Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Český guerilla marketing zaměřený na seniory

Český guerilla marketing zaměřený na seniory

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Steklá
Šetření:21. 03. 2016 - 17. 04. 2016
Počet respondentů:63
Počet otázek (max/průměr):28 / 22.11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:78,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jmenuji se Josef Kreische a jsem student VŠEM. Pro potřeby své semestrální práce dělám výzkum na téma Český guerilla marketing zaměřený na seniory. Rád bych Vás požádal o zodpovězení několika otázek. Vyplnění dotazníku Vám zabere pár minut. Výsledky výzkumu budou zpracovány zcela anonymně. 

Odpovědi respondentů

1. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [15 - 24 let → konec dotazníku, 25 - 34 let → konec dotazníku, 35 - 44 let → konec dotazníku, 45 - 54 letotázka č. 2, 55 - 64 letotázka č. 2, 65 - 74 letotázka č. 2, 75 let a víceotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
65 - 74 let2641,27 %41,27 %  
75 let a více2031,75 %31,75 %  
45 - 54 let69,52 %9,52 %  
15 - 24 let57,94 %7,94 %  
55 - 64 let34,76 %4,76 %  
25 - 34 let23,17 %3,17 %  
35 - 44 let11,59 %1,59 %  

Graf

2. Pracoval/a jste někdy nebo pracujete v současné době v marketingu a reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne52100 %82,54 %  

Graf

3. Kde se nejvíce setkáváte s reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV3363,46 %52,38 %  
Tisk815,38 %12,7 %  
Internet59,62 %7,94 %  
Rozhlas35,77 %4,76 %  
Venkovní marketing - billboardy23,85 %3,17 %  
všude11,92 %1,59 %  

Graf

4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
TV-0.6921.405
Internet-0.6730.951
Časopisy-0.3851.16
Noviny-0.3461.226
Direct marketing - telefonování, sms-10.923
Rozhlas-0.3461.38
Venkovní marketing - billboardy-0.50.904

Graf

5. Myslíte si, že Vás reklamy ovlivňují? (K nákupu, přemýšlení, ...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Určitě anootázka č. 6, Spíše anootázka č. 6, Spíše neotázka č. 7, Určitě neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne1936,54 %30,16 %  
Spíše ano1732,69 %26,98 %  
Určitě ne1019,23 %15,87 %  
Určitě ano611,54 %9,52 %  

Graf

6. V jaké situaci Vás nejvíce ovlivňují:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vnímání slevových akcí1460,87 %22,22 %  
K přemýšlení o produktu313,04 %4,76 %  
Vytvářím si vlastní názor na značku313,04 %4,76 %  
otravují mne14,35 %1,59 %  
Když jsem nerozhodný/á při koupi14,35 %1,59 %  
dle okolností14,35 %1,59 %  

Graf

7. Jaká by podle Vás měla být reklama (vyberte 3):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stručná3669,23 %57,14 %  
Věrohodná3363,46 %52,38 %  
Zábavná2751,92 %42,86 %  
Originální2548,08 %39,68 %  
Překvapivá1223,08 %19,05 %  
Emotivní59,62 %7,94 %  
Pravdivá47,69 %6,35 %  
krátká35,77 %4,76 %  
žádné23,85 %3,17 %  
Informativní, pravdivá (stručná si škrtněte) 11,92 %1,59 %  
Pravdivá, informativní (stručná jsem přidal jen kvůli počtu 3)11,92 %1,59 %  
vhodná11,92 %1,59 %  
neměla by být11,92 %1,59 %  
kvalitní11,92 %1,59 %  
rychlá11,92 %1,59 %  
zajímavá11,92 %1,59 %  
Žádná11,92 %1,59 %  

