Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání pohádkových motivů v reklamních komunikátech

Vnímání pohádkových motivů v reklamních komunikátech

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:David Macháček
Šetření:04. 04. 2010 - 07. 04. 2010
Počet respondentů:217
Počet otázek (max/průměr):21 / 21.38
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente, prosím Vás o pomoc při získávání údajů k mé bakalářské práci, která se zabývá uplatněním a vnímáním pohádkových motivů v reklamě. Dotazník, o jehož vyplnění prosím, je zcela anonymní; veškeré údaje, které ve svých odpovědích uvedete, budou použity výhradně v mé bakalářské práci. Vyplnění dotazníku Vám zabere jen několik minut. Prosím Vás o pravdivé volení odpovědí a mnohokrát děkuji za Vaše úsilí a čas.


Zdraví Vás David Macháček
 

Odpovědi respondentů

1. ČETL VÁM NĚKDO V DĚTSTVÍ POHÁDKY, ŘÍKADLA…?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Často13158,74 %60,37 %  
Občas8236,77 %37,79 %  
Nikdy104,48 %4,61 %  

Graf

2. ČTETE V SOUČASNOSTI KNIHY S FANTASTICKÝMI MOTIVY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas9241,26 %42,4 %  
Často8035,87 %36,87 %  
Nikdy5122,87 %23,5 %  

Graf

3. POKUD ANO, JAKÉ ŽÁNRY PREFERUJETE?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fantasy (Pán Prstenů, Harry Potter atd.)11262,57 %51,61 %  
Sci-fi10256,98 %47 %  
Jiné (dobrodružná, mystifikační literatura atd.)6435,75 %29,49 %  
Klasické pohádky (české)4223,46 %19,35 %  
Klasické pohádky (světové)1910,61 %8,76 %  
Pohádky moderních autorů126,7 %5,53 %  
nic10,56 %0,46 %  

Graf

4. JAKÉ FORMĚ FANTASTIKY DÁVÁTE PŘEDNOST?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Klasická kniha13761,43 %63,13 %  
Filmová a televizní díla13460,09 %61,75 %  
Počítačové, karetní a jiné hry4620,63 %21,2 %  
Komiks3314,8 %15,21 %  

Graf

5. OZNAČIL(A) BYSTE SE ZA FANOUŠKA NEBO MILOVNÍKA FANTASTIKY (POHÁDEK, SCI-FI, FANTASY)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Určitě ano vs. Ne, nikdy1-2-3-4-52.1881.66

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

6. JAK ČASTO SLEDUJETE FILMOVÉ A TELEVIZNÍ POHÁDKY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - 3x do měsíce9341,7 %42,86 %  
Pouze svátečně (o Vánocích, Velikonocích atd.)8136,32 %37,33 %  
2 - 3x do roka3616,14 %16,59 %  
Téměř denně135,83 %5,99 %  

Graf

7. CO VE VÁS ASOCIUJÍ POHÁDKY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Relax a pohoda13761,43 %63,13 %  
Nostalgie, vzpomínky na dětství11652,02 %53,46 %  
Zábava7232,29 %33,18 %  
Zábava pro děti5323,77 %24,42 %  
Nuda94,04 %4,15 %  
Nic52,24 %2,3 %  

Graf

8. VNÍMÁTE PŘÍTOMNOST POHÁDKOVÝCH MOTIVŮ V REKLAMĚ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Ano zřetelně vs. vůbec ne1-2-3-4-52.9011.174

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

9. V REKLAMÁCH, KTERÝCH Z NÁSLEDUJÍCÍCH ZNAČEK REGISTRUJETE POHÁDKOVÉ MOTIVY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Orion (čokoládovny)19788,34 %90,78 %  
Coca Cola14765,92 %67,74 %  
Opavia5625,11 %25,81 %  
Škoda Auto3314,8 %15,21 %  
Datart104,48 %4,61 %  
Euronics83,59 %3,69 %  

Graf

10. VNÍMÁTE REKLAMU NA UVEDENÉM ODKAZU JAKO POHÁDKOVOU? http://www.youtube.com/watch?v=JY9jVd2wvq4 (odkaz zkopírujte do nového okna prohlížeče)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11250,22 %51,61 %  
ne7935,43 %36,41 %  
nevím3214,35 %14,75 %  

