Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání klamavé reklamy
Vnímání klamavé reklamy
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jakub Barvínek |
---|---|
Šetření: | 18. 03. 2012 - 01. 04. 2012 |
Počet respondentů: | 290 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 17.31 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 80,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:33 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentem Vysoké školy ekonomické v Praze, tento dotazník slouží jako podklad pro mou bakalářskou práci na téma: "Klamavá reklama a rozbor efektu na její příjemce". Výsledky tohoto dotazníku budou věřejně přístupné na tomto serveru, bakalářská práce bude pro případné zájemce zveřejněna na informačním serveru Vysoké školy ekonomické.
Odpovědi respondentů
1. S reklamou se nejčastěji setkávám:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televize | 125 | 43,1 % | 43,1 % |
Internet (i e-mail) | 121 | 41,72 % | 41,72 % |
Letáky | 18 | 6,21 % | 6,21 % |
Billboardy | 8 | 2,76 % | 2,76 % |
Tisk | 8 | 2,76 % | 2,76 % |
všude | 5 | 1,72 % | 1,72 % |
Telefon (SMS i hovory) | 2 | 0,69 % | 0,69 % |
letáky, televize i internet | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
Rozhlas | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
všude až moc | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
2. Jaký je váš vztah k reklamě obecně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Reklama mě většinou obtěžuje | 182 | 62,76 % | 62,76 % |
Rád/ráda se z reklamy dozvím zajímavé informace o produktech na trhu | 48 | 16,55 % | 16,55 % |
Reklamu vůbec nevnímám | 25 | 8,62 % | 8,62 % |
Reklama je pro mě zajímavé médium, vyhledávám ji | 11 | 3,79 % | 3,79 % |
Nevím | 8 | 2,76 % | 2,76 % |
některé mě baví, jiné obtěžují | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
Reklamu vnímám jako nutnou existenci, někdy ji vyhledávám, pokud je zajímavá nebo mě oslovuje, jinak jí spíše vypouštím. | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
Reklamu mě podvědomě ovlivňuje. | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
Reklama mě často obtěžuje, ale protože studuji marketing, musím reklamy vnímat a analyzovat | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
nekdy si ji vnimam nekdy ne | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
většinou mě obtěžuje, ale zároveň je pro mě zajímavá a ráda se podívám na originální, inovativní a vtipnou reklamu | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
mám ráda slogany a písně, ale neovlivní mne k nákupu | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
rád se podívám na novou zajímavou reklamu spíše z hlediska ztvárnění apod., jinak ji spíše ignoruji či se jí vyhýbám | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
někdy mě obtěžuje, někdy pobaví | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
Baví mě | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
To záleží na tom o jakou reklamu jde. Některé jsou zajímavé, jiné mě obtěžují, některé nevnímám | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
reklama je obor mého studia | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
Reklamu vnímám jako typ kontaktu, interakce, sociální komunikace. Rád bych se v této oblasti realizoval, neb mám potenciál. Reklama je zajímavé médium. | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
přinutí mi k přemýšlení - o co jim vlastně jde? Co je v tom za kulišárnu? Dobré zboží se většinou prodává samo a lidé si o něm mezi sebou poví | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
Reklama mě inspiruje | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
Až na jednu mě reklamy obtěžují | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
3. Preferujete při nákupu produkty, které znáte z reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pouze zřídka | 118 | 40,69 % | 40,69 % |
Ne, vybírám si podle vlastního uvážení | 108 | 37,24 % | 37,24 % |
Ano, ale jen u některých produktů | 64 | 22,07 % | 22,07 % |
4. Věříte sdělením v reklamách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, v reklamě se lže běžně | 126 | 43,45 % | 43,45 % |
Záleží na tom, o jakou reklamu se jedná | 124 | 42,76 % | 42,76 % |
O sdělení v reklamách se nezajímám | 39 | 13,45 % | 13,45 % |
Nevím | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
5. Orientujete se snadno v číslech zveřejňovaných v reklamách na služby spojené s bankovnictvím?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 174 | 60 % | 60 % |
ano | 59 | 20,34 % | 20,34 % |
nevím | 57 | 19,66 % | 19,66 % |
6. Kupujete nějakou konkrétní potravinu, o které se v reklamě tvrdí, že je „zdravá“, „zdraví prospěšná“, či má příznivé účinky na zažívání?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 207 | 71,38 % | 71,38 % |
ano | 57 | 19,66 % | 19,66 % |
nevím | 26 | 8,97 % | 8,97 % |
7. U kterých produktů byste v případě zájmu o ně sháněli co nejvíce doplňujících informací před jejich zakoupením?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Bankovní produkty | 95 | 32,76 % | 32,76 % |
Elektronika | 69 | 23,79 % | 23,79 % |
Nemovitosti | 37 | 12,76 % | 12,76 % |
Léky, léčivé přípravky | 23 | 7,93 % | 7,93 % |
Potraviny | 22 | 7,59 % | 7,59 % |
Cestování, dovolená | 19 | 6,55 % | 6,55 % |
Kosmetika | 8 | 2,76 % | 2,76 % |
u všech | 3 | 1,03 % | 1,03 % |
bankovni produkty, nemovitosti, cestovani | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