Graf

8. Jaká by podle Vás být reklama neměla (vyberte 3):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lživá3975 %61,9 %  
Vulgární3669,23 %57,14 %  
Agresivní3159,62 %49,21 %  
Dlouhá2242,31 %34,92 %  
Výsměšná1630,77 %25,4 %  
Šokující713,46 %11,11 %  
Klamavá23,85 %3,17 %  
žadná11,92 %1,59 %  
pobuřující11,92 %1,59 %  
Denně přítomná11,92 %1,59 %  

Graf

9. Jaká média sledujete alespoň 1x týdně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV4892,31 %76,19 %  
Rozhlas2650 %41,27 %  
Noviny2548,08 %39,68 %  
Internet2344,23 %36,51 %  
Časopisy2242,31 %34,92 %  
Média vůbec nesleduji11,92 %1,59 %  

Graf

10. Vlastníte některý typ z následující zmíněné technologie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mobilní telefon4688,46 %73,02 %  
Notebook1732,69 %26,98 %  
Stolní PC1019,23 %15,87 %  
Tablet815,38 %12,7 %  
Smartphone611,54 %9,52 %  
Nevlastním žádný11,92 %1,59 %  

Graf

11. Setkal/a jste se někdy s pojmem "GUERILLA MARKETING"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3159,62 %49,21 %  
Nevím1528,85 %23,81 %  
Ano611,54 %9,52 %  

Graf

12. Co si pod tímto pojmem představíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Netradiční reklama2446,15 %38,1 %  
Nevím1426,92 %22,22 %  
Útočná reklama713,46 %11,11 %  
Reklama prováděná v zahraničí611,54 %9,52 %  
Vulgární reklama23,85 %3,17 %  
Nákladná reklama11,92 %1,59 %  
Reklama pro vojáky11,92 %1,59 %  

Graf

Guerilla marketing je netradiční forma marketingu, využívající netradiční mediatypy nebo tradiční mediatypy netradičně. Cílem této formy je maximalizace efektu při využití minimálních finančních zdrojů. Guerilla marketing využívají především menší firmy, které mají nižší rozpočty na reklamní kampaně. V některých případech bývá označován za útočný, protože jeho taktika tkví v nečekaném útoku, který se zaměří na přesný cíl a rychle se vrátí zpět.

13. Na základě vysvětlení daného pojmu, vybaví se Vám nějaká guerillová kampaň z ČR/zahraničí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4586,54 %71,43 %  
Ano713,46 %11,11 %  

Graf

14. O jakou akci se jednalo a kde proběhla?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
yeti, Olomouc 228,57 %3,17 %  
reklama na Poděbradku114,29 %1,59 %  
Vodafone - falešní sobi ČR114,29 %1,59 %  
v OC114,29 %1,59 %  
netuším114,29 %1,59 %  
akce šmejdů114,29 %1,59 %  

Graf

15. V roce 2009 portál www.skoly.cz propagoval své stránky akcí nošením trika "Měl jsem se líp učit!" romskými dělníky v centru Prahy. Akce měla upozornit na význam vzdělání pro další život. Zaregistroval/a jste ji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4790,38 %74,6 %  
Ano59,62 %7,94 %  

Graf

16. Co si o ní myslíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Líbí se mi2853,85 %44,44 %  
Nelíbí se mi1325 %20,63 %  
Ani jedno1121,15 %17,46 %  

Graf

17. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zábavná2853,85 %44,44 %  
Věrohodná2140,38 %33,33 %  
Nevhodná1834,62 %28,57 %  
Překvapivá1528,85 %23,81 %  
Emotivní1528,85 %23,81 %  
Agresivní1121,15 %17,46 %  
Šokující1019,23 %15,87 %  
Vhodná917,31 %14,29 %  
Vulgární713,46 %11,11 %  
Lživá47,69 %6,35 %  
vtipná35,77 %4,76 %  
pobuřující35,77 %4,76 %  
útočná23,85 %3,17 %  
zajímavá23,85 %3,17 %  
Neznam ji11,92 %1,59 %  
hloupá11,92 %1,59 %  
Neznám 11,92 %1,59 %  
útčná11,92 %1,59 %  
Dobrá11,92 %1,59 %  
jednoduchá11,92 %1,59 %  
etnicky zaměřená11,92 %1,59 %  
Pitomá11,92 %1,59 %  

