Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání obalu a designu mladou generací

Vnímání obalu a designu mladou generací

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Radka Dobešová
Šetření:21. 03. 2013 - 02. 04. 2013
Počet respondentů:276
Počet otázek (max/průměr):21 / 21
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


prosím věnujte krátkou chvilku vyplnění následujícího dotazníku. Cílem tohoto výzkumu je zjistit postoj mladé generace k obalu a designu obecně a dále také jejich vnímání některých konkrétních obalů a jejich designu firmy Kofola a.s. Tento dotazník slouží k získání dat pro bakalářskou práci. Předem děkuji


Radka Dobešová, studentka SVŠE Znojmo

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Poznámka: vybírejte pouze jednu odpověď, pokud nebude uvedeno jinak

Odpovědi respondentů

1. Jaké jsou pro Vás při výběru produktu rozhodující následující faktory? Ohodnoťte známkou 1-4 (1 velmi důležité, 4 zcela nedůležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Značka2.0830.649
Typ obalu2.580.562
Vzhled obalu2.3730.64
Cena1.6850.651
Velikost balení2.0910.713

Graf

2. Upřednostníte dražší produkt v zajímavém obalu před levnější, ale méně zajímavou variantou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne12846,38 %46,38 %  
Spíše ano7226,09 %26,09 %  
Rozhodně ne3613,04 %13,04 %  
Nevím3211,59 %11,59 %  
Rozhodně ano82,9 %2,9 %  

Graf

3. Čtete při nákupu informace na obalu produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skoro vždy12846,38 %46,38 %  
Zřídka9233,33 %33,33 %  
Ano vždy4616,67 %16,67 %  
Nikdy103,62 %3,62 %  

Graf

4. Rozhodl/a jste se někdy pro nákup nějakého produktu, pouze díky zajímavému vzhledu obalu produktu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano18567,03 %67,03 %  
ne9132,97 %32,97 %  

Graf

5. Jak jsou pro Vás důležité následující faktory při výběru obalu nápojů? Ohodnoťte známkou 1-4 (1 velmi důležité, 4 zcela nedůležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Informace uvedené na obalu2.0540.827
Způsob otevírání2.3990.732
Možnost opětovného uzavření1.8550.747
Ekologická šetrnost2.5940.835
Tvar obalu2.7210.759
Vzhled obalu2.5040.656
Velikost obalu2.1380.691

Graf

6. V jakém obalu kupujete nápoje nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V plastové láhvi21276,81 %76,81 %  
V krabici se šroubovacím uzávěrem3412,32 %12,32 %  
Ve skleněné láhvi248,7 %8,7 %  
V krabici62,17 %2,17 %  

Graf

7. Znáte značku Kofola?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano276100 %100 %  

Graf

8. Pijete Kofolu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano10437,68 %37,68 %  
Spíše ne7828,26 %28,26 %  
Rozhodně ano6423,19 %23,19 %  
Rozhodně ne3010,87 %10,87 %  

Graf

9. Líbí se Vám reklamy značky Kofola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano15255,07 %55,07 %  
Rozhodně ano8731,52 %31,52 %  
Reklamy Kofoly neznám248,7 %8,7 %  
Spíše ne103,62 %3,62 %  
Rozhodně ne31,09 %1,09 %  

Graf

10. Líbí se Vám logo Kofoly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano19972,1 %72,1 %  
Nevybavuji si ho5519,93 %19,93 %  
Ne227,97 %7,97 %  

Graf

11. Byl/a jste při nákupu Kofoly někdy ovlivněn/a reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne11441,3 %41,3 %  
Rozhodně ne8430,43 %30,43 %  
Spíše ano6523,55 %23,55 %  
Rozhodně ano134,71 %4,71 %  