bankovní produkty, nemovitosti, cestování, dovolená, léky a léčivé přípravky | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
u více produktů | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
Bankovní produkty, elektronika, nemovitosti, cestování a dovolená, léky a léčivé přípravky | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
automobil | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
bankovní produkty, léky, elektronika a dovolená | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
platí pro všechny zakoupené produkty | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
nelze vybrat jen jednu odpověď - bankovní produkty, elektronika, nemovitosti, cestování | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
více druhů produktů | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
všechny | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
Alkoholické a tabákové výrobky | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
Oblečení | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
z výšč uvedeného asi o všem kromě oblečení a možná hraček | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
více možností | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
8. Setkali jste se vy osobně někdy s klamavou reklamou?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 220 | 75,86 % | 75,86 % |
nevím | 63 | 21,72 % | 21,72 % |
ne | 7 | 2,41 % | 2,41 % |
9. V reklamách na které produkty jsou dle vašeho názoru spotřebitelé nejvíce klamáni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Potraviny | 103 | 35,52 % | 35,52 % |
Bankovní produkty | 83 | 28,62 % | 28,62 % |
Kosmetika | 38 | 13,1 % | 13,1 % |
Léky, léčivé přípravky | 28 | 9,66 % | 9,66 % |
Alkoholické a tabákové výrobky | 4 | 1,38 % | 1,38 % |
Cestování, dovolená | 4 | 1,38 % | 1,38 % |
nevím | 3 | 1,03 % | 1,03 % |
Nemovitosti | 2 | 0,69 % | 0,69 % |
u všech | 2 | 0,69 % | 0,69 % |
prací prášky | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
bankovni produkty, nemovitosti, cestovani | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
auta - tyto kauzy se už mnohokrát řešily | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
obecně drogerie | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
u více produktů | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
Nejsou klamáni, jenom jsou blbí. | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
Auta | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
potraviny, bankovní produkty, kosmetika, dovolená, léčivé přípravky | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
všechny reklamy zhruba podobně | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
opět nejsem schopna se rozhodnout pouze pro jednu odpověď - klamáni jsme všude, jen jinými prostředky, nejvíce asi potraviny, bankovní produkty, alkoholické výrobky a cestování | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
potraviny a léčiva | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
více druhů produktů | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
prací prostředky | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
potraviny, bankovní produkty, nemovitosti, léčivé přípravky | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
mountfield | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
nevím, asi všechny | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
Hračky | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
vše | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
potraviny, bankovni produkty | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
na politiku | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
je to různé | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
Oblečení | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
energie | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
10. Která reklama podle vás obsahuje nepravdivé, klamavé či zavádějící informace?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Léky, léčivé přípravky
1.Téměř všechny na léčivé přípravky 2.Reklamy na jogurty a podobné výrobky 3.spousta dalších..., chce to jen rozum a všeobecný přehled
a která ne? TV nesleduji
Actimel
Actimel
actimel
Actimel
actimel
actimel
Actimel - na základě informací od lékařky; často mobilní telefonní operátoři, konkrétně T-Mobile
actimel, bobík, nutela, kinder
Actimel, jelikož ony proklamované blahodárné Bifidus Esencis vlastně vůbec neexistují
Activia
Activia
Activia, Actimel, Nutella
aféry s reklamou na řasenku a umělými řasami; bankovní sazba, které nelze dosáhnout
Aktivie
aktivie
alkohol
BAnkovní produkty
bankovnictví
Bohemia energy
bylo dokázáno že je blbost reklama na Activii (že pomáhá zažívání a tak, přitom má stejné účinky jako kterýkoli jiný jogurt), pak že je blbost reklama na Actimel (posilování obranyschopnosti); jinak mi přijdou klamavé i reklamy s neúplnými informacemi, s hvězdičkou a minipísmenky někde v rohu, ale znám to a nenechám se vyvést z míry
čokoláda plná mléka, jogurty zdravější než ostatní, reklamy na půjčky
danone
Doplňky stravy podporující hubnutí (např. XL-S Medical)
Hellmans, bioprodukty, Preventan
Hlavně z e-shopů celkově
jogurty s živými kulturami, nic dalšího si nevybavuji, už dlouho nesleduji TV
kazda - snazi se me presvedcit ze potrebuju nebo by me melo zajimat neco, co nechci
Kinderčokolada
Klamavá reklama je protiprávní, proto ji dle mého žádná běžná neobsahuje. Myslím, že jsou častější porušení nekalosoutěžního jednání, než klamavá reklama.