Graf

11. KTERÉ PŘÍVLASTKY PODLE VÁS CHARAKTERIZUJÍ PŘEDCHOZÍ REKLAMU? (VYBERTE AŽ 3 MOŽNOSTI)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příjemná11852,91 %54,38 %  
Milá11752,47 %53,92 %  
Líbivá8739,01 %40,09 %  
Divná2812,56 %12,9 %  
Příliš dětská2611,66 %11,98 %  
Příliš sladká2511,21 %11,52 %  
Nezajímavá208,97 %9,22 %  
Vlezlá208,97 %9,22 %  
Sexy52,24 %2,3 %  

Graf

12. VNÍMÁTE REKLAMU NA UVEDENÉM ODKAZU JAKO POHÁDKOVOU? http://www.youtube.com/watch?v=PTpldtelxaY (odkaz zkopírujte do nového okna prohlížeče)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13058,3 %59,91 %  
ne5725,56 %26,27 %  
nevím3616,14 %16,59 %  

Graf

13. KTERÉ PŘÍVLASTKY PODLE VÁS CHARAKTERIZUJÍ PŘEDCHOZÍ REKLAMU? (VYBERTE AŽ 3 MOŽNOSTI)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezajímavá7131,84 %32,72 %  
Příliš sladká5926,46 %27,19 %  
Příjemná5625,11 %25,81 %  
Líbivá5323,77 %24,42 %  
Divná4721,08 %21,66 %  
Vlezlá4721,08 %21,66 %  
Milá4419,73 %20,28 %  
Příliš dětská177,62 %7,83 %  
Sexy62,69 %2,76 %  

Graf

14. VNÍMÁTE REKLAMU NA UVEDENÉM ODKAZU JAKO POHÁDKOVOU? http://www.youtube.com/watch?v=qt8w0L3HW6M (odkaz zkopírujte do nového okna prohlížeče)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12857,4 %58,99 %  
ano5926,46 %27,19 %  
nevím3616,14 %16,59 %  

Graf

15. KTERÉ PŘÍVLASTKY PODLE VÁS CHARAKTERIZUJÍ PŘEDCHOZÍ REKLAMU? (VYBERTE AŽ 3 MOŽNOSTI)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sexy13962,33 %64,06 %  
Divná6328,25 %29,03 %  
Líbivá6127,35 %28,11 %  
Příjemná4620,63 %21,2 %  
Vlezlá4520,18 %20,74 %  
Nezajímavá2410,76 %11,06 %  
Milá219,42 %9,68 %  
Příliš sladká94,04 %4,15 %  
Příliš dětská41,79 %1,84 %  

Graf

16. MÁTE POCIT, ŽE SE NECHÁVÁTE PŘI NÁKUPU OVLIVŇOVAT REKLAMOU?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Rozhodně ano vs. Ne, nikdy1-2-3-4-53.1791.044

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

17. PRO JAKÉ TYPU PRODUKTŮ JE PODLE VÁS POHÁDKA JAKO SOUČÁST PROPAGACE VHODNÁ? (ZVOLTE LILOVOLNÝ POČET ODVĚTVÍ)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hračky20190,13 %92,63 %  
Dětské zboží18281,61 %83,87 %  
Cukrovinky16071,75 %73,73 %  
Knihy14364,13 %65,9 %  
Dovolená6830,49 %31,34 %  
Potraviny4821,52 %22,12 %  
Papírnické zboží3817,04 %17,51 %  
Sociální reklama3716,59 %17,05 %  
Služby3013,45 %13,82 %  
Automobily2611,66 %11,98 %  
Kosmetika2410,76 %11,06 %  
Oděvy208,97 %9,22 %  
Jiné188,07 %8,29 %  
Léky167,17 %7,37 %  
Zdravotnictví135,83 %5,99 %  

