Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání obalu při nákupu potravin

Vnímání obalu při nákupu potravin

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Šimková
Šetření:16. 11. 2017 - 22. 12. 2017
Počet respondentů:348
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Veronika a chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku, který je součástí mé diplomové práce. Dotazník se týká vnímání obalu při nákupu mléčných výrobku, konkrétně jogurtů. Dotazník Vám zabere pouze pár minut.

Děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Co Vás při nákupu nového druhu potravin na obalu nejvíce zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
informace na etiketě (složení, výrobce,...)14441,38 %41,38 %  
design balení13237,93 %37,93 %  
velikost balení5114,66 %14,66 %  
barvy216,03 %6,03 %  

Graf

2. Je pro Vás důležitý vzhled obalu při výběru potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano13939,94 %39,94 %  
spíše ne13338,22 %38,22 %  
ano4312,36 %12,36 %  
ne339,48 %9,48 %  

Graf

3. Jaké informace na obalu potravin sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
datum min. trvanlivosti/datum použitelnosti27478,74 %78,74 %  
složení25874,14 %74,14 %  
výrobce15945,69 %45,69 %  
výživová (nutriční) hodnota6919,83 %19,83 %  
nesleduji nic205,75 %5,75 %  
Cena30,86 %0,86 %  
země původu20,57 %0,57 %  
bio certifikát10,29 %0,29 %  
cenu a váhu10,29 %0,29 %  
info o welfare zvirat10,29 %0,29 %  
původ10,29 %0,29 %  
příchuť10,29 %0,29 %  
poškození, známky zjevně špatného skladování a prodeje10,29 %0,29 %  
důležitá je pro mě příchuť10,29 %0,29 %  
Zajima me jen jak to vypada a co to vubec je10,29 %0,29 %  

Graf

4. Podle čeho vybíráte jogurty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita20659,2 %59,2 %  
cena19355,46 %55,46 %  
ověřená značka17750,86 %50,86 %  
zajímavé příchutě9427,01 %27,01 %  
velikost balení6418,39 %18,39 %  
vzhled obalu339,48 %9,48 %  
doporučení známých216,03 %6,03 %  
Složení41,15 %1,15 %  
výrobce30,86 %0,86 %  
bezlaktozový výrobek - není jich mnoho, výběr tedy není složitý:)10,29 %0,29 %  
nutriční hodnoty10,29 %0,29 %  
složení, příchuť10,29 %0,29 %  
jestli jsou bez kousků10,29 %0,29 %  
nekupuji jogurty10,29 %0,29 %  
složení, chuť (nemusí být zajímavá)10,29 %0,29 %  
Nejím10,29 %0,29 %  
Slozeni10,29 %0,29 %  
Podle toho které mi chutnají :)10,29 %0,29 %  
Veganské složení, nutriční hodnoty10,29 %0,29 %  
vlastní zkušenost10,29 %0,29 %  
Složeni, přidané cukry, obsah laktozy10,29 %0,29 %  
nejím je10,29 %0,29 %  
ze zvyku, ale bez ohledu na značku10,29 %0,29 %  
bílé / ovocné10,29 %0,29 %  
Obsah tuku10,29 %0,29 %  
bio10,29 %0,29 %  
český výrobce10,29 %0,29 %  
druh10,29 %0,29 %  
složení - ne umělá sladidla, ne HFCS, ne škrob nebo želatina, atd..10,29 %0,29 %  
Vyživové hodnoty10,29 %0,29 %  
Podle složení.10,29 %0,29 %  
zvyk a chuť10,29 %0,29 %  
vyrábím své farmářské a ty jsou nejlepší!10,29 %0,29 %  
% tuku v sušině10,29 %0,29 %  
nekupuji je10,29 %0,29 %  
Nejím jogurty10,29 %0,29 %  
Nutricni hodnoty10,29 %0,29 %  
nutriční hodnota10,29 %0,29 %  
chuť, koncistence10,29 %0,29 %  
Jogurty nekupuju10,29 %0,29 %  

Graf

5. Znáte jogurty Hollandia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano32493,1 %93,1 %  
ne246,9 %6,9 %  

Graf

6. Jsou informace na obalech jogurtů Hollandia dostačující, srozumitelné a čitelné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20157,76 %57,76 %  
nemám názor14040,23 %40,23 %  
ne72,01 %2,01 %  

