Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání maloobchodních řetězců na českém trhu

Vnímání maloobchodních řetězců na českém trhu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Smolíková
Šetření:01. 04. 2012 - 20. 04. 2012
Počet respondentů:128
Počet otázek (max/průměr):23 / 20.8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Cílem dotazníku je zjistit, jaký vztah mají čeští spotřebitelé k maloobchodním řetězcům (Tesco, Kaufland,...), jaké je jejich vnímání a co ho ovlivňuje. Výsledky budou sloužit jako podklad pro vypracování seminární práce na téma "Vnímání maloobchodních řetězců na českém trhu" a dotazník je určen všem spotřebitelům. 

Odpovědi respondentů

1. Označte v následujícím seznamu řetězce, o kterých jste nikdy NESLYŠEL/A:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
všechny uvedené znám12496,88 %96,88 %  
Penny Market32,34 %2,34 %  
Coop21,56 %1,56 %  
Interspar21,56 %1,56 %  
Albert21,56 %1,56 %  
Globus21,56 %1,56 %  
Tesco10,78 %0,78 %  
Billa10,78 %0,78 %  
Kaufland10,78 %0,78 %  
Lidl10,78 %0,78 %  

Graf

2. Jak vnímáte následující maloobchodní řetězce? (++ velmi pozitivně, -- velmi negativně)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Tesco0.6561.101
Globus0.680.968
Interspar0.6480.962
Billa0.3521.306
Kaufland0.3281.236
Coop-0.1560.944
Lidl-0.0861.625
Penny Market-0.3361.207
Albert0.1091.394

Graf

3. Jak se podle Vás hodí slovo "ČERSTVÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Tesco0.1411.277
Globus0.7421.082
Interspar0.5471.029
Billa0.4141.289
Kaufland0.1881.121
Coop-0.2030.834
Lidl-0.0231.242
Penny Market-0.3670.951
Albert-0.0161.359

Graf

4. Jak se podle Vás hodí slovo "LEVNÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Tesco0.3751.188
Globus0.250.859
Interspar-0.3280.861
Billa-0.7730.988
Kaufland0.8520.939
Coop-0.1721.267
Lidl1.1480.798
Penny Market0.6331.107
Albert-0.2190.921

Graf

5. Jak se podle Vás hodí slovo "KVALITNÍ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Tesco0.2421.277
Globus0.680.905
Interspar0.6090.847
Billa0.5081.187
Kaufland-0.0631.105
Coop-0.1640.95
Lidl-0.1721.486
Penny Market-0.4690.921
Albert0.0631.184

Graf

6. Jak se podle Vás hodí slovo "DRAHÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Tesco00.984
Globus0.0310.812
Interspar0.5230.687
Billa0.8830.838
Kaufland-0.6250.891
Coop0.1641.075
Lidl-0.8440.882
Penny Market-0.5230.89
Albert0.3671.045

Graf

7. Jak se podle Vás hodí slovní spojení "ŠIROKÝ SORTIMENT" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Tesco1.3670.732
Globus1.2970.834
Interspar1.0310.827
Billa0.3591.277
Kaufland0.8520.97
Coop-0.4770.812
Lidl-0.4061.147
Penny Market-0.5311.03
Albert0.1481.095

Graf

8. Nakupujete potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12496,88 %96,88 %  
ne43,13 %3,13 %  

Graf

9. Jak často nakupujete potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - 3x týdně6451,61 %50 %  
4x a vícekrát týdně2822,58 %21,88 %  
1x týdně2620,97 %20,31 %  
2 - 3x měsíčně43,23 %3,13 %  
výjimečně, studuji a bydlím s rodiči, občas si něco koupím pro sebe10,81 %0,78 %  
méně často10,81 %0,78 %  

Graf

10. Označte, kde nakupujete potraviny nejčastěji? (můžete označit i více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert6048,39 %46,88 %  
Tesco5544,35 %42,97 %  
Billa3931,45 %30,47 %  
Kaufland3931,45 %30,47 %  
Lidl3528,23 %27,34 %  
Interspar2116,94 %16,41 %  
Penny Market1814,52 %14,06 %  
Globus1411,29 %10,94 %  
Coop118,87 %8,59 %  
Vávra "na rohu"10,81 %0,78 %  
Žabka10,81 %0,78 %  
kramek10,81 %0,78 %  
v obchodě, která je v MO síti FLOP10,81 %0,78 %  
vietnamci - zelovoc10,81 %0,78 %  
vietnamská večerka10,81 %0,78 %  
Kubík10,81 %0,78 %  
a jinde10,81 %0,78 %  
specializované obchody10,81 %0,78 %  
maloprodej10,81 %0,78 %  
My10,81 %0,78 %  
specializované prodejny, řeznictví, apod.10,81 %0,78 %  
vietnamci :)10,81 %0,78 %  

