Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání mražené zeleniny

Vnímání mražené zeleniny

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Lörinc
Šetření:28. 03. 2013 - 03. 04. 2013
Počet respondentů:82
Počet otázek (max/průměr):12 / 9.35
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:61,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní, Vážený pane,

 

dovolujeme si Vás požádat o pomoc při zjišťování pozice značky m

 

Odpovědi respondentů

1. Ve kterém obchodním řetězci nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert4554,88 %54,88 %  
Lidl4453,66 %53,66 %  
Tesco4251,22 %51,22 %  
Billa4048,78 %48,78 %  
Kaufland2732,93 %32,93 %  
Globus2328,05 %28,05 %  
Penny1923,17 %23,17 %  
Interspar1720,73 %20,73 %  
Makro1113,41 %13,41 %  
Norma67,32 %7,32 %  
Carefour11,22 %1,22 %  

Graf

2. Jaké z následujících značek mražené zeleniny znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bonduelle7895,12 %95,12 %  
Nowaco6882,93 %82,93 %  
Mochov3846,34 %46,34 %  
Agro Jesenice2328,05 %28,05 %  
Dione1214,63 %14,63 %  
ANO89,76 %9,76 %  

Graf

3. Je pro Vás důležité, jestli má mražená zelenina značku "Klasa"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE4858,54 %58,54 %  
ANO2328,05 %28,05 %  
Nevím1113,41 %13,41 %  

Graf

Vyplňujte pouze v případě, že jste vybral v otázce č.2. V opačném případě otázku přeskočte.

4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Cena odpovídající vs. Cena nadhodnocena1-2-3-4-52.2821.177
Vynikající kvalita vs. Podřadná kvalita1-2-3-4-52.3081.136
Výborná dostupnost v malých obchodech vs. Nedostačující dostupnost v malých obchodech1-2-3-4-53.0511.587
Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech vs. Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech1-2-3-4-52.5131.327
Časté zvýhodněné cenové nabídky vs. Žádné zvýhodněné cenové nabídky1-2-3-4-52.8461.617
Široká nabídka druhů zeleniny vs. Nedostačující nabídka druhů zeleniny1-2-3-4-52.0511.433
Pevné obaly mražené zeleniny vs. Trhavé obaly mražené zeleniny1-2-3-4-52.0511.485
Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) vs. Bez propagačních akcí1-2-3-4-53.2562.088
Často vídám reklamu v médiích (Televize, tisk, internet) vs. Neviděl jsem reklamu v médiích (Televize, tisk, internet)1-2-3-4-53.5641.989

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

Vyplňujte pouze v případě, že jste vybral v otázce č.2. V opačném případě otázku přeskočte.

5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Cena odpovídající vs. Cena nadhodnocena1-2-3-4-53.1330.516
Vynikající kvalita vs. Podřadná kvalita1-2-3-4-530.8
Výborná dostupnost v malých obchodech vs. Nedostačující dostupnost v malých obchodech1-2-3-4-531.333
Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech vs. Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech1-2-3-4-52.7671.179
Časté zvýhodněné cenové nabídky vs. Žádné zvýhodněné cenové nabídky1-2-3-4-52.9671.499
Široká nabídka druhů zeleniny vs. Nedostačující nabídka druhů zeleniny1-2-3-4-52.8670.916
Pevné obaly mražené zeleniny vs. Trhavé obaly mražené zeleniny1-2-3-4-53.0670.996
Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) vs. Bez propagačních akcí1-2-3-4-53.41.84
Často vídám reklamu v médiích (Televize, tisk, internet) vs. Neviděl jsem reklamu v médiích (Televize, tisk, internet)1-2-3-4-53.7331.796

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

Vyplňujte pouze v případě, že jste vybral v otázce č.2. V opačném případě otázku přeskočte.

6. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Bonduelle?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Cena odpovídající vs. Cena nadhodnocena1-2-3-4-53.21.389
Vynikající kvalita vs. Podřadná kvalita1-2-3-4-520.743
Výborná dostupnost v malých obchodech vs. Nedostačující dostupnost v malých obchodech1-2-3-4-52.31.181
Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech vs. Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech1-2-3-4-51.4710.678
Časté zvýhodněné cenové nabídky vs. Žádné zvýhodněné cenové nabídky1-2-3-4-52.8711.226
Široká nabídka druhů zeleniny vs. Nedostačující nabídka druhů zeleniny1-2-3-4-51.9860.9
Pevné obaly mražené zeleniny vs. Trhavé obaly mražené zeleniny1-2-3-4-52.0291.028
Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) vs. Bez propagačních akcí1-2-3-4-52.9571.727
Často vídám reklamu v médiích (Televize, tisk, internet) vs. Neviděl jsem reklamu v médiích (Televize, tisk, internet)1-2-3-4-52.1711.742

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

Vyplňujte pouze v případě, že jste vybral v otázce č.2. V opačném případě otázku přeskočte.

7. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Dione?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Cena odpovídající vs. Cena nadhodnocena1-2-3-4-52.8280.488
Vynikající kvalita vs. Podřadná kvalita1-2-3-4-52.7590.666
Výborná dostupnost v malých obchodech vs. Nedostačující dostupnost v malých obchodech1-2-3-4-53.0691.099
Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech vs. Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech1-2-3-4-52.8281.177
Časté zvýhodněné cenové nabídky vs. Žádné zvýhodněné cenové nabídky1-2-3-4-530.966
Široká nabídka druhů zeleniny vs. Nedostačující nabídka druhů zeleniny1-2-3-4-52.8281.039
Pevné obaly mražené zeleniny vs. Trhavé obaly mražené zeleniny1-2-3-4-52.5860.863
Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) vs. Bez propagačních akcí1-2-3-4-53.1721.591
Často vídám reklamu v médiích (Televize, tisk, internet) vs. Neviděl jsem reklamu v médiích (Televize, tisk, internet)1-2-3-4-53.6552.088

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

Vyplňujte pouze v případě, že jste vybral v otázce č.2. V opačném případě otázku přeskočte.

8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Cena odpovídající vs. Cena nadhodnocena1-2-3-4-52.4130.851
Vynikající kvalita vs. Podřadná kvalita1-2-3-4-52.8480.781
Výborná dostupnost v malých obchodech vs. Nedostačující dostupnost v malých obchodech1-2-3-4-52.5871.329
Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech vs. Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech1-2-3-4-52.371.363
Časté zvýhodněné cenové nabídky vs. Žádné zvýhodněné cenové nabídky1-2-3-4-52.871.07
Široká nabídka druhů zeleniny vs. Nedostačující nabídka druhů zeleniny1-2-3-4-52.4350.941
Pevné obaly mražené zeleniny vs. Trhavé obaly mražené zeleniny1-2-3-4-52.631.276
Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) vs. Bez propagačních akcí1-2-3-4-53.1521.651
Často vídám reklamu v médiích (Televize, tisk, internet) vs. Neviděl jsem reklamu v médiích (Televize, tisk, internet)1-2-3-4-53.7391.628

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

Vyplňujte pouze v případě, že jste vybral v otázce č.2. V opačném případě otázku přeskočte.

9. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Nowaco?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Cena odpovídající vs. Cena nadhodnocena1-2-3-4-53.0321.58
Vynikající kvalita vs. Podřadná kvalita1-2-3-4-52.7421.191
Výborná dostupnost v malých obchodech vs. Nedostačující dostupnost v malých obchodech1-2-3-4-52.0971.281
Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech vs. Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech1-2-3-4-51.7260.909
Časté zvýhodněné cenové nabídky vs. Žádné zvýhodněné cenové nabídky1-2-3-4-52.5481.119
Široká nabídka druhů zeleniny vs. Nedostačující nabídka druhů zeleniny1-2-3-4-52.4350.891
Pevné obaly mražené zeleniny vs. Trhavé obaly mražené zeleniny1-2-3-4-52.5971.402
Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) vs. Bez propagačních akcí1-2-3-4-52.9031.475
Často vídám reklamu v médiích (Televize, tisk, internet) vs. Neviděl jsem reklamu v médiích (Televize, tisk, internet)1-2-3-4-52.9351.835

