Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Cílem dotazníku je zjistit, jaký vztah mají čeští spotřebitelé k maloobchodním řetězcům (Tesco, Kaufland,...), jaké je jejich vnímání a co ho ovlivňuje. Výsledky budou sloužit jako podklad pro vypracování seminární práce na téma "Vnímání maloobchodních řetězců na českém trhu" a dotazník je určen všem spotřebitelům.
Odpovědi respondentů
1. Označte v následujícím seznamu řetězce, o kterých jste nikdy NESLYŠEL/A:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
všechny uvedené znám
124
96,88 %
96,88 %
Penny Market
3
2,34 %
2,34 %
Coop
2
1,56 %
1,56 %
Interspar
2
1,56 %
1,56 %
Albert
2
1,56 %
1,56 %
Globus
2
1,56 %
1,56 %
Tesco
1
0,78 %
0,78 %
Billa
1
0,78 %
0,78 %
Kaufland
1
0,78 %
0,78 %
Lidl
1
0,78 %
0,78 %
2. Jak vnímáte následující maloobchodní řetězce? (++ velmi pozitivně, -- velmi negativně)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Tesco
0.656
1.101
Globus
0.68
0.968
Interspar
0.648
0.962
Billa
0.352
1.306
Kaufland
0.328
1.236
Coop
-0.156
0.944
Lidl
-0.086
1.625
Penny Market
-0.336
1.207
Albert
0.109
1.394
3. Jak se podle Vás hodí slovo "ČERSTVÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Tesco
0.141
1.277
Globus
0.742
1.082
Interspar
0.547
1.029
Billa
0.414
1.289
Kaufland
0.188
1.121
Coop
-0.203
0.834
Lidl
-0.023
1.242
Penny Market
-0.367
0.951
Albert
-0.016
1.359
4. Jak se podle Vás hodí slovo "LEVNÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Tesco
0.375
1.188
Globus
0.25
0.859
Interspar
-0.328
0.861
Billa
-0.773
0.988
Kaufland
0.852
0.939
Coop
-0.172
1.267
Lidl
1.148
0.798
Penny Market
0.633
1.107
Albert
-0.219
0.921
5. Jak se podle Vás hodí slovo "KVALITNÍ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Tesco
0.242
1.277
Globus
0.68
0.905
Interspar
0.609
0.847
Billa
0.508
1.187
Kaufland
-0.063
1.105
Coop
-0.164
0.95
Lidl
-0.172
1.486
Penny Market
-0.469
0.921
Albert
0.063
1.184
6. Jak se podle Vás hodí slovo "DRAHÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Tesco
0
0.984
Globus
0.031
0.812
Interspar
0.523
0.687
Billa
0.883
0.838
Kaufland
-0.625
0.891
Coop
0.164
1.075
Lidl
-0.844
0.882
Penny Market
-0.523
0.89
Albert
0.367
1.045
7. Jak se podle Vás hodí slovní spojení "ŠIROKÝ SORTIMENT" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Tesco
1.367
0.732
Globus
1.297
0.834
Interspar
1.031
0.827
Billa
0.359
1.277
Kaufland
0.852
0.97
Coop
-0.477
0.812
Lidl
-0.406
1.147
Penny Market
-0.531
1.03
Albert
0.148
1.095
8. Nakupujete potraviny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 9, ne → otázka č. 20].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
124
96,88 %
96,88 %
ne
4
3,13 %
3,13 %
9. Jak často nakupujete potraviny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2 - 3x týdně
64
51,61 %
50 %
4x a vícekrát týdně
28
22,58 %
21,88 %
1x týdně
26
20,97 %
20,31 %
2 - 3x měsíčně
4
3,23 %
3,13 %
výjimečně, studuji a bydlím s rodiči, občas si něco koupím pro sebe
1
0,81 %
0,78 %
méně často
1
0,81 %
0,78 %
10. Označte, kde nakupujete potraviny nejčastěji? (můžete označit i více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Albert
60
48,39 %
46,88 %
Tesco
55
44,35 %
42,97 %
Billa
39
31,45 %
30,47 %
Kaufland
39
31,45 %
30,47 %
Lidl
35
28,23 %
27,34 %
Interspar
21
16,94 %
16,41 %
Penny Market
18
14,52 %
14,06 %
Globus
14
11,29 %
10,94 %
Coop
11
8,87 %
8,59 %
Vávra "na rohu"
1
0,81 %
0,78 %
Žabka
1
0,81 %
0,78 %
kramek
1
0,81 %
0,78 %
v obchodě, která je v MO síti FLOP
1
0,81 %
0,78 %
vietnamci - zelovoc
1
0,81 %
0,78 %
vietnamská večerka
1
0,81 %
0,78 %
Kubík
1
0,81 %
0,78 %
a jinde
1
0,81 %
0,78 %
specializované obchody
1
0,81 %
0,78 %
maloprodej
1
0,81 %
0,78 %
My
1
0,81 %
0,78 %
specializované prodejny, řeznictví, apod.