Graf

11. Označte, kde utratíte nejvyšší částku z měsíčního rozpočtu na potraviny? (můžete označit i více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert4233,87 %32,81 %  
Kaufland3024,19 %23,44 %  
Tesco2721,77 %21,09 %  
Billa2419,35 %18,75 %  
Lidl1512,1 %11,72 %  
Interspar108,06 %7,81 %  
Globus97,26 %7,03 %  
Penny Market75,65 %5,47 %  
Coop64,84 %4,69 %  
žabka10,81 %0,78 %  
Kubík10,81 %0,78 %  
bioobchody10,81 %0,78 %  
specializované prodejny10,81 %0,78 %  
vietnamci :)10,81 %0,78 %  
nelze jednoznačně specifikovat (nazdar Smolíčku ;))10,81 %0,78 %  

Graf

12. Označte, kde nakupujete nejraději? (můžete označit i více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco4133,06 %32,03 %  
Billa3024,19 %23,44 %  
Interspar2721,77 %21,09 %  
Albert2721,77 %21,09 %  
Kaufland2620,97 %20,31 %  
Globus2016,13 %15,63 %  
Lidl2016,13 %15,63 %  
Coop64,84 %4,69 %  
Penny Market32,42 %2,34 %  
v maloobchodě10,81 %0,78 %  
specializované obchody10,81 %0,78 %  
ani v jednom z uvedených10,81 %0,78 %  
žádný mi nevyhovuje10,81 %0,78 %  
Kubík10,81 %0,78 %  
jinde10,81 %0,78 %  
nemám v oblibě nakupovat v řetězcích10,81 %0,78 %  
a bioobchody10,81 %0,78 %  
maloprodej10,81 %0,78 %  
specializované prodejny, řeznictví, pekařství, ..10,81 %0,78 %  
vietnamci :)10,81 %0,78 %  

Graf

13. Jak intenzivně následující faktory ovlivňují, kde nakupujete? (1-vůbec, 5-velmi)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena3.3151.925
kvalita3.6941.858
personál2.8231.469
šíře sortimentu3.4761.507
umístění obchodu3.8392.022
čistota3.51.766
design2.5651.439
otevírací doba3.2821.719
přehledné uspořádaní (rychle najdu co hledám)3.3711.62
akční nabídky, slevy, letáky3.1131.761
výhodnost (poměr kvality a ceny)3.5811.743
privátní značky daného řetězce2.3471.63

Graf

14. Co by Vás přimělo změnit Váš v současnosti nejnavštěvovanější obchod s potravinami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pokles kvality7661,29 %59,38 %  
příliš velký růst cen7358,87 %57,03 %  
otevření nového obchodu ve Vaší blízkosti5846,77 %45,31 %  
širší a zajímavější sortiment konkurence3528,23 %27,34 %  
negativní zkušenost s personálem2520,16 %19,53 %  
zajímavé reklamní akce konkurence2016,13 %15,63 %  
pokud se přestěhuji10,81 %0,78 %  
větší dostupnost potravin VYROBENÝCH V ČR, VČETNĚ ovoce a zeleniny10,81 %0,78 %  

Graf

15. Označil/a byste se za věrného zákazníka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6854,84 %53,13 %  
ano5645,16 %43,75 %  

Graf

16. Kterému obchodnímu řetězci jste věrný/á?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Billa916,07 %7,03 %  
Albert814,29 %6,25 %  
kaufland712,5 %5,47 %  
Lidl610,71 %4,69 %  
Tesco47,14 %3,13 %  
Globus47,14 %3,13 %  
Tesco, Albert23,57 %1,56 %  
coop23,57 %1,56 %  
k tomu, kterému patří žabka11,79 %0,78 %  
Billa, Interspar11,79 %0,78 %  
ostatní odpovědi Tesco, Penny Market
Interspar, Kaufland
Coop terno HK
albert, tesco
intrspar
už jsem odpověděl v předchozích otázkách
Kaufland, Globus, Lidl
Kaufland, albert, lidl
Tesco, Lidl
Interspar
billa.kaufland.interspar
billa, globus
1221,43 %9,38 % 

Graf

17. Využíváte věrnostní služby/máte věrnostní kartu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3460,71 %26,56 %  
ano2239,29 %17,19 %  

Graf

18. Ovlivňuje vlastnictví věrnostní karty Vaše nákupní rozhodování?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1254,55 %9,38 %  
ne836,36 %6,25 %  
nevím29,09 %1,56 %  