Graf

7. Všimli jste si, že Hollandia v roce 2016 změnila design obalů?

proběhla změna vzhledu všech výrobků

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne20358,33 %58,33 %  
ano14541,67 %41,67 %  

Graf

8. Co se Vám více líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


stará verze obalů

nová verze obalů

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nová verze obalů25673,56 %73,56 %  
stará verze obalů9226,44 %26,44 %  

Graf

9. Víte, že při výrobě ovocných Selských jogurtů Hollandia nejsou používána žádná umělá aromata ani barviva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím20358,33 %58,33 %  
ano vím13237,93 %37,93 %  
složení mě nezajímá133,74 %3,74 %  

Graf

10. Váš názor na obaly jogurtů Hollandia?

oznámkujte jako ve škole (1 - nejlepší, 5 - nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vzhled a zpracování obalu2.0141.003
velikost balení1.8790.991
informace o složení1.9140.924
informace o výrobci2.1411.046

Graf

11. Kdybyste se měli rozhodnout mezi těmito výrobci jogurtů, kterého byste vybrali?

Váš preferovaný výrobce

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hollandia10229,31 %29,31 %  
Mlékarna Kunín5515,8 %15,8 %  
Choceňská mlékárna5515,8 %15,8 %  
Olma339,48 %9,48 %  
Madeta277,76 %7,76 %  
Mlékárna Valašské Meziříčí144,02 %4,02 %  
nevím30,86 %0,86 %  
Pilos30,86 %0,86 %  
Activia20,57 %0,57 %  
žádný20,57 %0,57 %  
kromě Babiše cokoli10,29 %0,29 %  
kterýkoliv český výrobce10,29 %0,29 %  
nemám preferovaného výrobce10,29 %0,29 %  
Lidl (americký, britský... týden) 10,29 %0,29 %  
Bohušovická mlékárna10,29 %0,29 %  
AGRO-LA10,29 %0,29 %  
Danone10,29 %0,29 %  
je mi to jedno10,29 %0,29 %  
MÜLLER10,29 %0,29 %  
Nepoznam ich10,29 %0,29 %  
Milko, Bohušovická mlékárna10,29 %0,29 %  
Kunín, Olma10,29 %0,29 %  
Kejklíček10,29 %0,29 %  
clever10,29 %0,29 %  
nemám favorita10,29 %0,29 %  
Podle ceny10,29 %0,29 %  
nevím, nemám preferovaného výrobce10,29 %0,29 %  
ani jeden, kupuju jen rostlinné jogurty10,29 %0,29 %  
Nejím jogurty10,29 %0,29 %  
nevyznám se, řešila bych na místě, co padne do oka10,29 %0,29 %  
Joya/Alpro/Take it veggie10,29 %0,29 %  
Leonteus, s.r.o.10,29 %0,29 %  
je mi to jedno, rozhodující je kvalita a cena10,29 %0,29 %  
Vegansky výrobek/klidně mléčný, kdybych měla jistotu, že zvířata nejsou týraná, což u žádné z těchto firem nemám10,29 %0,29 %  
Jsem z Těšína, takže kupuju Bażanowice10,29 %0,29 %  
Vybiram si podle produktu a ne podle znacek10,29 %0,29 %  
Výrobce bezlaktozovych jogurtů10,29 %0,29 %  
nejím10,29 %0,29 %  
mlékozfarmy.cz10,29 %0,29 %  
Hlavně nic od Babiše a jeho kamarádíčků (včetně Hollandia), nejraději mám jogurty Bauer10,29 %0,29 %  
Nekupuji jiogurty10,29 %0,29 %  
neřeším, dle chuti10,29 %0,29 %  
neřeším výrobce, jen složení10,29 %0,29 %  
Mlekarna Hlavnice10,29 %0,29 %  
bio10,29 %0,29 %  
je to různé10,29 %0,29 %  
nikoho nepreferuji, vybírám podle nálady10,29 %0,29 %  
klasik10,29 %0,29 %  
-10,29 %0,29 %  
nemám preference10,29 %0,29 %  
Milko10,29 %0,29 %  
Polabské mlékárny (Milko) 10,29 %0,29 %  
Opočenský jogurt - Bohemilk a.s.10,29 %0,29 %  
Nemám preferovaného výrobce, rozhoduji se dle momentální chuti na typ jogurtu (bílý/ovocný/smetanový/"vodový"...)10,29 %0,29 %  
všechny10,29 %0,29 %  
moje! Holandii pana Krajníka na druhém místě.10,29 %0,29 %  
těžko říct/dle nálady10,29 %0,29 %  
Žádný, mléčné výrobky nejím10,29 %0,29 %  
nemám jednoho preferovaného výrobce10,29 %0,29 %  
Alpro nebo Nejogurt10,29 %0,29 %  
Co furt máš s těmi jogurty??10,29 %0,29 %  
Je mi to uplne jedno :) Jim vse podle chuti, zdrava strava je pro lesany, ktery stejne zdechnou. Vazim 47 kg :) jsem spokojena.10,29 %0,29 %  