1
0,81 %
0,78 %
vietnamci :)
1
0,81 %
0,78 %
11. Označte, kde utratíte nejvyšší částku z měsíčního rozpočtu na potraviny? (můžete označit i více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Albert
42
33,87 %
32,81 %
Kaufland
30
24,19 %
23,44 %
Tesco
27
21,77 %
21,09 %
Billa
24
19,35 %
18,75 %
Lidl
15
12,1 %
11,72 %
Interspar
10
8,06 %
7,81 %
Globus
9
7,26 %
7,03 %
Penny Market
7
5,65 %
5,47 %
Coop
6
4,84 %
4,69 %
žabka
1
0,81 %
0,78 %
Kubík
1
0,81 %
0,78 %
bioobchody
1
0,81 %
0,78 %
specializované prodejny
1
0,81 %
0,78 %
vietnamci :)
1
0,81 %
0,78 %
nelze jednoznačně specifikovat (nazdar Smolíčku ;))
1
0,81 %
0,78 %
12. Označte, kde nakupujete nejraději? (můžete označit i více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Tesco
41
33,06 %
32,03 %
Billa
30
24,19 %
23,44 %
Interspar
27
21,77 %
21,09 %
Albert
27
21,77 %
21,09 %
Kaufland
26
20,97 %
20,31 %
Globus
20
16,13 %
15,63 %
Lidl
20
16,13 %
15,63 %
Coop
6
4,84 %
4,69 %
Penny Market
3
2,42 %
2,34 %
v maloobchodě
1
0,81 %
0,78 %
specializované obchody
1
0,81 %
0,78 %
ani v jednom z uvedených
1
0,81 %
0,78 %
žádný mi nevyhovuje
1
0,81 %
0,78 %
Kubík
1
0,81 %
0,78 %
jinde
1
0,81 %
0,78 %
nemám v oblibě nakupovat v řetězcích
1
0,81 %
0,78 %
a bioobchody
1
0,81 %
0,78 %
maloprodej
1
0,81 %
0,78 %
specializované prodejny, řeznictví, pekařství, ..
1
0,81 %
0,78 %
vietnamci :)
1
0,81 %
0,78 %
13. Jak intenzivně následující faktory ovlivňují, kde nakupujete? (1-vůbec, 5-velmi)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
cena
3.315
1.925
kvalita
3.694
1.858
personál
2.823
1.469
šíře sortimentu
3.476
1.507
umístění obchodu
3.839
2.022
čistota
3.5
1.766
design
2.565
1.439
otevírací doba
3.282
1.719
přehledné uspořádaní (rychle najdu co hledám)
3.371
1.62
akční nabídky, slevy, letáky
3.113
1.761
výhodnost (poměr kvality a ceny)
3.581
1.743
privátní značky daného řetězce
2.347
1.63
14. Co by Vás přimělo změnit Váš v současnosti nejnavštěvovanější obchod s potravinami?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pokles kvality
76
61,29 %
59,38 %
příliš velký růst cen
73
58,87 %
57,03 %
otevření nového obchodu ve Vaší blízkosti
58
46,77 %
45,31 %
širší a zajímavější sortiment konkurence
35
28,23 %
27,34 %
negativní zkušenost s personálem
25
20,16 %
19,53 %
zajímavé reklamní akce konkurence
20
16,13 %
15,63 %
pokud se přestěhuji
1
0,81 %
0,78 %
větší dostupnost potravin VYROBENÝCH V ČR, VČETNĚ ovoce a zeleniny
1
0,81 %
0,78 %
15. Označil/a byste se za věrného zákazníka?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 16, ne → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
68
54,84 %
53,13 %
ano
56
45,16 %
43,75 %
16. Kterému obchodnímu řetězci jste věrný/á?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Billa
9
16,07 %
7,03 %
Albert
8
14,29 %
6,25 %
kaufland
7
12,5 %
5,47 %
Lidl
6
10,71 %
4,69 %
Tesco
4
7,14 %
3,13 %
Globus
4
7,14 %
3,13 %
Tesco, Albert
2
3,57 %
1,56 %
coop
2
3,57 %
1,56 %
k tomu, kterému patří žabka
1
1,79 %
0,78 %
Billa, Interspar
1
1,79 %
0,78 %
ostatní odpovědi
Tesco, Penny Market Interspar, Kaufland Coop terno HK albert, tesco intrspar už jsem odpověděl v předchozích otázkách Kaufland, Globus, Lidl Kaufland, albert, lidl Tesco, Lidl Interspar billa.kaufland.interspar billa, globus
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 18, ne → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
34
60,71 %
26,56 %
ano
22
39,29 %
17,19 %
18. Ovlivňuje vlastnictví věrnostní karty Vaše nákupní rozhodování?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
12
54,55 %
9,38 %
ne
8
36,36 %
6,25 %
nevím
2
9,09 %
1,56 %
19. Je dle Vašeho názoru věrnostní program dobrá služba, oceňujete takovou službu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
53
42,74 %
41,41 %
nevím
41
33,06 %
32,03 %
ne
30
24,19 %
23,44 %
20. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
90
70,31 %
70,31 %
muž
38
29,69 %
29,69 %
21. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19 až 30
102
79,69 %
79,69 %
31 až 50
18
14,06 %
14,06 %
0 až 18
4
3,13 %
3,13 %
51 až 70
3
2,34 %
2,34 %
71 a více let
1
0,78 %
0,78 %
22. Jaký počet osob žije ve Vaší domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
38
29,69 %
29,69 %
3
29
22,66 %
22,66 %
4
29
22,66 %
22,66 %
1
18
14,06 %
14,06 %
5 a více
14
10,94 %
10,94 %
23. Jaký je počet obyvatel v místě, kde žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
500 000 a více obyvatel
57
44,53 %
44,53 %
10 000 – 50 000 obyvatel
25
19,53 %
19,53 %
1000 – 10 000 obyvatel
18
14,06 %
14,06 %
do 1000 obyvatel
12
9,38 %
9,38 %
50 000 - 100 000 obyvatel
10
7,81 %
7,81 %
100 000 - 500 000 obyvatel
5
3,91 %
3,91 %
