Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dobrý den, jmenuji se Josef Kreische a jsem student VŠEM. Pro potřeby své semestrální práce dělám výzkum na téma Český guerilla marketing zaměřený na seniory. Rád bych Vás požádal o zodpovězení několika otázek. Vyplnění dotazníku Vám zabere pár minut. Výsledky výzkumu budou zpracovány zcela anonymně.
Odpovědi respondentů
1. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [15 - 24 let → konec dotazníku, 25 - 34 let → konec dotazníku, 35 - 44 let → konec dotazníku, 45 - 54 let → otázka č. 2, 55 - 64 let → otázka č. 2, 65 - 74 let → otázka č. 2, 75 let a více → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
65 - 74 let
26
41,27 %
41,27 %
75 let a více
20
31,75 %
31,75 %
45 - 54 let
6
9,52 %
9,52 %
15 - 24 let
5
7,94 %
7,94 %
55 - 64 let
3
4,76 %
4,76 %
25 - 34 let
2
3,17 %
3,17 %
35 - 44 let
1
1,59 %
1,59 %
2. Pracoval/a jste někdy nebo pracujete v současné době v marketingu a reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Ne → otázka č. 3].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
52
100 %
82,54 %
3. Kde se nejvíce setkáváte s reklamou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
TV
33
63,46 %
52,38 %
Tisk
8
15,38 %
12,7 %
Internet
5
9,62 %
7,94 %
Rozhlas
3
5,77 %
4,76 %
Venkovní marketing - billboardy
2
3,85 %
3,17 %
všude
1
1,92 %
1,59 %
4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Určitě ano → otázka č. 6, Spíše ano → otázka č. 6, Spíše ne → otázka č. 7, Určitě ne → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ne
19
36,54 %
30,16 %
Spíše ano
17
32,69 %
26,98 %
Určitě ne
10
19,23 %
15,87 %
Určitě ano
6
11,54 %
9,52 %
6. V jaké situaci Vás nejvíce ovlivňují:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vnímání slevových akcí
14
60,87 %
22,22 %
K přemýšlení o produktu
3
13,04 %
4,76 %
Vytvářím si vlastní názor na značku
3
13,04 %
4,76 %
otravují mne
1
4,35 %
1,59 %
Když jsem nerozhodný/á při koupi
1
4,35 %
1,59 %
dle okolností
1
4,35 %
1,59 %
7. Jaká by podle Vás měla být reklama (vyberte 3):
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 3).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Stručná
36
69,23 %
57,14 %
Věrohodná
33
63,46 %
52,38 %
Zábavná
27
51,92 %
42,86 %
Originální
25
48,08 %
39,68 %
Překvapivá
12
23,08 %
19,05 %
Emotivní
5
9,62 %
7,94 %
Pravdivá
4
7,69 %
6,35 %
krátká
3
5,77 %
4,76 %
žádné
2
3,85 %
3,17 %
Informativní, pravdivá (stručná si škrtněte)
1
1,92 %
1,59 %
Pravdivá, informativní (stručná jsem přidal jen kvůli počtu 3)
1
1,92 %
1,59 %
vhodná
1
1,92 %
1,59 %
neměla by být
1
1,92 %
1,59 %
kvalitní
1
1,92 %
1,59 %
rychlá
1
1,92 %
1,59 %
zajímavá
1
1,92 %
1,59 %
Žádná
1
1,92 %
1,59 %
8. Jaká by podle Vás být reklama neměla (vyberte 3):
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 3).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Lživá
39
75 %
61,9 %
Vulgární
36
69,23 %
57,14 %
Agresivní
31
59,62 %
49,21 %
Dlouhá
22
42,31 %
34,92 %
Výsměšná
16
30,77 %
25,4 %
Šokující
7
13,46 %
11,11 %
Klamavá
2
3,85 %
3,17 %
žadná
1
1,92 %
1,59 %
pobuřující
1
1,92 %
1,59 %
Denně přítomná
1
1,92 %
1,59 %
9. Jaká média sledujete alespoň 1x týdně:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
TV
48
92,31 %
76,19 %
Rozhlas
26
50 %
41,27 %
Noviny
25
48,08 %
39,68 %
Internet
23
44,23 %
36,51 %
Časopisy
22
42,31 %
34,92 %
Média vůbec nesleduji
1
1,92 %
1,59 %
10. Vlastníte některý typ z následující zmíněné technologie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Mobilní telefon
46
88,46 %
73,02 %
Notebook
17
32,69 %
26,98 %
Stolní PC
10
19,23 %
15,87 %
Tablet
8
15,38 %
12,7 %
Smartphone
6
11,54 %
9,52 %
Nevlastním žádný
1
1,92 %
1,59 %
11. Setkal/a jste se někdy s pojmem "GUERILLA MARKETING"?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
31
59,62 %
49,21 %
Nevím
15
28,85 %
23,81 %
Ano
6
11,54 %
9,52 %
12. Co si pod tímto pojmem představíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Netradiční reklama
24
46,15 %
38,1 %
Nevím
14
26,92 %
22,22 %
Útočná reklama
7
13,46 %
11,11 %
Reklama prováděná v zahraničí
6
11,54 %
9,52 %
Vulgární reklama
2
3,85 %
3,17 %
Nákladná reklama
1
1,92 %
1,59 %
Reklama pro vojáky
1
1,92 %
1,59 %
Guerilla marketing je netradiční forma marketingu, využívající netradiční mediatypy nebo tradiční mediatypy netradičně. Cílem této formy je maximalizace efektu při využití minimálních finančních zdrojů. Guerilla marketing využívají především menší firmy, které mají nižší rozpočty na reklamní kampaně. V některých případech bývá označován za útočný, protože jeho taktika tkví v nečekaném útoku, který se zaměří na přesný cíl a rychle se vrátí zpět.