Graf

18. V roce 2009 majitel jedné pražské prádelny použil ve své kampani identickou podobu policejních aut se sloganem "Prát a žehlit". Kampaň se dostala na mnoho internetových portálů a televizních kanálů, získala tak bezplatný marketing. Zaregistroval/a jste ji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4688,46 %73,02 %  
Ano611,54 %9,52 %  

Graf

19. Co si o ní myslíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nelíbí se mi2650 %41,27 %  
Líbí se mi1528,85 %23,81 %  
Nevím1121,15 %17,46 %  

Graf

20. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevhodná3057,69 %47,62 %  
Šokující2242,31 %34,92 %  
Zábavná2038,46 %31,75 %  
Překvapivá2038,46 %31,75 %  
Emotivní1528,85 %23,81 %  
Lživá815,38 %12,7 %  
Agresivní611,54 %9,52 %  
Věrohodná611,54 %9,52 %  
Vhodná59,62 %7,94 %  
klamavá59,62 %7,94 %  
Vulgární47,69 %6,35 %  
trapná11,92 %1,59 %  
nezaregistrovala,nemohu hodnotit11,92 %1,59 %  
Neznám ji11,92 %1,59 %  
hloupá11,92 %1,59 %  
Neznám 11,92 %1,59 %  
špatná11,92 %1,59 %  
dokáže zmást11,92 %1,59 %  
kvalitní11,92 %1,59 %  
pobuřující11,92 %1,59 %  
vtipná11,92 %1,59 %  
zajímavá11,92 %1,59 %  
opičí se11,92 %1,59 %  
Indolentní11,92 %1,59 %  

Graf

21. Svou guerillovou kampaň rozjela také mBank, která v ulicích Prahy postavila klece s bankovními úředníky a sloganem "Nekrmte bankéře!". Důvodem bylo upozornění společnosti na nesmyslné bankovní poplatky, které si jednotlivé banky účtují. Zaregistroval/a jste ji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4382,69 %68,25 %  
Ano917,31 %14,29 %  

Graf

22. Co si o ní myslíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Líbí se mi3159,62 %49,21 %  
Nelíbí se mi1223,08 %19,05 %  
Ani jedno917,31 %14,29 %  

Graf

23. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zábavná3159,62 %49,21 %  
Překvapivá2650 %41,27 %  
Věrohodná2548,08 %39,68 %  
Emotivní2038,46 %31,75 %  
Nevhodná1325 %20,63 %  
Šokující917,31 %14,29 %  
Agresivní815,38 %12,7 %  
Lživá611,54 %9,52 %  
vtipná35,77 %4,76 %  
Vulgární23,85 %3,17 %  
trapná11,92 %1,59 %  
nezaregistrovala nemohu hodnotit,ale tento bod mne nepustí dál,když nezaškrtnu ještě další 2 body. Nedomyšlená technická stránka otázky. 11,92 %1,59 %  
Neznám ji11,92 %1,59 %  
žádné11,92 %1,59 %  
Neznám 11,92 %1,59 %  
Vhodná11,92 %1,59 %  
dobrá11,92 %1,59 %  
otravná11,92 %1,59 %  
klamavá11,92 %1,59 %  
náročná11,92 %1,59 %  
kontroverzní11,92 %1,59 %  
reálná11,92 %1,59 %  
nudné11,92 %1,59 %  

Graf

24. Jak vnímáte guerillové kampaně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrálně1732,69 %26,98 %  
Spíše pozitivně1732,69 %26,98 %  
Spíše negativně815,38 %12,7 %  
Negativně713,46 %11,11 %  
Pozitivně35,77 %4,76 %  