Graf

19. Je dle Vašeho názoru věrnostní program dobrá služba, oceňujete takovou službu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5342,74 %41,41 %  
nevím4133,06 %32,03 %  
ne3024,19 %23,44 %  

Graf

20. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9070,31 %70,31 %  
muž3829,69 %29,69 %  

Graf

21. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 až 3010279,69 %79,69 %  
31 až 501814,06 %14,06 %  
0 až 1843,13 %3,13 %  
51 až 7032,34 %2,34 %  
71 a více let10,78 %0,78 %  

Graf

22. Jaký počet osob žije ve Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23829,69 %29,69 %  
32922,66 %22,66 %  
42922,66 %22,66 %  
11814,06 %14,06 %  
5 a více1410,94 %10,94 %  

Graf

23. Jaký je počet obyvatel v místě, kde žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
500 000 a více obyvatel5744,53 %44,53 %  
10 000 – 50 000 obyvatel2519,53 %19,53 %  
1000 – 10 000 obyvatel1814,06 %14,06 %  
do 1000 obyvatel129,38 %9,38 %  
50 000 - 100 000 obyvatel107,81 %7,81 %  
100 000 - 500 000 obyvatel53,91 %3,91 %  
1000 – 10 000              1000 – 10 000      end_of_the_skype_highlighting obyvatel10,78 %0,78 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jak vnímáte následující maloobchodní řetězce? (++ velmi pozitivně, -- velmi negativně)

  • odpověď Lidl=1:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Penny Market=1 na otázku 3. Jak se podle Vás hodí slovo "ČERSTVÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

4. Jak se podle Vás hodí slovo "LEVNÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

  • odpověď Kaufland=2:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland=-2 na otázku 6. Jak se podle Vás hodí slovo "DRAHÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
  • odpověď Lidl=2:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coop=2 na otázku 4. Jak se podle Vás hodí slovo "LEVNÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

6. Jak se podle Vás hodí slovo "DRAHÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

  • odpověď Albert=2:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Albert=-2 na otázku 4. Jak se podle Vás hodí slovo "LEVNÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

7. Jak se podle Vás hodí slovní spojení "ŠIROKÝ SORTIMENT" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

  • odpověď Globus=2:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globus=2 na otázku 3. Jak se podle Vás hodí slovo "ČERSTVÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globus=2 na otázku 2. Jak vnímáte následující maloobchodní řetězce? (++ velmi pozitivně, -- velmi negativně)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globus=2 na otázku 5. Jak se podle Vás hodí slovo "KVALITNÍ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globus na otázku 10. Označte, kde nakupujete potraviny nejčastěji? (můžete označit i více možností)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coop=2 na otázku 4. Jak se podle Vás hodí slovo "LEVNÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Penny Market=1 na otázku 5. Jak se podle Vás hodí slovo "KVALITNÍ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globus na otázku 12. Označte, kde nakupujete nejraději? (můžete označit i více možností)
  • odpověď Tesco=2:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco=2 na otázku 3. Jak se podle Vás hodí slovo "ČERSTVÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

10. Označte, kde nakupujete potraviny nejčastěji? (můžete označit i více možností)

  • odpověď Albert:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Albert na otázku 11. Označte, kde utratíte nejvyšší částku z měsíčního rozpočtu na potraviny? (můžete označit i více možností)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Albert na otázku 12. Označte, kde nakupujete nejraději? (můžete označit i více možností)
  • odpověď Billa:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa=2 na otázku 2. Jak vnímáte následující maloobchodní řetězce? (++ velmi pozitivně, -- velmi negativně)
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa na otázku 12. Označte, kde nakupujete nejraději? (můžete označit i více možností)
  • odpověď Kaufland:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland na otázku 11. Označte, kde utratíte nejvyšší částku z měsíčního rozpočtu na potraviny? (můžete označit i více možností)
  • odpověď Lidl:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lidl na otázku 12. Označte, kde nakupujete nejraději? (můžete označit i více možností)
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lidl na otázku 11. Označte, kde utratíte nejvyšší částku z měsíčního rozpočtu na potraviny? (můžete označit i více možností)
  • odpověď Tesco:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco na otázku 11. Označte, kde utratíte nejvyšší částku z měsíčního rozpočtu na potraviny? (můžete označit i více možností)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco=2 na otázku 3. Jak se podle Vás hodí slovo "ČERSTVÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

12. Označte, kde nakupujete nejraději? (můžete označit i více možností)

  • odpověď Billa:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa=2 na otázku 2. Jak vnímáte následující maloobchodní řetězce? (++ velmi pozitivně, -- velmi negativně)
  • odpověď Tesco:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco=2 na otázku 3. Jak se podle Vás hodí slovo "ČERSTVÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