Graf

12. Proč právě tento výrobce? (odpověď se váže k otázce č.11)

Odůvodněte svůj výběr.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť výrobku25472,99 %72,99 %  
složení výrobku13037,36 %37,36 %  
cena výrobku6719,25 %19,25 %  
velikost balení3710,63 %10,63 %  
dostatek informací na obalu329,2 %9,2 %  
vzhled a zpracování obalu318,91 %8,91 %  
-30,86 %0,86 %  
nejím jogurty20,57 %0,57 %  
český výrobce 20,57 %0,57 %  
Kvalita20,57 %0,57 %  
výrobce20,57 %0,57 %  
povědomí o značce10,29 %0,29 %  
protože dovážené se zahraničí kupovat nechci10,29 %0,29 %  
nemám preferovaného výrobce10,29 %0,29 %  
kupuji pro rodinu sam to nejim10,29 %0,29 %  
Nepoznam ich10,29 %0,29 %  
tučnost jogurtu10,29 %0,29 %  
nejvic nam chutna10,29 %0,29 %  
je to podle akcí10,29 %0,29 %  
snaha podpořit regionální výrobce10,29 %0,29 %  
viz výše10,29 %0,29 %  
Podpora lokální firmy10,29 %0,29 %  
tradiční jogurt s marmeládou ve skle10,29 %0,29 %  
mamka tam pracuje10,29 %0,29 %  
jsou veganské10,29 %0,29 %  
viz předchozí odpověď10,29 %0,29 %  
nejvíc ze všeho citový vztah :)10,29 %0,29 %  
nevim10,29 %0,29 %  
nekomerční nešizené bio10,29 %0,29 %  
původ10,29 %0,29 %  
Nekupuji jogurty10,29 %0,29 %  
neřeším, dle chuti10,29 %0,29 %  
viz předchozí odúověď10,29 %0,29 %  
i10,29 %0,29 %  
mlékárna v sousedním kraji, ale preferuji opočenskou mlékárnu - Bohemilk...10,29 %0,29 %  
je mi to jedno10,29 %0,29 %  
Vzpomínka na rodné město :)10,29 %0,29 %  
nic10,29 %0,29 %  
Výsledky v nezávislém testu10,29 %0,29 %  
skusenost10,29 %0,29 %  
je to ten pravý jogurt, kdy se dá vydloubnout důlek 10,29 %0,29 %  
dobrá zkušenost10,29 %0,29 %  
nekupuji10,29 %0,29 %  
Navštívila jsem jejich výrobu10,29 %0,29 %  
tradice, osobní vstah10,29 %0,29 %  
Protože mě jogurty nezajímají!10,29 %0,29 %  
Je mi to fuk, nemam oblibenou znacku :) mam radsi sladky pudingi :)10,29 %0,29 %  

Graf

13. Znáte některé z těchto nejznámějších značek kvality?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Klasa31289,66 %89,66 %  
Bio24470,11 %70,11 %  
Český výrobek23868,39 %68,39 %  
Regionální potravina13839,66 %39,66 %  
Vím, co jím12335,34 %35,34 %  
Značení Evropské unie8825,29 %25,29 %  
Regionální značky8524,43 %24,43 %  
Zdravá potravina8424,14 %24,14 %  
znám, ale nezajímá mě to10,29 %0,29 %  
nezajímám se o to10,29 %0,29 %  
kupuju kvalitu, ne babišince10,29 %0,29 %  
Všechny. Napadá mě ještě fairtrade10,29 %0,29 %  
Babíšovo- nebrat!10,29 %0,29 %  
Neznám10,29 %0,29 %  

Graf

14. Motivují Vás značky kvality ke koupi?

Ovlivňují Vás značky kvality při rozhodování mezi výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano13538,79 %38,79 %  
spíše ne10730,75 %30,75 %  
ne5716,38 %16,38 %  
ano4914,08 %14,08 %  