Graf

25. Vnímáte guerillové kampaně jako zajímavější než klasické reklamní sdělení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2751,92 %42,86 %  
Spíše ne917,31 %14,29 %  
Určitě ano713,46 %11,11 %  
Určitě ne611,54 %9,52 %  
Nevím35,77 %4,76 %  

Graf

26. Myslíte si, že je tato forma marketingu efektivní, tzn. podnítí k nějaké akci (nákupu, přemýšlení, ...)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2140,38 %33,33 %  
Nevím1223,08 %19,05 %  
Spíše ne1019,23 %15,87 %  
Určitě ne59,62 %7,94 %  
Určitě ano47,69 %6,35 %  

Graf

27. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž3057,69 %47,62 %  
Žena2242,31 %34,92 %  

Graf

28. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské vzdělání s maturitou2751,92 %42,86 %  
Středoškolské vzdělání bez maturity1325 %20,63 %  
Vysokoškolské vzdělání917,31 %14,29 %  
Základní vzdělání35,77 %4,76 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?

  • odpověď Časopisy=0:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV=0 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noviny=0 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
  • odpověď Direct marketing - telefonování, sms=-2:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časopisy=-2 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet=-2 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noviny=-2 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhlas=-2 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV=-2 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
  • odpověď Direct marketing - telefonování, sms=0:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV=0 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet=0 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
  • odpověď Internet=-1:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhlas=-1 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
  • odpověď Internet=0:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Direct marketing - telefonování, sms=0 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV=0 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
  • odpověď Noviny=-2:
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhlas=-2 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
  • odpověď Noviny=0:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV=0 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
  • odpověď Noviny=1:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časopisy=1 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
  • odpověď Rozhlas=-2:
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noviny=-2 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
  • odpověď Rozhlas=0:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV=0 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
  • odpověď TV=-1:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Direct marketing - telefonování, sms=-1 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
  • odpověď TV=-2:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časopisy=-2 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noviny=-2 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhlas=-2 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet=-2 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
  • odpověď Venkovní marketing - billboardy=0:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noviny=0 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV=0 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?

7. Jaká by podle Vás měla být reklama (vyberte 3):

  • odpověď Stručná:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 26. Myslíte si, že je tato forma marketingu efektivní, tzn. podnítí k nějaké akci (nákupu, přemýšlení, ...)?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 19. Co si o ní myslíte?
  • odpověď Věrohodná:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noviny=-2 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhlas=-2 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevhodná na otázku 23. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet=-2 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?

16. Co si o ní myslíte?

  • odpověď Líbí se mi:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Překvapivá na otázku 17. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrohodná na otázku 17. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:

17. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:

  • odpověď Nevhodná:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nelíbí se mi na otázku 16. Co si o ní myslíte?

20. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:

  • odpověď Nevhodná:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nelíbí se mi na otázku 19. Co si o ní myslíte?
  • odpověď Zábavná:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi na otázku 19. Co si o ní myslíte?

22. Co si o ní myslíte?

  • odpověď Líbí se mi:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Direct marketing - telefonování, sms=-1 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Překvapivá na otázku 17. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:

23. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:

  • odpověď Zábavná:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Překvapivá na otázku 17. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Věk:

2. Pracoval/a jste někdy nebo pracujete v současné době v marketingu a reklamě?

3. Kde se nejvíce setkáváte s reklamou?

4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?