Graf

18. JSTE...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12756,95 %58,53 %  
Muž9643,05 %44,24 %  

Graf

19. JE VÁM...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-35 let15971,3 %73,27 %  
36-49 let3013,45 %13,82 %  
17-20 let229,87 %10,14 %  
50-60 let73,14 %3,23 %  
0-16 let31,35 %1,38 %  
60 a více let20,9 %0,92 %  

Graf

20. JAKÉHO VZDĚLÁNÍ JSTE DOSÁHLI?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou11149,78 %51,15 %  
8236,77 %37,79 %  
Základní146,28 %6,45 %  
VOŠ104,48 %4,61 %  
Vyučení/SŠ bez maturity62,69 %2,76 %  

Graf

21. JAKÝ JE VÁŠ PRŮMĚRNÝ MĚSÍČNÍ PŘÍJEM? (PŘÍPADNĚ VÝŠE KAPESNÉHO)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 001-25 000 Kč6730,04 %30,88 %  
501-7 000 Kč4921,97 %22,58 %  
7001-15 000 Kč4319,28 %19,82 %  
25 001-40 000 Kč3013,45 %13,82 %  
0-500 Kč2310,31 %10,6 %  
40 001 a více Kč114,93 %5,07 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. POKUD ANO, JAKÉ ŽÁNRY PREFERUJETE?

  • odpověď Fantasy (Pán Prstenů, Harry Potter atd.):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pohádky moderních autorů na otázku 3. POKUD ANO, JAKÉ ŽÁNRY PREFERUJETE?

4. JAKÉ FORMĚ FANTASTIKY DÁVÁTE PŘEDNOST?

  • odpověď Klasická kniha:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pohádky moderních autorů na otázku 3. POKUD ANO, JAKÉ ŽÁNRY PREFERUJETE?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. ČETL VÁM NĚKDO V DĚTSTVÍ POHÁDKY, ŘÍKADLA…?

2. ČTETE V SOUČASNOSTI KNIHY S FANTASTICKÝMI MOTIVY?

3. POKUD ANO, JAKÉ ŽÁNRY PREFERUJETE?

4. JAKÉ FORMĚ FANTASTIKY DÁVÁTE PŘEDNOST?

5. OZNAČIL(A) BYSTE SE ZA FANOUŠKA NEBO MILOVNÍKA FANTASTIKY (POHÁDEK, SCI-FI, FANTASY)?

6. JAK ČASTO SLEDUJETE FILMOVÉ A TELEVIZNÍ POHÁDKY?

7. CO VE VÁS ASOCIUJÍ POHÁDKY?

8. VNÍMÁTE PŘÍTOMNOST POHÁDKOVÝCH MOTIVŮ V REKLAMĚ?

9. V REKLAMÁCH, KTERÝCH Z NÁSLEDUJÍCÍCH ZNAČEK REGISTRUJETE POHÁDKOVÉ MOTIVY?

10. VNÍMÁTE REKLAMU NA UVEDENÉM ODKAZU JAKO POHÁDKOVOU? http://www.youtube.com/watch?v=JY9jVd2wvq4 (odkaz zkopírujte do nového okna prohlížeče)

11. KTERÉ PŘÍVLASTKY PODLE VÁS CHARAKTERIZUJÍ PŘEDCHOZÍ REKLAMU? (VYBERTE AŽ 3 MOŽNOSTI)

12. VNÍMÁTE REKLAMU NA UVEDENÉM ODKAZU JAKO POHÁDKOVOU? http://www.youtube.com/watch?v=PTpldtelxaY (odkaz zkopírujte do nového okna prohlížeče)

13. KTERÉ PŘÍVLASTKY PODLE VÁS CHARAKTERIZUJÍ PŘEDCHOZÍ REKLAMU? (VYBERTE AŽ 3 MOŽNOSTI)

14. VNÍMÁTE REKLAMU NA UVEDENÉM ODKAZU JAKO POHÁDKOVOU? http://www.youtube.com/watch?v=qt8w0L3HW6M (odkaz zkopírujte do nového okna prohlížeče)

