprávách
na internetu
Zájezdy z Tak neváhej a toč :-)
S reklamou, že podnikat se dá i bez korupce:)
na webu
billboard, tv spot
Billboardy na autobusových nádražích
internet, billboard, rádio
Reklama na autobusu.
billboardy, reklama v tisku
v rádiu
plakáty, spoty
plakát na hlavním nádraží v Praze
internetové bannery, reklama v metru
outdoor (bannery) + internet
internetová reklama na regiojet
internet, časopis
upoutávky na internetu
nápis na autobusu
nepřehlédnutelné autobusy
tv reklama
innternet
mailová reklama
v počítači
leták ve škole
venkovní reklamy
letáček
Plakáty, reklama na autobusech
billboard, letáčky, v časopise, na internetu
nejčastěji přímo na autobusech, internetu
nabidka prace v zahranici na internetu ci v MHD
internetová reklama
žluté autobusy
internet. reklama, reklama v MHD a veř. prostorách
TV, net, tisk
leták
reklama na au-pair pobyty
nevím, letáky,net
internet, reklama na šalině
reklama na nádražích
potištěná šalina
reklamní brožura
autobusy na cestách, propagační videa
leták, internetová reklama
plakáty na autobusových nádražích, v rádiu
kampaň letuška
žluté autobusy na cestách
Reklama na autobusu
noviny, časopisy
PR články
bannery na webových stránkách
transparenty
propagační materiály
bannery
Letaky, casopis zluty, billboard
reklama v časopisech
bannery na internetu, inzerce v periodikách
nevím
časopisy
Banner na internetu
webová reklama
reklama
Reklama na netu, v novinách
bilboard,internet,tisk
internetová reklama, billboardy
reklama na autobusec
televizní spot, radio, billboard
především PR články
na autobusu
12270,93 %53,04 % 

Graf

14. Zhodnoťte pravdivost tvrzení: společnost Student Agency na mě působí profesionálně.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rozhodně souhlasím12253,28 %53,04 %  
spíše souhlasím10043,67 %43,48 %  
spíše nesouhlasím52,18 %2,17 %  
rozhodně nesouhlasím20,87 %0,87 %  

Graf

15. Zhodnoťte pravdivost tvrzení: společnost Student Agency na mě působí spolehlivě.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rozhodně souhlasím12353,71 %53,48 %  
spíše souhlasím9842,79 %42,61 %  
spíše nesouhlasím52,18 %2,17 %  
rozhodně nesouhlasím31,31 %1,3 %  

Graf

16. Zhodnoťte pravdivost tvrzení: společnost Student Agency na mě působí moderně.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rozhodně souhlasím15567,98 %67,39 %  
spíše souhlasím6729,39 %29,13 %  
spíše nesouhlasím62,63 %2,61 %  

Graf

17. Se Student Agency:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [cestuji především po České republice.otázka č. 18, cestuji především do zahraničí.otázka č. 18, cestuji přibližně stejně po ČR jako do zahraničí.otázka č. 18, necestuji vůbec.otázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cestuji především po České republice.11650,66 %50,43 %  
necestuji vůbec. 5021,83 %21,74 %  
cestuji přibližně stejně po ČR jako do zahraničí.3314,41 %14,35 %  
cestuji především do zahraničí.3013,1 %13,04 %  

Graf

18. Cestuji především:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve volném čase10256,98 %44,35 %  
kvůli škole3217,88 %13,91 %  
na dovolenou2312,85 %10 %  
kvůli práci147,82 %6,09 %  
různě10,56 %0,43 %  
práce + volno10,56 %0,43 %  
když potřebuji něco zařídit10,56 %0,43 %  
Poslední 3 roky kvůli škole, nyní kvůli rodině.10,56 %0,43 %  
k lékaři10,56 %0,43 %  
kdysi kvůli práci, pak ve volném čase. Různé10,56 %0,43 %  
navštívit rodiče10,56 %0,43 %  
návštěvy příbuzných10,56 %0,43 %  

Graf

19. Patřím do skupiny:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žák nebo student14663,48 %63,48 %  
pracující8034,78 %34,78 %  
senior31,3 %1,3 %  
nezaměstnaný10,43 %0,43 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jak jí vnímáte?

  • odpověď pozitivně:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vlakové i autobusové dopravy na otázku 6. Jakých služeb využíváte?

