Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
dovolujeme si Vás požádat o pomoc při zjišťování pozice značky m
Odpovědi respondentů
1. Ve kterém obchodním řetězci nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Albert
45
54,88 %
54,88 %
Lidl
44
53,66 %
53,66 %
Tesco
42
51,22 %
51,22 %
Billa
40
48,78 %
48,78 %
Kaufland
27
32,93 %
32,93 %
Globus
23
28,05 %
28,05 %
Penny
19
23,17 %
23,17 %
Interspar
17
20,73 %
20,73 %
Makro
11
13,41 %
13,41 %
Norma
6
7,32 %
7,32 %
Carefour
1
1,22 %
1,22 %
2. Jaké z následujících značek mražené zeleniny znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Bonduelle
78
95,12 %
95,12 %
Nowaco
68
82,93 %
82,93 %
Mochov
38
46,34 %
46,34 %
Agro Jesenice
23
28,05 %
28,05 %
Dione
12
14,63 %
14,63 %
ANO
8
9,76 %
9,76 %
3. Je pro Vás důležité, jestli má mražená zelenina značku "Klasa"?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
48
58,54 %
58,54 %
ANO
23
28,05 %
28,05 %
Nevím
11
13,41 %
13,41 %
Vyplňujte pouze v případě, že jste vybral v otázce č.2. V opačném případě otázku přeskočte.
4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Cena odpovídající vs. Cena nadhodnocena
1-2-3-4-5
2.282
1.177
Vynikající kvalita vs. Podřadná kvalita
1-2-3-4-5
2.308
1.136
Výborná dostupnost v malých obchodech vs. Nedostačující dostupnost v malých obchodech
1-2-3-4-5
3.051
1.587
Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech vs. Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech
1-2-3-4-5
2.513
1.327
Časté zvýhodněné cenové nabídky vs. Žádné zvýhodněné cenové nabídky
1-2-3-4-5
2.846
1.617
Široká nabídka druhů zeleniny vs. Nedostačující nabídka druhů zeleniny
1-2-3-4-5
2.051
1.433
Pevné obaly mražené zeleniny vs. Trhavé obaly mražené zeleniny
1-2-3-4-5
2.051
1.485
Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) vs. Bez propagačních akcí
1-2-3-4-5
3.256
2.088
Často vídám reklamu v médiích (Televize, tisk, internet) vs. Neviděl jsem reklamu v médiích (Televize, tisk, internet)
1-2-3-4-5
3.564
1.989
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
Vyplňujte pouze v případě, že jste vybral v otázce č.2. V opačném případě otázku přeskočte.
5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Cena odpovídající vs. Cena nadhodnocena
1-2-3-4-5
3.133
0.516
Vynikající kvalita vs. Podřadná kvalita
1-2-3-4-5
3
0.8
Výborná dostupnost v malých obchodech vs. Nedostačující dostupnost v malých obchodech
1-2-3-4-5
3
1.333
Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech vs. Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech
1-2-3-4-5
2.767
1.179
Časté zvýhodněné cenové nabídky vs. Žádné zvýhodněné cenové nabídky
1-2-3-4-5
2.967
1.499
Široká nabídka druhů zeleniny vs. Nedostačující nabídka druhů zeleniny
1-2-3-4-5
2.867
0.916
Pevné obaly mražené zeleniny vs. Trhavé obaly mražené zeleniny
1-2-3-4-5
3.067
0.996
Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) vs. Bez propagačních akcí
1-2-3-4-5
3.4
1.84
Často vídám reklamu v médiích (Televize, tisk, internet) vs. Neviděl jsem reklamu v médiích (Televize, tisk, internet)
1-2-3-4-5
3.733
1.796
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
Vyplňujte pouze v případě, že jste vybral v otázce č.2. V opačném případě otázku přeskočte.
6. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Bonduelle?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Cena odpovídající vs. Cena nadhodnocena
1-2-3-4-5
3.2
1.389
Vynikající kvalita vs. Podřadná kvalita
1-2-3-4-5
2
0.743
Výborná dostupnost v malých obchodech vs. Nedostačující dostupnost v malých obchodech
1-2-3-4-5
2.3
1.181
Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech vs. Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech
1-2-3-4-5
1.471
0.678
Časté zvýhodněné cenové nabídky vs. Žádné zvýhodněné cenové nabídky
1-2-3-4-5
2.871
1.226
Široká nabídka druhů zeleniny vs. Nedostačující nabídka druhů zeleniny
1-2-3-4-5
1.986
0.9
Pevné obaly mražené zeleniny vs. Trhavé obaly mražené zeleniny
1-2-3-4-5
2.029
1.028
Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) vs. Bez propagačních akcí
1-2-3-4-5
2.957
1.727
Často vídám reklamu v médiích (Televize, tisk, internet) vs. Neviděl jsem reklamu v médiích (Televize, tisk, internet)
1-2-3-4-5
2.171
1.742
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
Vyplňujte pouze v případě, že jste vybral v otázce č.2. V opačném případě otázku přeskočte.
7. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Dione?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Cena odpovídající vs. Cena nadhodnocena
1-2-3-4-5
2.828
0.488
Vynikající kvalita vs. Podřadná kvalita
1-2-3-4-5
2.759
0.666
Výborná dostupnost v malých obchodech vs. Nedostačující dostupnost v malých obchodech
1-2-3-4-5
3.069
1.099
Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech vs. Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech
1-2-3-4-5
2.828
1.177
Časté zvýhodněné cenové nabídky vs. Žádné zvýhodněné cenové nabídky
1-2-3-4-5
3
0.966
Široká nabídka druhů zeleniny vs. Nedostačující nabídka druhů zeleniny
1-2-3-4-5
2.828
1.039
Pevné obaly mražené zeleniny vs. Trhavé obaly mražené zeleniny
1-2-3-4-5
2.586
0.863
Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) vs. Bez propagačních akcí
1-2-3-4-5
3.172
1.591
Často vídám reklamu v médiích (Televize, tisk, internet) vs. Neviděl jsem reklamu v médiích (Televize, tisk, internet)
1-2-3-4-5
3.655
2.088
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
Vyplňujte pouze v případě, že jste vybral v otázce č.2. V opačném případě otázku přeskočte.
8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Cena odpovídající vs. Cena nadhodnocena
1-2-3-4-5
2.413
0.851
Vynikající kvalita vs. Podřadná kvalita
1-2-3-4-5
2.848
0.781
Výborná dostupnost v malých obchodech vs. Nedostačující dostupnost v malých obchodech
1-2-3-4-5
2.587
1.329
Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech vs. Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech
1-2-3-4-5
2.37
1.363
Časté zvýhodněné cenové nabídky vs. Žádné zvýhodněné cenové nabídky
1-2-3-4-5
2.87
1.07
Široká nabídka druhů zeleniny vs. Nedostačující nabídka druhů zeleniny
1-2-3-4-5
2.435
0.941
Pevné obaly mražené zeleniny vs. Trhavé obaly mražené zeleniny
1-2-3-4-5
2.63
1.276
Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) vs. Bez propagačních akcí
1-2-3-4-5
3.152
1.651
Často vídám reklamu v médiích (Televize, tisk, internet) vs. Neviděl jsem reklamu v médiích (Televize, tisk, internet)
1-2-3-4-5
3.739
1.628
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
Vyplňujte pouze v případě, že jste vybral v otázce č.2. V opačném případě otázku přeskočte.
9. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Nowaco?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Cena odpovídající vs. Cena nadhodnocena
1-2-3-4-5
3.032
1.58
Vynikající kvalita vs. Podřadná kvalita
1-2-3-4-5
2.742
1.191
Výborná dostupnost v malých obchodech vs. Nedostačující dostupnost v malých obchodech
1-2-3-4-5
2.097
1.281
Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech vs. Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech
1-2-3-4-5
1.726
0.909
Časté zvýhodněné cenové nabídky vs. Žádné zvýhodněné cenové nabídky
1-2-3-4-5
2.548
1.119
Široká nabídka druhů zeleniny vs. Nedostačující nabídka druhů zeleniny
1-2-3-4-5
2.435
0.891
Pevné obaly mražené zeleniny vs. Trhavé obaly mražené zeleniny
1-2-3-4-5
2.597
1.402
Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) vs. Bez propagačních akcí
1-2-3-4-5
2.903
1.475
Často vídám reklamu v médiích (Televize, tisk, internet) vs. Neviděl jsem reklamu v médiích (Televize, tisk, internet)
1-2-3-4-5
2.935
1.835
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
10. Které z těchto značek byste doporučil svým známým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Bonduelle
57
70,37 %
69,51 %
Nowaco
23
28,4 %
28,05 %
Agro Jesenice
17
20,99 %
20,73 %
Žádnou
13
16,05 %
15,85 %
Mochov
13
16,05 %
15,85 %
Dione
7
8,64 %
8,54 %
11. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
62
75,61 %
75,61 %
Muž
20
24,39 %
24,39 %
12. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-25
46
56,1 %
56,1 %
36-55
17
20,73 %
20,73 %
26-35
15
18,29 %
18,29 %
66 a více
2
2,44 %
2,44 %
Méně než 18
1
1,22 %
1,22 %
56-65
1
1,22 %
1,22 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2. Jaké z následujících značek mražené zeleniny znáte?
odpověď Agro Jesenice:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Agro Jesenice na otázku 10. Které z těchto značek byste doporučil svým známým?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pevné obaly mražené zeleniny [1-2-3-4-5] Trhavé obaly mražené zeleniny: 1 na otázku 4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena odpovídající [1-2-3-4-5] Cena nadhodnocena: 1 na otázku 4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
odpověď Mochov:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech: 2 na otázku 8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mochov na otázku 10. Které z těchto značek byste doporučil svým známým?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Často vídám reklamu v médiích (Televize, tisk, internet) [1-2-3-4-5] Neviděl jsem reklamu v médiích (Televize, tisk, internet): 5 na otázku 8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?