15. KTERÉ PŘÍVLASTKY PODLE VÁS CHARAKTERIZUJÍ PŘEDCHOZÍ REKLAMU? (VYBERTE AŽ 3 MOŽNOSTI)

16. MÁTE POCIT, ŽE SE NECHÁVÁTE PŘI NÁKUPU OVLIVŇOVAT REKLAMOU?

17. PRO JAKÉ TYPU PRODUKTŮ JE PODLE VÁS POHÁDKA JAKO SOUČÁST PROPAGACE VHODNÁ? (ZVOLTE LILOVOLNÝ POČET ODVĚTVÍ)

18. JSTE...

19. JE VÁM...

20. JAKÉHO VZDĚLÁNÍ JSTE DOSÁHLI?

21. JAKÝ JE VÁŠ PRŮMĚRNÝ MĚSÍČNÍ PŘÍJEM? (PŘÍPADNĚ VÝŠE KAPESNÉHO)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. ČETL VÁM NĚKDO V DĚTSTVÍ POHÁDKY, ŘÍKADLA…?

2. ČTETE V SOUČASNOSTI KNIHY S FANTASTICKÝMI MOTIVY?

3. POKUD ANO, JAKÉ ŽÁNRY PREFERUJETE?

4. JAKÉ FORMĚ FANTASTIKY DÁVÁTE PŘEDNOST?

5. OZNAČIL(A) BYSTE SE ZA FANOUŠKA NEBO MILOVNÍKA FANTASTIKY (POHÁDEK, SCI-FI, FANTASY)?

6. JAK ČASTO SLEDUJETE FILMOVÉ A TELEVIZNÍ POHÁDKY?

7. CO VE VÁS ASOCIUJÍ POHÁDKY?

8. VNÍMÁTE PŘÍTOMNOST POHÁDKOVÝCH MOTIVŮ V REKLAMĚ?

9. V REKLAMÁCH, KTERÝCH Z NÁSLEDUJÍCÍCH ZNAČEK REGISTRUJETE POHÁDKOVÉ MOTIVY?

10. VNÍMÁTE REKLAMU NA UVEDENÉM ODKAZU JAKO POHÁDKOVOU? http://www.youtube.com/watch?v=JY9jVd2wvq4 (odkaz zkopírujte do nového okna prohlížeče)

11. KTERÉ PŘÍVLASTKY PODLE VÁS CHARAKTERIZUJÍ PŘEDCHOZÍ REKLAMU? (VYBERTE AŽ 3 MOŽNOSTI)

12. VNÍMÁTE REKLAMU NA UVEDENÉM ODKAZU JAKO POHÁDKOVOU? http://www.youtube.com/watch?v=PTpldtelxaY (odkaz zkopírujte do nového okna prohlížeče)

13. KTERÉ PŘÍVLASTKY PODLE VÁS CHARAKTERIZUJÍ PŘEDCHOZÍ REKLAMU? (VYBERTE AŽ 3 MOŽNOSTI)

14. VNÍMÁTE REKLAMU NA UVEDENÉM ODKAZU JAKO POHÁDKOVOU? http://www.youtube.com/watch?v=qt8w0L3HW6M (odkaz zkopírujte do nového okna prohlížeče)

15. KTERÉ PŘÍVLASTKY PODLE VÁS CHARAKTERIZUJÍ PŘEDCHOZÍ REKLAMU? (VYBERTE AŽ 3 MOŽNOSTI)

16. MÁTE POCIT, ŽE SE NECHÁVÁTE PŘI NÁKUPU OVLIVŇOVAT REKLAMOU?

17. PRO JAKÉ TYPU PRODUKTŮ JE PODLE VÁS POHÁDKA JAKO SOUČÁST PROPAGACE VHODNÁ? (ZVOLTE LILOVOLNÝ POČET ODVĚTVÍ)

18. JSTE...

19. JE VÁM...

20. JAKÉHO VZDĚLÁNÍ JSTE DOSÁHLI?

21. JAKÝ JE VÁŠ PRŮMĚRNÝ MĚSÍČNÍ PŘÍJEM? (PŘÍPADNĚ VÝŠE KAPESNÉHO)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Macháček, D.Vnímání pohádkových motivů v reklamních komunikátech (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vnimani-pohadkovych-motivu-v-reklamnich-komunikatech.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.