Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání gay-friendly firmy zákazníkem

Vnímání gay-friendly firmy zákazníkem

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika šlejharová
Šetření:17. 07. 2013 - 31. 07. 2013
Počet respondentů:156
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

prosím o vyplnění krátkého dotazníku. Jedná se o marketingový výzkum trhu za účelem zjistit, jaký mají lidé pohled na gay- friedly firmy. Cílem tohoto dotazníku je zjistit jak lidé takto orientované firmy vnímají a dle výsledků přizpůsobit reklamní kampaň. 

 

Děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11473,08 %73,08 %  
Muž4226,92 %26,92 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-25 let10366,03 %66,03 %  
26-35 let3723,72 %23,72 %  
36-45 let117,05 %7,05 %  
46-55 let42,56 %2,56 %  
56 a více let10,64 %0,64 %  

Graf

3. Víte, co znamená "gay-friendly"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14291,03 %91,03 %  
Ne148,97 %8,97 %  

Graf

4. Jak vnímáte firmu prezentující se jako gay-friendly?

Gay-friendly= přátelský přístup k homosexuální menšině

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi kladně5233,33 %33,33 %  
neutrálně5132,69 %32,69 %  
kladně3824,36 %24,36 %  
záporně85,13 %5,13 %  
velmi záporně74,49 %4,49 %  

Graf

5. Jak hodnotíte akce podporující homosexuální menšinu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrálně5032,05 %32,05 %  
kladně4931,41 %31,41 %  
velmi kladně3824,36 %24,36 %  
záporně106,41 %6,41 %  
velmi záporně95,77 %5,77 %  

Graf

6. Pro nákup/využití služeb ve firmě prezentující se jako gay-friendly byste se rozhodl/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemá vliv10164,74 %64,74 %  
využít4025,64 %25,64 %  
nevyužít159,62 %9,62 %  

Graf

7. Jaký je Váš osobní postoj k homosexualitě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrální5937,82 %37,82 %  
velmi kladný5032,05 %32,05 %  
kladný3623,08 %23,08 %  
velmi záporný85,13 %5,13 %  
záporný31,92 %1,92 %  

Graf

8. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou7246,15 %46,15 %  
vysokoškolské6441,03 %41,03 %  
základní95,77 %5,77 %  
vyšší odborné74,49 %4,49 %  
středoškolské bez maturity42,56 %2,56 %  

Graf

9. Čistý měsíční příjem jednotlivce:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 0007850 %50 %  
10 000- 20 0003220,51 %20,51 %  
20 000- 30 0002113,46 %13,46 %  
40 000 a více1710,9 %10,9 %  
30 000-40 00085,13 %5,13 %  

Graf

10. Povolání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student8453,85 %53,85 %  
administrativní pracovník1610,26 %10,26 %  
manažer1610,26 %10,26 %  
podnikatel148,97 %8,97 %  
manuálně pracující42,56 %2,56 %  
jine21,28 %1,28 %  
učitel21,28 %1,28 %  
redaktorka10,64 %0,64 %  
IT10,64 %0,64 %  
technik10,64 %0,64 %  
pracující student10,64 %0,64 %  
sestra10,64 %0,64 %  
vysoky urednik10,64 %0,64 %  
zdravotní sestra na mateřské dovolené10,64 %0,64 %  
optomerista10,64 %0,64 %  
optometrista10,64 %0,64 %  
na mateřské dovolené10,64 %0,64 %  
porodni asistentka10,64 %0,64 %  
střední zdrav. prac.10,64 %0,64 %  
advokát10,64 %0,64 %  
zdravotnictví10,64 %0,64 %  
zdravotní sestra10,64 %0,64 %  
umělec10,64 %0,64 %  
Provozní10,64 %0,64 %  
specialista10,64 %0,64 %  

Graf

11. Bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hlavní město Praha6541,67 %41,67 %  
Jihomoravský kraj159,62 %9,62 %  
Moravskoslezský kraj148,97 %8,97 %  
Olomoucký kraj117,05 %7,05 %  
Jihočeský kraj106,41 %6,41 %  
Středočeský kraj106,41 %6,41 %  
kraj Vysočina85,13 %5,13 %  
Pardubický kraj53,21 %3,21 %  
Ústecký kraj42,56 %2,56 %  
Zlínský kraj42,56 %2,56 %  
Královéhradecký kraj42,56 %2,56 %  
Karlovarský kraj31,92 %1,92 %  
Plzeňský kraj21,28 %1,28 %  
Liberecký kraj10,64 %0,64 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jak vnímáte firmu prezentující se jako gay-friendly?

  • odpověď velmi kladně:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi kladně na otázku 5. Jak hodnotíte akce podporující homosexuální menšinu?

10. Povolání:

  • odpověď student:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 10 000 na otázku 9. Čistý měsíční příjem jednotlivce:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Víte, co znamená "gay-friendly"?

4. Jak vnímáte firmu prezentující se jako gay-friendly?

5. Jak hodnotíte akce podporující homosexuální menšinu?

6. Pro nákup/využití služeb ve firmě prezentující se jako gay-friendly byste se rozhodl/a:

7. Jaký je Váš osobní postoj k homosexualitě?

8. Nejvyšší dosažené vzdělání:

9. Čistý měsíční příjem jednotlivce:

10. Povolání:

11. Bydliště:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Víte, co znamená "gay-friendly"?

4. Jak vnímáte firmu prezentující se jako gay-friendly?

5. Jak hodnotíte akce podporující homosexuální menšinu?

6. Pro nákup/využití služeb ve firmě prezentující se jako gay-friendly byste se rozhodl/a:

7. Jaký je Váš osobní postoj k homosexualitě?

8. Nejvyšší dosažené vzdělání:

9. Čistý měsíční příjem jednotlivce:

10. Povolání:

11. Bydliště:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

šlejharová, V.Vnímání gay-friendly firmy zákazníkem (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vnimani-gay-friendly-znacky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.