13. Jak intenzivně následující faktory ovlivňují, kde nakupujete? (1-vůbec, 5-velmi)

  • odpověď umístění obchodu=5:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa=-2 na otázku 3. Jak se podle Vás hodí slovo "ČERSTVÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

14. Co by Vás přimělo změnit Váš v současnosti nejnavštěvovanější obchod s potravinami?

  • odpověď pokles kvality:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland=-2 na otázku 2. Jak vnímáte následující maloobchodní řetězce? (++ velmi pozitivně, -- velmi negativně)

15. Označil/a byste se za věrného zákazníka?

  • odpověď ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Využíváte věrnostní služby/máte věrnostní kartu?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 17. Využíváte věrnostní služby/máte věrnostní kartu?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Ovlivňuje vlastnictví věrnostní karty Vaše nákupní rozhodování?

17. Využíváte věrnostní služby/máte věrnostní kartu?

  • odpověď ano:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Ovlivňuje vlastnictví věrnostní karty Vaše nákupní rozhodování?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Označte v následujícím seznamu řetězce, o kterých jste nikdy NESLYŠEL/A:

2. Jak vnímáte následující maloobchodní řetězce? (++ velmi pozitivně, -- velmi negativně)

3. Jak se podle Vás hodí slovo "ČERSTVÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

4. Jak se podle Vás hodí slovo "LEVNÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

5. Jak se podle Vás hodí slovo "KVALITNÍ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

6. Jak se podle Vás hodí slovo "DRAHÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

7. Jak se podle Vás hodí slovní spojení "ŠIROKÝ SORTIMENT" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

8. Nakupujete potraviny?

9. Jak často nakupujete potraviny?

10. Označte, kde nakupujete potraviny nejčastěji? (můžete označit i více možností)

11. Označte, kde utratíte nejvyšší částku z měsíčního rozpočtu na potraviny? (můžete označit i více možností)

12. Označte, kde nakupujete nejraději? (můžete označit i více možností)

13. Jak intenzivně následující faktory ovlivňují, kde nakupujete? (1-vůbec, 5-velmi)

14. Co by Vás přimělo změnit Váš v současnosti nejnavštěvovanější obchod s potravinami?

15. Označil/a byste se za věrného zákazníka?

17. Využíváte věrnostní služby/máte věrnostní kartu?

18. Ovlivňuje vlastnictví věrnostní karty Vaše nákupní rozhodování?

19. Je dle Vašeho názoru věrnostní program dobrá služba, oceňujete takovou službu?

20. Jaké je Vaše pohlaví?

21. Kolik je Vám let?

22. Jaký počet osob žije ve Vaší domácnosti?

23. Jaký je počet obyvatel v místě, kde žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Označte v následujícím seznamu řetězce, o kterých jste nikdy NESLYŠEL/A:

2. Jak vnímáte následující maloobchodní řetězce? (++ velmi pozitivně, -- velmi negativně)

3. Jak se podle Vás hodí slovo "ČERSTVÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

4. Jak se podle Vás hodí slovo "LEVNÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

5. Jak se podle Vás hodí slovo "KVALITNÍ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

6. Jak se podle Vás hodí slovo "DRAHÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

7. Jak se podle Vás hodí slovní spojení "ŠIROKÝ SORTIMENT" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)

8. Nakupujete potraviny?

9. Jak často nakupujete potraviny?

10. Označte, kde nakupujete potraviny nejčastěji? (můžete označit i více možností)

11. Označte, kde utratíte nejvyšší částku z měsíčního rozpočtu na potraviny? (můžete označit i více možností)

12. Označte, kde nakupujete nejraději? (můžete označit i více možností)

13. Jak intenzivně následující faktory ovlivňují, kde nakupujete? (1-vůbec, 5-velmi)

14. Co by Vás přimělo změnit Váš v současnosti nejnavštěvovanější obchod s potravinami?

15. Označil/a byste se za věrného zákazníka?

17. Využíváte věrnostní služby/máte věrnostní kartu?

18. Ovlivňuje vlastnictví věrnostní karty Vaše nákupní rozhodování?

19. Je dle Vašeho názoru věrnostní program dobrá služba, oceňujete takovou službu?

20. Jaké je Vaše pohlaví?

21. Kolik je Vám let?

22. Jaký počet osob žije ve Vaší domácnosti?

23. Jaký je počet obyvatel v místě, kde žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Smolíková, P.Vnímání maloobchodních řetězců na českém trhu (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vnimani-maloobchodnich-retez.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.