1000 – 10 000 1000 – 10 000end_of_the_skype_highlighting obyvatel
1
0,78 %
0,78 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2. Jak vnímáte následující maloobchodní řetězce? (++ velmi pozitivně, -- velmi negativně)
odpověď Lidl=1:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Penny Market=1 na otázku 3. Jak se podle Vás hodí slovo "ČERSTVÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
4. Jak se podle Vás hodí slovo "LEVNÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
odpověď Kaufland=2:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland=-2 na otázku 6. Jak se podle Vás hodí slovo "DRAHÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
odpověď Lidl=2:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coop=2 na otázku 4. Jak se podle Vás hodí slovo "LEVNÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
6. Jak se podle Vás hodí slovo "DRAHÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
odpověď Albert=2:
5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Albert=-2 na otázku 4. Jak se podle Vás hodí slovo "LEVNÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
7. Jak se podle Vás hodí slovní spojení "ŠIROKÝ SORTIMENT" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
odpověď Globus=2:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globus=2 na otázku 3. Jak se podle Vás hodí slovo "ČERSTVÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globus=2 na otázku 2. Jak vnímáte následující maloobchodní řetězce? (++ velmi pozitivně, -- velmi negativně)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globus=2 na otázku 5. Jak se podle Vás hodí slovo "KVALITNÍ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globus na otázku 10. Označte, kde nakupujete potraviny nejčastěji? (můžete označit i více možností)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coop=2 na otázku 4. Jak se podle Vás hodí slovo "LEVNÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Penny Market=1 na otázku 5. Jak se podle Vás hodí slovo "KVALITNÍ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globus na otázku 12. Označte, kde nakupujete nejraději? (můžete označit i více možností)
odpověď Tesco=2:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco=2 na otázku 3. Jak se podle Vás hodí slovo "ČERSTVÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
10. Označte, kde nakupujete potraviny nejčastěji? (můžete označit i více možností)
odpověď Albert:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Albert na otázku 11. Označte, kde utratíte nejvyšší částku z měsíčního rozpočtu na potraviny? (můžete označit i více možností)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Albert na otázku 12. Označte, kde nakupujete nejraději? (můžete označit i více možností)
odpověď Billa:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa=2 na otázku 2. Jak vnímáte následující maloobchodní řetězce? (++ velmi pozitivně, -- velmi negativně)
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa na otázku 12. Označte, kde nakupujete nejraději? (můžete označit i více možností)
odpověď Kaufland:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland na otázku 11. Označte, kde utratíte nejvyšší částku z měsíčního rozpočtu na potraviny? (můžete označit i více možností)
odpověď Lidl:
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lidl na otázku 12. Označte, kde nakupujete nejraději? (můžete označit i více možností)
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lidl na otázku 11. Označte, kde utratíte nejvyšší částku z měsíčního rozpočtu na potraviny? (můžete označit i více možností)
odpověď Tesco:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco na otázku 11. Označte, kde utratíte nejvyšší částku z měsíčního rozpočtu na potraviny? (můžete označit i více možností)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco=2 na otázku 3. Jak se podle Vás hodí slovo "ČERSTVÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
12. Označte, kde nakupujete nejraději? (můžete označit i více možností)
odpověď Billa:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa=2 na otázku 2. Jak vnímáte následující maloobchodní řetězce? (++ velmi pozitivně, -- velmi negativně)
odpověď Tesco:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco=2 na otázku 3. Jak se podle Vás hodí slovo "ČERSTVÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
13. Jak intenzivně následující faktory ovlivňují, kde nakupujete? (1-vůbec, 5-velmi)
odpověď umístění obchodu=5:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billa=-2 na otázku 3. Jak se podle Vás hodí slovo "ČERSTVÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