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

10. Které z těchto značek byste doporučil svým známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bonduelle5770,37 %69,51 %  
Nowaco2328,4 %28,05 %  
Agro Jesenice1720,99 %20,73 %  
Žádnou1316,05 %15,85 %  
Mochov1316,05 %15,85 %  
Dione78,64 %8,54 %  

Graf

11. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6275,61 %75,61 %  
Muž2024,39 %24,39 %  

Graf

12. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-254656,1 %56,1 %  
36-551720,73 %20,73 %  
26-351518,29 %18,29 %  
66 a více22,44 %2,44 %  
Méně než 1811,22 %1,22 %  
56-6511,22 %1,22 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jaké z následujících značek mražené zeleniny znáte?

  • odpověď Agro Jesenice:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Agro Jesenice na otázku 10. Které z těchto značek byste doporučil svým známým?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pevné obaly mražené zeleniny [1-2-3-4-5] Trhavé obaly mražené zeleniny: 1 na otázku 4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena odpovídající [1-2-3-4-5] Cena nadhodnocena: 1 na otázku 4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
  • odpověď Mochov:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech: 2 na otázku 8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mochov na otázku 10. Které z těchto značek byste doporučil svým známým?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Často vídám reklamu v médiích (Televize, tisk, internet) [1-2-3-4-5] Neviděl jsem reklamu v médiích (Televize, tisk, internet): 5 na otázku 8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?

3. Je pro Vás důležité, jestli má mražená zelenina značku "Klasa"?

  • odpověď NE:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) [1-2-3-4-5] Bez propagačních akcí: 3 na otázku 8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?

4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?

  • odpověď Cena odpovídající [1-2-3-4-5] Cena nadhodnocena: 3:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pevné obaly mražené zeleniny [1-2-3-4-5] Trhavé obaly mražené zeleniny: 3 na otázku 4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Široká nabídka druhů zeleniny [1-2-3-4-5] Nedostačující nabídka druhů zeleniny: 3 na otázku 4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
  • odpověď Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) [1-2-3-4-5] Bez propagačních akcí: 3:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) [1-2-3-4-5] Bez propagačních akcí: 3 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
  • odpověď Pevné obaly mražené zeleniny [1-2-3-4-5] Trhavé obaly mražené zeleniny: 3:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Široká nabídka druhů zeleniny [1-2-3-4-5] Nedostačující nabídka druhů zeleniny: 3 na otázku 4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
  • odpověď Široká nabídka druhů zeleniny [1-2-3-4-5] Nedostačující nabídka druhů zeleniny: 1:
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vynikající kvalita [1-2-3-4-5] Podřadná kvalita: 1 na otázku 4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
  • odpověď Široká nabídka druhů zeleniny [1-2-3-4-5] Nedostačující nabídka druhů zeleniny: 3:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pevné obaly mražené zeleniny [1-2-3-4-5] Trhavé obaly mražené zeleniny: 3 na otázku 4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
  • odpověď Vynikající kvalita [1-2-3-4-5] Podřadná kvalita: 3:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pevné obaly mražené zeleniny [1-2-3-4-5] Trhavé obaly mražené zeleniny: 3 na otázku 4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Široká nabídka druhů zeleniny [1-2-3-4-5] Nedostačující nabídka druhů zeleniny: 3 na otázku 4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?

5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?