kosmetika
kterákoliv na prací prášek
léčivé přípravky
Léčivé přípravky, kosmetika
letáky na zboží v supermarketech
mountfield
Na bankovní produkty
na deodoranty
Např. při inzerci automobilu - cena např. 200 000,- Kč, ale už neřeknou, že je to jen v případě, že si u nich vezmeme úvěr
Např. reklama na actimel, že posiluje imunitu
Nevím přesně, ale někde jsem viděl reklamu na nějaký doplněk výživy, který by měl pomáhat starším pánům s erekcí. Nepamatuji si jméno, ale slogan zněl: "Viagra je na předpis, XXX není". To mi přijde již na hraně v rámci právního smyslu srovnávací reklamy. V podstatě se jedná o parazitování na pověsti jiného výrobku, přirovnávání se k němu a naznačování, že, ač jde o to samé, je snáze dostupný. Myslím, že jsem to zkoumal a došel jsem k tomu, že se v podstatě jedná o nějaký doplněk výživy, který zlepšuje prokrvení těla, ale přímou souvislost s léčbou impotence nemá.
nyní mě napadá jen např. Mountfield - vyhrává 1 z 5 ... možná tak při nekonečném počtu zákazníků
O2
Obecně reklamy na krémy a kosmetiku obecně, vymyšlené složení, zázračné účinky, apod.
Obecně reklamy o půjčkách
obecně: kosmetické přípravky, zázračné doplňky stravy, politické přísliby, vysavače jejichž síla unese pět bowlingových koulí, instantní potraviny tvářící se jako plnohodnotné jídlo pro celou rodinu
Podle mě většina. Spíš by byla na místě otázka, která reklama je neobsahuje.
podle úhlu pohledu
potraviny, bankovní produkty, kosmetika,
potraviny, určené dětem - různé tyčinky, cereálie s cukrem a čokoládou aj.
Prací prášky a bankovní služby
Reklama na "doplňky stravy", ve které se pár vitamínů a výtažků tváří vždy jako zázačný lék
reklama na Air Bank, Provident
Reklama na Kinder Pingui
reklama na Vanish
Reklamy cestovních kanceláří lákající na děti zdarma
Reklamy na bankovní produkty.
reklamy na doplňky stravy
Reklamy na drogistické zboží, potraviny, léky
reklamy na jogurty a potraviny všeobecně
Reklamy na prací prášky
reklamy na pujcky
Reklamy na sladkosti pro děti, které vychvalují obsah mléka, medu, ale nemluví o množství cukru, tuku atd...
reklamy převážně o bankovnictví - nepřesné, zatajování některých údajů, zavádějící; potraviny a drogerie - pouze částečné informace
reklamy typu: vsetci maju smartfone, kup si aj ty (ja ho napr nemam-klamstvo). pridite na koncert najuzasnejsej kapely (ako vedia ze taka je??) celkovo pouzivanie slov UZ NIKDY, VSETCI, NAJLEPSI, RYCHLO a KAZDY. to hned zavadzaju
Různé zázračné produkty na hubnutí a na erekci
skoro všechny
současná reklama Penny.
Ta, která zásadní informace pro spotřebitele uvádí miniaturním písmem, které člověk od středního věku výš přečte již jen s lupou.
Tablety na hubnutí - Lipoxal, a další. Dál Šampon Syoss.
Teleshopping
témeř všechny
Treba reklamy na rasenky, kde maji modelky ocividne nalepene rasy. Nebo komercni banka, ktera mi rika, ze kdyz si u ni udelam ucet, budu z toho mit orgasmus (vsadim se, ze ho nikdo nemel) ta je blba a navic nechutna.
V jednotě se prodává jeden druh chleba, který je zaručeně bez éček. Ale ty ostatní taky, jen na to neupozorňují.
v současnosti například reklama na jogurty a jejich blahodárný vliv na zdravotní stav a to i u dětí nař. kostík atd.
veškeré přípravky - kloubní výživa
většina reklam
Většina reklam na CIF
většina reklam na kosmetiku pro zralou pleť
Většina reklam na úvěrové produkty
Většina reklam spojená s bankovními poplatky (např. nulové poplatky, výhodná úroková sazba, ale v reklamě není uveden fakt o potřebných pohybech na účtě potřebných pro aktivaci této výhody).