Graf

15. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena26175 %75 %  
muž8725 %25 %  

Graf

16. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 25 let13438,51 %38,51 %  
26 - 35 let9427,01 %27,01 %  
36 - 45 let318,91 %8,91 %  
46 - 55 let267,47 %7,47 %  
56 - 65 let236,61 %6,61 %  
15 - 18 let216,03 %6,03 %  
66 - 78 let92,59 %2,59 %  
15 - 25 let61,72 %1,72 %  
14 let a méně41,15 %1,15 %  

Graf

17. Jsem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec15644,83 %44,83 %  
student11833,91 %33,91 %  
důchodce257,18 %7,18 %  
na mateřské/rodičovské dovolené226,32 %6,32 %  
podnikatel216,03 %6,03 %  
nezaměstnaný61,72 %1,72 %  

Graf

18. Odkud jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha7521,55 %21,55 %  
Pardubický kraj5014,37 %14,37 %  
Jihomoravský kraj4212,07 %12,07 %  
Moravskoslezský kraj3911,21 %11,21 %  
Středočeský kraj257,18 %7,18 %  
Olomoucký kraj236,61 %6,61 %  
Zlínský kraj216,03 %6,03 %  
Jihočeský kraj154,31 %4,31 %  
Ústecký kraj133,74 %3,74 %  
Plzeňský kraj133,74 %3,74 %  
Královehradecký kraj102,87 %2,87 %  
Liberecký kraj102,87 %2,87 %  
Kraj Vysočina82,3 %2,3 %  
Karlovarský kraj41,15 %1,15 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Jsou informace na obalech jogurtů Hollandia dostačující, srozumitelné a čitelné?

  • odpověď nemám názor:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Znáte jogurty Hollandia?

7. Všimli jste si, že Hollandia v roce 2016 změnila design obalů?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Znáte jogurty Hollandia?

17. Jsem?

  • odpověď student:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 - 18 let na otázku 16. Věk?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co Vás při nákupu nového druhu potravin na obalu nejvíce zaujme?

2. Je pro Vás důležitý vzhled obalu při výběru potravin?

3. Jaké informace na obalu potravin sledujete?

4. Podle čeho vybíráte jogurty?

5. Znáte jogurty Hollandia?

6. Jsou informace na obalech jogurtů Hollandia dostačující, srozumitelné a čitelné?

7. Všimli jste si, že Hollandia v roce 2016 změnila design obalů?

8. Co se Vám více líbí?

9. Víte, že při výrobě ovocných Selských jogurtů Hollandia nejsou používána žádná umělá aromata ani barviva?

10. Váš názor na obaly jogurtů Hollandia?

11. Kdybyste se měli rozhodnout mezi těmito výrobci jogurtů, kterého byste vybrali?

12. Proč právě tento výrobce? (odpověď se váže k otázce č.11)

13. Znáte některé z těchto nejznámějších značek kvality?

14. Motivují Vás značky kvality ke koupi?

15. Vaše pohlaví?

16. Věk?

17. Jsem?

18. Odkud jste?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co Vás při nákupu nového druhu potravin na obalu nejvíce zaujme?

2. Je pro Vás důležitý vzhled obalu při výběru potravin?

3. Jaké informace na obalu potravin sledujete?

4. Podle čeho vybíráte jogurty?

5. Znáte jogurty Hollandia?

6. Jsou informace na obalech jogurtů Hollandia dostačující, srozumitelné a čitelné?

7. Všimli jste si, že Hollandia v roce 2016 změnila design obalů?

8. Co se Vám více líbí?

9. Víte, že při výrobě ovocných Selských jogurtů Hollandia nejsou používána žádná umělá aromata ani barviva?

10. Váš názor na obaly jogurtů Hollandia?

11. Kdybyste se měli rozhodnout mezi těmito výrobci jogurtů, kterého byste vybrali?

12. Proč právě tento výrobce? (odpověď se váže k otázce č.11)

13. Znáte některé z těchto nejznámějších značek kvality?

14. Motivují Vás značky kvality ke koupi?

15. Vaše pohlaví?

16. Věk?

17. Jsem?

18. Odkud jste?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Šimková, V.Vnímání obalu při nákupu potravin (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://vnimani-obalu-pri-nakupu-pot.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.