5. Myslíte si, že Vás reklamy ovlivňují? (K nákupu, přemýšlení, ...)

6. V jaké situaci Vás nejvíce ovlivňují:

7. Jaká by podle Vás měla být reklama (vyberte 3):

8. Jaká by podle Vás být reklama neměla (vyberte 3):

9. Jaká média sledujete alespoň 1x týdně:

10. Vlastníte některý typ z následující zmíněné technologie?

11. Setkal/a jste se někdy s pojmem "GUERILLA MARKETING"?

12. Co si pod tímto pojmem představíte?

13. Na základě vysvětlení daného pojmu, vybaví se Vám nějaká guerillová kampaň z ČR/zahraničí?

15. V roce 2009 portál www.skoly.cz propagoval své stránky akcí nošením trika "Měl jsem se líp učit!" romskými dělníky v centru Prahy. Akce měla upozornit na význam vzdělání pro další život. Zaregistroval/a jste ji?

16. Co si o ní myslíte?

17. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:

18. V roce 2009 majitel jedné pražské prádelny použil ve své kampani identickou podobu policejních aut se sloganem "Prát a žehlit". Kampaň se dostala na mnoho internetových portálů a televizních kanálů, získala tak bezplatný marketing. Zaregistroval/a jste ji?

19. Co si o ní myslíte?

20. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:

21. Svou guerillovou kampaň rozjela také mBank, která v ulicích Prahy postavila klece s bankovními úředníky a sloganem "Nekrmte bankéře!". Důvodem bylo upozornění společnosti na nesmyslné bankovní poplatky, které si jednotlivé banky účtují. Zaregistroval/a jste ji?

22. Co si o ní myslíte?

23. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:

24. Jak vnímáte guerillové kampaně?

25. Vnímáte guerillové kampaně jako zajímavější než klasické reklamní sdělení?

26. Myslíte si, že je tato forma marketingu efektivní, tzn. podnítí k nějaké akci (nákupu, přemýšlení, ...)?

27. Pohlaví:

28. Vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Věk:

2. Pracoval/a jste někdy nebo pracujete v současné době v marketingu a reklamě?

3. Kde se nejvíce setkáváte s reklamou?

4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?

5. Myslíte si, že Vás reklamy ovlivňují? (K nákupu, přemýšlení, ...)

6. V jaké situaci Vás nejvíce ovlivňují:

7. Jaká by podle Vás měla být reklama (vyberte 3):

8. Jaká by podle Vás být reklama neměla (vyberte 3):

9. Jaká média sledujete alespoň 1x týdně:

10. Vlastníte některý typ z následující zmíněné technologie?

11. Setkal/a jste se někdy s pojmem "GUERILLA MARKETING"?

12. Co si pod tímto pojmem představíte?

13. Na základě vysvětlení daného pojmu, vybaví se Vám nějaká guerillová kampaň z ČR/zahraničí?

15. V roce 2009 portál www.skoly.cz propagoval své stránky akcí nošením trika "Měl jsem se líp učit!" romskými dělníky v centru Prahy. Akce měla upozornit na význam vzdělání pro další život. Zaregistroval/a jste ji?

16. Co si o ní myslíte?

17. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:

18. V roce 2009 majitel jedné pražské prádelny použil ve své kampani identickou podobu policejních aut se sloganem "Prát a žehlit". Kampaň se dostala na mnoho internetových portálů a televizních kanálů, získala tak bezplatný marketing. Zaregistroval/a jste ji?

19. Co si o ní myslíte?

20. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:

21. Svou guerillovou kampaň rozjela také mBank, která v ulicích Prahy postavila klece s bankovními úředníky a sloganem "Nekrmte bankéře!". Důvodem bylo upozornění společnosti na nesmyslné bankovní poplatky, které si jednotlivé banky účtují. Zaregistroval/a jste ji?

22. Co si o ní myslíte?

23. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:

24. Jak vnímáte guerillové kampaně?

25. Vnímáte guerillové kampaně jako zajímavější než klasické reklamní sdělení?

26. Myslíte si, že je tato forma marketingu efektivní, tzn. podnítí k nějaké akci (nákupu, přemýšlení, ...)?

27. Pohlaví:

28. Vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Steklá, P.Český guerilla marketing zaměřený na seniory (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://vnimani-guerilla-marketingu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.