5. Využíváte dopravních služeb společnosti Student Agency nebo RegioJet?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jen autobusové dopravy na otázku 6. Jakých služeb využíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vlakové i autobusové dopravy na otázku 6. Jakých služeb využíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zatím jen autobusové, ale chystám se využít i vlakové na otázku 6. Jakých služeb využíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi často (alespoň 1x do měsíce) na otázku 7. Jak často těchto služeb využíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas (několikrát do roka) na otázku 7. Jak často těchto služeb využíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi často (pravidelně) na otázku 7. Jak často těchto služeb využíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výjimečně (max. 1 – 2x za rok) na otázku 7. Jak často těchto služeb využíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojenost se službami (kvalita služeb) na otázku 8. Proč využíváte těchto služeb?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatie k firmě na otázku 8. Proč využíváte těchto služeb?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velký výběr časů odjezdů (vysoká frekvence spojů) na otázku 8. Proč využíváte těchto služeb?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodnější cena (slevy) na otázku 8. Proč využíváte těchto služeb?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Doporučili jste/byste firmu Student Agency nebo RegioJet svým známým či rodině?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojenost se službami (kvalita služeb a personálu) na otázku 10. Z jakého důvodu jste/byste je doporučili?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodnější cena (slevy) na otázku 10. Z jakého důvodu jste/byste je doporučili?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká frekvence spojů (velký výběr možných časů cesty) na otázku 10. Z jakého důvodu jste/byste je doporučili?
  • odpověď ne:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi necestuji vůbec. na otázku 17. Se Student Agency:

8. Proč využíváte těchto služeb?

  • odpověď spokojenost se službami (kvalita služeb):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatie k firmě na otázku 8. Proč využíváte těchto služeb?
  • odpověď velký výběr časů odjezdů (vysoká frekvence spojů):
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká frekvence spojů (velký výběr možných časů cesty) na otázku 10. Z jakého důvodu jste/byste je doporučili?

9. Doporučili jste/byste firmu Student Agency nebo RegioJet svým známým či rodině?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vlakové i autobusové dopravy na otázku 6. Jakých služeb využíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zatím jen autobusové, ale chystám se využít i vlakové na otázku 6. Jakých služeb využíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi často (alespoň 1x do měsíce) na otázku 7. Jak často těchto služeb využíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi často (pravidelně) na otázku 7. Jak často těchto služeb využíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sympatie k firmě na otázku 8. Proč využíváte těchto služeb?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojenost se službami (kvalita služeb a personálu) na otázku 10. Z jakého důvodu jste/byste je doporučili?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodnější cena (slevy) na otázku 10. Z jakého důvodu jste/byste je doporučili?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká frekvence spojů (velký výběr možných časů cesty) na otázku 10. Z jakého důvodu jste/byste je doporučili?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojenost se službami (kvalita služeb) na otázku 8. Proč využíváte těchto služeb?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodnější cena (slevy) na otázku 8. Proč využíváte těchto služeb?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velký výběr časů odjezdů (vysoká frekvence spojů) na otázku 8. Proč využíváte těchto služeb?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas (několikrát do roka) na otázku 7. Jak často těchto služeb využíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Využíváte dopravních služeb společnosti Student Agency nebo RegioJet?

17. Se Student Agency:

  • odpověď cestuji především po České republice.:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi často (pravidelně) na otázku 7. Jak často těchto služeb využíváte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvůli škole na otázku 18. Cestuji především:

18. Cestuji především:

  • odpověď kvůli škole:
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi často (pravidelně) na otázku 7. Jak často těchto služeb využíváte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte společnost Student Agency?

2. Co se vám vybaví nebo s čím si spojujete firmu Student Agency?

3. Znáte firmu RegioJet?

4. Jak jí vnímáte?

5. Využíváte dopravních služeb společnosti Student Agency nebo RegioJet?

6. Jakých služeb využíváte?

7. Jak často těchto služeb využíváte?

8. Proč využíváte těchto služeb?

9. Doporučili jste/byste firmu Student Agency nebo RegioJet svým známým či rodině?

10. Z jakého důvodu jste/byste je doporučili?

12. Setkali jste se někdy s reklamou nebo jakoukoliv formou propagace firmy Student Agency?

13. S jakou reklamou či formou propagace jste se setkali?

14. Zhodnoťte pravdivost tvrzení: společnost Student Agency na mě působí profesionálně.

15. Zhodnoťte pravdivost tvrzení: společnost Student Agency na mě působí spolehlivě.

16. Zhodnoťte pravdivost tvrzení: společnost Student Agency na mě působí moderně.

17. Se Student Agency:

18. Cestuji především:

19. Patřím do skupiny:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte společnost Student Agency?

2. Co se vám vybaví nebo s čím si spojujete firmu Student Agency?

3. Znáte firmu RegioJet?

4. Jak jí vnímáte?

5. Využíváte dopravních služeb společnosti Student Agency nebo RegioJet?

6. Jakých služeb využíváte?

7. Jak často těchto služeb využíváte?

8. Proč využíváte těchto služeb?

9. Doporučili jste/byste firmu Student Agency nebo RegioJet svým známým či rodině?

10. Z jakého důvodu jste/byste je doporučili?

12. Setkali jste se někdy s reklamou nebo jakoukoliv formou propagace firmy Student Agency?

13. S jakou reklamou či formou propagace jste se setkali?

14. Zhodnoťte pravdivost tvrzení: společnost Student Agency na mě působí profesionálně.

15. Zhodnoťte pravdivost tvrzení: společnost Student Agency na mě působí spolehlivě.

16. Zhodnoťte pravdivost tvrzení: společnost Student Agency na mě působí moderně.

17. Se Student Agency:

18. Cestuji především:

19. Patřím do skupiny:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fischerová, K.Vnímání firmy Student Agency (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vnimani-firmy-student-agency.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.