  • odpověď Cena odpovídající [1-2-3-4-5] Cena nadhodnocena: 3:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) [1-2-3-4-5] Bez propagačních akcí: 3 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
  • odpověď Časté zvýhodněné cenové nabídky [1-2-3-4-5] Žádné zvýhodněné cenové nabídky: 3:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) [1-2-3-4-5] Bez propagačních akcí: 3 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
  • odpověď Často vídám reklamu v médiích (Televize, tisk, internet) [1-2-3-4-5] Neviděl jsem reklamu v médiích (Televize, tisk, internet): 5:
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) [1-2-3-4-5] Bez propagačních akcí: 5 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
  • odpověď Široká nabídka druhů zeleniny [1-2-3-4-5] Nedostačující nabídka druhů zeleniny: 3:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v malých obchodech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v malých obchodech: 3 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) [1-2-3-4-5] Bez propagačních akcí: 3 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vynikající kvalita [1-2-3-4-5] Podřadná kvalita: 3 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
  • odpověď Vynikající kvalita [1-2-3-4-5] Podřadná kvalita: 3:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Široká nabídka druhů zeleniny [1-2-3-4-5] Nedostačující nabídka druhů zeleniny: 3 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pevné obaly mražené zeleniny [1-2-3-4-5] Trhavé obaly mražené zeleniny: 3 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v malých obchodech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v malých obchodech: 3 na otázku 5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?

6. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Bonduelle?

  • odpověď Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech: 1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Široká nabídka druhů zeleniny [1-2-3-4-5] Nedostačující nabídka druhů zeleniny: 1 na otázku 6. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Bonduelle?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v malých obchodech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v malých obchodech: 1 na otázku 6. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Bonduelle?

7. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Dione?

  • odpověď Cena odpovídající [1-2-3-4-5] Cena nadhodnocena: 3:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pevné obaly mražené zeleniny [1-2-3-4-5] Trhavé obaly mražené zeleniny: 3 na otázku 7. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Dione?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech: 3 na otázku 7. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Dione?
  • odpověď Výborná dostupnost v malých obchodech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v malých obchodech: 3:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech: 3 na otázku 7. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Dione?
  • odpověď Vynikající kvalita [1-2-3-4-5] Podřadná kvalita: 3:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pevné obaly mražené zeleniny [1-2-3-4-5] Trhavé obaly mražené zeleniny: 3 na otázku 7. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Dione?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech: 3 na otázku 7. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Dione?

8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?

  • odpověď Časté zvýhodněné cenové nabídky [1-2-3-4-5] Žádné zvýhodněné cenové nabídky: 3:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech: 3 na otázku 8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časté propagační akce (1+1 zdarma, +% atd.) [1-2-3-4-5] Bez propagačních akcí: 3 na otázku 8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?
  • odpověď Výborná dostupnost v malých obchodech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v malých obchodech: 3:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech: 3 na otázku 8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?
  • odpověď Vynikající kvalita [1-2-3-4-5] Podřadná kvalita: 3:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena odpovídající [1-2-3-4-5] Cena nadhodnocena: 3 na otázku 8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?

9. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Nowaco?

  • odpověď Výborná dostupnost v supermarketech/hypermarketech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v supermarketech/hypermarketech: 1:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborná dostupnost v malých obchodech [1-2-3-4-5] Nedostačující dostupnost v malých obchodech: 1 na otázku 9. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Nowaco?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ve kterém obchodním řetězci nakupujete?

2. Jaké z následujících značek mražené zeleniny znáte?

3. Je pro Vás důležité, jestli má mražená zelenina značku "Klasa"?

4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?

5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?

6. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Bonduelle?

7. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Dione?

8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?

9. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Nowaco?

10. Které z těchto značek byste doporučil svým známým?

11. Pohlaví:

12. Věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ve kterém obchodním řetězci nakupujete?

2. Jaké z následujících značek mražené zeleniny znáte?

3. Je pro Vás důležité, jestli má mražená zelenina značku "Klasa"?

4. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Agro Jesenice?

5. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy ANO?

6. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Bonduelle?

7. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Dione?

8. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Mochov?

9. Jak byste ohodnotil mražené výrobky firmy Nowaco?

10. Které z těchto značek byste doporučil svým známým?

11. Pohlaví:

12. Věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Lörinc, J.Vnímání mražené zeleniny (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vnimani-mrazene-zeleniny.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.