13. Na základě vysvětlení daného pojmu, vybaví se Vám nějaká guerillová kampaň z ČR/zahraničí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 14, Ne → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
45
86,54 %
71,43 %
Ano
7
13,46 %
11,11 %
14. O jakou akci se jednalo a kde proběhla?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
yeti, Olomouc
2
28,57 %
3,17 %
reklama na Poděbradku
1
14,29 %
1,59 %
Vodafone - falešní sobi ČR
1
14,29 %
1,59 %
v OC
1
14,29 %
1,59 %
netuším
1
14,29 %
1,59 %
akce šmejdů
1
14,29 %
1,59 %
15. V roce 2009 portál www.skoly.cz propagoval své stránky akcí nošením trika "Měl jsem se líp učit!" romskými dělníky v centru Prahy. Akce měla upozornit na význam vzdělání pro další život. Zaregistroval/a jste ji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
47
90,38 %
74,6 %
Ano
5
9,62 %
7,94 %
16. Co si o ní myslíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Líbí se mi
28
53,85 %
44,44 %
Nelíbí se mi
13
25 %
20,63 %
Ani jedno
11
21,15 %
17,46 %
17. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 3).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zábavná
28
53,85 %
44,44 %
Věrohodná
21
40,38 %
33,33 %
Nevhodná
18
34,62 %
28,57 %
Překvapivá
15
28,85 %
23,81 %
Emotivní
15
28,85 %
23,81 %
Agresivní
11
21,15 %
17,46 %
Šokující
10
19,23 %
15,87 %
Vhodná
9
17,31 %
14,29 %
Vulgární
7
13,46 %
11,11 %
Lživá
4
7,69 %
6,35 %
vtipná
3
5,77 %
4,76 %
pobuřující
3
5,77 %
4,76 %
útočná
2
3,85 %
3,17 %
zajímavá
2
3,85 %
3,17 %
Neznam ji
1
1,92 %
1,59 %
hloupá
1
1,92 %
1,59 %
Neznám
1
1,92 %
1,59 %
útčná
1
1,92 %
1,59 %
Dobrá
1
1,92 %
1,59 %
jednoduchá
1
1,92 %
1,59 %
etnicky zaměřená
1
1,92 %
1,59 %
Pitomá
1
1,92 %
1,59 %
18. V roce 2009 majitel jedné pražské prádelny použil ve své kampani identickou podobu policejních aut se sloganem "Prát a žehlit". Kampaň se dostala na mnoho internetových portálů a televizních kanálů, získala tak bezplatný marketing. Zaregistroval/a jste ji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
46
88,46 %
73,02 %
Ano
6
11,54 %
9,52 %
19. Co si o ní myslíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nelíbí se mi
26
50 %
41,27 %
Líbí se mi
15
28,85 %
23,81 %
Nevím
11
21,15 %
17,46 %
20. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 3).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevhodná
30
57,69 %
47,62 %
Šokující
22
42,31 %
34,92 %
Zábavná
20
38,46 %
31,75 %
Překvapivá
20
38,46 %
31,75 %
Emotivní
15
28,85 %
23,81 %
Lživá
8
15,38 %
12,7 %
Agresivní
6
11,54 %
9,52 %
Věrohodná
6
11,54 %
9,52 %
Vhodná
5
9,62 %
7,94 %
klamavá
5
9,62 %
7,94 %
Vulgární
4
7,69 %
6,35 %
trapná
1
1,92 %
1,59 %
nezaregistrovala,nemohu hodnotit
1
1,92 %
1,59 %
Neznám ji
1
1,92 %
1,59 %
hloupá
1
1,92 %
1,59 %
Neznám
1
1,92 %
1,59 %
špatná
1
1,92 %
1,59 %
dokáže zmást
1
1,92 %
1,59 %
kvalitní
1
1,92 %
1,59 %
pobuřující
1
1,92 %
1,59 %
vtipná
1
1,92 %
1,59 %
zajímavá
1
1,92 %
1,59 %
opičí se
1
1,92 %
1,59 %
Indolentní
1
1,92 %
1,59 %
21. Svou guerillovou kampaň rozjela také mBank, která v ulicích Prahy postavila klece s bankovními úředníky a sloganem "Nekrmte bankéře!". Důvodem bylo upozornění společnosti na nesmyslné bankovní poplatky, které si jednotlivé banky účtují. Zaregistroval/a jste ji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
43
82,69 %
68,25 %
Ano
9
17,31 %
14,29 %
22. Co si o ní myslíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Líbí se mi