14. Co by Vás přimělo změnit Váš v současnosti nejnavštěvovanější obchod s potravinami?
odpověď pokles kvality:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland=-2 na otázku 2. Jak vnímáte následující maloobchodní řetězce? (++ velmi pozitivně, -- velmi negativně)
15. Označil/a byste se za věrného zákazníka?
odpověď ano:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Využíváte věrnostní služby/máte věrnostní kartu?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 17. Využíváte věrnostní služby/máte věrnostní kartu?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Ovlivňuje vlastnictví věrnostní karty Vaše nákupní rozhodování?
5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Ovlivňuje vlastnictví věrnostní karty Vaše nákupní rozhodování?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Označte v následujícím seznamu řetězce, o kterých jste nikdy NESLYŠEL/A:
2. Jak vnímáte následující maloobchodní řetězce? (++ velmi pozitivně, -- velmi negativně)
3. Jak se podle Vás hodí slovo "ČERSTVÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
4. Jak se podle Vás hodí slovo "LEVNÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
5. Jak se podle Vás hodí slovo "KVALITNÍ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
6. Jak se podle Vás hodí slovo "DRAHÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
7. Jak se podle Vás hodí slovní spojení "ŠIROKÝ SORTIMENT" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
8. Nakupujete potraviny?
9. Jak často nakupujete potraviny?
10. Označte, kde nakupujete potraviny nejčastěji? (můžete označit i více možností)
11. Označte, kde utratíte nejvyšší částku z měsíčního rozpočtu na potraviny? (můžete označit i více možností)
12. Označte, kde nakupujete nejraději? (můžete označit i více možností)
13. Jak intenzivně následující faktory ovlivňují, kde nakupujete? (1-vůbec, 5-velmi)
14. Co by Vás přimělo změnit Váš v současnosti nejnavštěvovanější obchod s potravinami?
18. Ovlivňuje vlastnictví věrnostní karty Vaše nákupní rozhodování?
19. Je dle Vašeho názoru věrnostní program dobrá služba, oceňujete takovou službu?
20. Jaké je Vaše pohlaví?
21. Kolik je Vám let?
22. Jaký počet osob žije ve Vaší domácnosti?
23. Jaký je počet obyvatel v místě, kde žijete?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Označte v následujícím seznamu řetězce, o kterých jste nikdy NESLYŠEL/A:
2. Jak vnímáte následující maloobchodní řetězce? (++ velmi pozitivně, -- velmi negativně)
3. Jak se podle Vás hodí slovo "ČERSTVÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
4. Jak se podle Vás hodí slovo "LEVNÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
5. Jak se podle Vás hodí slovo "KVALITNÍ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
6. Jak se podle Vás hodí slovo "DRAHÝ" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
7. Jak se podle Vás hodí slovní spojení "ŠIROKÝ SORTIMENT" k následujícím maloobchodním řetězcům? (++ velmi se hodí, -- vůbec se nehodí)
8. Nakupujete potraviny?
9. Jak často nakupujete potraviny?
10. Označte, kde nakupujete potraviny nejčastěji? (můžete označit i více možností)
11. Označte, kde utratíte nejvyšší částku z měsíčního rozpočtu na potraviny? (můžete označit i více možností)
12. Označte, kde nakupujete nejraději? (můžete označit i více možností)
13. Jak intenzivně následující faktory ovlivňují, kde nakupujete? (1-vůbec, 5-velmi)
14. Co by Vás přimělo změnit Váš v současnosti nejnavštěvovanější obchod s potravinami?
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Marie: Proč je čtvrtá otázka ohledně "levných obchodů" a šestá otázka ohledně "drahých obchodů". Není náhodou čtvrtá otázka opakem šesté? A není tudíž zbytečná?