Graf

12. Co Vás napadne jako první, když se řekne slovo „Kofola“?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
limonáda93,26 %3,26 %  
pití62,17 %2,17 %  
léto62,17 %2,17 %  
nápoj51,81 %1,81 %  
Když ji miluješ, není co řešit.51,81 %1,81 %  
když ji miluješ, není co řešit51,81 %1,81 %  
Tradice31,09 %1,09 %  
Kofola31,09 %1,09 %  
vánoční reklama31,09 %1,09 %  
rum31,09 %1,09 %  
ostatní odpovědi Já nemusím, já už ho vidím
když jí miluješ není co řešit
kofein
hnědá barva
Specifická chuť
chutný nápoj
prase
dobrý pití
nevim
zlaté prasátko
dobrý nápoj
Když ji miluješ, není co řešit...
kola
česká kola
reklama v tv
Čepovaná
Vánoční reklama s prasátkem.
černý pití
A bude mít zahnutý zuby nahoru? Když miluješ, není co řešit.
reklama na nuda pláži :-D
když ji miluješ, není co řešit :)
náhražka coly... vánoční reklama jak jde tatka s dcerou do lesa pro stromecek a honi je kanec
už se to prodávalo dávno a pijí to hlavně chlapi
Ahoj Naďo...
Nemusim, už ho vidim. A taky RUM.
reklama............"ne-ne, nemusím, já už ho vidím"
"colový" nápoj
divoké prase
Vánoční reklama s malou holčičkou
dobrý reklamy
nápoj skvělé chuti a reklama s divokým prasetem
Kdyz vydrzis nepapat budou i zuby
alofok
já nemusím já už ho vidím...
tradice a vždy kvalitně zpracovaná reklama
Ne,ne. Já nemusím, já už ho vidím.
ČR
hnědá, přeslazená, přebublinkovaná
ne ne já nemusím, já už ho vidím :)
když ji miluješ, není, co řešit
Originální chuť, Vánoční reklama s prasátkem ;)
"Česká Cola"
višňová kofola, v 15.otazke chýba možnosť "ani jednu", a otazka č.14, cena záleží na predajni, niekde O,5l stoji 1€ niekde O,6O€
preslazena limonada
Ondro, dáš mi napít :)
vánoční reklama na kofolu - ta s tím prasátkem
vánoční reklama s prasetem
není co řešit
nápoj černé barvy
výborná chuť
točená na osvěžení v létě
Kofola- když ji miluješ, není co řešit
česká konkurence coca coly
Láska
vánoční reklama, kde otec řeže stromek v lese a holčička zahlédne divoké prase
Když ji miluješ, není co řešit :-)
reklama s prasetem
Vánočmí reklama
česká verze Coca Coly
reklama s prasátkem
lahodná sodovka
divoký prase z reklamy na vánoce
když ji miluješ :-)
tmavá tekutina
vánoční stromek
zahnutý zuby nahoru
Český kolový nápoj.
já nemusím, já už ho vidím.....
kolaloka
hnědá voda
nepiju ji
Dáš mi napít, (z reklamy)
Vánoce :-)
dobrá limonáda na zapití po obědě :D
tmavý nápoj
vychlazená dobře osvěží
černá tekutina
kofola s rumem
žízeň
ne ne já nemusím já už ho vidím - vanoční reklama s divočákem
výborné pití
doma
fuj nechci budu podporovat raději místní výrobce
reklama s vánočním stromečkem
retro
koupaliště pití
limča
Česká cola
vánoční reklama s divočákem
Jejich reklamy z TV.
škodlivý nápoj, sladkej
To znám, ale poslední jakýs pokus o citronovou bylo z mého pohledu fiasko - chuťové