3. Je pro Vás důležité, jestli má mražená zelenina značku "Klasa"?
odpověď NE:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) [1-2-3-4-5] Bez propagačních akcí: 3 na otázku 8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?
4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
odpověď Cena odpovídající [1-2-3-4-5] Cena nadhodnocena: 3:
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pevné obaly mražené zeleniny [1-2-3-4-5] Trhavé obaly mražené zeleniny: 3 na otázku 4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Široká nabídka druhů zeleniny [1-2-3-4-5] Nedostačující nabídka druhů zeleniny: 3 na otázku 4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
odpověď Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) [1-2-3-4-5] Bez propagačních akcí: 3:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) [1-2-3-4-5] Bez propagačních akcí: 3 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Široká nabídka druhů zeleniny [1-2-3-4-5] Nedostačující nabídka druhů zeleniny: 3 na otázku 4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
odpověď Široká nabídka druhů zeleniny [1-2-3-4-5] Nedostačující nabídka druhů zeleniny: 1:
6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vynikající kvalita [1-2-3-4-5] Podřadná kvalita: 1 na otázku 4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
odpověď Široká nabídka druhů zeleniny [1-2-3-4-5] Nedostačující nabídka druhů zeleniny: 3:
5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pevné obaly mražené zeleniny [1-2-3-4-5] Trhavé obaly mražené zeleniny: 3 na otázku 4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pevné obaly mražené zeleniny [1-2-3-4-5] Trhavé obaly mražené zeleniny: 3 na otázku 4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Široká nabídka druhů zeleniny [1-2-3-4-5] Nedostačující nabídka druhů zeleniny: 3 na otázku 4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
odpověď Cena odpovídající [1-2-3-4-5] Cena nadhodnocena: 3:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) [1-2-3-4-5] Bez propagačních akcí: 3 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) [1-2-3-4-5] Bez propagačních akcí: 3 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
odpověď Často vídám reklamu v médiích (Televize, tisk, internet) [1-2-3-4-5] Neviděl jsem reklamu v médiích (Televize, tisk, internet): 5:
6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) [1-2-3-4-5] Bez propagačních akcí: 5 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
odpověď Široká nabídka druhů zeleniny [1-2-3-4-5] Nedostačující nabídka druhů zeleniny: 3:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v malých obchodech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v malých obchodech: 3 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) [1-2-3-4-5] Bez propagačních akcí: 3 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vynikající kvalita [1-2-3-4-5] Podřadná kvalita: 3 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Široká nabídka druhů zeleniny [1-2-3-4-5] Nedostačující nabídka druhů zeleniny: 3 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pevné obaly mražené zeleniny [1-2-3-4-5] Trhavé obaly mražené zeleniny: 3 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v malých obchodech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v malých obchodech: 3 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
6. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Bonduelle?
odpověď Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech: 1:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Široká nabídka druhů zeleniny [1-2-3-4-5] Nedostačující nabídka druhů zeleniny: 1 na otázku 6. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Bonduelle?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v malých obchodech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v malých obchodech: 1 na otázku 6. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Bonduelle?
7. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Dione?
odpověď Cena odpovídající [1-2-3-4-5] Cena nadhodnocena: 3:
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pevné obaly mražené zeleniny [1-2-3-4-5] Trhavé obaly mražené zeleniny: 3 na otázku 7. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Dione?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech: 3 na otázku 7. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Dione?
odpověď Výborná dostupnost v malých obchodech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v malých obchodech: 3:
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech: 3 na otázku 7. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Dione?
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pevné obaly mražené zeleniny [1-2-3-4-5] Trhavé obaly mražené zeleniny: 3 na otázku 7. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Dione?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech: 3 na otázku 7. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Dione?
8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech: 3 na otázku 8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) [1-2-3-4-5] Bez propagačních akcí: 3 na otázku 8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?
odpověď Výborná dostupnost v malých obchodech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v malých obchodech: 3:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech: 3 na otázku 8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena odpovídající [1-2-3-4-5] Cena nadhodnocena: 3 na otázku 8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?
9. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Nowaco?
odpověď Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech: 1:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v malých obchodech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v malých obchodech: 1 na otázku 9. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Nowaco?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Ve kterém obchodním řetězci nakupujete?
2. Jaké z následujících značek mražené zeleniny znáte?
3. Je pro Vás důležité, jestli má mražená zelenina značku "Klasa"?
4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
6. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Bonduelle?
7. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Dione?
8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?
9. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Nowaco?
10. Které z těchto značek byste doporučil svým známým?
11. Pohlaví:
12. Věk:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Ve kterém obchodním řetězci nakupujete?
2. Jaké z následujících značek mražené zeleniny znáte?
3. Je pro Vás důležité, jestli má mražená zelenina značku "Klasa"?
4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
6. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Bonduelle?
7. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Dione?
8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?
9. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Nowaco?
10. Které z těchto značek byste doporučil svým známým?
11. Pohlaví:
12. Věk:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.