Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání maloobchodních značek z pohledu spotřebitele

Vnímání maloobchodních značek z pohledu spotřebitele

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Blažek
Šetření:12. 04. 2011 - 19. 04. 2011
Počet respondentů:51
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

Jmenuji se Ondřej Blažek, a jsem studentem Vysoké školy polytechnické v Jihlavě. Tento dotazník je pro mě pouze předpokladem pro vypracování seminární práce. Dotazník je anonymní. Zahajte vyplňování kliknutím na >vyplnit dotazník<

Děkuji předem za poskytnuté informace.

Odpovědi respondentů

1. V současnosti jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3058,82 %58,82 %  
Zaměstnaný1529,41 %29,41 %  
Nezaměstnaný35,88 %5,88 %  
V domácnosti23,92 %3,92 %  
Důchodce11,96 %1,96 %  

Graf

2. Jak často nakupujete v maloobchodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát týdně2650,98 %50,98 %  
Denně917,65 %17,65 %  
1 - 2 x týdně815,69 %15,69 %  
Občas611,76 %11,76 %  
Nenakupuji v maloobchodech23,92 %3,92 %  

Graf

3. Znáte některé maloobchodní značky z níže uvedených? Více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco4996,08 %96,08 %  
Albert4894,12 %94,12 %  
Globus4486,27 %86,27 %  
Spar4078,43 %78,43 %  
Coop3772,55 %72,55 %  
Clever3262,75 %62,75 %  
Dr. Halíř1937,25 %37,25 %  
Euro shopper1733,33 %33,33 %  
Classic917,65 %17,65 %  

Graf

4. Když nakupujte, zaměřujete se na některé z těchto maloobchodních značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezaměruji2447,06 %47,06 %  
Občas1631,37 %31,37 %  
Ano1121,57 %21,57 %  

Graf

5. 7. Z jakého důvodu nakupujete výrobky maloobchodních značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena2243,14 %43,14 %  
Z jiných důvodů1733,33 %33,33 %  
Nenakupuji tyto výrobky611,76 %11,76 %  
Kvalita35,88 %5,88 %  
Chuť35,88 %5,88 %  

Graf

6. Jaké druhy maloobchodních výrobků nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné1427,45 %27,45 %  
Nápoje1019,61 %19,61 %  
Mléčné výrobky1019,61 %19,61 %  
Drogerie713,73 %13,73 %  
Sladkosti47,84 %7,84 %  
Uzeniny35,88 %5,88 %  
Mražené potraviny 35,88 %5,88 %  

Graf

7. Z jakých zdrojů získáváte informace o maloobchodních výrobcích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklamní letáky3364,71 %64,71 %  
Jiné zdroje1121,57 %21,57 %  
Internet35,88 %5,88 %  
Televize23,92 %3,92 %  
Přátelé23,92 %3,92 %  

Graf

8. V jakých maloobchodech nakupujete nejčastěji výrobky maloobchodních značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert1835,29 %35,29 %  
Tesco1529,41 %29,41 %  
V jiném maloobchodě59,8 %9,8 %  
Kaufland47,84 %7,84 %  
Interspar35,88 %5,88 %  
Billa35,88 %5,88 %  
Globus23,92 %3,92 %  
Nenakupuji v maloobchodech11,96 %1,96 %  

Graf

9. Uveďte prosím Váš měsíční příjem.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 5 000,-Kč1937,25 %37,25 %  
5 000 – 10 000,-Kč815,69 %15,69 %  
15 000 – 20 000,-Kč815,69 %15,69 %  
10 000 – 15 000,-Kč713,73 %13,73 %  
25 000,-Kč a více611,76 %11,76 %  
20 000 – 25 000,-Kč35,88 %5,88 %  

Graf

10. Odrazuje Vás neustálé zdražování potravin od nakupování?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2752,94 %52,94 %  
ano2447,06 %47,06 %  

Graf

11. Uveďte pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3364,71 %64,71 %  
Muž1835,29 %35,29 %  

Graf

12. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 254180,39 %80,39 %  
26 - 35611,76 %11,76 %  
56 - 6523,92 %3,92 %  
46 - 5511,96 %1,96 %  
36 - 4511,96 %1,96 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Znáte některé maloobchodní značky z níže uvedených? Více odpovědí.

  • odpověď Clever:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Euro shopper na otázku 3. Znáte některé maloobchodní značky z níže uvedených? Více odpovědí.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. V současnosti jste?

2. Jak často nakupujete v maloobchodech?

3. Znáte některé maloobchodní značky z níže uvedených? Více odpovědí.

4. Když nakupujte, zaměřujete se na některé z těchto maloobchodních značek?

5. 7. Z jakého důvodu nakupujete výrobky maloobchodních značek?

6. Jaké druhy maloobchodních výrobků nakupujete nejčastěji?

7. Z jakých zdrojů získáváte informace o maloobchodních výrobcích?

8. V jakých maloobchodech nakupujete nejčastěji výrobky maloobchodních značek?

9. Uveďte prosím Váš měsíční příjem.

10. Odrazuje Vás neustálé zdražování potravin od nakupování?

11. Uveďte pohlaví:

12. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. V současnosti jste?

2. Jak často nakupujete v maloobchodech?

3. Znáte některé maloobchodní značky z níže uvedených? Více odpovědí.

4. Když nakupujte, zaměřujete se na některé z těchto maloobchodních značek?

5. 7. Z jakého důvodu nakupujete výrobky maloobchodních značek?

6. Jaké druhy maloobchodních výrobků nakupujete nejčastěji?

7. Z jakých zdrojů získáváte informace o maloobchodních výrobcích?

8. V jakých maloobchodech nakupujete nejčastěji výrobky maloobchodních značek?

9. Uveďte prosím Váš měsíční příjem.

10. Odrazuje Vás neustálé zdražování potravin od nakupování?

11. Uveďte pohlaví:

12. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Blažek, O.Vnímání maloobchodních značek z pohledu spotřebitele (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vnimani-maloobchodnich-znace.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.