Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání marketingového mixu při nákupu vína

Vnímání marketingového mixu při nákupu vína

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Bendová
Šetření:03. 04. 2014 - 06. 04. 2014
Počet respondentů:23
Počet otázek (max/průměr):18 / 18.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
jsem studenty ČZU a rádi bychom Vás požádali o vyplnění dotazníku, který bude sloužit jako podklad k semestrální práci pro předmět Marketingové řízení. Dotazník je zaměřenen na vnímání jednotlivých nástrojů marketingového mixu a jejich vliv na rozhodování o nákupu vína. Je tedy vhodné, aby se výzkumu zúčastnili respondenti, kteří víno kupují.
Předem Vám děkujeme za vyplnění!

Odpovědi respondentů

1. Co je pro vás nejdůležitější při nákupu vína?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena1666,67 %69,57 %  
odrůda1562,5 %65,22 %  
vlastní zkušenost1458,33 %60,87 %  
výrobce1145,83 %47,83 %  
doporučení833,33 %34,78 %  
vzhled729,17 %30,43 %  

Graf

2. Jaký druh vína nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jakostní odrůdové1145,83 %47,83 %  
stolní625 %26,09 %  
jakostní s přívlastkem520,83 %21,74 %  
zemské28,33 %8,7 %  

Graf

3. Co Vás nejvíce zaujme na vzhledu láhve?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
etiketa1250 %52,17 %  
tvar lahve1041,67 %43,48 %  
uzávěr28,33 %8,7 %  

Graf

4. Jsou pro Vás důležité informace na zadní etiketě (charakteristika vína, doporučení vína v kombinace s jídlem aj.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano937,5 %39,13 %  
spíše ne625 %26,09 %  
spíše ano625 %26,09 %  
nevím28,33 %8,7 %  
určitě ne14,17 %4,35 %  

Graf

5. Je pro vás při nákupu vína důležitým aspektem jeho cena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano937,5 %39,13 %  
spíše ano937,5 %39,13 %  
spíše ne520,83 %21,74 %  
nevím14,17 %4,35 %  

Graf

6. Kolik jste ochotni maximálně utratit za láhev vína pro vlastní spotřebu o objemu 0,7l?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100-200 Kč1354,17 %56,52 %  
do 100 Kč729,17 %30,43 %  
200-300 Kč312,5 %13,04 %  
300 Kč a více14,17 %4,35 %  

Graf

7. Řídíte se heslem cena = kvalita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne1041,67 %43,48 %  
spíše ano937,5 %39,13 %  
určitě ano416,67 %17,39 %  
nevím14,17 %4,35 %  

Graf

8. Dáváte přednost koupi vína v akční nabídce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano833,33 %34,78 %  
spíše ne729,17 %30,43 %  
určitě ano625 %26,09 %  
nevím28,33 %8,7 %  
určitě ne14,17 %4,35 %  

Graf

9. Zkuste odhadnout na základě vlastního úsudku, jaká je podle Vás ideální prodejní cena lahve červeného vína André pozdní sběr 2011 o objemu 0,75l?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101-150 Kč937,5 %39,13 %  
151-200 Kč833,33 %34,78 %  
200-250 Kč416,67 %17,39 %  
250 Kč a více28,33 %8,7 %  
do 100 Kč14,17 %4,35 %  

Graf

10. Kde nejčastěji nakupujete víno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obchodní řetězce1770,83 %73,91 %  
vinotéka1562,5 %65,22 %  
přímo u vinaře625 %26,09 %  
restaurace520,83 %21,74 %  
velkoobchod312,5 %13,04 %  
e-shop14,17 %4,35 %  

Graf

11. Víno bych si v e-shopu zakoupil(a):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
koupil(a) pouze ověřenou značku1354,17 %56,52 %  
koupil(a) pokud by to bylo výhodnější625 %26,09 %  
koupil(a) pouze na doporučení625 %26,09 %  
nekoupil(a)520,83 %21,74 %  

Graf

12. Necháte si víno raději doporučit odborníkem nebo dáváte přednost vlastnímu úsudku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlastní úsudek1354,17 %56,52 %  
doporučit od odborníka625 %26,09 %  
doporučit od známých520,83 %21,74 %  

Graf

13. Zajímáte se o vinařské akce, soutěže, veletrhy apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výjimečně1250 %52,17 %  
ano, občas729,17 %30,43 %  
nikdy520,83 %21,74 %  

Graf

14. Čtete časopisy, knihy nebo internetové články zabývající se vínem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy1458,33 %60,87 %  
výjimečně625 %26,09 %  
ano, občas416,67 %17,39 %  

Graf

15. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1666,67 %69,57 %  
muž833,33 %34,78 %  

Graf

16. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-251458,33 %60,87 %  
25-35625 %26,09 %  
35-50312,5 %13,04 %  
50 a více14,17 %4,35 %  

Graf

17. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1458,33 %60,87 %  
SŠ s maturitou833,33 %34,78 %  
SOU14,17 %4,35 %  
VOŠ14,17 %4,35 %  

Graf

18. Jak velké je město, ve kterém žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 000 a více1250 %52,17 %  
10 000-100 000 ob625 %26,09 %  
do 1 000 obyvatel416,67 %17,39 %  
1 000 – 10 000 ob28,33 %8,7 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bendová, Z.Vnímání marketingového mixu při nákupu vína (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vnimani-marketingoveho-mixu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.