vsetky bankove reklamy o tom, ako sa budete mat uzasne, ked si vezmete tu-ktoru hypoteku a pozicku, co vsetko mate zadarmo pri pausale od istych operatorov, "zdrave" a "prirodne" potraviny typu Activia, kozmetika a farby na vlasy, ktore z vas po jednom pouziti urobia filmovu hviezdu..
všechny
všechny na hubnutí
všechny na půjčky
všechny prací prášky, prostředky na hubnutí, "zdravé" sladkosti pro děti!!!, kosmetické výrobky
Z letáků např. interspar, který v letáku nabízí 25% slevu z některého výrobku po předložení slevového kuponu, které musíme vstřihnout a pak dát na kase, ale cena v obchodě je už uvedená po slevě, takže pokud o kuponu nevíte a vyberete něco za 75 Kč, domů si to donezete na 100 :DDD a klasika reklamy na Mountfield, losování z 5 míčků a když první padne červený máte to zadarmo a v reklamě je slogan každý pátý to má grátis :DD
Z určitého úhlu pohledu všechny.
Zcela všechny reklamy na léčivé přípravky bez předpisu a doplňky stravy.
11. Co je podle vás nejčastější praktikou z hlediska klamání v reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neúplné informace (např. chybí podmínky, za kterých slevu dostanete, neúplná cena atd.) | 159 | 54,83 % | 54,83 % |
Vytváření pocitů a představ, které nemají se samotným produktem nic společného (štěstí, pohoda, hezké počasí, vzrušení, strach) | 73 | 25,17 % | 25,17 % |
Úplná lež (zcela lživé informace) | 19 | 6,55 % | 6,55 % |
Okolnosti, za kterých je produkt v reklamě prezentován, avšak v běžném životě byste ho tímto způsobem nepoužili. (beton v mixeru, účes v dešti) | 15 | 5,17 % | 5,17 % |
Redundantní/nadbytečné informace (informace které nemají s vlastnostmi produktu nic společného) | 5 | 1,72 % | 1,72 % |
Žádný produkt určitého typu nemá ani nemůže mít uváděné vlastnosti | 5 | 1,72 % | 1,72 % |
Srovnání s konkurencí | 4 | 1,38 % | 1,38 % |
neuplne informace a vytvareni pocitu a predstav | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
informace o vlastnostech a účincích, které však daný produkt nemá, nebo je má jen částečně | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
přehánění o vlastnostech produktu | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
1., 3. a 7. bod a další | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
takmer vsetko spomenute je caste | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
1 - neúplné informace a 6 - vytváření emocí | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
vsetky spominane | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
nahate zenske | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
Výrobky jsou prezentovány v mnohem lepším světle, než je skutečnost | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
polopravdy | 1 | 0,34 % | 0,34 % |
12. Myslíte si, že je právní úprava zákazu klamavé reklamy dostatečná?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 153 | 52,76 % | 52,76 % |
nevím | 125 | 43,1 % | 43,1 % |
ano | 12 | 4,14 % | 4,14 % |
13. Měli jste někdy problém rozpoznat, kdy se v reklamě jedná o nadsázku nebo přehánění a kdy je informace míněna vážně?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 109 | 37,59 % | 37,59 % |
ne | 101 | 34,83 % | 34,83 % |
nevím | 80 | 27,59 % | 27,59 % |
14. Chtěli byste, aby byly v reklamách obsaženy pouze pravdivé a nezavádějící informace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, spotřebitel pak nebude klamán | 249 | 85,86 % | 85,86 % |
Ne, reklama je na přehánění založená a občasné klamání mi nevadí | 23 | 7,93 % | 7,93 % |
Nevím | 11 | 3,79 % | 3,79 % |
Ne, spotřebitel je schopen klamavé informace rozpoznat | 7 | 2,41 % | 2,41 % |
15. Obrátili jste se někdy na Radu pro reklamu, Českou obchodní inspekci, soud, či jiný úřad nebo instituci v souvislosti s klamavou reklamou?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 273 | 94,14 % | 94,14 % |
ano | 13 | 4,48 % | 4,48 % |
nevím | 4 | 1,38 % | 1,38 % |
16. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 222 | 76,55 % | 76,55 % |
Muž | 68 | 23,45 % | 23,45 % |
17. Věková skupina
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-26 | 170 | 58,62 % | 58,62 % |
27-40 | 56 | 19,31 % | 19,31 % |
16- 20 | 34 | 11,72 % | 11,72 % |
41-60 | 23 | 7,93 % | 7,93 % |
61 a více | 7 | 2,41 % | 2,41 % |
18. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské s maturitou | 153 | 52,76 % | 52,76 % |
Vysokoškolské | 113 | 38,97 % | 38,97 % |
Základní | 13 | 4,48 % | 4,48 % |
Středoškolské | 11 | 3,79 % | 3,79 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.