pití, které mi chutná, ale není příliš zdravé
značka známá z dětství
vánoční reklama na kofolu
kalorie
coca cola
přesládlej hnus
letní pohoda s přáteli
česko
nápoj, který zná skoro každý
PŮVODNÍ ČESKÝ NÁPOJ
HNĚDÁ LIMONÁDA
SLADKÁ HNĚDÁ LIMONÁDA
TMAVÁ LIMČA
Dobrá limonáda
černá barva
Když miluješ, není co řešit!
nvm
-
dobré pití
chuť tohoto nápoje
žíža
láska na první pohled
stáří
Půllitr točené Kofoly v restauraci.
posezení v hospodě -točená kofola
černá chutná tekutina
barva
dobrá limča
reklama
Reklama, značka
černá limonáda
prasátko, automat ve škole
osvěžení
dobrá s rumem
Nuda pláž
Nápoj, který mi nechutná
xxx
malé černé prasátko
zábavné reklamy na Kofolu
NÁPOJ V PLASTU
Dobrá česká značka
Já nemusím, já už ho vidím.
neni co resit
Reklama s holčičkou a tatínkem, jak řežou v lese strom, tatínek vypráví holčičce, že když vydrží až do večera nepapat, tak uvidí zlaté prasátko a holčička odvětí: "Nene, já nemusím. Já už ho vidím!"
když ji miluješ...
že mi nechutná
přeslazený nápoj
vánoční reklama s divočákem
vynikající nápoj
kamion
Vánoční stromek - zahnuté zuby
černé pití ropa
spoustabublinek, hodně cukru
PRESLAZENE PITI
černá káva
nene, ja nemusím, já už ho vidím
nemusím já už ho vidím
když miluješ, není co řešit
Vánoční reklama s prasátkem :)
Vánoční reklama. S prasátkem
mňam mńam
laciná varianta coca coly
žízrň
česká značka
léto, osvěžení
O něco lepší coca-cola.
hospoda
Láska není žádná věda
Když řídím, ptám se po ní, protože si nemůžu v hotinci dát pivo.
a bude mít ty zahnutý zuby naholu?
mňam
zizen
prasatko
když ji miluješ není řešit
tmavě hnědá sladká tekutina
cukr
Napodobenina Coca Coly
výrazná chuť, léto
Tučková
nápoj co mi pomáhá při nevolnosti po oslavě
reklama na zlaté prasátko
hadrový panáčci, prasátko
:-) a tati, uvodum to zlaty prasatko s tema zahnutyma zubama nahoru :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Sladký hnědý nápoj
jejich reklamy
Dvoulitrovka kofoly
prasátko, ta reklama s chemií a láskou
lahodný nápoj
dětství
Vánoční reklama na zlaté prasátko
reklama co dávají o Vánocích
český kolový nápoj
točená
sladký nápoj
Točená kofola v hospodách
dobrá česká limča. když ji miluješ není co řešit
Pití, které nepiji
televizní reklama s holčičkou a jejím tatínkem v lese při rozhovoru o zlatém prasátku
vánoční reklama - prasátko
sklenička s kofolou
méně chutná než Coca-Cola
Vanilková kola
Potěšení, energie, prave, zabava, sladkost, stesti
břečka plná cukru a Vánoce
když ji miluješ, není co řešit:-)
vánoční reklama se "zlatým prasátkem"
vánoce
hnědá sladká voda s bublinkama
kola v restauraci - tocena
česká tradice, 'nealkoholické pivo', reklamy
Chuť
lepší než Coca-Cola
a bude mít ty zahnutý zuby nahoru :-D
"Já nemusím, já už ho vidím."
vánoční reklamu s kancem
Vánoční reklama s prasátkem
zahnuté zuby nahoru
22882,61 %82,61 % 