31
59,62 %
49,21 %
Nelíbí se mi
12
23,08 %
19,05 %
Ani jedno
9
17,31 %
14,29 %
23. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 3).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zábavná
31
59,62 %
49,21 %
Překvapivá
26
50 %
41,27 %
Věrohodná
25
48,08 %
39,68 %
Emotivní
20
38,46 %
31,75 %
Nevhodná
13
25 %
20,63 %
Šokující
9
17,31 %
14,29 %
Agresivní
8
15,38 %
12,7 %
Lživá
6
11,54 %
9,52 %
vtipná
3
5,77 %
4,76 %
Vulgární
2
3,85 %
3,17 %
trapná
1
1,92 %
1,59 %
nezaregistrovala nemohu hodnotit,ale tento bod mne nepustí dál,když nezaškrtnu ještě další 2 body. Nedomyšlená technická stránka otázky.
1
1,92 %
1,59 %
Neznám ji
1
1,92 %
1,59 %
žádné
1
1,92 %
1,59 %
Neznám
1
1,92 %
1,59 %
Vhodná
1
1,92 %
1,59 %
dobrá
1
1,92 %
1,59 %
otravná
1
1,92 %
1,59 %
klamavá
1
1,92 %
1,59 %
náročná
1
1,92 %
1,59 %
kontroverzní
1
1,92 %
1,59 %
reálná
1
1,92 %
1,59 %
nudné
1
1,92 %
1,59 %
24. Jak vnímáte guerillové kampaně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Neutrálně
17
32,69 %
26,98 %
Spíše pozitivně
17
32,69 %
26,98 %
Spíše negativně
8
15,38 %
12,7 %
Negativně
7
13,46 %
11,11 %
Pozitivně
3
5,77 %
4,76 %
25. Vnímáte guerillové kampaně jako zajímavější než klasické reklamní sdělení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
27
51,92 %
42,86 %
Spíše ne
9
17,31 %
14,29 %
Určitě ano
7
13,46 %
11,11 %
Určitě ne
6
11,54 %
9,52 %
Nevím
3
5,77 %
4,76 %
26. Myslíte si, že je tato forma marketingu efektivní, tzn. podnítí k nějaké akci (nákupu, přemýšlení, ...)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
21
40,38 %
33,33 %
Nevím
12
23,08 %
19,05 %
Spíše ne
10
19,23 %
15,87 %
Určitě ne
5
9,62 %
7,94 %
Určitě ano
4
7,69 %
6,35 %
27. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Muž
30
57,69 %
47,62 %
Žena
22
42,31 %
34,92 %
28. Vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské vzdělání s maturitou
27
51,92 %
42,86 %
Středoškolské vzdělání bez maturity
13
25 %
20,63 %
Vysokoškolské vzdělání
9
17,31 %
14,29 %
Základní vzdělání
3
5,77 %
4,76 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet=-2 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
odpověď Venkovní marketing - billboardy=0:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noviny=0 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV=0 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
7. Jaká by podle Vás měla být reklama (vyberte 3):
odpověď Stručná:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 26. Myslíte si, že je tato forma marketingu efektivní, tzn. podnítí k nějaké akci (nákupu, přemýšlení, ...)?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 19. Co si o ní myslíte?
odpověď Věrohodná:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Noviny=-2 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhlas=-2 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevhodná na otázku 23. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet=-2 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
16. Co si o ní myslíte?
odpověď Líbí se mi:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Překvapivá na otázku 17. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrohodná na otázku 17. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:
17. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:
odpověď Nevhodná:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nelíbí se mi na otázku 16. Co si o ní myslíte?
20. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:
odpověď Nevhodná:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nelíbí se mi na otázku 19. Co si o ní myslíte?
odpověď Zábavná:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi na otázku 19. Co si o ní myslíte?
22. Co si o ní myslíte?
odpověď Líbí se mi:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Direct marketing - telefonování, sms=-1 na otázku 4. Jak vnímáte reklamu v jednotlivém médiu?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Překvapivá na otázku 17. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:
23. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:
odpověď Zábavná:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Překvapivá na otázku 17. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Věk:
2. Pracoval/a jste někdy nebo pracujete v současné době v marketingu a reklamě?
7. Jaká by podle Vás měla být reklama (vyberte 3):
8. Jaká by podle Vás být reklama neměla (vyberte 3):
9. Jaká média sledujete alespoň 1x týdně:
10. Vlastníte některý typ z následující zmíněné technologie?
11. Setkal/a jste se někdy s pojmem "GUERILLA MARKETING"?
12. Co si pod tímto pojmem představíte?
13. Na základě vysvětlení daného pojmu, vybaví se Vám nějaká guerillová kampaň z ČR/zahraničí?
15. V roce 2009 portál www.skoly.cz propagoval své stránky akcí nošením trika "Měl jsem se líp učit!" romskými dělníky v centru Prahy. Akce měla upozornit na význam vzdělání pro další život. Zaregistroval/a jste ji?
16. Co si o ní myslíte?
17. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:
18. V roce 2009 majitel jedné pražské prádelny použil ve své kampani identickou podobu policejních aut se sloganem "Prát a žehlit". Kampaň se dostala na mnoho internetových portálů a televizních kanálů, získala tak bezplatný marketing. Zaregistroval/a jste ji?
19. Co si o ní myslíte?
20. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:
21. Svou guerillovou kampaň rozjela také mBank, která v ulicích Prahy postavila klece s bankovními úředníky a sloganem "Nekrmte bankéře!". Důvodem bylo upozornění společnosti na nesmyslné bankovní poplatky, které si jednotlivé banky účtují. Zaregistroval/a jste ji?
22. Co si o ní myslíte?
23. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:
24. Jak vnímáte guerillové kampaně?
25. Vnímáte guerillové kampaně jako zajímavější než klasické reklamní sdělení?
26. Myslíte si, že je tato forma marketingu efektivní, tzn. podnítí k nějaké akci (nákupu, přemýšlení, ...)?
27. Pohlaví:
28. Vzdělání:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Věk:
2. Pracoval/a jste někdy nebo pracujete v současné době v marketingu a reklamě?
7. Jaká by podle Vás měla být reklama (vyberte 3):
8. Jaká by podle Vás být reklama neměla (vyberte 3):
9. Jaká média sledujete alespoň 1x týdně:
10. Vlastníte některý typ z následující zmíněné technologie?
11. Setkal/a jste se někdy s pojmem "GUERILLA MARKETING"?
12. Co si pod tímto pojmem představíte?
13. Na základě vysvětlení daného pojmu, vybaví se Vám nějaká guerillová kampaň z ČR/zahraničí?
15. V roce 2009 portál www.skoly.cz propagoval své stránky akcí nošením trika "Měl jsem se líp učit!" romskými dělníky v centru Prahy. Akce měla upozornit na význam vzdělání pro další život. Zaregistroval/a jste ji?
16. Co si o ní myslíte?
17. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:
18. V roce 2009 majitel jedné pražské prádelny použil ve své kampani identickou podobu policejních aut se sloganem "Prát a žehlit". Kampaň se dostala na mnoho internetových portálů a televizních kanálů, získala tak bezplatný marketing. Zaregistroval/a jste ji?
19. Co si o ní myslíte?
20. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:
21. Svou guerillovou kampaň rozjela také mBank, která v ulicích Prahy postavila klece s bankovními úředníky a sloganem "Nekrmte bankéře!". Důvodem bylo upozornění společnosti na nesmyslné bankovní poplatky, které si jednotlivé banky účtují. Zaregistroval/a jste ji?
22. Co si o ní myslíte?
23. Jak byste kampaň zhodnotil/a? Vyberte 3:
24. Jak vnímáte guerillové kampaně?
25. Vnímáte guerillové kampaně jako zajímavější než klasické reklamní sdělení?
26. Myslíte si, že je tato forma marketingu efektivní, tzn. podnítí k nějaké akci (nákupu, přemýšlení, ...)?
27. Pohlaví:
28. Vzdělání:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.