Graf

13. Jak často kupujete Kofolu - originál ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příležitostně17362,68 %62,68 %  
Nekupuji4817,39 %17,39 %  
Měsíčně3713,41 %13,41 %  
1-2x týdně165,8 %5,8 %  
Denně20,72 %0,72 %  

Graf

14. Cena Kofoly se Vám zdá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přiměřená20775 %75 %  
Vysoká6222,46 %22,46 %  
Nízká72,54 %2,54 %  

Graf

15. Jaké znáte další výrobky firmy Kofola a.s.? (více odpovědí možných)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rajec22882,61 %82,61 %  
Top Topic20273,19 %73,19 %  
Jupík18968,48 %68,48 %  
Semtex17764,13 %64,13 %  
RC-Cola17262,32 %62,32 %  
Jupí15656,52 %56,52 %  
Vinea15154,71 %54,71 %  
Snipp4415,94 %15,94 %  
Natelo176,16 %6,16 %  

Graf

16. U produktů které jste označili, že je znáte, věděli jste, že jejich výrobcem a distributorem je firma Kofola?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne22481,16 %81,16 %  
ano5218,84 %18,84 %  

Graf

17. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena21176,45 %76,45 %  
Muž6523,55 %23,55 %  

Graf

18. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 2918466,67 %66,67 %  
30 - 497226,09 %26,09 %  
Méně než 18113,99 %3,99 %  
50 a více93,26 %3,26 %  

Graf

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou18466,67 %66,67 %  
Vysokoškolské5620,29 %20,29 %  
Základní155,43 %5,43 %  
Vyšší odborné113,99 %3,99 %  
Střední bez maturity103,62 %3,62 %  

Graf

20. Ekonomická aktivita:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student13950,36 %50,36 %  
Zaměstnaný/á11943,12 %43,12 %  
Nezaměstnaný/á93,26 %3,26 %  
Mateřská dovolená82,9 %2,9 %  
Důchodce10,36 %0,36 %  

Graf

21. Místo bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Město18165,58 %65,58 %  
Vesnice9534,42 %34,42 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

20. Ekonomická aktivita:

  • odpověď Student:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 18 na otázku 18. Váš věk:

21. Místo bydliště:

  • odpověď Město:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší odborné na otázku 19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké jsou pro Vás při výběru produktu rozhodující následující faktory? Ohodnoťte známkou 1-4 (1 velmi důležité, 4 zcela nedůležité)

2. Upřednostníte dražší produkt v zajímavém obalu před levnější, ale méně zajímavou variantou?

3. Čtete při nákupu informace na obalu produktu?

4. Rozhodl/a jste se někdy pro nákup nějakého produktu, pouze díky zajímavému vzhledu obalu produktu?

5. Jak jsou pro Vás důležité následující faktory při výběru obalu nápojů? Ohodnoťte známkou 1-4 (1 velmi důležité, 4 zcela nedůležité)

6. V jakém obalu kupujete nápoje nejčastěji?

7. Znáte značku Kofola?

8. Pijete Kofolu?

9. Líbí se Vám reklamy značky Kofola?

10. Líbí se Vám logo Kofoly?

11. Byl/a jste při nákupu Kofoly někdy ovlivněn/a reklamou?

13. Jak často kupujete Kofolu - originál ?

14. Cena Kofoly se Vám zdá:

15. Jaké znáte další výrobky firmy Kofola a.s.? (více odpovědí možných)

16. U produktů které jste označili, že je znáte, věděli jste, že jejich výrobcem a distributorem je firma Kofola?

17. Vaše pohlaví:

18. Váš věk:

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

20. Ekonomická aktivita:

21. Místo bydliště:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké jsou pro Vás při výběru produktu rozhodující následující faktory? Ohodnoťte známkou 1-4 (1 velmi důležité, 4 zcela nedůležité)

2. Upřednostníte dražší produkt v zajímavém obalu před levnější, ale méně zajímavou variantou?

3. Čtete při nákupu informace na obalu produktu?

4. Rozhodl/a jste se někdy pro nákup nějakého produktu, pouze díky zajímavému vzhledu obalu produktu?

5. Jak jsou pro Vás důležité následující faktory při výběru obalu nápojů? Ohodnoťte známkou 1-4 (1 velmi důležité, 4 zcela nedůležité)

6. V jakém obalu kupujete nápoje nejčastěji?

7. Znáte značku Kofola?

8. Pijete Kofolu?

9. Líbí se Vám reklamy značky Kofola?

10. Líbí se Vám logo Kofoly?

11. Byl/a jste při nákupu Kofoly někdy ovlivněn/a reklamou?

13. Jak často kupujete Kofolu - originál ?

14. Cena Kofoly se Vám zdá:

15. Jaké znáte další výrobky firmy Kofola a.s.? (více odpovědí možných)

16. U produktů které jste označili, že je znáte, věděli jste, že jejich výrobcem a distributorem je firma Kofola?

17. Vaše pohlaví:

18. Váš věk:

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

20. Ekonomická aktivita:

21. Místo bydliště:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dobešová, R.Vnímání obalu a designu mladou generací (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vnimani-obalu-a-designu-mlad.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.